כיצד למדוד את הצלחת מאמצי יצירת לידים ב-2023

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה מספק מדריך מקיף למדידת הצלחת מאמצי יצירת לידים בשנת 2023, כולל המגמות, הכלים והטכניקות העדכניות ביותר.

מבוא: החשיבות של יצירת לידים ב-2023

ככל שאנו מתקדמים לעידן הדיגיטלי, החשיבות של יצירת לידים רק המשיכה לגדול. בשנת 2023, לעסקים חייבים להיות אסטרטגיית יצירת לידים מוצקה אם הם רוצים להישאר תחרותיים ולהצליח. בלי לידים לא יכולות להיות מכירות, וללא מכירות עסקים לא יכולים לצמוח. לכן, חיוני להבין את הפרקטיקות הטובות ביותר הכרוכות במדידת ההצלחה של מאמצי יצירת לידים. בפוסט זה בבלוג, נחקור כמה מהמדדים החשובים ביותר, כמו גם את הכלים והאסטרטגיות שעסקים יכולים להשתמש בהם כדי לשפר את התוצאות שלהם. בין אם אתה רק התחלת עם יצירת לידים או מחפש לחדד את האסטרטגיות הקיימות שלך, מדריך זה יספק לך תובנות חשובות ועצות מעשיות.

1. הגדרת המדדים הנכונים: אילו KPIs חשובים ביותר?

כשמדובר במדידת הצלחת מאמצי יצירת לידים שלך, הגדרת המדדים הנכונים היא קריטית. ללא מדדי ביצועי מפתח נכונים (KPI), זה יכול להיות מאתגר לקבוע אם מסעות הפרסום שלך מניבים ביצועים טובים או לא. כמה מהמדדים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כוללים את מספר הלידים שנוצרו, העלות לליד ושיעור ההמרה. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גם גורמים אחרים, כגון איכות הלידים שנוצרו וערך הלידים הללו לכל החיים.

על ידי מעקב אחר מדדים אלה באופן עקבי לאורך זמן, עסקים יכולים לזהות מגמות ודפוסים שיכולים לעזור להם לייעל את מסעות הפרסום שלהם ליצירת לידים. לדוגמה, אם העלות לליד גבוהה באופן עקבי, ייתכן שהגיע הזמן להעריך מחדש את הערוצים המשמשים ליצירת לידים או את המסרים המשמשים בקמפיינים אלו. מצד שני, אם שיעור ההמרה נמוך, ייתכן שהגיע הזמן להתמקד בשיפור איכות הלידים שנוצרים או באופטימיזציה של דפי הנחיתה המשמשים ללכידת לידים.

2. 'הנתונים הם המלך': מציאת הכלים הנכונים לאיסוף נתונים

כפי שנאמר, "הנתונים הם המלך" בכל הנוגע למדידת הצלחת מאמצי יצירת לידים. ללא נתונים מדויקים ומהימנים, יכול להיות קשה לקבל החלטות מושכלות לגבי אופן האופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך. לכן מציאת הכלים הנכונים לאיסוף נתונים היא חיונית.

ישנם כלים רבים ושונים זמינים לאיסוף נתונים, מגוגל אנליטיקס פשוט ועד לפלטפורמות אוטומציה שיווקיות מתקדמות יותר. המפתח הוא למצוא כלים המספקים את רמת הפירוט והפירוט הנכונים לצרכי העסק שלך. לדוגמה, אם אתה מפעיל מסעות פרסום במספר ערוצים, ייתכן שתזדקק לכלי שיכול לעקוב אחר הביצועים בכל הערוצים הללו במקום אחד.

שיקול חשוב נוסף בבחירת כלי איסוף נתונים הוא אבטחת מידע. עם כל כך הרבה מידע רגיש של לקוחות שנאסף, חיוני לבחור בכלים המספקים תכונות אבטחה חזקות ועומדים בתקנות הרלוונטיות כגון GDPR.

בנוסף לכלי איסוף הנתונים, עסקים צריכים לשקול גם השקעה בכלים לניתוח נתונים והדמיה. כלים אלה יכולים לעזור לך להבין את הנתונים שאתה אוסף ולזהות מגמות ודפוסים שיכולים להשפיע על האסטרטגיה שלך ליצירת לידים.

כמובן שלא מדובר רק בכלים עצמם – אלא גם באנשים ובתהליכים שמשתמשים בהם. הבטחה שלצוות שלך יש את הכישורים והמומחיות הדרושים כדי להשתמש בכלים בצורה יעילה היא המפתח למיצוי הערך שלהם. זה עשוי לכלול השקעה בתוכניות הדרכה ופיתוח או גיוס חברי צוות חדשים עם כישורי ניתוח נתונים ספציפיים.

3. כיצד ניתן לזהות לידים באיכות גבוהה?

כשמדובר ביצירת לידים, לא כל הלידים נוצרים שווים. יש סיכוי של לידים מסוימים להמיר ללקוחות משלמים מאשר לאחרים, ולכן חשוב להתמקד בזיהוי לידים באיכות גבוהה. הנה כמה אסטרטגיות לעשות בדיוק את זה:

  • הבנת פרופיל הלקוח האידיאלי שלך:
    אחד השלבים המרכזיים בזיהוי לידים באיכות גבוהה הוא להבין את פרופיל הלקוח האידיאלי שלך. משמעות הדבר היא זיהוי המאפיינים של הלקוחות שיש להם סבירות גבוהה להפיק תועלת מהמוצר או השירות שלך ואשר יש סיכוי גבוה יותר להמיר אותם ללקוחות משלמים. על ידי הבנה ברורה של הלקוח האידיאלי שלך, אתה יכול להתאים את מאמצי יצירת הלידים שלך כדי למקד לאלה שיש להם סיכוי גבוה יותר להפוך ללידים באיכות גבוהה.
  • ניקוד מוביל:
    ניקוד לידים הוא תהליך הכולל הקצאת ניקוד לכל ליד על סמך רמת המעורבות שלו עם המותג שלך. זה יכול לכלול גורמים כמו מספר הפעמים שהם ביקרו באתר שלך, סוגי התוכן שהם עסק בהם והפעולות שהם נקטו (למשל מילוי טופס יצירת קשר). על ידי הקצאת ניקוד לכל ליד, תוכל לתעדף את מאמצי יצירת ההפניות שלך ולהתמקד באלו שיש להם סיכוי גבוה יותר להפוך ללידים באיכות גבוהה.
  • מובילים מתאימים:
    אסטרטגיה נוספת לזיהוי לידים באיכות גבוהה היא הכשרתם על סמך קריטריונים ספציפיים. זה יכול לכלול גורמים כמו גודל החברה, התקציב שלה ורמת העניין שלהם במוצר או בשירות שלך. על ידי הסמכה של לידים בדרך זו, אתה יכול להבטיח שאתה ממקד את המשאבים שלך באלו שהסבירות הגבוהה ביותר להפוך ללידים באיכות גבוהה, במקום לבזבז זמן ומאמץ על לידים שספק אם יבצעו המרה.

4. אופטימיזציה של שיעורי המרות: כיצד תוכל לשפר את התוצאות שלך?

אופטימיזציה של שיעור המרות (CRO) היא מרכיב מכריע בכל אסטרטגיית יצירת לידים מוצלחת. CRO כרוך בניתוח הפעולות שהמבקרים נוקטים באתר האינטרנט שלך וזיהוי דרכים לשיפור הסיכויים שמבקרים אלו ימירו ללידים או ללקוחות. הנה כמה טיפים לאופטימיזציה של שיעורי ההמרה שלך:

  • השתמש בקריאות ברורות ומשכנעות לפעולה:
    אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את שיעורי ההמרה שלך היא להשתמש בקריאות ברורות ומשכנעות לפעולה (CTAs) ברחבי האתר שלך. קריאה לפעולה צריכה להיות מוצגת בצורה בולטת בכל עמוד באתר שלך וצריכה לתקשר בבירור את הצעת הערך של המוצר או השירות שלך. השתמש בשפה מכוונת פעולה והקל על המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.
  • בצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך:
    דפי נחיתה הם מרכיב קריטי בכל קמפיין ליצירת לידים. דפים אלה צריכים להיות מתוכננים כדי למשוך את תשומת הלב של המבקרים ולעודד אותם לפעול. כדי לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך, ודא שהם מושכים ויזואלית, קלים לניווט ושהם מעבירים בבירור את היתרונות של המוצר או השירות שלך. השתמש בבדיקות A/B כדי להתנסות בעיצובים ובהודעות שונות כדי לזהות את הגישה היעילה ביותר.
  • פשט את הטפסים שלך:
    טפסי יצירת קשר הם מרכיב חיוני ביצירת לידים, אך הם יכולים גם להוות חסם להמרה אם הם ארוכים או מסובכים מדי. כדי לייעל את הטפסים שלך, שמור אותם קצרים ופשוטים, רק בקש את המידע הדרוש לחלוטין. השתמש בתוויות ברורות והקל על המבקרים להבין מה עליהם לעשות כדי למלא את הטופס.

5. בדיקת A/B: מרכיב חיוני להצלחה?

בדיקת A/B היא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית יצירת לידים. זה כולל בדיקת שתי גרסאות של דף אינטרנט או נכס שיווקי כדי לקבוע איזו גרסה מניבה ביצועים טובים יותר מבחינת יצירת לידים או המרות. על ידי השוואת תוצאות הבדיקות הללו, תוכל לזהות את הגישה היעילה ביותר ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לאורך זמן. הנה כמה טיפים לביצוע מבחני A/B מוצלחים:

  • 1. הגדר את ההשערה שלך:
    לפני עריכת מבחן A/B, עליך להגדיר השערה ברורה שברצונך לבדוק. זה יכול להיות כל דבר, החל מבדיקת כותרות שונות או קריאות לפעולה ועד להתנסות בעיצובים שונים של דפי נחיתה. על ידי הגדרת השערה ברורה, אתה יכול להבטיח שהבדיקות שלך ממוקדות וממוקדות.
  • 2. השתמש בפלטפורמת בדיקה אמינה:
    כדי לבצע בדיקות A/B מוצלחות, אתה צריך פלטפורמת בדיקות אמינה שיכולה למדוד במדויק ולדווח על התוצאות. ישנן פלטפורמות בדיקה רבות זמינות, החל מכלים חינמיים כמו Google Optimize ועד לפתרונות מתקדמים יותר כמו Optimizely ו-VWO. בחרו פלטפורמה קלה לשימוש ומספקת תוצאות מדויקות.
  • 3. בדוק משתנה אחד בכל פעם:
    כדי להבטיח תוצאות מדויקות, חשוב לבדוק רק משתנה אחד בכל פעם. זו יכולה להיות הכותרת, ה-CTA, ערכת הצבעים או כל אלמנט אחר שברצונך לבדוק. על ידי התמקדות במשתנה אחד בכל פעם, אתה יכול לבודד את ההשפעה של משתנה זה ולהימנע מתוצאות מבלבלות.
  • 4. נתח את התוצאות שלך:
    לאחר ביצוע בדיקת A/B, חשוב לנתח את התוצאות ולקבוע איזו גרסה של הנכס הצליחה יותר. חפש הבדלים מובהקים סטטיסטית בתוצאות והשתמש במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך. לאורך זמן, אתה יכול להשתמש בבדיקות A/B כדי לשפר ללא הרף את מאמצי יצירת ההפניות שלך ולהניב יותר המרות.

6. גישה רב-ערוצית: האם אתה מגיע לקהל היעד שלך?

בעידן הדיגיטלי של היום, כבר לא מספיק להסתמך על ערוץ בודד כדי להגיע לקהל היעד שלך. כדי למקסם את מאמצי יצירת הלידים שלך, עליך לאמץ גישה רב-ערוצית הממנפת מגוון ערוצים וטקטיקות כדי להגיע ולעניין את קהל היעד שלך. הנה כמה טיפים ליישום גישה רב-ערוצית מוצלחת:

  • 1. הכר את הקהל שלך:
    כדי להגיע ביעילות לקהל היעד שלך, אתה צריך לדעת מי הם, מה אכפת לו ואיפה הם מבלים את זמנם באינטרנט. ערכו מחקר מעמיק על קהל היעד שלכם והשתמשו במידע זה כדי ליידע את בחירת הערוץ והמסרים שלכם.
  • 2. בחר את הערוצים הנכונים:
    בהתבסס על מחקר הקהל שלך, עליך לזהות את הערוצים שיש להם סיכוי גבוה ביותר להגיע לקהל היעד שלך. זה יכול לכלול מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן, פרסום בתשלום ועוד. בחר ערוצים שמתאימים להעדפות ולהתנהגויות של הקהל שלך.
  • 3. פתח אסטרטגיה מתואמת:
    גישה רב-ערוצית מוצלחת דורשת אסטרטגיה מתואמת המבטיחה שכל הערוצים פועלים יחד כדי להשיג את יעדי יצירת הלידים שלך. פתח אסטרטגיה ברורה שמתארת את תפקידו של כל ערוץ, את ההודעות והתוכן שיש להשתמש בהם ואת המדדים שיש לעקוב אחריהם.
  • 4. עקביות היא המפתח:
    כדי לבנות אמון ואמינות עם קהל היעד שלך, חשוב לשמור על מסר מותג עקבי וזהות ויזואלית בכל הערוצים. זה כולל הכל, החל מעיצוב האתר שלך ועד לפוסטים שלך במדיה החברתית וניוזלטרים בדוא"ל.
  • 5. לפקח ולבצע אופטימיזציה:
    כמו בכל אסטרטגיית יצירת לידים, חשוב לעקוב אחר הביצועים של הגישה הרב-ערוצית שלך ולבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך. השתמש בנתונים ובניתוחים כדי לעקוב אחר התוצאות שלך, לזהות אזורים לשיפור ולחדד את הגישה שלך לאורך זמן.

7. תפקידו של שיווק תוכן ביצירת לידים

שיווק תוכן התגלה ככלי רב עוצמה ליצירת לידים בשנים האחרונות. על ידי יצירת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ומרתק, עסקים יכולים למשוך ולמשוך את קהל היעד שלהם, ובסופו של דבר להביא יותר לידים ומכירות. הנה כמה דרכים מרכזיות שבהן שיווק תוכן יכול לתמוך במאמצי יצירת לידים שלך:

  • 1. בניית אמון ואמינות:
    יצירת תוכן איכותי המתייחס לנקודות הכאב והאתגרים של קהל היעד שלך יכולה לעזור לך לבנות איתם אמון ואמינות. על ידי מתן מידע ותובנות חשובות, אתה ממצב את עצמך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך ומקים מערכת יחסים של אמון עם קהל היעד שלך.
  • 2. העברת תנועה לאתר שלך:
    אחד היתרונות העיקריים של שיווק תוכן הוא היכולת שלו להניע תנועה לאתר שלך. על ידי שיתוף התוכן שלך במדיה החברתית, בניוזלטרים בדוא"ל ובערוצים אחרים, אתה יכול למשוך מבקרים חדשים לאתר שלך ולהכיר אותם למותג שלך. תנועה מוגברת זו יכולה בתורה להוביל ליותר לידים ומכירות.
  • 3. יצירת לידים:
    שיווק תוכן יכול להיות גם כלי רב עוצמה ליצירת לידים בפני עצמו. על ידי יצירת תוכן המותאם לצרכים ולתחומי העניין של קהל היעד שלך, תוכל ללכוד את פרטי הקשר שלו ולהפוך אותם ללידים. זה יכול לכלול הצעת מדריכים להורדה, סמינרים מקוונים או משאבים אחרים בתמורה לפרטי ההתקשרות שלהם.

    בכל הנוגע לשיווק באמצעות תוכן ליצירת לידים, חשוב ליצור תוכן בעל ערך, רלוונטי ומרתק עבור קהל היעד שלך. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים, פודקאסטים ועוד. על ידי יצירת מגוון רחב של פורמטים של תוכן, אתה יכול לפנות לסגנונות למידה והעדפות שונות ולהגדיל את הסיכוי למשוך את קהל היעד שלך.

    בנוסף ליצירת תוכן באיכות גבוהה, חשוב גם לקדם את התוכן שלך ביעילות כדי למקסם את טווח ההגעה וההשפעה שלו. זה יכול לכלול שימוש במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ופרסום בתשלום כדי להגביר את התוכן שלך ולהגיע לקהלים חדשים.

8. שיתוף פעולה עם מכירות: המפתח לסגירת לידים?

יצירת לידים היא רק השלב הראשון בתהליך המכירה. כדי להמיר לידים אלה ללקוחות משלמים, עסקים חייבים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי המכירות שלהם כדי לפתח אסטרטגיות יעילות לסגירת עסקאות. על ידי שיתוף פעולה עם המכירות, צוותי שיווק יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי הצרכים וההעדפות של קהל היעד שלהם, ולהתאים את מאמצי יצירת הלידים שלהם בהתאם.

אחת הדרכים העיקריות שבה צוותי שיווק ומכירות יכולים לשתף פעולה היא על ידי שיתוף נתונים ותובנות. על ידי ניתוח הנתונים מקמפיינים ליצירת לידים ופעילויות מכירות, צוותים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של מה עובד ומה לא, ולהתאים את האסטרטגיות שלהם בהתאם. זה יכול לכלול זיהוי אילו ערוצים מביאים הכי הרבה לידים, אילו סוגי תוכן מהדהדים את קהל היעד, ואילו טכניקות מכירה היעילות ביותר בסגירת עסקאות.

היבט חשוב נוסף של שיתוף פעולה בין שיווק ומכירות הוא התאמה סביב פרופילי יעד ופרסונות של לקוחות. על ידי עבודה משותפת כדי להגדיר ולחדד את הפרופילים הללו, צוותים יכולים להבטיח שמאמצי יצירת הלידים שלהם ממוקדים לקהל הנכון עם המסרים הנכונים. התאמה זו יכולה גם לעזור לצוותי מכירות להבין טוב יותר את הצרכים ואת נקודות הכאב של לקוחות פוטנציאליים, ולהתאים את הצעות המכירה שלהם בהתאם.

לבסוף, חשוב שצוותי שיווק ומכירות יתקשרו באופן קבוע וישתפו פעולה באסטרטגיות טיפוח לידים. על ידי עבודה משותפת לפיתוח קמפיינים אפקטיביים לטיפוח לידים, עסקים יכולים להבטיח שהלידים שלהם יקבלו את המסרים הנכונים בזמן הנכון, ויודרכו לקראת מכירה מוצלחת. זה יכול לכלול קמפיינים מותאמים אישית בדוא"ל, מודעות מיקוד מחדש וטקטיקות אחרות כדי לשמור על מעורבות ועניין של לידים.

מסקנה: הדרך להוביל הצלחה של דור ב-2023

לסיכום, יצירת לידים היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, ועסקים בשנת 2023 חייבים להקדים את המשחק בכל הנוגע ליצירת לידים באיכות גבוהה. על ידי התמקדות במדדים הנכונים, מינוף הכלים הטובים ביותר לאיסוף וניתוח נתונים, זיהוי לידים באיכות גבוהה, אופטימיזציה של שיעורי המרה, בדיקות A/B, אימוץ גישה רב-ערוצית, השקעה בשיווק תוכן ושיתוף פעולה עם מכירות, עסקים. יכולים להגדיר את עצמם להצלחה בשנים הבאות.

עם זאת, נוף יצירת הלידים מתפתח כל הזמן, ועסקים חייבים להיות זריזים ובעלי יכולת הסתגלות כדי להקדים. המשמעות עשויה להיות ניסוי בערוצים חדשים, חידוד אסטרטגיות מיקוד וחזרה מתמדת על מסעות פרסום כדי להבטיח שהם מניבים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

בסופו של דבר, המפתח להצלחה ביצירת לידים ב-2023 הוא גישה מונעת נתונים, ממוקדת לקוח, המתמקדת במתן ערך ללקוחות פוטנציאליים. על ידי הצבת הצרכים וההעדפות של קהל היעד במקום הראשון, והתאמת הקמפיינים בהתאם, עסקים יכולים לבנות אמון, ליצור קשרים ולהניב יותר הכנסות לאורך זמן.

מדידת הצלחת יצירת לידים ב-2023:

מטרי כלים טרנדים טכניקות
נפח תנועה גוגל אנליטיקס, כלי מנהלי אתרים הגברת ההתמקדות בחוויית משתמש בדיקות A/B, אופטימיזציה של תוכן
שער חליפין מפות חום, ניתוח טפסים טפסים קצרים ותמציתיים התאמה אישית, צ'טבוטים
איכות עופרת CRM, אוטומציה של דואר אלקטרוני קמפיינים ממוקדים ניקוד לידים, פילוח
עלות לכל ליד מחשבון ROI שיווקי הפחתת עלויות פרסום תוכניות הפניה, אוטומציה

על ידי מעקב וניתוח עקבי של מדדי ביצועים מרכזיים, אתה יכול לייעל את אסטרטגיית יצירת ההפניות שלך ולהניע צמיחה עסקית בשנת 2023.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner