"כיצד לפרסם באמצעות TikTok: השפעת הטרנד החברתי החדש על שיווק דיגיטלי"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את המגמה ההולכת וגוברת של שימוש ב-TikTok לפרסום והשפעתו על השיווק הדיגיטלי. הוא מספק תובנות לגבי תכונות הפלטפורמה, הדמוגרפיה של המשתמשים והאסטרטגיות ליצירת קמפיינים מוצלחים.

הקדמה: עליית התהילה של TikTok

TikTok כבשה את העולם בסערה עם תוכן הווידאו הקצר שלו שמשך את תשומת הלב של מיליוני משתמשים ברחבי העולם. האפליקציה, שהושקה בסין ב-2016, הפכה במהירות לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים. ניתן לייחס את הצלחתה של TikTok ליכולתה להציע חווית משתמש ייחודית ומושכת שזכתה להדהד עם דמוגרפיה צעירה יותר.

עם עלייתו לתהילה, TikTok התגלה גם כמחליף משחקים פוטנציאליים בעולם השיווק הדיגיטלי. מותגים שמחפשים להגיע לקהלים צעירים יותר בוחנים כעת את הפוטנציאל של פרסום ב-TikTok. התכונות הייחודיות של הפלטפורמה כמו סינכרון שפתיים, ריקודים ואתגרים יצרו צורה חדשה של בידור שמושכת משתמשים מכל העולם.

הפופולריות של TikTok הובילה גם להופעתו של זן חדש של משפיענים, שבנו עוקבים מסיביים על ידי יצירת תוכן מרתק בפלטפורמה. משפיענים אלו הפכו לכלי שיווק רבי עוצמה, ומותגים משתפים פעולה עמם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. גם הסרטונים הקצרים של TikTok מהווים אתגר חדש עבור מותגים, שכן כעת עליהם למצוא דרכים ליצור תוכן מרתק שיכול ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד שלהם תוך שניות.

סמארטפון המציג את הלוגו של TikTok
סמארטפון המציג את הלוגו של TikTok

מה מייחד את TikTok מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית?

התכונות הייחודיות וחווית המשתמש של TikTok מבדילות אותה מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות. בניגוד לפלטפורמות אחרות המסתמכות על טקסט או תמונות, ההתמקדות העיקרית של TikTok היא על תוכן וידאו קצר. זה יצר סוג חדש של בידור שהוא גם מרתק וגם ממכר.

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין TikTok לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית הוא האלגוריתם של הפלטפורמה. האלגוריתם נועד להציג למשתמשים תוכן שרלוונטי לתחומי העניין שלהם. כאשר משתמשים עוסקים בתוכן בפלטפורמה, האלגוריתם לומד את העדפותיהם ומתאים את הפיד שלהם כדי להציג יותר ממה שהם אוהבים. זה הביא לחוויית משתמש מותאמת מאוד שגורמת למשתמשים לחזור לעוד.

מאפיין מבחין נוסף של TikTok הוא הדגש שלו על תוכן שנוצר על ידי משתמשים. הפלטפורמה מעודדת משתמשים ליצור את התוכן שלהם, מה שהוביל לספרייה עצומה של סרטונים מגוונים ומשעשעים. זה יצר סוג חדש של תרבות מדיה חברתית שבה משתמשים הם לא רק צרכנים פסיביים של תוכן אלא גם יוצרים פעילים.

לבסוף, כלי העריכה והפילטרים הייחודיים של TikTok הקלו על המשתמשים ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי במהירות. כלי העריכה של הפלטפורמה מאפשרים למשתמשים להוסיף מוזיקה, טקסט ואפקטים מיוחדים לסרטונים שלהם, מה שמעניק להם מראה מהוקצע שאינו אפשרי בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. זה יצר סוג חדש של תוכן וידאו שהוא גם מבדר וגם מושך מבחינה ויזואלית.

הבנת דמוגרפיית המשתמשים של TikTok

בסיס המשתמשים של TikTok מורכב בעיקר ממשתמשי דור Z ומשתמשים בני דור המילניום, עם חלק ניכר מהמשתמשים בגילאי 16-24. לפי הסטטיסטיקה העדכנית, 60% מהמשתמשים הפעילים החודשיים של TikTok הם מתחת לגיל 30. זה הופך את TikTok לפלטפורמה אידיאלית עבור מותגים שמחפשים למקד לקהל צעיר יותר.

עם זאת, הנתונים הדמוגרפיים של המשתמשים של TikTok אינם מוגבלים רק למשתמשים צעירים יותר. הפלטפורמה גם ראתה עלייה משמעותית במשתמשים מבוגרים יותר, כאשר משתמשים רבים מגיל 30 ומעלה הצטרפו לפלטפורמה. ניתן לייחס זאת לתוכן המשעשע והממכר של הפלטפורמה, הפונה למשתמשים בכל הגילאים.

מבחינה מגדרית, ל-TikTok יש חלוקה שווה יחסית בין משתמשים גברים ונשים, כאשר כל מגדר מהווה כ-50% מבסיס המשתמשים של הפלטפורמה. זה הופך את TikTok לפלטפורמה אידיאלית עבור מותגים שמחפשים למקד לקהל נייטרלי מגדר.

מבחינה גיאוגרפית, ל-TikTok יש נוכחות חזקה באסיה, כאשר סין היא השוק הגדול ביותר של הפלטפורמה. עם זאת, הפלטפורמה ראתה צמיחה משמעותית גם באזורים אחרים, כולל ארצות הברית, אירופה והודו.

מבחינת תחומי עניין והעדפות, בסיס המשתמשים של TikTok מגוון ומגוון. הפלטפורמה ידועה בתכנים המגוונים שלה, שנע בין סרטוני ריקוד להדרכות בישול ועד מערכונים מצחיקים. המשמעות היא שלמותגים יש הזדמנות להגיע למגוון רחב של משתמשים עם תחומי עניין והעדפות שונות.

תרשים עוגה הממחיש את הדמוגרפיה של משתמשי TikTok
תרשים עוגה הממחיש את הדמוגרפיה של משתמשי TikTok

מדוע מותגים צריכים לשקול לפרסם ב- TikTok?

TikTok הפכה במהירות לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. זה מהווה הזדמנות ענקית למותגים להגיע לקהל גדול ומעורב. אבל יש עוד כמה סיבות משכנעות מדוע מותגים צריכים לשקול פרסום ב- TikTok:

ראשית, האלגוריתם של TikTok נועד להציג תוכן רלוונטי ומרתק למשתמשים. המשמעות היא שלמותגים יש הזדמנות להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד, על סמך גורמים כמו מיקום, תחומי עניין והתנהגות. זה הופך את TikTok לפלטפורמה אידיאלית עבור מותגים שמחפשים להגיע לקהל מסוים עם מסעות הפרסום שלהם.

שנית, בסיס המשתמשים של TikTok הוא מאוד מעורב ופעיל. משתמשים מבלים בממוצע 52 דקות ביום בפלטפורמה, וזה גבוה משמעותית משיעור המעורבות הממוצע בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. משמעות הדבר היא שלמותגים יש סיכוי גבוה יותר שהמודעות שלהם יראו ויעורבו על ידי משתמשים ב-TikTok.

שלישית, אפשרויות הפרסום של TikTok הן מגוונות וגמישות, מה שאומר שהמותגים יכולים להתאים את הקמפיינים שלהם למטרות ולתקציבים הספציפיים שלהם. לדוגמה, מותגים יכולים לבחור מבין אפשרויות כגון מודעות בפיד, האשטאגים ממותגים ואתגרים ממומנים. TikTok מציעה גם פלטפורמת פרסום בשירות עצמי, שמקלה על מותגים ליצור ולנהל את הקמפיינים שלהם.

רביעית, התוכן של TikTok ניתן מאוד לשיתוף, מה שאומר שמותגים יכולים להפיק תועלת מהוויראליות של הפלטפורמה. לקמפיינים מוצלחים של TikTok יש פוטנציאל להגיע למיליוני משתמשים, בזכות האלגוריתם של הפלטפורמה ואופי התוכן שלה.

"זה הכל על אותנטיות": המפתח לשיווק TikTok

אחד הגורמים המרכזיים שמייחדים את TikTok מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית הוא הדגש שלה על אותנטיות. משתמשי TikTok נמשכים לתוכן שהוא יצירתי, ייחודי ואמיתי. זו הסיבה שאותנטיות היא המפתח לשיווק מוצלח של TikTok.

מותגים שמנסים ליצור תוכן שמרגיש מופק או מבוים מדי צפויים להיתקל בספקנות מצד משתמשי TikTok. במקום זאת, מותגים צריכים להתמקד ביצירת תוכן שמרגיש אותנטי וניתן לקשר. המשמעות היא שימוש באנשים אמיתיים ובמצבים אמיתיים בקמפיינים השיווקיים שלהם, במקום להסתמך על תמונות מלאי או סיסמאות גנריות.

היבט חשוב נוסף של אותנטיות ב-TikTok הוא השימוש בהומור. משתמשי TikTok נמשכים לתוכן מצחיק ומבדר, כך שלמותגים שיכולים להחדיר הומור לקמפיינים השיווקיים שלהם יש סיכוי גבוה יותר להצליח בפלטפורמה.

מותגים יכולים גם להפגין אותנטיות על ידי שיתוף פעולה עם משפיעני TikTok. משפיענים נתפסים כקולות מהימנים בפלטפורמה, ושותפות איתם יכולה לעזור למותגים להגיע לקהל רחב ומעורב יותר. עם זאת, חשוב למותגים לבחור משפיענים שמתיישרים עם הערכים והמסרים שלהם, ולהבטיח שכל תוכן ממומן ירגיש אמיתי ואותנטי.

לבסוף, מותגים יכולים להפגין אותנטיות ב-TikTok על ידי מעורבות עם העוקבים שלהם. תגובה לתגובות והודעות, ושיתוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים, יכולים לעזור לבנות אמון ונאמנות עם משתמשי TikTok. זה יכול להוביל למעורבות מוגברת ולתפיסה חיובית יותר של המותג בפלטפורמה.

משתמש TikTok מצלם סרטון יצירתי ואותנטי
משתמש TikTok מצלם סרטון יצירתי ואותנטי

יצירת חשבון TikTok עבור העסק שלך

כדי להתחיל עם שיווק TikTok, הצעד הראשון הוא ליצור חשבון TikTok לעסק שלך. יצירת חשבון קלה וחינמית, וניתן לעשות זאת דרך אפליקציית TikTok או אתר האינטרנט.

בעת יצירת החשבון שלך, חשוב לבחור שם משתמש שקל לזכור ומשקף את המותג שלך. כדאי גם לבחור תמונת פרופיל ותמונת שער שמושכים חזותית ומייצגים את אישיות המותג שלך.

לאחר הגדרת החשבון, הגיע הזמן להתחיל ליצור תוכן. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת יצירת תוכן עבור TikTok הוא שהוא צריך להיות קצר ומתוק. סרטוני TikTok הם בדרך כלל באורך 15 שניות, אז חשוב לגרום לכל שנייה לספור.

בעת יצירת תוכן, חשוב לזכור את קהל היעד שלך. ל-TikTok יש בסיס משתמשים צעיר ומגוון, כך שהתוכן שלך צריך להיות רלוונטי ומושך לדמוגרפיה זו. זה אומר להשתמש בהומור, לשלב טרנדים פופולריים ולשמור על הסרטונים שלך מעניינים מבחינה ויזואלית.

היבט חשוב נוסף של שיווק TikTok הוא שימוש בהאשטאגים. Hashtags הם דרך מצוינת להפוך את התוכן שלך לגילוי לקהל רחב יותר. בבחירת האשטאגים, חשוב להשתמש בכאלה שרלוונטיים למותג שלך ולתוכן שאתה יוצר. אתה יכול גם ליצור האשטאגים ממותגים משלך כדי לעודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים ולהגביר את המעורבות עם המותג שלך.

כיצד להשתמש ב- hashs ביעילות ב- TikTok?

Hashtags הם כלי רב עוצמה להגדלת טווח ההגעה של תוכן ה-TikTok שלך. בשימוש יעיל, האשטאגים יכולים לעזור לתוכן שלך להתגלות על ידי קהלים חדשים ולהגביר את המעורבות עם המותג שלך.

כדי להשתמש בהאשטאג ביעילות ב-TikTok, חשוב לבחור כאלה שרלוונטיים לתוכן שלך ולקהל היעד שלך. זה אומר לעשות קצת מחקר כדי למצוא hashtags פופולריים וטרנדיים בנישה שלך. אתה יכול גם ליצור האשטאגים ממותגים משלך כדי לעודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים ולהגביר את המעורבות עם המותג שלך.

חשוב להשתמש בשילוב של האשטאגים רחבים וספציפיים בתוכן שלך. האשטאגים רחבים כמו #fyp ו-#tiktok יכולים לעזור לתוכן שלך להתגלות על ידי קהל רחב, בעוד שהאשטאגים ספציפיים כמו #veganrecipes או #makeuphacks יכולים לעזור לתוכן שלך להגיע למשתמשים שמתעניינים במיוחד בנישה שלך.

טיפ חשוב נוסף הוא לפקוח עין על האשטאגים טרנדיים ולשלב אותם בתוכן שלך כאשר הם רלוונטיים. האשטאגים הפופולריים יכולים לעזור לתוכן שלך להתגלות על ידי משתמשים חדשים ולהגביר את המעורבות עם המותג שלך.

בעת שימוש בהאשטאגים ב- TikTok, חשוב להימנע משימוש בהאשטאגים רבים מדי או לא רלוונטיים. זה יכול להיראות כספאמי ולכבות עוקבים ולקוחות פוטנציאליים. היצמד לכמה האשטאגים רלוונטיים וממוקדים עבור כל פיסת תוכן שאתה יוצר.

לבסוף, חשוב ליצור קשר עם משתמשים אחרים שמשתמשים באותם האשטאגים כמוך. זה יכול לעזור להגביר את המעורבות עם המותג שלך ולבנות קהילה סביב התוכן שלך. לייק והגיב לתוכן של משתמשים אחרים, והגיב להערות על התוכן שלך כדי לבנות קשרים עם הקהל שלך.

רשימה של האשטאגים פופולריים ורלוונטיים של TikTok
רשימה של האשטאגים פופולריים ורלוונטיים של TikTok

שיתוף פעולה עם משפיעני TikTok

משפיעני TikTok הם אנשים שצברו קהל עוקבים גדול בפלטפורמה בזכות התוכן המרתק והסגנון הייחודי שלהם. משפיענים אלה יכולים להיות שותפים יקרי ערך עבור מותגים המעוניינים לפרסם ב- TikTok. על ידי שיתוף פעולה עם משפיע, מותגים יכולים להתחבר לקהל הקיים שלהם ולהגיע למשתמשים חדשים שמתעניינים בנישה שלהם.

כשאתם בוחרים משפיען לשתף איתו פעולה, חשוב לחפש מישהו שמתיישר עם ערכי המותג וקהל היעד שלכם. אתה יכול גם לחקור את שיעורי המעורבות שלהם ואת הדמוגרפיה של הקהל כדי להבטיח שהם מתאימים למותג שלך.

ישנן דרכים שונות לשתף פעולה עם משפיעני TikTok, כגון חסות לפוסט או יצירת קמפיין תוכן ממותג. בפוסט ממומן, המשפיען יצור תוכן המציג את המותג שלך ויפרסם אותו בחשבונו. עם קמפיין תוכן ממותג, המשפיען יצור סדרה של פוסטים או סרטונים שמקדמים את המותג שלכם בצורה משולבת יותר.

חשוב שתהיה לך מטרה ואסטרטגיה ברורה לשיתוף הפעולה שלך עם המשפיעים. האם אתה מחפש להגביר את המודעות למותג, להגביר מכירות או ליצור אינטראקציה עם קהל חדש? מטרה ברורה יכולה לעזור לך לבחור את המשפיע המתאים וליצור תוכן שמהדהד עם קהל היעד שלך.

חשוב גם לתת למשפיענים חופש יצירתי בעת שיתוף פעולה בתוכן. משפיענים מכירים את הקהל שלהם בצורה הטובה ביותר ויכולים ליצור תוכן שמרגיש אותנטי ומרתק. תנו להם הנחיות כלליות ותנו להם להוביל ביצירת תוכן המתאים לערכי המותג ולמסרים שלכם.

לבסוף, חשוב למדוד את הצלחת שיתוף הפעולה המשפיעים שלכם. עקוב אחר שיעורי מעורבות, צמיחת עוקבים ומכירות כדי לקבוע את החזר ה-ROI של מסע הפרסום שלך. זה יכול לעזור לך לחדד את האסטרטגיה שלך לשיתופי פעולה עתידיים ולהבטיח שאתה מפיק את המרב מההשקעה שלך.

מינוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים ב-TikTok

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הוא תוכן שנוצר על ידי משתמשים ולא על ידי מותגים או עסקים. ב-TikTok, UGC היא דרך רבת עוצמה לתקשר עם הקהל שלך ולבנות נאמנות למותג. על ידי עידוד משתמשים ליצור תוכן המציג את המותג שלך, אתה יכול להגדיל את טווח ההגעה שלך ולבנות קהילה סביב המוצרים או השירותים שלך.

  • עידוד UGC ב-TikTok:
    אחת הדרכים לעודד UGC ב-TikTok היא על ידי יצירת אתגר האשטאג ממותג. זה כרוך ביצירת אתגר סביב המותג שלך או מוצר ספציפי והזמנת משתמשים להשתתף על ידי יצירת סרטונים משלהם. על ידי שימוש בהאשטאג ממותג, אתה יכול לעקוב בקלות אחר תוכן שנוצר על ידי משתמשים ולשתף אותו.

    דרך נוספת לעודד UGC היא על ידי אירוח של מתנה או תחרות. זה יכול להיות פשוט כמו לבקש מהמשתמשים ליצור סרטון המציג את המוצר שלך ולתייג את המותג שלך. לאחר מכן תוכל לבחור זוכה ולהציג את התוכן שלו בחשבונך, ולעודד אחרים להשתתף בתחרויות עתידיות.

  • היתרונות של UGC ב-TikTok:
    אחד היתרונות העיקריים של UGC ב-TikTok הוא שהוא מרגיש אותנטי וניתן לקשר. יש סיכוי גבוה יותר למשתמשים לבטוח בתוכן שנוצר על ידי עמיתיהם ולעסוק בו מאשר בתוכן ממותג. זה יכול לעזור לבנות אמון ונאמנות עם הקהל שלך, להגביר את המכירות ואת המודעות למותג.

    בנוסף, UGC ב-TikTok יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה והחשיפה שלך בפלטפורמה. על ידי עידוד משתמשים ליצור תוכן המציג את המותג שלך, אתה בעצם ממנף את המעקב שלהם ואת טווח ההגעה שלהם כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך.

  • שיטות עבודה מומלצות לשימוש ב-UGC ב-TikTok:
    בעת שימוש ב-UGC ב-TikTok, חשוב תמיד לתת קרדיט ליוצר המקורי. זה יכול לעזור לבנות מערכת יחסים חיובית עם הקהל שלך ולעודד יותר משתמשים ליצור תוכן סביב המותג שלך.

    חשוב גם שיהיו הנחיות וסטנדרטים ברורים לסוגי התוכן שתשתפו בחשבונכם. זה יכול לעזור להבטיח שכל UGC תואם את ערכי המותג והמסרים שלך.

משתמשים המשתתפים בקמפיין תוכן שנוצר על ידי משתמשים
משתמשים המשתתפים בקמפיין תוכן שנוצר על ידי משתמשים

הכוח של אתגרי TikTok למעורבות במותג

אתגרי TikTok הם דרך ייחודית ומושכת עבור מותגים להתחבר לקהל שלהם ולבנות מודעות למותג. האתגרים כוללים בדרך כלל יצירת סרטון סביב נושא או טרנד מסוים והזמנת אחרים להשתתף. אתגרים יכולים להיווצר על ידי מותגים, משפיענים או אפילו משתמשים עצמם.

אחד היתרונות העיקריים של אתגרי TikTok הוא היכולת שלהם ליצור באזז וויראליות. כאשר אתגר תופס, הוא יכול להתפשט במהירות על פני הפלטפורמה, להגיע למיליוני משתמשים וליצור מיליוני צפיות. זה יכול לעזור לבנות מודעות למותג ולעודד מעורבות.

יתרון נוסף של אתגרי TikTok הוא היכולת שלהם לעודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC). על ידי הזמנת משתמשים ליצור סרטונים משלהם סביב נושא או אתגר, מותגים יכולים לנצל את היצירתיות וההתלהבות של הקהל שלהם. זה יכול לעזור לבנות תחושה של קהילה ונאמנות סביב המותג.

כדי ליצור אתגר TikTok מוצלח, חשוב לזכור כמה שיטות עבודה מומלצות. ראשית, ודא שהאתגר שלך הוא אופנתי ורלוונטי לקהל שלך. זה יכול לעזור להבטיח שמשתמשים יתרגשו להשתתף ויהיו בעלי סבירות גבוהה יותר לחלוק את האתגר עם העוקבים שלהם.

שנית, ודא שהאתגר שלך קל להבנה ולמעקב. ספק הוראות ברורות ודוגמאות שיעזרו למשתמשים ליצור סרטונים משלהם. זה יכול לעזור להבטיח שמשתמשים יוצרים תוכן באיכות גבוהה שתואם את ערכי המותג והמסרים שלך.

אפשרויות פרסום בתשלום ב-TikTok

TikTok מציעה מספר אפשרויות פרסום בתשלום למותגים המעוניינים להגיע לקהל רחב יותר בפלטפורמה. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא מודעות בפיד, המופיעות כפוסטים ממומנים בעדכוני המשתמשים. מודעות אלו יכולות להיות באורך של עד 60 שניות ולכלול לחצן קריאה לפעולה.

אפשרות פופולרית נוספת היא Brand Takeovers, המאפשרות למותגים להשתלט על כל המסך כאשר משתמשים פותחים את האפליקציה לראשונה. מודעות אלו יכולות לכלול תמונות, סרטונים או GIF ויכולות לקשר לאתרים חיצוניים או אתגרי האשטאג.

TikTok מציעה גם מודעות TopView, הדומות ל-Brand Takeovers אך מופיעות בראש העדכונים של המשתמשים לאחר פתיחת האפליקציה. מודעות אלו יכולות להיות באורך של עד 60 שניות ולכלול לחצן קריאה לפעולה.

עבור מותגים המעוניינים להניע התקנות אפליקציה או תנועה לאתר, TikTok מציעה מגוון פורמטים של מודעות מבוססי ביצועים, כולל מודעות להתקנת אפליקציה, מודעות לחיצה לאתר ומודעות המרה.

תכונה ייחודית אחת של פלטפורמת הפרסום של TikTok היא היכולת למקד למשתמשים על סמך תחומי עניין, התנהגויות ודמוגרפיה. מותגים יכולים למקד למשתמשים על סמך גורמים כמו גיל, מגדר, מיקום ותחומי עניין, מה שמאפשר להם להגיע לקהל ספציפי מאוד.

כדי להתחיל עם פרסום ב-TikTok, מותגים יכולים ליצור חשבון בפלטפורמת המודעות בשירות עצמי של TikTok, המספקת מדריך שלב אחר שלב ליצירה והשקה של מסעות פרסום. מותגים יכולים להגדיר תקציב ואסטרטגיית הצעות מחיר משלהם ולעקוב אחר ביצועי המודעות שלהם בזמן אמת.

בעוד שפרסום ב-TikTok יכול להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהל רחב יותר בפלטפורמה, חשוב לזכור את הסיכונים והאתגרים הפוטנציאליים. לדוגמה, חלק מהמשתמשים עשויים לראות במודעות חודרניות וייתכן שיש סיכוי גבוה יותר לעסוק בתוכן אורגני. בנוסף, מדיניות הפרסומות וההנחיות של TikTok יכולות להיות קפדניות, ולדרוש מהמותגים לשקול היטב את העברת המסרים והגישה היצירתית שלהם.

דוגמה לפרסומת TikTok בתשלום
דוגמה לפרסומת TikTok בתשלום

כיצד למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך ב-TikTok?

מדידת הצלחת קמפיין TikTok חיונית למותגים המעוניינים לייעל את מאמצי הפרסום שלהם בפלטפורמה. אחד המדדים המרכזיים למעקב הוא מעורבות, הכוללת לייקים, תגובות, שיתופים ועוקבים שנרכשו מהקמפיין. זה יכול לעזור למותגים לקבוע את רמת העניין והמעורבות בקרב קהל היעד שלהם.

מדד נוסף שחשוב לעקוב אחריו הוא טווח הגעה, המתייחס למספר המשתמשים הייחודיים שצפו במודעה. זה יכול לעזור למותגים להבין את ההשפעה הכוללת והנראות של מסע הפרסום שלהם בפלטפורמה.

מעקב המרות חיוני גם עבור מותגים המעוניינים להניע פעולות ספציפיות, כגון התקנות אפליקציה או ביקורים באתר. על ידי הגדרת מעקב המרות, מותגים יכולים למדוד את מספר המשתמשים שהשלימו את הפעולה הרצויה כתוצאה מהמודעה.

פלטפורמת המודעות של TikTok מציעה דיווח וניתוח בזמן אמת, המאפשרת למותגים לעקוב אחר ביצועי המודעות שלהם ולהתאים את האסטרטגיה שלהם בהתאם. מותגים יכולים גם להשתמש בכלים ובפלטפורמות ניתוח של צד שלישי כדי לקבל תובנות נוספות לגבי ביצועי מסע הפרסום שלהם ב-TikTok.

חשוב למותגים להגדיר יעדים ו-KPI ברורים עבור מסעות הפרסום שלהם ב-TikTok, כגון הגברת המודעות למותג, הגדלת התקנות אפליקציה או הגברת התנועה לאתר. על ידי התאמת המדדים שלהם ליעדים שלהם, מותגים יכולים למדוד בצורה יעילה יותר את הצלחת הקמפיין שלהם ולקבל החלטות מונחות נתונים.

אחת הדרכים האפקטיביות למדידת הצלחת מסע פרסום של TikTok היא ביצוע בדיקות A/B, שבהן מושווים שתי גרסאות של מודעה כדי לקבוע איזו ביצועים טובים יותר. על ידי בדיקת אלמנטים שונים כמו הקריאייטיב, ההודעות והמיקוד, מותגים יכולים לזהות את הגישה היעילה ביותר עבור הקהל שלהם.

תיאור מקרה: קמפיינים שיווקיים מוצלחים של TikTok

TikTok הפכה לפלטפורמה פופולרית עבור מותגים ליצירת מעורבות עם קהלים צעירים יותר ולהגביר את המודעות למוצרים ולשירותים שלהם. מותגים רבים מינפו בהצלחה את TikTok כדי ליצור קמפיינים מרתקים ומשעשעים המהדהדים את קהל היעד שלהם.

אחת הדוגמאות הבולטות היא אתגר #GuacDance שהשיק צ'יפוטלה בשנת 2019. הקמפיין עודד את המשתמשים להראות את מיטב צעדי הריקוד שלהם לשיר קליט על גוואקמולי, עם הזדמנות לזכות באוכל חינם מצ'יפוטלה. האתגר הפך במהירות לוויראלי, עם למעלה מ-250,000 סרטונים שנוצרו על ידי משתמשים ו-430 מיליון צפיות בשישה ימים בלבד. הקמפיין עזר לצ'יפוטלה להגביר את המודעות למותג ואת המעורבות בקרב קהלים מהדור Z וקהלים בני דור המילניום, ובמקביל הוביל תנועה למסעדות שלהם.

קמפיין מוצלח נוסף של TikTok הושק על ידי elf Cosmetics, מותג יופי המכוון לדור Z ולקהלים בני דור המילניום. אתגר #eyeslipsface של המותג עודד משתמשים ליצור סרטונים קצרים המציגים את כישורי האיפור שלהם, תוך שימוש במוצרי המותג. האתגר הפך ויראלי, עם למעלה מ-4 מיליארד צפיות ו-2 מיליון סרטונים שנוצרו על ידי משתמשים. הקמפיין עזר ל-elf Cosmetics להגביר את המודעות והמעורבות למותג בקרב קהלים צעירים יותר, ובמקביל גם להניע את המכירות של המוצרים שלהם.

בדוגמה אחרת, הוושינגטון פוסט השיק חשבון TikTok ב-2019 כדי לתקשר עם קהלים צעירים יותר ולקדם את העיתונות שלהם. העיתון יצר סרטונים קצרים ומשעשעים שסיקרו חדשות ואקטואליה בצורה מהנה ומרתקת. החשבון צבר במהירות קהל עוקבים גדול, עם למעלה מ-400,000 עוקבים ו-6 מיליון לייקים. הקמפיין עזר לוושינגטון פוסט להגיע לקהל חדש ב-TikTok ולבנות נאמנות למותג בקרב קהלים צעירים יותר.

קולאז' של קמפיינים שיווקיים מוצלחים של TikTok
קולאז' של קמפיינים שיווקיים מוצלחים של TikTok

התאמת אסטרטגיית התוכן שלך עבור TikTok

TikTok היא פלטפורמה ייחודית עם מערכת חוקים ומגמות משלה שמותגים צריכים להבין כדי להצליח. כדי ליצור תוכן מרתק ב-TikTok, מותגים צריכים להתאים את אסטרטגיית התוכן והגישה שלהם כך שיתאימו לסגנון ולקהל הייחודיים של הפלטפורמה.

היבט מרכזי אחד של תוכן TikTok הוא ההתמקדות שלו באותנטיות והומור. מותגים שיכולים ליצור תוכן מהנה וניתן לקשר שמציג את אישיות המותג שלהם בצורה אמיתית נוטים יותר להצליח בפלטפורמה. משתמשי TikTok מעריכים תוכן מבדר, מרתק ומרגיש כאילו נוצר על ידי אנשים אמיתיים, לא רק תאגיד חסר פנים.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת התאמת אסטרטגיית התוכן שלך עבור TikTok הוא פורמט הווידאו הקצר של הפלטפורמה. סרטוני TikTok הם בדרך כלל באורך של 15-60 שניות בלבד, מה שאומר שהמותגים צריכים להיות תמציתיים וקולעים במסרים שלהם. זה דורש גישה שונה ליצירת תוכן מאשר תוכן ארוך יותר בפלטפורמות אחרות כמו יוטיוב או אינסטגרם.

בנוסף, האלגוריתם של TikTok נותן עדיפות לתוכן שהוא מגמתי ופופולרי, מה שאומר שהמותגים צריכים להישאר מעודכנים עם הטרנדים והאתגרים האחרונים בפלטפורמה. על ידי השתתפות באתגרים פופולריים ויצירת תוכן התואם את המגמות הנוכחיות, מותגים יכולים להגביר את הנראות והמעורבות שלהם בפלטפורמה.

כדי להתאים את אסטרטגיית התוכן שלך עבור TikTok, חשוב להבין את קהל היעד שלך ואיזה סוג של תוכן מהדהד איתו בפלטפורמה. זה עשוי לדרוש עריכת מחקר ובדיקת סוגים שונים של תוכן כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור המותג שלך.

מהם הסיכונים הפוטנציאליים של פרסום ב- TikTok?

כמו בכל פלטפורמה או ערוץ שיווק חדש, ישנם סיכונים פוטנציאליים הקשורים לפרסום ב-TikTok. אחת הדאגות הגדולות ביותר עבור מותגים היא הפוטנציאל לתגובה שלילית או מחלוקת סביב התוכן שלהם. משתמשי TikTok ידועים בגילוי לב שלהם ובנכונותם לקרוא למותגים על תוכן לא הולם או פוגעני.

סיכון נוסף הקשור לפרסום ב-TikTok הוא הפוטנציאל למעורבות או החזר ROI נמוך. בעוד שלפלטפורמה יש בסיס משתמשים גדול וגדל, ייתכן שהיא לא מתאימה לכל מותג או קמפיין שיווקי. מותגים צריכים לשקול היטב את קהל היעד שלהם והאם TikTok היא הפלטפורמה הנכונה להגיע אליהם.

יתר על כן, יש חששות לגבי פרטיות ואבטחת נתונים ב-TikTok. הפלטפורמה עמדה בפני בדיקה של רגולטורים ומחוקקים על נוהלי איסוף הנתונים שלה, והיו חששות לגבי הפוטנציאל של TikTok לשתף נתוני משתמשים עם ממשלת סין.

סיכון פוטנציאלי נוסף עבור מותגים המפרסמים ב-TikTok הוא האפשרות של הונאה בפרסומות או מעורבות מזויפת. כמו בכל פלטפורמת פרסום, קיים סיכון לפעילות הונאה, כגון בוטים או חשבונות מזויפים, שעלולים לנפח באופן מלאכותי מדדי מעורבות ולהוביל לבזבוז של הוצאות פרסום.

לבסוף, קיים סיכון של אי הבנה מלאה של הכללים וההנחיות של הפלטפורמה, מה שעלול לגרום לדחייה או הסרה של מודעות. ל-TikTok יש כללים נוקשים סביב סוגי התוכן שניתן לקדם בפלטפורמה, ומותגים צריכים להבטיח שהם פועלים לפי ההנחיות הללו כדי למנוע השלכות שליליות.

סימן זהירות המייצג סיכונים פוטנציאליים ב-TikTok
סימן זהירות המייצג סיכונים פוטנציאליים ב-TikTok

כיצד לטפל בדאגות פרטיות ואבטחה ב- TikTok?

עם הפופולריות הגוברת של TikTok, התעוררו חששות לגבי פרטיות ואבטחה בפלטפורמה. כמשווק, חשוב לקחת את החששות הללו ברצינות ולנקוט צעדים כדי לטפל בהם במאמצי הפרסום שלך. הנה כמה דרכים מרכזיות לטפל בבעיות פרטיות ואבטחה ב-TikTok:

1. היה שקוף עם שיטות איסוף נתונים:
אחת הדאגות הגדולות ביותר סביב TikTok היא שיטות איסוף הנתונים של הפלטפורמה. כדי להתמודד עם החשש הזה, מותגים צריכים להיות שקופים עם נוהלי איסוף הנתונים שלהם ולהבטיח שהם אוספים רק נתונים הנחוצים למאמצי השיווק שלהם. בנוסף, מותגים צריכים להבהיר למשתמשים כיצד ישמש הנתונים שלהם ולספק להם את האפשרות לבטל את הסכמתם לאיסוף נתונים אם יבחרו לעשות זאת.

  • 2. פעל לפי ההנחיות של TikTok:
    ל-TikTok יש כללים נוקשים סביב סוג התוכן שניתן לקדם בפלטפורמה. על ידי ביצוע ההנחיות הללו, מותגים יכולים לעזור להבטיח שהמודעות שלהם לא יסומנו או יוסרו בשל הפרת המדיניות של TikTok. מותגים צריכים גם להיות מודעים לפורמטים השונים של מודעות הזמינים ב-TikTok ולבחור את הפורמט המתאים ביותר למטרות השיווק שלהם.
  • 3. מעקב אחר מעורבות מזויפת:
    כמו בכל פלטפורמת פרסום, קיים סיכון למעורבות מזויפת ב-TikTok. מותגים צריכים לעקוב מקרוב אחר מסעות הפרסום שלהם כדי להבטיח שמעדי המעורבות הם אמיתיים ואינם מנופחים באופן מלאכותי על ידי בוטים או חשבונות מזויפים. בנוסף, מותגים צריכים לעבוד עם משפיענים ויוצרי תוכן מכובדים כדי להבטיח את האותנטיות של הקמפיינים שלהם.

מקסום החזר ROI ממאמצי הפרסום שלך ב-TikTok

כמו בכל קמפיין פרסום, המטרה הסופית היא למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI). הנה כמה טיפים למקסום החזר ROI ממאמצי הפרסום שלך ב-TikTok:

  • 1. הגדר יעדים ברורים:
    לפני השקת קמפיין פרסומי כלשהו ב-TikTok, חשוב להגדיר יעדים ברורים. זה יכול לכלול מדדים כגון שיעורי מעורבות, שיעורי קליקים או המרות. על ידי הגדרת יעדים ספציפיים, תוכל למדוד טוב יותר את הצלחת מסע הפרסום שלך ולבצע התאמות לפי הצורך.
  • 2. בחר את פורמט המודעה הנכון:
    TikTok מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות בפיד, עדשות ממותגות ואתגרים ממומנים. לכל פורמט חוזקות וחולשות משלו, לכן חשוב לבחור את הפורמט המתאים ביותר למטרות השיווקיות שלכם.
  • 3. מקד לקהל הנכון:
    TikTok מציעה מגוון אפשרויות מיקוד, כולל גיל, מין, מיקום ותחומי עניין. על ידי מיקוד לקהל המתאים, תוכל להבטיח שהמודעות שלך יראו את האנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק במותג שלך.
  • 4. בדוק ובצע אופטימיזציה:
    כמו כל פלטפורמת פרסום, חשוב לבדוק ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ב-TikTok לאורך זמן. זה יכול לכלול בדיקת פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד ואלמנטים יצירתיים כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך.
  • 5. עבודה עם משפיענים:
    משפיעני TikTok יכולים להיות כלי רב עוצמה להנעת מעורבות ולהגברת המודעות למותג. על ידי עבודה עם משפיענים שיש להם עוקבים חזקים בקהל היעד שלך, אתה יכול להתחבר לקהל שלהם ולמנף את השפעתם כדי לקדם את המותג שלך.

תרשים המדגים החזר ROI מוגבר מפרסום ב-TikTok
תרשים המדגים החזר ROI מוגבר מפרסום ב-TikTok

העתיד של TikTok ושיווק דיגיטלי

הצמיחה הנפיצה של TikTok אינה מראה סימני האטה, מה שהופך אותה לפלטפורמה חשובה יותר ויותר עבור מותגים המעוניינים להגיע לקהלים צעירים יותר. ככל שהפלטפורמה ממשיכה להתפתח, סביר להניח שנראה פורמטים חדשים של פרסום ואפשרויות מיקוד צצים, יחד עם הזדמנויות חדשות למותגים לעסוק בקהל שלהם.

תחום צמיחה פוטנציאלי אחד של TikTok הוא בתחום המסחר האלקטרוני. עם בסיס המשתמשים הגדול והקהל המעורב ביותר שלה, TikTok ממוקמת היטב להפוך לפלטפורמת מסחר אלקטרוני רבת עוצמה. כבר עכשיו, אנו רואים מותגים מתנסים במודעות "ניתנות לקניה" ותכונות אחרות של מסחר אלקטרוני בפלטפורמה.

תחום צמיחה נוסף של TikTok הוא בתחום המציאות הרבודה (AR). עם מסנני העדשות הפופולריים ביותר ותכונות AR אחרות, TikTok כבר מובילה בתחום הזה. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, אנו צפויים לראות חוויות AR חדשניות עוד יותר צצות בפלטפורמה.

בנוסף, ההתמקדות של TikTok באותנטיות ובתוכן שנוצר על ידי משתמשים צפויה להמשיך להיות מגמת מפתח בשיווק דיגיטלי. מותגים שמסוגלים להתחבר למגמה הזו וליצור תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם הקהל שלהם צפויים לראות את ההצלחה הגדולה ביותר בפלטפורמה.

עם זאת, כמו בכל פלטפורמת מדיה חברתית, ישנם גם סיכונים ואתגרים פוטנציאליים הקשורים לפרסום ב-TikTok. מותגים יצטרכו להישאר מעודכנים בדאגות הפרטיות והאבטחה העדכניות ביותר ולהיות מוכנים להסתגל לשינויים באלגוריתם ובמדיניות הפרסום של הפלטפורמה.

מסקנה: אימוץ מהפכת TikTok

ברור ש-TikTok התגלה כשחקן מרכזי בעולם המדיה החברתית והשיווק הדיגיטלי. מותגים שמסוגלים לאמץ את הפלטפורמה החדשה הזו ולהתאים את האסטרטגיות שלהם כדי לנצל את התכונות הייחודיות שלה ואת בסיס המשתמשים שלה צפויים לראות את ההצלחה הגדולה ביותר.

הדמוגרפיה הדמוגרפית של TikTok, ההתמקדות באותנטיות ותוכן מרתק במיוחד הופכים אותה לפלטפורמה אידיאלית עבור מותגים המעוניינים להגיע לקהלים צעירים יותר ולבנות מודעות למותג. על ידי יצירת תוכן מרתק, שנוצר על ידי משתמשים ומינוף הכוח של האתגרים והמשפיעים של TikTok, מותגים יכולים לבנות נוכחות חזקה בפלטפורמה ולהתחבר לקהל היעד שלהם בדרכים חדשות וחדשניות.

עם זאת, חשוב לזכור ש-TikTok היא עדיין פלטפורמה חדשה יחסית, ויש סיכונים ואתגרים פוטנציאליים הקשורים לפרסום בה. מותגים יצטרכו להישאר מעודכנים בדאגות הפרטיות והאבטחה העדכניות ביותר, כמו גם בשינויים באלגוריתם ובמדיניות הפרסום של הפלטפורמה.

בסך הכל, אימוץ מהפכת TikTok פירושו להישאר בטופ של המגמות האחרונות ושיטות העבודה המומלצות בשיווק דיגיטלי. על ידי פתיחות לפלטפורמות וטכנולוגיות חדשות וחיפוש אחר דרכים חדשניות ליצירת קשר עם הקהל שלהם, מותגים יכולים להמשיך לשגשג בנוף דיגיטלי המתפתח כל הזמן.

  • חשיבות האותנטיות בשיווק TikTok

    אחת הנקודות העיקריות מהעלייה לתהילה של TikTok היא החשיבות של אותנטיות בשיווק דיגיטלי. מותגים שמסוגלים ליצור תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם הקהל שלהם צפויים לראות את ההצלחה הגדולה ביותר בפלטפורמה. על ידי אימוץ ההתמקדות של TikTok בתוכן שנוצר על ידי משתמשים ומינוף כוחם של משפיענים, מותגים יכולים לבנות נוכחות חזקה בפלטפורמה ולהתחבר לקהל היעד שלהם בצורה משמעותית.

    מינוף הכוח של האתגרים והמשפיעים של TikTok

    אתגרים ומשפיענים של TikTok הופיעו ככלים רבי עוצמה ליצירת קשר עם קהלים ובניית מודעות למותג בפלטפורמה. על ידי יצירת אתגרים משלהם ושותפות עם משפיענים פופולריים של TikTok, מותגים יכולים להתחבר לבסיס המשתמשים המעורבים ולהתחבר לקהל היעד שלהם בצורה מהנה ואינטראקטיבית.

  • העתיד של TikTok ושיווק דיגיטלי

קבוצת אנשים המאמצת את מהפכת הטיקטוק
קבוצת אנשים המאמצת את מהפכת הטיקטוק

לסיכום, TikTok הפך לכוח רב עוצמה בשיווק דיגיטלי, ומציע לעסקים הזדמנות ייחודית לעסוק בקהל צעיר ופעיל. על ידי הבנת הניואנסים של הפלטפורמה ואימוץ אסטרטגיות יצירתיות, מותגים יכולים למנף את הפוטנציאל של TikTok להניע הצלחה בקמפיינים השיווקיים שלהם.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

מאמר זה בוחן את המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח עקב נגיף הקורונה ואת הצורך של חברות להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן. הוא דן במגמות שיווק דיגיטלי,

קרא עוד »

דרך זו, ניתן למצוא פתרונות חדשים ומתומצתים לשיווק דיגיטלי ופרסום ממומן כדי להעלות את הכניסות ולשפר את תוצאות העסק שלך.

במאמר זה אנו בוחנים פתרונות חדשים ותמציתיים לשיווק דיגיטלי ופרסום ממומן, המאפשרים לעסקים להגדיל את ההכנסה שלהם ולשפר את התוצאות הכוללות. על ידי הטמעת אסטרטגיות

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner