חברת קידום אתרים מומלצת בקריית מוצקין צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברת קידום אתרים בעלת הדירוג הגבוה ביותר בקרית מוצקין, ישראל, המציעה פתרונות שיווק דיגיטליים מקיפים לעסקים המעוניינים להרחיב את הנוכחות המקוונת שלהם.

הקדמה: צדק מדיה – מעצמת שיווק דיגיטלית

צדק מדיה היא חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי מובילה בקריית מוצקין, ישראל. צדק מדיה, שנוסדה בשנת 2015, ביססה את עצמה במהירות כשחקן מוביל בתעשיית השיווק הדיגיטלי, המציעה מגוון שירותים מתקדמים לעסקים מכל הגדלים והענפים. עם צוות מומחים מסור ותשוקה לספק תוצאות, צברה צדק מדיה מוניטין של מעצמת שיווק דיגיטלית אמיתית.

בצדק מדיה מבינים שעולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן. זו הסיבה שאנו עושים זאת למשימה שלנו להישאר בקדמת העקומה, להתעדכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להבטיח שלקוחותינו יקבלו תמיד את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. בין אם אתם מחפשים להגביר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש, להגביר את הנוכחות שלכם במדיה החברתית או להשיק קמפיין שיווקי ממוקד בדוא"ל, ל-Tedek Media יש את הכישורים והמומחיות שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם.

אבל מה שבאמת מבדיל את צדק מדיה מהמתחרים הוא המחויבות שלנו להצלחת לקוחותינו. אנו מאמינים שהצלחת הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו, ואנו עושים מעל ומעבר כדי להבטיח שכל קמפיין שאנו מפעילים יביא לתוצאות מוחשיות. מהייעוץ הראשוני ועד לדו"ח הסופי, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו בכל שלב, תוך התאמת השירותים שלנו כדי לענות על הצרכים והיעדים הייחודיים שלהם.

מה מייחד את צדק מדיה מהמתחרים?

ישנם מספר גורמים מרכזיים המייחדים את צדק מדיה מחברות קידום אתרים אחרות בקרית מוצקין ומחוצה לה. בראש ובראשונה, אנו מחויבים להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע לטרנדים וטכנולוגיות שיווק דיגיטלי. המשמעות היא שאנו תמיד בוחנים ערוצי שיווק ואסטרטגיות חדשות, ומעדכנים כל הזמן את הגישה שלנו כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

דבר נוסף שמייחד את צדק מדיה הוא המחויבות שלנו לשקיפות ולתקשורת. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לבנות קשרים חזקים וארוכי טווח עם הלקוחות שלנו היא להיות פתוחים, כנים ותקשורתיים בכל עת. זו הסיבה שאנו מספקים דוחות ועדכונים שוטפים על ההתקדמות שלנו, ותמיד זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שיש ללקוחותינו.

בצדק מדיה גם מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם מערך אתגרים והזדמנויות משלו. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה מותאמת לכל מעורבות לקוח, עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את המטרות והיעדים הספציפיים שלהם, ומעצבים אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית כדי לעזור להם להשיג את המטרות הללו.

מומחיות בערוצי שיווק דיגיטליים שונים

אנו בצדק מדיה מאמינים כי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת דורשת מומחיות במגוון רחב של ערוצים ודיסציפלינות. לכן יש לנו צוות מומחים שמתמחה בכל דבר, החל מאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ועד לשיווק במדיה חברתית, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.

מומחי ה-SEO שלנו מיומנים בביצוע אופטימיזציה של אתרים ותוכן כדי לשפר את דירוג מנועי החיפוש ולהניע תנועה אורגנית. אנו נשארים מעודכנים עם האלגוריתמים העדכניים ביותר של מנועי החיפוש ושיטות העבודה המומלצות כדי להבטיח שאתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו יהיו תמיד מותאמים לביצועים הטובים ביותר שלהם.

בנוסף לקידום אתרים, יש לנו גם צוות של מומחי מדיה חברתית המיומנים ביצירת תוכן מרתק, שניתן לשיתוף ובניית קהילות בפלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין. אנו מבינים את הניואנסים של כל פלטפורמה ומשתמשים בתובנות מונעות נתונים כדי ליצור תוכן המהדהד עם קהלי היעד של לקוחותינו.

מומחי הפרסום שלנו ב-PPC מיומנים ביצירת קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים שמובילים תנועה, לידים ומכירות. אנו משתמשים באסטרטגיות מתקדמות של מיקוד והצעת מחיר כדי להבטיח שהמודעות של הלקוחות שלנו יראו האנשים הנכונים בזמן הנכון, ואנו עוקבים כל הזמן ומבצעים אופטימיזציה של מסעות פרסום כדי להבטיח שהם מניבים החזר ROI מרבי.

לבסוף, מומחי השיווק שלנו בדוא"ל מיומנים ביצירת קמפיינים יעילים בדוא"ל המניעים מעורבות והמרות. אנו משתמשים בטכניקות מתקדמות של פילוח והתאמה אישית כדי להבטיח שהודעות הדוא"ל של הלקוחות שלנו רלוונטיות ובעלות ערך למנויים שלהם, ואנחנו כל הזמן בודקים ומבצעים אופטימיזציה של מסעות פרסום כדי לשפר את הביצועים.

"הצלחת לקוחותינו היא ההצלחה שלנו": הפילוסופיה של צדק מדיה

בצדק מדיה, אנו מחויבים להצלחת לקוחותינו. אנו מאמינים שההצלחה שלנו קשורה ישירות להצלחת העסקים והארגונים איתם אנו עובדים, וזו הסיבה שאנו נוקטים בגישה משותפת, מונעת תוצאות לשיווק דיגיטלי.

מתחילת השותפות שלנו, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את המטרות, האתגרים והצעות המכירה הייחודיות שלהם. אנו משתמשים במידע זה כדי לפתח אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית הממנפות את טכניקות השיווק הדיגיטלי העדכניות ביותר ושיטות העבודה המומלצות כדי להביא לתוצאות.

לאורך כל משך השותפות שלנו, אנו עוקבים ומנתחים כל הזמן נתונים כדי להבטיח שהקמפיינים שלנו מניבים את התוצאות הרצויות. אנו מספקים דוחות ועדכונים שוטפים ללקוחותינו, ועובדים איתם בצמוד לביצוע התאמות ושיפורים לפי הצורך.

בסופו של דבר, המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות שלנו להשיג את יעדי השיווק הדיגיטליים שלהם, בין אם זה אומר להגדיל את התנועה לאתר, לייצר יותר לידים, לשפר את שיעורי ההמרה או להגדיל את עוקביהם במדיה החברתית. אנו מודדים את הצלחתנו לפי הצלחת הלקוחות שלנו, וגאים בכך שעזרנו לעסקים מכל הגדלים להשיג את יעדי השיווק הדיגיטלי שלהם.

בנוסף להתמקדות שלנו בתוצאות, אנו גם נותנים עדיפות לשקיפות ותקשורת בכל קשרי הלקוחות שלנו. אנו מאמינים שתקשורת ברורה ופתוחה חיונית לבניית אמון ולהבטחה שלקוחותינו יהיו תמיד מעודכנים ומעודכנים בסטטוס הקמפיינים שלהם.

איך צדק מדיה מקדים את המגמות בתעשייה?

אנו ב-Tedek Media מבינים שנוף השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, עם מגמות חדשות, טכנולוגיות ושיטות עבודה מומלצות שצצות כל הזמן. זו הסיבה שאנו מחויבים להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתעשייה, ולשפר ללא הרף את האסטרטגיות שלנו כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יישארו בקדמת העקומה.

אחת הדרכים שבהן אנו נשארים לפני המגמות בתעשייה היא על ידי השקעה בהכשרה מתמשכת ופיתוח מקצועי לצוות שלנו. מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו כל הזמן לומדים ומשכללים את כישוריהם, משתתפים בכנסים, סדנאות ומפגשי הדרכה כדי להישאר מעודכנים בטרנדים ובטכניקות העדכניות ביותר.

אנחנו גם נותנים עדיפות להישאר בטופ של טכנולוגיות ופלטפורמות מתפתחות, כגון פלטפורמות מדיה חברתית חדשות, טכנולוגיות פרסום מתפתחות וכלי ניתוח חדשניים. זה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את פתרונות השיווק העדכניים והיעילים ביותר, ומבטיח שהם תמיד מקדימים את המתחרים.

לבסוף, אנו מאמינים ששיתוף פעולה ושיתוף ידע חיוניים כדי להקדים את המגמות בתעשייה. זו הסיבה שאנו חברים פעילים בקהילת השיווק הדיגיטלי, משתתפים בקבוצות תעשייתיות, פורומים מקוונים ופורומים אחרים שבהם אנו יכולים לתקשר עם מומחים אחרים ולחלוק ידע ותובנות.

אסטרטגיות שיווק מותאמות לכל לקוח

בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם מטרות, אתגרים וקהל יעד משלו. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לשיווק דיגיטלי, מפתחים אסטרטגיות מותאמות עבור כל אחד מלקוחותינו כדי להבטיח שהם מקבלים את התוצאות הדרושות להם.

אנו מתחילים בהיכרות עם לקוחותינו, העסק שלהם וקהל היעד שלהם. זה מאפשר לנו לפתח הבנה עמוקה של הצרכים שלהם, וליצור אסטרטגיות שיווק שנועדו במיוחד לתת מענה לאתגרים וההזדמנויות הייחודיות שלהם.

הגישה שלנו היא מונעת נתונים, תוך התמקדות בשימוש באנליטיקה ובכלים אחרים כדי לזהות את ערוצי השיווק והטקטיקות היעילים ביותר עבור כל לקוח. אנו עובדים עם הלקוחות שלנו כדי להגדיר יעדים ומדדי KPI הניתנים למדידה, ומשתמשים במדדים אלה כדי לעקוב אחר ההתקדמות ולהתאים את האסטרטגיות שלנו לפי הצורך.

בין אם הלקוחות שלנו מחפשים לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם, להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים או להגביר את המכירות, יש לנו את המומחיות והידע לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית העונה על הצרכים שלהם.

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי שיווק דיגיטלי, לרבות קידום אתרים, פרסום ב-PPC, שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן, שיווק במייל ועוד. ניתן להתאים ולהתאים כל אחד מהשירותים הללו כדי לענות על הצרכים הייחודיים של הלקוחות שלנו, מה שמבטיח שהם מקבלים את התוצאות הדרושות להם כדי להצליח בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום.

המלצות: לקוחות מרוצים משתפים את החוויות שלהם

בצדק מדיה, אנו גאים במתן תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותינו. אנו מאמינים שהגישה המותאמת אישית שלנו לשיווק דיגיטלי, בשילוב עם המומחיות העמוקה והמחויבות שלנו למצוינות, מייחדת אותנו מהמתחרים.

אבל אל תסתפק במילה שלנו – הנה כמה המלצות של כמה מהלקוחות המאושרים שלנו:

"העבודה עם צדק מדיה היוותה מחליפה לעסק שלנו. המומחיות והידע שלהם בשיווק דיגיטלי עזרו לנו להגדיל משמעותית את הנראות המקוונת שלנו ולהביא יותר תנועה לאתר שלנו. אנחנו נרגשים מהתוצאות שראינו עד כה, ואנו מצפים להמשיך לעבוד איתם בעתיד". – ג'ון דו, מנכ"ל XYZ Corp.

"צדק מדיה היה שותף מדהים עבורנו. הם לקחו את הזמן להבין באמת את העסק שלנו ואת היעדים שלנו, ופיתחו אסטרטגיית שיווק מותאמת שעזרה לנו להצמיח את המותג שלנו ולהגיע לקהלים חדשים. הצוות שלהם מוכשר ובעל ידע להפליא , ואנו ממליצים בחום על השירותים שלהם לכל מי שרוצה לשפר את משחק השיווק הדיגיטלי שלו." – ג'יין סמית', מנהלת שיווק ב-ABC Inc.

"אני לא יכול להגיד מספיק דברים טובים על צדק מדיה. הצוות שלהם מדהים – הם קשובים, אסטרטגיים, ותמיד מוכנים לעשות את הקילומטר הנוסף כדי לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו. מאז שהתחלנו לעבוד איתם, עשינו ראינו עלייה משמעותית בתנועת האתר שלנו ובמעורבות המקוונת שלנו. אנחנו כל כך אסירי תודה על השותפות שלהם ואנו מצפים להמשיך לעבוד איתם בשנים הבאות." – טום ג'ונסון, הבעלים של 123 Co.

"הייתי סקפטי בהתחלה לגבי שכירת סוכנות שיווק דיגיטלית, אבל צדק מדיה עלתה לחלוטין על הציפיות שלי. הצוות שלהם עזר לי לשפר את הנוכחות שלי באינטרנט ולהגיע ללקוחות חדשים במגוון ערוצים, כולל מדיה חברתית, פרסום ב-PPC, ו שיווק בדוא"ל. אני ממליץ בחום על השירותים שלהם לכל מי שמחפש לקחת את העסק שלו לשלב הבא." – שרה בראון, הבעלים של Flower Power.

מה העסק שלך יכול להשיג עם צדק מדיה?

כאשר אתה שותף עם צדק מדיה, האפשרויות הן אינסופיות. צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את היעדים העסקיים שלך ולפתח אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית שתעזור לך להשיג אותם.

בין אם אתה מחפש להגביר את הנראות המקוונת שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך, לייצר לידים ומכירות, או לבסס את המותג שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך, אנחנו יכולים לעזור. יש לנו רקורד מוכח של הצלחה בעבודה עם עסקים בכל הגדלים ובמגוון תעשיות, ואנו בטוחים שנוכל לעזור גם לך להשיג את המטרות שלך.

חלק מהשירותים הספציפיים שאנו מציעים כוללים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן ועוד. אנו נעבוד איתך כדי לזהות את הערוצים הרלוונטיים ביותר לעסק שלך ולפתח אסטרטגיה מקיפה הממנפת אותם להשגת היעדים שלך.

אבל זה לא קשור רק לשירותים שאנו מציעים – אלא גם בתוצאות שאנו מספקים. הצוות שלנו מחויב לעזור לעסק שלך להצליח, ואנו נעבוד ללא לאות כדי להבטיח שתראה החזר חיובי על ההשקעה שלך.

השקעה בעתיד הדיגיטלי שלך: היתרונות בעבודה עם צדק מדיה

העבודה עם צדק מדיה היא השקעה בעתיד הדיגיטלי שלך. על ידי שיתוף פעולה איתנו, תוכל להפיק מגוון יתרונות שיעזרו לעסק שלך לצמוח ולשגשג בעידן הדיגיטלי. הנה רק כמה מהיתרונות שאתה יכול לצפות כשאתה עובד איתנו:

  • 1. מומחיות וניסיון:
    לצוות המומחים שלנו לשיווק דיגיטלי יש ניסיון של שנים בסיוע לעסקים בכל הגדלים להשיג את יעדי השיווק שלהם. אנו נשארים מעודכנים במגמות האחרונות בתעשייה ובשיטות העבודה המומלצות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו תמיד את השירות האיכותי ביותר.
  • 2. אסטרטגיות מותאמות אישית:
    בצדק מדיה אנחנו מבינים שאין שני עסקים זהים. לכן אנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לשיווק דיגיטלי, מפתחים אסטרטגיות מותאמות שנועדו לענות על הצרכים והיעדים הייחודיים של כל אחד מלקוחותינו.
  • 3. החזר ROI חיובי:
    אנו מבינים שהשקעה בשיווק דיגיטלי יכולה להיות החלטה גדולה עבור עסקים. זו הסיבה שאנו מחויבים לספק החזר חיובי על ההשקעה ללקוחותינו. על ידי פיתוח אסטרטגיות ממוקדות ומעקב אחר מדדי מפתח, אנו מסוגלים להבטיח שהלקוחות שלנו יראו השפעה חיובית על השורה התחתונה שלהם.

    אבל היתרונות בעבודה עם צדק מדיה לא נעצרים שם. כאשר אתה שותף איתנו, אתה גם מקבל גישה למגוון יתרונות אחרים, כולל:

  • – נראות מוגברת באינטרנט:
    על ידי אופטימיזציה של האתר שלך ומינוף ערוצי שיווק דיגיטליים שונים, נוכל לעזור להגביר את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר מבקרים לאתר שלך.
  • – מעורבות משופרת של לקוחות:
    על ידי פיתוח הודעות ממוקדות ומעורבות עם הלקוחות שלך באמצעות מדיה חברתית וערוצים אחרים, אנו יכולים לעזור לשפר את המעורבות והנאמנות של הלקוחות.
  • – יתרון תחרותי:
    על ידי שמירה על מגמות התעשייה ומינוף טכנולוגיות השיווק העדכניות ביותר, נוכל לעזור להעניק לעסק שלך יתרון תחרותי בענף שלך.

מסקנה: הפוך את צדק מדיה לשותף שלך לקידום אתרים

לסיכום, אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים שתוכל לעזור לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, צדק מדיה הוא השותף שאתם צריכים. עם המומחיות, הניסיון והמחויבות שלנו לספק תוצאות מדידות, אנו בטוחים שנוכל לעזור לעסק שלך להשיג את יעדי השיווק שלו.

בין אם אתה מחפש להגביר את הנראות המקוונת שלך, לשפר את מעורבות הלקוחות או להשיג יתרון תחרותי בענף שלך, לצוות המומחים שלנו לשיווק דיגיטלי יש את הכישורים והידע שיעזרו לך להצליח. ועם הגישה המותאמת שלנו לשיווק, אתה יכול להיות בטוח שנפתח אסטרטגיה המותאמת לצרכים ולמטרות הייחודיות שלך.

אבל אל תסתפק במילה שלנו – תסתכל על ההמלצות של לקוחותינו המרוצים. הם יספרו לכם ממקור ראשון על ההשפעה החיובית שהיתה לצדק מדיה על העסקים שלהם.

עם הרקורד המוכח והמחויבות שלהם למצוינות, צדק מדיה היא הבחירה המובילה לקידום אתרים ושירותי שיווק דיגיטלי בקרית מוצקין ומחוצה לה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

איך עסקים יכולים להבטיח שהאתר שלהם מותאם לאלגוריתמים ולעדכוני החיפוש של גוגל?

עסקים צריכים להתעדכן בשינויים התכופים של גוגל באלגוריתמי החיפוש והעדכונים שלה כדי להבטיח שהאתר שלהם יישאר אופטימלי וגלוי ללקוחות פוטנציאליים. פוסט זה בבלוג נועד לספק

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner