"קמפיין שיווקי מצליח בפייסבוק עם קבוצות ופוסטים ממומנים" – טיפים והדרכה ליצירת קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה מספק טיפים והכוונה ליצירת קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק, תוך התמקדות בשימוש בקבוצות ופוסטים ממומנים. למד כיצד למקד לקהל הנכון, ליצור תוכן מרתק ולמדוד את התוצאות שלך לקמפיין מוצלח באמת.

הבנת היסודות של שיווק בפייסבוק

פייסבוק הפכה לכלי רב עוצמה עבור עסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהתקשר אליהם. עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אין זה מפתיע ששיווק בפייסבוק הפך לחלק חיוני מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. עם זאת, הבנת היסודות של שיווק בפייסבוק חיונית להצלחה.

ראשית, חשוב לזהות את קהל היעד שלך. מי הם הלקוחות שלך, ומה האינטרסים שלהם? פייסבוק מציעה אפשרויות מיקוד חזקות המאפשרות לך להגיע לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים. על ידי זיהוי קהל היעד שלך, תוכל ליצור תוכן המהדהד לו ולהגדיל את הסיכויים למעורבות.

שנית, התוכן הוא המלך. יצירת פוסטים מרתקים שמושכים את תשומת הלב של הקהל שלך היא חיונית להצלחה בפייסבוק. בין אם זה באמצעות חזותיים מושכים את העין או העתקה משכנעת, התוכן שלך צריך להיות אינפורמטיבי, משעשע ורלוונטי לקהל היעד שלך.

שלישית, פייסבוק מציעה אפשרויות פרסום שונות, כולל קבוצות ופוסטים ממומנים. קבוצות ממומנות הן דרך מצוינת ליצור קהילה סביב המותג שלך ולתקשר עם הקהל שלך. בינתיים, פוסטים ממומנים יכולים לעזור להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך.

המחשה של הלוגו של פייסבוק וכלי שיווק שונים
המחשה של הלוגו של פייסבוק וכלי שיווק שונים

"התוכן הוא המלך": יצירת פוסטים מרתקים

כשזה מגיע לשיווק בפייסבוק, יצירת פוסטים מרתקים היא חיונית. התוכן שלך צריך להיות רלוונטי, אינפורמטיבי ומבדר לקהל היעד שלך. הנה כמה טיפים כיצד ליצור פוסטים מרתקים שמעודדים מעורבות:

  • 1. הכר את הקהל שלך:
    הבנת תחומי העניין וההעדפות של קהל היעד שלך היא חיונית. מידע זה יכול לעזור לך ליצור תוכן שמהדהד עם הקהל שלך ובסופו של דבר מעודד מעורבות. השתמש בתובנות של פייסבוק כדי לקבל תובנות לגבי ההתנהגות, הדמוגרפיה ותחומי העניין של הקהל שלך.
  • 2. תוכן ויזואלי:
    ויזואליות מושכת את העין יכולה לעזור לפוסטים שלך לבלוט בניוזפיד של פייסבוק. השתמש בתמונות, סרטונים ואינפוגרפיקות באיכות גבוהה כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. תמונות ויזואליות יכולות גם לעזור להעביר את המסר שלך במהירות וביעילות.
  • 3. עותק משכנע:
    העותק של הפוסט שלך צריך להיות מרתק, אינפורמטיבי ורלוונטי לקהל שלך. השתמש בשפה ברורה ותמציתית כדי להעביר את המסר שלך. השתמש בעותק קל לקריאה והבנה. השתמש בהומור, ברגש ובסיפור סיפורים כדי לשמור על מעורבות הקהל שלך.

    בנוסף לטיפים אלו, חשוב להתנסות בסוגים שונים של תוכן כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך. נסה ליצור סוגים שונים של פוסטים, כגון פוסטים אינפורמטיביים, תוכן מאחורי הקלעים או תוכן שנוצר על ידי משתמשים. אתה יכול גם להשתמש בתכונת בדיקת A/B של פייסבוק כדי לבדוק סוגים שונים של תוכן כדי לראות איזה ביצועים טובים יותר.

כוחן של קבוצות ממומנות

קבוצות ממומנות הן כלי רב עוצמה לשיווק בפייסבוק המאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד ממוקד עם תוכן רלוונטי. הנה כמה דרכים שבהן קבוצות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם:

  • 1. קהל ממוקד:
    קבוצות ממומנות מאפשרות לעסקים למקד לקהל מסוים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגות. זה מבטיח שהתוכן שלך יוצג לאנשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצרים או בשירותים שלך.
  • 2. נראות מוגברת:
    קבוצות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להגביר את הנראות שלהם בפייסבוק על ידי הגעה לקהל גדול יותר. כשאנשים מצטרפים לקבוצה ממומנת, יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו את הפוסטים שלך ויעשו מעורבות בתוכן שלך, מה שיכול בסופו של דבר להוביל ליותר לקוחות.
  • 3. מודעות למותג:
    קבוצות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להגביר את המודעות למותג שלהם על ידי הצגת המותג שלהם לקהל חדש. על ידי אספקת תוכן בעל ערך ומעורבות עם חברים, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמקור מידע מהימן ולבנות נאמנות למותג.

    בעת יצירת קבוצה ממומנת, חשוב לזכור את הדברים הבאים:

  • 1. מטרות ברורות:
    לפני יצירת קבוצה ממומנת, חשוב שיהיו יעדים ומטרות ברורות. מה אתה רוצה להשיג עם הקבוצה? האם זה כדי להגביר את המודעות למותג, לייצר לידים או להניע מכירות? יעדים ברורים יעזרו לכם ליצור תוכן שמותאם למטרות שלכם.
  • 2. תוכן בעל ערך:
    קבוצות ממומנות צריכות לספק תוכן בעל ערך שרלוונטי לקהל שלך. זה יכול לכלול טיפים, עצות, חדשות מהתעשייה והצעות בלעדיות. מתן תוכן בעל ערך יעודד חברים לעסוק בקבוצה שלך ולשתף את התוכן שלך עם הרשתות שלהם.
  • 3. מעורבות:
    מעורבות עם חברים היא המפתח להצלחתה של קבוצה ממומנת. השב להערות, שאל שאלות ועודד חברים לשתף את החוויות שלהם. זה יעזור לבנות קהילה סביב המותג שלך ולבסס אמון עם הקהל שלך.

תמונה של קבוצת חסות פופולרית עם חברים פעילים
קבוצת חסות פופולרית עם חברים פעילים

מיקוד לקהל הנכון: מי הלקוחות שלך?

כשזה מגיע לשיווק בפייסבוק, מיקוד לקהל המתאים הוא קריטי להצלחת הקמפיין שלך. להלן מספר גורמים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת זיהוי קהל היעד שלך:

  • 1. דמוגרפיה:
    הבנת הדמוגרפיה של קהל היעד שלך היא חיונית. זה כולל גיל, מין, מיקום, השכלה והכנסה. על ידי ידיעת הפרטים הללו, תוכל ליצור תוכן המותאם לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם.
  • 2. תחומי עניין והתנהגויות:
    בנוסף לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. מהם תחומי העניין של קהל היעד שלך? אילו התנהגויות הם מפגינים שרלוונטיים למוצר או לשירות שלך? מידע זה יכול לעזור לך ליצור תוכן המהדהד עם הקהל שלך ומעודד אותם לעסוק במותג שלך.
  • 3. היסטוריית רכישות:
    דרך נוספת למקד את הקהל שלך היא להסתכל על היסטוריית הרכישות שלו. אילו מוצרים או שירותים הם קנו בעבר? מה היה הניסיון שלהם? ידיעת מידע זה יכולה לעזור לך להתאים את התוכן שלך לצרכים ולהעדפות שלהם.

    לאחר שזיהיתם את קהל היעד שלכם, חשוב ליצור תוכן שמדבר אליו ישירות. הנה כמה אסטרטגיות שכדאי לזכור:

  • 1. התאמה אישית:
    התאמה אישית היא המפתח ליצירת תוכן המהדהד עם הקהל שלך. השתמש בשם שלהם בהודעות שלך וצור תוכן שמדבר לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם.
  • 2. פנייה רגשית:
    לרגשות יש תפקיד גדול בהחלטות רכישה. השתמש בשפה רגשית בתוכן שלך כדי ליצור קשר עם הקהל שלך ולגרום לו להרגיש שהמותג שלך מבין את הצרכים שלהם.
  • 3. קריאה לפעולה:
    קריאה חזקה לפעולה היא חיונית כדי להניב המרות. השתמש בשפה ברורה ותמציתית כדי לעודד את הקהל שלך לנקוט בפעולה, בין אם זה כדי לבצע רכישה, להירשם לניוזלטר או לבקר באתר האינטרנט שלך.

החשיבות של בדיקות A/B בקמפיינים

בדיקת A/B היא אסטרטגיה חיונית לקמפיינים שיווקיים בפייסבוק. זה כרוך ביצירת שתי וריאציות של חלק מהתוכן, כגון מודעה או פוסט, ובדיקתן זו מול זו כדי לראות מי מניב ביצועים טובים יותר. הנה כמה סיבות מדוע בדיקת A/B היא כה חשובה:

  • 1. אופטימיזציה של ביצועים:
    בדיקת A/B מאפשרת לך לייעל את ביצועי התוכן שלך. על ידי בדיקת וריאציות שונות, תוכל לזהות אילו אלמנטים, כגון כותרות, תמונות או קריאות לפעולה, מניבים את הביצועים הטובים ביותר בקרב הקהל שלך. זה עוזר לך לחדד את התוכן שלך וליצור מסעות פרסום יעילים יותר.
  • 2. חיסכון בכסף:
    בדיקת A/B יכולה לעזור לך לחסוך כסף על ידי זיהוי התוכן המניב את הביצועים הטובים ביותר לפני שאתה משקיע הרבה בקמפיין. על ידי בדיקת וריאציות של התוכן שלך בקנה מידה קטן יותר, תוכל לחסוך כסף בהוצאה על פרסומות ולהבטיח שמסעות הפרסום שלך יהיו אפקטיביים לפני השקעת משאבים נוספים.
  • 3. שיפור המרות:
    בדיקת A/B יכולה לעזור לך לשפר את שיעורי ההמרות שלך. על ידי זיהוי הווריאציות של התוכן שלך המניבות את הביצועים הטובים ביותר, תוכל ליצור קריאות לפעולה ודפי נחיתה יעילים יותר שמניבים יותר המרות.
  • 4. להתעדכן בטרנדים:
    בדיקות A/B יכולות לעזור לך להישאר מעודכן בטרנדים האחרונים בשיווק בפייסבוק. על ידי בדיקת רעיונות ואסטרטגיות חדשים, אתה יכול לזהות מגמות חדשות ולהישאר לפני המתחרים.
  • 5. זיהוי העדפות קהל:
    בדיקת A/B יכולה לעזור לך לזהות את ההעדפות של קהל היעד שלך. על ידי בדיקת וריאציות שונות של התוכן שלך, תוכל ללמוד למה הקהל שלך מגיב וליצור תוכן המהדהד איתו.

השוואה זו לצד זו של שתי וריאציות מודעות שונות
השוואה זו לצד זו של שתי וריאציות מודעות שונות

למה להשתמש ב-Facebook Pixel?

Facebook Pixel הוא כלי רב עוצמה המאפשר לך לעקוב אחר התנהגות המשתמשים באתר האינטרנט שלך ולמדוד את האפקטיביות של מודעות הפייסבוק שלך. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול להשתמש ב-Facebook Pixel בקמפיינים השיווקיים שלך בפייסבוק:

  • 1. מיקוד טוב יותר:
    פייסבוק פיקסל מאפשרת לך לעקוב אחר התנהגות המשתמשים באתר האינטרנט שלך, כגון באילו דפים הם מבקרים ואילו פעולות הם נוקטים. ניתן להשתמש בנתונים אלו ליצירת מודעות ממוקדות יותר המותאמות לתחומי העניין וההתנהגויות של הקהל שלך.
  • 2. ביצועי מודעה משופרים:
    Facebook Pixel יכול לעזור לך למדוד את האפקטיביות של מודעות הפייסבוק שלך. על ידי מעקב אחר התנהגות המשתמש באתר שלך, תוכל לזהות אילו מודעות מניבות המרות ולהתאים את מסעות הפרסום שלך בהתאם.
  • 3. מיקוד מחדש:
    פייסבוק פיקסל מאפשרת לך למקד מחדש משתמשים שביקרו באתר שלך אך לא ביצעו המרה. על ידי הצגת מודעות ממוקדות למשתמשים אלה בפייסבוק, אתה יכול לעודד אותם לחזור לאתר שלך ולהשלים רכישה או פעולה רצויה אחרת.
  • 4. קהלים מותאמים אישית:
    ניתן להשתמש ב-Facebook Pixel ליצירת קהלים מותאמים אישית על סמך התנהגות המשתמש באתר שלך. זה מאפשר לך למקד למשתמשים שביצעו פעולות ספציפיות, כגון הוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם או צפייה בדפים מסוימים.
  • 5. קהלים דומים:
    ניתן להשתמש ב-Facebook Pixel גם ליצירת קהלים דומים, שהם קבוצות משתמשים הדומות ללקוחות הקיימים שלך. על ידי מיקוד למשתמשים אלו באמצעות מודעות, תוכל להרחיב את טווח ההגעה שלך ולמצוא לקוחות חדשים שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלך.

יצירת ויז'ואלים המושכים את העין

תוכן ויזואלי הוא מרכיב מרכזי בכל קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק. כשמיליוני משתמשים גוללים מדי יום בעדכוני החדשות שלהם, חשוב ליצור ויז'ואלים מושכים את העין שימשכו את תשומת ליבם ויעודדו אותם לעסוק במותג שלך. הנה כמה טיפים ליצירת ויז'ואלים יעילים:

  • – השתמש בתמונות באיכות גבוהה:
    תמונות באיכות גבוהה הן חיוניות ליצירת ויזואליות מושכת את העין בפייסבוק. ודא שהתמונות שלך ברורות, מוארות היטב ומושכות חזותית. הימנע משימוש בתמונות מטושטשות או ברזולוציה נמוכה שעלולות להשבית לקוחות פוטנציאליים.
  • – Keep It Simple:
    כשמדובר בוויזואליה, לעתים קרובות פחות זה יותר. הימנע לעמוס את התמונות שלך עם יותר מדי טקסט או יותר מדי אלמנטים. במקום זאת, התמקד ביצירת ויזואליה פשוטה ונקייה שיבלוט בניוזפיד.
  • – השתמש בצבעים בהירים:
    צבעים בהירים יכולים לעזור לחזות החזותית שלך לבלוט בניוזפיד ולמשוך את תשומת הלב של המשתמשים. שקול להשתמש בצבעים עזים ותוססים המשקפים את האישיות והמסרים של המותג שלך.
  • – השתמש ב-Visual Storytelling:
    השתמש בוויזואליה כדי לספר סיפור על המותג או המוצר שלך. זה יכול לעזור למשתמשים להתחבר למותג שלך ברמה עמוקה יותר ולעודד אותם לעסוק בתוכן שלך.
  • – השתמש בווידאו:
    וידאו הוא כלי רב עוצמה ליצירת ויז'ואלים מושכים את העין בפייסבוק. שקול ליצור סרטונים קצרים ומרתקים שמציגים את המוצר או השירות שלך בפעולה.
  • – שקול את המיתוג שלך:
    ודא שהוויזואליה שלך תואמת את המסרים והסגנון של המותג שלך. השתמש בצבעים ובגופנים של המותג שלך כדי ליצור מראה ותחושה מגובשים בכל חומרי השיווק שלך.
  • – בדוק וחזרה:
    כמו בכל ההיבטים של השיווק, חשוב לבדוק ולחזור על הוויזואליה שלך כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור המותג שלך. נסה תמונות, צבעים וסגנונות שונים כדי לראות מה מהדהד עם הקהל שלך ומניע את המעורבות הגדולה ביותר.

תמונה של אלמנט ויזואלי המושך את העין בפוסט ממומן
אלמנט ויזואלי המושך את העין בפוסט ממומן

התפקיד של תוכן וידאו בשיווק

תוכן וידאו הפך לחלק חשוב יותר ויותר בקמפיינים שיווקיים בפייסבוק בשנים האחרונות. עם היכולת שלו ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים ולספר סיפור בצורה מרתקת יותר מאשר תמונות סטטיות או טקסט, וידאו הפך לכלי רב עוצמה להגעה ולאינטראקציה עם קהלים. הנה כמה סיבות מרכזיות מדוע כדאי לשקול לשלב תוכן וידאו באסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק:

  • – מעורבות מוגברת:
    הוכח שתוכן וידאו מוביל לרמות גבוהות יותר של מעורבות מאשר סוגי תוכן אחרים בפייסבוק. יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים יצפו בסרטון מאשר לקרוא מאמר ארוך או לגלול בסדרת תמונות, מה שהופך את הסרטון לדרך מצוינת למשוך את תשומת הלב שלהם ולעודד אותם לעסוק במותג שלך.
  • – מודעות מותג משופרת:
    תוכן וידאו יכול לעזור לשפר את המודעות למותג על ידי הצגת האישיות והמסרים של המותג שלך בצורה דינמית יותר. על ידי יצירת תוכן וידאו משכנע המהדהד עם הקהל שלך, אתה יכול לעזור לבנות קשרים חזקים יותר עם לקוחות פוטנציאליים ולהגביר את נאמנות המותג.
  • – שיעורי המרות טובים יותר:
    הוכח גם שתוכן וידאו משפר את שיעורי ההמרה, מכיוון שמשתמשים שעוסקים בתוכן וידאו נוטים יותר לנקוט בפעולה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס לידים. על ידי שילוב תוכן וידאו בקמפיינים השיווקיים שלך בפייסבוק, אתה יכול לעזור להגדיל את המרות ולהגדיל את החזר ה-ROI שלך.
  • – נראות מוגברת:
    האלגוריתם של פייסבוק מעדיף תוכן וידאו, כלומר יש סיכוי גבוה יותר שהוא יופיע בניוזפידים של משתמשים מאשר סוגים אחרים של תוכן. על ידי יצירת תוכן וידאו באיכות גבוהה המהדהד עם הקהל שלך, אתה יכול להגדיל את הנראות של המותג שלך ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.
  • – רבגוניות:
    ניתן להשתמש בתוכן וידאו במגוון דרכים בפייסבוק, ממודעות קצרות ומושכות ועד לסיפורי מותג ארוכים ומעמיקים יותר. על ידי התאמת תוכן הווידאו שלך למטרות ולקהל השיווק הספציפיים שלך, אתה יכול ליצור כלי שיווקי רב תכליתי ויעיל שניתן להשתמש בו על פני מספר ערוצים ופלטפורמות.

תכנון תקציב מסע הפרסום שלך

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת יצירת קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק הוא התקציב שלך. ללא הבנה ברורה של המגבלות והיעדים הפיננסיים שלך, זה יכול להיות קשה ליצור מסע פרסום שמספק את התוצאות שאתה מחפש. הנה כמה שיקולים מרכזיים בתכנון תקציב מסע הפרסום שלך:

  • – הגדר יעדים ברורים:
    לפני שתתחיל לתכנן את התקציב שלך, חשוב להגדיר יעדים שיווקיים ברורים עבור מסע הפרסום שלך. זה עשוי לכלול יעדים כגון הגברת המודעות למותג, יצירת יותר לידים או הגברת מכירות נוספות. על ידי הבנת היעדים שלך, תוכל לקבוע טוב יותר כמה אתה מוכן להוציא על מסע הפרסום שלך ולאן להקצות את התקציב שלך.
  • – שקול את קהל היעד שלך:
    לקהל היעד שלך יכולה להיות השפעה משמעותית על תקציב מסע הפרסום שלך. אם אתה מכוון לקהל קטן ונישה, ייתכן שתוכל להשיג את יעדי השיווק שלך עם תקציב קטן יותר. עם זאת, אם אתה מכוון לקהל גדול ותחרותי יותר, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר במסע הפרסום שלך כדי להתבלט.
  • – בחר את פורמט המודעה הנכון:
    פייסבוק מציעה מגוון פורמטים של מודעות, שלכל אחד יש עלויות ויתרונות ייחודיים משלו. בחירה בפורמט המודעה המתאים למסע הפרסום שלך יכולה לעזור לך לייעל את התקציב שלך ולהשיג את יעדי השיווק שלך בצורה יעילה יותר.
  • – עקוב אחר התוצאות שלך:
    לאחר שהקמפיין שלך פעיל, חשוב לעקוב מקרוב אחר התוצאות שלך כדי לקבוע אם התקציב שלך מוקצה ביעילות. על ידי מעקב אחר מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות לרכישה (CPA), אתה יכול לבצע התאמות במסע הפרסום שלך לפי הצורך כדי לייעל את התקציב שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.

תרשים המציג תקציב שיווק מתוכנן היטב
תרשים המציג תקציב שיווק מתוכנן היטב

שילוב תוכן שנוצר על ידי משתמשים

אחת הדרכים היעילות ביותר למשוך את הקהל שלך ולבנות אמון עם הלקוחות שלך היא באמצעות תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC). זה מתייחס לכל תוכן שנוצר על ידי הלקוחות או המעריצים שלך, כגון תמונות, סרטונים או ביקורות, ומשותף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק.

ישנם יתרונות רבים לשילוב UGC במסע הפרסום השיווקי שלך בפייסבוק. ראשית, זה יכול לעזור להאניש את המותג שלך ולהפוך אותו לקשור יותר לקהל שלך. על ידי הצגת לקוחות אמיתיים המשתמשים ונהנים במוצרים או השירותים שלך, אתה יכול לבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף, UGC יכול להיות כלי רב עוצמה להגברת מעורבות ולהגברת המודעות למותג. כאשר לקוחות חולקים את החוויות שלהם עם המותג שלך במדיה החברתית, יש סיכוי גבוה יותר שחבריהם ועוקביהם ישימו לב ויעסקו גם בתוכן שלך.

כדי לשלב UGC במסע הפרסום השיווקי שלך בפייסבוק, יש לזכור כמה אסטרטגיות מפתח. ראשית, הקל על הלקוחות לשתף את התוכן שלהם איתך על ידי יצירת האשטאג ממותג או עידודם לתייג את המותג שלך בפוסטים שלהם. אתה יכול גם להפעיל תחרויות או מתנות המעודדות לקוחות לשתף את התוכן שלהם איתך.

לאחר שאספת UGC, הקפד לשתף אותו בדף הפייסבוק שלך ובערוצי מדיה חברתית אחרים. אתה יכול ליצור פוסטים או סיפורים ייעודיים שמציגים תוכן של לקוחות, או לשלב UGC במודעות שלך בפייסבוק כדי להפוך אותן למושכות יותר ויעילות יותר.

ניטור והתאמת הקמפיין שלך

לאחר שהשקת את הקמפיין השיווקי שלך בפייסבוק, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלו ולבצע התאמות לפי הצורך. זה יעזור לך להבטיח שהקמפיין שלך מספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ומשיג את יעדי השיווק שלך.

אחד המדדים המרכזיים שיש לנטר הוא שיעור המעורבות של מסע הפרסום שלך, שמודד את אחוז האנשים שמבצעים אינטראקציה עם התוכן שלך (כגון לייקים, תגובות ושיתופים). על ידי מעקב אחר שיעור המעורבות שלך לאורך זמן, אתה יכול לזהות אילו סוגי תוכן מהדהדים עם הקהל שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

מדד חשוב נוסף לניטור הוא שיעור ההמרה שלך, שמודד את אחוז האנשים שמבצעים פעולה רצויה (כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס) לאחר שראו את מודעת הפייסבוק שלך. על ידי מעקב אחר שיעור ההמרה שלך, תוכל לזהות חסמים להמרה ולבצע התאמות במיקוד המודעה או במסרים שלך כדי לשפר את התוצאות.

בנוסף למעקב אחר מדדים אלה, חשוב לבדוק ולהתאים באופן קבוע את מיקוד המודעות והמסרים שלך כדי להבטיח שהקמפיין שלך יהדהד עם קהל היעד שלך. זה עשוי להיות כרוך בבדיקת פורמטים שונים של מודעות, התאמת קריטריוני המיקוד שלך או ניסוי בהודעות או חזותיים שונים.

חשוב גם לפקוח עין על תקציב מסע הפרסום שלך ולהתאים את ההוצאות שלך לפי הצורך. אם אתה מגלה שמודעות מסוימות או אסטרטגיות מיקוד מספקות תוצאות טובות יותר מאחרות, ייתכן שתרצה להקצות יותר מהתקציב שלך לאותם אזורים כדי למקסם את החזר ה-ROI שלך.

תמונה של משווק שמנתח תובנות מסע פרסום במחשב
משווק שמנתח תובנות מסע פרסום במחשב

ההשפעה של משפיענים על הקמפיין שלך

בשנים האחרונות, שיווק משפיענים הפך לאסטרטגיה פופולרית יותר ויותר עבור מותגים המעוניינים להגיע לקהלים חדשים ולהניע מעורבות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק. על ידי שיתוף פעולה עם אנשים משפיעים בתעשייה או בנישה שלהם, מותגים יכולים לנצל את העוקבים הקיימים שלהם ולמנף את השפעתם כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם משפיענים הוא היכולת שלהם להניע מעורבות ולהגביר את המודעות למותג. על ידי שיתוף תוכן שמתיישר עם הערכים והמסרים של המותג שלך, משפיענים יכולים לעזור לעורר שיחות וליצור עניין במוצרים או בשירותים שלך בקרב העוקבים שלהם.

יתרון נוסף של שיווק משפיענים הוא הפוטנציאל להגיע לקהלים חדשים שאולי לא היו מודעים קודם לכן למותג שלך. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל לקוחות גדול ומעורב, אתה יכול לחשוף את המותג שלך לקהל רחב יותר וליצור לידים ומכירות חדשים.

עם זאת, חשוב לבחור את המשפיענים הנכונים עבור מסע הפרסום שלך כדי להבטיח שהקהל שלהם יתיישר עם לקוח היעד הדמוגרפי שלך. עבודה עם משפיענים שיש להם קהל מאוד מעורב ורלוונטי יכולה לעזור להבטיח שהקמפיין שלך אפקטיבי ויפיק את התוצאות הרצויות.

בנוסף, חשוב לגשת לשיווק משפיע כאסטרטגיה ארוכת טווח ולא כקמפיין חד פעמי. על ידי בניית קשרים עם משפיענים לאורך זמן ומעורבות עם הקהל שלהם באופן שוטף, אתה יכול לבסס את המותג שלך כנוכחות אמינה ורלוונטית בקהילה שלהם.

מה הופך מסע פרסום לוויראלי?

הפיכת ויראלית היא הגביע הקדוש של כל קמפיין שיווקי, אבל מה גורם לקמפיין להפוך לוויראלי באמת בפייסבוק? ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום להצלחתו של קמפיין ויראלי, כולל יכולת שיתוף, התאמה והשפעה רגשית.

אחד הגורמים המרכזיים שיכולים לגרום לקמפיין להפוך לויראלי הוא יכולת השיתוף שלו. אם התוכן שלך קל לשיתוף ומעודד אנשים להפיץ את הבשורה, סביר יותר שייראה על ידי קהל רחב יותר. ניתן להשיג זאת באמצעות חזותיים יצירתיים ומרתקים, סיסמאות קליטות וקריאות לפעולה המעודדות משתמשים לשתף או לתייג את חבריהם.

גורם חשוב נוסף הוא יכולת הקשר. אם מסע הפרסום שלך מהדהד עם קהל היעד שלך ומשקף את הערכים או תחומי העניין שלו, סביר יותר שהם יעסקו בו וישתפו אותו עם אחרים. ניתן להשיג זאת על ידי הבנת הקהל שלך ויצירת תוכן שמדבר ישירות לצרכים ולרצונות שלהם.

לבסוף, השפעה רגשית יכולה להיות מניע רב עוצמה להצלחה ויראלית. אם מסע הפרסום שלך מעורר רגשות עזים כמו שמחה, יראת כבוד או הפתעה, סביר יותר שהמשתמשים ישתפו אותו ויזכרו אותו. ניתן להשיג זאת באמצעות סיפור, שימוש בהומור או אירוניה, או ניצול אירועים עכשוויים או מגמות תרבותיות.

גרפיקה המציגה את טווח ההגעה האקספוננציאלי של קמפיין ויראלי
גרפיקה המציגה את טווח ההגעה האקספוננציאלי של קמפיין ויראלי

מקסום טווח הגעה עם פוסטים מוגברים

פוסטים מוגברים הם דרך פשוטה ויעילה להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך בפייסבוק ולהציג אותו בפני קהל רחב יותר. על ידי תשלום כדי להגביר את הפוסט שלך, אתה יכול להבטיח שהוא יופיע בעדכוני החדשות של משתמשים שאולי לא ראו אותו אחרת.

כדי ליצור פוסט מוגבר, פשוט לחץ על כפתור "הגבר פוסט" בפוסט הקיים שלך ובחר את קהל היעד, התקציב ומשך הזמן שלך. אתה יכול למקד את הפוסט המוגבר שלך לדמוגרפיה, תחומי עניין או התנהגויות ספציפיים, ולהבטיח שהוא יגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

אחד היתרונות של פוסטים מוגברים הוא שהם קלים להגדרה ודורשים מאמץ מינימלי מצידך. אינך צריך ליצור מודעה או מסע פרסום נפרדים, ואתה יכול להגביר כל פוסט בדף שלך, מעדכון טקסט פשוט ועד מודעת וידאו מורכבת.

פוסטים מוגברים הם גם דרך חסכונית למקסם את טווח ההגעה שלך בפייסבוק, מכיוון שאתה יכול להגדיר את התקציב שלך ולשלם רק עבור טווח ההגעה שאתה מקבל. זה יכול להיות שימושי במיוחד לעסקים קטנים או לאנשים פרטיים שאולי אין להם תקציב פרסום גדול אבל עדיין רוצים להגיע לקהל רחב יותר.

עם זאת, חשוב לציין שפוסטים מוגברים אינם כדור כסף להצלחת השיווק בפייסבוק. למרות שהם יכולים להגדיל את טווח ההגעה שלך, הם לא בהכרח יובילו להגברת מעורבות או המרות. כדי להפיק את המרב מהפוסטים המוחזקים שלך, חשוב ליצור תוכן מרתק ורלוונטי שיהדהד את קהל היעד שלך ויעודד אותם לפעול.

אומנות הכתיבה של עותק מודעה אפקטיבי

כתיבת עותק מודעה יעיל היא חלק מכריע בכל קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק. עותק המודעה שלך צריך למשוך את תשומת ליבו של המשתמש, להעביר את המסר שלך בצורה ברורה ותמציתית ולעודד אותו לנקוט בפעולה.

אחד המפתחות לכתיבת עותק מודעה יעיל הוא להתמקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך, ולא רק בתכונות. יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים יגיבו למודעה שמדברת על הצרכים והרצונות שלהם, במקום כזו שפשוט מפרטת את המפרט הטכני של המוצר שלך.

בנוסף, חשוב להשתמש בשפה ברורה ותמציתית בעותק המודעה שלך. הימנע משימוש בז'רגון או בטרמינולוגיה מסובכת, והתמקד בהעברת המסר שלך בצורה קלה להבנה.

היבט חשוב נוסף של עותק מודעה הוא השימוש בטריגרים רגשיים. על ידי פנייה לרגשות של המשתמש, תוכל ליצור קשר חזק יותר עם הקהל שלך ולעודד אותם לפעול. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בשפה רבת עוצמה, סיפור סיפורים, או על ידי הדגשת היתרונות של המוצר או השירות שלך באופן שמהדהד עם רגשות המשתמש.

לבסוף, חשוב לכלול קריאה ברורה לפעולה בעותק המודעה שלך. בין אם אתה רוצה שהמשתמש יבקר באתר שלך, יירשם לניוזלטר או יבצע רכישה, הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה ומשכנעת.

תמונה של עותק מודעה כתוב היטב בפוסט בפייסבוק
עותק מודעה כתוב היטב בפוסט בפייסבוק

שימוש ב-Facebook Analytics

Facebook Analytics הוא כלי רב עוצמה שיכול לספק תובנות חשובות לגבי הביצועים של מסעות הפרסום השיווקיים שלך. על ידי מעקב אחר התנהגות משתמשים, נתונים דמוגרפיים ומדדי מפתח אחרים, אתה יכול לקבל הבנה מעמיקה יותר של הקהל שלך ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לאפקטיביות מירבית.

אחד היתרונות המרכזיים של פייסבוק אנליטיקס הוא שהוא מאפשר לך לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלך בזמן אמת. זה אומר שאתה יכול לזהות במהירות מה עובד ומה לא, ולבצע התאמות לפי הצורך כדי לשפר את התוצאות שלך.

בנוסף, Facebook Analytics מספק מידע מפורט על התנהגות המשתמשים, כגון הדפים שבהם הם מבקרים, התוכן שהם עוסקים בו והפעולות שהם מבצעים באתר שלך. ניתן להשתמש במידע זה ליצירת קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים יותר, וכדי לבצע אופטימיזציה לאתר שלך להגדלת המרות.

יתרון נוסף של Facebook Analytics הוא שהוא מאפשר לך לעקוב אחר האפקטיביות של מיקוד המודעה שלך. על ידי ניתוח הדמוגרפיה של הקהל שלך, אתה יכול להתאים את המיקוד שלך כדי להגיע למשתמשים הרלוונטיים ביותר ולמקסם את החזר ה-ROI שלך.

לבסוף, Facebook Analytics יכול לספק תובנות חשובות לגבי הביצועים של התוכן שלך. על ידי מעקב אחר מדדי מעורבות כגון לייקים, תגובות ושיתופים, אתה יכול לזהות אילו סוגי תוכן מהדהדים עם הקהל שלך ולהתאים את אסטרטגיית התוכן שלך בהתאם.

החשיבות של הוכחה חברתית

הוכחה חברתית היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לעסקים לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם. על ידי הצגת החוויות החיוביות של אחרים, עסקים יכולים לבסס את עצמם כבעלי מוניטין ואמינים, ולעודד את הקהל שלהם לפעול.

  • סוגי הוכחה חברתית:

    ישנם מספר סוגים של הוכחה חברתית שעסקים יכולים להשתמש בהם כדי לבנות אמינות עם הקהל שלהם. אלו כוללים:

  • 1. המלצות של לקוחות:
    המלצות מלקוחות מרוצים יכולות להיות צורה רבת עוצמה של הוכחה חברתית. על ידי שיתוף החוויות החיוביות של אחרים, עסקים יכולים להפגין את אמינותם ולעודד אחרים לנקוט בפעולה.
  • 2. ביקורות משתמשים:
    ביקורות משתמשים הן צורה חזקה נוספת של הוכחה חברתית. על ידי הצגת חוויות של אחרים, עסקים יכולים לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם ולעודד אותם לפעול.
  • 3. המלצות משפיעות:
    המלצות ממשפיעים יכולות להיות צורה רבת עוצמה של הוכחה חברתית. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול, עסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולבסס את עצמם כבעלי מוניטין ואמינים.
  • היתרונות של הוכחה חברתית:

    ישנם מספר יתרונות לשימוש בהוכחה חברתית במאמצי השיווק שלך. אלו כוללים:

  • 1. בניית אמינות:
    הוכחה חברתית יכולה לעזור לעסקים לבסס את עצמם כאמינים ואמינים בעיני הקהל שלהם.
  • 2. עידוד פעולה:
    על ידי הצגת החוויות החיוביות של אחרים, עסקים יכולים לעודד את הקהל שלהם לבצע פעולה ולבצע רכישה.
  • 3. הגדלת ההמרות:
    הוכחה חברתית יכולה להיות כלי רב עוצמה להגדלת ההמרות. על ידי בניית אמון ואמינות עם הקהל שלהם, עסקים יכולים להגדיל את הסיכויים שלהם להמיר לידים ללקוחות.
  • טיפים לשימוש בהוכחה חברתית:

    כדי להשתמש ביעילות בהוכחה חברתית במאמצי השיווק שלך, שקול את העצות הבאות:

  • 1. השתמש בהמלצות אותנטיות:
    המלצות אותנטיות מלקוחות אמיתיים יכולות להיות יעילות יותר מאשר המלצות גנריות.
  • 2. הדגש יתרונות ספציפיים:
    בעת הצגת הוכחה חברתית, הדגש יתרונות ספציפיים שהמוצר או השירות שלך מציעים.

    3. הצג הוכחה חברתית לאורך כל השיווק שלך:
    יש לשלב הוכחה חברתית בכל מאמצי השיווק שלך, מהאתר שלך ועד לערוצי המדיה החברתית שלך.

תמונה של פוסט עם מספר לייקים, תגובות ושיתופים
פוסט עם מספר לייקים, תגובות ושיתופים

מינוף של מיקוד מחדש כדי לשפר תוצאות

מיקוד מחדש הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לעסקים לשפר את תוצאות השיווק שלהם על ידי מיקוד ללקוחות שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלהם. מיקוד מחדש פועל על ידי הצבת קובץ cookie בדפדפן של לקוח כאשר הוא מבקר באתר האינטרנט שלך, ומאפשר לך להציג להם מודעות ממוקדות כאשר הוא גולש באתרים אחרים או בפלטפורמות מדיה חברתית.

אחד היתרונות העיקריים של ריטרגטינג הוא שהוא מאפשר לעסקים למקד ללקוחות שכבר מכירים את המותג שלהם והראו עניין במוצרים או בשירותים שלהם. זו יכולה להיות גישה הרבה יותר אפקטיבית מאשר מיקוד ללקוחות שאינם מכירים את המותג שלך, מכיוון שהם נוטים יותר להיות קליטים למסר שלך ולפעול.

יתרון נוסף של מיקוד מחדש הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לשפר את שיעורי ההמרה שלהם. על ידי מיקוד ללקוחות שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלך, תוכל להגדיל את הסיכוי להמיר אותם ללקוחות.

כדי למנף ביעילות מיקוד מחדש במאמצי השיווק שלך, שקול את העצות הבאות:

  • 1. הגדר יעדים ברורים:
    לפני תחילת קמפיין ריטרגטינג, חשוב להגדיר יעדים ויעדים ברורים. זה יעזור לך למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות.
  • 2. השתמש בקריאייטיב של מודעה מושכת:
    כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך, השתמש בקריאייטיב מושך במודעות הרלוונטי לתחומי העניין והצרכים שלהם.
  • 3. פלח את הקהל שלך:
    כדי למקסם את האפקטיביות של מאמצי הטירגוט מחדש שלך, פלח את הקהל שלך על סמך התנהגותו ותחומי העניין שלו. זה יאפשר לך ליצור מודעות ממוקדות המותאמות לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם.
  • 4. בדוק ובצע אופטימיזציה:
    כמו כל מסע פרסום שיווקי, חשוב לבדוק ולבצע אופטימיזציה של מאמצי המיקוד מחדש שלך כדי להבטיח שאתה משיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. זה עשוי לכלול בדיקת קריאייטיב למודעה, אפשרויות מיקוד או אסטרטגיות הצעות מחיר שונות.

מדידת הצלחה: מדדי ביצועים מרכזיים (KPI)

ההצלחה של מסע הפרסום השיווקי שלך בפייסבוק תלויה בסופו של דבר באיזו מידה אתה מודד את התוצאות שלך. מדדי ביצועים מפתח (KPI) הם מדדים שיכולים לעזור לך לעקוב אחר האפקטיביות של מסע הפרסום שלך ולקבל החלטות מושכלות כדי לשפר את האסטרטגיה שלך.

KPI אחד שחשוב לעקוב אחריו הוא מעורבות. זה כולל לייקים, תגובות ושיתופים בפוסטים שלך. שיעורי מעורבות גבוהים מצביעים על כך שהתוכן שלך מהדהד עם קהל היעד שלך ויכול לעזור להגביר את המודעות למותג.

KPI חשוב נוסף למעקב הוא טווח הגעה. זה מודד את מספר האנשים שראו את התוכן שלך. הגדלת טווח ההגעה שלך יכולה לעזור לך להרחיב את הקהל שלך ולמשוך לקוחות חדשים.

שיעור המרה הוא גם KPI קריטי למעקב. זה מודד את אחוז האנשים שביצעו פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס לידים. שיפור שיעור ההמרה שלך יכול לעזור לך לשפר את ההחזר על ההשקעה (ROI) ולהגדיל את ההכנסה.

עלות לקליק (CPC) היא KPI נוסף שחשוב לעקוב אחריו. זה מודד כמה אתה משלם עבור כל קליק על המודעות שלך. עלויות נמוכות יותר לקליק מצביעות על כך שאתה מוביל יותר תנועה לאתר שלך תמורת פחות כסף.

לבסוף, החזר על הוצאות פרסום (ROAS) הוא KPI שמודד את כמות ההכנסה שנוצרת עבור כל דולר שהוצא על פרסום. KPI זה יכול לעזור לך להעריך את האפקטיביות של הוצאות המודעות שלך ולקבל החלטות מושכלות לגבי אופן הקצאת התקציב שלך.

על מנת למדוד ביעילות את מדדי ה-KPI שלך, חשוב להגדיר יעדים ספציפיים ולעקוב אחר ההתקדמות שלך לקראת השגתם. זה יכול לכלול שימוש בכלים כמו Facebook Analytics כדי לעקוב אחר המדדים שלך לאורך זמן ולקבל החלטות מונעות נתונים לגבי האסטרטגיה השיווקית שלך.

תרשים המציג את מדדי ה-KPI של קמפיין שיווקי מוצלח
תרשים המציג את מדדי ה-KPI של קמפיין שיווקי מוצלח

טיפים לקמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק:

שלב תיאור מסגרת זמן עלות (ILS)
כוון לקהל הנכון צור אישיות של קונים ומקד למשתמשים התואמים את הקריטריונים שלך. 1-2 שבועות 0
צור תוכן מרתק פתח תוכן יצירתי המהדהד עם קהל היעד שלך. 2-3 שבועות 500-1000
מנף קבוצות ופוסטים ממומנים מקסם את הנראות על ידי ניצול קבוצות ופוסטים ממומנים בפייסבוק. 1-2 שבועות 200-500
מדוד את התוצאות שלך עקוב אחר מדדי מפתח כגון ביצועי מודעות, שיעורי קליקים והמרות. מתמשך 0

לסיכום, קמפיין שיווקי מוצלח בפייסבוק כולל שילוב של קבוצות ופוסטים ממומנים ממוקדים היטב, תוכן מרתק ומעקב ואופטימיזציה מתמידים. על ידי ביצוע הטיפים וההנחיות המופיעים במאמר זה, תוכל ליצור מסע פרסום שמניב תוצאות ועוזר לעסק שלך לצמוח.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner