חברת קידום אתרים מומלצת בחדרה צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את השירותים והיתרונות בעבודה עם צדק מדיה, חברת קידום אתרים מובילה בחדרה, ישראל. למד כיצד הם יכולים לעזור לעסק שלך לצמוח באינטרנט ולהשיג דירוג טוב יותר במנועי חיפוש.

הקדמה: מדוע קידום אתרים חשוב?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט חיוני בשיווק דיגיטלי שעסקים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו. מכיוון שרוב הצרכנים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא מוצרים ושירותים באינטרנט, נוכחות מקוונת חזקה היא חיונית להצלחה של עסקים. קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, מה שיקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. על ידי הטמעת אסטרטגיות SEO, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם, להביא יותר תנועה לאתר שלהם, ובסופו של דבר לשפר את השורה התחתונה שלהם.

אחת הסיבות העיקריות לכך שקידום אתרים חשוב היא שהוא עוזר לעסקים להישאר תחרותיים בענף שלהם. עם כל כך הרבה עסקים שמתחרים על תשומת הלב של הצרכנים באינטרנט, אלה שלא מצליחים לבצע אופטימיזציה של האתר שלהם למנועי חיפוש בהכרח מפגרים. על ידי השקעה בקידום אתרים, עסקים יכולים ליישר את המגרש ולהתחרות אפילו עם השחקנים הגדולים בענף שלהם.

סיבה נוספת לכך שקידום אתרים חיוני היא שהוא עוזר לעסקים לבנות אמון ואמינות עם קהל היעד שלהם. כאשר האתר שלך מופיע בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש, יש סיכוי גבוה יותר שצרכנים יראו את העסק שלך כמקור מידע מכובד ואמין. זה יכול להוביל להגברת המודעות למותג, נאמנות לקוחות, ובסופו של דבר, יותר מכירות.

מה מייחד את צדק מדיה?

צדק מדיה היא חברת קידום אתרים מובילה שבסיסה בחדרה הבולטת מהמתחרים בכמה מובנים. הנה כמה מהגורמים המרכזיים שמייחדים את צדק מדיה:

  • מומחיות וניסיון:
    לצדק מדיה צוות של אנשי קידום אתרים מנוסים בעלי הבנה עמוקה של האסטרטגיות והטכניקות העדכניות ביותר של SEO. הם כל הזמן מעודכנים במגמות ובשיטות העבודה הטובות ביותר בענף כדי להבטיח שהלקוחות שלהם יקבלו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. צדק מדיה עבדה עם מגוון רחב של עסקים בתעשיות שונות, והעניקה להם את הידע והמומחיות להתמודד עם כל אתגר SEO.
  • גישה מותאמת אישית:
    בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם מטרות ודרישות שונות. זו הסיבה שהם נוקטים בגישה מותאמת אישית לכל פרויקט, מתאימים את האסטרטגיות שלהם כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלהם כדי להבין את העסק ואת קהל היעד שלהם, ולאחר מכן מפתחים אסטרטגיית SEO מותאמת אישית שנועדה להשיג את המטרות הספציפיות שלהם.
  • תקשורת שקופה:
    צדק מדיה מאמינה בבניית קשרים חזקים עם לקוחותיהם המבוססים על אמון ושקיפות. הם מעדכנים את הלקוחות שלהם בכל שלב בדרך, ומספקים עדכונים ודוחות שוטפים על התקדמות מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים. הם גם מעודדים את הלקוחות שלהם לשאול שאלות ולספק משוב, ומבטיחים שכולם נמצאים באותו עמוד ופועלים לקראת אותן מטרות.

איך צדק מדיה יכולה לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש?

צדק מדיה משתמשת במגוון אסטרטגיות וטכניקות SEO מוכחות כדי לעזור לעסקים לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש ולהגדיל את הנראות שלהם באינטרנט. הנה כמה מהדרכים שבהן צדק מדיה יכולה לעזור לעסק שלך לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש:

  • 1. מחקר מילות מפתח:
    צדק מדיה מתחיל בביצוע מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות את המונחים והביטויים שקהל היעד שלך מחפש. לאחר מכן, הם משתמשים במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך עבור מילות מפתח אלו, ולעזור לשפר את הדירוג שלך עבור חיפושים רלוונטיים.
  • 2. אופטימיזציה בדף:
    צדק מדיה תבצע אופטימיזציה של רכיבי האתר שלך בעמוד, לרבות תגיות כותרת, תיאורי מטא ותגיות כותרת, כדי להבטיח שהם מותאמים למילות המפתח שלך.
  • 3. יצירת תוכן:
    צדק מדיה יוצרת תוכן איכותי ומושך המותאם למילות המפתח שלך. תוכן זה עוזר לשפר את דירוג האתר שלך ולמשוך יותר תנועה לאתר שלך.
  • 4. בניית קישורים:
    צדק מדיה משתמשת במגוון אסטרטגיות לבניית קישורים כדי לעזור לשפר את סמכות האתר שלך ולהגדיל את הדירוג שלך במנועי החיפוש. הם יפעלו כדי לרכוש קישורים איכותיים ורלוונטיים מאתרים מוסמכים אחרים בענף שלך.
  • 5. קידום אתרים מקומי:
    אם יש לך עסק מקומי, צדק מדיה יכולה לעזור לך לשפר את הדירוג המקומי שלך במנועי החיפוש על ידי אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי, יצירת תוכן מקומי ובניית ציטוטים מקומיים.

"ראיתי תוצאות נהדרות עם צדק מדיה": עדות לקוח

בצדק מדיה, המטרה שלנו היא לספק ללקוחותינו שירותי קידום אתרים יוצאי דופן המניבים תוצאות מוחשיות. אנו גאים לומר שרבים מהלקוחות שלנו ראו שיפורים משמעותיים בדירוג מנועי החיפוש שלהם ובהצלחה הכוללת באינטרנט. הנה מה שהיה לאחד הלקוחות שלנו לומר על העבודה איתנו:

  • מומחיות ותוצאות:

    "אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים ונדהמתי מרמת המומחיות והתוצאות שהם הניבו. לפני העבודה עם צדק מדיה האתר שלי בקושי נראה בתוצאות של מנועי החיפוש. אבל אחרי כמה בודדים חודשים של עבודה איתם, האתר שלי התחיל לטפס בסולם הדרגות, והתחלתי לראות עלייה משמעותית בתנועה ובלידים".

  • גישה מותאמת אישית:

    "מה שאני באמת מעריך ב-Tedek Media הוא הגישה המותאמת שלהם לקידום אתרים. הם לקחו את הזמן להבין את העסק שלי ואת המטרות שלי, ואז פיתחו אסטרטגיית SEO שהותאמה לצרכים הספציפיים שלי. הם לא הסתמכו רק על גנרי, טקטיקות שמתאימה לכולם. במקום זאת, הם יצרו אסטרטגיה שהייתה ייחודית לעסק שלי, וזה השתלם בגדול".

  • דיווח שקוף:

    "דבר נוסף שמייחד את צדק מדיה הוא הדיווח השקוף שלהם. הם מספקים לי עדכונים שוטפים על ביצועי האתר שלי, כך שאני תמיד יודע בדיוק איך מאמצי ה-SEO שלי משתלמים. הם גם מגיבים מאוד לשאלות ולחששות שלי, מה גורם לי להרגיש כמו שותף מוערך ולא סתם עוד לקוח."

אילו שירותים מציעה צדק מדיה?

צדק מדיה מציעה מגוון שירותי קידום אתרים שנועדו לעזור לעסקים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. להלן כמה משירותי המפתח שאנו מציעים:

  • 1. אופטימיזציה בדף:
    אנו נעזור לך לבצע אופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר שלך כדי להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש. זה כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של מטא תגים ואופטימיזציה של תוכן.
  • 2. אופטימיזציה מחוץ לדף:
    אנו נעזור לך לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך מאתרים מוכרים אחרים. זה יכול לעזור לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.
  • 3. קידום אתרים מקומי:
    אם אתה עסק מקומי, נוכל לעזור לך לשפר את הדירוג המקומי שלך במנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של הרישום שלך ב-'Google לעסק שלי', בניית ציטוטים מקומיים ועוד.
  • 4. קידום אתרים במסחר אלקטרוני:
    אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, נוכל לעזור לך לבצע אופטימיזציה של דפי המוצר שלך ולשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך עבור מילות מפתח הקשורות למוצרים.
  • 5. שיווק באמצעות תוכן:
    אנחנו יכולים לעזור לך ליצור תוכן באיכות גבוהה שמהדהד עם קהל היעד שלך ומניע תנועה לאתר שלך. זה כולל פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים ועוד.
  • 6. עיצוב ופיתוח אתרים:
    אם האתר שלך זקוק למתיחת פנים, נוכל לעזור לך לעצב אותו מחדש כדי להפוך אותו למושך יותר מבחינה ויזואלית וידידותי למשתמש. אנחנו יכולים גם לעזור לך לפתח תכונות חדשות ופונקציונליות כדי לשפר את ביצועי האתר שלך.

האם העסק שלך מוכן למהפך דיגיטלי?

ככל שהעולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, חשוב מתמיד לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת חזקה. אם אינך משקיע באופן פעיל באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, אתה עלול להחמיץ הזדמנויות חשובות להגיע ללקוחות חדשים ולהרחיב את העסק שלך.

מהפך דיגיטלי יכול לעזור לך לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא. זה עשוי לכלול שיפוץ האתר שלך, אופטימיזציה של פרופילי המדיה החברתית שלך או השקעה באסטרטגיית SEO מקיפה.

אחד הצעדים הראשונים בכל מהפך דיגיטלי הוא להעריך את הנוכחות הנוכחית שלך באינטרנט. משמעות הדבר היא לבחון ביקורתית באתר האינטרנט שלך, בפרופילי המדיה החברתית ובנכסים דיגיטליים אחרים כדי לזהות אזורים לשיפור.

משם, אתה יכול להתחיל לפתח תוכנית שיווק דיגיטלית מקיפה הנותנת מענה לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. זה עשוי לכלול שיפוץ האתר שלך, פיתוח תוכן חדש, השקעה בקידום אתרים או שיפור מאמצי השיווק שלך במדיה החברתית.

מהפך דיגיטלי יכול גם לעזור לך להישאר לפני המתחרים. על ידי השקעה באסטרטגיות שיווק דיגיטליות מתקדמות, אתה יכול להבטיח שאתה מגיע לקהל היעד שלך ונשאר בראש עם הלקוחות שלך.

אנו בצדק מדיה מתמחים בסיוע לעסקים מכל הגדלים להשיג את מטרותיהם המקוונות. בין אם אתה מחפש לשפץ את האתר שלך, לשפר את הנוכחות שלך במדיה החברתית או לפתח אסטרטגיית SEO מקיפה, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להצליח.

מדוע לבחור ב-Tedek Media לצרכי SEO שלך?

כשזה מגיע לקידום אתרים, יש אינספור חברות שמבטיחות לספק תוצאות. אז למה לבחור בצדק מדיה? הנה רק כמה מהסיבות שבגללן אנו בולטים מהמתחרים:

  • – ניסיון:
    עם שנים של ניסיון בתעשייה, חידדנו את הכישורים שלנו ופיתחנו אסטרטגיות המספקות תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו.
  • – התאמה אישית:
    אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן אנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לכל קמפיין SEO שאנו מבצעים. אנו נעבוד איתך כדי לפתח אסטרטגיה המותאמת לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך.
  • – שקיפות:
    בצדק מדיה מאמינים בשקיפות בכל מה שאנחנו עושים. לכן אנו נספק לך עדכונים ודוחות שוטפים על התקדמות מסע הפרסום שלך, כך שאתה תמיד יודע בדיוק מה אנחנו עושים ואיך זה משפיע על העסק שלך.
  • – מונחה תוצאות:
    המטרה הסופית שלנו היא לעזור לעסק שלך להצליח. זו הסיבה שאנו עוקבים כל הזמן ומתאים את האסטרטגיות שלנו כדי להבטיח שאנו מספקים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור העסק שלך.

איך צדק מדיה מתעדכן במגמות בתעשייה?

בצדק מדיה מבינים שעולם ה-SEO מתפתח כל הזמן. זו הסיבה שאנו שמים בראש סדר העדיפויות להישאר מעודכנים במגמות האחרונות בתעשייה ובשיטות העבודה המומלצות. הנה רק כמה מהדרכים שבהן אנחנו נשארים לפני העקומה:

  • – למידה מתמשכת:
    צוות המומחים שלנו לומד ומתעדכן כל הזמן במגמות והטכניקות העדכניות של SEO. אנו משתתפים בכנסים, קוראים פרסומים בתעשייה ומשתתפים בתוכניות הכשרה כדי להבטיח שאנו תמיד בחזית.
  • – ניתוח נתונים:
    אנחנו לא מסתמכים רק על האינסטינקטים שלנו כשזה מגיע לקידום אתרים. אנו משתמשים בכלים ובטכניקות לניתוח נתונים כדי לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלנו ולהתאים את האסטרטגיות שלנו בהתאם.
  • – שיתוף פעולה:
    אנו מאמינים ששיתוף פעולה הוא המפתח כדי להישאר בקדמת העקומה בעולם ה-SEO. זו הסיבה שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, ואנו משתפים פעולה עם מומחים אחרים בתעשייה כדי להישאר מעודכנים במגמות ובטכניקות העדכניות ביותר.
  • – ניסוי:
    אנחנו לא מפחדים לנסות דברים חדשים ולהתנסות באסטרטגיות שונות. אנחנו יודעים שמה שעובד היום אולי לא יעבוד מחר, אז אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות וחדשניות לעזור ללקוחותינו להצליח.

לאיזה סוג של תוצאות אפשר לצפות מ-Tedek Media?

ב-Tedek Media, אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את יעדי ה-SEO שלהם. בין אם אתה מחפש להגדיל את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להביא יותר תנועה לאתר שלך או לשפר את הנראות המקוונת שלך, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להצליח. הנה רק כמה מהתוצאות שתוכלו לצפות בהן כשאתם עובדים איתנו:

  • דירוג משופר במנועי החיפוש:
    צוות המומחים שלנו יעבוד ללא לאות כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. אנו נערוך ניתוח יסודי של האתר שלך ושל המתחרים שלך, נזהה את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלך, ונפתח אסטרטגיית SEO מותאמת אישית כדי לעזור לך לטפס בדירוג של מנועי החיפוש.
  • תנועה מוגברת לאתר:
    על ידי שיפור הדירוג שלך במנועי החיפוש, אנו נעזור לך להביא יותר תנועה לאתר שלך. ואנחנו לא מתמקדים רק בכמות – אנחנו גם מתמקדים באיכות. אנו נפעל למשוך מבקרים עם הסבירות הגבוהה ביותר להמיר ללקוחות משלמים, באמצעות שילוב של מילות מפתח ממוקדות, תוכן משכנע וקריאות יעילות לפעולה.
  • חשיפה מוגברת באינטרנט:
    בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק. כשאתה עובד עם צדק מדיה, נעזור לך לשפר את הנראות המקוונת שלך על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, יצירת תוכן מושך המהדהד עם קהל היעד שלך ומינוף מדיה חברתית וערוצי שיווק דיגיטליים אחרים כדי להגיע לקהל רחב יותר.
  • תוצאות מדידות:
    בצדק מדיה מאמינים בשקיפות ואחריות. זו הסיבה שאנו מספקים ללקוחותינו דוחות ועדכונים שוטפים על התקדמות מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים. אנו משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך, כולל Google Analytics, מעקב אחר מילות מפתח ומעקב המרות, כדי שתוכל לראות את התוצאות של המאמצים שלנו בזמן אמת.

מסקנה: שפר את הנוכחות שלך באינטרנט עם צדק מדיה

בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית להצלחת כל עסק. אבל השגת זאת יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד עבור עסקים קטנים עד בינוניים עם משאבים מוגבלים. כאן נכנסת לתמונה צדק מדיה. לצוות המומחים שלנו יש את הידע, הניסיון והכלים לעזור לך להשיג את יעדי ה-SEO שלך ולהגביר את הנוכחות שלך באינטרנט.

על ידי עבודה עם צדק מדיה, תפיק תועלת מהגישה המותאמת שלנו לקידום אתרים, הלוקחת בחשבון את הצרכים, היעדים והאתגרים העסקיים הייחודיים שלך. אנו נעבוד איתך על מנת לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת שנועדה להשיג תוצאות אמיתיות, בין אם זה שיפור הדירוג שלך במנועי החיפוש, העברת תנועה רבה יותר לאתר שלך או הגדלת הנראות המקוונת שלך.

אבל השירותים שלנו לא עוצרים שם. אנו מציעים גם מגוון שירותי שיווק דיגיטלי אחרים, כולל ניהול מדיה חברתית, שיווק תוכן ועיצוב ופיתוח אתרים. משמעות הדבר היא שאנו יכולים לספק לך מהפך דיגיטלי מלא, לעזור לך לשנות את הנוכחות המקוונת שלך ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

בצדק מדיה, אנו מחויבים לספק תוצאות מדידות עבור לקוחותינו. זו הסיבה שאנו משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לעקוב אחר הביצועים של מסע ה-SEO שלך, ולספק לך דוחות ועדכונים שוטפים. אנו שקופים, אחראים ותמיד שואפים לעלות על הציפיות שלך.

בחירת צדק מדיה כשותפה לקידום אתרים בחדרה תוביל לשיפור הנראות באינטרנט וצמיחה ארוכת טווח עבור העסק שלך. המומחיות והמסירות שלהם להצלחת הלקוח הופכים אותם לבחירה מומלצת ביותר.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי וכיצד חברות חייבות להתאים את תוכניות השיווק שלהן למציאות החדשה. נדון בשימוש במודעות

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner