חברת קידום אתרים מומלצת בשדרות צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה צדק מדיה, חברת קידום אתרים מומלצת ביותר שבסיסה בשדרות, המציעה פתרונות שיווק חדשניים לעסקים בכל הגדלים.

הקדמה: למה לבחור צדק מדיה?

האם אתה מחפש חברה אמינה ויעילה לקידום אתרים שתוכל לעזור לך לקחת את העסק שלך לשלב הבא? אל תסתכל רחוק יותר מאשר צדק מדיה. חברה חדשנית ודינמית זו מתמחה במתן פתרונות שיווק באינטרנט מומחים שיכולים לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהשיג את המטרות שלך.

בצדק מדיה, אנו מחויבים לספק תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותינו. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מבין את האתגרים הייחודיים של שיווק מקוון ופועל ללא לאות לפיתוח אסטרטגיות המותאמות לצרכים וליעדים הספציפיים שלך.

אחת הסיבות המרכזיות לבחור בצדק מדיה היא המחויבות הבלתי מעורערת שלנו לשביעות רצון הלקוחות. אנו מאמינים שבניית קשרים חזקים עם לקוחותינו חיונית להשגת הצלחה, ואנו עובדים קשה כדי להבטיח שכל אינטראקציה תהיה חיובית, פרודוקטיבית ומהנה.

בין אם אתה מחפש להגביר את הנראות שלך באינטרנט, לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, או להביא יותר תנועה לאתר שלך, לצדק מדיה יש את המומחיות והניסיון לעזור לך להצליח. אנו משתמשים בכלים ובטכניקות חדשניות כדי לספק תוצאות מדידות, ואנחנו תמיד בוחנים דרכים חדשות לשפר את ההיצע שלנו ולהישאר בקדמת העקומה.

מה מייחד את צדק מדיה ממתחרים?

אנו בצדק מדיה מבינים שעולם השיווק המקוון מתפתח כל הזמן, ומתגאים בכך שאנו עומדים בקדמת העקומה. הנה רק כמה מהדברים שמייחדים אותנו מהמתחרים שלנו:

  • 1. שירותים מקיפים:
    בניגוד לחלק מחברות קידום אתרים המתמחות רק בתחום אחד או שניים של שיווק מקוון, צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותים המיועדים לענות על כל צרכי השיווק המקוון שלך. מקידום אתרים ושיווק במדיה חברתית לעיצוב אתרים ומיתוג, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את המטרות שלך.
  • 2. פתרונות מותאמים אישית:
    אנו מאמינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם. בין אם אתה מחפש להגביר את הנראות המקוונת שלך או לשפר את שיעור ההמרה של האתר שלך, יש לנו את הידע, הכישורים והמשאבים שיעזרו לך להצליח.
  • 3. תוצאות מוכחות:
    בצדק מדיה אנו מאמינים שהתוצאות מדברות בעד עצמן. יש לנו רקורד מוכח של הצלחה, ואנו מחויבים לספק תוצאות מדידות עבור הלקוחות שלנו. מהגדלת התנועה לאתר ועד להגדלת המכירות וההכנסות, עזרנו לאינספור עסקים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם.

כיצד צדק מדיה יכולה לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט?

צדק מדיה יכולה לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט על ידי מתן מגוון מקיף של שירותי שיווק דיגיטלי שנועדו לעזור לך להשיג את המטרות שלך. הנה רק כמה דרכים שבהן נוכל לעזור:

1. שפר את הנראות המקוונת שלך עם SEO: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מקוונת מצליחה. צוות המומחים שלנו לקידום אתרים יכול לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, להגביר את הנראות המקוונת שלך ולהוביל תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך.

2. עניין את הקהל שלך עם שיווק במדיה חברתית: פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מציעות דרך רבת עוצמה להתחבר לקהל היעד שלך ולבנות מודעות למותג. שירותי השיווק שלנו במדיה החברתית יכולים לעזור לך ליצור תוכן מרתק, לבנות את העוקבים שלך ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.

3.

שפר את חווית המשתמש באתר שלך: האתר שלך הוא לרוב הרושם הראשוני שיש ללקוחות פוטנציאליים מהעסק שלך. לכן חיוני שיהיה אתר שהוא לא רק מושך מבחינה ויזואלית אלא גם ידידותי למשתמש וקל לניווט. שירותי עיצוב ופיתוח אתרים שלנו יכולים לעזור לך ליצור אתר שלא רק נראה נהדר אלא גם מספק חווית משתמש חלקה.

אנו בצדק מדיה נוקטים בגישה הוליסטית לשיווק באינטרנט, תוך התמקדות בתמונה הגדולה תוך שימת לב לפרטים החשובים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, ואנחנו מפתחים אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות למטרות הספציפיות שלהם.

"שירות הלקוחות שלהם הוא ללא תחרות": עדויות לקוחות

אנו בחברת צדק מדיה מתגאים במתן שירות לקוחות יוצא דופן לכל לקוחותינו. אנו מאמינים שבניית קשרים חזקים עם לקוחותינו היא המפתח להצלחה, ואנו עובדים קשה כדי להבטיח שלקוחותינו יהיו מרוצים תמיד מהשירותים שלנו. הנה כמה המלצות מכמה מהלקוחות המרוצים שלנו:

– "אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהשירותים שלהם. הצוות שלהם תמיד קשוב, מקצועי וקל לעבוד איתו. הם עזרו לנו לשפר את הנוכחות שלנו באינטרנט. תביא יותר תנועה לאתר שלנו, ושירות הלקוחות שלהם הוא ללא תחרות." – שרה, בעלת עסקים קטנים

– "צדק מדיה שימשה שינוי משחק עבור העסק שלנו. שירותי השיווק במדיה החברתית שלהם עזרו לנו להתחבר לקהל שלנו בצורה שמעולם לא חשבנו שאפשרית, והצוות שלהם תמיד זמין לענות על השאלות שלנו ולספק תמיכה. אנחנו ימליץ על צדק מדיה לכל מי שרוצה לשפר את הנוכחות שלו באינטרנט". – דייב, מנהל שיווק

– "הצוות של צדק מדיה מדהים. הם לקחו את הזמן להבין את העסק שלנו ואת המטרות שלנו, והם פיתחו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מותאמת שעזרה לנו להגיע לתוצאות מצוינות. שירות הלקוחות שלהם הוא מהשורה הראשונה, ואנחנו יודעים ש אנחנו תמיד יכולים לסמוך עליהם שיספקו עבודה באיכות גבוהה". – רייצ'ל, מנכ"לית

ניצול כוחה של המדיה החברתית

המדיה החברתית חוללה מהפכה באופן שבו עסקים מתחברים לקהלים שלהם. עם פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין, חברות יכולות להגיע למיליוני אנשים בכמה קליקים בלבד. אנו בצדק מדיה מבינים את כוחה של המדיה החברתית, ויודעים כיצד לרתום אותה כדי לסייע ללקוחותינו להצליח ברשת.

אחד המפתחות לשיווק מוצלח במדיה החברתית הוא הבנת הקהל שלך. מי הם? מה האינטרסים שלהם? מה הם רוצים מהמותג שלך? ברגע שיש לך הבנה ברורה של הקהל שלך, אתה יכול ליצור תוכן שמהדהד איתו ומעודד מעורבות. בצדק מדיה אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח אסטרטגיות מדיה חברתית המותאמות לקהלים הייחודיים שלהם.

היבט חשוב נוסף של שיווק במדיה חברתית הוא עקביות. אתה לא יכול לצפות לבנות עוקבים אם אתה רק מפרסם באופן ספורדי. זו הסיבה שאנו עוזרים ללקוחות שלנו לפתח יומני תוכן המבטיחים שזרם קבוע של תוכן איכותי משותף בפלטפורמות המדיה החברתית שלהם. בין אם מדובר ביצירת גרפיקה מותאמת אישית, כתיבת עותק מרתק או יצירת תוכן רלוונטי ממקורות אחרים, דאגנו לך.

כמובן, שיווק במדיה חברתית הוא לא רק פרסום תוכן ותקווה לטוב. זה גם על מעורבות עם הקהל שלך ובניית מערכות יחסים. זו הסיבה שאנו עוקבים אחר חשבונות המדיה החברתית של לקוחותינו ומגיבים לתגובות ולהודעות בזמן. על ידי מעורבות עם הקהל שלך, אתה יכול לבנות אמון ולבסס את המותג שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך.

האם אתה מוכן לשפר את קידום האתרים שלך?

אם אתם מחפשים לשפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) של האתר שלכם, הגעתם למקום הנכון. ב-Tedek Media, אנו מתמחים בסיוע לעסקים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. בעזרת אסטרטגיות ה-SEO המוכחות שלנו, אנו יכולים לעזור לאתר שלך לטפס בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) ולמשוך לידים מתאימים יותר לעסק שלך.

אחד המפתחות לקידום אתרים מוצלח הוא הבנת קהל היעד שלך. מה הם מחפשים? מהן נקודות הכאב שלהם? באילו מילות מפתח הם משתמשים כדי למצוא פתרונות לבעיות שלהם? על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח יסודי ופיתוח אסטרטגיית SEO ממוקדת, נוכל לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולמשוך את סוג התנועה הנכון לאתר שלך.

היבט חשוב נוסף של קידום אתרים הוא ארכיטקטורת אתרים. האם האתר שלך קל לניווט? האם התוכן שלך מאורגן בצורה הגיונית? האם האתר שלכם מותאם לנייד? על ידי אופטימיזציה של ארכיטקטורת האתר שלך, נוכל לשפר את חווית המשתמש ולהקל על מנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס, מה שיכול להוביל לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כמובן, התוכן הוא המלך כשזה מגיע לקידום אתרים. על ידי יצירת תוכן איכותי ומושך המותאם למילות מפתח וביטויים ספציפיים, נוכל לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר תנועה. בין אם זה פוסטים בבלוג, תיאורי מוצרים או דפי נחיתה, אנו יכולים לעזור לך ליצור תוכן שמהדהד עם קהל היעד שלך ומניע המרות.

בניית קישורים היא היבט חשוב נוסף של SEO. על ידי רכישת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים בעלי מוניטין, נוכל לעזור לשפר את סמכות האתר שלך ולהגדיל את הנראות שלו בתוצאות החיפוש. אנו משתמשים במגוון טקטיקות לרכישת קישורים נכנסים, כולל בלוגים לאורחים, בניית קישורים שבורים ויצירת קשר עם משפיענים.

מיקסום הצלחת הפרסום המקוון

פרסום מקוון יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגיע לקהלים חדשים ולהניב יותר המרות. אנו בצדק מדיה מתמחים בסיוע לעסקים למקסם את הצלחת מסעות הפרסום שלהם באינטרנט. בין אם אתה מעוניין להפעיל מודעות תשלום לפי קליק (PPC) בגוגל או במדיה החברתית, אנו יכולים לעזור לך ליצור מסעות פרסום שמניבים תוצאות.

אחד המפתחות לפרסום מוצלח באינטרנט הוא מיקוד לקהל המתאים. מי הלקוחות האידיאליים שלך? מהם תחומי העניין וההתנהגויות שלהם? על ידי שימוש באפשרויות מיקוד מפורטות בפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל, נוכל לעזור לך להגיע לאנשים הנכונים עם המודעות שלך. אנחנו יכולים גם לעזור לך ליצור קהלים מותאמים אישית על סמך נתונים כמו מבקרים באתר ומנויי אימייל, מה שיכול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולעלויות נמוכות יותר לקליק.

היבט חשוב נוסף של פרסום מקוון הוא קריאייטיב של מודעות. איך מושכים את תשומת הלב של הקהל ומשכנעים אותו לנקוט בפעולה? על ידי יצירת קריאייטיבים מושכים את העין, מושכים את העין, מותאמים לפלטפורמות ויעדים ספציפיים, נוכל לעזור לך להשיג יותר קליקים והמרות. צוות המעצבים והקופירייטרים שלנו יכול לעזור לך ליצור מודעות הבולטות מהמתחרים ולהניב תוצאות.

כמובן, מדידת הצלחת מסעות הפרסום שלך היא קריטית. על ידי מעקב אחר מדדים כמו שיעורי קליקים, שיעורי המרות והחזר על הוצאות פרסום (ROAS), נוכל לעזור לך לקבל החלטות מבוססות נתונים שמשפרות את הביצועים של מסעות הפרסום שלך לאורך זמן. אנו משתמשים גם בבדיקות A/B כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ולזהות אילו קריאייטיבים של מודעות ואפשרויות מיקוד הם היעילים ביותר.

שימוש בתוכן מרתק כדי להניע תנועה

ב-Tedek Media, אנו מבינים שהנעת תנועה לאתר שלך היא רק הצעד הראשון באסטרטגיה מקוונת מוצלחת. ברגע שמגיעים מבקרים, אתה צריך להשאיר אותם מעורבים ומתעניינים במותג שלך. זה המקום שבו תוכן מושך נכנס לתמונה. על ידי אספקת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ומבדר, אתה יכול לשמור על מבקרים באתר שלך זמן רב יותר, לבנות נאמנות למותג ולהגדיל את הסיכויים להמרות.

אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור תוכן מרתק היא באמצעות פוסטים בבלוג. על ידי כתיבת מאמרים אינפורמטיביים בנושאים הקשורים לתעשייה או לנישה שלך, אתה יכול לבסס את עצמך כמומחה ולספק ערך לקהל שלך. אנחנו יכולים לעזור לך לפתח אסטרטגיית תוכן שמתמקדת במילות מפתח ונושאים ספציפיים, וליצור פוסטים איכותיים בבלוג שיהדהדו עם הקהל שלך.

בנוסף לפוסטים בבלוג, אנו יכולים גם לעזור לך ליצור סוגים אחרים של תוכן מרתק, כגון סרטונים, אינפוגרפיקה ופוסטים במדיה חברתית. על ידי מתן מענה לסוגים שונים של לומדים והעדפות תוכן, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר ולהשאיר אותם מעורבים עם המותג שלך.

כמובן, יצירת תוכן מרתק היא רק חלק אחד מהמשוואה. אתה גם צריך לקדם אותו ביעילות כדי להחזיר תנועה לאתר שלך. זו הסיבה שאנו משתמשים במגוון טקטיקות לקידום תוכן, כגון מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ויצירת קשר עם משפיענים. על ידי פנייה למשפיענים רלוונטיים ושיתוף התוכן שלך במדיה החברתית, אתה יכול להגיע לקהלים חדשים ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

האם המיתוג שלך זקוק לשיפוץ?

המיתוג שלך הוא הפנים של העסק שלך. זה מה שמייחד אותך מהמתחרים שלך ומעביר את הערכים שלך לקהל שלך. אבל אם המיתוג שלך מיושן או לא עקבי, זה יכול למעשה להזיק לעסק שלך על ידי בלבול לקוחות פוטנציאליים או לגרום למותג שלך להיראות לא מקצועי. לכן חשוב להעריך מדי פעם את המיתוג שלך ולבצע עדכונים לפי הצורך.

בצדק מדיה נוכל לעזור לך לשפץ את המיתוג שלך כדי לשקף טוב יותר את הערכים והמטרות של העסק שלך. בין אם אתה צריך מיתוג מחדש מלא או רק כמה שינויים, נוכל לעבוד איתך כדי לפתח אסטרטגיית מיתוג שתהדהד עם הקהל שלך ותבדל אותך מהמתחרים שלך.

אחד הדברים הראשונים שנעשה הוא לערוך ביקורת מותג כדי להעריך את המיתוג והמסרים הנוכחיים שלך. אנו נסתכל על הכל, החל מהלוגו וערכת הצבעים שלך ועד להודעות ולטון הדיבור שלך. בהתבסס על הממצאים שלנו, נפתח אסטרטגיית מיתוג המותאמת לצרכים הייחודיים של העסק שלך.

זה עשוי לכלול עדכון הלוגו או ערכת הצבעים שלך, פיתוח מסרים חדשים שיעבירו טוב יותר את הערכים שלך, או יצירת מדריך בסגנון מותג המבטיח עקביות בכל החומרים השיווקיים שלך. אנו נעבוד איתך בכל שלב בדרך כדי להבטיח שהמיתוג החדש שלך ישתקף אמיתי של העסק שלך.

ברגע שהמיתוג החדש שלך יגיע, נוכל גם לעזור לך לקדם אותו ביעילות. זה עשוי לכלול עדכון פרופילי האתר והמדיה החברתית שלך, יצירת חומרים שיווקיים חדשים כגון כרטיסי ביקור או חוברות, או פיתוח מסע פרסום דיגיטלי כדי להציג את המותג שלך בפני קהלים חדשים.

מסקנה: הדרך שלך להצלחה באינטרנט מתחילה במדיה של צדק

ב-Tedek Media, אנחנו נלהבים לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. בין אם אתה זקוק לעזרה בעיצוב אתרים, SEO, מדיה חברתית, פרסום מקוון או מיתוג, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את המטרות שלך. צוות המומחים שלנו מחויב לספק שירות אישי ואיכותי לכל לקוח איתו אנו עובדים.

אז אם אתה מוכן לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא, אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום. אנו נעבוד איתך על מנת לפתח תוכנית מותאמת אישית העונה על הצרכים הייחודיים שלך ותסייע לך להשיג את היעדים העסקיים שלך. בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מחפש לקחת את הנוכחות המקוונת הקיימת שלך לשלב הבא, אנחנו כאן כדי לעזור.

לסיכום, צדק מדיה היא חברת קידום אתרים בשדרות לעסקים המחפשים צמיחה והצלחה באמצעות אסטרטגיות שיווק יעילות באינטרנט.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

לידים לעסק – כל מה שצריך לדעת

לידים עסקיים חיוניים לכל ארגון לצמוח ולהתפתח. הם מספקים מידע רב ערך על לקוחות פוטנציאליים, ועוזרים לזהות הזדמנויות חדשות. פוסט זה בבלוג יחקור את החשיבות

קרא עוד »

נכון כי כתיבת קונטנט מותאם לשימוש בזמן אמת הוא הכיוון החשוב בפיתוח התוכן. כדי להצליח בכך, מומלץ לקצר את המאמר לצורך התאמה לכותרת המתאימה לאתר שלך בוורדפרס. נסה לכתוב עמוד נחיתה או מאמר שמספקים את המידע החשוב ביותר למשתמשים שלך. בנוסף, נסה להשתמש בכותרות ובפסקאות קצרות, עם תמונות וסרטונים שיתרמו לעזור למשתמשים להבין את התוכן שלך בצורה מהירה ויעילה. כן, כדאי לתת דגש לקריאות דיוקנית למשתמשים יותר בגלל זה התוכן חייב להיות מובנה ובנוי בצורה ברורה ונגישה.

מאמר זה דן בחשיבות של יצירת תוכן מותאם בזמן אמת לפיתוח תוכן מוצלח, תוך התמקדות בקיצור מאמרים, שיפור הקריאות ומבנה מידע לחוויית משתמש טובה יותר.

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner