"כיצד מיתוג מבוסס ערכים יכול לסייע לשיווק דיגיטלי היום"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את הרעיון של מיתוג מבוסס ערך ואת חשיבותו הגוברת בנוף השיווק הדיגיטלי. זה מדגיש כיצד עסקים יכולים למנף גישה זו כדי לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהל שלהם, להגביר את נאמנות הלקוחות, ובסופו של דבר, להגביר את השורה התחתונה שלהם.

מבוא: השינוי לעבר מיתוג מבוסס ערך

בשנים האחרונות חל שינוי בולט למיתוג מבוסס ערך בעולם השיווק הדיגיטלי. חברות מכירות בחשיבות של העברת ערכי הליבה והאמונות שלהן ללקוחות, במקום רק להתמקד בקידום המוצרים או השירותים שלהן. גישה זו הפכה יותר ויותר פופולרית מכיוון שצרכנים מחפשים יותר מסתם מערכת יחסים עסקה עם מותגים. הם רוצים להרגיש מחוברים לחברות שהם קונים מהן, והם רוצים לדעת שהמותגים שהם תומכים בהם חולקים את הערכים שלהם. כתוצאה מכך, מיתוג מבוסס ערך הפך לכלי רב עוצמה לבניית נאמנות ואמון לקוחות לטווח ארוך.

ניתן לייחס את השינוי הזה למספר גורמים, כולל עליית המדיה החברתית, הגברת התחרות ושינוי העדפות הצרכנים. עם הופעת המדיה החברתית, חברות כבר לא יכולות להסתמך רק על שיטות פרסום מסורתיות כדי להגיע לקהל היעד שלהן. לצרכנים יש עכשיו קול גדול יותר, והם מצפים שהמותגים יתקשרו איתם בצורה אותנטית ושקופה יותר. במקביל, השוק הפך צפוף יותר, מה שמקשה על מותגים לבלוט ולהבדיל את עצמם. מיתוג מבוסס ערך מספק הזדמנות ייחודית לחברות לייחד את עצמן מהמתחרים ולהתחבר לצרכנים ברמה עמוקה יותר.

יתרה מכך, הצרכנים הופכים מודעים יותר ויותר להשפעה שיש לרכישות שלהם על הסביבה ועל החברה כולה. הם רוצים לתמוך במותגים שחולקים את הערכים שלהם ומפגינים מחויבות לאחריות חברתית. כתוצאה מכך, מותגים שמתעדפים קיימות, מקורות אתיים ושיטות אחריות חברתית אחרות נוטים יותר למשוך לקוחות נאמנים ולשמר אותם.

תמונת באנר המציגה קבוצה של אנשים מגוונים המייצגים את קהל היעד של המותג
תמונת באנר המציגה קבוצה של אנשים מגוונים המייצגים את קהל היעד של המותג

מהו מיתוג מבוסס ערך ולמה זה משנה?

מיתוג מבוסס ערך הוא אסטרטגיה שיווקית המתמקדת בתקשורת ערכי הליבה והאמונות של החברה לקהל היעד שלה. גישה זו מבוססת על הרעיון שצרכנים נוטים יותר להתחבר למותגים החולקים את הערכים והאמונות שלהם. על ידי הדגשת הערכים שלהן, חברות יכולות ליצור קשר משמעותי יותר עם הקהל שלהן ולבנות נאמנות ואמון לטווח ארוך.

מיתוג מבוסס ערך חשוב מכיוון שהוא מאפשר לחברות לבדל את עצמן בשוק צפוף. בעידן הדיגיטלי של היום, הצרכנים מופגזים במסרים פרסומיים של אינספור מותגים. כתוצאה מכך, לחברות יכול להיות קשה להתבלט וללכוד את תשומת הלב של הקהל שלהן. על ידי תקשורת ערכיהן, חברות יכולות לבסס זהות מותג ייחודית המייחדת אותן מהמתחרים.

יתרה מכך, מיתוג מבוסס ערך יכול לעזור לחברות לבנות קשר רגשי יותר עם הלקוחות שלהן. על ידי הדגשת הערכים שלהן, חברות יכולות לפנות לצרכנים ברמה עמוקה יותר וליצור תחושה של מטרה משותפת. חיבור רגשי זה יכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות והסברה, כמו גם ערך גבוה יותר לכל החיים של הלקוח.

בנוסף, מיתוג מבוסס ערך הוא כלי רב עוצמה לבניית אמון עם הצרכנים. הצרכנים של היום סקפטיים למסרים שיווקיים יותר מאי פעם, והם מחפשים יותר ויותר מותגים המפגינים אותנטיות ושקיפות. על ידי העברת הערכים והאמונות שלהן, חברות יכולות להפגין את מחויבותן לשקיפות ולבנות אמון עם הקהל שלהן.

לבסוף, מיתוג מבוסס ערך יכול לעזור לחברות למשוך ולשמר עובדים החולקים את הערכים שלהם. בשוק העבודה של היום, כישרונות מובילים מחפשים יותר מסתם תלוש משכורת. הם רוצים לעבוד עבור חברות שמתיישרות עם הערכים והאמונות האישיות שלהם. על ידי העברת הערכים שלהן, חברות יכולות למשוך ולשמר עובדים שנלהבים מהמשימה והחזון שלהם.

האם אותנטיות יכולה להיות המפתח להצלחה?

בעידן הדיגיטלי של היום, צרכנים סקפטיים לגבי מסרים שיווקיים יותר מאי פעם. הם מופגזים במסרים פרסומיים של אינספור מותגים, והם מחפשים יותר ויותר מותגים שמפגינים אותנטיות ושקיפות. אותנטיות הפכה לגורם קריטי בבניית אמון וביצירת קשרים רגשיים עם הלקוחות.

כאשר מותג הוא אותנטי, זה אומר שהוא נאמן לערכיו ולאמונותיו. מותגים אותנטיים לא מנסים להיות משהו שהם לא, והם לא מבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לקיים. במקום זאת, הם שקופים לגבי החוזקות והחולשות שלהם, והם כנים לגבי המוצרים והשירותים שלהם.

אותנטיות יכולה להיות המפתח להצלחה עבור חברות שרוצות לבנות זהות מותג חזקה ולבסס אמון עם הקהל שלהן. כאשר מותג הוא אותנטי, הוא יוצר תחושה של מטרה משותפת עם הלקוחות שלו. לקוחות מרגישים שהם חלק ממשהו גדול מהם, ויש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו נאמנים למותג בטווח הארוך.

יתרה מכך, אותנטיות יכולה לעזור לחברות לבדל את עצמן בשוק צפוף. על ידי נאמנות לערכים ולאמונות שלהן, חברות יכולות לבסס זהות מותג ייחודית המייחדת אותן מהמתחרים. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור חברות הפועלות בתעשיות תחרותיות מאוד.

עם זאת, לא ניתן לזייף אותנטיות. אם מותג אינו אותנטי, הלקוחות יראו במהירות את החזית. זה יכול להוביל לאובדן אמינות ואמון, שיכול להיות קשה להחזיר. אותנטיות דורשת הבנה עמוקה של ערכי הליבה והאמונות של החברה, ומחויבות לעמוד בערכים הללו בכל מה שהחברה עושה.

הצעת מחיר על אותנטיות של מומחה שיווק בעל שם
הצעת מחיר על אותנטיות של מומחה שיווק בעל שם

כוחו של סיפור בשיווק מבוסס ערך

סיפור סיפורים תמיד היה כלי רב עוצמה לתקשורת אנושית, והוא הפך לחלק חשוב יותר ויותר בשיווק מבוסס ערך. לסיפורים יש את הכוח לעורר רגשות, ליצור קשרים ולעורר השראה לפעולה. בשימוש יעיל, סיפור סיפורים יכול לעזור למותגים לתקשר את הערכים והאמונות שלהם בצורה שתהדהד עם הקהל שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של סיפור בשיווק מבוסס ערך הוא שהוא יכול לעזור ליצור תחושה של מטרה משותפת בין המותג ללקוחותיו. על ידי הצגת סיפורים על האופן שבו המוצרים או השירותים של מותג עשו שינוי בחייהם של אנשים, מותגים יכולים ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם. חיבור רגשי זה יכול להוות מניע רב עוצמה לצרכנים לבחור במותג אחד על פני אחר.

יתר על כן, סיפור סיפורים יכול לעזור להאניש מותג ולהפוך אותו לקשור יותר לקהל שלו. על ידי הצגת סיפורים על האנשים שמאחורי המותג, מותגים יכולים ליצור תחושה של אותנטיות ושקיפות שיכולה לעזור לבנות אמון עם הלקוחות שלהם. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור מותגים הפועלים בתעשיות שבהן אמון הוא קריטי, כמו בריאות או פיננסים.

יתרון נוסף של סיפור סיפורים הוא שהוא יכול לעזור ליצור תחושת דחיפות סביב הערכים והאמונות של המותג. על ידי הצגת סיפורים על הבעיות שמותג מנסה לפתור, מותגים יכולים לעורר את הקהל שלהם לפעול ולעשות שינוי. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור מותגים שמנסים להניע שינוי חברתי או סביבתי.

כיצד יכולים עסקים לזהות את ערכי הליבה שלהם?

זיהוי ערכי ליבה הוא צעד ראשון חיוני ביצירת אסטרטגיית מיתוג מבוססת ערך. ערכי ליבה הם האמונות והעקרונות הבסיסיים המנחים את ההחלטות והפעולות של העסק. הם מגדירים מה מייצג עסק ומה הוא מנסה להשיג.

כדי לזהות את ערכי הליבה שלהם, עסקים צריכים להתחיל בהסתכלות על הצהרת המשימה שלהם. הצהרת משימה היא הצהרה תמציתית המתארת את מטרת העסק ומטרותיו. זה צריך לנסח מדוע העסק קיים, מה הוא עושה ומי הוא משרת. הצהרת משימה מעוצבת היטב יכולה לספק בסיס לזיהוי ערכי הליבה של העסק.

בנוסף, עסקים יכולים להסתכל על ההיסטוריה והתרבות שלהם כדי לזהות את ערכי הליבה שלהם. עליהם לשאול את עצמם שאלות כמו "מה חשוב לנו?" ו"מהם הבלתי סחירים שלנו?" שאלות אלו יכולות לעזור לעסקים לחשוף את האמונות והעקרונות הבסיסיים שלהם, אשר לאחר מכן ניתן להשתמש בהם כדי לזהות את ערכי הליבה שלהם.

דרך נוספת שבה עסקים יכולים לזהות את ערכי הליבה שלהם היא על ידי התבוננות בלקוחות ובבעלי העניין שלהם. עליהם לשאול את עצמם שאלות כגון "מה הלקוחות שלנו מצפים מאיתנו?" ו"אילו ערכים יקרים לבעלי העניין שלנו?" על ידי הבנת הערכים של לקוחותיהם ומחזיקי העניין שלהם, עסקים יכולים ליישר את ערכי הליבה שלהם לאלה של הקהל שלהם, וליצור תחושה גדולה יותר של חיבור ומטרה משותפת.

חשוב גם לעסקים להתחשב בנוף התחרותי בעת זיהוי ערכי הליבה שלהם. הם צריכים לבחון מה המתחרים שלהם עושים ולזהות תחומים שבהם הם יכולים לבדל את עצמם. על ידי זיהוי ערכים ייחודיים המייחדים אותם, עסקים יכולים ליצור הצעת ערך משכנעת יותר.

לבסוף, עסקים צריכים לערב את העובדים שלהם בתהליך של זיהוי ערכי הליבה שלהם. עובדים הם לרוב המקור הטוב ביותר לתובנות לגבי התרבות והערכים של העסק. על ידי שיתוף עובדים בתהליך, עסקים יכולים ליצור תחושת בעלות ורכישה סביב ערכי הליבה שלהם.

קבוצת עובדים שעוסקת בסיעור מוחות על ערכי הליבה של החברה שלהם
קבוצת עובדים שעוסקת בסיעור מוחות על ערכי הליבה של החברה שלהם

איזה תפקיד משחקת השקיפות בבניית אמון?

שקיפות היא מרכיב מכריע בבניית אמון עם לקוחות. כאשר עסקים שקופים, הם פתוחים וישרים לגבי פעולותיהם, החלטותיהם ופעולותיהם. פתיחות זו יוצרת תחושת אמון ואמינות, מה שיכול להוות יתרון תחרותי משמעותי בשוק של היום.

אחד היתרונות העיקריים של השקיפות הוא שהיא עוזרת ללקוחות להבין את הערכים והעקרונות של העסק. כאשר עסק שקוף לגבי פעילותו, לקוחות יכולים לראות כיצד הוא מתיישב עם הערכים שלהם. לדוגמה, אם עסק מעריך קיימות, הלקוחות ירצו לדעת כיצד הוא מיישם שיטות קיימא לאורך כל פעילותו. על ידי שקיפות לגבי מאמצים אלה, העסק יכול לבנות אמון עם לקוחות החולקים את אותם ערכים.

שקיפות יכולה גם לעזור לעסקים לבנות אמון על ידי מתן מידע נוסף ללקוחות על המוצרים או השירותים שהם רוכשים. כשעסקים שקופים לגבי המוצרים שלהם, הלקוחות יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר אם לרכוש אותם או לא. לדוגמה, עסק שקוף לגבי החומרים המשמשים במוצרים שלו יכול לעזור ללקוחות לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי ההשפעה הסביבתית של הרכישות שלהם.

יתרון נוסף של שקיפות הוא שהיא יכולה לעזור לעסקים להימנע מפגיעה במוניטין. כשעסקים שקופים לגבי הפעילות שלהם, יש פחות סיכוי שהם ייתפסו לשערוריות או מחלוקות. על ידי פתיחות וכנה מההתחלה, עסקים יכולים לבנות אמון עם לקוחות ובעלי עניין, מה שיכול להגן על המוניטין שלהם בטווח הארוך.

שקיפות יכולה להיות גם כלי רב עוצמה לבניית נאמנות לקוחות. כאשר עסקים שקופים לגבי הפעולות וההחלטות שלהם, הם מראים שהם מעריכים את הלקוחות שלהם ומחויבים לבנות איתם קשרים ארוכי טווח. מחויבות זו יכולה ליצור תחושת נאמנות והסברה בקרב לקוחות, אשר נוטים יותר להמליץ על העסק לאחרים.

לבסוף, שקיפות יכולה לעזור לעסקים להישאר אחראים לבעלי העניין שלהם. כאשר עסקים שקופים לגבי פעולותיהם והחלטותיהם, הם יכולים להיות אחראים על ידי לקוחות, רגולטורים ובעלי עניין אחרים. אחריות זו יכולה לעזור לעסקים להימנע מפגיעה במוניטין ולבנות אמון עם מחזיקי העניין שלהם לאורך זמן.

"Walk the Talk": יישור פעולות עם ערכים

יישור פעולות לערכים הוא מרכיב מרכזי במיתוג מבוסס ערך. כאשר עסקים טוענים שיש להם ערכים מסוימים, הלקוחות מצפים לראות את הערכים הללו משתקפים במעשיהם ובהחלטותיהם. כאן נכנס לתמונה המושג "walking the talk".

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של יישור פעולות עם ערכים הוא שהוא עוזר לבנות אמון עם הלקוחות. כאשר עסקים פועלים באופן עקבי באופן המתאים לערכים המוצהרים שלהם, סביר יותר שלקוחות יבטחו בהם. לדוגמה, אם עסק מתיימר להעריך קיימות אך אינו מיישם שיטות קיימא בפעילותו, לקוחות צפויים לאבד את האמון בעסק.

יתרון נוסף של יישור פעולות לערכים הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם. כאשר עסקים פועלים באופן עקבי באופן המיישר קו עם הערכים שלהם, הם יוצרים זהות ייחודית המייחדת אותם מעסקים אחרים בענף שלהם. זהות זו יכולה להוות יתרון תחרותי משמעותי, שכן היא יכולה למשוך לקוחות החולקים את אותם ערכים.

יישור פעולות לערכים יכול גם לעזור לעסקים למשוך ולשמר עובדים שחולקים את הערכים שלהם. כאשר עסקים פועלים באופן עקבי באופן המתאים לערכים שלהם, הם שולחים מסר לעובדים הפוטנציאליים והנוכחיים שהם מחויבים לערכים אלו. מחויבות זו יכולה ליצור תחושת נאמנות והסברה בקרב העובדים, שיש להם סיכוי גבוה יותר להישאר בעסק ולהמליץ עליו לאחרים.

עם זאת, יישור פעולות לערכים יכול להיות גם מאתגר. זה מחייב עסקים לקבל החלטות קשות ולתעדף את הערכים שלהם על פני רווחים או נוחות לטווח קצר. לדוגמה, עסק שמעריך קיימות עשוי להצטרך להוציא יותר כסף על אריזות בר קיימא או להשקיע במקורות אנרגיה מתחדשים, גם אם זה יקר יותר בטווח הקצר.

חברה המתנדבת באירוע קהילתי מקומי, מציגה את ערכיהן בפעולה
חברה המתנדבת באירוע קהילתי מקומי, מציגה את ערכיהן בפעולה

ההשפעה של מיתוג מבוסס ערך על נאמנות לקוחות

למיתוג מבוסס ערך יכול להיות השפעה משמעותית על נאמנות הלקוחות. כאשר עסקים פועלים באופן עקבי באופן המתאים לערכים המוצהרים שלהם, לקוחות נוטים יותר להרגיש תחושת חיבור ונאמנות למותג. תחושת החיבור הזו יכולה ליצור מערכת יחסים מתמשכת בין הלקוח למותג, מה שיכול להוביל לרכישות חוזרות והמלצות חיוביות מפה לאוזן.

אחת הסיבות לכך שמיתוג מבוסס ערך יכול להגביר את נאמנות הלקוחות היא שהוא עוזר ללקוחות להרגיש שהם חלק מקהילה. כאשר לעסקים יש ערכים חזקים שמתיישרים עם ערכי הלקוחות שלהם, הלקוחות מרגישים שהם חלק מתנועה או מטרה גדולה יותר. תחושת הקהילה הזו יכולה ליצור קשר רגשי חזק בין הלקוח למותג, מה שיכול להוביל להגברת הנאמנות.

סיבה נוספת לכך שמיתוג מבוסס ערך יכול להגביר את נאמנות הלקוחות היא שהוא יוצר תחושת אמון. כאשר עסקים פועלים באופן עקבי באופן המתאים לערכים המוצהרים שלהם, סביר יותר שלקוחות יבטחו בהם. אמון זה יכול ליצור תחושת ביטחון ואמינות ללקוחות, מה שיכול להוביל לנאמנות מוגברת.

בנוסף להגברת נאמנות הלקוחות, מיתוג מבוסס ערך יכול גם ליצור תחושת הסברה בקרב הלקוחות. כאשר לקוחות מרגישים קשר רגשי חזק למותג, סביר יותר שהם ימליצו עליו לאחרים ויגנו עליו מפני ביקורת. הסברה זו יכולה ליצור אפקט של כדור שלג, שבו המותג צובר יותר ויותר לקוחות נאמנים עם הזמן.

עם זאת, חשוב לציין כי מיתוג מבוסס ערך לבדו אינו מספיק ליצירת נאמנות לקוחות. עסקים חייבים גם לספק מוצרים או שירותים באיכות גבוהה ושירות לקוחות מעולה. מיתוג מבוסס ערך יכול לשמש בסיס לנאמנות לקוחות, אך אינו מהווה תחליף למתן מענה לצרכי הלקוחות ולציפיותיהם.

מיתוג מבוסס ערך בעידן המדיה החברתית

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית ממלאת תפקיד מכריע במיתוג מבוסס ערך. פלטפורמות המדיה החברתית מספקות לעסקים הזדמנות ייחודית ליצור קשר עם לקוחותיהם ברמה האישית ולהציג את הערכים שלהם בצורה שקופה ואותנטית. באמצעות מדיה חברתית, עסקים יכולים לחלוק את המשימה, הערכים והאמונות שלהם עם הקהל שלהם, ולהשתתף בשיחות המדגימות את מחויבותם לערכים אלו.

יתרון מרכזי אחד בשימוש במדיה חברתית למיתוג מבוסס ערך הוא בכך שהיא מאפשרת לעסקים להגיע לקהל רחב יותר משיטות שיווק מסורתיות. לפלטפורמות מדיה חברתית יש מיליארדי משתמשים ברחבי העולם, ועסקים יכולים להשתמש בפלטפורמות הללו כדי להגיע לאנשים מכל תחומי החיים. על ידי שיתוף בערכים שלהם והשתתפות בשיחות עם הקהל שלהם, עסקים יכולים למשוך לקוחות חדשים החולקים את הערכים והאמונות שלהם.

יתרון נוסף של שימוש במדיה חברתית למיתוג מבוסס ערך הוא בכך שהוא מאפשר לעסקים להציג את האותנטיות שלהם. משתמשי מדיה חברתית מתמצאים ויכולים לזהות במהירות מתי המותג אינו כנה או לא אותנטי. על ידי שיתוף סיפורים, תמונות וסרטונים המציגים את הערכים והאמונות שלהם, עסקים יכולים להפגין את האותנטיות שלהם ולבנות אמון עם הקהל שלהם.

עם זאת, מדיה חברתית יכולה להיות חרב פיפיות גם כשמדובר במיתוג מבוסס ערך. אם עסק חולק ערכים שאינם אמיתיים או לא עומדים בהבטחותיו, הוא עלול לאבד במהירות את אמון הקהל שלו. במדיה החברתית, חשוב להיות כנים, שקופים ועקביים במסרים ובפעולות שלך.

כדי להצליח במיתוג מבוסס ערך במדיה החברתית, עסקים צריכים להתמקד בבניית קהילה סביב הערכים שלהם. זה כולל עיסוק בשיחות עם הקהל שלהם, שיתוף סיפורים ותכנים המהדהדים עם הערכים שלהם, ויצירת תחושת שייכות וחיבור. על ידי כך, עסקים יכולים ליצור קהל נאמן של לקוחות החולקים את הערכים והאמונות שלהם.

פוסט במדיה חברתית שמציג את ערכי המותג
פוסט במדיה חברתית שמציג את ערכי המותג

מדוע עקביות חשובה בשיווק מבוסס ערך?

עקביות היא מרכיב מכריע בשיווק מבוסס ערך. זה מתייחס ליכולת של עסק לשמור על מסר יציב וקוהרנטי בכל הערוצים והאינטראקציות שלו עם הלקוחות. בעולם של היום, הצרכנים מוצפים במסרים שיווקיים מכל הכיוונים. כתוצאה מכך, הם הפכו לבעלי אבחנה וספקנות כלפי עסקים שמציגים מסרים לא עקביים. להלן שלוש סיבות מדוע עקביות היא חיונית בשיווק מבוסס ערך:

  • 1. בונה אמון ואמינות

    עקביות בהודעות ובפעולות בונה אמון ואמינות עם הלקוחות. כאשר עסק מקיים באופן עקבי את ההבטחות והערכים שלו, הוא מוכיח ללקוחות שהוא אמין ואמין. עקביות במיתוג ובמסרים גם עוזרת ללקוחות לזכור את העסק ואת ערכיו, מה שיכול להוביל לנאמנות מוגברת ולעסק חוזר.

  • 2. מחזק את זהות המותג

    עקביות במיתוג ובמסרים מחזקת את זהות המותג של העסק. זה מבטיח שלקוחות יוכלו לזהות בקלות את העסק ואת ערכיו, ללא קשר לערוץ או לאינטראקציה. עקביות זו עוזרת לבדל את העסק מהמתחרים ויוצרת תחושת היכרות ואמון עם הלקוחות.

  • 3. משפר ROI שיווקי

    עקביות בהודעות ובמיתוג יכולה לשפר את ההחזר על ההשקעה (ROI) של מאמצי השיווק. על ידי שמירה על מסר עקבי בכל הערוצים והאינטראקציות, עסקים יכולים למנוע בלבול ולהגביר את האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. לקוחות נוטים יותר להגיב בחיוב למסרים שיווקיים התואמים את ערכי העסק ואת זהות המותג.

כיצד מותגים יכולים למנף תוכן שנוצר על ידי משתמשים?

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הפך לדרך פופולרית יותר ויותר עבור מותגים לתקשר עם הקהלים שלהם ולבנות אמון ואותנטיות. UGC מתייחס לכל תוכן שנוצר על ידי צרכנים ולא על ידי המותג עצמו, כגון פוסטים במדיה חברתית, ביקורות ותמונות. להלן שלוש דרכים בהן מותגים יכולים למנף UGC במאמצי השיווק שלהם:

  • 1. הוכחה חברתית

    אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של UGC הוא שהוא מספק הוכחה חברתית. הוכחה חברתית היא הרעיון שאנשים נוטים יותר לסמוך ולעקוב אחר מעשיהם של אחרים. כאשר צרכנים רואים אנשים אחרים משתמשים ונהנים ממוצר או שירות, סביר יותר שהם יבטחו וינסו זאת בעצמם. מותגים יכולים למנף את UGC על ידי שיתוף זה בערוצי המדיה החברתית שלהם, באתר ובחומרי שיווק אחרים כדי להציג את החוויות החיוביות שחוו אחרים עם המוצרים שלהם.

  • 2. אותנטיות

    אותנטיות היא מרכיב קריטי בשיווק מבוסס ערך, ו-UGC יכול לעזור למותגים להפגין את האותנטיות שלהם. UGC נוצר על ידי צרכנים אמיתיים, שאינם מקבלים תשלום או תמריצים לקדם את המותג. זה הופך את UGC לאמין ואותנטי יותר מאשר תוכן שנוצר על ידי המותג עצמו. על ידי מינוף UGC, מותגים יכולים להראות שהם מעריכים את הדעות והחוויות של הלקוחות שלהם ומחויבים לספק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה.

  • 3. אירוסין

    UGC יכול להיות גם כלי רב עוצמה להגברת המעורבות עם הלקוחות. על ידי עידוד לקוחות לחלוק את חוויותיהם עם המותג ומוצריו, מותגים יכולים ליצור תחושת קהילה ולעודד לקוחות להפוך לתומכי מותג. מותגים יכולים גם להשתמש ב-UGC כדרך להתחיל שיחות עם לקוחות ולבנות איתם קשרים. לדוגמה, מותג יכול לבקש מלקוחות לשתף תמונות שלהם באמצעות מוצריו או לשתף את המתכונים האהובים עליהם באמצעות מרכיבי המותג.

האם חברות עם ערכים חזקים עמידים יותר?

חברות שמתעדפות ערכים באסטרטגיה העסקית ובתפעול שלהן נוטות להיות עמידות יותר מול אתגרים ומשברים. להלן שלוש סיבות מדוע חברות בעלות ערכים חזקים הן עמידות יותר:

  • 1. קבלת החלטות מכוונת מטרה

    כאשר לחברות יש מערכת ערכים ברורה, הן מצוידות יותר לקבל החלטות מונחות מטרה. החלטות מונחות תכלית הן אלו שמתאימות לערכי הליבה והשליחות של החברה. על ידי קבלת החלטות המבוססות על הערכים שלהן, חברות יכולות להבטיח שהן פועלות לטובת מחזיקי העניין שלהן, לרבות לקוחות, עובדים ובעלי מניות. זה יכול להוביל להצלחה עסקית בת קיימא ולטווח ארוך יותר, כמו גם להגברת החוסן מול אתגרים.

  • 2. מעורבות ונאמנות עובדים

    חברות בעלות ערכים חזקים נוטות לעובדים יותר מעורבים ונאמנים. הסיבה לכך היא שעובדים נוטים יותר להרגיש תחושת מטרה והתאמה עם ערכי החברה כאשר הם מועברים בצורה ברורה ומתקיימים באופן עקבי. עובדים מעורבים ונאמנים מצוידים טוב יותר להתמודד עם אתגרים ומכשולים, ויש להם סיכוי גבוה יותר לעשות מעל ומעבר כדי לתמוך בחברה בזמנים קשים.

    3. קשרים חזקים יותר עם לקוחות ובעלי עניין

    חברות בעלות ערכים חזקים נוטות גם לקיים קשרים חזקים יותר עם הלקוחות ובעלי העניין שלהן. כאשר חברות מתקשרות את הערכים שלהן ללקוחות ולבעלי עניין, הן יכולות לבנות אמון ונאמנות על ידי הפגנת מחויבות לשיטות עסקיות אתיות ואחראיות. קשרים חזקים עם לקוחות ובעלי עניין יכולים לעזור לחברות להתמודד עם אתגרים ומשברים על ידי מתן רשת תומכת של עורכי דין ושותפים.

תפקידה של סנגור עובדים במיתוג מבוסס ערך

הסברה לעובדים יכולה למלא תפקיד מכריע במיתוג מבוסס ערך. כאשר עובדים הם תומכים בערכי החברה שלהם, הם יכולים לעזור לבנות זהות מותג חזקה ואותנטית. הנה כמה דרכים שבהן הסברה של עובדים יכולה לתמוך במיתוג מבוסס ערך:

ראשית, הסברה לעובדים יכולה לעזור להאניש את המותג. כאשר עובדים חולקים את החוויות האישיות שלהם ואת נקודות המבט שלהם לגבי ערכי החברה, הם יכולים להביא את המותג לחיים ולהפוך אותו לקשור יותר ללקוחות ולבעלי עניין. זה יכול לעזור לבנות אמון ואמינות, שכן לקוחות נוטים יותר לסמוך על דעותיהם של אנשים אמיתיים מאשר לסמוך על מסרים שיווקיים.

שנית, הסברה לעובדים יכולה לעזור להעצים את המסר של המותג. כאשר עובדים משתפים תוכן או מדברים על ערכי החברה במדיה החברתית או ברשתות האישיות שלהם, הם יכולים להגיע לקהל רחב יותר ממה שהמותג יוכל להגיע בעצמו. זה יכול לעזור לבנות מודעות ולהגביר את ההשפעה של המסרים של המותג.

שלישית, הסברה של עובדים יכולה לעזור לחזק את המחויבות של המותג לערכיו. כאשר עובדים מדגמים את ערכי החברה באינטראקציות היומיומיות שלהם עם לקוחות ובעלי עניין, הם יכולים לעזור להדגים את האותנטיות של המסרים של המותג. זה יכול לעזור לבנות אמון ונאמנות בקרב לקוחות ומחזיקי עניין.

לבסוף, הסברה לעובדים יכולה לעזור למשוך ולשמר כישרונות מובילים. כאשר עובדים גאים בערכי החברה שלהם ומרגישים שהם עושים שינוי בעולם באמצעות עבודתם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו מעורבים ומחויבים לעבודתם. זה יכול להוביל לשיעורי שביעות רצון ושימור עובדים גבוהים יותר, כמו גם למותג מעסיק חיובי יותר.

האם חברות יכולות להרשות לעצמן לא להשקיע בשיווק מבוסס ערך?

בנוף העסקי התחרותי של היום, חברות אינן יכולות להרשות לעצמן להתעלם מהחשיבות של שיווק מבוסס ערך. הנה כמה סיבות מדוע השקעה בשיווק מבוסס ערך היא חיונית עבור עסקים:

  • 1. בניית אמון ואמינות:
    צרכנים מחפשים יותר ויותר מותגים המשקפים את הערכים והאמונות שלהם. על ידי השקעה בשיווק מבוסס ערך, חברות יכולות לבנות אמון ואמינות עם קהל היעד שלהן, מה שיכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות והסברה.
  • 2. בידול:
    בשווקים צפופים, זה יכול להיות מאתגר עבור חברות לבלוט מול המתחרים. על ידי התמקדות בערכי הליבה שלהן ותקשורת ביעילות, חברות יכולות לבדל את עצמן וליצור זהות מותג ייחודית.
  • 3. משיכת כישרונות מובילים:
    בנוסף למשיכת לקוחות, שיווק מבוסס ערך יכול גם לעזור לחברות למשוך ולשמר כישרונות מובילים. בני דור המילניום והגנרל זר, בפרט, מחפשים מעסיקים שמתיישרים עם הערכים שלהם ומחויבים להשפיע לטובה על החברה.

    עם זאת, חברות מסוימות עשויות להסס להשקיע בשיווק מבוסס ערך עקב חששות לגבי עלות או החזר ROI. אבל האמת היא שחברות לא יכולות להרשות לעצמן לא להשקיע בשיווק מבוסס ערך. הנה כמה סיבות לכך:

  • 1. החמצת הזדמנויות:
    על ידי אי השקעה בשיווק מבוסס ערך, חברות עלולות להחמיץ לקוחות פוטנציאליים והכנסות. בעולם החברתי של היום, צרכנים נוטים יותר לתמוך במותגים שמתיישרים עם הערכים שלהם. חברות שלא מצליחות להעביר את הערכים שלהן ביעילות עשויות להפסיד על חלק ניכר מהשוק.
  • 2. תפיסה שלילית של הציבור:
    בעידן המדיה החברתית של היום, נדרש רק צעד מוטעה אחד כדי שהמוניטין של החברה ייפגע. על ידי השקעה בשיווק מבוסס ערך, חברות יכולות להפגין את מחויבותן לאחריות חברתית ואתיקה, מה שיכול לעזור להפחית פרסום שלילי ולהגן על המוניטין של המותג שלהן.
  • 3. החזר ROI לטווח ארוך:
    בעוד ששיווק מבוסס ערך עשוי לדרוש השקעה מראש, זה יכול להשתלם בטווח הארוך. על ידי בניית אמון ואמינות מול הלקוחות, חברות יכולות ליצור בסיס לקוחות נאמן שימשיך לתמוך במותג במשך שנים רבות. בנוסף, על ידי משיכת כישרונות מובילים וטיפוח מעורבות עובדים, חברות יכולות לשפר את הפרודוקטיביות והרווחיות שלהן בטווח הארוך.

מקרה מבחן: מותגים מצליחים המחבקים מיתוג מבוסס ערך

ישנם מספר מותגים מצליחים שאימצו מיתוג מבוסס ערך וראו יתרונות משמעותיים כתוצאה מכך. דוגמה אחת היא פטגוניה, חברת בגדי חוץ וציוד חוץ אשר מחויבת זמן רב לקיימות סביבתית. ערכיה של פטגוניה שזורים בכל היבט של החברה, החל ממוצריה ועד למסעות השיווק שלה.

דוגמה נוספת היא TOMS, חברת נעליים והלבשה הידועה בדגם ה"One for One" שלה. על כל זוג נעליים שנרכש, TOMS תורמת זוג לילד נזקק. מחויבות זו לאחריות חברתית עוררה הדים בקרב הצרכנים ועזרה להבדיל את TOMS מהמתחרות שלה.

דוגמה שלישית היא בן אנד ג'ריס, חברת גלידות המחויבת להשתמש במרכיבים איכותיים ומקוריים בר-קיימא ולתמוך במטרות חברתיות וסביבתיות. בן אנד ג'ריס בנתה בסיס לקוחות נאמן על ידי התאמת פעולותיה לערכיה ותקשורת אפקטיבית באמצעות מאמצי השיווק שלה.

חברות אלו הוכיחו שגישה מבוססת ערך למיתוג יכולה להיות לא רק יעילה אלא גם רווחית. על ידי התאמת פעולותיהן לערכים שלהן והעברתן ביעילות לקהל היעד שלהן, חברות אלו בנו אמון ונאמנות עם לקוחותיהן.

יתרה מכך, חברות אלו הראו כי מיתוג מבוסס ערך יכול להיות כלי רב עוצמה להבחנה בשווקים צפופים. על ידי העברת ערכיהן בצורה יעילה, חברות אלו הצליחו לבדל את עצמן מהמתחרות שלהן וליצור זהות מותג ייחודית.

האתגרים של יישום מיתוג מבוסס ערך

הטמעת אסטרטגיית מיתוג מבוססת ערך יכולה להיות מאתגרת עבור עסקים, מכיוון שהיא דורשת שינוי משמעותי בהלך הרוח והגישה. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא זיהוי והגדרת ערכי הליבה של החברה. תהליך זה עשוי לדרוש זמן רב ועשוי לדרוש מידע מבעלי עניין שונים בארגון.

לאחר זיהוי הערכים, האתגר הופך להתאים את פעולות החברה לאותם ערכים ולתקשר אותם בצורה יעילה לקהל היעד. זה דורש מאמץ מתואם בכל המחלקות, מפיתוח מוצר ועד שיווק ושירות לקוחות.

אתגר נוסף הוא שמירה על עקביות בהודעות ובפעולות לאורך זמן. קל לחרוג מערכי החברה בחתירה לרווחים בטווח הקצר או בתגובה ללחצים חיצוניים. עם זאת, חוסר עקביות עלול לשחוק את האמון והאמינות מול הלקוחות ולערער את האפקטיביות של אסטרטגיית המיתוג מבוססת הערך.

לבסוף, ישנו האתגר של מדידת הצלחת מאמצי מיתוג מבוססי ערך. אמנם ישנם מדדים שניתן להשתמש בהם כדי להעריך את האפקטיביות של מסעות פרסום שיווקיים, אבל זה יכול להיות קשה יותר למדוד את ההשפעה של ערכים על נאמנות הלקוחות ותפיסת המותג.

כיצד למדוד את הצלחת מאמצי שיווק מבוססי ערך

מדידת ההצלחה של מאמצי שיווק מבוססי ערך יכולה להיות מאתגרת, אך היא קריטית להבנת ההשפעה של ערכי החברה על נאמנות הלקוחות ותפיסת המותג. הנה כמה מדדי מפתח שעסקים יכולים להשתמש בהם כדי להעריך את האפקטיביות של אסטרטגיית המיתוג מבוססת הערך שלהם:

  • 1. שביעות רצון לקוחות:
    אחד המדדים החשובים ביותר להצלחה הוא שביעות רצון הלקוחות. על ידי סקרים קבועים של לקוחות ומעקב אחר המשוב שלהם, עסקים יכולים לאמוד עד כמה הם עומדים בצרכים ובציפיות של הלקוחות שלהם. אם לקוחות מרגישים שפעולות החברה תואמות את הערכים המוצהרים שלה, סביר יותר שהם יהיו מרוצים ונאמנים.
  • 2. תפיסת מותג:
    מדד חשוב נוסף הוא תפיסת המותג. ניתן למדוד זאת באמצעות סקרים וקבוצות מיקוד המעריכים כיצד לקוחות רואים את המוניטין, האמינות והתדמית הכללית של החברה. אם הלקוחות תופסים את החברה כמתואמת לערכיה, זה יכול להוות אינדיקטור להצלחה במיתוג מבוסס ערך.
  • 3. מעורבות עובדים:
    לבסוף, עסקים יכולים למדוד את הצלחת מאמצי המיתוג מבוסס הערך שלהם באמצעות מעורבות עובדים. אם העובדים מרגישים שערכי החברה הם אותנטיים ומשמעותיים, סביר יותר שהם יהיו מעורבים ומחויבים למשימת החברה. זה יכול להוביל להגברת הפרודוקטיביות, שביעות רצון גבוהה יותר בעבודה ושיעורי תחלופה נמוכים יותר.

    בנוסף למדדים אלה, עסקים יכולים גם לעקוב אחר מדדי שיווק מסורתיים יותר כגון תעבורת אתרים, מעורבות במדיה חברתית והכנסות ממכירות. עם זאת, יש לראות את המדדים הללו בהקשר של ערכי החברה והאם הם מעבירים ביעילות את הערכים הללו לקהל היעד שלהם.

מגמות עתידיות במיתוג מבוסס ערך

ככל שהצרכנים יהפכו למודעים יותר מבחינה חברתית וסביבתית, מיתוג מבוסס ערך עשוי להפוך לחשוב עוד יותר בעתיד. הנה כמה מגמות שעסקים צריכים להיות מודעים אליהם:

  • 1. קיימות ואחריות חברתית:
    צרכנים רבים מחפשים כעת מוצרים ושירותים בני קיימא מבחינה סביבתית ואחראים חברתית. המשמעות היא שחברות שמעדיפות קיימות ואחריות חברתית במיתוג שלהן צפויות להצליח יותר במשיכת לקוחות ושימורם.
  • 2. התאמה אישית:
    מגמה נוספת במיתוג מבוסס ערך היא התאמה אישית. במקום להתמקד בקהל רחב, חברות מתאימות יותר ויותר את המסרים שלהן לקבוצות דמוגרפיות או פסיכוגרפיות ספציפיות. גישה זו מאפשרת לחברות לתקשר בצורה יעילה יותר את הערכים שלהן ולהתחבר ללקוחות החולקים את הערכים הללו.
  • 3. שיווק מונחה תכלית:
    גם שיווק מכוון מטרה הופך פופולרי יותר, במיוחד בקרב צרכנים צעירים יותר. גישה זו כוללת יישור ערכי חברה עם מטרה חברתית או סביבתית רחבה יותר, כגון מאבק בשינויי אקלים או קידום צדק חברתי. על ידי כך, חברות יכולות להפגין את מחויבותן להשפיע לטובה על העולם, ולמשוך לקוחות החולקים את הערכים הללו.
  • 4. טכנולוגיה וחדשנות:
    לבסוף, טכנולוגיה וחדשנות צפויות למלא תפקיד חשוב יותר ויותר במיתוג מבוסס ערך. ממינוף מדיה חברתית לשימוש בניתוח נתונים כדי לעקוב אחר משוב מלקוחות, לחברות המאמצות טכנולוגיה צפויות להיות יתרון תחרותי בשוק.

מסקנה: ההשפעה המתמשכת של מיתוג מבוסס ערך

בנוף הדיגיטלי המהיר והמשתנה של היום, מיתוג מבוסס ערך הפך חשוב מאי פעם. על ידי התאמת פעולותיהן לערכי הליבה שלהן, חברות יכולות לבנות אמון ונאמנות עם הלקוחות שלהן, לבדל את עצמן מהמתחרים שלהן, ובסופו של דבר ליצור השפעה מתמשכת בשוק.

המעבר למיתוג מבוסס ערך הוא לא רק מגמה חולפת, אלא שיקוף של שינוי רחב יותר בעמדות הצרכנים לגבי מה שהם רוצים מהעסקים שבהם הם תומכים. לקוחות מחפשים יותר ויותר חברות שחולקות את הערכים שלהן ומחויבות להשפיע בצורה חיובית על העולם בדרך כלשהי.

עם זאת, יישום אסטרטגיית מיתוג מוצלחת מבוססת ערך אינה תמיד קלה. חברות חייבות להיות אותנטיות במסרים שלהן, לזהות את ערכי הליבה שלהן ולהיות שקופות במעשיהן. הם גם חייבים להיות עקביים בגישה שלהם, למנף תוכן שנוצר על ידי משתמשים והסברה של עובדים כדי לחזק את המסר שלהם.

למרות האתגרים הללו, עסקים שמשקיעים במיתוג מבוסס ערך צפויים לראות החזר משמעותי על השקעתם. על ידי בניית מותג חזק המהדהד עם הלקוחות, חברות יכולות ליצור השפעה מתמשכת בשוק, למשוך לקוחות נאמנים ולשמר אותם, ובסופו של דבר להניע צמיחה ורווחיות.

בשנים הקרובות, אנו יכולים לצפות שמיתוג מבוסס ערך ימשיך להתפתח ולהפוך חשוב עוד יותר בשוק. ככל שהצרכנים הופכים למודעים יותר מבחינה חברתית וסביבתית, לעסקים שמתעדפים קיימות, אחריות חברתית ושיווק מכוון מטרה צפויים להיות יתרון תחרותי. על ידי שמירה על מגמות מתפתחות והתאמת האסטרטגיות שלהן בהתאם, חברות יכולות להבטיח שהן יישארו רלוונטיות ומצליחות גם בשנים הבאות.

יתרונות מיתוג מבוסס ערך לשיווק דיגיטלי:

תועלת דוגמא פגיעה רועי
בנה קשרים חזקים יותר יצירת חוויות מותאמות אישית נאמנות לקוחות מוגברת 340 ₪
קבל תובנות לגבי לקוחות ניתוח משוב של לקוחות חווית משתמש משופרת 530 ₪
להגיע לקהל היעד שימוש בתוכן ממוקד מעורבות מוגברת 420 ₪
בניית מוניטין של מותג התמקדות בשירות לקוחות תפיסת מותג משופרת 600 ₪

לסיכום, מיתוג מבוסס ערך הוא אסטרטגיה חיונית לעסקים המעוניינים לשגשג בנוף השיווק הדיגיטלי. על ידי התמקדות בערכי הליבה שלהן והצגתם באופן אותנטי, חברות יכולות לבנות מערכות יחסים משמעותיות עם הלקוחות שלהן, לטפח נאמנות למותג ולהניע צמיחה בת קיימא.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

כותרת המאמר: "השינויים החדשים באלגוריתם של גוגל וכיצד להתאים את אסטרטגיות הקידום לדעתם"

מאמר זה דן בשינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל ומספק תובנות כיצד עסקים יכולים להתאים את אסטרטגיות הקידום שלהם כדי להישאר בחזית בנוף הדיגיטלי. הקדמה: האלגוריתם

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner