"טרנדים שיווקיים בדיגיטל למעקב ב-2021: המומלצים לאתר וורדפרס"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את מגמות השיווק הדיגיטלי המובילות לעקוב ב-2021, במיוחד עבור אתרי וורדפרס. הוא מציע תובנות לגבי האסטרטגיות והכלים היעילים ביותר כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלך ולהגביר את הצמיחה של העסק שלך.

מדוע שיווק דיגיטלי חשוב לאתרי וורדפרס?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר וורדפרס לבדו אינו מספיק כדי להבטיח שהעסק שלך יהיה גלוי ללקוחות פוטנציאליים. כאן נכנס לתמונה השיווק הדיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא הנוהג של שימוש בערוצים דיגיטליים לקידום העסק, המותג או המוצר שלך. חיוני לבעלי אתרי וורדפרס שתהיה להם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כדי להניע תנועה, לידים ומכירות. במאמר זה נדון בחשיבות השיווק הדיגיטלי עבור אתרי וורדפרס.

  • 1. נראות מקוונת מוגברת:

    עם המספר ההולך וגדל של אתרי וורדפרס באינטרנט, קל לאתר שלך ללכת לאיבוד בקהל. טכניקות שיווק דיגיטליות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ופרסום בתשלום לפי קליק (PPC) יכולות לעזור להגביר את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש ובפלטפורמות המדיה החברתית. זה יכול להוביל ליותר תנועה וללקוחות פוטנציאליים.

  • 2. מודעות למותג:

    שיווק דיגיטלי יכול גם לעזור להגביר את המודעות למותג עבור העסק שלך. על ידי שימוש בערוצי מדיה חברתית ואסטרטגיות שיווק תוכן, אתה יכול ליצור זהות מותג חזקה ולהגדיל את הנראות של המותג שלך במרחב המקוון. זה יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים לזהות ולזכור את המותג שלך, מה שיכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות.

  • 3. שיווק חסכוני:

    שיווק דיגיטלי הוא דרך חסכונית לקדם את העסק שלך. בהשוואה לשיטות שיווק מסורתיות כמו פרסום בדפוס ובטלוויזיה, שיווק דיגיטלי הוא הרבה יותר משתלם. עם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מתוכננת היטב, אתה יכול להגיע לקהל גדול מבלי לשבור את הכיס.

לוגו וורדפרס מוקף באייקונים של שיווק דיגיטלי
לוגו וורדפרס מוקף באייקונים של שיווק דיגיטלי

איך אתה יכול להתקדם בעולם המקוון התחרותי?

העולם המקוון מתפתח כל הזמן, וזה יכול להיות מאתגר להתעדכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר. כדי להישאר קדימה בעולם המקוון התחרותי, חיוני שתהיה לך אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצקה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתקדם:

  • 1. הישאר מעודכן בטרנדים האחרונים:

    אחת הדרכים הטובות ביותר להתקדם בעולם המקוון היא להישאר מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר. עקוב אחר בלוגים בתעשייה, השתתף בכנסים ולקחת קורסים מקוונים כדי ללמוד על טכניקות השיווק הדיגיטלי העדכניות ביותר.

  • 2. התמקד בחוויית משתמש:

    חווית משתמש (UX) הופכת חשובה יותר ויותר בשיווק דיגיטלי. ודא שאתר הוורדפרס שלך קל לניווט, נטען במהירות וידידותי לנייד. זה לא רק ישפר את חווית המשתמש אלא גם יעזור לקידום אתרים.

  • 3. צור תוכן איכותי:

    התוכן הוא המלך בשיווק דיגיטלי. צור תוכן איכותי, אינפורמטיבי, מרתק ורלוונטי לקהל היעד שלך. זה יעזור להוביל תנועה לאתר שלך ולהגביר את המודעות למותג.

  • 4. למנף מדיה חברתית:

    מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לקידום העסק שלך וליצירת מעורבות עם הקהל שלך. בחר את פלטפורמות המדיה החברתיות הרלוונטיות ביותר לעסק שלך והתמקד בבניית נוכחות חזקה באותן פלטפורמות.

  • 5. עקוב אחר הניתוחים שלך:

    Analytics יכול לספק תובנות חשובות לגבי אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. עקוב אחר תעבורת האתר שלך, מעורבות במדיה חברתית וקמפיינים שיווקיים בדוא"ל כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך.

מהן המגמות המרכזיות בשיווק דיגיטלי לשנת 2021?

נוף השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, וזה יכול להיות מאתגר להתעדכן בטרנדים האחרונים. עם זאת, הישארות מעודכנת במגמות השיווק הדיגיטלי העדכניות היא חיונית לעסקים שרוצים להקדים את המתחרים. הנה כמה ממגמות השיווק הדיגיטלי המרכזיות לשנת 2021:

  • 1. דגש על חווית משתמש:

    חווית משתמש (UX) הופכת חשובה יותר ויותר בשיווק דיגיטלי. בשנת 2021, עסקים יצטרכו להתמקד ביצירת אתרים וחוויות דיגיטליות שקל לנווט בהן ולספק חווית משתמש חלקה.

  • 2. עליית הבינה המלאכותית (AI) בשיווק:

    בינה מלאכותית (AI) כבר נמצאת בשימוש בתעשיות שונות, כולל שיווק. בשנת 2021, אנו יכולים לצפות לראות יותר עסקים המשתמשים בבינה מלאכותית כדי להפוך משימות שיווק לאוטומטיות, לשפר את חווית הלקוח ולהתאים אישית קמפיינים שיווקיים.

  • 3. אופטימיזציה של חיפוש קולי:

    החיפוש הקולי הופך פופולרי יותר ויותר, ועסקים יצטרכו לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם לחיפוש קולי בשנת 2021. המשמעות היא שימוש במילות מפתח ארוכות זנב ובשפה טבעית בתוכן שלך.

  • 4. התאמה אישית בשיווק:

    צרכנים מצפים לחוויות מותאמות אישית, ועסקים שיכולים לספק קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית יהיו בעלי יתרון תחרותי בשנת 2021. התאמה אישית יכולה לכלול כל דבר, החל מאימיילים מותאמים אישית ועד המלצות מוצר מותאמות אישית.

קולאז' של מגמות השיווק הדיגיטלי המובילות לשנת 2021
קולאז' של מגמות השיווק הדיגיטלי המובילות לשנת 2021

1. דגש על חווית משתמש (UX)

בעידן הדיגיטלי, חווית משתמש (UX) הפכה למרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת. המונח UX מתייחס לחוויה הכוללת שיש למשתמש בעת אינטראקציה עם אתר אינטרנט או פלטפורמה דיגיטלית. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות לצרכנים, עסקים המציעים חווית משתמש גרועה צפויים לאבד לקוחות למתחרים.

כדי להבטיח חווית משתמש חיובית, עסקים חייבים להתמקד ביצירת אתרים וחוויות דיגיטליות שקל לנווט בהן ולספק חוויה חלקה. המשמעות היא עיצוב אתרים עם תפריטי ניווט ברורים, פריסות אינטואיטיביות וזמני טעינה מהירים. בנוסף, עסקים צריכים לתעדף אופטימיזציה לנייד מכיוון שיותר ויותר משתמשים ניגשים לאתרים מהסמארטפונים והטאבלטים שלהם.

אחת הדרכים לשפר את ה-UX היא לבצע בדיקות משתמשים. בדיקת משתמשים כוללת איסוף משוב ממשתמשים אמיתיים על השימושיות של אתר או אפליקציה. ניתן להשתמש במשוב זה כדי לזהות נקודות כאב ואזורים לשיפור. על ידי שילוב משוב משתמשים בתהליך העיצוב, עסקים יכולים ליצור אתרים וחוויות דיגיטליות שיענו טוב יותר על הצרכים של הלקוחות שלהם.

היבט מרכזי נוסף של UX הוא נגישות. אתרי אינטרנט צריכים להיות מתוכננים מתוך מחשבה על נגישות, על מנת להבטיח שמשתמשים עם מוגבלויות יוכלו לנווט בקלות וליצור אינטראקציה עם האתר. זה כולל מתן טקסט חלופי לתמונות, שימוש בגופנים ברורים וקלים לקריאה, והבטחת כל התוכן נגיש באמצעות מקלדת.

2. עליית הבינה המלאכותית (AI) בשיווק

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, הבינה המלאכותית (AI) הופכת לכלי חשוב יותר ויותר בעולם השיווק הדיגיטלי. בינה מלאכותית מתייחסת ליכולת של מכונות ללמוד ולבצע משימות שבדרך כלל דורשות אינטליגנציה אנושית, כמו הבנת שפה טבעית וזיהוי דפוסים. בשיווק, ניתן להשתמש בבינה מלאכותית לניתוח כמויות גדולות של נתונים, אוטומציה של משימות והתאמה אישית של מאמצי השיווק.

אחת הדרכים שבהן נעשה שימוש ב-AI בשיווק היא באמצעות צ'אטבוטים. צ'טבוטים הם תוכנות מחשב המשתמשות בבינה מלאכותית כדי לדמות שיחה אנושית. ניתן להשתמש בהם כדי לענות על שאלות לקוחות, לספק תמיכה ואפילו לבצע מכירות. באמצעות שימוש בצ'אטבוטים, עסקים יכולים לספק שירות לקוחות 24/7 ולפנות משאבי אנוש למשימות מורכבות יותר.

תחום נוסף שבו נעשה שימוש ב-AI בשיווק הוא בניתוח נתוני לקוחות. אלגוריתמי AI יכולים לנתח כמויות עצומות של נתוני לקוחות, כגון היסטוריית רכישות והתנהגות גלישה, כדי לזהות דפוסים ומגמות. לאחר מכן ניתן להשתמש בנתונים אלו להתאמה אישית של מאמצי שיווק, כגון פרסום ממוקד והמלצות מוצר מותאמות אישית.

בינה מלאכותית משמשת גם לאוטומציה של משימות כמו שיווק בדוא"ל וניהול מדיה חברתית. לדוגמה, כלי שיווק בדואר אלקטרוני המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לשלוח אוטומטית מיילים מותאמים אישית ללקוחות בהתבסס על התנהגותם והעדפותיהם. באופן דומה, כלים לניהול מדיה חברתית המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לנתח נתוני מדיה חברתית כדי לזהות את הזמנים הטובים ביותר לפרסום, את התוכן המרתק ביותר ואת ערוצי המדיה החברתית היעילים ביותר עבור עסק מסוים.

כלי שיווקי מבוסס בינה מלאכותית המנתח את התנהגות הצרכנים
כלי שיווקי מבוסס בינה מלאכותית המנתח את התנהגות הצרכנים

3. אופטימיזציה לחיפוש קולי

ככל שיותר ויותר אנשים מסתמכים על עוזרות קוליות כמו Siri, Google Assistant ואלקסה, אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש קולי הופכת חשובה יותר ויותר. חיפוש קולי שונה מחיפוש מסורתי בכך שהוא נוטה להיות יותר שיחתי ומתמקד במילות מפתח ארוכות זנב. לדוגמה, במקום להקליד "מקום הפיצה הטוב ביותר", מישהו עשוי לשאול את העוזרת הקולית שלו "מה המקום הכי טוב לפיצה בקרבתי?"

כדי לייעל את האתר שלך לחיפוש קולי, חשוב להתמקד במילות מפתח ארוכות זנב ובשפה טבעית. במקום למקד למילות מפתח גנריות קצרות, התמקד בביטויים ארוכים וספציפיים יותר שסביר שאנשים ישתמשו בהם בשיחה. זה יכול לכלול שאלות, כגון "איך אני מכין בצק פיצה?" או "מהי הדרך הטובה ביותר לנקות כתם?"

גורם חשוב נוסף באופטימיזציה של חיפוש קולי הוא הבטחת האתר שלך מותאם לנייד. מכיוון שרוב החיפושים הקוליים מתבצעים במכשירים ניידים, אתר אינטרנט רספונסיבי שנטען במהירות בנייד הוא חיוני. זה יכול לכלול אופטימיזציה של תמונות, הקטנת גדלי קבצים ושימוש באלמנטים עיצוביים ידידותיים לנייד כמו לחצנים קלים ללחוץ וגופנים גדולים וקריאים.

בנוסף לאופטימיזציה של האתר שלך, חשוב גם לתבוע את רישומי העסק שלך בפלטפורמות של עוזר קולי כמו Google לעסק שלי ו-Bing Places. זה יכול לעזור להבטיח שהמידע העסקי שלך מדויק ועדכני, וגם יכול לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות.

4. התאמה אישית בשיווק

התאמה אישית בשיווק היא טרנד מרכזי שצובר תאוצה בשנים האחרונות. מכיוון שיותר ויותר צרכנים מצפים לחוויות מותאמות אישית מהמותגים איתם הם מקיימים אינטראקציה, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעסקים להתאים את מאמצי השיווק שלהם לצרכים ולהעדפות האישיות של קהל היעד שלהם.

אחת הדרכים היעילות ביותר להתאים אישית את השיווק שלך היא באמצעות שימוש בנתונים. על ידי איסוף וניתוח נתונים על ההתנהגות וההעדפות של הלקוחות שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה מניע אותם ומה הם מחפשים במותג.

משם, תוכל להשתמש במידע זה כדי ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים המדברים ישירות לתחומי העניין והצרכים של הקהל שלך. זה יכול לכלול קמפיינים מותאמים אישית בדוא"ל, מודעות ממוקדות במדיה חברתית, ואפילו המלצות מותאמות אישית על מוצרים המבוססות על היסטוריית הרכישות של הלקוח בעבר.

היבט מרכזי נוסף של התאמה אישית בשיווק הוא השימוש בתוכן דינמי. תוכן דינמי מתייחס לתוכן המותאם לאדם או קבוצת אנשים ספציפיים בהתבסס על העדפותיהם או התנהגותם. זה יכול לכלול דפי נחיתה מותאמים אישית, המלצות על מוצרים או אפילו מודעות וידאו מותאמות אישית.

בנוסף לשימוש בנתונים ובתוכן דינמי, התאמה אישית בשיווק יכולה לכלול גם טקטיקות מסורתיות יותר כמו קמפיינים בדיוור ישיר מותאמים אישית או חוויות מותאמות אישית של שירות לקוחות. על ידי התייחסות לכל לקוח כאינדיבידואל והתאמה לצרכיו ולהעדפותיו הספציפיות, תוכל לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהל שלך ולהגדיל את נאמנות הלקוחות לאורך זמן.

דוא"ל שיווקי מותאם אישית שנפתח במחשב נייד
דוא"ל שיווקי מותאם אישית שנפתח במחשב נייד

5. שיווק וידאו: האם אתה מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו?

שיווק וידאו הוא אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל של משווקים, והוא רק הולך ונהיה יותר פופולרי ככל שעובר הזמן. עם עלייתן של פלטפורמות כמו YouTube, Instagram ו-TikTok, הווידאו הפך לחלק בלתי נפרד מהחוויה המקוונת של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל האם אתה מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו לאתר הוורדפרס שלך?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק וידאו הוא היכולת שלו ללכוד תשומת לב ולהעביר רעיונות מורכבים במהירות וביעילות. עם טווח הקשב הממוצע של משתמשים מקוונים הולך וקצר, וידאו יכול להיות דרך מצוינת להעביר את המסר שלך בצורה שתהדהד עם הקהל שלך.

יתרון נוסף של שיווק וידאו הוא הרבגוניות שלו. מסרטוני הסבר ועד הדגמות מוצרים ועד המלצות של לקוחות, יש אינספור דרכים להשתמש בוידאו כדי למשוך את הקהל שלך ולהניב המרות. ועם העלייה של וידאו חי ואירועים וירטואליים, ישנן הזדמנויות נוספות להתחבר לקהל שלך בזמן אמת.

כמובן, יצירת תוכן וידאו באיכות גבוהה יכולה להיות אתגר, במיוחד אם אתה עובד עם תקציב או משאבים מוגבלים. אבל עם האסטרטגיה והכלים הנכונים, אפילו עסקים קטנים ויחידים יכולים ליצור תוכן וידאו מרתק הלוכד את תשומת הלב של הקהל שלהם ומניב תוצאות.

כמה טיפים למינוף מלוא הפוטנציאל של שיווק וידאו באתר וורדפרס שלך כוללים:

– יצירת אסטרטגיית תוכן וידאו שתואמת את יעדי השיווק הכוללים שלך
– התמקדות באיכות על פני כמות והשקעה בציוד ובכלים הנכונים
– שמירה על הסרטונים שלך קצרים וקולעים, עם קריאה ברורה לפעולה בסוף
– שימוש בטקטיקות קידום אתרים בווידאו כדי לשפר את הנראות והטווח של הסרטון שלך
– מעורבות עם הקהל שלך באמצעות הערות, מדיה חברתית וערוצים אחרים כדי לבנות מערכות יחסים ולהניע מעורבות

6. תפקידם של צ'טבוטים במעורבות לקוחות

צ'טבוטים הפכו לכלי פופולרי יותר ויותר למעורבות לקוחות, ומסיבה טובה. עוזרי AI אלה יכולים לספק תמיכה וסיוע מיידי ללקוחות, לעזור לשפר את החוויה הכוללת שלהם ולהגביר את שביעות הרצון. עם עלייתם של ערוצי תקשורת דיגיטליים כמו מדיה חברתית ואפליקציות הודעות, צ'אטבוטים הפכו לחלק חיוני מכל אסטרטגיית שיווק מודרנית.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של צ'אטבוטים הוא היכולת שלהם לספק תמיכה 24/7 ללקוחות, ללא צורך בהתערבות אנושית. המשמעות היא שלקוחות יכולים לקבל את העזרה הדרושה להם בכל שעה ביום או בלילה, מבלי להמתין לשעות הפעילות. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור עסקים גלובליים המשרתים לקוחות באזורי זמן שונים.

בנוסף למתן תמיכה, ניתן להשתמש בצ'אטבוטים גם לאיסוף נתונים חשובים על העדפות והתנהגות לקוחות. על ידי ניתוח האינטראקציות בין לקוחות וצ'אטבוטים, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי צרכי הקהל שלהם ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בהתאם.

יתרון נוסף של צ'אטבוטים הוא היכולת שלהם לספק המלצות והצעות מותאמות אישית ללקוחות. על ידי ניתוח נתוני לקוחות והתנהגות, צ'אטבוטים יכולים לספק הצעות ומבצעים ממוקדים המותאמים לצרכיו ותחומי העניין של כל לקוח.

כמובן, צ'אטבוטים אינם חסרי מגבלותיהם. לפעמים הם יכולים להיות לא אישיים או לא מצליחים להבין בקשות מורכבות, מה שיכול להיות מתסכל עבור הלקוחות. לכן חשוב להגיע לאיזון בין אינטראקציות בין בני אדם למכונה, ולהבטיח שמשתמשים בצ'אטבוטים באופן המשלים, ולא מחליף, את התמיכה האנושית.

צ'טבוט המקיים אינטראקציה עם לקוח באתר אינטרנט
צ'טבוט המקיים אינטראקציה עם לקוח באתר אינטרנט

7. שותפויות משפיעות

שיווק משפיענים נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, והוא לא מראה שום סימן להאטה בשנת 2021. משפיענים הם אנשים עם קהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות שיכולים להשפיע על החלטות הרכישה של העוקבים שלהם. שיתוף פעולה עם משפיענים יכול להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהלים חדשים ולהגביר את המודעות למותג.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שותפויות משפיענים הוא היכולת שלהם להגיע לקהלי נישה שאולי קשה למקד אליהם דרך ערוצי שיווק מסורתיים. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים בנישות ספציפיות, עסקים יכולים להגיע לקהלים מאוד מעורבים שכבר מתעניינים במוצרים או בשירותים שלהם.

בנוסף להגעה לקהלים חדשים, שותפויות משפיעות יכולות גם לעזור לבנות אמינות ואמון המותג. כאשר משפיען מקדם מוצר או שירות, סביר יותר שהעוקבים שלו יבטחו בהמלצה שלהם וישקלו לבצע רכישה. זה יכול להיות חשוב במיוחד לעסקים שרק מתחילים את דרכם ואולי עדיין אין להם מוניטין מבוסס.

יתרון נוסף של שותפויות משפיענים הוא היכולת שלהם להניע מעורבות ולייצר תוכן שנוצר על ידי משתמשים. כאשר משפיענים מקדמים מוצר או שירות, העוקבים שלהם עשויים לחלוק את החוויות שלהם עם המותג במדיה החברתית, ליצור באזז סביב המוצר וליצור תוכן בעל ערך של משתמשים.

כמובן, שותפויות משפיעות אינן חסרות אתגרים. זה יכול להיות קשה למצוא את המשפיענים הנכונים עבור המותג שלך, והבטחה שהם מקדמים את המוצרים או השירותים שלך בצורה אותנטית היא חיונית. חשוב גם להגדיר ציפיות והנחיות ברורות למשפיענים, כדי להבטיח שהמבצעים שלהם מתאימים לערכי המותג ולמסרים שלך.

8. שיווק ברשתות חברתיות: באילו פלטפורמות כדאי להתמקד?

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי, ועם כל כך הרבה פלטפורמות זמינות, זה יכול להיות מאתגר לקבוע באילו מהם להתמקד. המפתח הוא להבין את קהל היעד שלך ובאילו פלטפורמות הוא הכי פעיל.

פייסבוק היא עדיין פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר, עם למעלה מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים. זוהי פלטפורמה מצוינת לעסקים המעוניינים להגיע לקהל רחב ולבנות מודעות למותג. פייסבוק מציעה גם אפשרויות מיקוד חזקות, המאפשרות לעסקים להגיע למאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין ספציפיים.

אינסטגרם היא פלטפורמה פופולרית נוספת, במיוחד בקרב קהלים צעירים יותר. זוהי פלטפורמה ויזואלית מאוד שאידיאלית לעסקים בתעשיות כמו אופנה, יופי ומזון. אינסטגרם מציעה גם מגוון אפשרויות פרסום, כולל פוסטים ממומנים, סיפורים ושותפויות משפיעות.

לינקדאין היא פלטפורמת רשת מקצועית שאידיאלית לעסקים B2B. זוהי פלטפורמה מצוינת לבניית קשרים בתעשייה, שיתוף תוכן של מנהיגות מחשבתית וגיוס כישרונות חדשים. לינקדאין מציעה גם אפשרויות פרסום, כולל תוכן ממומן ופרסומי דרושים.

טוויטר היא פלטפורמה מהירה ואידיאלית לעסקים המעוניינים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת. זוהי פלטפורמה מצוינת לשירות לקוחות ותמיכה, כמו גם לשיתוף חדשות ועדכונים על העסק שלך. טוויטר מציעה גם אפשרויות פרסום, כולל ציוצים מקודמים וטרנדים.

TikTok היא פלטפורמה חדשה יחסית שהתפוצצה בפופולריות בשנים האחרונות, במיוחד בקרב קהלים צעירים יותר. זוהי פלטפורמה ויזואלית מאוד שאידיאלית לעסקים המעוניינים ליצור תוכן וידאו מרתק וקצר. TikTok מציעה גם אפשרויות פרסום, כולל מודעות בפיד והשתלטות על מותג.

לוגואים שונים של פלטפורמת מדיה חברתית
לוגואים שונים של פלטפורמת מדיה חברתית

9. שיווק באמצעות תוכן: יותר מסתם פוסטים בבלוג

כשאנחנו חושבים על שיווק באמצעות תוכן, הדבר הראשון שעולה על דעתנו הוא פוסטים בבלוג. בעוד שפוסטים בבלוג הם ללא ספק חלק חשוב בכל אסטרטגיית שיווק תוכן, ישנם סוגים רבים אחרים של תוכן שיכולים להיות יעילים באותה מידה בהגעה לקהל היעד שלך וביצירת מעורבות עם קהל היעד שלך.

  • 1. תוכן ויזואלי:
    תוכן ויזואלי, כגון אינפוגרפיקה, תמונות וסרטונים, יכול להיות דרך רבת עוצמה לתקשר מידע מורכב בפורמט קל לעיכול. תוכן חזותי הוא גם בר שיתוף, מה שהופך אותו לדרך מצוינת להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות של המותג שלך במדיה החברתית.
  • 2. תוכן אינטראקטיבי:
    תוכן אינטראקטיבי, כגון חידונים, סקרים וסקרים, יכול להיות דרך מצוינת לתקשר עם הקהל שלך ולאסוף תובנות חשובות לגבי ההעדפות וההתנהגויות שלו. תוכן אינטראקטיבי יכול להיות גם ניתן לשיתוף, במיוחד אם הוא מהנה או אינפורמטיבי.
  • 3. ספרים אלקטרוניים וניירות לבנים:
    ספרים אלקטרוניים וניירות לבנים הם חלקי תוכן בצורתם ארוכה יותר שנועדו לספק מידע מעמיק על נושא מסוים. סוגי תוכן אלה יכולים להיות יעילים ביותר לביסוס מנהיגות מחשבתית ולבניית אמון עם הקהל שלך. ספרים אלקטרוניים וניירות לבנים יכולים לשמש גם כמגנטים מובילים, המציעים תוכן בעל ערך בתמורה למידע ליצירת קשר.

    בנוסף לסוגי תוכן אלו, ישנם פורמטים רבים נוספים שניתן להשתמש בהם בשיווק תוכן, לרבות פודקאסטים, סמינרים מקוונים, מקרים מקרים ועוד. המפתח הוא להבין את הקהל שלך ואת ההעדפות שלו, וליצור תוכן שהוא גם אינפורמטיבי וגם מרתק.

    היבט חשוב אחד בשיווק תוכן הוא להבטיח שהתוכן שלך מותאם למנועי חיפוש. המשמעות היא ביצוע מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של התוכן שלך עם מילות מפתח וביטויים רלוונטיים. חשוב גם לקדם את התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים כדי להבטיח שהוא יגיע לקהל היעד שלך.

10. שיווק במייל: האם זה עדיין רלוונטי?

שיווק בדוא"ל היה עמוד התווך של השיווק הדיגיטלי במשך עשרות שנים, אך עם עליית המדיה החברתית וערוצי תקשורת אחרים, חלקם הטילו ספק אם האימייל עדיין רלוונטי. התשובה, לעומת זאת, היא כן מהדהד. שיווק בדוא"ל נותרה אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל שלך וליצור קשר עם הקהל שלך, וניתן להשתמש בה כדי להניע תנועה, להגדיל מכירות ולבנות מודעות למותג.

אחת הסיבות לכך ששיווק בדוא"ל עדיין כל כך יעיל היא שהוא מאפשר לעסקים לתקשר ישירות עם הקהל שלהם בצורה מותאמת אישית. על ידי פילוח רשימת הדוא"ל שלך והתאמת ההודעות שלך לקבוצות ספציפיות, תוכל להבטיח שהתוכן שלך רלוונטי ובעל ערך לכל נמען. זה יכול להוביל לשיעורי פתיחה ולחיצות גבוהים יותר, כמו גם להגברת המעורבות וההמרות.

יתרון נוסף של שיווק בדואר אלקטרוני הוא שהוא ניתן למדידה גבוהה. על ידי מעקב אחר שיעורי פתיחה ושיעורי קליקים, כמו גם מדדים אחרים כגון שיעורי המרה והכנסות שנוצרו, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי האפקטיביות של מסעות הפרסום שלהם. לאחר מכן ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום עתידיים ולשפר את החזר ה-ROI הכולל.

כמובן שחשוב לזכור ששיווק בדואר אלקטרוני הוא לא פתרון אחד שמתאים לכולם. כדי להיות אפקטיביים, המיילים חייבים להיות מעוצבים היטב, ידידותיים לנייד ולהציע ערך אמיתי לנמענים. בנוסף, עסקים חייבים לכבד את הזמן והשטח של הקהל שלהם בתיבת הדואר הנכנס, הימנעות מספאמי או תוכן לא רלוונטי.

ניוזלטר בדוא"ל נשלח לרשימת מנויים
ניוזלטר בדוא"ל נשלח לרשימת מנויים

11. SEO מקומי: מיקוד לקהל המיידי שלך

קידום אתרים מקומי הוא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, במיוחד עבור עסקים המסתמכים על לקוחות מקומיים. על ידי אופטימיזציה של האתר והנוכחות המקוונת שלך לחיפוש מקומי, תוכל להגביר את הנראות שלך ולמשוך לידים מתאימים יותר באזורך הקרוב.

  • 1. החשיבות של דירוג חיפוש מקומי:
    אחד היתרונות המרכזיים של קידום אתרים מקומי הוא שהוא יכול לעזור לך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות. המשמעות היא שכאשר מישהו באזור שלך מחפש מוצר או שירות שאתה מציע, סביר יותר שהעסק שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש. זה יכול להוביל להגברת הנראות, התנועה ובסופו של דבר למכירות.
  • 2. בניית נוכחות מקומית חזקה:
    כדי לשפר את דירוג החיפוש המקומי שלך, חשוב לבנות נוכחות מקומית חזקה באינטרנט. זה כולל אופטימיזציה של האתר שלך למילות מפתח בחיפוש מקומי, תביעה ואימות של רישום העסק שלך ב-Google לעסק שלי, ובניית ציטוטים מקומיים וקישורים נכנסים. על ידי כך, אתה יכול לאותת למנועי החיפוש שהעסק שלך רלוונטי וסמכותי עבור שאילתות חיפוש מקומיות.
  • 3. מינוף ביקורות וניהול מוניטין:
    היבט חשוב נוסף של קידום אתרים מקומי הוא ניהול מוניטין. זה כולל מעקב ותגובה לביקורות מקוונות, כמו גם שידול משוב מלקוחות באופן יזום. ביקורות חיוביות יכולות לעזור לשפר את דירוג החיפוש המקומי שלך, בעוד שביקורות שליליות יכולות לפגוע בו. על ידי ניהול המוניטין המקוון שלך בצורה יעילה, תוכל לבנות אמון ואמינות עם הקהל המקומי שלך, ולשפר את הנראות הכוללת של החיפוש שלך.

12. אסטרטגיה מובייל-ראשון

בעולם הדיגיטלי של היום, מכשירים ניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. מכיוון שרוב משתמשי האינטרנט ניגשים לאינטרנט מהמכשירים הניידים שלהם, חשוב יותר מאי פעם לעסקים לאמץ אסטרטגיה מוקדמת לנייד. אסטרטגיית מובייל תחילה פירושה עיצוב ואופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים תחילה, ולאחר מכן התאמתו למכשירים שולחניים.

לא רק שאסטרטגיית מובייל תחילה משפרת את חווית המשתמש עבור משתמשים בנייד, אלא שהיא יכולה גם להשפיע לטובה על אופטימיזציה למנועי חיפוש. גוגל העבירה את המיקוד שלה לאינדקס המובייל הראשון, מה שאומר שהגרסה הניידת של האתר שלך משמשת כמקור העיקרי לאינדקס ולדירוג. המשמעות היא שאם האתר שלך אינו מותאם למכשירים ניידים, הוא עלול להיענש בתוצאות החיפוש.

אסטרטגיית מובייל תחילה פירושה גם לשקול את הדרכים השונות שבהן משתמשים בנייד מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. לדוגמה, ייתכן שלמשתמשים ניידים יש סיכוי גבוה יותר לגלוש באתר שלך תוך כדי תנועה, מה שאומר שזמני טעינה ומהירות דף הם גורמים קריטיים שיש לקחת בחשבון. בנוסף, ייתכן שמשתמשים בנייד יבצעו המרה באמצעות שיחות טלפון, הודעות טקסט או פעולות אחרות ספציפיות לנייד. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למשתמשים ניידים, תוכל לשפר את חווית המשתמש הכוללת ולהגדיל את ההמרות.

כדי ליישם אסטרטגיית מובייל תחילה, חשוב לעבוד עם מעצב אתרים או מפתח שמבין את האתגרים וההזדמנויות הייחודיות של עיצוב נייד. זה עשוי לכלול עיצוב למסכים קטנים יותר, פישוט הניווט ואופטימיזציה של תוכן לקריאה בנייד. בנוסף, חשוב לבדוק באופן קבוע ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מכשירים ניידים וגדלים שונים של מסך, כדי להבטיח שהאתר שלך נגיש וידידותי למשתמש עבור כל המשתמשים הניידים.

אתר וורדפרס מותאם לנייד המוצג בסמארטפון
אתר וורדפרס מותאם לנייד המוצג בסמארטפון

13. החשיבות של אנליטיקה ושיווק מונחה נתונים

בנוף הדיגיטלי התחרותי ביותר של ימינו, חיוני לעסקים לקבל החלטות מונעות נתונים בכל הנוגע לשיווק. משמעות הדבר היא שימוש בניתוחים ובמקורות נתונים אחרים כדי להבין את הקהל שלך, למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. על ידי נקיטת גישה מונעת נתונים לשיווק, אתה יכול לשפר את החזר ה-ROI שלך ולהישאר לפני המתחרים.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק מונחה נתונים הוא היכולת למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך בזמן אמת. על ידי מעקב אחר מדדים כמו תעבורת אתר, שיעורי המרות ומעורבות, אתה יכול לזהות במהירות מה עובד ומה לא. זה מאפשר לך לבצע התאמות תוך כדי ביצוע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך להשפעה מירבית.

יתרון נוסף של שיווק מונחה נתונים הוא היכולת לפלח את הקהל שלך ולהתאים אישית את המסרים שלך. על ידי ניתוח נתונים כגון גיל, מיקום והתנהגות גלישה, תוכל ליצור קמפיינים ממוקדים המדברים ישירות לצרכים ולתחומי העניין של הקהל שלך. זה יכול להביא לשיעורי מעורבות גבוהים יותר, להגדלת המרות ובסופו של דבר להחזר ROI טוב יותר.

שיווק מבוסס נתונים גם מאפשר לך להתעדכן במגמות בתעשייה ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. על ידי מעקב אחר שינויים בהתנהגות הצרכנים, תעבורת האינטרנט ומדדים אחרים, אתה יכול לזהות הזדמנויות חדשות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלך כדי לנצל אותן.

לבסוף, שיווק מבוסס נתונים יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לתקציב והקצאת משאבים. על ידי ניתוח החזר ה-ROI של מסעות הפרסום השיווקיים שלך, תוכל לזהות את הערוצים והטקטיקות שמניבות את התשואות הגבוהות ביותר, ולהתאים את התקציב שלך בהתאם. זה יכול לעזור לך לייעל את הוצאות השיווק שלך ולמקסם את התוצאות שלך.

14. שיווק ריבוי ערוצים: האם אתה פוגש את הלקוחות שלך בכל מקום?

בעידן הדיגיטלי של היום, לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים במגוון ערוצים, כולל מדיה חברתית, אימייל, אפליקציות לנייד ואתרים. כדי להצליח בנוף הזה, חיוני לעסקים לאמץ גישת שיווק רב-ערוצים הפוגשת לקוחות באשר הם. שיווק רב-ערוצים עוסק ביצירת חוויה חלקה ומשולבת ללקוחות, ללא קשר לערוץ איתו הם מקיימים אינטראקציה.

אסטרטגיית שיווק אפקטיבית רב-ערוצית דורשת הבנה עמוקה של הקהל שלך והעדפותיו. על ידי ניתוח נתונים על התנהגות לקוחות ושימוש בערוצים, אתה יכול לזהות את הערוצים החשובים ביותר לקהל שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

מרכיב מרכזי אחד בשיווק רב-ערוצי הוא עקביות. הודעות המותג, הזהות החזותית וחווית הלקוח הכוללת שלך צריכים להיות עקביים בכל הערוצים. זה עוזר לבנות אמון והכרה עם הקהל שלך, ומבטיח שללקוחות תהיה חוויה חלקה לא משנה איך הם מתקשרים עם המותג שלך.

היבט חשוב נוסף של שיווק רב-ערוצים הוא התאמה אישית. על ידי שימוש בנתונים כדי להבין את ההעדפות וההתנהגות של הקהל שלך, אתה יכול ליצור חוויות ממוקדות, מותאמות אישית שיהדהדו עם הלקוחות שלך ברמה עמוקה יותר. זה יכול לעזור להגביר את המעורבות, לבנות נאמנות, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.

אופטימיזציה לנייד היא גם קריטית לאסטרטגיית שיווק מוצלחת בכל ערוצים. עם יותר ויותר לקוחות המשתמשים במכשירים ניידים כדי ליצור אינטראקציה עם מותגים, חיוני להבטיח שהאתר, האימיילים וערוצים אחרים שלך מותאמים לנייד. זה יכול לעזור לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המעורבות בכל הערוצים.

המחשה של מספר ערוצי שיווק מתכנסים
המחשה של מספר ערוצי שיווק מתכנסים

15. תוכן שנוצר על ידי משתמשים: רתימת הכוח של הקהל שלך

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הוא כל סוג של תוכן – כגון תמונות, סרטונים, ביקורות או פוסטים במדיה חברתית – שנוצר על ידי משתמשים או לקוחות. UGC יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים, מכיוון שהוא מאפשר להם למנף את הקהל שלהם ליצירת תוכן אותנטי ומרתק המהדהד עם לקוחות פוטנציאליים אחרים.

אחד היתרונות המרכזיים של UGC הוא שהוא יכול לעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. כשאנשים רואים שמשתמשים אחרים חוו חוויות חיוביות עם המותג שלך, סביר יותר שהם יבטחו בעסק שלך וירגישו בטוחים בביצוע רכישה. UGC יכול גם לעזור להגביר את המעורבות ולבנות תחושה של קהילה סביב המותג שלך, כאשר משתמשים חולקים את החוויות שלהם ומקיימים אינטראקציה זה עם זה.

כדי לרתום את הכוח של UGC, חשוב לעודד את הקהל שלך ליצור ולשתף תוכן הקשור למותג שלך. זה יכול להיות פשוט כמו לבקש מלקוחות לשתף תמונות או ביקורות במדיה חברתית, או מורכב כמו יצירת קמפיין UGC ייעודי עם הנחיות ותמריצים ספציפיים.

בעת יצירת קמפיין UGC, חשוב לספק הנחיות והנחיות ברורות למשתמשים. זה יכול לעזור להבטיח שהתוכן שהם יוצרים הוא על המותג ומתאים ליעדי השיווק שלך. ייתכן שתרצה גם להציע תמריצים או תגמולים למשתמשים המשתתפים, כגון הנחות, פרסים או הכרה באתר האינטרנט שלך או בערוצי המדיה החברתית.

היבט מרכזי נוסף של UGC הוא מתינות. בעוד ש-UGC יכול להיות כלי שיווקי רב עוצמה, חשוב לוודא שהתוכן המשותף מתאים ומתאים לערכי המותג שלך. הדבר עשוי לכלול מעקב אחר תוכן שנוצר על ידי משתמשים לאיתור ספאם, ניבול פה או תוכן בלתי הולם אחר, והסרה או סימון של כל תוכן שאינו עומד בסטנדרטים שלך.

16. פודקאסטים: הדבר הגדול הבא בשיווק תוכן?

פודקאסטים התפוצצו בפופולריות בשנים האחרונות, כשמיליוני אנשים מתכוונים לתוכניות האהובות עליהם על בסיס יומי או שבועי. עבור עסקים, פודקאסטים מציעים הזדמנות ייחודית להתחבר עם קהלים בצורה אינטימית ומרתקת יותר מצורות שיווק מסורתיות.

אחד היתרונות המרכזיים של פודקאסטים הוא שהם מאפשרים לעסקים להציג את המומחיות והמנהיגות המחשבתית שלהם בצורה שמרגישה אמיתית ואותנטית. על ידי יצירת תוכן המתמקד במתן ערך למאזינים, עסקים יכולים לבנות אמון ולבסס את עצמם כמומחים בתחומם.

פודקאסטים יכולים גם להיות דרך רבת עוצמה לבנות קהילה סביב המותג שלך. על ידי יצירת תוכן שמהדהד עם הקהל שלך ומעודד אותם לעסוק במותג שלך, אתה יכול לבנות קהל נאמן של מאזינים שמשוועים לשמוע ממך יותר.

יתרון נוסף של פודקאסטים הוא שהם יכולים להיות ניתנים לשיתוף. על ידי יצירת תוכן משעשע, אינפורמטיבי או מעורר מחשבה, אתה יכול לעודד את המאזינים לשתף את הפודקאסט שלך עם החברים והעוקבים שלהם, לעזור להפיץ את הבשורה על המותג שלך ולהגיע לקהלים חדשים.

לבסוף, פודקאסטים יכולים להיות צורת תוכן רב-תכליתית. בעוד שעסקים מסוימים עשויים לבחור ליצור פודקאסטים עצמאיים, אחרים עשויים לשלב פודקאסטים באסטרטגיית שיווק התוכן הקיימת שלהם, תוך שימוש בתוכן אודיו כדי להשלים פוסטים בבלוג, תוכן מדיה חברתית או צורות שיווק אחרות.

אדם מאזין לפודקאסט בסמארטפון שלו
אדם מאזין לפודקאסט בסמארטפון שלו

מגמות שיווק דיגיטלי שכדאי לעקוב אחריהם בשנת 2021:

מגמה תיאור תועלת עלות
שיווק תוכן יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך באתר האינטרנט שלך כדי למשוך ולשמר לקוחות. מספק מידע רב ערך ללקוחות ומגביר את הנוכחות שלך באינטרנט. החל מ-~₪250
שיווק ברשתות חברתיות שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית לקידום מוצרים ושירותים. נותן לך הזדמנות להגיע לקהל גדול יותר ולבנות מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים. החל מ-~₪600
אופטימיזציה למנועי חיפוש אופטימיזציה של תוכן האתר כדי להגביר את הנראות שלו בתוצאות מנועי החיפוש. משפר את הנראות של האתר שלך ומושך תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך. החל מ-~₪1,000
שיווק בדוא"ל יצירת אימיילים מותאמים אישית כדי לתקשר עם לקוחות ופוטנציאליים. מגביר את מעורבות הלקוחות, בונה נאמנות לקוחות ומייצר לידים. החל מ-~₪200

לסיכום, להישאר מעודכן במגמות השיווק הדיגיטלי העדכניות ביותר הוא חיוני לבעלי אתרי וורדפרס כדי להישאר תחרותיים ולהגיע להצלחה. על ידי יישום אסטרטגיות אלו ומינוף הכלים הנכונים, עסקים יכולים ליצור נוכחות מקוונת חזקה ולהניע צמיחה משמעותית.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner