כמה עולה לפרסם ב- outbrain

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את העלויות הכרוכות בפרסום ב-Outbrain, אחת מפלטפורמות גילוי התוכן המובילות. הוא מספק ניתוח מקיף של גורמים שונים המשפיעים על התמחור, כגון יעדי מסע הפרסום, אפשרויות מיקוד ואסטרטגיות הצעות מחיר, כדי לעזור לעסקים לקבל החלטות מושכלות לגבי יוזמות השיווק שלהם.

מבוא: כוחו של גילוי תוכן

בעידן הדיגיטלי של היום, חברות מחפשות כל הזמן דרכים להציג את התוכן שלהן בפני לקוחות פוטנציאליים. עם כל כך הרבה תחרות על תשומת הלב, זה יכול להיות קשה להתבלט בקהל. כאן נכנסות לתמונה פלטפורמות גילוי תוכן כמו Outbrain. על ידי הצבת תוכן ממומן לצד תוכן אורגני, Outbrain מאפשרת למותגים להגיע לקהלים חדשים בצורה לא פולשנית.

הכוח של גילוי תוכן טמון ביכולתו לחבר משתמשים עם תוכן רלוונטי שאולי לא היו מוצאים אחרת. זה יוצר מצב של win-win הן למפרסמים והן לצרכנים. מפרסמים מסוגלים להגביר את המודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר האינטרנט שלהם, בעוד שהצרכנים נחשפים לתוכן המותאם לתחומי העניין והצרכים שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של גילוי תוכן הוא היכולת שלו להגיע למשתמשים בכל שלבי המסע של הקונה. בין אם משתמש רק מתחיל לחקור נושא או מוכן לבצע רכישה, ניתן להשתמש בגילוי תוכן כדי להדריך אותו לאורך הדרך. על ידי אספקת מידע ומשאבים בעלי ערך, מותגים יכולים לבסס את עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

יתרון נוסף של גילוי תוכן הוא עלות-תועלת שלו. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות טלוויזיה או מודפס, גילוי תוכן מאפשר למותגים לשלם רק עבור הקליקים שהם מקבלים. המשמעות היא שמפרסמים יכולים לשלוט בעלויות שלהם ולהבטיח שהתקציב שלהם מנוצל ביעילות.

איור של הלוגו של Outbrain מוקף באייקונים שונים של גילוי תוכן
איור של הלוגו של Outbrain מוקף באייקונים שונים של גילוי תוכן

מה זה אאוטבריין?

Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המסייעת למפרסמים לקדם את התוכן שלהם לקהל רחב יותר. החברה, שנוסדה בשנת 2006, גדלה והפכה לאחת מרשתות גילוי התוכן הגדולות בעולם. Outbrain פועלת על ידי הצבת תוכן ממומן לצד תוכן אורגני במגוון רחב של אתרי אינטרנט של בעלי אתרים, כולל אתרי חדשות, בלוגים ופלטפורמות מדיה חברתית.

הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי להתאים תוכן ממומן למשתמשים שסביר להניח שיתעניינו בו. זה מבוסס על מגוון גורמים, כולל היסטוריית הגלישה של המשתמש, מונחי חיפוש ומידע דמוגרפי. על ידי מיקוד תוכן לקהלים ספציפיים, Outbrain עוזרת למפרסמים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם ולהגיע לקהל היעד הרצוי להם.

אאוטבריין עובדת עם מגוון רחב של מפרסמים, מעסקים קטנים ועד לתאגידים רב לאומיים גדולים. הפלטפורמה פופולרית במיוחד בקרב חברות בתעשיות הפיננסים, הטכנולוגיה והלייף סטייל. מפרסמים יכולים לבחור מתוך מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות מותאמות, מודעות וידאו ומודעות לתצוגה.

אחד היתרונות המרכזיים של Outbrain הוא היכולת שלה לספק תובנות וניתוחים בעלי ערך למפרסמים. זה כולל נתונים על מעורבות משתמשים, שיעורי קליקים ושיעורי המרות. על ידי ניתוח נתונים אלה, מפרסמים יכולים לכוונן את מסעות הפרסום שלהם ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם כדי להדהד טוב יותר עם קהל היעד שלהם.

איך Outbrain עובד?

אאוטבריין משתמש באלגוריתם מתוחכם כדי להתאים תוכן ממומן למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק בו. כאשר משתמש מבקר באתר מפרסם שהוא חלק מרשת Outbrain, הוא יראה מבחר מאמרים או סרטונים מומלצים בתחתית העמוד. המלצות אלו מבוססות על תחומי העניין של המשתמש, התנהגות גלישה קודמת וגורמים נוספים.

אם מפרסם רוצה לקדם את התוכן שלו באאוטבריין, הוא יוצר קמפיין ושולח את התוכן שלו לבדיקה. לאחר מכן, Outbrain תבדוק את התוכן כדי לוודא שהוא עומד בהנחיות שלהם ומתאים היטב לרשת שלהם. לאחר אישור התוכן, הוא מתווסף למאגר התוכן הממומן הזמין להפצה.

כאשר משתמש עוסק בתוכן ממומן, המפרסם מחויב עבור הקליק או המעורבות. העלות לקליק משתנה בהתאם למגוון גורמים, כולל התחרות על מילות מפתח, אפשרויות המיקוד שנבחרו ואסטרטגיית הצעת המחיר של המפרסם.

Outbrain מציעה מגוון אפשרויות מיקוד כדי לעזור למפרסמים להגיע לקהל הרצוי שלהם. אלה כוללים מיקוד גיאוגרפי, מיקוד למכשירים ומיקוד מבוסס-עניין. מפרסמים יכולים גם למקד למשתמשים על סמך מילות מפתח או נושאים ספציפיים.

אחד היתרונות המרכזיים של אאוטבריין הוא היכולת שלה להביא תנועה איכותית לאתר. מכיוון שהפלטפורמה מכוונת למשתמשים על סמך תחומי העניין וההתנהגות שלהם, התנועה שנוצרת על ידי Outbrain היא לרוב מעורבת יותר וסבירות גבוהה יותר להמרה מאשר תנועה ממקורות אחרים.

תרשים זרימה המראה כיצד פועלת מערכת המלצות התוכן של Outbrain
תרשים זרימה המראה כיצד פועלת מערכת המלצות התוכן של Outbrain

למה לבחור באאוטבריין לצרכי הפרסום שלך?

Outbrain היא בחירה פופולרית עבור מפרסמים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים. אחד היתרונות הגדולים ביותר של Outbrain הוא היכולת שלה למקד למשתמשים על סמך תחומי העניין וההתנהגות שלהם, וכתוצאה מכך תנועה איכותית ושיעורי מעורבות טובים יותר.

יתרון נוסף של Outbrain הוא הטווח הגלובלי שלה. הפלטפורמה פועלת בלמעלה מ-55 מדינות, ומספקת למפרסמים גישה לקהל עצום ולמגוון אפשרויות מיקוד. בין אם אתה מחפש להתחבר ללקוחות באזור שלך או להרחיב את טווח ההגעה שלך לקהל גלובלי, Outbrain יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

Outbrain מציעה גם מגוון כלים ותכונות שיעזרו למפרסמים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולמקסם את החזר ה-ROI שלהם. אלה כוללים דיווח וניתוח בזמן אמת, המאפשרים למפרסמים לעקוב אחר הביצועים שלהם ולהתאים את האסטרטגיה שלהם לפי הצורך. בנוסף, צוות תמיכת הלקוחות של Outbrain זמין לסייע למפרסמים בכל שאלה או בעיה שהם עשויים להיתקל בהם.

גורמים המשפיעים על עלות הפרסום באאוטבריין

  • יעדי מסע הפרסום:
    עלות הפרסום ב-Outbrain עשויה להשתנות בהתאם ליעדי מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם אתה מעוניין להביא תנועה לאתר שלך, ייתכן שתצטרך להציע הצעות גבוהות יותר כדי להתחרות עם מפרסמים אחרים שמכוונים גם הם לאותו קהל.
  • 2. אפשרויות מיקוד:
    אאוטבריין מציעה מגוון אפשרויות מיקוד, כולל מיקום, תחומי עניין והתנהגות. ככל שאפשרויות המיקוד שלך ספציפיות יותר, כך העלות עשויה להיות גבוהה יותר.
  • 3. אסטרטגיות הצעות מחיר:
    Outbrain פועלת לפי מודל של עלות לקליק (CPC), כלומר מפרסמים מציעים הצעות על הסכום שהם מוכנים לשלם עבור כל קליק על המודעה שלהם. ככל שהצעת המחיר שלך גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהמודעה שלך תוצג.
  • 4. איכות המודעה:
    אאוטבריין שמה דגש חזק על איכות המודעות, שכן היא שמה לה למטרה לספק למשתמשים חוויה חיובית. מודעות הנחשבות כאיכות נמוכה עשויות להיענש בעלויות גבוהות יותר או מיקום מודעה נמוך יותר.
  • 5. תחרות:
    כמו בכל פלטפורמת פרסום, רמת התחרות יכולה להשפיע על עלות הפרסום באאוטבריין. אם ישנם מפרסמים רבים שמתחרים על אותו קהל, העלות לקליק עשויה להיות גבוהה יותר.

תרשים המפרט גורמים המשפיעים על עלויות הפרסום באאוטבריין
תרשים המפרט גורמים המשפיעים על עלויות הפרסום באאוטבריין

יעדי הקמפיין: מה אתה מנסה להשיג?

כשמדובר בפרסום באאוטבריין, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא יעדי מסע הפרסום שלך. מה אתה מנסה להשיג עם מסע הפרסום שלך? הנה כמה יעדי מסע נפוצים וכיצד הם יכולים להשפיע על עלות הפרסום ב-Outbrain.

  • 1. יצירת תנועה:
    אם המטרה שלך היא להביא תנועה לאתר שלך, ייתכן שתצטרך להציע הצעות גבוהות יותר כדי להתחרות עם מפרסמים אחרים שמכוונים גם הם לאותו קהל. מודל העלות לקליק (CPC) של Outbrain אומר שככל שאתה מציע יותר, כך גדל הסיכוי שהמודעה שלך תוצג ללקוחות פוטנציאליים. עם זאת, חשוב לוודא שדף הנחיתה שלך מותאם להמרת מבקרים ללקוחות, שכן תעבורה גבוהה לא בהכרח מתורגמת למכירות גבוהות.
  • 2. מודעות למותג:
    אם המטרה שלך היא להגביר את המודעות למותג, ייתכן שתרצה להתמקד בהופעות ולא בקליקים. מודל העלות להופעה (CPM) של Outbrain מאפשר לך לשלם עבור כל 1,000 פעמים שהמודעה שלך מוצגת ללקוחות פוטנציאליים. זו יכולה להיות אפשרות משתלמת יותר אם אינך מחפש בהכרח קליקים או המרות, אלא חשיפה והכרה במותג.
  • 3. יצירת לידים:
    אם המטרה שלך היא לייצר לידים, מומלץ לשקול להשתמש בטפסי יצירת לידים של Outbrain. טפסים אלה מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים לשלוח את פרטי הקשר שלהם מבלי לעזוב את פלטפורמת Outbrain, מה שמקל עליהם לתקשר עם המותג שלך. עם זאת, חשוב לציין שמסעות פרסום ליצירת לידים עשויים להיות יקרים יותר מסוגי מסעות פרסום אחרים, שכן מודל העלות להפניה (CPL) אומר שאתה משלם עבור כל שליחת טופס.

אפשרויות מיקוד: מי הקהל שלך?

Outbrain מציעה מגוון אפשרויות מיקוד שיעזרו לך להגיע לקהל הרצוי שלך. ככל שהמיקוד שלך ספציפי יותר, כך גדל הסיכוי שתגיע לאנשים הנכונים ותקבל החזר גבוה יותר על ההשקעה. להלן כמה מאפשרויות המיקוד הזמינות ב-Outbrain:

  • 1. מיקוד גיאוגרפי:
    Outbrain מאפשר לך למקד לאזורים גיאוגרפיים ספציפיים, ממדינות שלמות ועד לערים בודדות. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם אתה מקדם עסק או אירוע מקומי ורוצה להגיע לאנשים באזור מסוים.
  • 2. מיקוד למכשירים:
    אתה יכול גם למקד למכשירים ספציפיים, כגון מחשבים שולחניים, טאבלטים או טלפונים ניידים. זה יכול להיות שימושי אם יש לך אפליקציה לנייד או אם אתה מפעיל מסע פרסום מותאם למכשיר ספציפי.
  • 3. מיקוד לפי עניין:
    Outbrain משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי לנתח את התנהגות הגלישה ותחומי העניין של המשתמשים, מה שמאפשר לך למקד לאנשים שיש סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצר או בשירות שלך. זו יכולה להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד.
  • 4. מיקוד לפי הקשר:
    Outbrain גם מאפשר לך למקד את המודעות שלך על סמך תוכן המאמר או האתר שבו הן יוצגו. המשמעות היא שהמודעות שלך יוצגו רק לאנשים שקוראים תוכן שרלוונטי למוצר או לשירות שלך.
  • 5. מיקוד מחדש:
    מיקוד מחדש מאפשר לך להציג מודעות לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך או קיימו אינטראקציה עם המותג שלך בדרך כלשהי. זו יכולה להיות דרך יעילה ביותר למשוך מחדש לקוחות פוטנציאליים ולהניב המרות.

אסטרטגיות הצעות מחיר: כמה אתה מוכן לשלם?

בעת פרסום ב-Outbrain, תצטרך להחליט כמה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק או הופעה. Outbrain משתמשת במערכת הצעות מחיר, שבה מפרסמים מתחרים על הצגת המודעות שלהם בדף מסוים. ככל שהצעת המחיר שלך גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהמודעה שלך תוצג.

ישנן מספר אסטרטגיות הצעות שונות שבהן תוכל להשתמש ב-Outbrain. הנפוץ ביותר הוא מחיר לקליק (CPC), שבו אתה משלם בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה מתמקד בהנעת תנועה לאתר שלך.

אסטרטגיית הצעות נוספת היא עלות לאלף הופעות (CPM), שבה אתה משלם על כל 1,000 פעמים שהמודעה שלך מוצגת. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה מתמקד במודעות למותג ורוצה להציג את המודעה שלך בפני כמה שיותר אנשים.

Outbrain מציעה גם מודל היברידי שנקרא מחיר למעורבות (CPE), שבו אתה משלם רק כאשר מישהו מקיים אינטראקציה עם המודעה שלך בצורה ספציפית, כגון צפייה בסרטון או מילוי טופס. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה מתמקד ביצירת לידים או בפעולות ספציפיות אחרות.

כשמחליטים על אסטרטגיית הצעת המחיר שלך, חשוב לקחת בחשבון את יעדי הקמפיין ואת התקציב שלך. יהיה עליך לאזן את העלות של כל קליק או הופעה עם ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה. חשוב גם לעקוב אחר הביצועים שלך ולהתאים את הצעות המחיר שלך לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

הגדרת תקציב: מה המגבלה שלך?

כאשר מפרסמים באאוטבריין, חשוב להגדיר תקציב שמתאים ליעדי השיווק הכוללים שלך. התקציב שלך יהיה תלוי במגוון גורמים, כולל יעדי מסע הפרסום, קהל היעד ואסטרטגיית הצעות המחיר שלך.

אחד השלבים הראשונים בהגדרת תקציב הוא קביעת הסכום שאתה מוכן להוציא על מסע הפרסום שלך בסך הכל. זה יעזור לך לקבוע כמה אתה יכול להקצות לאאוטבריין באופן ספציפי. תצטרך גם לשקול כמה זמן אתה רוצה שהקמפיין שלך יפעל ובאיזו תדירות אתה רוצה שהמודעות שלך יוצגו.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קהל היעד שלך. Outbrain מציעה מגוון אפשרויות מיקוד, כולל נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. ככל שהמיקוד שלך ספציפי יותר, כך גדל הסיכוי שתגיע לקהל האידיאלי שלך, אבל זה גם יכול להגדיל את העלויות שלך.

אסטרטגיית הצעת המחיר שלך תשפיע גם על התקציב שלך. אם אתה משתמש במודל של עלות לקליק (CPC), תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק. באופן דומה, אם אתה משתמש במודל של עלות לאלף הופעות (CPM), תצטרך להחליט כמה אתה מוכן לשלם עבור כל 1,000 הופעות.

חשוב לזכור שפרסום באאוטבריין הוא תחום תחרותי, והעלויות שלך עשויות להשתנות בהתאם לתחרות על שטחי פרסום. כתוצאה מכך, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלך ולהתאים את התקציב שלך לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

השוואת Outbrain לפלטפורמות פרסום אחרות

Outbrain היא רק אחת מפלטפורמות פרסום רבות הזמינות למשווקים כיום. כאשר בוחנים את האפשרויות שלך, חשוב להשוות את Outbrain לפלטפורמות אחרות כדי לקבוע איזו מתאימה ביותר לצרכים שלך.

פלטפורמה אחת שהרבה פעמים משווים לאאוטבריין היא Taboola. שתי הפלטפורמות מציעות אפשרויות פרסום מקורי, המאפשרות לך לקדם את התוכן שלך לצד תוכן רלוונטי אחר מרחבי האינטרנט. עם זאת, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין שתי הפלטפורמות. לדוגמה, Taboola ידועה כבעלת רשת גדולה יותר של מפרסמים, בעוד שאאוטבריין עשויה להציע אפשרויות מיקוד מפורטות יותר.

פלטפורמה נוספת שכדאי לשקול היא Google Ads. בעוד ש-Google Ads היא בעיקר פלטפורמת פרסום ברשת החיפוש, היא מציעה כמה אפשרויות פרסום מקורי דרך רשת המדיה שלה. עם זאת, Google Ads נוטה להיות יקרה יותר מ-Outbrain, וייתכן שאינה המתאימה ביותר למותגים עם תקציב מוגבל.

מודעות פייסבוק היא עוד פלטפורמה פופולרית שכדאי לקחת בחשבון. בעוד ש-Facebook Ads מתמקדת בעיקר בפרסום ברשתות חברתיות, היא מציעה אפשרויות פרסום מקוריות שיכולות להיות דומות להצעות של Outbrain. עם זאת, חשוב לזכור שמודעות פייסבוק נוטות להיות יקרות יותר מ-Outbrain, וייתכן שאינן מתאימים ביותר למותגים שמחפשים למקסם את החזר ה-ROI שלהם.

איך העלויות של Outbrain מסתדרות עם Google Ads?

כשזה מגיע לפרסום באינטרנט, גוגל אדס היא אחת השחקנים הגדולים במשחק. אבל איך Outbrain, פלטפורמת גילוי תוכן, משתווה מבחינת עלות? בואו נסתכל.

  • השוואת מחיר לקליק:

    אחת הדרכים הנפוצות ביותר לפרסם ב-Google Ads וב-Outbrain היא באמצעות מודל עלות לקליק, שבו אתה משלם בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך. לפי Outbrain, המחיר הממוצע שלהם לקליק הוא בסביבות $0.35, בעוד שהמחיר הממוצע לקליק של Google Ads יכול לנוע בין $1 ל-$2 עבור מודעות חיפוש ו-$0.50 עד $2 עבור מודעות לתצוגה. משמעות הדבר היא שאאוטבריין עשויה להיות אפשרות משתלמת יותר עבור מפרסמים עם תקציבים קטנים יותר.

  • השוואת עלות לאלף הופעות (CPM):

    דרך נוספת לפרסם בשתי הפלטפורמות היא באמצעות מודל CPM, שבו אתה משלם על כל אלף פעמים שהמודעה שלך מוצגת. המחיר הממוצע לאלף הופעות של Outbrain יכול לנוע בין $5 ל-$10, בעוד שהמחיר הממוצע לאלף הופעות של Google Ads יכול לנוע בין $5 ל-$50. בעוד שהעלות לאלף חשיפות של Google Ads יכולה להיות גבוהה יותר, חשוב לציין שאפשרויות המיקוד שלהן יכולות להיות ספציפיות יותר, מה שיכול להוביל לתוצאות טובות יותר עבור מסעות פרסום מסוימים.

  • השוואת עלויות כוללת:

    אמנם השוואת מחיר לקליק ומחיר לאלף הופעות יכולה להיות מועילה, אבל חשוב לקחת בחשבון את העלות הכוללת של הפרסום בכל פלטפורמה. העלויות של Google Ads עשויות להשתנות מאוד בהתאם לתחרות על שטחי מודעות ולאפשרויות המיקוד הספציפיות שבהן נעשה שימוש. העלויות של אאוטבריין יכולות גם הן להשתנות, אך בדרך כלל נוטות להיות עקביות יותר וצפויות יותר.

    בנוסף, ההתמקדות של Outbrain בגילוי תוכן יכולה להוביל לקהלים מעורבים יותר, מה שיכול בסופו של דבר להוביל להחזר ROI טוב יותר עבור מפרסמים. עם זאת, הדומיננטיות של Google Ads בשוק החיפוש ואפשרויות המיקוד שלהן יכולות להיות חשובות גם עבור קמפיינים מסוימים.

האם Outbrain זול יותר ממודעות פייסבוק?

כשזה מגיע לפרסום בפלטפורמות לגילוי תוכן, לעתים קרובות משווים את Outbrain לענקית המדיה החברתית פייסבוק. שתי הפלטפורמות מציעות אפשרויות מיקוד ופורמטים ייחודיים של מודעות, אך כיצד משתווים העלויות שלהן?

עלות לקליק (CPC) לעומת עלות לקליק (CPM):
ההבדל העיקרי בין Outbrain ל-Facebook Ads הוא מודל התמחור שלהם. Outbrain משתמש בדרך כלל במודל עלות לקליק, שבו מפרסמים משלמים עבור כל קליק על המודעה שלהם. פייסבוק, לעומת זאת, משתמשת בעיקר במודל CPM, שבו מפרסמים משלמים על כל 1,000 הופעות שהמודעה שלהם מקבלת. משמעות הדבר היא שמבנה העלויות של שתי הפלטפורמות עשוי להשתנות באופן משמעותי, כאשר Outbrain נתפסת לעתים קרובות יותר חסכונית יותר ליצירת קליקים ופייסבוק נתפסת כיעילה יותר להגברת המודעות למותג.

  • אפשרויות מיקוד:
    שתי הפלטפורמות מציעות מגוון רחב של אפשרויות מיקוד, אך האפשרויות הספציפיות הזמינות עשויות להשתנות. פייסבוק נוטה לקבל אפשרויות מיקוד דמוגרפיות ומבוססות עניין מפורטות יותר, בעוד שהמיקוד של Outbrain מתמקד יותר במיקוד לפי הקשר המבוסס על תוכן העמוד בו המודעה מופיעה. המשמעות היא שמפרסמים שמחפשים מיקוד מאוד ספציפי עשויים למצוא את פייסבוק יעילה יותר, בעוד שאלו שמחפשים מיקוד הקשרי רחב יותר עשויים להעדיף את Outbrain.
  • תחרות ומיקום מודעות:
    גורם נוסף שיכול להשפיע על עלות הפרסום בשתי הפלטפורמות הוא תחרות על שטחי פרסום. בפייסבוק, לעתים קרובות יש תחרות משמעותית על שטחי פרסום, במיוחד בתעשיות או נישות מסוימות. זה יכול להעלות את עלות הפרסום בפלטפורמה. ל-Outbrain, לעומת זאת, יש לרוב פחות תחרות על שטחי פרסום, מה שעלול להוביל לעלויות נמוכות יותר עבור המפרסמים.

סיפורי הצלחה: מי השיג תוצאות עם אאוטבריין?

Outbrain סייעה למותגים רבים להשיג את יעדי השיווק שלהם באמצעות קמפיינים יעילים לגילוי תוכן. סיפור הצלחה אחד כזה הוא של חברת התוכנה HubSpot. HubSpot השתמשה ב-Outbrain כדי לקדם את התוכן שלהם וראתה גידול פי 4 בהפניות שנוצרו דרך האתר שלהם.

באופן דומה, חברת הנסיעות, אקספדיה, השתמשה באאוטבריין כדי לקדם את חבילות הנסיעות שלה וראתה עלייה של 30% בשיעורי הקליקים (CTR) בהשוואה למאמצי הפרסום הקודמים שלה. זה הביא לעלייה משמעותית בהזמנות דרך האתר שלהם.

סיפור הצלחה בולט נוסף הוא זה של קמעונאי האופנה, JD Williams. JD Williams השתמש באאוטבריין כדי לקדם את התוכן שלהם וראה עלייה של 40% בתנועת האתר הכוללת. זה הביא לגידול משמעותי במכירות ובהכנסות של החברה.

בנוסף, Outbrain הצליחה לעזור לארגונים ללא מטרות רווח להשיג את יעדי השיווק שלהם. ארגון הצדקה הממוקם בבריטניה, WaterAid, השתמש באאוטבריין כדי להעלות את המודעות למשבר המים העולמי וראה עלייה של 100% במעורבות בתוכן שלהם.

לבסוף, אאוטבריין הצליחה לעזור לחברות מסחר אלקטרוני להגדיל את מכירותיהן. קמעונאית מקוונת, Wayfair, השתמשה ב-Outbrain כדי לקדם את המוצרים שלהם וראתה גידול פי 5 בהכנסות שנוצרו דרך האתר שלהם.

מקסום החזר ה-ROI שלך: טיפים לאופטימיזציה של מסע הפרסום שלך ב-Outbrain

בכל הנוגע להפקת המרב ממסע הפרסום שלך ב-Outbrain, ישנן מספר אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש כדי לייעל את ההחזר על ההשקעה (ROI). הנה כמה טיפים שיעזרו לך למקסם את התוצאות שלך:

1.

התמקד בקהל היעד שלך:
אחת הדרכים היעילות ביותר לייעל את מסע הפרסום שלך ב-Outbrain היא להתמקד בקהל היעד שלך. על ידי הבנת תחומי העניין, ההתנהגויות והדמוגרפיה שלהם, אתה יכול ליצור תוכן מודעה שמהדהד איתם ומעודד מעורבות. אתה יכול גם להשתמש באפשרויות המיקוד של Outbrain כדי להגיע לפלחים ספציפיים של הקהל שלך. על ידי התאמת התוכן שלך לקהל שלך ושימוש במיקוד מדויק, תוכל להגביר את האפקטיביות של המודעות שלך ולמקסם את החזר ה-ROI שלך.

2.

בצע אופטימיזציה של תוכן המודעה שלך:
כדי להפיק את המרב ממסע הפרסום שלך ב-Outbrain, חשוב ליצור תוכן מודעה משכנע שמושך את תשומת הלב של הקהל שלך. זה יכול לכלול כותרות מושכות את העין, תמונות או סרטונים מרתקים וקריאות ברורות לפעולה. תוכל גם לבדוק וריאציות שונות של מודעות כדי לראות אילו מהן מניבות את הביצועים הטובים ביותר ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך בהתאם. על ידי שיפור מתמיד של תוכן המודעה שלך, תוכל לשפר את שיעורי ההקלקה שלך ולמקסם את החזר ה-ROI שלך.

3. עקוב אחר מסע הפרסום שלך והתאם אותו:
לבסוף, כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות מקמפיין Outbrain שלך, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלך ולבצע התאמות לפי הצורך. זה יכול לכלול מעקב אחר שיעורי הקליקים ושיעורי ההמרות שלך, בדיקת אסטרטגיות הצעות מחיר שונות והתאמת אפשרויות המיקוד שלך. על ידי שמירה על ביצועי מסע הפרסום שלך וקבלת החלטות מבוססות נתונים, תוכל לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לאורך זמן ולמקסם את החזר ה-ROI שלך.

מעקב אחר הביצועים שלך: האם אתה מקבל תמורה לכספך?

אחד ההיבטים החשובים ביותר של פרסום ב-Outbrain הוא מעקב אחר הביצועים שלך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהתקציב שלך. Outbrain מספקת מגוון מדדים שיעזרו לך למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלך, כולל קליקים, הופעות והמרות.

כדי לעקוב אחר הביצועים שלך, חשוב להגדיר מעקב המרות בתוך Outbrain. זה יאפשר לך לראות אילו מודעות מניבות הכי הרבה המרות ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. אתה יכול גם להשתמש בכלי מעקב של צד שלישי כדי לקבל תצוגה מעמיקה יותר של הביצועים שלך.

מדד חשוב נוסף לניטור הוא שיעור הקליקים (CTR). זה מודד את אחוז המשתמשים שלוחצים על המודעה שלך לאחר שראו אותה. שיעור קליקים נמוך עשוי להצביע על כך שהמודעה שלך אינה מהדהדת עם קהל היעד שלך, וייתכן שתצטרך להתאים את המסר או המיקוד שלך.

עלות לרכישה (CPA) היא מדד מרכזי נוסף שיש לנטר. זה מודד את העלות של רכישת לקוח חדש באמצעות קמפיין Outbrain שלך. על ידי מעקב אחר המחיר לרכישה, תוכל לקבוע אם מסע הפרסום שלך חסכוני ולהתאים את התקציב שלך בהתאם.

חשוב גם לעקוב אחר הביצועים שלך לאורך זמן כדי לזהות מגמות ודפוסים. ייתכן שתבחין שמודעות מסוימות או אפשרויות מיקוד מסוימות מניבות ביצועים טובים יותר בשעות מסוימות של היום או בימים ספציפיים בשבוע. על ידי ניתוח נתונים אלה, תוכל לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך להשפעה מירבית.

התאמת האסטרטגיה שלך: כיצד לכוונן את מסע הפרסום שלך ב-Outbrain

לאחר שקמפיין Outbrain שלך פעיל, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלו ולבצע התאמות לפי הצורך כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. הנה כמה טיפים לכוונון עדין של אסטרטגיית Outbrain שלך:

ראשית, סקור את אפשרויות המיקוד שלך. אם אינך רואה את התוצאות הרצויות לך, אולי כדאי לבדוק מחדש את המיקוד שלך כדי להבטיח שאתה מגיע לקהל הנכון. שקול להתאים את הנתונים הדמוגרפיים או תחומי העניין שלך כך שיתאימו טוב יותר עם יעדי מסע הפרסום שלך.

לאחר מכן, תסתכל מקרוב על עותק המודעה והקריאייטיב שלך. האם הכותרות והתמונות שלך מרתקות מספיק כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך? שקול לבדוק וריאציות שונות כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך.

תחום מרכזי נוסף שכדאי להתמקד בו הוא אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. אם אינך משיג את התוצאות הרצויות, ייתכן שכדאי להתאים את הצעות המחיר שלך כדי להתחרות טוב יותר על שטחי מודעות. עם זאת, היזהר לא להפריז ולחרוג מהתקציב שלך.

לבסוף, שימו לב למדדי הביצועים שלכם, כגון שיעור קליקים (CTR) ועלות לקליק (CPC). מדדים אלה יכולים לספק תובנות חשובות לגבי ביצועי מסע הפרסום שלך והיכן ייתכן שיהיה עליך לבצע התאמות.

עתיד הפרסום באאוטבריין: מה הלאה?

כפלטפורמה מובילה לגילוי תוכן, Outbrain מתפתחת כל הזמן כדי לענות על הצרכים המשתנים של מפרסמים וצרכנים כאחד. אחת הטרנדים הגדולים ביותר בפרסום היא המעבר להעברת מסרים מותאמים אישית וממוקדים יותר, ואאוטבריין ממוקמת היטב כדי לנצל את המגמה הזו.

בשנים הקרובות, אנו יכולים לצפות לראות את Outbrain ממשיכה להשקיע ביכולות מיקוד מתקדמות, המאפשרות למפרסמים להגיע בצורה יעילה יותר לקהל האידיאלי שלהם. זה עשוי לכלול אפשרויות מיקוד מפורטות יותר המבוססות על התנהגות צרכנים, כמו גם שילוב של נתוני צד ראשון ממפרסמים.

תחום מיקוד נוסף עבור Outbrain עשוי להיות המשך ההרחבה של רשת המפרסמים ויוצרי התוכן שלה. על ידי שיתוף פעולה עם מגוון רחב יותר של גופי מדיה ויוצרי תוכן, Outbrain יכולה להציע למפרסמים גישה לקהל גדול ומגוון יותר.

בנוסף, אנו עשויים לראות את Outbrain חוקר פורמטים חדשים מעבר למודעות תצוגה מסורתיות, כגון תוכן ממומן או פרסום מקורי. פורמטים אלה יכולים להיות יעילים במיוחד במעורבות צרכנים וביצירת המרות, ועשויים להפוך לחלק חשוב יותר ויותר מההיצע של Outbrain.

לבסוף, אאוטבריין צפויה להמשיך ולהשקיע בכלי ניתוח ומעקב ביצועים מתקדמים. כלים אלה יכולים לעזור למפרסמים להבין טוב יותר את הקהל שלהם ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם להשפעה מרבית, ובסופו של דבר להביא לתוצאות טובות יותר ולהחזר גבוה יותר על ההשקעה.

מסקנה: האם Outbrain היא הבחירה הנכונה עבור תקציב השיווק שלך?

לסיכום, Outbrain יכולה להוות תוספת חשובה לתקציב השיווק שלך, במיוחד אם אתה מחפש להניע תנועה לאתר שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. עם זאת, חשוב לשקול היטב את יעדי הקמפיין, קהל היעד והתקציב שלך לפני השקעה בפרסום באאוטבריין.

אחד היתרונות המרכזיים של Outbrain הוא היכולת שלה לספק המלצות תוכן ממוקדות מאוד למשתמשים במגוון רחב של אתרים. זה יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר וליצור יותר תנועה לאתר שלך. בנוסף, מודל התמחור של Outbrain מאפשר לך להגדיר תקציב המתאים ליעדי השיווק הכוללים שלך ולהתאים את ההוצאות שלך לפי הצורך.

עם זאת, חשוב לזכור ש-Outbrain הוא שטח תחרותי, והעלויות שלך עשויות להשתנות בהתאם לתחרות על שטחי פרסום. חשוב גם לעקוב באופן קבוע אחר הביצועים שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך כדי להבטיח שאתה משיג את התוצאות הרצויות.

עלויות הכרוכות בפרסום באאוטבריין:

מטרות הקמפיין אפשרויות מיקוד אסטרטגיות הצעות מחיר עלות
טווח הגעה, מעורבות, מודעות למותג, המרה מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מכשיר, שעה ביום CPM, CPC, CPV כ-₪50-₪90 עלות לדקה
מודעות למותג מכשיר, שעה ביום, תחומי עניין מחיר לקליק, מחיר לרכישה כ-₪2-₪5 עלות לקליק
אירוסין מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מכשיר מחיר לצפייה כ-₪0.50-₪1.25 עלות לצפייה
המרה תחומי עניין, מכשיר, שעה ביום רואה חשבון כ-₪1-₪3 רו"ח

לסיכום, פרסום ב-Outbrain יכול להיות אסטרטגיה משתלמת עבור עסקים המעוניינים להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולהוביל תנועה לאתר שלהם. עם זאת, חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על העלויות ולנטר את ביצועי הקמפיינים כדי להבטיח החזר חיובי על ההשקעה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner