כותרת המאמר: "השימוש ב-TikTok ככלי מתקדם במיתוג ופרסום ממומן"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את הפופולריות הגוברת של TikTok ככלי מיתוג ופרסום ממומן רב עוצמה עבור עסקים בכל הגדלים. עם האלגוריתם הייחודי שלה, בסיס המשתמשים העצום ופורמט התוכן המרתק שלה, TikTok התגלתה כפלטפורמה מתאימה למשווקים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהתחבר לקהל היעד שלהם.

הקדמה: עליית התהילה של TikTok

TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית שכבשה את העולם בסערה, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. זה הפך במהירות לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר לתוכן וידאו קצר, כאשר משתמשים יוצרים ומשתפים סרטונים באורך שניות בודדות. בסיס המשתמשים של TikTok מורכב ברובו מדור Z ו-millennials, מה שהופך אותו לפלטפורמה מעולה לעסקים המעוניינים להתחבר לנתונים הדמוגרפיים הללו. הפופולריות של האפליקציה הפכה אותה גם לכלי יעיל למיתוג ולפרסום ממומן.

ניתן לאתר את מקורותיה של TikTok בשנת 2016 כאשר היא הושקה בסין תחת השם Douyin. הפופולריות שלו התפשטה במהירות מעבר לסין, ובשנת 2017, הוא הושק בעולם תחת השם TikTok. מאז, היא הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר בעולם. בשנת 2020, TikTok הייתה האפליקציה שהורדה הכי הרבה בעולם, והיא עלתה אפילו על פייסבוק ואינסטגרם.

אחת הסיבות להצלחה של TikTok היא הגישה הייחודית שלה ליצירת תוכן. בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, האלגוריתם של TikTok נועד לקדם תוכן המבוסס על מעורבות, לא על עוקבים. המשמעות היא שאפילו משתמשים עם קהל עוקבים קטן יכולים להפוך את התוכן שלהם לוויראלי אם הוא יהדהד עם הקהל. יתרה מכך, כלי העריכה והפילטרים של האפליקציה מקלים על המשתמשים ליצור תוכן מרתק ומשעשע.

ככל שהפופולריות של TikTok גדלה, כך גם המשיכה שלו לעסקים. מותגים זיהו את הפוטנציאל של הפלטפורמה להגעה לקהלים צעירים יותר ומינפו אותו למיתוג ולקמפיינים פרסומיים. אפשרויות הפרסום של TikTok כוללות סרטונים ממומנים, מודעות בפיד והאשטאגים ממותגים. אפשרויות אלו מאפשרות לעסקים ליצור תוכן ייחודי ומרתק המהדהד עם הקהל.

קולאז' של סמלי לוגו ואייקונים פופולריים של TikTok
קולאז' של סמלי לוגו ואייקונים פופולריים של TikTok

מדוע TikTok הוא מעצמת מיתוג?

TikTok הפכה למעצמת מיתוג בזכות הגישה הייחודית שלה ליצירת תוכן, בסיס המשתמשים האדיר שלה והיכולת שלה לטפח קשרים אותנטיים בין משתמשים ומותגים. בחלק זה, נחקור כל אחד מהגורמים הללו ביתר פירוט.

  • 1. גישה ייחודית ליצירת תוכן
    הגישה של TikTok ליצירת תוכן שונה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. האלגוריתם של האפליקציה נועד לקדם תוכן על סמך מעורבות, לא עוקבים. המשמעות היא שאפילו משתמשים עם קהל עוקבים קטן יכולים להפוך את התוכן שלהם לוויראלי אם הוא יהדהד עם הקהל. יתר על כן, כלי העריכה והפילטרים של TikTok מקלים על המשתמשים ליצור תוכן מרתק ומשעשע. הגישה הייחודית הזו ליצירת תוכן הפכה את TikTok לפלטפורמה מעולה לעסקים המעוניינים ליצור תוכן מרתק וניתן לשיתוף המהדהד עם קהל היעד שלהם.
  • 2. בסיס משתמשים עצום
    בסיס המשתמשים של TikTok הוא עצום וצומח במהירות. לאפליקציה יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, כאשר רוב המשתמשים בגילאים 16 עד 24. זה הופך את TikTok לפלטפורמה מעולה לעסקים המעוניינים להתחבר לקהלים צעירים יותר. יתרה מכך, טווח ההגעה הבינלאומי של TikTok אומר שעסקים יכולים להגיע לקהל עולמי עם קמפיינים המיתוגים והפרסומיים שלהם.
  • 3. קשרים אותנטיים
    ההתמקדות של TikTok בתוכן ומעורבות שנוצרו על ידי משתמשים טיפחה קשרים אותנטיים בין משתמשים ומותגים. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, TikTok מאפשרת לעסקים ליצור תוכן שמרגיש פחות כמו מודעה ויותר כמו אינטראקציה אמיתית עם הקהל. זה הפך את TikTok לכלי רב עוצמה לבניית מודעות ונאמנות למותג. על ידי יצירת תוכן המהדהד עם הקהל, עסקים יכולים לבנות קהילה של עוקבים נאמנים שיש להם סיכוי גבוה יותר לקיים אינטראקציה עם המותג שלהם בעתיד.

מה מייחד את TikTok מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית?

TikTok מבדיל את עצמו מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית בכמה דרכים. ראשית, ההתמקדות של TikTok בתוכן וידאו קצר הוא ייחודי. בניגוד לפלטפורמות אחרות בהן משתמשים יכולים לשתף שילוב של טקסט, תמונות וסרטונים, TikTok מתמקדת אך ורק בתוכן וידאו. זה הופך אותה לפלטפורמה מעולה לעסקים המעוניינים ליצור תוכן מרתק ומשעשע מבחינה ויזואלית.

שנית, האלגוריתם של TikTok נועד לקדם תוכן המבוסס על מעורבות, לא על עוקבים. המשמעות היא שאפילו משתמשים עם קהל עוקבים קטן יכולים להפוך את התוכן שלהם לוויראלי אם הוא יהדהד עם הקהל. זה יוצר שדה משחק שווה לעסקים המעוניינים להתחבר לקהל היעד שלהם בפלטפורמה.

שלישית, כלי העריכה והפילטרים של TikTok מקלים על המשתמשים ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי ללא צורך בציוד יקר או תוכנת עריכה. זה הוריד את מחסום הכניסה לעסקים המעוניינים ליצור תוכן מרתק בפלטפורמה.

לבסוף, תחושת הקהילה ב-TikTok היא ייחודית. משתמשים בפלטפורמה מוזמנים לעסוק בתוכן זה של זה באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים. זה מטפח תחושת קהילה ואותנטיות שלעתים קרובות חסרה בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

יחד, גורמים אלה הופכים את TikTok לכלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להתחבר לקהלים צעירים יותר ולבנות קהל עוקבים נאמן. על ידי אימוץ הגישה הייחודית של TikTok ליצירת תוכן ובניית קהילה, עסקים יכולים ליצור תוכן מרתק וניתן לשיתוף המהדהד עם קהל היעד שלהם. בסיס המשתמשים האדיר של הפלטפורמה והטווח הבינלאומי הופכים אותה גם לפלטפורמה מעולה לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולבנות מודעות למותג בקנה מידה עולמי.

תרשים השוואה של שיעורי מעורבות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית
תרשים השוואה של שיעורי מעורבות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית

כיצד עובד אלגוריתם TikTok?

האלגוריתם של TikTok הוא סוד שמור היטב, אך מאמינים נרחבים שהוא מבוסס על שילוב של גורמים שקובעים אילו סרטונים יוצגו למשתמשים. להלן כמה מהגורמים המרכזיים שלדעתם משפיעים על אלגוריתם TikTok:

  • 1. אינטראקציות משתמש:
    אלגוריתם TikTok לוקח בחשבון את האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם תוכן בפלטפורמה. זה כולל גורמים כמו לייקים, תגובות, שיתופים ועוקבים. סרטונים שמקבלים מעורבות רבה נוטים יותר להיות מקודמים על ידי האלגוריתם.
  • 2. מידע וידאו:
    האלגוריתם של TikTok מתייחס גם למידע המצורף לכל סרטון, כגון כיתובים, האשטאגים וצלילים. יש סיכוי גבוה יותר שסרטונים שכוללים האשטאג פופולריים או משתמשים בצלילים מגמתיים יקודמו על ידי האלגוריתם.
  • 3. הגדרות מכשיר וחשבון:
    אלגוריתם TikTok לוקח בחשבון גם את הגדרות המכשיר והחשבון של כל משתמש. זה כולל גורמים כמו העדפת שפה, מיקום וסוג מכשיר. האלגוריתם משתמש במידע זה כדי להציג למשתמשים תוכן שרלוונטי לתחומי העניין וההעדפות שלהם.

    בעוד שהפעולה המדויקת של אלגוריתם TikTok אינה ידועה, עסקים עדיין יכולים להשתמש בגורמים אלה לטובתם בעת יצירת תוכן עבור הפלטפורמה. על ידי יצירת תוכן מרתק וניתן לשיתוף הכולל האשטאגים וצלילים פופולריים, עסקים יכולים להגדיל את הסיכוי שלהם לקידום על ידי האלגוריתם. חשוב גם לעודד אינטראקציות של משתמשים על ידי בקשת הצופים לעשות לייק, להגיב ולשתף את הסרטונים שלך.

    בנוסף לגורמים אלה, מאמינים שהאלגוריתם של TikTok נותן עדיפות לתוכן שיש לו זמן צפייה ושיעור שמירה גבוהים. משמעות הדבר היא שסרטונים המשאירים את הצופים מעורבים לאורך זמן נוטים יותר להיות מקודמים על ידי האלגוריתם. עסקים יכולים להגדיל את זמן הצפייה ואת שיעור השימור שלהם על ידי יצירת סרטונים מושכים ויזואלית, משעשעים ואינפורמטיביים.

פתיחת הפוטנציאל של בסיס המשתמשים של TikTok

בסיס המשתמשים של TikTok גדל במהירות, ועסקים יכולים למנף את הקהל האדיר הזה כדי להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלהם. להלן כמה אסטרטגיות למימוש הפוטנציאל של בסיס המשתמשים של TikTok:

  • 1. שיתוף פעולה עם יוצרי TikTok:
    ליוצרי TikTok יש עוקבים מסיביים בפלטפורמה, ושותפות איתם יכולה לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר. על ידי שיתוף פעולה עם יוצרים פופולריים, עסקים יכולים להתחבר לקהל המעריצים הקיים שלהם ולהגדיל את נראות המותג שלהם בפלטפורמה.
  • 2. השתתף באתגרים מגמתיים:
    TikTok ידועה באתגרים הויראליים שלה, ועסקים יכולים לנצל את המגמות הללו כדי להגביר את הנראות שלהם בפלטפורמה. על ידי השתתפות באתגרים מגמתיים ויצירת תוכן המתיישר עם האשטאגים פופולריים, עסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את המעורבות שלהם בפלטפורמה.
  • 3. צור קשר עם העוקבים שלך:
    בסיס המשתמשים של TikTok ידוע ברמות המעורבות הגבוהות שלו, כאשר משתמשים מרבים להגיב ומשתפים תוכן בפלטפורמה. על ידי אינטראקציה עם העוקבים שלך ותגובה לתגובות, עסקים יכולים לטפח קשרים אותנטיים עם הקהל שלהם ולהגדיל את נאמנות המותג שלהם בפלטפורמה.

    בנוסף לאסטרטגיות אלו, עסקים יכולים גם למנף את פלטפורמת הפרסום של TikTok כדי להגיע לקהל היעד שלהם בפלטפורמה. TikTok מציעה מגוון אפשרויות פרסום, כולל מודעות בפיד, עדשות ממותגות ואתגרי האשטאג ממומנים. על ידי יצירת מודעות מושכות ומושכות חזותית שמתאימות לסגנון הייחודי של TikTok, עסקים יכולים להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלהם בפלטפורמה.

פירוט דמוגרפי של משתמשי TikTok
פירוט דמוגרפי של משתמשי TikTok

טיפוח קשרים אותנטיים באמצעות תוכן שנוצר על ידי משתמשים

אחת התכונות הייחודיות של TikTok היא הדגש שלה על תוכן שנוצר על ידי משתמשים. האלגוריתם של הפלטפורמה נותן עדיפות לסרטונים שהם אותנטיים, מרתקים, שנוצרו על ידי משתמשים ולא על ידי מותגים. כתוצאה מכך, עסקים יכולים למנף תוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי לטפח קשרים אותנטיים עם הקהל שלהם ולהגביר את נאמנות המותג שלהם בפלטפורמה.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול ללבוש צורות רבות ב-TikTok, מסרטוני מעריצים ועד אתגרי האשטאג ממותגים. על ידי עידוד משתמשים ליצור ולשתף תוכן הקשור למותג שלהם, עסקים יכולים להתחבר לבסיס המשתמשים האדיר של הפלטפורמה ולהגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלהם בפלטפורמה.

בנוסף להגברת הנראות של המותג, תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול גם לעזור לעסקים לטפח קשרים אותנטיים עם הקהל שלהם. על ידי הדגשת תוכן שנוצר על ידי משתמשים בפרופילים שלהם ומעורבות עם משתמשים שיוצרים תוכן הקשור למותג שלהם, עסקים יכולים להראות את הערכתם למעריצים שלהם ולבנות תחושה של קהילה בפלטפורמה.

יתרון נוסף של תוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא שהוא יכול לעזור לעסקים ליצור תוכן שמרגיש אותנטי וקשור לקהל שלהם. על ידי מתן אפשרות למשתמשים ליצור תוכן הקשור למותג שלהם, עסקים יכולים לנצל את נקודות המבט הייחודיות של הקהל שלהם וליצור תוכן שמהדהד איתם ברמה עמוקה יותר.

עם זאת, חשוב לעסקים להתייחס לתוכן שנוצר על ידי משתמשים בזהירות. הם צריכים להבטיח שכל התוכן שנוצר על ידי משתמשים תואם את ערכי המותג והמסרים שלהם. בנוסף, עסקים צריכים תמיד לתת קרדיט מתאים למשתמשים שיוצרים תוכן הקשור למותג שלהם ולקבל אישור לפני שיתוף התוכן שלהם בפרופילים שלהם.

האם עסקים קטנים יכולים למנף את TikTok?

כן, עסקים קטנים יכולים לחלוטין למנף את TikTok ככלי שיווקי רב עוצמה. למעשה, האלגוריתם של TikTok נועד לתעדף תוכן מחשבונות קטנים יותר, מה שמקל על עסקים קטנים להשיג נראות ולהגיע לקהל רחב יותר בפלטפורמה.

אחד היתרונות המרכזיים של TikTok לעסקים קטנים הוא חסם הכניסה הנמוך שלו. בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית שדורשת השקעה משמעותית במודעות או ביצירת תוכן, TikTok מאפשרת לעסקים ליצור סרטונים מרתקים עם לא יותר מסמארטפון ומעט יצירתיות.

יתרון נוסף של TikTok לעסקים קטנים הוא פוטנציאל הוויראליות שלו. עם התוכן והאסטרטגיה הנכונים, עסק קטן יכול להשיג במהירות עוקבים מסיביים וליצור באזז סביב המותג שלו. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור עסקים חדשים המעוניינים להתבסס בענף שלהם.

בנוסף לפוטנציאל הוויראליות שלו, TikTok מציעה גם הזדמנות ייחודית לעסקים קטנים להתחבר לקהל שלהם ברמה אישית יותר. על ידי יצירת תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם קהל היעד שלהם, עסקים קטנים יכולים לבנות קהל עוקבים נאמן ולהגביר את הכרת המותג שלהם בפלטפורמה.

עם זאת, חשוב לעסקים קטנים לפנות ל-TikTok מתוך מחשבה על אסטרטגיה ברורה. הם צריכים לקחת את הזמן להבין את קהל היעד שלהם וליצור תוכן שמדבר לתחומי העניין והערכים שלהם. בנוסף, עסקים קטנים צריכים לשקול שיתוף פעולה עם משפיענים או יוצרים אחרים בפלטפורמה כדי להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלהם.

בעל עסק קטן יוצר תוכן עבור חשבון ה-TikTok שלו
בעל עסק קטן יוצר תוכן עבור חשבון ה-TikTok שלו

עלייתו של שיווק משפיענים ב-TikTok

בשנים האחרונות, שיווק משפיענים הפך לאסטרטגיה פופולרית יותר ויותר עבור מותגים המעוניינים להגיע לקהל רחב יותר ולבנות את הכרת המותג שלהם. TikTok התגלה כפלטפורמה חזקה במיוחד לשיווק משפיענים, עם מספר הולך וגדל של יוצרים פופולריים ובסיס משתמשים מעורב.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק משפיענים ב-TikTok הוא היכולת להתחבר לבסיס המשתמשים האדיר של הפלטפורמה. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, TikTok מציעה קהל פוטנציאלי עצום למותגים המעוניינים להגיע ללקוחות חדשים. בנוסף, האלגוריתם של TikTok נועד לתעדף תוכן של יוצרים פופולריים, להגדיל את הנראות של פוסטים משפיענים ולהקל על מותגים להגיע לקהל רחב יותר.

יתרון נוסף של שיווק משפיענים ב-TikTok הוא היכולת לבנות קשרים אותנטיים עם צרכנים. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים החולקים את הערכים והאסתטיקה שלהם, מותגים יכולים ליצור תוכן המהדהד עם קהל היעד שלהם ובונה אמון ונאמנות לאורך זמן. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור מותגים חדשים יותר המעוניינים להתבסס בתעשייה שלהם.

שיווק משפיעים ב-TikTok מציע גם הזדמנות ייחודית למותגים לנצל את היצירתיות והמומחיות של יוצרים פופולריים. על ידי עבודה עם משפיענים בעלי הבנה עמוקה של הפלטפורמה והמשתמשים בה, מותגים יכולים ליצור תוכן המותאם לתחומי העניין וההעדפות הייחודיות של קהל ה-TikTok.

כיצד לבחור את המשפיען המתאים למותג שלך?

בחירת המשפיען המתאים למותג שלך היא קריטית להצלחת מסע השיווק שלך למשפיעני TikTok. כדי להתחיל, שקול את קהל היעד שלך ואת סוג התוכן המהדהד איתו. חפשו משפיענים בעלי אסתטיקה דומה וחולקים את ערכי המותג שלכם.

חשוב גם לקחת בחשבון את שיעור המעורבות של המשפיע ואת הדמוגרפיה של העוקבים. חפשו משפיענים בעלי שיעור מעורבות גבוה וקהל רלוונטי בעיקר. זה יעזור להבטיח שהתוכן שלך מגיע לאנשים הנכונים ומייצר את התוצאות הרצויות.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא רמת הניסיון והמומחיות של המשפיע. חפש משפיענים שיש להם רקורד מוכח של יצירת תוכן מרתק ועבודה עם מותגים בתעשייה שלך. זה יעזור להבטיח שמסע השיווק של המשפיענים שלך יתבצע ביעילות וביעילות.

בעת הערכת משפיענים פוטנציאליים, הקפד לסקור את התוכן ואת שיתופי הפעולה בעבר שלהם. חפש משפיענים שיצרו תוכן שמתאים למותג שלך ויצר מעורבות חיובית מהעוקבים שלהם. זה יעזור להבטיח שמסע השיווק של המשפיעים שלך יהיה על המותג ויהדהד עם קהל היעד שלך.

לבסוף, הקפד לתקשר את המטרות והציפיות שלך בצורה ברורה עם המשפיע שבחרת. קבעו קווים מנחים וציפיות ברורים לתוכן שהם יוצרים, וקבעו ציר זמן ברור לקמפיין. זה יעזור להבטיח שמסע השיווק של המשפיענים שלך יתבצע ביעילות ויספק את התוצאות הרצויות.

רשימת בדיקה לבחירת המשפיען המתאים למותג שלך
רשימת בדיקה לבחירת המשפיען המתאים למותג שלך

ניווט באתגרים של פרסום ממומן ב-TikTok

כמו בכל פלטפורמת פרסום, יש אתגרים לניווט בכל הנוגע לפרסום ממומן ב-TikTok. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא יצירת תוכן שמרגיש אותנטי ומושך למשתמשי TikTok. משתמשי TikTok רגילים לגלול בין מגוון תכנים, ומודעות ממומנות יכולות בקלות להרגיש לא במקום אם הן אינן משתלבות בצורה חלקה בפיד של המשתמש.

אתגר נוסף הוא להבטיח שהמודעות שלך תואמות למדיניות הפרסום של TikTok. ל-TikTok יש הנחיות קפדניות בכל הנוגע לתוכן ממומן, והפרה של הנחיות אלו עלולה לגרום להסרת המודעה שלך או להעניש את חשבונך. חשוב להכיר את מדיניות הפרסום של TikTok ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הפלטפורמה כדי להבטיח שהמודעות שלך תואמות.

לבסוף, מדידת הצלחת מסעות הפרסום שלך ב-TikTok יכולה להיות מאתגרת. כלי הניתוח של TikTok עדיין חדשים יחסית, ויכול להיות קשה לקבוע את החזר ה-ROI של מאמצי הפרסום שלך. חשוב להגדיר יעדים ו-KPI ברורים עבור מסעות הפרסום שלך ולעקוב מקרוב אחר התוצאות שלך כדי לקבוע מה עובד ומה לא.

האם מודעות TikTok יעילות?

מודעות TikTok יכולות להיות יעילות ביותר כאשר הן מבוצעות בצורה נכונה. האלגוריתם הייחודי של הפלטפורמה ובסיס המשתמשים המעורב ביותר הופכים אותה לפלטפורמת פרסום אידיאלית עבור מותגים המעוניינים להתחבר לקהל צעיר יותר, בעל ידע דיגיטלי. הצעות התוכן הממומן של TikTok, כולל מודעות בפיד, האשטאגים ממותגים ואתגרים ממומנים, מאפשרים למותגים ליצור קמפיינים מרתקים ואינטראקטיביים המהדהדים עם המשתמשים.

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום ב-TikTok הוא היכולת של הפלטפורמה להניע טווח הגעה אורגני ומעורבות. האלגוריתם של TikTok נועד לתעדף תוכן מרתק ורלוונטי למשתמשים, מה שאומר שמודעות המבוצעות היטב יכולות לצבור במהירות אחיזה ולהגיע לקהל גדול ללא צורך בקידום כבד או תמיכה במדיה בתשלום.

הצעות התוכן הממומן של TikTok מאפשרות גם למותגים לנצל את העוצמה של תוכן שנוצר על ידי משתמשים. על ידי יצירת האשטאגים ממותגים ואתגרים ממומנים, מותגים יכולים לעודד משתמשים ליצור ולשתף תוכן המקדם את המוצרים או השירותים שלהם, ובכך להפוך את הקהל שלהם לשגרירי מותג. גישה זו יכולה להיות יעילה מאוד בהנעת מעורבות ובניית מודעות למותג, במיוחד בקרב קהלים צעירים יותר שיש להם סיכוי גבוה יותר לבטוח בתוכן שנוצר על ידי עמיתיהם.

עם זאת, חשוב לציין שלא כל מודעות TikTok נוצרות שוות. הצלחה בפלטפורמה דורשת תכנון, ביצוע ואופטימיזציה קפדניים, והמותגים חייבים להיות מוכנים להתנסות בפורמטים שונים של מודעות וגישות יצירתיות כדי לקבוע מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלהם. בנוסף, כמו בכל פלטפורמת פרסום, מודעות TikTok חייבות להיות נתמכות במסר מותג חזק ועקבי כדי להבטיח שהן יהדהדו עם המשתמשים ויביאו לתוצאות אמיתיות.

תרשים עמודות המשווה את היעילות של מודעות TikTok לפלטפורמות אחרות
תרשים עמודות המשווה את היעילות של מודעות TikTok לפלטפורמות אחרות

העתיד של פרסום TikTok: מה הלאה?

הצמיחה הנפיצה של TikTok במהלך השנים האחרונות הפכה אותה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתיות המשפיעות והחזקות ביותר בעולם. ככל שהפלטפורמה תמשיך להתפתח ולהתבגר, אין ספק שהיא תמלא תפקיד חשוב יותר ויותר בעולם הפרסום והמיתוג.

אחת ההתפתחויות המרגשות ביותר בעולם הפרסום ב-TikTok היא עלייתן של חוויות מציאות רבודה (AR) וחוויות מציאות מדומה (VR). עם השקת תכונת ה-AR Branded Effects שלה, TikTok פתחה עולם חדש לגמרי של אפשרויות יצירתיות למותגים המעוניינים לתקשר עם משתמשים בדרכים חדשות וחדשניות. על ידי יצירת חוויות AR או VR סוחפות המאפשרות למשתמשים ליצור אינטראקציה עם מוצרים או שירותים בזמן אמת, מותגים יכולים לבנות קשרים עמוקים יותר עם הקהל שלהם ולהניע מעורבות משמעותית יותר.

מגמה מרכזית נוספת בעולם הפרסום ב-TikTok היא עלייתו של תוכן מותאם אישית וממוקד יתר על המידה. ככל שבסיס המשתמשים של הפלטפורמה ממשיך לגדול ולהתגוון, מותגים מוצאים דרכים חדשות להתאים את התוכן שלהם לקהלים ספציפיים ולדמוגרפיה. על ידי שימוש בנתונים וניתוחים כדי למקד למשתמשים על סמך תחומי העניין, ההתנהגויות וההעדפות שלהם, מותגים יכולים ליצור תוכן רלוונטי ומרתק יותר שמהדהד עם המשתמשים ומניב תוצאות אמיתיות.

מסחר חברתי צפוי להיות גם מגמה מרכזית בעולם הפרסום של TikTok בשנים הבאות. ככל שיותר ויותר משתמשים פונים לפלטפורמות מדיה חברתית למחקר והמלצות על מוצרים, מותגים יצטרכו למצוא דרכים חדשות לשלב פונקציונליות של מסחר אלקטרוני בקמפיינים שלהם ב-TikTok. עם בסיס המשתמשים ההולך וגדל של TikTok והקהל המעורב ביותר, הפלטפורמה ממוקמת היטב להפוך לשחקן מרכזי בעולם המסחר החברתי.

לבסוף, ככל ש-TikTok ממשיך להתפתח ולהתבגר, אנו יכולים לצפות לראות דגש גדול יותר על תובנות וניתוח מונחי נתונים. על ידי שימוש בנתונים כדי למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלהם ולעקוב אחר מדדי מפתח כגון מעורבות, טווח הגעה ושיעורי המרות, מותגים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של הקהל שלהם ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם להשפעה מקסימלית והחזר ROI.

מקרה מבחן: כיצד המותג X השיג הצלחה ב-TikTok

Brand X, קמעונאית אופנה, חיפשה דרך להתחבר לקהלים צעירים יותר ולבנות מודעות למותג. הם החליטו להשיק מסע פרסום של TikTok שיציג את הקולקציה האחרונה שלהם ויפעיל את המשתמשים בצורה מהנה ויצירתית.

כדי להתחיל את הקמפיין, Brand X שיתף פעולה עם משפיען TikTok פופולרי שהיה לו קהל עוקבים גדול של משתמשים מביני אופנה. המשפיען יצר סדרה של סרטונים שהציגו את הקולקציה האחרונה של Brand X ועודדה משתמשים ליצור סרטונים משלהם באמצעות ההאשטאג #BrandXFashion.

הקמפיין תפס במהירות אחיזה, עם אלפי משתמשים שיצרו ושיתפו סרטונים משלהם הכוללים את הבגדים של המותג X. כדי לשמור על המומנטום, Brand X הציג באופן קבוע תוכן שנוצר על ידי משתמשים בערוץ TikTok משלהם ועסק במשתמשים באמצעות הערות ולייקים.

כשהקמפיין צבר קיטור, מותג X החל לראות תוצאות אמיתיות. תוך מספר שבועות בלבד, המעקב שלהם ב-TikTok גדל ביותר מ-50%, והם ראו עלייה משמעותית בתעבורה לאתר ובמכירות.

אחד הגורמים המרכזיים להצלחת מותג X היה היכולת שלהם לנצל את האנרגיה היצירתית וההתלהבות של בסיס המשתמשים של TikTok. על ידי שיתוף פעולה עם משתמש TikTok משפיע ועידוד משתמשים ליצור תוכן משלהם, Brand X הצליח לבנות קהילה מאוד מעורבת של משתמשים שהיו נלהבים מאופנה ונרגשים לשתף את הרעיונות והיצירתיות שלהם.

אינפוגרפיקת מקרה המפרטת את הצלחת ה-TikTok של Brand X
אינפוגרפיקת מקרה המפרטת את הצלחת ה-TikTok של Brand X

היתרונות והחסרונות של פרסום TikTok

פרסום ב-TikTok הפך להיות דרך פופולרית יותר ויותר עבור עסקים להגיע לקהלים צעירים יותר ולבנות מודעות למותג. עם זאת, כמו לכל פלטפורמת פרסום, ל-TikTok יש את היתרונות והחסרונות שלה. הנה כמה מהיתרונות והחסרונות העיקריים של פרסום ב-TikTok.

  • יתרונות:
  • 1. בסיס משתמשים גדול ומעורב:
    עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, TikTok מציעה לעסקים קהל פוטנציאלי עצום. יתרה מכך, משתמשי TikTok מאוד מעורבים, מבלים בממוצע 52 דקות ביום באפליקציה.
  • 2. פרסום ממוקד במיוחד:
    פלטפורמת הפרסום של TikTok מאפשרת לעסקים למקד את המודעות שלהם על סמך מגוון רחב של גורמים, כולל מיקום, תחומי עניין והתנהגויות. המשמעות היא שעסקים יכולים להגיע לקהל המדויק שהם מחפשים עם המודעות שלהם.
  • 3. הזדמנויות יצירתיות:
    הפורמט הייחודי של TikTok והדגש על תוכן שנוצר על ידי משתמשים מספקים לעסקים מגוון הזדמנויות יצירתיות להציג את המותג שלהם בצורה מהנה ומרתקת. בין אם מדובר בשיתוף פעולה עם משפיענים או ביצירת תוכן ממותג משלהם, TikTok מציע הזדמנות לעסקים להתבלט מהקהל.
  • חסרונות:
  • 1. פורמטים מוגבלים של מודעות:
    בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, TikTok מציעה כרגע רק מספר מוגבל של פורמטים של מודעות, כולל מודעות בפיד, השתלטות על מותגים ואתגרי האשטאג ממומנים. זה יכול להגביל את האפשרויות היצירתיות הזמינות לעסקים.
  • 2. קהל צעיר יותר:
    בעוד שהקהל הצעיר של TikTok יכול להוות יתרון לעסקים מסוימים, ייתכן שהוא לא הפלטפורמה הטובה ביותר עבור מותגים המתמקדים בדמוגרפיה ישנה יותר. בנוסף, עסקים מסוימים עשויים להסס לפרסם בפלטפורמה שקושרת לתוכן צעיר יותר ופחות בוגר.
  • 3. אנליטיקה מוגבלת:
    בהשוואה לפלטפורמות אחרות, כלי הניתוח של TikTok מוגבלים יחסית, מה שמקשה על עסקים להבין את ההשפעה של מסעות הפרסום שלהם.

האם העסק שלך צריך להיות ב-TikTok?

עם הצמיחה הנפיצה של TikTok, עסקים רבים תוהים אם הם צריכים להיות בפלטפורמה. התשובה, כמו בכל אסטרטגיית שיווק, תלויה במגוון גורמים.

בראש ובראשונה, עסקים צריכים לשקול אם קהל היעד שלהם פעיל ב-TikTok. כפי שציינו, בסיס המשתמשים של TikTok נוטה לצעירים יותר, כך שעסקים המתמקדים בדמוגרפיה ישנה יותר עשויים שלא לראות את אותה הצלחה בפלטפורמה כמו אלה המכוונים לקהלים צעירים יותר.

בנוסף, עסקים צריכים לשקול האם המותג שלהם מתאים לפורמט הייחודי של TikTok. TikTok עוסק כולו בתוכן וידאו קצר, מהנה, מרתק וניתן לשיתוף. מותגים שיש להם אלמנט ויזואלי ויצירתי באסטרטגיית השיווק שלהם עשויים להתאים היטב לפלטפורמה, בעוד שאחרים עשויים להתקשות למצוא דרך להציג ביעילות את המותג שלהם.

לבסוף, עסקים צריכים לשקול את יעדי השיווק שלהם והאם TikTok יכול לעזור להם להשיג את המטרות הללו. עבור עסקים מסוימים, TikTok עשויה להיות פלטפורמה מצוינת לבניית מודעות למותג וליצירת מעורבות עם קהלים צעירים יותר. עבור אחרים, הפורמטים המוגבלים של המודעות והניתוחים עשויים להפוך פלטפורמות אחרות לבחירה טובה יותר לפרסום.

בסופו של דבר, האם העסק שלך צריך להיות ב-TikTok תלוי במגוון גורמים ספציפיים למותג ולאסטרטגיית השיווק שלך. חשוב לשקול היטב את היתרונות והחסרונות של פרסום בפלטפורמה, כמו גם את קהל היעד ואת יעדי השיווק שלך, לפני שמשקיעים זמן ומשאבים ב-TikTok.

תרשים זרימה כדי לקבוע אם העסק שלך צריך להצטרף ל- TikTok
תרשים זרימה כדי לקבוע אם העסק שלך צריך להצטרף ל- TikTok

האם TikTok כאן כדי להישאר?

עם העלייה המטאורית בפופולריות שלו, רבים תוהים האם TikTok כאן כדי להישאר או סתם אופנה חולפת. למרות שאי אפשר לחזות את העתיד של כל פלטפורמת מדיה חברתית, ישנם מספר גורמים המצביעים על כך שסביר להניח ש-TikTok יישאר לטווח ארוך.

גורם מרכזי אחד הוא המחויבות של הפלטפורמה לחדשנות. TikTok משיקה כל הזמן תכונות חדשות, כמו מסנני מציאות רבודה וקניות בתוך האפליקציה, כדי לשמור על מעורבות ועניין של משתמשים. ההתמסרות הזו להקדים את העקומה מעידה על כך שהפלטפורמה נמצאת בה לטווח ארוך.

גורם נוסף שמצביע על כך ש-TikTok כאן כדי להישאר הוא בסיס המשתמשים האדיר שלו. עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, TikTok ביצעה את עצמה כשחקנית מרכזית בנוף המדיה החברתית. ככל שיותר ויותר אנשים יכירו את הפלטפורמה, סביר להניח שהיא תמשיך למשוך משתמשים חדשים ותשאר רלוונטית.

בנוסף, פורמט התוכן הייחודי של TikTok מבדיל אותו מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית ונותן לו יתרון מובהק. בעוד שפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם ופייסבוק מתמקדות בתמונות סטטיות ובתוכן ארוך יותר, הסרטונים הקצרים של TikTok מתאימים באופן מושלם לטווחי הקשב של הדורות הצעירים ולאופי המהיר של צריכת תוכן מקוון.

לבסוף, הצלחת הפלטפורמה בתחום הפרסום מעידה על כך שהיא מהווה כלי רב ערך לעסקים המעוניינים להגיע לקהלים צעירים יותר. ככל שיותר ויותר מותגים משקיעים בפרסום ב-TikTok, סביר להניח שהפלטפורמה תמשיך לצמוח ולהתפתח כדי לענות על הצרכים של מפרסמים ומשתמשים כאחד.

כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק מנצחת של TikTok?

יצירת אסטרטגיית שיווק מנצחת של TikTok דורשת הבנה עמוקה של הפלטפורמה והמשתמשים שלה. להלן כמה צעדים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון בעת פיתוח האסטרטגיה שלך:

ראשית, זהה את קהל היעד שלך והבין באילו סוגי תוכן הם צפויים לעסוק. זה יעזור לך להתאים את התוכן שלך לתחומי העניין וההעדפות שלהם.

שנית, התמקד ביצירת תוכן איכותי ומושך חזותית המותאם לפורמט הייחודי של TikTok. זה עשוי לדרוש קצת ניסויים כדי למצוא את הגישה הנכונה, אבל המאמץ יהיה שווה את זה בטווח הארוך.

שלישית, שקול שיתוף פעולה עם משפיענים או יוצרים אחרים בפלטפורמה כדי לעזור להגביר את המסר שלך ולהגיע לקהלים חדשים. בבחירת משפיענים, הקפד לבחור באלה שמתיישרים עם ערכי המותג שלך ובעלי עוקבים חזקים בקרב קהל היעד שלך.

לבסוף, הקפד לעקוב אחר התוצאות שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך. TikTok מספקת מספר כלי ניתוח שיעזרו לך למדוד את הביצועים שלך ולזהות אזורים לשיפור.

מדריך שלב אחר שלב ליצירת אסטרטגיית שיווק של TikTok
מדריך שלב אחר שלב ליצירת אסטרטגיית שיווק של TikTok

מיקסום החזר ה-ROI שלך על מודעות TikTok

מודעות TikTok יכולות להיות כלי רב עוצמה להגעה לקהלים חדשים ולהגברת המרות, אך למקסם את החזר ה-ROI שלך מצריך תכנון וביצוע קפדניים. להלן כמה אסטרטגיות מפתח שכדאי לקחת בחשבון בעת הפעלת מודעות TikTok:

ראשית, ודא שהקריאייטיב של המודעה שלך מותאם לפורמט הייחודי של TikTok. משמעות הדבר היא יצירת תוכן מרתק ויזואלית שנועד למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולקיים את העניין שלהם. השתמש בוויזואליה מושכת עין, בצבעים עזים ובמסרים ברורים כדי לגרום למודעות שלך לבלוט בעדכוני המשתמשים.

שנית, מקד את המודעות שלך בזהירות כדי להבטיח שהן מגיעות לקהל הנכון. TikTok מציעה מגוון אפשרויות מיקוד, כולל מיקוד דמוגרפי, מבוסס עניין ומיקוד התנהגותי. השתמש בכלים אלה כדי לחדד את המשתמשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצר או בשירות שלך.

שלישית, הגדר יעדים ברורים ועקוב אחר התוצאות שלך בקפידה. השתמש בכלי הניתוח המובנים של TikTok כדי לעקוב אחר ביצועי המודעות שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך. שקול להפעיל מבחני A/B כדי להשוות את היעילות של גישות קריאייטיב, מיקוד ומסרים שונים של מודעות.

בסופו של דבר, המפתח למקסום החזר ה-ROI שלך על מודעות TikTok הוא להיות אסטרטגי, יצירתי ומונע נתונים. על ידי נקיטת גישה מתחשבת במסעות הפרסום שלך והישארות ממוקדת ביעדים העסקיים שלך, תוכל להשיג תוצאות אמיתיות ולהגביר את השורה התחתונה שלך בפלטפורמה החדשה והמרגשת הזו.

חשוב גם לזכור ש-TikTok היא פלטפורמה המתפתחת במהירות, ומה שעובד היום אולי לא יעבוד מחר. הישאר מעודכן במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות בפרסום TikTok, והיה מוכן להתאים את האסטרטגיה שלך עם התפתחות הפלטפורמה.

מסקנה: אימוץ TikTok להצלחת מיתוג ופרסום

לסיכום, TikTok התגלה ככלי רב עוצמה להצלחת מיתוג ופרסום. עם בסיס המשתמשים האדיר שלו, פורמט התוכן המרתק והתכונות החדשניות שלו, TikTok מציע הזדמנויות ייחודיות לעסקים להתחבר לקהלים חדשים ולהניע צמיחה.

על ידי מינוף אפשרויות המיקוד המתקדמות של הפלטפורמה, תכונות התוכן שנוצרו על ידי משתמשים ושותפויות שיווקיות משפיעות, עסקים בכל הגדלים יכולים לבנות קשרים אותנטיים עם הלקוחות שלהם ולהניב תוצאות אמיתיות.

כמובן, כמו כל ערוץ שיווק, TikTok דורש תכנון, ביצוע ומדידה קפדניים כדי להצליח. אבל עבור אלה שמוכנים להשקיע את הזמן והמשאבים, התגמול יכול להיות משמעותי.

בין אם אתה עסק קטן שמעוניין להגיע לקהלים חדשים, או מותג גדול יותר המבקש להישאר בקדמת העקומה, TikTok היא פלטפורמה ששווה לחקור. עם בסיס המשתמשים המכוון לנוער, התרבות היצירתית ופורמט התוכן הדינמי, TikTok מציעה הזדמנות ייחודית להתחבר עם קהלים בדרכים חדשות ומרגשות.

תמונת סיכום המדגישה נקודות חשובות מהמאמר
תמונת סיכום המדגישה נקודות חשובות מהמאמר

טבלה 1: יתרונות השימוש ב- TikTok ככלי מיתוג ופרסום:

יתרון תיאור עלות (דולר ארה"ב) עלות (ILS)
אלגוריתם ייחודי האלגוריתם שבו משתמש TikTok הוא ייחודי ומאפשר לעסקים להגיע לקהל גדול יותר שממוקד מאוד לצרכים הספציפיים שלהם משתנה משתנה ₪
בסיס משתמשים עצום ל-TikTok יש יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים, מה שהופך אותה לפלטפורמה אידיאלית לעסקים להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים משתנה משתנה ₪
פורמט תוכן מרתק הפורמט של TikTok מאפשר לעסקים ליצור תוכן מרתק ואינטראקטיבי המהדהד עם קהל היעד שלהם משתנה משתנה ₪
אנליטיקה ותובנות TikTok מספקת לעסקים ניתוח ותובנות מפורטות כדי לעזור להם לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם ולהתאים את האסטרטגיות שלהם בהתאם משתנה משתנה ₪

לסיכום, TikTok הוכיחה את עצמה כמשנה משחקים בעולם המיתוג והפרסום הממומן. משווקים שמאמצים את הפוטנציאל שלה ומסתגלים לגישה הייחודית שלה יכולים לקצור תגמול משמעותי, כולל מעורבות גבוהה יותר, מודעות מוגברת למותג, ובסופו של דבר, תוצאות עסקיות משופרות.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

"קמפיין שיווקי מצליח בפייסבוק עם קבוצות ופוסטים ממומנים" – טיפים והדרכה ליצירת קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק.

מאמר זה מספק טיפים והכוונה ליצירת קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק, תוך התמקדות בשימוש בקבוצות ופוסטים ממומנים. למד כיצד למקד לקהל הנכון, ליצור תוכן מרתק ולמדוד

קרא עוד »

הסופרבול ה-55 הסתיים וקבוצת הטמבל ביי בייס זכתה בתואר האלופה. בינתיים, הסתיים גם שיווק דיגיטלי חזק במיוחד של הפרסום במהלך האירוע, עם הלקוחות המבוקשים ביותר היינו מחפשי כרטיסים, מוצרי ספורט, ומוצרי תזונה ותרופות. בסופו של דבר, זו הייתה שנה מצליחה לשיווק דיגיטלי שהוביל להכנסות גבוהות יותר לחברות הפועלות במהלך האירוע.

הסופרבול ה-55 ראה את קבוצת ביי בייס הוכתרה לאלופות ועלייה בהצלחת השיווק הדיגיטלי. מאמר זה דן בהשפעת הפרסום במהלך האירוע וביתרונות עבור תעשיות שונות. הקדמה:

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner