בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח עקב נגיף הקורונה והשפעתו על אסטרטגיות שיווק. נבחן את תפקיד השיווק הדיגיטלי וכיצד חברות יכולות להתאים את הקמפיינים שלהן לנסיבות הנוכחיות. בנוסף, נדון במיקוד לקהל המתאים למוצר או לשירות של חברה, ובטרנדים האחרונים בשיווק דיגיטלי לחיזוק מעורבות המותג והקהל.

מבוא: המציאות החדשה של שיווק במגפה

מגיפת COVID-19 הביאה לשינויים חסרי תקדים בעולם העסקים, במיוחד בתחום השיווק. עם המעבר לעבודה מרחוק, סגירת חנויות פיזיות וביטול אירועים, חברות נאלצו להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן למציאות חדשה. המגיפה אילצה עסקים לחשוב מחדש על הגישה שלהם להגיע ללקוחות ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם. במאמר זה, נחקור את הדרכים שבהן התפתח שיווק דיגיטלי בתגובה למגיפה ואת האסטרטגיות שבהן חברות יכולות להשתמש כדי להסתגל למציאות החדשה. המגיפה הדגישה את החשיבות של זריזות ויכולת הסתגלות בשיווק, שכן חברות צריכות להיות מסוגלות להסתובב במהירות בתגובה לנסיבות משתנות. עם הגישה והכלים הנכונים, עסקים יכולים להמשיך להגיע לקהל היעד שלהם ולשגשג בעיצומה של המגיפה.

גלובוס מוקף באייקונים שיווקיים שונים, המייצגים את המציאות החדשה של שיווק במגפה
גלובוס מוקף באייקונים שיווקיים שונים, המייצגים את המציאות החדשה של שיווק במגפה

כיצד התפתח השיווק הדיגיטלי על רקע COVID-19?

המגיפה השפיעה באופן משמעותי על הדרך שבה חברות ניגשים לשיווק דיגיטלי. עם עליית העבודה מרחוק וקניות מקוונות, השיווק הדיגיטלי הפך חשוב מתמיד. מותגים נאלצו למצוא דרכים חדשות להגיע לקהל היעד שלהם ולהעביר את המסר שלהם בצורה משמעותית. אחד השינויים המשמעותיים ביותר בשיווק דיגיטלי היה המעבר לפרסום מותאם וממוקד יותר. מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן באינטרנט, למותגים יש הזדמנות להגיע לקהלים ספציפיים באמצעות מסרים מותאמים. בנוסף, המגיפה האיצה את השימוש באירועים וירטואליים ובסמינרים מקוונים כדרך להתחבר ללקוחות וליצור לידים. חברות גם משתמשות במדיה חברתית כדי לתקשר עם הקהל שלהן ולבנות אמון בתקופות לא ודאות אלו. מגמה נוספת בשיווק דיגיטלי היא ההתמקדות המוגברת בשיווק תוכן. כשאנשים מבלים יותר זמן בבית, יש דרישה גדולה יותר לתוכן בעל ערך ואינפורמציה. מותגים שיכולים לספק תוכן מסוג זה יכולים לבנות אמון ונאמנות עם הקהל שלהם. לבסוף, המגיפה הדגישה את החשיבות של שיווק מונע נתונים. עם המעבר לערוצים מקוונים, לחברות יש גישה ליותר נתונים מאי פעם. על ידי שימוש בנתונים אלה כדי ליישר את אסטרטגיות השיווק שלהן, חברות יכולות לקבל החלטות מושכלות יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר. בסך הכל, המגיפה האיצה את המעבר לשיווק דיגיטלי והדגישה את החשיבות של זריזות והתאמה בשיווק. חברות שיצליחו להסתובב במהירות ולהתאים את האסטרטגיות שלהן לנוף המשתנה יהיו ממוקמות טוב יותר להצליח במציאות החדשה.

מדוע ההסתגלות למציאות החדשה היא קריטית?

המגיפה הביאה לשינויים חסרי תקדים בעולם העסקים, וחברות שאינן מסוגלות להסתגל למציאות החדשה מסתכנות בהישארות מאחור. כאשר סדרי העדיפויות וההתנהגויות של הצרכנים משתנים במהירות, עסקים חייבים להיות זריזים וגמישים בגישתם לשיווק. אלה שאיטיים להסתגל מסתכנים באיבוד נתח שוק למתחרים חדשניים ובעלי יכולת הסתגלות. בנוסף, המגיפה הדגישה את החשיבות של שיווק דיגיטלי כאמצעי להגיע לצרכנים בעולם מרוחק חברתית. חברות שאינן מסוגלות לפנות לערוצים דיגיטליים מסתכנות בהחמצה של חלק ניכר מקהל היעד שלהן. יתרה מכך, המגיפה הביאה לתחושת אי ודאות וחרדה מוגברת בקרב הצרכנים, מה שהופך את זה למותגים חשובים יותר מאי פעם להיות רגישים לצרכיהם ולהעביר מסרים המהדהדים. מותגים שלא מצליחים להסתגל למציאות החדשה הזו מסתכנים בחוסר קשר ובלתי רלוונטי. יתר על כן, המגיפה האיצה את קצב השינויים בעולם העסקים. חברות שאינן מסוגלות להסתגל במהירות מסתכנות בהישארות מאחור על ידי מתחרים חדשניים וזריזים יותר. לבסוף, המגיפה הדגישה את החשיבות של חוסן וזריזות בעסקים. על ידי הסתגלות מהירה למציאות החדשה, חברות יכולות למצב את עצמן להצלחה בטווח הארוך, ללא קשר לאתגרים שעלולים להתעורר בעתיד. לסיכום, התאמה למציאות החדשה חיונית לעסקים שרוצים לשרוד ולשגשג בעולם שלאחר המגפה. חברות שיוכלו לפנות לערוצים דיגיטליים, להעביר מסרים רלוונטיים ורגישים ולהפגין חוסן וזריזות, יהיו ממוקמות טוב יותר להצליח במציאות החדשה.

קבוצת אנשי עסקים הדנים בחשיבות ההסתגלות למציאות השיווקית החדשה
קבוצת אנשי עסקים הדנים בחשיבות ההסתגלות למציאות השיווקית החדשה

האם מודעות ממומנות הן הפתרון לעסקים קטנים ולסטארט-אפים?

עסקים קטנים וסטארט-אפים נפגעו קשה במיוחד מהמגיפה, כאשר רבים מהם נאבקים כדי לשרוד מול תנועת גולשים מופחתת וירידה בהוצאות הצרכנים. בסביבה מאתגרת זו, מודעות ממומנות יכולות להוות כלי רב ערך עבור עסקים קטנים וסטארטאפים המעוניינים להגביר את הנראות שלהם ולמשוך לקוחות חדשים. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, כמו מודעות מודפסות ושלטי חוצות, מודעות ממומנות מאפשרות לעסקים למקד לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. המשמעות היא שעסקים יכולים להגיע לאנשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצרים או בשירותים שלהם, מבלי לבזבז כסף על מודעות שספק אם יהיו יעילות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מודעות ממומנות הוא הגמישות שלהן. עסקים יכולים להגדיר את התקציבים שלהם ולהתאים את המודעות שלהם בזמן אמת על סמך נתוני ביצועים. זה מאפשר להם להתנסות עם פורמטים שונים של מודעות וקריטריונים למיקוד עד שימצאו נוסחה מנצחת שמספקת תוצאות. יתרה מכך, מודעות ממומנות ניתנות למדידה רבה, מה שמאפשר לעסקים לעקוב אחר הביצועים שלהם ולקבל החלטות מבוססות נתונים לגבי היכן להשקיע את כספי השיווק שלהם.

יתרון נוסף של מודעות ממומנות הוא יכולת ההרחבה שלהן. עסקים קטנים וסטארטאפים יכולים להתחיל עם תקציב קטן ולהגדיל בהדרגה את ההוצאות שלהם ככל שהעסק שלהם גדל. זה הופך את המודעות הממומנות לאופציה אטרקטיבית לעסקים עם תקציבי שיווק מוגבלים, שכן הן מספקות דרך חסכונית להגיע ללקוחות חדשים ולייצר לידים.

כיצד חברות יכולות להתאים את מסעות הפרסום השיווקיים שלהן למצב הנוכחי?

מכיוון שהמגיפה ממשיכה להשפיע על עסקים ברחבי העולם, חברות צריכות להתאים את הקמפיינים השיווקיים שלהן למצב הנוכחי. אחד הצעדים הראשונים שעסקים צריכים לנקוט הוא להעריך את האסטרטגיה השיווקית הקיימת שלהם ולזהות תחומים שיש להתאים. זה עשוי להיות כרוך בשינוי הודעות כך שיהיו רלוונטיות יותר למצב הנוכחי, או בהעברת מיקוד למוצרים או שירותים המבוקשים יותר במהלך המגיפה.

שיקול מרכזי נוסף הוא המעבר לערוצים דיגיטליים. מכיוון שיותר אנשים מבלים זמן מקוון עקב נעילה ואמצעי ריחוק חברתי, חברות צריכות להבטיח שהנוכחות הדיגיטלית שלהן תהיה חזקה. זה עשוי להיות כרוך בהשקעה באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית או פרסום בתשלום בפלטפורמות כמו Google AdWords או Facebook Ads.

בנוסף לערוצים הדיגיטליים, על החברות לשקול גם ערוצים נוספים הרלוונטיים למצב הנוכחי. לדוגמה, כאשר אירועים אישיים ותערוכות בוטלו, אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים הפכו לאלטרנטיבה פופולרית עבור עסקים המעוניינים ליצור קשר עם לקוחות ופוטנציאליים. חברות יכולות גם לחקור שותפויות ושיתופי פעולה חדשים עם עסקים אחרים בענף שלהן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהן וליצור הזדמנויות חדשות.

שיקול חשוב נוסף הוא הצורך לתקשר עם לקוחות ופוטנציאליים בצורה שקופה ואמפטית. משמעות הדבר היא להכיר באתגרים של המגיפה ולהדגים כיצד החברה פועלת כדי לתמוך בלקוחות ולתרום לקהילה הרחבה יותר. עסקים צריכים גם לדווח על כל שינוי במוצרים או בשירותים שלהם, כגון אמצעי בטיחות חדשים או אפשרויות משלוח משתנות, כדי להבטיח שהלקוחות יהיו מודעים לכל שיבושים אפשריים.

מציאת קהל היעד המושלם: מה הסוד?

זיהוי קהל היעד הנכון הוא חיוני לכל קמפיין שיווקי מוצלח, אבל זה יכול להיות מאתגר במיוחד במהלך מגיפה. כאשר התנהגות הצרכנים משתנה במהירות ומגמות חדשות שצצות, עסקים צריכים להיות מסוגלים להתאים את אסטרטגיות המסרים והמיקוד שלהם כדי להישאר רלוונטיים. אז מה הסוד למציאת קהל היעד המושלם?

גישה מרכזית אחת היא להתחיל עם נתונים. על ידי ניתוח התנהגות לקוחות ונתונים דמוגרפיים, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי מי הלקוחות האידיאליים שלהם ומה מניע אותם לקנות. זה יכול לכלול גורמים כמו גיל, מגדר, מיקום, הכנסה ותחומי עניין, כמו גם נתונים ספציפיים יותר כמו היסטוריית רכישות ופעילות באתר.

שיקול חשוב נוסף הוא להישאר מעודכן במגמות עכשוויות ושינויים בהתנהגות הצרכנים. לדוגמה, עם יותר אנשים שעובדים מהבית, חלה עלייה בביקוש לציוד וציוד משרדי ביתי. חברות שמסוגלות להתחבר למגמות הללו ולהתאים את המסרים והמיקוד שלהן בהתאם יכולות להשיג יתרון משמעותי על פני מתחרותיהן.

פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם מציעות גם כלי מיקוד רבי עוצמה המאפשרים לעסקים להגיע לקהלים ספציפיים על סמך תחומי עניין, התנהגויות וקריטריונים אחרים. על ידי שימוש בכלים אלו ליצירת מסעות פרסום ממוקדים במיוחד, חברות יכולות להבטיח שהמסר שלהן מגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

מדוע הבנת הקהל שלך חשובה מתמיד?

בנוף העסקי הנוכחי, הבנת קהל היעד שלך חשובה יותר מאי פעם. עם המגפה המתמשכת המובילה לשינויים בהתנהגות והעדפות הצרכנים, עסקים צריכים להיות מסוגלים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להישאר רלוונטיים ויעילים. הנה כמה סיבות מדוע הבנת הקהל שלך היא חיונית בשוק של היום:

ראשית, זה מאפשר לך ליצור הודעות רלוונטיות ומותאמת יותר. על ידי הבנת מה מניע את קהל היעד שלך ומהן נקודות הכאב שלו, אתה יכול ליצור מסרים שמדברים ישירות אליו ומתייחסים לצרכים ולדאגות הספציפיות שלהם.

שנית, זה עוזר לך לזהות הזדמנויות חדשות לצמיחה. על ידי ניתוח נתוני לקוחות ומשוב, עסקים יכולים לזהות אזורים שבהם הם יכולים להרחיב את ההיצע שלהם או לשפר את המוצרים והשירותים הקיימים שלהם כדי לענות טוב יותר על הצרכים של קהל היעד שלהם.

שלישית, זה מאפשר לך להקדים את המתחרים. על ידי הבנת מה קהל היעד שלך מחפש ומה הוא הכי מעריך, אתה יכול לבדל את המותג שלך מהמתחרים ולמצב את עצמך כבחירה המתאימה ללקוחות היעד שלך.

לבסוף, זה עוזר לך לבנות אמון ונאמנות עם הקהל שלך. על ידי יצירת קשר עם הלקוחות שלך והראה שאתה מבין את הצרכים והדאגות שלהם, אתה יכול לבנות איתם מערכת יחסים חזקה שיכולה להוביל לנאמנות ארוכת טווח ולעסקים חוזרים.

"שיווק מבוסס-נתונים: המפתח להצלחה"

בעולם השיווק הדיגיטלי, הנתונים הם המלך. על ידי שימוש בתובנות מונחות נתונים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי אסטרטגיות השיווק שלהם ולשפר את סיכויי ההצלחה שלהם. הנה כמה סיבות מדוע שיווק מבוסס נתונים הוא המפתח להצלחה:

ראשית, זה מאפשר לך להבין טוב יותר את קהל היעד שלך. על ידי ניתוח נתוני לקוחות, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי התנהגות הלקוחות שלהם, העדפותיהם ונקודות הכאב שלהם. ניתן להשתמש במידע זה ליצירת קמפיינים שיווקיים ממוקדים ואפקטיביים יותר שיהדהדו עם קהל היעד שלכם.

שנית, זה מאפשר לך למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך. על ידי מעקב אחר מדדי מפתח כמו שיעורי המרה, שיעורי קליקים ושיעורי מעורבות, עסקים יכולים לראות אילו אסטרטגיות שיווק עובדות ואילו יש להתאים או לבטל לחלוטין.

שלישית, זה עוזר לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים שלך לאורך זמן. על ידי ניתוח נתונים וביצוע התאמות בקמפיינים שלך על סמך מה עובד ומה לא, אתה יכול לשפר את הקמפיינים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

בנוסף ליתרונות אלה, שיווק מבוסס נתונים יכול גם לעזור לך להישאר לפני המתחרים. על ידי שימוש בנתונים כדי לזהות מגמות מתפתחות ושינויים בהתנהגות הצרכנים, עסקים יכולים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להישאר רלוונטיות ואפקטיביות.

מהן המגמות העולות בשיווק דיגיטלי?

עם המגיפה המתמשכת, השיווק הדיגיטלי הפך חשוב מאי פעם. ככל שעסקים מסתגלים למציאות החדשה, עליהם להתעדכן בטרנדים האחרונים בשיווק דיגיטלי כדי להגיע ביעילות לקהל היעד שלהם. הנה כמה מהמגמות העולות בשיווק דיגיטלי שעסקים צריכים להיות מודעים אליהם:

  • 1. שיווק וידאו:
    וידאו הפך לאחת מצורות התוכן הפופולריות ביותר באינטרנט, ועסקים שמים לב. מהדגמות של מוצר ועד סרטוני הסבר, שיווק בווידאו הוא דרך רבת עוצמה לתקשר עם הקהל שלך ולהציג את המותג שלך.
  • 2. תוכן אינטראקטיבי:
    תוכן אינטראקטיבי כגון חידונים, סקרים וסקרים הופכים פופולריים יותר ככל שהם מאפשרים לעסקים לתקשר עם הקהל שלהם בצורה משמעותית יותר. סוג זה של תוכן יכול גם לספק תובנות חשובות לגבי העדפות והתנהגות של לקוחות.
  • 3. בינה מלאכותית וצ'טבוטים:
    בינה מלאכותית (AI) וצ'טבוטים הופכים נפוצים יותר בשיווק דיגיטלי ככל שעסקים מחפשים דרכים להפוך את האינטראקציות עם הלקוחות לאוטומטיות. Chatbots יכולים לספק תמיכת לקוחות 24/7 ולעזור לעסקים לשפר את שירות הלקוחות שלהם.
  • 4. אופטימיזציה של חיפוש קולי:
    עם עלייתם של רמקולים חכמים ועוזרים קוליים, אופטימיזציה של התוכן שלך לחיפוש קולי הפכה חשובה יותר. עסקים יכולים לשפר את סיכוייהם להופיע בתוצאות החיפוש הקולי על ידי שימוש בשפה טבעית ומיקוד למילות מפתח ארוכות זנב.
  • 5. התאמה אישית:
    התאמה אישית הפכה למגמה מרכזית בשיווק דיגיטלי כאשר עסקים מחפשים ליצור חוויות רלוונטיות ומשמעותיות יותר עבור הלקוחות שלהם. על ידי שימוש בנתונים ובינה מלאכותית, עסקים יכולים להתאים אישית את מאמצי השיווק שלהם כדי לענות טוב יותר על הצרכים וההעדפות של הקהל שלהם.

כיצד עסקים יכולים למנף מדיה חברתית במהלך המגיפה?

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, במיוחד בתקופת המגיפה. עם הרבה אנשים שנשארים בבית, השימוש במדיה החברתית גדל באופן משמעותי. זה מהווה הזדמנות מצוינת לעסקים להתחבר לקהל שלהם ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם. הנה כמה דרכים שבהן עסקים יכולים למנף את המדיה החברתית במהלך המגיפה:

  • 1. הגברת המעורבות:
    אחת הדרכים שבהן עסקים יכולים למנף את המדיה החברתית היא על ידי הגברת המעורבות עם הקהל שלהם. ניתן להשיג זאת על ידי יצירת תוכן אינטראקטיבי כגון סקרים, סקרים וחידונים. על ידי עידוד משתמשים לעסוק בתוכן שלהם, עסקים יכולים להגדיל את טווח ההגעה שלהם ולבנות מודעות למותג.
  • 2. השתמשו במשפיענים:
    שיווק משפיענים הפך לדרך פופולרית עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ברשתות החברתיות. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול, עסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את האמינות שלהם.
  • 3. הצע הנחות ומבצעים:
    כאשר אנשים רבים מתמודדים עם קשיים כלכליים במהלך המגיפה, הצעת הנחות ומבצעים יכולה להיות דרך מצוינת למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות. מדיה חברתית היא הפלטפורמה המושלמת לקידום הצעות אלו ולהגיע לקהל רחב יותר.
  • 4. לספק ערך:
    בנוסף לקידום המוצרים או השירותים שלהם, עסקים יכולים גם לספק ערך לקהל שלהם על ידי שיתוף תוכן אינפורמטיבי וחינוכי הקשור לתעשייה שלהם. זה יכול לעזור לבסס את העסק כסמכות בתחומו ולבנות אמון עם הקהל שלהם.
  • 5. התעדכן בטרנדים:
    המדיה החברתית מתפתחת כל הזמן, ועסקים חייבים להתעדכן בטרנדים האחרונים כדי להישאר רלוונטיים. על ידי מעקב אחר הטרנדים במדיה החברתית, עסקים יכולים ליצור תוכן המהדהד עם הקהל שלהם ולהגביר את המעורבות.

האם אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים מכילים את המפתח למעורבות הקהל?

המגיפה אילצה עסקים לבטל או לדחות אירועים וכנסים אישיים, מה שהוביל לעלייה במספר אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים. בעוד אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים קיימים כבר זמן מה, הם הפכו פופולריים יותר מאי פעם בגלל המגיפה. בחלק זה, נדון מדוע אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים מכילים את המפתח למעורבות הקהל וכיצד עסקים יכולים למנף אותם לטובתם.

  • 1. נגישות:
    אחד היתרונות העיקריים של אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים הוא הנגישות שלהם. בניגוד לאירועים אישיים, ניתן להשתתף באירועים וירטואליים ובסמינרים מקוונים מכל מקום בעולם. המשמעות היא שעסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את טווח ההגעה שלהם.
  • 2. חסכוני:
    אירוח אירוע וירטואלי או וובינר הוא הרבה יותר חסכוני מאשר אירוח אירוע אישי. עם אירועים וירטואליים, עסקים יכולים לחסוך בהוצאות כמו השכרת מקומות, קייטרינג ועלויות נסיעות. המשמעות היא שגם עסקים קטנים יכולים לארח אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים.
  • 3. אינטראקטיביות:
    אירועים וירטואליים וויבינרים מציעים רמה גבוהה של אינטראקטיביות, שיכולה להוביל למעורבות מוגברת. עם תכונות כגון סקרים חיים, מפגשי שאלות ותשובות וחדרי צ'אט, עסקים יכולים לעודד השתתפות קהל ולשמור עליהם מעורבים לאורך כל האירוע.

    בנוסף להטבות הנ"ל, אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים מציעים גם לעסקים את ההזדמנות לאסוף נתונים חשובים על הקהל שלהם. על ידי מעקב אחר נוכחות, רמות מעורבות ומשוב, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי מה הקהל שלהם מתעניין ולהשתמש במידע זה כדי לשפר את האירועים העתידיים שלהם.

    כדי להפיק את המרב מאירועים ווירטואליים ומסמינרים מקוונים, עסקים חייבים להבטיח שהם מאורגנים היטב ומספקים ערך לקהל שלהם. המשמעות היא השקעה בציוד ותוכנה איכותיים, קידום האירוע באמצעות מדיה חברתית ושיווק במייל, ומתן תוכן אינפורמטיבי ומרתק.

מדוע שיווק התוכן הוא המלך בעידן ה-COVID-19?

בעידן COVID-19, שיווק תוכן הפך חשוב מאי פעם. מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן בבית ובאינטרנט, לעסקים יש הזדמנות ייחודית להתחבר לקהל שלהם באמצעות תוכן בעל ערך ואינפורמציה. בחלק זה, נדון מדוע שיווק תוכן הוא המלך בעידן COVID-19 וכיצד עסקים יכולים להשתמש בו לטובתם.

  • 1. בניית אמון:
    בעתות משבר, אנשים פונים למותגים שהם סומכים עליהם. על ידי אספקת תוכן בעל ערך ואינפורמציה, עסקים יכולים לבנות אמון עם הקהל שלהם ולמצב את עצמם כמקור מידע אמין.
  • 2. להישאר בראש:
    עם אנשים מבלים יותר זמן בבית ובאינטרנט, עסקים צריכים להישאר בראש. על ידי הפקה עקבית של תוכן באיכות גבוהה, עסקים יכולים לשמור על מעורבות הקהל שלהם ולהגביר את המודעות למותג.
  • 3. הסתגלות למציאות החדשה:
    המגיפה הביאה למציאות חדשה, ועסקים צריכים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בהתאם. על ידי הפקת תוכן רלוונטי ומועיל לקהל שלהם במצב הנוכחי, עסקים יכולים להראות שהם מבינים את צרכי הקהל שלהם ושהם שם כדי לעזור.
  • 4. יתרונות קידום אתרים:
    שיווק תוכן מציע גם יתרונות קידום אתרים. על ידי הפקת תוכן איכותי המותאם למנועי חיפוש, עסקים יכולים לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם ולהוביל יותר תנועה לאתר שלהם.
  • 5. חסכוני:
    שיווק באמצעות תוכן הוא גם דרך חסכונית להגיע לקהל ולעסוק בו. עם האסטרטגיה הנכונה, עסקים יכולים לייצר תוכן שמהדהד עם הקהל שלהם מבלי לשבור את הכיס.

כיצד מותגי מסחר אלקטרוני יכולים להקדים את התחרות?

בעידן COVID-19, המסחר האלקטרוני הפך תחרותי יותר מאי פעם. עם יותר אנשים שפונים לקניות מקוונות, מותגי מסחר אלקטרוני צריכים למצוא דרכים להתבלט מהקהל. בחלק זה, נדון כיצד מותגי מסחר אלקטרוני יכולים להקדים את המתחרים.

  • 1. מתן שירות לקוחות יוצא דופן:
    שירות לקוחות יוצא דופן הוא גורם מבדל מרכזי למותגי מסחר אלקטרוני. על ידי מתן שירות לקוחות מהיר ויעיל, עסקים יכולים לבנות נאמנות ולשמר לקוחות.
  • 2. מתן המלצות מותאמות אישית:
    המלצות מותאמות אישית הן דרך מצוינת לשמור על מעורבות הלקוחות ולהגדיל את המכירות. על ידי שימוש בנתונים וניתוחים כדי להבין את הקהל שלהם, מותגי מסחר אלקטרוני יכולים להציע המלצות למוצרים מותאמות אישית המהדהדות עם הלקוחות שלהם.
  • 3. מתן משלוח חינם:
    משלוח חינם הוא תמריץ פופולרי עבור קונים מקוונים. על ידי מתן משלוח חינם, מותגי מסחר אלקטרוני יכולים להגדיל את המכירות ולהפחית את נטישת העגלה.
  • 4. יצירת אתר קל לשימוש:
    אתר קל לשימוש ולניווט חיוני להצלחת המסחר האלקטרוני. על ידי יצירת אתר נקי וידידותי למשתמש, עסקים יכולים לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המכירות.
  • 5. מינוף מדיה חברתית:
    מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה עבור מותגי מסחר אלקטרוני. על ידי יצירת תוכן מושך והפעלת מודעות ממוקדות, עסקים יכולים להגיע לקהלים חדשים ולהניב יותר מכירות.
  • 6. הצעת תמחור תחרותי:
    תמחור תחרותי הוא עוד גורם מבדל מרכזי למותגי מסחר אלקטרוני. על ידי הצעת מחיר תחרותי ומבצעים קבועים, עסקים יכולים למשוך קונים רגישים למחיר ולהגדיל את המכירות.

איזה תפקיד ממלא שיווק משפיענים בנוף הנוכחי?

שיווק משפיענים הפך בשנים האחרונות לאסטרטגיה פופולרית עבור עסקים רבים, והוא רק הפך לרלוונטי יותר בנוף הנוכחי. מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן במדיה חברתית, שיווק משפיענים הפך לדרך יעילה להגיע לקהלים חדשים ולבנות מודעות למותג.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק משפיענים הוא היכולת להגיע לקהלים ממוקדים במיוחד. למשפיענים יש עוקבים ייעודיים שמתעניינים בנישות ספציפיות, כמו יופי, אופנה או כושר. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים בנישות אלו, עסקים יכולים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה יותר.

שיווק משפיעים גם מאפשר לעסקים ליצור תוכן יותר אותנטי ובר קשר. משפיעים נתפסים כמקורות אמינים של מידע והמלצות, ועוקביהם סומכים על דעותיהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, עסקים יכולים ליצור תוכן המהדהד עם קהל היעד שלהם ומרגיש אותנטי יותר מפרסום מסורתי.

יתרון נוסף של שיווק משפיענים הוא היכולת לעקוב ולמדוד תוצאות. משפיענים רבים מספקים לעסקים מדדים כגון שיעורי מעורבות, צפיות ושיעורי קליקים, בהם ניתן להשתמש כדי להעריך את הצלחתו של מסע פרסום. זה יכול לעזור לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולקבל החלטות מבוססות נתונים.

עם זאת, חשוב לציין שלשיווק משפיענים יש גם אתגרים. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא למצוא את המשפיענים הנכונים לשתף איתם פעולה. חשוב לבחור משפיענים שמתיישרים עם ערכי המותג שלך ויש להם קשר אמיתי עם הקהל שלהם.

אתגר נוסף הוא להבטיח שתוכן משפיענים עומד בתקנות הפרסום. למדינות רבות יש תקנות מחמירות בכל הנוגע לשיווק משפיענים, ועסקים צריכים להבטיח שהקמפיינים שלהם עומדים בדרישות כדי להימנע מבעיות משפטיות.

כיצד יכולות חברות לייעל את אסטרטגיות ה-SEO שלהן בעת משבר?

בעתות משבר, חשוב לעסקים לייעל את אסטרטגיות ה-SEO שלהם כדי להישאר תחרותיים ורלוונטיים. קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא התרגול של שיפור הנראות והדירוג של האתר במנועי חיפוש כמו גוגל. הנה כמה אסטרטגיות שחברות יכולות להשתמש בהן כדי לייעל את ה-SEO שלהן במהלך משבר:

ראשית, חברות צריכות להתמקד ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המספקים תוכן בעל ערך ואינפורמציה, לכן חשוב ליצור תוכן שיועיל לקהל היעד שלך. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד.

שנית, חברות צריכות לתעדף את מאמצי ה-SEO המקומיים שלהן. כשיותר אנשים נשארים קרוב לבית בזמן משבר, החיפושים המקומיים הפכו חשובים מתמיד. עסקים צריכים לוודא שהאתר שלהם מותאם לחיפושים מקומיים על ידי הכללת מילות מפתח ספציפיות למיקום, יצירת דפי נחיתה מקומיים ואופטימיזציה של הרישום שלהם ב-Google לעסק שלי.

שלישית, חברות צריכות להתמקד בבניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלהן. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים לאתר שלך, והם מהווים גורם חשוב בקביעת דירוג מנועי החיפוש. עסקים יכולים לבנות קישורים נכנסים על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה שאתרים אחרים ירצו לקשר אליו, או על ידי פנייה לאתרים אחרים ובקשת קישור.

רביעית, עסקים צריכים לוודא שהאתר שלהם מותאם לנייד. מכיוון שיותר אנשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לחפש באינטרנט, אתר אינטרנט ידידותי לנייד חיוני לקידום אתרים. חברות צריכות לוודא שהאתר שלהן מותאם למכשירים ניידים על ידי שימוש בעיצוב רספונסיבי, צמצום זמני טעינה ואופטימיזציה של תמונות וסרטונים.

לבסוף, חברות צריכות לעקוב אחר ביצועי ה-SEO שלהן ולבצע התאמות לפי הצורך. SEO הוא תהליך מתמשך, וחשוב לעקוב באופן קבוע אחר ביצועי האתר שלך ולבצע התאמות באסטרטגיה שלך. זה יכול לכלול שינוי אסטרטגיית מילות המפתח שלך, עדכון התוכן שלך או התאמת אסטרטגיית קישורים נכנסים.

מדוע שיווק בדוא"ל עדיין רלוונטי היום?

שיווק בדוא"ל קיים כבר עשרות שנים, אך חלקם עשויים לתהות האם הוא עדיין יעיל בעידן המדיה החברתית וההודעות המיידיות. עם זאת, שיווק בדוא"ל נשאר כלי רב עוצמה עבור עסקים להתחבר ללקוחות שלהם ולהניע מכירות. הנה כמה סיבות מדוע שיווק בדוא"ל עדיין רלוונטי היום:

  • 1. תקשורת ישירה ומותאמת אישית:

    שיווק בדוא"ל מאפשר לעסקים לתקשר ישירות עם הלקוחות שלהם בצורה מותאמת אישית. עם אימייל מעוצב היטב, עסקים יכולים לפנות ללקוחות בשמם ולהתאים את התוכן לתחומי העניין וההעדפות שלהם. מגע אישי זה בונה אמון ונאמנות, ויכול להוביל להגדלת המכירות ושימור הלקוחות.

  • 2. חסכוני:

    בהשוואה לצורות שיווק אחרות, שיווק בדואר אלקטרוני הוא זול יחסית. אין עלויות הדפסה או דמי משלוח, ועסקים יכולים להגיע לקהל גדול במייל בודד. זה הופך את שיווק הדוא"ל לבחירה אידיאלית עבור עסקים קטנים וסטארטאפים עם תקציבים מוגבלים.

  • 3. תוצאות מדידות:

    שיווק בדוא"ל ניתן למדידה גבוהה, מה שאומר שעסקים יכולים לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלהם ולקבל החלטות מונחות נתונים. על ידי ניתוח מדדים כמו שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים ושיעורי המרה, עסקים יכולים לראות מה עובד ומה לא, ולבצע התאמות לפי הצורך.

    בנוסף ליתרונות אלו, שיווק בדוא"ל מציע גם החזר גבוה על ההשקעה (ROI), כאשר כמה מחקרים מראים החזר ROI ממוצע של $42 לכל $1 שהוצא.

    כדי להפיק את המרב משיווק בדוא"ל, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן איכותי המהדהד עם הקהל שלהם. זה יכול לכלול הצעות קידום מכירות, טיפים ועצות מועילות או תוכן בלעדי שזמין רק למנויי אימייל.

    עסקים צריכים גם לפלח את רשימות האימייל שלהם על סמך התנהגות והעדפות הלקוחות, ולשלוח מיילים ממוקדים שרלוונטיים לכל פלח. זה יכול לכלול תזכורות לעגלה נטושה ללקוחות שהשאירו פריטים בעגלת הקניות המקוונת שלהם, או המלצות מוצרים מותאמות אישית על סמך רכישות קודמות.

האם התאמה אישית היא עתיד השיווק הדיגיטלי?

התאמה אישית היא מילת באז בשיווק דיגיטלי כבר כמה שנים, ולא בכדי. התברר יותר ויותר שלקוחות רוצים להרגיש שרואים ושומעים את המותגים איתם הם מקיימים אינטראקציה, והתאמה אישית היא אחת הדרכים להשיג זאת. אבל האם התאמה אישית היא באמת העתיד של השיווק הדיגיטלי?

  • 1. כוחם של נתונים:

    אחד המניעים העיקריים מאחורי הדחיפה להתאמה אישית הוא שפע הנתונים שזמינים כעת לעסקים. עם עליית הערוצים הדיגיטליים והאינטרנט של הדברים, עסקים יכולים לאסוף כמויות אדירות של נתונים על התנהגות והעדפות הלקוחות שלהם. על ידי ניתוח הנתונים הללו, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי מה הלקוחות שלהם רוצים וצריכים, ולהשתמש במידע זה כדי לספק חוויות מותאמות אישית.

  • 2. לחתוך את הרעש:

    סיבה נוספת לכך שהתאמה אישית חשובה היא שהיא עוזרת לעסקים לחתוך את הרעש ולהתבלט בשוק צפוף. עם כל כך הרבה מותגים שמתחרים על תשומת הלב של הלקוחות, סביר יותר שיבחינו ויזכרו לאלו שיכולים לספק חוויות מותאמות אישית.

  • 3. עמידה בציפיות הלקוחות:

    לבסוף, התאמה אישית חשובה מכיוון שהיא עונה על ציפיות הלקוחות. בעולם שבו ניתן להתאים כל דבר, החל מפלייליסטים של מוזיקה ועד ערכות ארוחות, להעדפות אישיות, הלקוחות צפו לרמה מסוימת של התאמה אישית מהמותגים איתם הם מקיימים אינטראקציה. על ידי אספקת חוויות מותאמות אישית, עסקים יכולים לעמוד בציפיות הללו ולבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם.

    עם זאת, התאמה אישית אינה חפה מאתגרים. אחד המכשולים הגדולים ביותר הוא הצורך של עסקים לאסוף ולנהל כמויות גדולות של נתונים, תוך כיבוד הפרטיות והעדפות הלקוחות. יש גם סיכון ללכת רחוק מדי עם התאמה אישית, ולהיראות כפולשני או מצמרר.

    כדי להצליח בהתאמה אישית, עסקים צריכים למצוא את האיזון הנכון בין רלוונטיות לפרטיות. הם חייבים גם להבטיח שמאמצי ההתאמה האישית שלהם מבוססים על הבנה עמוקה של הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלהם.

כיצד מותגים יכולים לבנות אמון ונאמנות במהלך המגיפה?

מגיפת COVID-19 העלתה את העולם העסקי, ומותגים מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים בכל הנוגע לבניית אמון ונאמנות עם הלקוחות שלהם. בזמן משבר, צרכנים מחפשים מותגים כדי לספק לא רק מוצרים ושירותים, אלא גם יציבות, ביטחון ותמיכה. הנה כמה דרכים שבהן מותגים יכולים לבנות אמון ונאמנות במהלך המגיפה.

  • 1. היה שקוף ואותנטי:

    בתקופות משבר, הצרכנים מכוונים יותר מתמיד לערכי המותגים ולפעולותיהם. כדי לבנות אמון ונאמנות, מותגים צריכים להיות שקופים ואותנטיים במסרים ובפעולות שלהם. משמעות הדבר היא להיות כנים לגבי האתגרים העומדים בפניהם, ולנקוט בצעדים קונקרטיים כדי לתמוך בלקוחות ובקהילות שלהם.

  • 2. הפגינו אמפתיה וחמלה:

    אמפתיה וחמלה הן תכונות קריטיות למותגים להפגין במהלך המגיפה. מותגים שמראים שהם מבינים ואכפת להם מהצרכים והדאגות של הלקוחות שלהם נוטים יותר לבנות אמון ונאמנות. ניתן לעשות זאת באמצעות הודעות שמכירות באתגרים של המצב הנוכחי, וכן באמצעות פעולות כגון מתן אפשרויות תשלום גמישות או מדיניות החזרה מורחבת.

  • 3. ספק ערך ותמיכה:

    במהלך המגיפה, צרכנים רבים נאבקים כלכלית או רגשית. מותגים שיכולים לספק ערך ותמיכה ללקוחות שלהם נוטים יותר לבנות אמון ונאמנות. ניתן לעשות זאת באמצעות הנחות, מבצעים או משאבים בחינם כגון סמינרים מקוונים או ספרים אלקטרוניים. ניתן לעשות זאת גם באמצעות יוזמות צדקה התומכות בנזקקים.

מסקנה: אימוץ שינוי והתאמה לנוף השיווקי החדש

לסיכום, מגיפת COVID-19 אילצה עסקים להסתגל למציאות חדשה בנוף השיווקי. הדרך שבה עסקים מגיעים ומתקשרים עם קהל היעד שלהם השתנתה באופן דרסטי בשנה וחצי האחרונות. מותגים שהצליחו להשתנות ולהסתגל במהירות הם אלה שהצליחו לשגשג בזמנים מאתגרים אלה.

ככל שנתקדם, יהיה חשוב לעסקים להמשיך לאמץ את השינוי ולהסתגל לנוף השיווקי המתפתח. משמעות הדבר היא להישאר מעודכן בטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר, ולהיות מוכן להתנסות באסטרטגיות וטקטיקות חדשות.

כמו כן, יהיה חשוב לעסקים להישאר גמישים וזריזים בגישתם לשיווק. המגיפה הראתה לנו שדברים יכולים להשתנות במהירות, ועסקים שמסוגלים להסתובב ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בזמן אמת הם אלה שיצאו קדימה.

לבסוף, עסקים חייבים לתעדף את הצרכים והדאגות של הלקוחות שלהם מעל לכל דבר אחר. על ידי הבנת קהל היעד שלהם ומתן ערך ותמיכה בזמנים מאתגרים אלה, עסקים יכולים לבנות אמון ונאמנות שיימשכו הרבה אחרי שהמגיפה תסתיים.

לסיכום, עסקים חייבים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם לאתגרים המתמשכים שמביא נגיף הקורונה. על ידי אימוץ שיווק דיגיטלי, מיקוד לקהל המתאים והישארות מעודכנת במגמות הנוכחיות, חברות יכולות לנווט בהצלחה בזמנים חסרי תקדים אלה ולהמשיך לשגשג.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

Google Search Console

סקירה כללית של Google Search Console, התכונות, היתרונות שלו וכיצד זה יכול לעזור לבעלי אתרים לנטר ולמטב את הנוכחות המקוונת שלהם. הקדמה: מה זה Google

קרא עוד »

"הטרנד החם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי: מדוע משתמשים חייבים להתמקד ב- SEO וכיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי לשפר את המיקום שלהם במנועי החיפוש"

מאמר זה בוחן את החשיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ופרסום ממומן בשיווק דיגיטלי, כמו גם את השפעתם על דירוג האתר במנועי החיפוש. הוא גם

קרא עוד »

בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על הכלכלה העולמית ועל מצב הבריאות, וכיצד עסקים חייבים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי לשרוד. אנו

קרא עוד »

כותרת המאמר:

מאמר זה בוחן את ההשפעה ההולכת וגוברת של הטכנולוגיה על החברה המודרנית, תוך בחינת ההיבטים, היתרונות והאתגרים השונים שלה, תוך התחשבות בעתיד של ההתקדמות הטכנולוגית.

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner