טיפים ליצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות כדי ללכוד עוד לידים ב-2023

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את הטיפים המובילים ליצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות שיעזרו לך ללכוד יותר לידים בשנת 2023. למד את האסטרטגיות והשיטות המומלצות העדכניות ביותר לאופטימיזציה של דף הנחיתה שלך כדי למקסם את ההמרות.

מבוא: החשיבות של דפי נחיתה ב-2023

בעידן הדיגיטלי של היום, דפי נחיתה הפכו לכלי חיוני לעסקים המעוניינים להניע המרות וללכוד לידים. דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שעוצב מתוך מחשבה על מטרה ספציפית, בין אם זה למכור מוצר, לקדם שירות או איסוף פרטי קשר מלקוחות פוטנציאליים. בשנת 2023, ככל שהתחרות בשוק המקוון ממשיכה לגדול, יצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות חשובה יותר מאי פעם. אבל מה הופך דף נחיתה ליעיל? הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  • הפשטות היא המפתח:
    כשמדובר בדפי נחיתה, פחות זה לרוב יותר. דף עמוס או מבלבל יכול לכבות במהירות מבקרים, לכן חשוב לשמור על דברים פשוטים וברורים. השתמש בעיצוב נקי עם הרבה שטח לבן, והתמקד בהדגשת הצעה יחידה או קריאה לפעולה (CTA) כדי להימנע מהכרעת המבקרים שלך.
  • כותרות שמושכות תשומת לב:
    הכותרת שלך היא הדבר הראשון שמבקרים יראו בדף הנחיתה שלך, ולכן חשוב להפוך אותו למשכנע ומושך תשומת לב. השתמש בשפה חזקה ומכוונת פעולה כדי להעביר את היתרונות של ההצעה שלך, וודא שהכותרת שלך תואמת את המודעה או עותק האימייל שלך כדי לספק מסר עקבי.

1. 'פחות זה יותר': מדוע פשטות היא המפתח

כפי שהוזכר קודם לכן, פשטות היא המפתח בכל הנוגע ליצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות. מבקרים בדף שלך מחפשים לעתים קרובות פתרון מהיר וקל לבעיה שלהם, ועיצוב עמוס או מבלבל יכול להרחיק אותם במהירות. על ידי התמקדות בהצעה בודדת או ב-CTA, אתה יכול לספק מסר ברור ומשכנע שמהדהד עם הקהל שלך.

בנוסף לשמירה על עיצוב הדף שלך פשוט, חשוב גם להיות מודע לתוכן שלך. השתמש בשפה תמציתית שקל להבין, והימנע מז'רגון או מונחים טכניים שעלולים לבלבל את המבקרים. ודא שהדף שלך ניתן לסריקה, עם פסקאות קצרות, נקודות תבליטים וכותרות משנה שעוזרות למבקרים למצוא במהירות את המידע שהם צריכים.

על ידי פישוט העיצוב והתוכן של דף הנחיתה שלך, תוכל ליצור חוויה ידידותית יותר למשתמש המעודדת את המבקרים לנקוט בפעולה. במקום להציף אותם במידע או באפשרויות, אתה יכול לספק מסר ברור ומשכנע שמהדהד עם הצרכים והאינטרסים שלהם.

אחת הדרכים לפשט את דף הנחיתה שלך היא להתמקד בהצעה או קידום ספציפי אחד. במקום לנסות להדגיש מספר מוצרים או שירותים, התמקד במוצר הרלוונטי ביותר לקהל שלך וספק מסר ברור ומשכנע סביב ההצעה הזו. זה יכול לעזור ליצור תחושה של דחיפות ובלעדיות, ולגרום ליותר המרות והפניות.

2. האם הכותרות שלך מושכות תשומת לב?

כשמדובר ביצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות, הכותרות שבהן אתה משתמש יכולות לעשות את כל ההבדל. הכותרת שלך היא לרוב הדבר הראשון שמבקרים רואים כשהם מגיעים לדף שלך, וזה קריטי שהיא תמשוך את תשומת ליבם ותשכנע אותם להישאר.

  • 1. שמרו על זה ברור ותמציתי

    אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת יצירת כותרות דף הנחיתה שלך הוא בהירות. הכותרת שלך צריכה לתקשר בבירור את הצעת הערך של ההצעה שלך, ולהבהיר מה המבקרים יכולים לצפות להרוויח על ידי נקיטת פעולה. הימנע משימוש בשפה מעורפלת או מבלבלת שעלולה לגרום למבקרים להיות לא בטוחים למה הם נרשמים.

  • 2. השתמש בשפה חזקה ומכוונת פעולה

    בנוסף להיותה ברורה ותמציתית, הכותרות שלך צריכות להשתמש גם בשפה חזקה ומכוונת פעולה שמניעה מבקרים לפעול. השתמש בפעלים המשדרים דחיפות והתרגשות, והתמקד ביתרונות של ההצעה שלך ולא בתכונות. על ידי הדגשת התוצאות הספציפיות שהמבקרים יכולים לצפות להשיג, תוכל ליצור מסר משכנע יותר שמהדהד עם הצרכים והרצונות שלהם.

  • 3. בדוק וחזרה

    לבסוף, חשוב לזכור שכותרות דף הנחיתה שלך לא חייבות להיות מושלמות בפעם הראשונה. למעשה, אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור כותרות בעלות המרה גבוהה היא בדיקה וחזרה לאורך זמן. השתמש בכלי בדיקת A/B כדי להתנסות בכותרות שונות ולראות אילו מהן מניבות את הביצועים הטובים ביותר, והשתמש בתובנות האלה כדי לשפר ללא הרף את ההודעות שלך לאורך זמן.

3. כוחו של עותק משכנע ורלוונטי

כשמדובר ביצירת דפי נחיתה הממירים, עותק משכנע ורלוונטי הוא חיוני לחלוטין. העותק שלך צריך לא רק לתקשר את הצעת הערך של ההצעה שלך, אלא גם לשכנע את המבקרים לנקוט בפעולה ולספק להם את המידע שהם צריכים כדי לקבל החלטה מושכלת. הנה כמה טיפים ליצירת עותק הממיר:

1. דבר אל נקודות הכאב של הקהל שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחבר לקהל שלך ולשכנע אותם לנקוט פעולה היא לדבר ישירות לנקודות הכאב שלו. זהה את האתגרים או התסכולים שעמם מתמודד קהל היעד שלך, והשתמש בעותק שלך כדי להדגים כיצד ההצעה שלך יכולה לעזור להקל על הבעיות הללו.

  • 2. התמקד ביתרונות, לא בתכונות

    מרכיב מרכזי נוסף של עותק משכנע הוא התמקדות ביתרונות של ההצעה שלך ולא בתכונות. במקום פשוט לרשום את התכונות של המוצר או השירות שלך, התמקד בתוצאות הספציפיות שהקהל שלך יכול לצפות להשיג על ידי נקיטת פעולה.

  • 3. השתמש בהוכחה חברתית לטובתך

    הוכחה חברתית היא כלי רב עוצמה כשמדובר בשכנוע מבקרים לנקוט בפעולה. על ידי הכללת המלצות, ביקורות או מקרים בדף הנחיתה שלך, תוכל להוכיח הוכחה חברתית ולהראות למבקרים שאחרים חוו חוויות חיוביות עם ההצעה שלך.

  • 4. שמור אותו תמציתי וניתן לסריקה

    לבסוף, חשוב לזכור שסביר להניח שמבקרים בדף הנחיתה שלך יגלשו את העותק שלך במקום לקרוא אותו מילה במילה. כדי להבטיח שהעותק שלך יהיה קל לקריאה ולעיכול, שמור אותו תמציתי וניתן לסריקה. השתמש בכותרות משנה, נקודות תבליטים ופסקאות קצרות כדי לפצל את העותק שלך ולהפוך אותו למושך יותר מבחינה ויזואלית.

4. יישום קריאות לפעולה אפקטיביות (CTAs)

קריאות לפעולה (CTAs) הן אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל דף נחיתה. אלו הם הכפתורים או הקישורים המעודדים את המבקרים לבצע פעולה מסוימת, כגון מילוי טופס או ביצוע רכישה. כדי ליצור קריאה לפעולה אפקטיבית שמניבה המרות, שקול את הטיפים הבאים:

ראשית, הקריאה לפעולה שלך צריכה להיות ברורה וספציפית. השתמש בשפה שמתקשרת בבירור מה המבקר יכול לצפות לקבל על ידי נקיטת פעולה. לדוגמה, במקום פשוט לומר "שלח", השתמש בשפה כמו "הורד את הספר האלקטרוני שלך בחינם" או "הירשם לניוזלטר שלנו".

שנית, הקריאה לפעולה שלך צריכה להיות בולטת ויזואלית. השתמש בצבע, גודל ומיקום כדי להבטיח שה-CTA שלך בולט בדף ומושך את תשומת הלב של המבקר. שקול להשתמש בצבעים מנוגדים או בטקסט מודגש כדי להבליט עוד יותר את ה-CTA שלך.

שלישית, הקריאה לפעולה שלך צריכה להיות ממוקמת אסטרטגית בכל דף הנחיתה שלך. שקול לכלול מספר קריאה לפעולה לאורך הדף, במיוחד אם מדובר בעמוד ארוך יותר. זה מבטיח שלמבקרים תמיד יש דרך ברורה לנקוט פעולה, לא משנה היכן הם נמצאים בדף.

לבסוף, חשוב לבדוק ולבצע אופטימיזציה של הקריאה לפעולה שלך כדי להבטיח שהם מניבים המרות. שקול להתנסות עם שפה, צבעים ומיקום שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך. בדיקת A/B היא דרך מצוינת לקבוע אילו CTAs הם היעילים ביותר ולקבל החלטות מונעות נתונים.

5. האם הוויזואליה שלך תומכת במסר שלך?

חזותיים הם היבט מכריע בכל דף נחיתה. הם יכולים לעזור בהעברת המסר שלך, להפוך את הדף שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית, ואפילו להשפיע על התנהגות המבקרים. בעת יצירת דף נחיתה, חשוב לשקול האם הוויזואליה שלך תומכת ביעילות במסר שלך.

שיקול חשוב אחד הוא איכות הוויזואליה שלך. תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה יכולים לעזור לשדר תחושה של מקצועיות ואמינות. ודא שכל התמונות שבהן אתה משתמש ברורות, מושכות ויזואלית ורלוונטיות למסר שלך.

שיקול נוסף הוא הרלוונטיות של הוויזואליה שלך למסר שלך. האם התמונות או הגרפיקה שבהן אתה משתמש קשורות ישירות למוצר או לשירות שאתה מציע? האם הם עוזרים להעביר את היתרונות של נקיטת הפעולה הרצויה? אם לא, הם עלולים לגרוע מהמסר שלך ולבלבל מבקרים.

חשוב גם לשקול את מיקום הוויזואליות בדף הנחיתה שלך. האם הם ממוקמים אסטרטגית כדי למשוך תשומת לב לנקודות מפתח או לקריאות לפעולה? האם הם עוזרים לפרק גושי טקסט גדולים ולהפוך את הדף שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית? שקול להתנסות בפריסות ובמיקומים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך.

בנוסף לתמונות וגרפיקה, שקול להשתמש בסוגים אחרים של תוכן ויזואלי בדף הנחיתה שלך. לדוגמה, סרטונים יכולים להיות דרך רבת עוצמה להעביר את המסר שלך ולמשוך מבקרים. אינפוגרפיקה יכולה לעזור לתקשר ויזואלית של מידע מורכב בפורמט קל לעיכול.

6. האם הדף שלך מותאם לנייד?

בעידן הדיגיטלי של היום, יותר ויותר אנשים ניגשים לאינטרנט במכשירים הניידים שלהם. משמעות הדבר היא שדף נחיתה מותאם לנייד הוא חיוני לחלוטין אם אתה רוצה ללכוד לידים ולהניב המרות.

דף נחיתה מותאם לנייד הוא דף שמותאם לצפייה במסכים קטנים יותר, כמו אלה שנמצאים בסמארטפונים ובטאבלטים. זה בדרך כלל כרוך בהפיכת הדף למגיב, כך שהוא יתכוונן אוטומטית כך שיתאים לגדלים ולכיוונים שונים של מסך.

ישנן מספר סיבות לכך שדף נחיתה מותאם לנייד הוא כל כך חשוב. דבר אחד, זה יכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. גוגל ומנועי חיפוש אחרים נותנים כעת עדיפות גבוהה לידידותיות לנייד, כך שדף המותאם למכשירים ניידים יכול לעזור לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש.

בנוסף, דף נחיתה ידידותי לנייד יכול לעזור לשפר את חווית המשתמש עבור מבקרים שניגשים לדף שלך במכשירים הניידים שלהם. אם הדף שלך אינו מותאם לנייד, ייתכן שיהיה קשה לקרוא אותו או לניווט אותו, מה שיוביל לתסכול ושיעור יציאה מדף כניסה גבוה יותר.

כדי להבטיח שדף הנחיתה שלך מותאם לנייד, יש לזכור כמה דברים עיקריים. ראשית, ודא שהדף שלך רספונסיבי וניתן לצפות בו בגדלים שונים של מסך. שנית, שקול להשתמש בתכונות ספציפיות לנייד כגון לחצני לחיצה להתקשרות או טפסים ידידותיים לנייד כדי להקל על המבקרים לבצע פעולה. לבסוף, בדוק את הדף שלך במכשירים ניידים שונים כדי לוודא שהוא נראה ומתפקד כמתוכנן.

7. הוכחה חברתית: האם אתה ממנף המלצות וביקורות?

אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים היא באמצעות שימוש בהוכחה חברתית. הוכחה חברתית מתייחסת לרעיון שאנשים נוטים יותר לסמוך ולעקוב אחר מעשיהם של אחרים שהם תופסים כדומים לעצמם.

אחת הצורות הנפוצות ביותר של הוכחה חברתית בדף נחיתה היא באמצעות המלצות או ביקורות של לקוחות מרוצים. על ידי הכללת משוב חיובי מלקוחות אמיתיים, אתה יכול לעזור להדגים את הערך של המוצר או השירות שלך ולהראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מקור מהימן ואמין.

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת שימוש בהוכחה חברתית בדף הנחיתה שלך. ראשית, ודא שההמלצות או הביקורות שלך אותנטיות ומגיעות מלקוחות אמיתיים. המלצות מזויפות או מפוברקות יכולות להזיק יותר מתועלת ועלולות לפגוע באמינותך.

שנית, שקול להשתמש במגוון סוגים שונים של הוכחה חברתית. בנוסף להמלצות ולביקורות, ייתכן שתרצה לכלול גם סמלי לוגו או תגים מארגונים מהימנים, או סטטיסטיקות המדגימות את היעילות של המוצר או השירות שלך.

שלישית, ודא שההוכחה החברתית שלך מוצגת בצורה בולטת בדף הנחיתה שלך. המשמעות עשויה להיות הצבת המלצות או ביקורות ליד הקריאה לפעולה שלך או שימוש בהן כחלק מהכותרת או כותרות המשנה שלך.

לבסוף, שקול לעדכן את ההוכחה החברתית שלך באופן קבוע. ככל שהעסק שלך גדל ומתפתח, חשוב להמשיך לאסוף משוב מלקוחות מרוצים ולהשתמש במשוב הזה כדי לשפר את דף הנחיתה ואת אסטרטגיית השיווק הכוללת שלך.

8. באיזו מהירות הדף שלך נטען?

אחד הגורמים החשובים ביותר שיכולים להשפיע על הצלחת דף הנחיתה שלך הוא מהירות הטעינה שלו. בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, אנשים מצפים שאתרים ייטענו במהירות וביעילות. למעשה, מחקרים מראים שאפילו עיכוב של שנייה אחת בזמן טעינת העמוד יכול להביא להפחתה של 7% בהמרות.

כדי להבטיח שדף הנחיתה שלך ייטען במהירות וביעילות, יש לזכור כמה דברים עיקריים. ראשית, בצע אופטימיזציה של התמונות שלך ומדיה אחרת כדי להקטין את גודל הקבצים שלהן ולשפר את זמני הטעינה. תמונות גדולות ברזולוציה גבוהה יכולות להאט את הדף שלך ולהקשות על המבקרים לגשת לתוכן שלך.

שנית, שקול להשתמש ברשת אספקת תוכן (CDN) כדי לעזור להפיץ את תוכן הדף שלך על פני מספר שרתים ולשפר את זמני הטעינה של מבקרים במיקומים גיאוגרפיים שונים. זה יכול להיות חשוב במיוחד לעסקים עם טווח הגעה עולמי או כאלה המשרתים לקוחות באזורים שונים בעולם.

שלישית, השתמש בספק אירוח אמין שיכול להתמודד עם כמויות גדולות של תעבורה ולספק שירות מהיר ומגיב. ספק אירוח איטי או לא אמין יכול להשפיע באופן משמעותי על זמני הטעינה של הדף שלך ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים.

לבסוף, שקול להריץ מבחני מהירות קבועים כדי לעקוב אחר זמני הטעינה של הדף שלך ולזהות אזורים לשיפור. ישנם מספר כלים חינמיים זמינים באינטרנט שיכולים לעזור לך למדוד את זמני הטעינה של הדף שלך ולזהות בעיות פוטנציאליות.

9. בדיקות A/B: הסוד לשיפור מתמיד

בדיקת A/B, הידועה גם בשם בדיקות מפוצלות, היא טכניקה רבת עוצמה המאפשרת לך להשוות בין שתי גרסאות של דף הנחיתה שלך כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. על ידי בדיקת אלמנטים שונים כמו כותרות, תמונות, העתקה וקריאות לפעולה, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה שעובד הכי טוב עבור הקהל שלך ולשפר ללא הרף את דף הנחיתה שלך לאורך זמן.

  • 1. כיצד לבצע בדיקות A/B:

    כדי לבצע מבחן A/B, אתה יוצר שתי גרסאות של דף הנחיתה שלך ומחלק את התנועה שלך באופן אקראי ביניהן. לאחר מכן, אתה עוקב אחר הביצועים של כל דף כדי לראות איזה מהם מייצר יותר המרות. בדיקת A/B יכולה להיות תהליך שלוקח זמן, אבל זה שווה את המאמץ מכיוון שהוא יכול לעזור לך לזהות את המרכיבים היעילים ביותר בהנעת המרות.

  • 2. אילו אלמנטים אתה יכול לבדוק?

    ישנם מספר אלמנטים שתוכל לבדוק באמצעות בדיקת A/B, כולל כותרות, תמונות, העתקה, קריאות לפעולה, אורך טופס ופריסת עמוד. על ידי בדיקת וריאציות שונות של רכיבים אלה, תוכל לזהות את השילוב שיוצר את שיעור ההמרה הגבוה ביותר.

  • 3. היתרונות של בדיקות A/B:

    אחד היתרונות הגדולים ביותר של בדיקות A/B הוא שהם מאפשרים לך לקבל החלטות מונחות נתונים לגבי דף הנחיתה שלך. במקום להסתמך על ניחושים או הנחות, אתה יכול להשתמש בנתונים אמיתיים כדי להנחות את ההחלטות שלך ולבצע שינויים שהסבירות הגבוהה ביותר להניב המרות. בדיקת A/B יכולה גם לעזור לך לזהות תחומים לשיפור שאולי לא שקלת אחרת, ולהוביל לדף נחיתה יעיל ויעיל יותר.

טיפים ליצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות:

אסטרטגיה יתרונות מחויבות בזמן עלות
התמקדות באופטימיזציה לנייד הגדל את טווח ההגעה שלך למשתמשים בנייד בינוני נמוך
צור CTA ברור עזור למבקרים לנקוט בפעולה נמוך נמוך
כלול הוכחה חברתית להגביר את האמון והאמינות נמוך נמוך
הוסף המלצות הגדל לידים והמרות בינוני נמוך

על ידי יישום הטיפים והאסטרטגיות הללו, תוכל ליצור דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות שילכו ביעילות יותר לידים בשנת 2023. מעקב וביצוע אופטימיזציה מתמשך של דפי הנחיתה שלך כדי להבטיח שהם יישארו רלוונטיים ויעילים בהנעת המרות.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner