בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על הכלכלה העולמית ועל מצב הבריאות, וכיצד עסקים חייבים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי לשרוד. אנו דנים במגמות שיווק דיגיטלי, מיקוד לקהל המתאים, ומינוף מודעות ממומנות עבור חברות קטנות וסטארט-אפים.

מבוא: הסתגלות למציאות חדשה

מגיפת COVID-19 הביאה לעולם העסקים שינויים ואתגרים חסרי תקדים. חברות נאלצו להסתגל במהירות למציאות חדשה, כזו שבה שיטות השיווק המסורתיות עלולות לא להיות יעילות יותר. ככל שאנו מתקדמים לשנת 2023, ברור שהמגיפה תמשיך להשפיע על הכלכלה והחברה העולמית למשך זמן מה. בהקשר זה, השיווק הדיגיטלי הפך חשוב מאי פעם. חברות שיוכלו לנווט בהצלחה בנוף החדש הזה יהיו כאלה שיצליחו לשגשג מול מצוקה.

המעבר לשיווק דיגיטלי אינו תופעה חדשה, אך הוא הואץ במהלך המגיפה. עם אמצעי ריחוק חברתי ונעילה, אנשים מבלים יותר זמן באינטרנט מאי פעם. זה יצר הזדמנויות ענק לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות ערוצים דיגיטליים. עם זאת, עם כל כך הרבה עסקים שמתמודדים על תשומת לב במרחב הדיגיטלי, חיוני שתהיה קיימת אסטרטגיית שיווק מוצקה.

במאמר זה, נחקור כמה מהמגמות והאסטרטגיות המרכזיות בשיווק דיגיטלי שחברות יכולות להשתמש בהן כדי להסתגל למציאות החדשה של COVID-19. נבחן את השימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטארטאפים, וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי למקד לקהלים בצורה יעילה. כמו כן, נעמיק בחשיבות של הבנת קהל היעד שלך, וכיצד לזהות ולתקשר איתו בערוצים דיגיטליים.

בלב השיווק הדיגיטלי המוצלח עומדת היכולת ליצור ערך עבור הקהל שלך. בעולם מגיפה זה הפך להיות חשוב עוד יותר. צרכנים מחפשים דרכים לשפר את חייהם ולמצוא פתרונות לאתגרים העומדים בפניהם. על ידי יצירת תוכן שהוא גם אינפורמטיבי וגם מרתק, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמקורות מידע מהימנים ולבנות קשרים חזקים יותר עם קהל היעד שלהם.

גלובוס עם אזורים מודגשים המייצגים את ההשפעה של COVID-19 על הכלכלה והבריאות
גלובוס עם אזורים מודגשים המייצגים את ההשפעה של COVID-19 על הכלכלה והבריאות

המעבר לשיווק דיגיטלי

מגיפת COVID-19 האיצה את המעבר לשיווק דיגיטלי, שכבר היה בעיצומו לפני ההתפרצות. עם אמצעי ריחוק חברתי ונעילה, אנשים מבלים יותר זמן באינטרנט מאי פעם. זה יצר הזדמנויות ענק לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות ערוצים דיגיטליים. בחלק זה, נחקור שלושה היבטים מרכזיים של המעבר לשיווק דיגיטלי.

  • 1. החשיבות של נוכחות מקוונת:
    המגיפה הבהירה כי נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים. כאשר חנויות לבנים וסגורות או פועלות בקיבולת מוגבלת, חברות נאלצו להסתמך על האתר וערוצי המדיה החברתית שלהן כדי להגיע ללקוחות. זה הוביל לעלייה במסחר האלקטרוני ובעסקאות מקוונות, אשר צפוי להימשך גם לאחר סיום המגפה. עסקים שהשקיעו בנוכחות המקוונת שלהם הצליחו לעמוד בסערה טוב יותר מאלה שלא.
  • 2. עליית המדיה החברתית:
    המדיה החברתית הפכה למרכיב חיוני בשיווק דיגיטלי במהלך המגיפה. כשאנשים מבלים יותר זמן בבית, פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ראו עלייה בשימוש. זה יצר הזדמנויות חדשות לעסקים לעסוק בקהל היעד שלהם באמצעות פרסום במדיה חברתית, שיווק משפיעים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים. חברות שהצליחו למנף את המדיה החברתית בצורה יעילה ראו רווחים משמעותיים במודעות למותג ובמעורבות הלקוחות.
  • 3. שינוי בתקציבי הפרסום:
    המגיפה אילצה חברות לחשוב מחדש על תקציבי השיווק שלהן. עם ערוצי פרסום מסורתיים כמו שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה כבר לא יעילים, עסקים נאלצו להעביר את המיקוד שלהם לפרסום דיגיטלי. זה הוביל לעלייה בהוצאות הפרסום המקוונות, כאשר חברות משקיעות רבות בערוצים כמו Google Ads, Facebook Ads ופרסום פרוגרמטי. בנוסף, עסקים נאלצו להיות אסטרטגיים יותר בהוצאות הפרסום שלהם, תוך התמקדות בערוצים שסביר להניח שהם יגיעו לקהל היעד שלהם.

מדוע שיווק דיגיטלי חיוני במהלך מגיפה?

שיווק דיגיטלי הפך מכריע במהלך מגיפת COVID-19 ממגוון סיבות. ראשית, כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית ובאינטרנט, ערוצי שיווק דיגיטליים הפכו לדרך היעילה ביותר להגיע ללקוחות. ערוצי שיווק מסורתיים כמו דפוס, רדיו וטלוויזיה הושפעו קשות מהמגיפה, כאשר עסקים רבים נאלצו לקצץ בהוצאות הפרסום שלהם.

שנית, שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להיות ממוקדים וחסכוניים יותר בפרסום שלהם. עם היכולת לעקוב אחר התנהגות והעדפות משתמשים, חברות יכולות להתאים את המסרים השיווקיים שלהן לקהלים ספציפיים, ולהגדיל את סיכויי ההמרה. זה הפך יותר ויותר חשוב במהלך המגיפה, כאשר עסקים צריכים להיות אסטרטגיים יותר בהוצאות השיווק שלהם בגלל אילוצי תקציב.

שלישית, שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להסתגל במהירות לנסיבות משתנות. מכיוון שהמגיפה גורמת לשיבושים בכל התעשיות, חברות נאלצו לשנות את אסטרטגיות השיווק שלהן כדי להישאר רלוונטיות. ערוצי שיווק דיגיטליים כמו מדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני מאפשרים לעסקים לתקשר במהירות עם הלקוחות שלהם ולהתאים את ההודעות שלהם לנסיבות משתנות.

רביעית, שיווק דיגיטלי מספק לעסקים נתונים יקרי ערך ותובנות לגבי התנהגות לקוחות. עם היכולת לעקוב אחר אינטראקציות ומעורבות של משתמשים, חברות יכולות לקבל הבנה טובה יותר של קהל היעד שלהן ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות השיווק שלהן. זה הפך חשוב מתמיד במהלך המגיפה, כאשר עסקים צריכים לקבל החלטות מהירות המבוססות על שינוי התנהגות צרכנים.

לבסוף, שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם. כשהמגיפה גורמת לחרדה וחוסר ודאות, לקוחות מחפשים מותגים שהם יכולים לסמוך עליהם ולסמוך עליהם. על ידי שימוש בשיווק דיגיטלי כדי ליצור קשר עם לקוחות ולספק להם תוכן שימושי ורלוונטי, עסקים יכולים לבנות מערכות יחסים חזקות יותר ולהגביר את הנאמנות.

מסך מחשב המציג ערוצי שיווק דיגיטליים שונים
מסך מחשב המציג ערוצי שיווק דיגיטליים שונים

הבנת מודעות ממומנות

מודעות ממומנות, הידועות גם בשם פרסום בתשלום או פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), הן סוג של פרסום דיגיטלי שבו עסקים משלמים כדי להציג את המודעות שלהם בפני קהל ממוקד. מודעות אלו מוצגות בדרך כלל במנועי חיפוש, פלטפורמות מדיה חברתית או אתרי אינטרנט אחרים והן נועדו להיות ממוקדות מאוד ורלוונטיות למשתמש.

כדי ליצור מסע פרסום ממומן, עסקים מתחילים בדרך כלל בבחירת הפלטפורמה שבה הם רוצים לפרסם והגדרת קהל היעד שלהם. לאחר מכן הם יוצרים מודעה שנועדה למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ולעודד אותם לבצע פעולה ספציפית, כמו לחיצה לאתר העסק או ביצוע רכישה.

אחד היתרונות המרכזיים של מודעות ממומנות הוא שניתן למקד אותן מאוד, מה שמאפשר לעסקים להגיע לקהל הנכון עם המסר הנכון בזמן הנכון. זה יכול להיות חשוב במיוחד במהלך מגיפה, כאשר צרכנים מחפשים מוצרים ושירותים העונים על הצרכים הספציפיים שלהם ומוכנים לשלם עבורם פרמיה.

יתרון נוסף של מודעות ממומנות הוא שהן ניתנות למעקב רב, מה שמאפשר לעסקים לעקוב בקלות אחר ביצועי מסע הפרסום שלהם ולבצע התאמות לפי הצורך. זה יכול לעזור לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לתוצאות טובות יותר ולהבטיח שהם מקבלים את התמורה הגדולה ביותר עבור הוצאות הפרסום שלהם.

עם זאת, חשוב לעסקים לגשת למודעות ממומנות בזהירות ולנטר בקפידה את מסעות הפרסום שלהם כדי להבטיח שהם מקבלים החזר טוב על ההשקעה. מודעות ממומנות עשויות להיות יקרות, ואם אינן מנוהלות כראוי, הן עלולות לאכול במהירות את תקציב הפרסום של העסק מבלי לספק את התוצאות הרצויות.

כיצד יכולות חברות קטנות וסטארט-אפים להפיק תועלת ממודעות ממומנות?

מודעות ממומנות מהוות הזדמנות ייחודית לחברות קטנות וסטארטאפים ליישר את מגרש המשחקים עם מתחרים גדולים יותר. על ידי שימוש במודעות ממומנות, עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד מבלי צורך להוציא סכום משמעותי של כסף על שיטות פרסום מסורתיות כמו שלטי חוצות או פרסומות בטלוויזיה.

אחד היתרונות המרכזיים של מודעות ממומנות לעסקים קטנים הוא היכולת להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד. על ידי הגדרת קהל יעד ספציפי, עסקים קטנים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם יוצגו רק למשתמשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלהם. זה יכול לעזור לעסקים קטנים למקסם את הוצאות הפרסום שלהם ולהשיג החזר ROI גבוה יותר.

יתרון נוסף של מודעות ממומנות לעסקים קטנים הוא היכולת לבדוק במהירות ולחדד את המסרים השיווקיים שלהם. על ידי הפעלת מסעות פרסום מרובים עם מסרים שונים, עסקים קטנים יכולים ללמוד במהירות מה מהדהד עם קהל היעד שלהם ולהתאים את המסרים שלהם בהתאם. זה יכול לעזור לעסקים קטנים לשפר את אסטרטגיית השיווק הכוללת שלהם ולהניב יותר המרות.

לבסוף, מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים קטנים לבנות מודעות למותג ולהגביר את הנראות שלהם באינטרנט. על ידי הופעה בראש תוצאות מנועי החיפוש או בעדכוני המדיה החברתית של משתמשים, עסקים קטנים יכולים להגדיל את החשיפה שלהם ללקוחות פוטנציאליים ולבסס את עצמם כשחקן אמין בענף שלהם.

עם זאת, על מנת להפיק את המרב ממודעות ממומנות, עסקים קטנים צריכים לפנות אליהם בצורה אסטרטגית ומתחשבת. חשוב להגדיר קהל יעד ברור, ליצור עותק מודעה משכנע ולעקוב מקרוב אחר ביצועי מסע הפרסום כדי להבטיח שהמודעות מניבות את התוצאות הרצויות.

בעל עסק קטן שעוקב אחר ביצועי מסע פרסום ממומן
בעל עסק קטן שעוקב אחר ביצועי מסע פרסום ממומן

מציאת קהל היעד שלך

על מנת ליצור קמפיין שיווקי דיגיטלי יעיל, חשוב קודם כל להגדיר את קהל היעד שלך. משמעות הדבר היא זיהוי קבוצת האנשים הספציפית שאליה אתה רוצה להגיע עם המסר שלך והתאמת מאמצי השיווק שלך כדי לפנות לצרכים ולתחומי העניין הייחודיים שלהם. הנה כמה טיפים למציאת קהל היעד שלך:

  • 1. ערכו מחקר שוק:
    התחל בחקר התעשייה שלך וזיהוי מגמות מפתח ופלחי שוק. זה יכול לעזור לך להבין את הנוף הרחב יותר ולזהות אזורי הזדמנויות פוטנציאליים.
  • 2. נתח את הלקוחות הקיימים שלך:
    הסתכל על בסיס הלקוחות הקיים שלך וזיהוי מאפיינים משותפים כמו גיל, מין, מיקום ותחומי עניין. זה יכול לעזור לך ליצור פרופיל של הלקוח האידיאלי שלך ולהתאים את מאמצי השיווק שלך בהתאם.
  • 3. השתמש במדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מציעות כלי מיקוד רבי עוצמה שיכולים לעזור לך להגיע לקהלים ספציפיים בהתבסס על גורמים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות.
  • 4. שקול את התחרות שלך:
    תראה מה המתחרים שלך עושים וזהו תחומים שבהם אתה יכול לבדל את עצמך. זה יכול לעזור לך ליצור נישה לעסק שלך ולפנות לקבוצת לקוחות ספציפית.
  • 5. בדוק וחדד:
    לאחר שזיהית את קהל היעד שלך, חשוב לבדוק ולחדד באופן מתמיד את מאמצי השיווק שלך כדי להבטיח שאתה מגיע לאנשים הנכונים עם המסר הנכון. זה יכול לכלול הפעלת מבחני A/B, ניתוח ביצועי מסע פרסום וקבלת החלטות מונעות נתונים כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק הכוללת שלך.

שיטות לזיהוי הלקוח האידיאלי שלך

זיהוי הלקוח האידיאלי שלך הוא צעד מכריע בפיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יעילה. על ידי הבנה מיהו קהל היעד שלך, תוכל להתאים את מאמצי השיווק שלך לצרכיו ותחומי העניין הייחודיים שלו, ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. הנה כמה שיטות לזיהוי הלקוח האידיאלי שלך:

  • 1. ערכו מחקר שוק:
    התחל בביצוע מחקר שוק כדי לזהות מגמות מפתח ופלחי שוק בתעשייה שלך. זה יכול לעזור לך להבין את הנוף הרחב יותר ולזהות אזורי הזדמנויות פוטנציאליים.
  • 2. נתח את הלקוחות הקיימים שלך:
    הסתכל על בסיס הלקוחות הקיים שלך וזיהוי מאפיינים משותפים כמו גיל, מין, מיקום ותחומי עניין. זה יכול לעזור לך ליצור פרופיל של הלקוח האידיאלי שלך ולהתאים את מאמצי השיווק שלך בהתאם.
  • 3. פתח פרסונות קונים:
    פרסונת קונה היא ייצוג בדיוני של הלקוח האידיאלי שלך. על ידי פיתוח פרסונות מפורטות הכוללות מידע על נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגויות ונקודות כאב, אתה יכול ליצור מסרים שיווקיים ממוקדים יותר המהדהדים עם הקהל שלך.
  • 4. השתמש באנליטיקס:
    כלי אנליטיקס כמו Google Analytics יכולים לספק תובנות חשובות לגבי התנהגות המבקרים באתר שלך. על ידי ניתוח נתונים כמו שיעור יציאה מדף כניסה, זמן באתר ושיעור המרות, אתה יכול להבין טוב יותר אילו סוגי מבקרים יש סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות.
  • 5. עריכת סקרים:
    סקרים יכולים להיות כלי רב עוצמה לאיסוף מידע על קהל היעד שלך. על ידי שאילת שאלות על תחומי העניין, הצרכים ונקודות הכאב שלהם, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה מניע אותם וכיצד תוכל להתאים את מאמצי השיווק שלך כדי לענות טוב יותר על הצרכים שלהם.
  • 6. עקוב אחר מדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מציעות כלים רבי עוצמה לניטור שיחות ואיסוף תובנות על קהל היעד שלך. על ידי ניטור האשטאגים ומילות המפתח הקשורות לענף שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי סוגי התוכן המהדהדים עם הקהל שלך ומהן נקודות הכאב שלו.

תרשים זרימה לזיהוי הלקוח האידיאלי שלך
תרשים זרימה לזיהוי הלקוח האידיאלי שלך

"הכר את הלקוח שלך": עד כמה אתה מכיר את קהל היעד שלך?

הכרת הלקוח שלך היא קריטית עבור כל עסק, במיוחד בעידן הדיגיטלי שבו התחרות עזה וציפיות הלקוחות גבוהות. כדי להבין באמת את קהל היעד שלך, אתה צריך ללכת מעבר לנתונים הדמוגרפיים הבסיסיים ולהשיג הבנה מעמיקה יותר של הצרכים, תחומי העניין ונקודות הכאב שלהם. הנה כמה דרכים להכיר את הלקוח שלך טוב יותר:

  • 1. עריכת סקרים:
    סקרים הם דרך מצוינת לאסוף משוב מהלקוחות שלך ולקבל תובנות לגבי ההעדפות והדעות שלהם. על ידי שאילת שאלות ממוקדות, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה הלקוחות שלך מחפשים וכיצד תוכל לענות טוב יותר על הצרכים שלהם.
  • 2. נתח נתוני לקוחות:
    נתוני לקוחות יכולים לספק שפע של מידע על קהל היעד שלך, כולל הרגלי הרכישה, העדפותיהם והתנהגויותיהם. על ידי ניתוח נתונים אלה, אתה יכול לקבל תובנות לגבי מה מניע את הלקוחות שלך וכיצד אתה יכול לשרת אותם טוב יותר.

    3. צור קשר עם לקוחות במדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מציעות דרך מצוינת לתקשר עם הלקוחות שלך ולקבל תובנות לגבי תחומי העניין והצרכים שלהם. על ידי מעקב אחר שיחות ומעורבות עם הלקוחות שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי סוגי התוכן והמוצרים המהדהדים אותם.

  • 4. השתמש בפרסונות לקוחות:
    אישיות לקוחות הן ייצוגים בדיוניים של הלקוח האידיאלי שלך, המבוססות על נתונים ותובנות אמיתיות. על ידי פיתוח פרסונות מפורטות, תוכל לקבל הבנה מעמיקה יותר של קהל היעד שלך ולהתאים את מאמצי השיווק שלך לצרכיו ולתחומי העניין הייחודיים שלו.
  • 5. ביצוע בדיקות A/B:
    בדיקת A/B כוללת בדיקה של שתי גרסאות שונות של מסר שיווקי או מסע פרסום כדי לראות מי מניב ביצועים טובים יותר. על ידי בדיקת מסרים ואסטרטגיות שונות, אתה יכול לקבל תובנות לגבי מה מהדהד עם קהל היעד שלך ולמטב את מאמצי השיווק שלך בהתאם.

מגמות שיווק דיגיטלי בעידן COVID-19

מגיפת COVID-19 הביאה לשינויים משמעותיים באופן שבו עסקים ניגשים לשיווק. מכיוון שצרכנים מבלים יותר זמן באינטרנט, שיווק דיגיטלי הפך להיות חיוני עוד יותר עבור עסקים בכל הגדלים. להלן כמה ממגמות השיווק הדיגיטלי המובילות שהופיעו בעידן COVID-19:

  • 1. דגש מוגבר על מדיה חברתית:
    עם יותר אנשים מבלים זמן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, עסקים מתמקדים ביצירת תוכן מרתק המהדהד עם קהל היעד שלהם. פרסום במדיה החברתית גם הפך חשוב יותר, מכיוון שעסקים מחפשים להגיע לצרכנים היכן שהם מבלים את זמנם באינטרנט.
  • 2. אירועים וירטואליים וובינרים:
    כאשר אירועים וכנסים אישיים מבוטלים או נדחים, עסקים פונים לאירועים וירטואליים וובינרים כדרך ליצור קשר עם הקהלים שלהם. אירועים אלו מספקים הזדמנות לחלוק ידע, לבנות מודעות למותג ולייצר לידים.
  • 3. העברת הודעות מותאמות אישית:
    כאשר צרכנים מתמודדים עם אתגרים וחוסר ודאות חסרי תקדים, העברת הודעות מותאמת אישית הפכה חשובה עוד יותר. עסקים משתמשים בנתונים ובתובנות כדי ליצור מסרים מותאמים אישית המהדהדים את קהל היעד שלהם ומתייחסים לצרכים ולדאגות הספציפיות שלהם.
  • 4. התמקדות מוגברת בקידום אתרים:
    עם יותר אנשים שמחפשים באינטרנט מוצרים ושירותים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הפכה חשובה עוד יותר. עסקים מתמקדים ביצירת תוכן איכותי המותאם למנועי החיפוש ומספק ערך לקהל היעד שלהם.
  • 5. שיווק משפיענים:
    שיווק משפיענים הפך לדרך פופולרית עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולבנות אמון. עם יותר אנשים שפונים למדיה חברתית כדי לקבל המלצות ועצות, שיתוף פעולה עם משפיענים יכול לעזור לעסקים להגיע לקהלים חדשים ולבנות מודעות למותג.

גרף המציג את הצמיחה של מגמות שיווק דיגיטליות שונות במהלך COVID-19
גרף המציג את הצמיחה של מגמות שיווק דיגיטליות שונות במהלך COVID-19

כוחו של שיווק משפיענים

שיווק משפיע הפך לאסטרטגיית מפתח עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל היעד שלהם ולבנות מודעות למותג. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, עסקים יכולים להתחבר לעוקבים המעורבים של המשפיע ולמנף את האמינות והאמון שלהם עם הקהל שלהם.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק משפיענים הוא היכולת להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד. משפיענים בנו את המעקב שלהם סביב נישה או נושא ספציפי, ועסקים יכולים לשתף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל שמיישר קו עם לקוח היעד שלהם.

יתרון נוסף של שיווק משפיענים הוא היכולת ליצור תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם הקהל של המשפיע. משפיענים הם מומחים ביצירת תוכן שהוא גם מבדר ואינפורמטיבי, ועסקים יכולים למנף את המומחיות הזו כדי ליצור תוכן שמתאים למותג ולמסרים שלהם.

בנוסף ליצירת תוכן, משפיענים יכולים גם לעזור לעסקים להניע מעורבות ומכירות. על ידי שיתוף החוויות האישיות שלהם עם מוצר או שירות, משפיענים יכולים לעזור לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם, מה שיכול להוביל להגדלת המרות ומכירות.

עם זאת, חשוב לעסקים לבחור את המשפיענים הנכונים לשתף איתם פעולה. לא כל המשפיענים נוצרו שווים, ועסקים צריכים לחפש משפיענים שמתיישרים עם הערכים שלהם ויש להם קשר אמיתי עם הקהל שלהם.

יתרה מזאת, עסקים צריכים גם להבטיח ששותפויות המשפיעים שלהם יהיו שקופות ועומדות בתקנות הפרסום. המשמעות היא חשיפה ברורה של תוכן ממומן והבטחה שקהל המשפיען מודע ליחסים בין המשפיען למותג.

משפיען המקדם מוצר בחשבון המדיה החברתית שלו
משפיען המקדם מוצר בחשבון המדיה החברתית שלו

שיווק תוכן: יצירת ערך עבור הקהל שלך

שיווק תוכן הפך לאסטרטגיה חיונית לעסקים המעוניינים להתחבר לקהל היעד שלהם ולבנות מודעות למותג. שיווק תוכן כולל יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך המספק מידע שימושי, מחנך ומשעשע את הקהל שלך. המטרה היא ליצור תוכן שמהדהד עם קהל היעד שלך ומעודד אותם לפעול.

אחד היתרונות של שיווק באמצעות תוכן הוא שהוא מאפשר לעסקים לבסס את עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם. על ידי יצירת תוכן איכותי בנושאים הרלוונטיים לקהל היעד שלהם, עסקים יכולים למצב את עצמם כמומחים ולבנות אמון עם הקהל שלהם.

יתרון נוסף של שיווק תוכן הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. על ידי יצירת תוכן מותאם למנועי חיפוש, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם באינטרנט ולמשוך יותר תנועה אורגנית לאתר שלהם.

בעת יצירת תוכן, חשוב להתמקד במתן ערך לקהל שלך. משמעות הדבר היא יצירת תוכן שעונה על שאלותיהם, פותר את הבעיות שלהם ומתייחס לדאגותיהם. על ידי מתן ערך לקהל שלך, אתה יכול לבנות קהל נאמן ולבסס את עצמך כמשאב מהימן.

סוג אחד פופולרי של שיווק תוכן הוא בלוגים. על ידי יצירת פוסטים בבלוג על בסיס קבוע, עסקים יכולים לחלוק את המומחיות שלהם, לספק תובנות חשובות ולהוביל תנועה לאתר האינטרנט שלהם. בלוגים יכולים להיות גם דרך מצוינת לתקשר עם הקהל שלך ולבנות קהילה סביב המותג שלך.

סוגים אחרים של שיווק תוכן כוללים סרטונים, פודקאסטים, סמינרים מקוונים ופוסטים במדיה חברתית. המפתח הוא לבחור את הפורמט המתאים ביותר לקהל שלך ולמטרות העסקיות שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בעולם מגיפה

בעולם מגיפה, החשיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) עלתה משמעותית. מכיוון שיותר אנשים נשארים בבית ומסתמכים על האינטרנט למידע ובידור, עסקים צריכים להבטיח שמנועי החיפוש שלהם ניתנים לגילוי בקלות.

אחת הדרכים המרכזיות לשיפור קידום אתרים במהלך המגיפה היא על ידי יצירת תוכן רלוונטי ובזמן. המשמעות היא להישאר מעודכן בחדשות ובטרנדים האחרונים הקשורים לתעשייה שלך וליצור תוכן שנותן מענה לצרכים ולדאגות של קהל היעד שלך. לדוגמה, אם אתה חברת כושר, אתה יכול ליצור תוכן סביב אימונים בבית או איך להישאר פעיל תוך התרחקות חברתית.

היבט חשוב נוסף של קידום אתרים במהלך המגיפה הוא אופטימיזציה של חיפוש מקומי. עם יותר אנשים שנשארים קרוב לבית, עסקים צריכים להבטיח שהם יהיו ניתנים לגילוי בקלות על ידי צרכנים מקומיים. משמעות הדבר היא אופטימיזציה של האתר שלך למילות מפתח מקומיות, יצירת רישומי עסקים מקומיים, והבטחת מידע העסק שלך מדויק ומעודכן בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

בנוסף לתוכן ולאופטימיזציה מקומית, עסקים צריכים להתמקד גם באופטימיזציה של אתרים במהלך המגיפה. זה כולל הבטחה שהאתר שלך מותאם לנייד, בעל זמני טעינה מהירים וקל לניווט. עם יותר אנשים שניגשים לאינטרנט מהמכשירים הניידים שלהם, אתר ידידותי לנייד הוא חיוני לשיפור קידום האתרים ולמתן חווית משתמש חיובית.

לבסוף, עסקים צריכים להתמקד גם בבניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלהם. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים לאתר שלך ומהווים גורם חשוב בדירוג של מנועי החיפוש. על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה ובניית קשרים עם אתרים אחרים בתעשייה שלך, אתה יכול להרוויח קישורים נכנסים שישפרו את SEO שלך ויביאו יותר תנועה לאתר שלך.

שיווק בדוא"ל: עדיין רלוונטי בשנת 2023?

שיווק בדוא"ל הוא מרכיב עיקרי בשיווק דיגיטלי במשך עשרות שנים, אך עם עליית המדיה החברתית וערוצים דיגיטליים אחרים, חלקם הטילו ספק אם הוא עדיין רלוונטי בשנת 2023. למרות ערוצי השיווק הדיגיטליים הרבים הזמינים כיום, שיווק בדוא"ל נותר אחד מהערוצים הדיגיטליים. הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות וליצור עמם קשר.

שיווק בדוא"ל מאפשר לעסקים לתקשר ישירות עם קהל היעד שלהם, להעביר מסרים והצעות מותאמות אישית על סמך תחומי העניין וההתנהגויות שלהם. עם האסטרטגיה הנכונה, שיווק בדוא"ל יכול לעזור לעסקים לבנות מערכות יחסים, להניע המרות ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק בדוא"ל הוא העלות-תועלת שלו. בהשוואה לערוצי שיווק דיגיטליים אחרים, שיווק בדוא"ל הוא זול יחסית וניתן להרחיב אותו כך שיתאים לכל תקציב. בנוסף, שיווק בדוא"ל מאפשר לעסקים לעקוב ולמדוד את הצלחת הקמפיינים שלהם, ולספק תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא.

יתרון נוסף של שיווק במייל הוא הגמישות שלו. עסקים יכולים לשלוח מגוון סוגים שונים של מיילים, כולל ניוזלטרים, הצעות קידום מכירות והודעות עסקאות. הגמישות הזו מאפשרת לעסקים להתאים את המסרים שלהם לקהל שלהם ולהעביר את המסר הנכון בזמן הנכון.

למרות היתרונות הרבים שלו, שיווק בדוא"ל אכן דורש גישה מתחשבת ואסטרטגית. עסקים חייבים להתמקד בבניית רשימת אימייל איכותית, יצירת תוכן מרתק ואופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם להשפעה מירבית. בנוסף, עסקים חייבים לציית לחוקים ולתקנות נגד ספאם כדי להבטיח שהאימיילים שלהם יימסרו לתיבת הדואר הנכנס של הקהל שלהם.

ניצול נתונים כדי להניע החלטות שיווקיות

בעידן COVID-19, הנתונים הפכו חשובים עוד יותר לעסקים המעוניינים לקבל החלטות שיווקיות מושכלות. על ידי ניתוח נתוני לקוחות ותובנות, עסקים יכולים להבין טוב יותר את קהל היעד שלהם וליצור קמפיינים שיווקיים יעילים יותר. הנה כמה דרכים שבהן עסקים יכולים להשתמש בנתונים כדי להניע את ההחלטות השיווקיות שלהם:

  • 1. ניתוח התנהגות לקוחות:
    על ידי מעקב אחר התנהגות לקוחות באתר האינטרנט שלהם, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי העדפותיהם וצרכיהם של הלקוחות. ניתן להשתמש במידע זה ליצירת קמפיינים שיווקיים ממוקדים שיש להם סיכוי גבוה יותר להדהד את קהל היעד שלהם.
  • 2. מעקב אחר מעורבות במדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית מספקות שפע של נתונים שעסקים יכולים להשתמש בהם כדי לייעד את ההחלטות השיווקיות שלהם. על ידי מעקב אחר מעורבות במדיה חברתית, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי תחומי העניין וההעדפות של הלקוחות שלהם, כמו גם את האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם.
  • 3. בדיקת A/B:
    בדיקת A/B כוללת בדיקה של שתי גרסאות שונות של קמפיין שיווקי כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. על ידי שימוש בנתונים וניתוחים, עסקים יכולים לזהות את ההודעות, הוויזואליות והקריאות לפעולה היעילים ביותר עבור קהל היעד שלהם.
  • 4. מעקב אחר מדדי שיווק בדוא"ל:
    שיווק בדוא"ל נשאר דרך יעילה לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם. על ידי מעקב אחר מדדי שיווק בדוא"ל כגון שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים והמרות, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי האפקטיביות של מסעות הפרסום שלהם ולקבל החלטות מבוססות נתונים.
  • 5. שימוש באנליטיקה חזויה:
    ניתוח חזוי כולל שימוש בנתונים, למידת מכונה ואלגוריתמים סטטיסטיים כדי לחזות תוצאות עתידיות. על ידי שימוש בניתוח חזוי, עסקים יכולים לזהות מגמות ודפוסים בנתונים שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי מסעות הפרסום השיווקיים שלהם.

כיצד חברות יכולות לחזק את המותג שלהן במהלך COVID-19?

מגיפת COVID-19 יצרה סביבה מאתגרת לעסקים המעוניינים לחזק את המותג שלהם. כאשר צרכנים מתמודדים עם אתגרים וחוסר ודאות חסרי תקדים, עסקים צריכים למצוא דרכים חדשות להתחבר עם הקהלים שלהם ולבנות אמון. הנה כמה אסטרטגיות שחברות יכולות להשתמש בהן כדי לחזק את המותג שלהן במהלך COVID-19:

  • 1. אותנטיות ושקיפות:
    בזמן משבר, הצרכנים מעריכים אותנטיות ושקיפות יותר מתמיד. חברות פתוחות וכנות לגבי האתגרים שלהן וכיצד הן פועלות כדי להתמודד איתם יכולות לבנות אמון עם הקהלים שלהן. חשוב לחברות לתקשר בצורה ברורה וקבועה עם הלקוחות, העובדים ובעלי העניין שלהן כדי לעדכן אותם ולהיות מעורבים.
  • 2. שיווק מכוון תכלית:
    שיווק מכוון מטרה הפך חשוב עוד יותר במהלך המגיפה. חברות שמסוגלות להפגין את מחויבותן לאחריות חברתית ומעורבות קהילתית יכולות לבנות מותג חזק יותר ולטפח נאמנות לקוחות. על ידי יישור המותג שלהן למטרה גדולה יותר, חברות יכולות לבדל את עצמן מהמתחרים ולבנות קשר עמוק יותר עם הקהל שלהן.
  • 3. מיתוג יצירתי:
    עם יותר אנשים מבלים זמן באינטרנט, מיתוג יצירתי הפך להיות חשוב עוד יותר. חברות שמסוגלות ליצור תוכן ייחודי ומושך את העין המהדהד עם קהל היעד שלהן יכולות לבנות מותג חזק יותר ולהגביר את המעורבות. זה יכול לכלול יצירת קמפיינים ויראליים במדיה חברתית, הפקת סרטונים מושכים או פיתוח תוכן אינטראקטיבי המעודד השתתפות קהל.

מקרה מבחן: הסתגלות שיווקית מוצלחת

במהלך מגיפת COVID-19, חברה אחת שהתאימה בהצלחה את אסטרטגיית השיווק שלה הייתה קמעונאית מקוונת קטנה המתמחה במוצרים לבית. עם יותר אנשים מבלים זמן בבית, חלה עלייה בביקוש לעיצוב וריהוט הבית. עם זאת, החברה התמודדה עם מספר אתגרים, כולל שיבושים בשרשרת האספקה והפחתת תקציבי הפרסומות עקב השפל הכלכלי.

כדי להתגבר על האתגרים הללו, החברה העבירה את המיקוד שלה לשיווק במדיה חברתית, ויצרה תוכן מרתק שהדהד את קהל היעד שלה. הם גם שיתפו פעולה עם משפיענים כדי להציג את המוצרים שלהם ולהגיע לקהלים חדשים. החברה גם מינפה נתונים ותובנות כדי ליצור מסרים מותאמים אישית שעונים על הצרכים והחששות הספציפיים של לקוחותיה, כגון מתן משלוח חינם ומדיניות החזרה גמישה.

מרכיב מרכזי נוסף בהתאמת השיווק המוצלחת של החברה היה ההתמקדות שלהם בשירות לקוחות. עם יותר אנשים שקונים באינטרנט וחווים עיכובים בגלל המגיפה, החברה עשתה מאמץ משותף לספק שירות לקוחות יוצא דופן, כולל תקשורת מהירה ומגיבה ועדכונים יזומים על מצב ההזמנה.

מאמצי החברה השתלמו, עם עלייה משמעותית בתעבורה לאתר ובמכירות. על ידי אימוץ מגמות שיווק דיגיטלי והתאמה לצרכים המשתנים של לקוחותיה, החברה הצליחה לשגשג בתקופה מאתגרת.

הפקת לקחים מחברות שהסתגלו היטב

מגיפת COVID-19 אילצה עסקים להסתגל במהירות ולכוון את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי לענות על הצרכים המשתנים של הלקוחות שלהם. חברות מסוימות הצליחו יותר מאחרות בהסתגלות למציאות החדשה, ויש להפיק לקחים חשובים מהניסיון שלהן. הנה כמה נקודות חשובות:

  • 1. זריזות היא המפתח:
    חברות שהצליחו להסתגל במהירות ולשנות את אסטרטגיות השיווק שלהן בתגובה למגיפה היו במצב טוב יותר להצליח. זריזות ויכולת סיבוב מהירה היא תכונה מרכזית עבור עסקים לשגשג בזמנים לא ברורים.
  • 2. דיגיטל הוא העתיד:
    המגיפה האיצה את המעבר לכיוון שיווק דיגיטלי, וחברות שכבר השקיעו בערוצים דיגיטליים היו במצב טוב יותר להתמודד עם הסערה. ככל שהצרכנים ממשיכים לבלות יותר זמן באינטרנט, עסקים המאמצים שיווק דיגיטלי יהיו ממוקמים טוב יותר להצלחה ארוכת טווח.
  • 3. מרכז הלקוחות הוא קריטי:
    חברות ששמו את הלקוחות שלהן במרכז האסטרטגיות השיווקיות שלהן היו ממוקמות טוב יותר להצליח במהלך המגיפה. הבנת הצרכים והחששות של הלקוחות והתאמת מסרים שיווקיים כדי לתת מענה לצרכים אלו הייתה קריטית להצלחה.
  • 4. גמישות היא חיונית:
    המגיפה יצרה הרבה אי ודאות, ועסקים שהצליחו להתגמש ולהסתגל במהירות לנסיבות משתנות היו במצב טוב יותר להצליח. נכונות לנסות דברים חדשים ולהסתובב במהירות כשהדברים לא עובדים חיונית להצלחה בזמנים לא ברורים.
  • 5. שיתוף פעולה הוא המפתח:
    חברות שהצליחו לשתף פעולה ביעילות בין צוותים ומחלקות היו במצב טוב יותר להצליח במהלך המגיפה. שיתוף פעולה בין תפקודי יכול להוביל לקבלת החלטות טובה יותר ואסטרטגיות שיווק יעילות יותר.

מסקנה: אימוץ שינוי ושגשוג בנורמלי החדש

מגיפת COVID-19 הביאה לשינויים משמעותיים באופן שבו עסקים ניגשים לשיווק. מכיוון שצרכנים מבלים יותר זמן באינטרנט, שיווק דיגיטלי הפך להיות חיוני עוד יותר עבור עסקים בכל הגדלים. המגיפה האיצה את המעבר לכיוון שיווק דיגיטלי והדגישה את החשיבות של גמישות וזריזות בהתאמה לצרכים והתנהגויות הצרכנים המשתנים.

בעוד שהמגיפה הציגה אתגרים רבים, היא גם יצרה הזדמנויות לעסקים לחדש ולמצוא דרכים חדשות להתחבר עם הקהלים שלהם. על ידי אימוץ מגמות שיווק דיגיטלי ומינוף כוחה של הטכנולוגיה, עסקים יכולים להמשיך לשגשג בשגרה החדשה.

חשוב לעסקים להישאר מעודכנים לגבי המגמות וההתפתחויות האחרונות בתעשייה ולהיות פתוחים לנסות אסטרטגיות וטקטיקות חדשות. עסקים שמסוגלים להסתגל במהירות וביעילות הם אלה שיצליחו בטווח הארוך.

אחת האפשרויות העיקריות מהמגיפה היא חשיבות האמפתיה וההבנה בכל הנוגע לשיווק. עסקים צריכים להיות מודעים לאתגרים איתם מתמודדים הלקוחות שלהם וליצור מסרים שמהדהדים איתם ברמה האישית.

לסיכום, חברות חייבות להיות זריזות ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן לאתגרים המתמשכים שמציבה מגיפת COVID-19. על ידי הבנה וניצול של מגמות שיווק דיגיטלי, מיקוד לקהל המתאים ומינוף מודעות ממומנות, עסקים יכולים לשגשג במציאות החדשה הזו.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

שינוי באלגוריתם של גוגל יכול לשפע על אסטרטגיות SEO ופרסום ממומן באתר וורדפרס. לכן, חשוב לעקוב אחרי שינויים באלגוריתם של גוגל ולקבל מענה לקישורים תואמים ולתוכן באתר שלך. זה עשוי להפיץ את נוכחות האתר בתוצאות החיפוש ולהשפיע על הכנסות ממומנות. לכן, המשמעותית לאתר וורדפרס היא לעקוב אחרי הגישות העדכניות והמתאימות ביותר ל SEO ולפרסום ממומן.

מאמר זה דן בהשפעה של שינויי האלגוריתם של גוגל על אסטרטגיות קידום אתרים ופרסום ממומן עבור אתרי וורדפרס, תוך שימת דגש על החשיבות של להישאר

קרא עוד »

"איך מגדילים תעבורה לאתר בעזרת שיווק תוכן ממומן – המגמות החמות בשיווק דיגיטלי ב-24 השעות האחרונות"

גלה את המגמות האחרונות בשיווק תוכן ממומן ולמד כיצד להגדיל את התנועה לאתר ביעילות. הישאר לפני המתחרים עם אסטרטגיות מתקדמות אלה מ-24 השעות האחרונות. מבוא:

קרא עוד »

משרד פרסום דיגיטלי מומלץ " צדק מדיה" לחברת אירועים ומסיבות – השכרת ציוד ושירותים

צדק מדיה הוא משרד פרסום דיגיטלי מעולה המספק מגוון שירותים כדי לסייע לחברות אירועים ומסיבות להצליח. לסוכנות יש רקורד מוכח ביצירת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים חדשניים

קרא עוד »

כמה מהמאמרים שעלו באתרים מובילים בנושאי שיווק דיגיטלי כוללים טיפים לקידום אתרים בשנת 2021, השינויים המרכזיים באלגוריתם של Google, המדריך המלא לפרסומות ממומנות בפייסבוק, שינויים מרכזיים ב- SEO וצעדים להקמת מותג חזק על בסיס ערך בשנת 2021.

מאמר זה בוחן את ההתפתחויות והמגמות העיקריות בשיווק דיגיטלי, תוך התמקדות בקידום אתרים, שינויים באלגוריתמים של גוגל ושימוש במודעות ממומנות בפייסבוק. באמצעות ניתוח מעמיק של

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner