"עמדת מותג בתקופת הקורונה: חשיבות שיווק דיגיטלי ממומן לקידום מותגים"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

בעידן חסר התקדים של מגיפת COVID-19, החשיבות של שיווק דיגיטלי ממומן לקידום מותג עלתה משמעותית. מאמר זה בוחן את הרלוונטיות של מיצוב המותג בעידן הקורונה ומדגיש את הצורך של עסקים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם לנוף המשתנה. הוא מתעמק בהיבטים השונים של שיווק דיגיטלי ממומן, היתרונות שלו, וכיצד עסקים יכולים למנף גישה זו כדי לשפר את תדמית המותג שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר.

הבנת מיקום המותג בעידן הקורונה

מגיפת COVID-19 הביאה לשינוי מהותי באופן שבו עסקים פועלים, וקידום המותג אינו יוצא מן הכלל. עם ערוצי שיווק מסורתיים המופרעים על ידי נעילה ואמצעי ריחוק חברתי, מיקומו של מותג בשוק הפך חשוב מאי פעם. בעידן הקורונה, הצרכנים מחפשים מותגים אמינים, אותנטיים ואמינים, וזה שם את הזרקור על חשיבות מיצוב המותג.

מיצוב מותג מתייחס לאופן שבו מותג נתפס על ידי הצרכנים ביחס למתחריו. הוא מקיף את המסרים, הערכים והצעת המכירה הייחודית של המותג, ומהווה גורם קריטי בקביעת הצלחת המותג בשוק. בעידן הקורונה, מיצוב המותג הפך חשוב עוד יותר, מכיוון שצרכנים מחפשים מותגים אחראיים חברתית, אמפתיים ונענים לצרכיהם.

מותגים שהצליחו להסתגל לזמנים המשתנים ולמצב את עצמם כרלוונטיים ומועילים הצליחו להשיג יתרון על פני המתחרים שלהם. לדוגמה, חברות שפנו לייצור מוצרים חיוניים או להציע שירותים ללא מגע הצליחו לבסס את עצמן כאחראיות חברתית והצליחו לבנות נאמנות ללקוחות.

מצד שני, מותגים שאיטיים להגיב או לא הצליחו להסתגל לזמנים המשתנים ראו ירידה במעמדם בשוק. המגיפה האיצה את המעבר לערוצים דיגיטליים, ומותגים שהצליחו למנף את השיווק הדיגיטלי לקידום המותג הצליחו להקדים את העקומה.

איור המתאר את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על מיצוב המותג
איור המתאר את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על מיצוב המותג

כיצד השפיעה המגיפה על השיווק המסורתי?

למגיפה הייתה השפעה משמעותית על ערוצי השיווק והאסטרטגיות המסורתיים שעסקים הסתמכו עליהם לפני ההתפרצות. עם הגבלות על התכנסויות פיזיות וסגירות של עסקים לא חיוניים, שיטות שיווק מסורתיות כגון שלטי חוצות, אירועים ופרסום מודפס הפכו פחות יעילות. בנוסף, כשאנשים מבלים יותר זמן בבית ובאינטרנט, שיווק דיגיטלי הפך חשוב יותר מאי פעם.

המגיפה האיצה את המעבר לשיווק דיגיטלי, מכיוון שעסקים נאלצו להסתובב כדי לפגוש את הלקוחות היכן שהם נמצאים – באינטרנט. עם יותר אנשים מבלים זמן במדיה חברתית, בפלטפורמות מסחר אלקטרוני ובערוצים דיגיטליים אחרים, עסקים נאלצו להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להגיע לקהל היעד שלהם.

השפעה משמעותית נוספת של המגיפה על השיווק המסורתי הייתה השינוי בהתנהגות הצרכנים. עם הרבה אנשים שחווים קושי כלכלי ואי ודאות, הרגלי ההוצאות הצרכניות השתנו. צרכנים נוטים כעת לתעדף פריטים חיוניים והם זהירים יותר בהוצאות שלהם. זה גרם לכך שהמותגים נאלצו לחשוב מחדש על המסרים והצעת הערך שלהם כדי להדהד עם הצרכנים באקלים הנוכחי.

יתרה מכך, המגיפה הדגישה את החשיבות של אמפתיה, אותנטיות ואחריות חברתית בשיווק. מותגים שהצליחו לתקשר ביעילות עם הקהל שלהם ולהראות שאכפת להם מהלקוחות שלהם הצליחו לבנות אמון ונאמנות. מצד שני, מותגים שנתפסו כנצלניים או לא כנים נתקלו בתגובה נגד הצרכנים.

מדוע שיווק דיגיטלי ממומן הוא הדרך קדימה?

שיווק דיגיטלי ממומן הפך לדרך קדימה עבור עסקים המעוניינים לקדם את המותג שלהם בתקופת הקורונה. עם עליית הערוצים הדיגיטליים והדעיכה של שיטות השיווק המסורתיות, שיווק דיגיטלי ממומן מספק דרך למותגים להגיע לקהל היעד שלהם ביעילות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי ממומן הוא שהוא מאפשר לעסקים למקד לקהלים ספציפיים בדיוק. על ידי מינוף נתונים וניתוח, עסקים יכולים לזהות את הלקוח האידיאלי שלהם וליצור תוכן המהדהד איתם. המשמעות היא שסביר יותר שהתוכן ייראה על ידי אנשים שמתעניינים במוצרים או בשירותים של המותג, מה שמוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהחזר על ההשקעה.

יתרה מכך, שיווק דיגיטלי ממומן הוא חסכוני בהשוואה לשיטות שיווק מסורתיות. עם שיווק דיגיטלי ממומן, עסקים יכולים להגדיר תקציב ולשלם רק עבור הקליקים או ההופעות שהם מקבלים. המשמעות היא שעסקים יכולים לקבל ערך רב יותר עבור הוצאות השיווק שלהם ולהשיג החזר גבוה יותר על ההשקעה.

יתרון נוסף של שיווק דיגיטלי ממומן הוא בכך שהוא מספק תוצאות מדידות. עם שיטות שיווק מסורתיות, זה יכול להיות מאתגר למדוד את ההשפעה של מסע פרסום במדויק. עם זאת, עם שיווק דיגיטלי ממומן, עסקים יכולים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם בזמן אמת ולבצע התאמות לפי הצורך. המשמעות היא שעסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לביצועים טובים יותר ולהשיג את יעדי השיווק שלהם בצורה יעילה יותר.

מומחה לשיווק דיגיטלי המציג את היתרונות של שיווק דיגיטלי ממומן
מומחה לשיווק דיגיטלי המציג את היתרונות של שיווק דיגיטלי ממומן

מינוף תוכן ממומן לקידום מותג

תוכן ממומן הוא סוג של פרסום המאפשר לעסקים לקדם את המותג שלהם באמצעות תוכן רלוונטי ובעל ערך לקהל היעד שלהם. על ידי יצירת תוכן איכותי המהדהד עם הקהל שלהם, עסקים יכולים להגדיל את נראות המותג שלהם ולבנות אמון עם הלקוחות שלהם.

  • 1. סוגי תוכן ממומן:
    ישנם מספר סוגים של תוכן ממומן שעסקים יכולים למנף לקידום המותג שלהם. אלה כוללים פוסטים ממומנים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית, סרטונים ופודקאסטים. לכל אחד מהפורמטים הללו יש את החוזקות שלו וניתן להשתמש בהם כדי להשיג מטרות שיווקיות שונות. לדוגמה, פוסטים ממומנים בבלוג מעולים לבניית מנהיגות מחשבתית והנעת תנועה לאתר, בעוד שסרטונים ממומנים הם אידיאליים ליצירת תוכן מרתק שניתן לשתף בפלטפורמות מדיה חברתית.
  • 2. יצירת תוכן מרתק:
    כדי למנף תוכן ממומן בצורה יעילה, עסקים צריכים ליצור תוכן מרתק ורלוונטי לקהל היעד שלהם. המשמעות היא להבין את הצרכים והאינטרסים של הקהל שלהם וליצור תוכן שמדבר לצרכים הללו. זה גם אומר מינוף פורמטים שונים כדי ליצור חווית תוכן מגוונת ומושכת עבור הקהל שלהם.
  • 3. שיתוף פעולה עם משפיענים:
    שיווק משפיעים הופך פופולרי יותר ויותר כדרך לעסקים למנף תוכן ממומן לקידום מותג. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, עסקים יכולים לנצל את האמון והאמינות של הקהל שלהם וליצור תוכן מהדהד עם העוקבים שלהם. משפיענים יכולים לעזור לעסקים להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את נראות המותג שלהם.

מיקוד לקהל הנכון: מי מרוויח משיווק דיגיטלי ממומן?

שיווק דיגיטלי ממומן הוא דרך יעילה לעסקים למקד את הקהל הנכון ולהשיג את יעדי השיווק שלהם. על ידי מינוף תוכן ממומן בפלטפורמות מדיה חברתית, מנועי חיפוש וערוצים דיגיטליים אחרים, עסקים יכולים להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד ולהגדיל את נראות המותג שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק דיגיטלי ממומן הוא שהוא מאפשר לעסקים למקד את הקהל שלהם על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגות וגורמים אחרים. משמעות הדבר היא שעסקים יכולים להגיע לאנשים הנכונים עם המסר שלהם, ולהגדיל את הסבירות שהם יעסקו בתוכן שלהם ויבצעו פעולה.

עסקים שמרוויחים הכי הרבה משיווק דיגיטלי ממומן הם כאלה שיש להם הבנה ברורה של קהל היעד שלהם והצרכים שלהם. על ידי יצירת תוכן שמדבר לתחומי העניין ונקודות הכאב של הקהל שלהם, עסקים יכולים להגביר את המעורבות שלהם ולבנות אמון עם הלקוחות שלהם.

לדוגמה, מותג אופנה שמכוון לנשים צעירות יכול להשתמש בתוכן ממומן באינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלהם לקהל ממוקד מאוד. על ידי מינוף שותפויות משפיעים ויצירת תוכן מרתק המהדהד עם הקהל שלהם, המותג יכול להגדיל את נראות המותג שלהם ולהניע מכירות.

באופן דומה, עסקים B2B יכולים להשתמש בתוכן ממומן בלינקדאין כדי לכוון למקבלי החלטות בתעשיות ספציפיות ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם. על ידי יצירת תוכן למנהיגות מחשבתית ושיתוף זה עם קהל ממוקד במיוחד, עסקים B2B יכולים לבסס את עצמם כמובילי תעשייה ולהניע לידים ומכירות.

אינפוגרפיקה המדגישה את קהל היעד לשיווק דיגיטלי ממומן
אינפוגרפיקה המדגישה את קהל היעד לשיווק דיגיטלי ממומן

שיפור נראות המותג באמצעות תוכן ממומן

שיווק דיגיטלי ממומן יכול להגביר משמעותית את הנראות של המותג על ידי מיקוד לקהל ספציפי מאוד באמצעות תוכן ממומן. על ידי קידום תוכן בערוצים דיגיטליים שונים, עסקים יכולים ליצור מודעות למותג ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי לא גילו את המותג אחרת.

תוכן ממומן יכול ללבוש מספר צורות, כגון מודעות לתצוגה, פוסטים במדיה חברתית, שותפויות משפיעות ותוכן ממומן בבלוג. סוגי תוכן ממומן אלו נועדו להדהד עם קהל היעד, ומציעים הצעת מכירה ייחודית או פתרון לבעיה של לקוח.

בנוסף למיקוד לקהלים ספציפיים, תוכן ממומן יכול גם להגביר את הנראות של המותג על ידי שיפור הדירוג שלו במנועי החיפוש. על ידי שילוב מילות מפתח וביטויים ממוקדים בתוכן ממומן, עסקים יכולים לשפר את דירוג החיפוש שלהם ולהגדיל את הנראות שלהם בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.

ניתן להשתמש בתוכן ממומן גם כדי למקד מחדש לקוחות שכבר קיימו אינטראקציה עם מותג או ביקרו באתר. על ידי הצגת מודעות ממוקדות ללקוחות אלו, עסקים יכולים להזכיר להם את המותג שלהם ולעודד אותם לנקוט בפעולה, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר.

יתר על כן, ניתן להשתמש בתוכן ממומן כדי לקדם מוצרים או שירותים חדשים ולהגביר את הכרת המותג. על ידי יצירת תוכן משכנע המציג את הצעת הערך הייחודית של המותג או השקת מוצר קרובה, עסקים יכולים ליצור באזז והתרגשות בקרב קהל היעד שלהם.

האם שיווק דיגיטלי ממומן יכול לשפר את שיעורי ההמרה?

כן, שיווק דיגיטלי ממומן יכול לשפר את שיעורי ההמרה לעסקים. על ידי קידום תוכן לקהל מאוד ספציפי, תוכן ממומן יכול לייצר לידים מתאימים יותר ולהגדיל את הסיכוי להמרה.

ניתן לעצב תוכן ממומן כדי לעודד פעולה ספציפית, כגון הרשמה לניוזלטר, הורדת ספר אלקטרוני או ביצוע רכישה. על ידי מיקוד לאנשים עם סבירות גבוהה יותר לבצע את הפעולה הספציפית הזו, עסקים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם ולשפר את ההחזר על ההשקעה (ROI) עבור מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים הממומנים שלהם.

בנוסף, ניתן להשתמש בתוכן ממומן כדי לייעל את דפי הנחיתה של המותג ולשפר את חווית המשתמש. על ידי ניתוח הנתונים מקמפיינים של תוכן ממומן, עסקים יכולים לזהות אילו דפי נחיתה מניבים ביצועים טובים ואילו מהם זקוקים לשיפור. על ידי ביצוע שינויים בדפי נחיתה, כמו הוספת קריאות לפעולה ברורות יותר או שיפור מהירות טעינת העמודים, עסקים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.

דרך נוספת שבה שיווק דיגיטלי ממומן יכול לשפר את אחוזי ההמרה היא באמצעות קמפיינים של ריטרגטינג. על ידי מיקוד לאנשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם מותג או ביקרו באתר, עסקים יכולים להגדיל את הסבירות להמרה על ידי הצגת מודעות שרלוונטיות יותר לתחומי העניין או לפעולות הקודמות שלהם.

תרשים המדגים את העלייה בשיעורי ההמרה עם שיווק דיגיטלי ממומן
תרשים המדגים את העלייה בשיעורי ההמרה עם שיווק דיגיטלי ממומן

תפקידו של שיווק משפיענים בתקופת הקורונה

שיווק משפיעים הפך לאסטרטגיה פופולרית יותר ויותר עבור מותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם לקהל רחב יותר. עם עליית המדיה החברתית והמגיפה המאלצת אנשים לבלות יותר זמן בבית, התפקיד של שיווק משפיעני הפך חשוב עוד יותר בעידן הקורונה.

  • 1. אותנטיות וזמינות:
    אחת הסיבות העיקריות לכך ששיווק משפיענים יעיל נובעת מהאותנטיות והקשריות שמשפיענים מביאים לשולחן. בתקופה שבה אנשים משתוקקים לחיבור אנושי ולאותנטיות, משפיענים יכולים לעזור למותגים להתחבר לקהל היעד שלהם ברמה אישית יותר. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שחולקים את אותם ערכים ואמונות כמו קהל היעד שלהם, מותגים יכולים ליצור קשרים משמעותיים יותר ולבנות אמון עם הקהל שלהם.
  • 2. הסתגלות לנורמלי החדש:
    המגיפה שינתה באופן דרסטי את הדרך שבה אנשים צורכים תוכן ומתקשרים עם מותגים. כתוצאה מכך, משפיענים נאלצו להתאים את התוכן שלהם כך שיתאים לנורמה החדשה, הכוללת יותר תוכן בבית, הדרכות עשה זאת בעצמך וטיפים לבריאות ובריאות. מותגים שחברים בשיתוף פעולה עם משפיענים שהתאימו את התוכן שלהם כדי להתאים לאקלים הנוכחי יכולים להדהד טוב יותר עם קהל היעד שלהם וליצור תוכן רלוונטי ובר קשר יותר.
  • 3. משפיענים כיוצרי תוכן:
    משפיענים הם לא רק אנשי מדיה חברתית, הם גם יוצרי תוכן. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, מותגים יכולים למנף את היצירתיות והמומחיות שלהם כדי ליצור תוכן מרתק ויעיל כאחד. מביקורות על מוצרים ועד לפוסטים ממומנים, משפיענים יכולים לעזור למותגים ליצור תוכן שמהדהד עם קהל היעד שלהם ומעורר מעורבות.

יצירת מעורבות ובניית אמון באמצעות תוכן ממומן

תוכן ממומן הפך לאסטרטגיה פופולרית יותר ויותר עבור מותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. עם זאת, כדי שתוכן ממומן יהיה אפקטיבי, הוא צריך להניע מעורבות ולבנות אמון עם קהל היעד. הנה כמה דרכים שבהן מותגים יכולים להשיג זאת באמצעות תוכן ממומן:

  • 1. סיפורים:
    אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות אמון ומעורבות בתוכן ממומן היא באמצעות סיפור. על ידי הצגת סיפור מרתק המהדהד עם קהל היעד, מותגים יכולים ליצור חיבור רגשי ולבנות אמון עם הקהל שלהם.
  • 2. אותנטיות:
    אותנטיות היא המפתח כשמדובר בתוכן ממומן. כדי שהתוכן יהיה אפקטיבי, הוא צריך להרגיש אותנטי ואמיתי. מותגים צריכים לשתף פעולה עם משפיענים או יוצרים שמתיישרים עם הערכים והאמונות שלהם, ואשר מסוגלים לקדם באופן אותנטי את המוצרים או השירותים של המותג.
  • 3. מתן ערך:
    תוכן ממומן צריך לספק ערך לקהל היעד. בין אם זה באמצעות חינוך, בידור או השראה, התוכן צריך להציע משהו שהקהל מוצא בעל ערך. מותגים שמסוגלים לספק ערך באמצעות התוכן הממומן שלהם נוטים יותר לבנות אמון ולעודד מעורבות עם הקהל שלהם.
  • 4. שקיפות:
    שקיפות חיונית כשמדובר בתוכן ממומן. מותגים צריכים לחשוף בבירור שהתוכן ממומן ולוודא שהקהל מבין שהתוכן הוא קידום מכירות באופיו. זה עוזר לבנות אמון עם הקהל ומבטיח שהתוכן תואם את תקנות הפרסום.
  • 5. קריאה לפעולה:
    לבסוף, תוכן ממומן צריך לכלול קריאה לפעולה המעודדת את הקהל לעסוק במותג. בין אם זה לבקר באתר המותג, לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות או לבצע רכישה, הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה ומשכנעת.

דוגמה לפוסט ממומן מרתק שבונה אמון עם הקהל
דוגמה לפוסט ממומן מרתק שבונה אמון עם הקהל

ההשפעה של שיווק דיגיטלי ממומן על פלטפורמות מדיה חברתית

פלטפורמות מדיה חברתית הפכו ליעד פופולרי עבור קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ממומנים. עם מיליארדי משתמשים בפלטפורמות שונות, המדיה החברתית מציעה למותגים דרך להגיע לקהל רחב ומגוון. ההשפעה של שיווק דיגיטלי ממומן על פלטפורמות המדיה החברתית היא משמעותית וניתן לראות אותה במגוון דרכים.

ראשית, שיווק דיגיטלי ממומן הגדיל את כמות התוכן הממותג שמשתמשים רואים במדיה החברתית. זה יכול להיות דבר חיובי או שלילי בהתאם לאיכות התוכן. מותגים צריכים להבטיח שהתוכן הממומן שלהם מושך ומציע ערך למשתמש, אחרת זה עלול להיראות כפולשני ולהוביל לתפיסה שלילית של המותג.

שנית, שיווק דיגיטלי ממומן שינה את האופן שבו משתמשים מתקשרים עם מדיה חברתית. משתמשים נחשפים כעת ליותר תוכן ממותג ויש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק בו. זה הוביל לעלייה בכמות התוכן שנוצר על ידי משתמשים שקשור למותגים. כעת יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים ישתפו את החוויות שלהם עם מותג במדיה החברתית, מה שיכול להוביל להגברת המודעות והנאמנות למותג.

לבסוף, שיווק דיגיטלי ממומן שינה את הדרך שבה פועלות פלטפורמות המדיה החברתית. פלטפורמות המדיה החברתית הפכו יותר ממוקדות בהכנסות מפרסום ופיתחו כלים שיעזרו למותגים להגיע לקהל היעד שלהם. זה הוביל לפיתוח פורמטים חדשים של מודעות, כמו פוסטים וסיפורים ממומנים, ואפשרויות מיקוד חדשות המאפשרות למותגים להגיע לקהלים מאוד ספציפיים.

אסטרטגיות למסעות פרסום מוצלחים של שיווק דיגיטלי ממומן

אחד המפתחות לקמפיין שיווק דיגיטלי ממומן מוצלח הוא אסטרטגיה ברורה. אסטרטגיה תעזור לך להגדיר את היעדים, קהל היעד, המסרים והתקציב שלך. הנה כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור לך ליצור קמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי ממומן:

  • 1. הגדירו את קהל היעד שלכם:
    חשוב להבין מי קהל היעד שלכם ומה הצרכים והאינטרסים שלו. זה יעזור לך ליצור תוכן רלוונטי ומושך אותם.
  • 2. הגדר יעדים ברורים:
    הגדירו מה אתם רוצים להשיג עם הקמפיין שלכם, כמו הגברת המודעות למותג, יצירת לידים או הגברת מכירות. זה יעזור לך למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך.
  • 3. בחרו את הפלטפורמה הנכונה:
    לפלטפורמות שונות יש קהלים ופורמטים שונים. בחר את הפלטפורמה המתאימה ביותר לקהל היעד ולמטרות הקמפיין שלך.
  • 4. צור תוכן מרתק:
    התוכן שלך צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית, אינפורמטיבי ורלוונטי לקהל היעד שלך. השתמש בוויזואליות מושכת עין ובהודעות מושכות כדי ללכוד את תשומת הלב שלהם.
  • 5. השתמש במשפיענים:
    שיתוף פעולה עם משפיענים יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולבנות אמון עם קהל היעד שלך. בחרו משפיענים שיש להם עוקבים חזקים ומתיישרים עם ערכי המותג שלכם.
  • 6. מעקב והתאם:
    עקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך והתאם את האסטרטגיה שלך בהתאם. זה יעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.
  • 7. יש קריאה ברורה לפעולה:
    לתוכן שלך צריך להיות קריאה ברורה לפעולה שאומרת לקהל שלך מה לעשות הלאה, כגון לבקר באתר האינטרנט שלך, להירשם לניוזלטר או לבצע רכישה.
  • 8. השתמש במיקוד מחדש:
    מיקוד מחדש מאפשר לך להציג מודעות לאנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם המותג שלך. זה יכול לעזור לך להמיר יותר לידים ללקוחות.
  • 9. בדיקה והתנסות:
    בדוק פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות העברת הודעות ומיקוד כדי לראות מה הכי מתאים למסע הפרסום שלך. ניסוי יכול לעזור לך למצוא הזדמנויות חדשות ולבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.

מדריך שלב אחר שלב ליצירת קמפיין שיווק דיגיטלי ממומן מוצלח
מדריך שלב אחר שלב ליצירת קמפיין שיווק דיגיטלי ממומן מוצלח

מדידת החזר ה-ROI של שיווק דיגיטלי ממומן

מדידת ההחזר על ההשקעה (ROI) של קמפיין השיווק הדיגיטלי הממומן שלך חיונית כדי לקבוע את הצלחת המאמצים שלך. על ידי מדידת החזר ה-ROI, תוכל לקבוע אם מסע הפרסום שלך מניב את התוצאות הרצויות ואם הוא שווה את ההשקעה. הנה כמה דרכים למדוד את החזר ה-ROI של קמפיין השיווק הדיגיטלי הממומן שלך:

  • 1. הגדר יעדים ברורים:
    לפני שתתחיל את מסע הפרסום שלך, הגדר את היעדים שלך וכיצד תמדוד אותם. זה יעזור לך לקבוע את החזר ה-ROI של מסע הפרסום שלך.
  • 2. עקוב אחר המרות:
    השתמש בכלי מעקב כדי לעקוב אחר כמה אנשים לוחצים על המודעות שלך וממירים ללקוחות. זה יעזור לך לקבוע את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך ביצירת לידים ומכירות.
  • 3. מדידת מעורבות:
    עקוב אחר מספר האנשים שעוסקים בתוכן שלך, כגון לייקים, תגובות ושיתופים. זה יעזור לך לקבוע את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך בבניית מודעות למותג ומעורבות.
  • 4. מדוד עלייה במותג:
    השתמש במחקרי עלייה במותג כדי למדוד את ההשפעה של מסע הפרסום שלך על המודעות והתפיסה למותג. זה יעזור לך לקבוע אם למסע הפרסום שלך יש השפעה חיובית על המותג שלך.
  • 5. חשב את העלות לרכישה:
    חשב את העלות לרכישה (CPA) כדי לקבוע כמה עולה לרכוש לקוח חדש. זה יעזור לך לקבוע אם מסע הפרסום שלך חסכוני ומייצר החזר ROI חיובי.
  • 6. השתמש בבדיקת A/B:
    השתמש בבדיקת A/B כדי לבדוק פורמטים שונים של מודעות, הודעות ואפשרויות מיקוד כדי לראות מה הכי מתאים למסע הפרסום שלך. זה יעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לקבלת תוצאות והחזר ROI טובים יותר.
  • 7. מעקב והתאם:
    עקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך והתאם את האסטרטגיה שלך בהתאם. זה יעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לקבלת תוצאות והחזר ROI טובים יותר.

העתיד של קידום המותג לאחר מגיפה

מגיפת ה-COVID-19 שינתה את האופן שבו מותגים מקדמים את עצמם, וסביר להניח שהשינויים הללו ימשיכו להשפיע על עתיד קידום המותג. הנה כמה טרנדים שעשויים לעצב את עתיד קידום המותג לאחר מגיפה:

  • 1. התמקדות מוגברת בשיווק דיגיטלי:
    המגיפה האיצה את המעבר לשיווק דיגיטלי, וסביר להניח שמגמה זו תימשך גם לאחר המגיפה. מותגים יצטרכו להשקיע יותר באסטרטגיות שיווק דיגיטליות, כגון שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן ושיווק משפיענים, כדי להגיע לקהל היעד שלהם.
  • 2. דגש על מטרת המותג והערכים:
    המגיפה הדגישה את החשיבות של מותגים בעלי מטרה וערכים ברורים. צרכנים נוטים יותר לתמוך במותגים שמתיישרים עם הערכים שלהם ומשפיעים לטובה על החברה. מותגים יצטרכו להתמקד בתקשורת המטרה והערכים שלהם כדי לבנות אמון ונאמנות עם הצרכנים.
  • 3. התאמה אישית וחווית לקוח:
    המגיפה הגבירה את חשיבות חווית הלקוח, וסביר להניח שמגמה זו תימשך גם לאחר המגיפה. מותגים יצטרכו להתמקד במתן חווית לקוח מותאמת וחלקה בכל נקודות המגע כדי לבנות נאמנות ולמשוך לקוחות חדשים.
  • עלייתם של אירועים וירטואליים

    אירועים וירטואליים הפכו פופולריים יותר ויותר במהלך המגיפה, וסביר להניח שהם ימשיכו להיות חלק מרכזי בקידום המותג לאחר המגיפה. מותגים יכולים להשתמש באירועים וירטואליים כדי להתחבר לקהל היעד שלהם, להציג את המוצרים או השירותים שלהם ולספק תוכן בעל ערך. אירועים וירטואליים יכולים גם להיות חסכוניים יותר מאירועים אישיים ויכולים להגיע לקהל רחב יותר.

  • חשיבותה של אותנטיות

    אותנטיות תמיד הייתה חשובה בקידום המותג, אך סביר להניח שהיא תהפוך חשובה עוד יותר לאחר המגפה. צרכנים מחפשים מותגים אמיתיים ושקופים, והם יכולים לזהות בקלות מתי מותג אינו אותנטי. מותגים יצטרכו להתמקד בבניית קשרים אותנטיים עם הקהל שלהם כדי לבנות אמון ונאמנות.

    הצמיחה של תוכן שנוצר על ידי משתמשים

    תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הפך יותר ויותר פופולרי במהלך המגיפה, וסביר להניח שהמגמה הזו תימשך גם לאחר המגיפה. UGC יכולה להיות דרך רבת עוצמה עבור מותגים להתחבר לקהל שלהם, לבנות אמון וליצור באזז. מותגים יצטרכו להתמקד ביצירת הזדמנויות לקהל שלהם ליצור ולשתף UGC כדי לבנות מעורבות ונאמנות.

כדור בדולח מנבא את עתיד קידום המותג לאחר מגיפה
כדור בדולח מנבא את עתיד קידום המותג לאחר מגיפה

האם ישנה גישה חד-משמעית לשיווק דיגיטלי ממומן?

כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי ממומן, אין גישה אחת שמתאימה לכולם. כל מותג הוא ייחודי, ומה שעובד עבור מותג אחד אולי לא יעבוד עבור אחר. הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ממומן:

  • קהל יעד

    הצעד הראשון בפיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ממומן הוא להבין את קהל היעד שלך. מי הם? מהם תחומי העניין וההתנהגויות שלהם? באילו פלטפורמות הם משתמשים? על ידי הבנת קהל היעד שלך, אתה יכול לפתח אסטרטגיה שמהדהדת אותם ומניעה מעורבות.

  • מטרות ויעדים

    השלב הבא הוא להגדיר את המטרות והיעדים שלך. מה אתה רוצה להשיג עם קמפיין השיווק הדיגיטלי הממומן שלך? האם זה כדי להגביר את המודעות למותג, להגביר מכירות או לבנות נאמנות? על ידי הגדרת היעדים והיעדים שלך, אתה יכול לפתח אסטרטגיה שמתיישרת עם היעדים העסקיים שלך ומניעה תוצאות.

  • פלטפורמה ופורמט

    גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הפלטפורמה והפורמט של התוכן הממומן שלך. לפלטפורמות שונות יש חוזקות וחולשות שונות, ופורמטים מסוימים עשויים לעבוד טוב יותר עבור המותג שלך מאשר אחרים. לדוגמה, תוכן וידאו עשוי להיות יעיל יותר בפלטפורמות מדיה חברתית, בעוד שתוכן ארוך עשוי להיות יעיל יותר באתר או בבלוג שלך.

    בנוסף לגורמים אלו, חשוב לנטר ולמדוד ללא הרף את האפקטיביות של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הממומן שלך. זה יאפשר לך לבצע התאמות לפי הצורך ולהבטיח שאתה משיג את המטרות והיעדים שלך.

חשיבות האותנטיות בתוכן ממומן

אותנטיות היא מרכיב מכריע בתוכן ממומן. צרכנים הופכים יותר ויותר מבינים ויכולים לזהות בקלות מתי מותג דוחף מוצר או שירות ללא כנות. כדי להבטיח שהתוכן הממומן שלך יהיה אפקטיבי, חשוב להיות אותנטי ושקוף עם הקהל שלך.

אחת הדרכים להשיג אותנטיות בתוכן ממומן היא שיתוף פעולה עם משפיענים או יוצרי תוכן שמתיישרים עם ערכי המותג והמסרים שלך. כאשר משפיענים מתעניינים באמת במוצר או בשירות שלך, ההתלהבות שלהם תתגלה בתוכן שלהם ותתהדהד עם העוקבים שלהם.

דרך נוספת להשיג אותנטיות היא להיות שקוף עם הקהל שלך לגבי אופי התוכן הממומן שלך. גילוי שפוסט ממומן יכול למעשה להגביר את האמון עם הקהל שלך, מכיוון שהוא מראה שאתה כנה וישר לגבי השותפויות שלך.

בנוסף, חשוב לוודא שהתוכן הממומן שלך רלוונטי ובעל ערך לקהל שלך. אם התוכן שלך מקדם יתר על המידה או אינו מספק ערך כלשהו לקהל שלך, סביר להניח שהוא יתכוונן ויתנתק.

על ידי מתן עדיפות לאותנטיות בתוכן הממומן שלך, אתה יכול לבנות אמון עם הקהל שלך ולעודד מעורבות ומכירות. למעשה, מחקר הראה שתוכן אותנטי יכול למעשה להגביר את נאמנות המותג ושימור הלקוחות.

עם זאת, חשוב לציין שהשגת אותנטיות בתוכן ממומן עשויה להיות מאתגרת. מותגים חייבים למצוא איזון בין קידום המוצרים או השירותים שלהם לבין מתן ערך לקהל שלהם. חשוב גם להימנע מקידום יתר או הרוויה של הקהל שלך עם יותר מדי תוכן ממומן.

צילום מסך של פוסט ממומן אותנטי שמהדהד עם הקהל
צילום מסך של פוסט ממומן אותנטי שמהדהד עם הקהל

ניווט בהשלכות האתיות של שיווק דיגיטלי ממומן

שיווק דיגיטלי ממומן מגיע עם סט משלו של השלכות אתיות שמותגים חייבים לנווט בהן. אחד החששות העיקריים הוא הפוטנציאל של תוכן ממומן להטעות או להטעות את הצרכנים. כדי להימנע מכך, מותגים חייבים לוודא שהתוכן הממומן שלהם מסומן בבירור ככזה ושהם שקופים לגבי השותפויות שלהם.

דאגה אתית נוספת היא השימוש בשיווק משפיענים. מותגים חייבים להבטיח שהמשפיעים שלהם יהיו כנים ושקופים לגבי השותפויות שלהם ושהם לא מקדמים מוצרים שהם לא מאמינים בהם או שמזיקים לקהל שלהם. בנוסף, מותגים חייבים להבטיח שהמשפיעים שלהם לא מקדמים תקני גוף לא מציאותיים או מקדמים התנהגות מזיקה.

מותגים חייבים גם להבטיח שהתוכן הממומן שלהם אינו פוגע או מפלה. זה כולל הימנעות משימוש בשפה פוגענית, בדימויים או בסטריאוטיפים. כמו כן, עליהם לוודא שהתוכן הממומן שלהם אינו מקדם דברי שטנה או אפליה כלפי קבוצת אנשים כלשהי.

בנוסף לדאגות אלה, מותגים חייבים גם להיות מודעים להשפעתם על הסביבה והחברה. זה כולל הימנעות מקידום מוצרים או שירותים המזיקים לסביבה או שתורמים לבעיות חברתיות, כגון עוני או אי שוויון.

כדי לנווט את ההשלכות האתיות הללו, מותגים חייבים להיות בעלי סט ברור של ערכים וקווים מנחים עבור מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים הממומנים שלהם. הם חייבים להבטיח שהשותפויות שלהם יתאימו עם הערכים שלהם ושהם שקופים וישרים עם הקהל שלהם. מותגים חייבים גם להיות מוכנים לקחת אחריות על כל השפעה שלילית שעלולה להיות לקמפיינים שלהם ולנקוט צעדים כדי לטפל בחששות אלה.

כיצד לבחור את הפלטפורמה המתאימה לתוכן הממומן שלך

כשמדובר בשיווק דיגיטלי ממומן, בחירת הפלטפורמה הנכונה היא חיונית להצלחה. לפלטפורמות שונות יש קהלים ושיעורי מעורבות שונים, ולכן על מותגים לשקול היטב איזו פלטפורמה תגיע בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלהם ותשיג את יעדי השיווק שלהם. להלן מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הפלטפורמה הנכונה עבור התוכן הממומן שלך:

  • 1. קהל:
    השיקול הראשון בבחירת פלטפורמה הוא הקהל. מותגים חייבים לשקול באיזו פלטפורמה קהל היעד שלהם הכי פעיל ואיזו פלטפורמה תגיע אליהם בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, אם קהל היעד שלך הוא בעיקר מבוגרים צעירים, TikTok או Instagram עשויות להיות הפלטפורמות הטובות ביותר להגיע אליהם.
  • 2. מעורבות:
    חשוב לקחת בחשבון גם את שיעור המעורבות בפלטפורמה. מותגים חייבים לבחור פלטפורמה עם שיעור מעורבות גבוה כדי להבטיח שהקהל שלהם יראה את התוכן הממומן שלהם וייצור איתו אינטראקציה. ניתן למדוד זאת על ידי הסתכלות על מספר הלייקים, התגובות והשיתופים בפלטפורמה.
  • 3. פורמט:
    פלטפורמות שונות מציעות פורמטים שונים לתוכן ממומן, כגון תמונות, סרטונים או סיפורים. מותגים חייבים לשקול איזה פורמט יציג בצורה הטובה ביותר את המוצר או השירות שלהם ויהדהד עם הקהל שלהם. לדוגמה, תוכן וידאו עשוי להיות יעיל יותר להדגמת מוצר, בעוד שתמונות עשויות להיות טובות יותר להצגת סגנון חיים או אסתטיקה.
  • 4. התאמה למותג:
    לבסוף, מותגים חייבים לשקול את ההתאמה של המותג לפלטפורמה. פלטפורמות מסוימות עשויות להתיישר טוב יותר עם ערכי המותג או האסתטיקה של המותג, ולכן חשוב לבחור בפלטפורמה שתתאים לתדמית המותג ולמסרים הכוללים.

תרשים זרימה המנחה עסקים בבחירת הפלטפורמה הנכונה לתוכן ממומן
תרשים זרימה המנחה עסקים בבחירת הפלטפורמה הנכונה לתוכן ממומן

התאמת המסר שלך לפלטפורמות ופורמטים שונים

כשמדובר בשיווק דיגיטלי ממומן, התאמת המסר שלך לפלטפורמות ופורמטים שונים חיונית להצלחה. לכל פלטפורמה יש את התכונות והקהל הייחודיים שלה, ולכן מותגים חייבים להתאים את המסרים שלהם לכל פלטפורמה כדי להבטיח השפעה מקסימלית. הנה כמה טיפים להתאמת המסר שלך לפלטפורמות ופורמטים שונים:

  • 1. דע את הקהל שלך:
    הבנת קהל היעד שלך היא הצעד הראשון להתאמת המסר שלך לפלטפורמות שונות. מותגים חייבים לדעת מי הקהל שלהם, במה הם מתעניינים וכיצד הם מעורבים בתוכן בכל פלטפורמה. זה יעזור למותגים ליצור מסרים שיהדהדו עם הקהל שלהם ויעודד אותם לפעול.
  • 2. התאמה אישית של פורמטים:
    לכל פלטפורמה יש פורמט ייחודי משלה לתוכן ממומן, כגון תמונות, סרטונים או סיפורים. מותגים חייבים להתאים אישית את המסר שלהם כך שיתאים לפורמט של כל פלטפורמה. לדוגמה, סיפורי אינסטגרם עשויים לדרוש תוכן קצר יותר ומושך יותר מבחינה ויזואלית, בעוד שלינקדאין עשויה לדרוש תוכן אינפורמטיבי יותר מבוסס טקסט.
  • 3. עקביות במסרי המותג:
    אמנם חשוב להתאים הודעות לכל פלטפורמה, אך חשוב באותה מידה לשמור על עקביות במסרי המותג בכל הפלטפורמות. מותגים חייבים להבטיח שהמסרים שלהם מתאימים לתדמית המותג ולמסרים הכוללים שלהם, תוך שהם מותאמים גם לתכונות הייחודיות של כל פלטפורמה.
  • 4. ניסוי:
    לבסוף, מותגים חייבים להיות מוכנים להתנסות עם הודעות ופורמטים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור כל פלטפורמה. בדיקת הודעות ופורמטים שונים יכולה לעזור למותגים לקבוע מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלהם ולהניב תוצאות טובות יותר.

הכוח של תוכן וידאו בשיווק דיגיטלי ממומן

תוכן וידאו הפך בשנים האחרונות לצורה פופולרית יותר ויותר של שיווק דיגיטלי ממומן. מותגים פונים לתוכן וידאו כי יש לו את הכוח למשוך ולרתק את הקהל בצורה שצורות תוכן אחרות לא יכולות. תוכן וידאו הוא גם תכליתי וניתן להשתמש בו על פני מספר פלטפורמות, מה שהופך אותו לכלי יעיל להגעה לקהל רחב יותר. הנה כמה סיבות מדוע תוכן וידאו כה רב עוצמה בשיווק דיגיטלי ממומן:

ראשית, תוכן וידאו מרתק מאוד. זה מאפשר למותגים לספר סיפור ולעורר רגשות בצורה שצורות תוכן אחרות לא יכולות. על ידי שימוש בוויזואליה, מוזיקה ונרטיב, מותגים יכולים ליצור חיבור חזק עם הקהל שלהם ולהשאיר רושם מתמשך.

שנית, תוכן וידאו ניתן לשיתוף. כאשר אנשים נהנים מסרטון, סביר יותר שהם ישתפו אותו עם החברים והמשפחה שלהם. זה יכול לעזור למותגים להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם.

שלישית, תוכן וידאו הוא רב תכליתי. ניתן להשתמש בו על פני פלטפורמות מרובות, כולל מדיה חברתית, אתרים ושיווק בדוא"ל, מה שהופך אותו לכלי יעיל להגעה לקהל רחב יותר. מותגים יכולים גם ליישם מחדש תוכן וידאו לפלטפורמות שונות, כמו קליפים קצרים לאינסטגרם או סרטונים ארוכים יותר ליוטיוב.

לבסוף, תוכן וידאו ניתן למדידה. מותגים יכולים למדוד את הצלחת תוכן הווידאו שלהם על ידי מעקב אחר מדדים כמו צפיות, מעורבות והמרות. זה מאפשר למותגים לקבוע את האפקטיביות של תוכן הווידאו שלהם ולבצע התאמות כדי לשפר את התוצאות שלהם.

החשיבות של שיווק דיגיטלי ממומן לקידום מותג בעידן הקורונה:

סוג מודעה פלטפורמת מודעות עלות ממוצעת לקליק (CPC) עלות ממוצעת להופעה (CPM)
חיפוש פרסומות Google Ads 2.5 ₪ 0.3 ₪
מודעות לתצוגה מודעות פייסבוק 1.5 ₪ 0.2 ₪
מודעות וידאו מודעות YouTube 4 ₪ 0.5 ₪
מודעות חברתיות מודעות אינסטגרם 2.7 ₪ 0.4 ₪

לסיכום, שיווק דיגיטלי ממומן הוכיח את עצמו ככלי קריטי לקידום מותג בעידן הקורונה. עסקים חייבים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להישאר רלוונטיים ותחרותיים בסביבה המשתנה במהירות זו. על ידי מינוף תוכן ממומן, מותגים יכולים לשפר את הנראות שלהם, למקד לקהל גדול יותר, ובסופו של דבר, להניע צמיחה והצלחה בזמנים מאתגרים אלה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

מה זה ביטוח רכב? ולמה כדאי לבחור בחברת "ליברה" כחברת הביטוח שלי ? מה עדיף: ביטוח ישיר או סוכן ביטוח? וכיצד מוזילים את הביטוח ?

מאמר זה מספק סקירה כללית של ביטוח רכב, מסביר מדוע מאזניים היא בחירה מצוינת עבור חברת הביטוח שלך, ודן ביתרונות ובחסרונות של ביטוח ישיר לעומת

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner