קידום אתרים בזמן קורונה: איך להתאים את תכניות ה-SEO והפרסום ממומן לגולשים שחופשיים יותר בזמן משבר, ומחפשים תוכן במקום הקנייה?

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה דן בחשיבות התאמת אסטרטגיות SEO ומסעות פרסום ממומנים כדי למשוך קהל הולך וגדל של גולשי אינטרנט במהלך מגיפת COVID-19. כשיותר אנשים נשארים בבית, מחפשים תוכן במקום רכישה, עסקים חייבים לשנות את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם כדי להתמודד עם המגמה החדשה הזו.

מבוא: הנוף המשתנה של השימוש באינטרנט

מגיפת COVID-19 שינתה באופן דרסטי את הדרך שבה אנשים חיים את חייהם, כולל איך הם משתמשים באינטרנט. עם נעילה ואמצעי ריחוק חברתי, יותר אנשים מבלים זמן באינטרנט מאי פעם. לשינוי ההתנהגות הזה יש השלכות משמעותיות על עסקים ובעלי אתרים המסתמכים על תנועה מקוונת כדי למכור מוצרים או שירותים. כתוצאה מכך, קידום אתרים הפך להיות קריטי מאי פעם. עם זאת, ייתכן שהגישות המסורתיות לתוכניות SEO ופרסום ממומן לא יהיו יעילות בנוף החדש הזה. במקום זאת, עסקים צריכים להתאים את האסטרטגיות שלהם כדי לענות על הצרכים המשתנים של צרכנים שמחפשים תוכן במקום רק לקנות מוצרים. בפוסט זה בבלוג, נחקור כיצד עסקים יכולים להתאים את תוכניות ה-SEO והפרסום הממומן שלהם כדי להגיע לצרכנים שהם חופשיים יותר בזמן משבר ומחפשים תוכן.

אנשים גולשים באינטרנט בבית במהלך המגיפה
אנשים גולשים באינטרנט בבית במהלך המגיפה

מדוע קידום אתרים חיוני במהלך משבר?

במהלך משבר, עסקים מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים. רבים נאבקים לשמור על המים, בעוד שאחרים מחפשים דרכים להסתגל לנורמה החדשה. בהקשר זה, קידום אתרים הופך חיוני לעסקים המעוניינים לשמור על זרימה קבועה של תנועה ומכירות מקוונות. על ידי קידום אתרי האינטרנט שלהם, עסקים יכולים להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהציע להם ערך בצורת תוכן, מוצרים או שירותים. אתר אינטרנט מעוצב יכול לספק ללקוחות חוויה מקוונת חלקה, ולהקל עליהם למצוא את מה שהם מחפשים ולבצע רכישה.

יתר על כן, קידום אתרים יכול לעזור לעסקים להישאר רלוונטיים בשוק מקוון צפוף. עם כל כך הרבה עסקים שמתמודדים על תשומת לב באינטרנט, חשוב להתבלט מהקהל. על ידי קידום אתרי האינטרנט שלהם, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם ולמשוך יותר לקוחות לפלטפורמות המקוונות שלהם. זה, בתורו, יכול להוביל להכרה מוגברת של המותג ולנאמנות, ככל שהלקוחות יכירו יותר את המוצרים או השירותים של העסק.

בנוסף, קידום אתרים יכול לעזור לעסקים לבנות נוכחות מקוונת חזקה שיכולה לעמוד בסערת המשבר. על ידי השקעה בתוכניות SEO ופרסום ממומן, עסקים יכולים להבטיח שהם יישארו גלויים ללקוחות פוטנציאליים, גם בעת משבר. זה יכול לעזור לעסקים להישאר בראש ולשמור על נתח השוק שלהם, גם מול אתגרים משמעותיים.

הבנת השינוי בהתנהגות מקוונת

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה עמוקה על הדרך בה אנו חיים את חיינו, כולל הדרך בה אנו משתמשים באינטרנט. עם יותר אנשים שעובדים מהבית ואמצעים להתרחקות חברתית, הפעילות המקוונת זינקה שחקים. כתוצאה מכך, עסקים צריכים להבין את השינוי בהתנהגות המקוונת ולהתאים את אסטרטגיות קידום האתרים שלהם בהתאם.

אחד השינויים המרכזיים בהתנהגות המקוונת הייתה העלייה של צריכת תוכן על פני קניית מוצרים. עם כל כך הרבה אי ודאות באוויר, אנשים רבים מתמקדים יותר במציאת מידע, בידור וחיבור מאשר בביצוע רכישות. עסקים שיכולים לספק ערך ללקוחות בצורה של תוכן נוטים יותר להצליח בזמן משבר. המשמעות היא שעסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק המהדהד עם קהל היעד שלהם.

שינוי נוסף בהתנהגות המקוונת היה השימוש המוגבר במדיה החברתית כמקור ראשוני למידע ולחיבור. עם הרבה אנשים שמרגישים מבודדים מנותקים מהרשתות החברתיות הרגילות שלהם, המדיה החברתית הפכה לחבל הצלה עבור רבים. לעסקים שיכולים למנף מדיה חברתית בצורה יעילה יש סיכוי גבוה יותר להצליח להגיע לקהלים חדשים ולבנות מודעות למותג. המשמעות היא יצירת תוכן שניתן לשתף, מרתק ורלוונטי למשבר הנוכחי.

לבסוף, עסקים צריכים להבין את החשיבות של חווית משתמש בזמן משבר. עם כל כך הרבה חוסר ודאות וחרדה באוויר, לקוחות נוטים יותר לנטוש אתרים שקשה לנווט בהם או לאט לטעון. המשמעות היא שעסקים צריכים להשקיע בעיצוב ואופטימיזציה של אתרים כדי להבטיח שהפלטפורמות המקוונות שלהם מספקות חוויה חלקה ונטולת מתח. זה כולל אופטימיזציה למכשירים ניידים, שיפור מהירות האתר ופישוט מבנה הניווט.

קניות באינטרנט מול צריכת תוכן בזמן המשבר
קניות באינטרנט מול צריכת תוכן בזמן המשבר

כיצד תוכניות קידום אתרים יכולות להסתגל לצורכי משתמשים חדשים?

כדי להסתגל לצרכי המשתמש החדשים בעת משבר, עסקים צריכים להתאים את תוכניות ה-SEO שלהם בהתאם. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי התמקדות במילות מפתח עם זנב ארוך המשקפות את האינטרסים והדאגות המשתנים של המשתמשים במהלך משבר. מילות מפתח אלו ספציפיות וממוקדות יותר, מה שמקל על משיכת משתמשים שמחפשים באופן פעיל תוכן רלוונטי.

דרך נוספת להתאים תוכניות SEO היא על ידי אופטימיזציה לחיפוש מקומי. עם הרבה אנשים שנשארים קרוב לבית בזמן משבר, החיפוש המקומי הפך חשוב מתמיד. על ידי אופטימיזציה לחיפוש מקומי, עסקים יכולים להגביר את הנראות שלהם ללקוחות מקומיים ולשפר את סיכוייהם למשוך עסקים חדשים.

לבסוף, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן איכותי הרלוונטי למשבר הנוכחי. משמעות הדבר היא יצירת תוכן אינפורמטיבי, מרתק ומספק ערך למשתמשים. על ידי יצירת תוכן המהדהד עם המשתמשים, עסקים יכולים לשפר את דירוג החיפוש שלהם ולמשוך יותר תנועה לאתר שלהם.

התפקיד של שיווק תוכן בעידן COVID-19

שיווק תוכן תמיד היה היבט חשוב של שיווק דיגיטלי, אך תפקידו הפך מכריע עוד יותר במהלך עידן ה-COVID-19. עם יותר אנשים מבלים זמן מקוון, לעסקים יש הזדמנות לתקשר עם הקהל שלהם באמצעות תוכן אינפורמטיבי ורלוונטי.

אחד היתרונות העיקריים של שיווק באמצעות תוכן בזמן משבר הוא שהוא יכול לעזור לבנות אמון עם הלקוחות. על ידי אספקת מידע ומשאבים יקרי ערך, עסקים יכולים להפגין את המומחיות והמחויבות שלהם לעזור ללקוחותיהם בתקופה קשה.

בנוסף, שיווק באמצעות תוכן יכול לעזור לעסקים להישאר בראש עם הקהל שלהם גם אם הם לא מסוגלים לבצע מכירות. על ידי יצירת תוכן מרתק ורלוונטי, עסקים יכולים להשאיר את הקהל שלהם מעורב ומתעניין במותג שלהם.

יתרון נוסף של שיווק באמצעות תוכן בזמן משבר הוא שהוא יכול לעזור לעסקים למשוך לקוחות חדשים. על ידי יצירת תוכן אינפורמטיבי ושימושי, עסקים יכולים לשפר את דירוג החיפוש שלהם ולמשוך יותר תנועה לאתר שלהם.

לבסוף, שיווק באמצעות תוכן יכול לעזור לעסקים למצב את עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם. על ידי יצירת תוכן אינפורמטיבי ומלא תובנות, עסקים יכולים להפגין את המומחיות שלהם ולבנות מוניטין כמקור למידע ומשאבים.

דוגמה לקמפיין שיווקי תוכן מרתק
דוגמה לקמפיין שיווקי תוכן מרתק

מה הופך אסטרטגיית תוכן מושכת?

אסטרטגיית תוכן מושכת היא כזו המותאמת לצרכים ולתחומי העניין של קהל היעד שלך. כדי ליצור אסטרטגיה שתהדהד עם הקהל שלך, חשוב להתחיל בהבנה מי הם ומה אכפת לו. ניתן לעשות זאת באמצעות מחקר שוק, סקרי לקוחות והאזנה לרשתות חברתיות.

לאחר שתבינו היטב את הקהל שלכם, השלב הבא הוא לזהות את סוגי התוכן שיהיו היעילים ביותר לעניין אותו. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה, פוסטים במדיה חברתית או עלוני דוא"ל.

היבט חשוב נוסף של אסטרטגיית תוכן משכנעת הוא עקביות. כדי לבנות קהל נאמן, חשוב ליצור קצב קבוע של תוכן שהקהל שלך יכול לסמוך עליו. זה יכול להיות פרסום פוסטים בבלוג על בסיס שבועי, שליחת ניוזלטר חודשי או פרסום ברשתות חברתיות מספר פעמים בשבוע.

בנוסף ליצירת תוכן רגיל, חשוב לוודא שהתוכן שלכם איכותי ומספק ערך לקהל שלכם. זה יכול להיות יצירת מדריכים מעמיקים, הצעת הנחות או מבצעים בלעדיים, או מתן תובנות ועצות מומחים.

שיקול חשוב נוסף בעת יצירת אסטרטגיית תוכן הוא SEO. על ידי אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש, תוכל לשפר את הנראות שלך ולמשוך יותר תנועה לאתר שלך. זה יכול לכלול שימוש במילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של תיאורי המטא שלך ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה.

לבסוף, אסטרטגיית תוכן מוצלחת היא כזו שמתפתחת כל הזמן על סמך משוב ונתונים. על ידי ניתוח קבוע של ניתוח האתר שלך, מדדי מדיה חברתית ומשוב לקוחות, אתה יכול לזהות אזורים לשיפור ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

מינוף מדיה חברתית להישג יד רב יותר

המדיה החברתית הפכה לכלי הכרחי עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל רחב יותר ולבנות את המותג שלהם. עם מיליארדי משתמשים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין, המדיה החברתית מספקת הזדמנות שאין שני לה להתחבר ללקוחות ולקדם את התוכן שלך. להלן כמה אסטרטגיות למינוף מדיה חברתית להשגת חשיפה גדולה יותר:

  • 1. זהה את הפלטפורמות הנכונות:
    כדי להפיק את המרב מהמדיה החברתית, חשוב לזהות את הפלטפורמות שבהן קהל היעד שלך הוא הכי פעיל. זה יכול להיות התמקדות בפלטפורמות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט אם אתה מכוון לדמוגרפיה צעירה יותר, או לינקדאין אם אתה מכוון לאנשי מקצוע. על ידי זיהוי הפלטפורמות הנכונות, אתה יכול להבטיח שהתוכן שלך מגיע לאנשים הנכונים.
  • 2. צור תוכן מושך:
    מדיה חברתית היא כולה מעורבות, ולכן חשוב ליצור תוכן מעניין, אינפורמטיבי ומושך מבחינה ויזואלית. זה יכול לכלול שיתוף פוסטים בבלוג, יצירת אינפוגרפיקה או פרסום תמונות וסרטונים מאחורי הקלעים. על ידי יצירת תוכן המהדהד עם הקהל שלך, אתה יכול לבנות קהל עוקבים נאמן ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.
  • 3. צור קשר עם הקהל שלך:
    מדיה חברתית היא שיחה דו-כיוונית, ולכן חשוב לעסוק בקהל שלך ולהגיב להערות ולמסרים שלו. זה יכול להיות מענה לשאלות של לקוחות, תודה לאנשים על שיתוף התוכן שלך, או התייחסות למשוב שלילי בצורה בונה. על ידי מעורבות עם הקהל שלך, אתה יכול לבנות אמון וליצור מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות שלך.

    היבט חשוב נוסף של מינוף מדיה חברתית להשגת חשיפה גדולה יותר הוא שימוש בפרסום בתשלום. פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם מציעות מגוון אפשרויות פרסום, כולל פוסטים ממומנים, סיפורים מקודמים ומודעות ממוקדות. על ידי שימוש בפרסום בתשלום, אתה יכול להגיע לקהל רחב הרבה יותר ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

פוסט במדיה חברתית המקדם מאמר או סרטון חדש
פוסט במדיה חברתית המקדם מאמר או סרטון חדש

"אם אתה לא יכול למכור, לבדר": גישת הפרסום החדשה

בעקבות COVID-19, עסקים מתמודדים עם אתגרים חדשים בכל הנוגע לפרסום. עם צרכנים רבים המתמקדים במתן מענה לצרכים הבסיסיים שלהם ובצמצום בהוצאות לפי שיקול דעת, הגישה המסורתית של "מכירת" מוצרים ושירותים עשויה להיות פחות יעילה.

במקום זאת, צמחה גישה חדשה: "אם אתה לא יכול למכור, בדר". גישה זו מתמקדת ביצירת תוכן מרתק, אינפורמטיבי ומבדר, במקום קידום מכירות גלוי.

דוגמה אחת לגישה זו היא השימוש בתוכן ממותג, כגון סרטונים ממומנים או פוסטים בבלוג. סוגים אלה של תוכן נועדו להיות אינפורמטיבי ומשעשע, במקום קידום מכירות גלוי. על ידי התמקדות במתן ערך לקהל, מותגים יכולים לבנות אמון ולבסס מערכת יחסים עם הלקוחות שלהם.

דרך נוספת ליישם גישה זו היא באמצעות מדיה חברתית. על ידי יצירת תוכן מרתק ומשעשע, כגון ממים או סרטונים, מותגים יכולים לבנות קהל עוקבים ולהגביר את המודעות למותג. המדיה החברתית מספקת גם הזדמנות להתחבר ללקוחות ברמה אישית יותר, על ידי שיתוף תוכן מאחורי הקלעים או מענה לשאלות לקוחות.

בנוסף לתוכן ממותג ולמדיה חברתית, עסקים יכולים גם להשתמש בהומור לטובתם. על ידי יצירת פרסומות מצחיקות או שנונות, מותגים יכולים ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלהם ולבנות אסוציאציה חיובית עם המותג שלהם. עם זאת, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין הומור לכנות, כדי להימנע מלהיראות כחסר כנות או רגישות.

דרך נוספת ליישם גישה זו היא באמצעות שיווק מטרה. על ידי יישור קו עם מטרה שמהדהדת עם הקהל שלהם, מותגים יכולים לבנות רצון טוב ולבסס את עצמם כאחראים חברתית. גישה זו יכולה גם לעזור לבדל מותגים מהמתחרים שלהם, על ידי הפגנת מחויבות למשהו מעבר לרווח.

התאמת פרסום ממומן: איך לגרום לזה לעבוד?

פרסום ממומן הוא חלק מהותי באסטרטגיות השיווק של עסקים רבים. עם זאת, במהלך משבר כמו מגיפת COVID-19, חשוב להתאים גישה זו כדי לענות על הצרכים והעדיפויות המשתנים של הצרכנים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי התמקדות בהצעת הערך של המוצרים או השירותים שלך, במקום פשוט לקדם אותם. על ידי הדגשת היתרונות של המוצרים או השירותים שלך בצורה שתהדהד עם הקהל שלך, תוכל להגביר את האפקטיביות של המודעות הממומנות שלך.

דרך נוספת להתאים פרסום ממומן בעת משבר היא על ידי התמקדות בצרכים של הקהל שלך. זה אומר להבין את נקודות הכאב, החששות והעדיפויות שלהם, ולהתאים את ההודעות שלך כדי לטפל בהן. לדוגמה, אם הקהל שלך עוסק בעיקר בבריאות ובטיחות, אתה יכול להדגיש כיצד המוצרים או השירותים שלך יכולים לעזור להם להישאר בריאים ובטוחים במהלך המגיפה.

חשוב גם להיות רגישים לאקלים הנוכחי בעת יצירת מודעות ממומנות. משמעות הדבר היא הימנעות מהודעות שעלולות להיתפס כחירשות טון או חסרת רגישות. לדוגמה, קידום חוויות נסיעות יוקרתיות בתקופה שבה אנשים רבים מתקשים כלכלית עשוי שלא להתקבל היטב. במקום זאת, התמקד בקידום מוצרים או שירותים שיכולים לעזור לאנשים בתקופה קשה זו.

בנוסף להודעות, חשוב גם לשקול את הפורמט של המודעות הממומנות שלך. עם יותר אנשים מבלים זמן בבית, חלה עלייה בשימוש בשירותי סטרימינג ובידור מקוון. זה מציג הזדמנות ליצור מודעות ממומנות המשולבות בפלטפורמות אלו, כגון תוכן ממומן ביוטיוב או מיקומי מוצרים בתוכניות סטרימינג.

לבסוף, חשוב למדוד את האפקטיביות של הפרסום הממומן שלך ולבצע התאמות לפי הצורך. על ידי מעקב אחר מדדים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ושיעורי מעורבות, אתה יכול לזהות מה עובד ומה ניתן לשפר. זה מאפשר לך לחדד את הגישה שלך ולמקסם את ההשפעה של המודעות הממומנות שלך.

מודעה ממומנת המכוונת למשתמשים המחפשים תוכן
מודעה ממומנת המכוונת למשתמשים המחפשים תוכן

האם מילות מפתח עדיין חשובות במהלך משבר?

למרות השינויים בהתנהגות המשתמשים במהלך משבר, מילות מפתח נותרות מרכיב חיוני בתוכניות SEO. עם זאת, ייתכן שיהיה צורך להתאים את אופן השימוש במילות מפתח לאקלים הנוכחי. לדוגמה, אנשים עשויים לחפש סוגים שונים של מידע ממה שהם היו לפני המשבר. עסקים צריכים לקחת את הזמן להבין את דפוסי החיפוש המשתנים של קהל היעד שלהם ולהתאים את אסטרטגיית מילות המפתח שלהם בהתאם.

בנוסף, עסקים צריכים להתמקד בשימוש במילות מפתח עם זנב ארוך בזמן משבר. מילות מפתח עם זנב ארוך הן ספציפיות וממוקדות יותר ממילות מפתח גנריות, והן יכולות לעזור לעסקים להגיע לקהל הליבה שלהם בצורה יעילה יותר. לדוגמה, במקום למקד למילת מפתח גנרית כמו "נעליים", עסק יכול למקד למילת מפתח עם זנב ארוך כמו "נעליים נוחות לעבודה מהבית". גישה זו נוטה יותר למשוך משתמשים שמחפשים באופן פעיל סוג מסוים של מוצר או פתרון.

שיקול חשוב נוסף בכל הנוגע למילות מפתח בזמן משבר הוא מיקוד מבוסס מיקום. עם הרבה אנשים שעובדים ונשארים בבית, קידום אתרים מקומי הפך חשוב מתמיד. עסקים המשרתים אזור גיאוגרפי מסוים צריכים להשתמש במילות מפתח מבוססות מיקום כדי להבטיח שהם מגיעים למשתמשים באזור היעד שלהם. זה יכול לעזור לעסקים למשוך לקוחות שמחפשים מוצרים או שירותים בסביבה הקרובה שלהם.

לבסוף, עסקים צריכים להיות מודעים לטון ולמסרים של התוכן שלהם בעת שימוש במילות מפתח. בעת משבר, חשוב להיות רגישים ואמפתיים לצרכים ולדאגות של המשתמשים. משמעות הדבר היא הימנעות משימוש במילות מפתח באופן שעשוי להיתפס כחסר רגישות או אופורטוניסטית. במקום זאת, עסקים צריכים להשתמש במילות מפתח באופן שמתיישר עם ערכי המותג שלהם ומהדהד עם קהל היעד שלהם.

כיצד קידום אתרים מקומי יכול לעזור לעסקים?

קידום אתרים מקומי הוא כלי חיוני לעסקים הפועלים באזור גיאוגרפי ספציפי. כאשר אנשים רבים שוהים קרוב לבית בזמן משבר, קידום אתרים מקומי יכול לעזור לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה יותר. על ידי אופטימיזציה של האתר והנוכחות המקוונת שלהם לחיפוש מקומי, עסקים יכולים להגביר את הנראות שלהם למשתמשים בסביבתם הקרובה.

אחד היתרונות המרכזיים של קידום אתרים מקומי הוא שהוא יכול לעזור לעסקים למשוך לידים מתאימים יותר. כאשר משתמשים מחפשים עסקים או שירותים באזור המקומי שלהם, הם בדרך כלל מתקדמים יותר בתהליך הקנייה ויש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות. על ידי מיקוד למילות מפתח מבוססות מיקום ואופטימיזציה של הרישום שלהם ב-Google לעסק שלי, עסקים יכולים להגדיל את הסיכויים שלהם להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות כאשר משתמשים מחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים באזור שלהם.

בנוסף, קידום אתרים מקומי יכול לעזור לעסקים לבנות אמון ואמינות עם קהל היעד שלהם. כאשר עסק מופיע בתוצאות חיפוש מקומיות, הוא שולח אות למשתמשים שהעסק מבוסס ובעל מוניטין. על ידי הכללת ביקורות ודירוגים של לקוחות ברישום שלהם ב-'Google לעסק שלי', עסקים יכולים לחזק עוד יותר את האמינות שלהם ולמשוך לקוחות נוספים.

לבסוף, קידום אתרים מקומי יכול לעזור לעסקים להישאר תחרותיים בשוק המקומי שלהם. על ידי התמקדות באופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלהם לחיפוש מקומי, עסקים יכולים להשיג יתרון על פני המתחרים שלהם שאולי אין להם אסטרטגיית SEO מקומית חזקה. זה יכול להוביל למודעות מוגברת למותג, יותר תנועה לאתר האינטרנט שלהם, ובסופו של דבר, יותר מכירות.

מפה המציגה את ההשפעה של קידום אתרים מקומי על עסקים
מפה המציגה את ההשפעה של קידום אתרים מקומי על עסקים

החשיבות של להיות ידידותיים לנייד במהלך מגיפה

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט ידידותי למובייל חיוני לכל עסק. עם זאת, במהלך מגיפה, זה הופך להיות חיוני עוד יותר. כשיותר אנשים נשארים בבית ומסתמכים על המכשירים הניידים שלהם כדי להישאר מחוברים ומשעשעים, עסקים שאינם מתאימים לנייד מסתכנים להפסיד לקוחות פוטנציאליים.

יתרה מכך, מכשירים ניידים הם לרוב השיטה המועדפת לגישה לאינטרנט עבור משתמשים רבים, במיוחד דורות צעירים. על ידי אי אופטימיזציה של האתר שלהם למכשירים ניידים, עסקים עלולים להפסיד חלק ניכר מקהל היעד שלהם.

בנוסף, אתרים ידידותיים למובייל חיוניים גם לקידום אתרים מקומי. מכיוון שיותר אנשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לחפש עסקים ושירותים באזור המקומי שלהם, עסקים שאינם מתאימים לנייד עשויים שלא להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות. זה יכול להוביל לאובדן משמעותי של לקוחות פוטנציאליים והכנסות.

סיבה חשובה נוספת לעסקים להיות ידידותיים לנייד במהלך מגיפה היא עליית המסחר במובייל. מכיוון שיותר אנשים קונים באינטרנט ומשתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לבצע רכישות, עסקים שאינם מותאמים למסחר נייד מסתכנים להפסיד במכירות פוטנציאליות.

לבסוף, אתר מותאם לנייד חיוני לספק חווית משתמש חיובית. מכיוון שיותר אנשים מבלים זמן במכשירים הניידים שלהם, עסקים צריכים להבטיח שהאתר שלהם יהיה קל לניווט ולהשתמש בו על מסך קטן. אתר ידידותי לנייד יכול לעזור לשפר את מעורבות המשתמש, להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה ולהגדיל את הסיכויים להמרות.

מדוע תוכן וידאו חשוב מתמיד

ככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית במהלך מגיפה, תוכן וידאו הפך חשוב מתמיד. מכיוון שיותר אנשים פונים לשירותי סטרימינג כמו נטפליקס ויוטיוב, עסקים צריכים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כך שיכללו תוכן וידאו.

תוכן וידאו הוא כלי רב עוצמה ליצירת מעורבות עם קהלים והעברת מידע בצורה מושכת ובלתי נשכחת. בין אם מדובר בהדגמת מוצר, סיפור מותג או הדרכה, תוכן וידאו יכול לעזור לעסקים להתחבר לקהל היעד שלהם בצורה אישית ורגשית יותר.

בנוסף, תוכן וידאו ניתן לשיתוף רב, מה שהופך אותו לדרך מצוינת להגביר את המודעות למותג ולהגיע לקהלים חדשים. עם פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם ו-TikTok כולן מתעדפות תוכן וידאו, עסקים שמשקיעים בשיווק וידאו נוטים יותר לראות את התוכן שלהם משותף ולהפוך לויראלי.

יתרה מכך, תוכן וידאו יכול לעזור לשפר את קידום האתרים. על ידי הכללת סרטונים באתר האינטרנט שלהם, עסקים יכולים להגדיל את הזמן שהמשתמשים מבלים באתר שלהם, להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה ולשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש.

לבסוף, תוכן וידאו הוא רב תכליתי וניתן להשתמש בו מחדש לשימוש בפלטפורמות וערוצים מרובים. ניתן לשתף סרטון בודד במדיה החברתית, להטמיע באתר אינטרנט ולהשתמש בו בקמפיינים שיווקיים בדוא"ל. זה הופך את תוכן הווידאו לדרך חסכונית להגיע לקהל גדול יותר ולהשיג החזר ROI גבוה יותר.

דוגמה לתוכן וידאו פופולרי ואינפורמטיבי
דוגמה לתוכן וידאו פופולרי ואינפורמטיבי

כיצד לייעל את חווית המשתמש באתר שלך?

אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים בעת משבר הוא אופטימיזציה של חווית המשתמש (UX) של האתר שלך. UX טוב יכול להשאיר מבקרים באתר שלך למשך זמן רב יותר, להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. הנה כמה טיפים לאופטימיזציה של ה-UX של האתר שלך:

  • 1. פשט את הניווט:
    הקל על המבקרים למצוא את מה שהם מחפשים על ידי פישוט הניווט באתר שלך. השתמש בתוויות ברורות ותמציתיות עבור קישורי הניווט שלך וארגן את התוכן שלך בצורה הגיונית.
  • 2. שפר את מהירויות טעינת הדפים:
    מהירויות טעינת דפים איטיות יכולות להוביל לאחוזי יציאה גבוהים ולדירוג נמוך יותר במנועי החיפוש. כדי לשפר את מהירויות הטעינה של האתר שלך, בצע אופטימיזציה של התמונות שלך, השתמש ברשת אספקת תוכן, ומזער את השימוש בתוספים ובסקריפטים.
  • 3. השתמש בעיצוב רספונסיבי:
    כשיותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגשת לאינטרנט, חיוני להשתמש בעיצוב רספונסיבי שמתאים לגדלים שונים של מסך. עיצוב רספונסיבי יכול לשפר את ה-UX של האתר שלך ואת דירוג מנוע החיפוש.

    4. הפוך את התוכן שלך לקל לקריאה:
    השתמש בשפה ברורה ותמציתית, חלק את התוכן שלך למקטעים קטנים יותר והשתמש בכותרות ובכותרות משנה כדי להקל על הסריקה.

  • 5. הוסף אלמנטים חזותיים:
    אלמנטים חזותיים כמו תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקה יכולים לעזור לפרק את התוכן שלך ולהפוך אותו למושך יותר. עם זאת, ודא שהם מותאמים לשימוש באינטרנט ואינם משפיעים על מהירויות הטעינה של האתר שלך.

לוח מחוונים ניתוח המציג נתוני התנהגות משתמשים
לוח מחוונים ניתוח המציג נתוני התנהגות משתמשים

בדיקת A/B להשפעה מרבית

בדיקת A/B היא טכניקה רבת עוצמה שיכולה לעזור לך לייעל את ביצועי האתר שלך בזמן משבר. עם בדיקת A/B, אתה יכול להשוות בין שתי גרסאות שונות של דף אינטרנט כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. הנה כמה טיפים לשימוש בבדיקות A/B כדי למקסם את ההשפעה שלך:

  • 1. התחל עם השערה:
    לפני שאתה מתחיל את מבחן A/B שלך, התחל עם השערה לגבי מה שאתה חושב שישפר את ביצועי האתר שלך. לדוגמה, אתה עשוי לשער ששינוי הצבע של כפתור הקריאה לפעולה יגדיל את ההמרות.
  • 2. בדוק משתנה אחד בכל פעם:
    כדי לקבל תוצאות מדויקות, חשוב לבדוק רק משתנה אחד בכל פעם. לדוגמה, אם אתה בודק את הצבע של כפתור הקריאה לפעולה, השאר את כל שאר הרכיבים בדף זהים.
  • 3. השתמש בגודל מדגם גדול:
    כדי לקבל תוצאות מובהקות סטטיסטית, עליך לבדוק את הדפים שלך בגודל מדגם גדול מספיק. זה יעזור להבטיח שהתוצאות שלך יהיו אמינות ולא רק בגלל מקרה.

    לאחר ביצוע מבחן A/B, נתח את התוצאות כדי לראות איזו גרסה של דף האינטרנט שלך פעלה טוב יותר. השתמש במידע זה כדי לבצע שינויים באתר שלך ולהמשיך לבדוק משתנים שונים כדי לייעל עוד יותר את ביצועי האתר שלך.

  • בדיקת A/B לקידום אתרים:
    בדיקת A/B יכולה לשמש גם כדי לייעל את קידום האתרים שלך. לדוגמה, תוכל לבדוק מטא תיאורים או תגי כותרת שונים כדי לראות אילו מהם מביאים לשיעורי קליקים גבוהים יותר מדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP).
  • בדיקת A/B לפרסום בתשלום:
    ניתן להשתמש בבדיקות A/B גם כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום בתשלום שלך. לדוגמה, תוכל לבדוק עותק מודעה או דפי נחיתה שונים כדי לראות אילו מהם מביאים לשיעורי המרות גבוהים יותר.

שיתוף פעולה עם משפיענים ויוצרי תוכן

שיתוף פעולה עם משפיענים ויוצרי תוכן הוא דרך יעילה לקדם את האתר שלך בזמן משבר. מכיוון שיותר אנשים מבלים זמן באינטרנט ומחפשים תוכן מרתק, שיתוף פעולה עם המשפיענים הנכונים יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את הנראות של המותג שלך.

כאשר משתפים פעולה עם משפיענים ויוצרי תוכן, חשוב לבחור אנשים שמתיישרים עם ערכי המותג וקהל היעד שלך. חפש משפיענים שיש להם עוקבים חזקים בנישה שלך ושהם נלהבים מהמוצרים או השירותים שלך.

לאחר שזיהית משתפי פעולה פוטנציאליים, פנה אליהם והצג את רעיון שיתוף הפעולה שלך. זה יכול להיות כרוך ביצירת תוכן ממומן, אירוח מתנה או שיתוף פעולה בקמפיין מדיה חברתית. היה ברור מה אתה מציע בתמורה לשירותים שלהם, בין אם זה תשלום, מוצרים בחינם או חשיפה לקהל שלך.

כשעובדים עם משפיענים ויוצרי תוכן, חשוב לתת להם חופש יצירתי ולתת להם להציג את המותג שלך בדרך הייחודית שלהם. זה יכול לעזור ליצור תוכן אותנטי ומרתק יותר שמהדהד עם העוקבים שלהם.

לבסוף, עקוב אחר התוצאות שלך ומדוד את ההשפעה של שיתוף הפעולה שלך. השתמש בכלי ניתוח כדי לראות כמה קליקים, צפיות והמרות אתה מקבל מהקמפיינים המשפיעים שלך, והתאם את האסטרטגיה שלך לפי הצורך.

משפיען המקדם תוכן של מותג ברשתות חברתיות
משפיען המקדם תוכן של מותג ברשתות חברתיות

כיצד עסקים יכולים להפיק תועלת משינוי המיקוד הזה?

השינוי בהתנהגות המקוונת במהלך משבר ה-COVID-19 מהווה הזדמנות ייחודית לעסקים להתאים את אסטרטגיות קידום האתרים שלהם ולהפיק תועלת מצרכי המשתמשים המשתנים. הנה שלוש דרכים שבהן עסקים יכולים להפיק תועלת משינוי המיקוד הזה:

  • 1. הגברת הנראות והמודעות למותג:
    עם יותר אנשים מבלים זמן באינטרנט, לעסקים יש הזדמנות להגביר את הנראות והמודעות למותג שלהם באמצעות SEO ושיווק תוכן. על ידי יצירת תוכן בעל ערך שמדבר לצרכים של קהל היעד שלהם, עסקים יכולים למשוך קהל גדול יותר ולבנות אמון ואמינות עם המותג שלהם.
  • 2. מעורבות לקוחות משופרת:
    על ידי התמקדות בשיווק תוכן ובמדיה חברתית, עסקים יכולים לשפר את מעורבות הלקוחות שלהם ולבנות קשרים עם קהל היעד שלהם. על ידי תגובה לתגובות והודעות במדיה החברתית ומתן תוכן בעל ערך, עסקים יכולים להראות ללקוחות שלהם שאכפת להם ומחויבים לספק חווית לקוח חיובית.
  • 3. גמישות רבה יותר:
    בעת משבר, עסקים צריכים להיות גמישים ולהסתגל במהירות לנסיבות משתנות. על ידי התמקדות בשיווק תוכן ומדיה חברתית, עסקים יכולים להפעיל במהירות את האסטרטגיות שלהם ולהגיב לצרכי המשתמש המשתנים. לדוגמה, עסק שבדרך כלל מוכר מוצרים יכול להעביר את המיקוד שלו לאספקת תוכן ומשאבים מועילים לקהל היעד שלו במהלך משבר, מה שיכול לחזק את המותג שלו ולבנות רצון טוב עם הלקוחות שלו.

מסקנה: אימוץ הנורמלי החדש של קידום אתרים

לסיכום, קידום אתרים בעת משבר מחייב עסקים להסתגל לנוף המשתנה של השימוש באינטרנט. מכיוון שיותר אנשים מבלים זמן באינטרנט ומחפשים תוכן במקום לקנות, עסקים חייבים להעביר את המיקוד שלהם לשיווק תוכן, SEO ואופטימיזציה של חווית משתמש. על ידי אימוץ הנורמלי החדש של קידום אתרים, עסקים יכולים לא רק לשרוד אלא לשגשג במשבר.

כדי להצליח בנורמלי החדש הזה, עסקים חייבים להיות זריזים ומוכנים להתנסות באסטרטגיות חדשות. זה עשוי להיות כרוך בשימוש במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם לקוחות, יצירת תוכן משכנע המהדהד עם קהל היעד שלהם, או שיתוף פעולה עם משפיענים ויוצרי תוכן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם.

אנליטיקס ובדיקות A/B יכולות גם לעזור לעסקים לייעל את אסטרטגיות האתר והפרסום שלהם להשפעה מקסימלית. על ידי מעקב אחר התנהגות המשתמש ובדיקת גישות שונות, עסקים יכולים לזהות מה עובד ומה לא ולקבל החלטות מבוססות נתונים.

התאמת קידום אתרים ואסטרטגיות פרסום ממומן במהלך COVID-19:

אסטרטגיה פעולה ציוד עלות
אופטימיזציה של SEO עדכן תוכן כדי להתייחס לנושאים ומגמות עדכניות מחשב, גישה לאינטרנט חינם
מודעות ממומנות מיקוד מחדש של הודעות כדי להתאים לצרכי הצרכן במהלך מגיפה מחשב, גישה לאינטרנט משתנה – תלוי בפלטפורמת פרסום, תקציב וכו'.
קמפיינים במדיה חברתית צור קשר עם הקהל באמצעות תוכן אינטראקטיבי מחשב, גישה לאינטרנט חינם
Google Ads התאם את העברת ההודעות והתקציב כדי להתאים לצרכי הצרכן במהלך מגיפה מחשב, גישה לאינטרנט משתנה – תלוי בפלטפורמת פרסום, תקציב וכו'.

לסיכום, הבנת ההתנהגות המשתנה של משתמשי אינטרנט בזמן משבר והתאמת תוכניות קידום אתרים ופרסום ממומן בהתאם יכולים להוביל להגברת התנועה לאתר ומעורבות. על ידי התמקדות בתוכן והתאמת אסטרטגיות שיווק, עסקים יכולים להגיע ביעילות לקהל רחב יותר ולשמור על הנוכחות המקוונת שלהם בזמנים מאתגרים.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

עשה ואל תעשה של Google Ads

בעולם השיווק הדיגיטלי, Google Ads היא כלי רב עוצמה המסייע לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע תנועה לאתר. פוסט זה בבלוג יכסה את כללי העשה

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner