"טרנדים מתקדמים ב-SEO ופרסום ממומן לשנת 2022 – מה חשוב לדעת?"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את המגמות המתקדמות בקידום אתרים ופרסום ממומן לשנת 2022, תוך הדגשת האסטרטגיות והטכניקות העיקריות שעסקים צריכים להיות מודעים להן כדי להתקדם בנוף השיווק הדיגיטלי.

מבוא: העולם המתפתח של קידום אתרים ופרסום ממומן

עולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ולהישאר מעודכן בטרנדים האחרונים בתחום קידום אתרים ופרסום ממומן חיוני לכל עסק המבקש להישאר תחרותי בנוף הדיגיטלי של ימינו. עם עלייתן של טכנולוגיות חדשות ושינוי התנהגות הצרכנים, חשוב יותר מתמיד להתאים את אסטרטגיות השיווק שלך כדי להישאר בקדמת העקומה. בפוסט זה בבלוג, נחקור כמה מהמגמות המתקדמות בקידום אתרים ופרסום ממומן שיהיו חיוניים לעסקים להישאר בטופ בשנת 2022 ואילך. מההשפעה הגוברת של AI וחיפוש קולי ועד לחשיבות של תוכן איכותי ואופטימיזציה לנייד, נסקור מגוון נושאים שיעזרו לך להקדים את המתחרים שלך. כמו כן, נחקור את ההתפתחויות האחרונות בתחום הפרסום הממומן, כולל המעבר לפרסום ממוקד פרטיות, עלייתן של מודעות מקוריות ותפקידו של שיווק משפיעים בהגעה לקהלים חדשים. בין אם אתה משווק דיגיטלי ותיק או רק בתחילת הדרך, פוסט זה בבלוג יספק תובנות חשובות לגבי העולם המשתנה של קידום אתרים ופרסום ממומן, ויעזור לך להקדים את המשחק ולהצליח בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום. אז בואו נצלול פנימה ונחקור את הטרנדים והאסטרטגיות העדכניות ביותר להתקדם בעולם השיווק הדיגיטלי.

גרפיקה הממחישה את הצמיחה של קידום אתרים ופרסום ממומן
גרפיקה הממחישה את הצמיחה של קידום אתרים ופרסום ממומן

ההשפעה של AI על אסטרטגיות SEO

בינה מלאכותית (AI) מחוללת מהפכה בדרך שבה עסקים ניגשים לקידום אתרים, וחשוב להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בתחום זה כדי להקדים את המתחרים. הנה כמה מהדרכים העיקריות שבהן AI משפיעה על אסטרטגיות SEO:

  • 1. התאמה אישית:
    אלגוריתמים המופעלים על ידי בינה מלאכותית מסוגלים לנתח כמויות אדירות של נתוני משתמש על מנת להתאים אישית את תוצאות החיפוש על סמך העדפות אישיות. המשמעות היא שעסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן רלוונטי ומותאם אישית לקהל היעד שלהם, במקום להסתמך על תוכן גנרי.
  • 2. אופטימיזציה של חיפוש קולי:
    ככל שיותר ויותר משתמשים פונים לעוזרות קוליות כמו אלקסה וסירי כדי לחפש מידע באינטרנט, עסקים צריכים לייעל את התוכן שלהם לחיפוש קולי. המשמעות היא שימוש בשפה טבעית ובמילות מפתח עם זנב ארוך שסביר יותר שיתאימו לדרך שבה אנשים מדברים.
  • 3. ניתוח חזוי:
    ניתוח חזוי המופעל על ידי בינה מלאכותית יכול לעזור לעסקים לזהות מגמות ודפוסים בהתנהגות המשתמשים, ולאפשר להם להתאים את אסטרטגיות ה-SEO שלהם בהתאם. המשמעות היא שעסקים יכולים להקדים את העקומה על ידי ציפייה לשינויים בהתנהגות הצרכנים לפני שהם מתרחשים.

    בנוסף לתחומי מפתח אלו, AI משפיעה גם על היבטים אחרים של SEO, כגון מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים. על ידי שימוש בכלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, עסקים יכולים לייעל את התהליכים הללו ולהשיג תובנות שאי אפשר יהיה להשיג באופן ידני. לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה לעזור לזהות מילות מפתח וביטויים חדשים שצפויים להיות פופולריים בעתיד, או לנתח את הביצועים של סוגי תוכן שונים כדי לייעל מסעות פרסום עתידיים.

"התוכן הוא המלך": החשיבות המתמשכת של תוכן איכותי

למרות השינויים הרבים שחלו בעולם קידום אתרים, דבר אחד נשאר קבוע:
החשיבות של תוכן איכותי. למעשה, ככל שמנועי החיפוש הופכים יותר מתוחכמים וממוקדים במשתמש, הערך של תוכן איכותי רק הולך וגדל. הנה כמה סיבות מרכזיות לכך שהתוכן עדיין המלך בעולם ה-SEO:

  • 1. חווית משתמש:
    המטרה הסופית של מנועי החיפוש היא לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות והשימושיות ביותר האפשריות. על מנת להשיג מטרה זו, מנועי החיפוש נותנים עדיפות לתוכן באיכות גבוהה שנותן ערך למשתמשים. המשמעות היא שעסקים צריכים ליצור תוכן אינפורמטיבי, מרתק וכתוב היטב כדי לדרג גבוה בתוצאות החיפוש.
  • 2. בניית קישורים:
    בנוסף למתן ערך למשתמשים, סביר יותר שתוכן איכותי ימשוך קישורים נכנסים מאתרים אחרים. קישורים נכנסים הם גורם מרכזי בדירוג SEO, ועסקים המתמקדים ביצירת תוכן איכותי נוטים יותר להרוויח קישורים יקרי ערך אלו.
  • 3. שיתוף חברתי:
    יש סיכוי גבוה יותר לשיתוף תוכן איכותי במדיה החברתית, מה שיכול להחזיר תנועה לאתר של העסק ולשפר את הנראות הכללית שלו באינטרנט.
  • 4. EAT:
    כפי שדיברנו קודם, EAT (מומחיות, סמכות ואמינות) הוא גורם דירוג מרכזי בקידום אתרים. תוכן איכותי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפגין מומחיות וסמכות בתחום מסוים, מה שיכול לשפר את ציון ה-EAT הכולל של אתר אינטרנט.
  • 5. תוכן ירוק עד:
    לבסוף, יצירת תוכן ירוק עד איכותי (תוכן שנשאר רלוונטי ושימושי לאורך זמן) היא אחת מאסטרטגיות SEO הטובות ביותר לטווח ארוך. סביר יותר שתוכן ירוק-עד ימשוך קישורים נכנסים, יוביל תנועה, וישפר את הסמכות והרלוונטיות הכוללת של אתר בתוצאות החיפוש.

יוצר תוכן עובד על מאמר איכותי
יוצר תוכן עובד על מאמר איכותי

האם חיפוש קולי הוא העתיד של קידום אתרים?

חיפוש קולי הופך לפופולרי יותר ויותר כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בעוזרות דיגיטליות כמו Siri, Alexa ו-Google Assistant כדי לחפש מידע. למעשה, ההערכה היא שעד 2022, שוק הזיהוי הקולי יעמוד על כ-26.8 מיליארד דולר. מגמה זו גרמה למומחי קידום אתרים רבים לתהות: האם חיפוש קולי הוא העתיד של קידום אתרים?

יש כמה סיבות מרכזיות לכך שהחיפוש הקולי הופך חשוב יותר בעולם ה-SEO. ראשית, חיפושים קוליים נוטים להיות יותר שיחות וזנב ארוך יותר מאשר חיפושים מבוססי טקסט. משמעות הדבר היא שעסקים צריכים לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם עבור שאילתות בשפה טבעית כדי לדרג היטב עבור חיפוש קולי.

בנוסף, חיפוש קולי משמש לעתים קרובות לחיפושים מקומיים, כגון "מצא מסעדה בקרבתי" או "מה המספרה הטובה ביותר באזור שלי?" המשמעות היא שעסקים עם אסטרטגיית קידום אתרים מקומית חזקה ממוקמים היטב להפיק תועלת מהעלייה של החיפוש הקולי.

עם זאת, ישנם גם כמה אתגרים הקשורים לאופטימיזציה לחיפוש קולי. ראשית, אלגוריתמים של חיפוש קולי מסתמכים במידה רבה על קטעים מומלצים (הסיכומים הקצרים המופיעים בראש תוצאות החיפוש), מה שאומר שעסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן קל לעיכול ועונה על שאלות נפוצות.

אתגר נוסף הוא שחיפושים קוליים מבוצעים לרוב במכשירים ניידים, מה שאומר שעסקים צריכים לוודא שהאתר שלהם מותאם לנייד ונטען במהירות על מנת לספק חווית משתמש טובה.

ההשפעה הגוברת של שיווק וידאו על SEO

שיווק וידאו הפך להיות כלי פופולרי יותר ויותר עבור עסקים המעוניינים להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם ולשפר את SEO שלהם. זה נובע בין השאר מהעובדה שתוכן וידאו מושך מאוד ויכול לעזור לעסקים להתחבר לקהל שלהם בצורה משמעותית יותר.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק וידאו הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לשפר את דירוג האתר שלהם במנועי החיפוש. הסיבה לכך היא שסרטונים ניתנים לשיתוף רב ויכולים לעזור להגביר את המעורבות ואת הזמן המושקע באתר, שהם גורמים חשובים באלגוריתמים של מנועי החיפוש.

בנוסף, שיווק וידאו יכול גם לעזור לשפר את הכרת המותג והנאמנות. על ידי יצירת תוכן וידאו משכנע, עסקים יכולים לעזור לבנות קשר חזק יותר עם הקהל שלהם ולהגדיל את הסבירות שהם יזכרו ויחזרו לאתר שלהם.

יתרון נוסף של שיווק וידאו הוא שהוא יכול לעזור לעסקים להתבלט בשוק מקוון צפוף. עם כל כך הרבה תוכן זמין באינטרנט, זה יכול להיות קשה לעסקים למשוך את תשומת הלב של הקהל שלהם. עם זאת, על ידי יצירת סרטונים מרתקים ואינפורמטיביים, עסקים יכולים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם ולבסס את עצמם כמובילים בתעשייה.

כמובן שיצירת תוכן וידאו יעיל דורשת השקעה משמעותית של זמן ומשאבים. עסקים צריכים להבטיח שהסרטונים שלהם יהיו איכותיים, אינפורמטיביים ורלוונטיים לקהל שלהם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

קמפיין שיווקי בוידאו הפועל בפלטפורמה פופולרית
קמפיין שיווקי בוידאו הפועל בפלטפורמה פופולרית

כיצד משנים קטעי קוד מוצגים את משחק ה-SEO?

קטעי קוד מוצגים הם פיתוח חדש יחסית בעולם ה-SEO, אבל כבר יש להם השפעה משמעותית על הדרך שבה עסקים ניגשים לאסטרטגיות האופטימיזציה של מנועי החיפוש שלהם. קטעים מומלצים הם בעצם סיכום של התוכן באתר המוצג בחלק העליון של דף התוצאות של מנוע החיפוש. הם נועדו לספק למשתמשים מידע מהיר וקל לעיכול ללא צורך ללחוץ לאתר.

אחת הדרכים העיקריות שבהן קטעי קוד מוצגים משנים את משחק ה-SEO היא על ידי יצירת הזדמנות חדשה לעסקים להשיג נראות בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של התוכן שלהם לקטעים מומלצים, עסקים יכולים להגדיל את הסיכויים שלהם להופיע בראש דף התוצאות של מנוע החיפוש, גם אם הם לא האתר המדורג בראש מילת מפתח או ביטוי מסוים.

דרך נוספת שבה קטעי קוד מוצגים משנים את משחק ה-SEO היא על ידי שינוי האופן שבו משתמשים מתקשרים עם מנועי החיפוש. משתמשים רבים מרוצים כעת מהמידע המסופק בקטע טקסט מוצג ואינם מרגישים צורך ללחוץ לאתר. משמעות הדבר היא שעסקים צריכים להתמקד באספקת תוכן איכותי ואינפורמטיבי שניתן להציג בקטע קוד מוצג, במקום פשוט לבצע אופטימיזציה של האתר שלהם לקליקים.

לבסוף, קטעי קוד מוצגים משנים את הדרך שבה עסקים מתייחסים לאסטרטגיות יצירת התוכן שלהם. על מנת להופיע בקטע מובלט, עסקים צריכים ליצור תוכן שהוא לא רק אינפורמטיבי אלא גם מובנה מאוד וקל לקריאה. המשמעות היא שעסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן מאורגן היטב, עם כותרות וכותרות משנה ברורות שמקלות על מנועי החיפוש לחלץ מידע רלוונטי.

איזה תפקיד משחק אופטימיזציה לנייד בקידום אתרים?

אופטימיזציה לנייד היא גורם קריטי בקידום אתרים, במיוחד לאור המספר ההולך וגדל של משתמשים שניגשים לאינטרנט דרך המכשירים הניידים שלהם. למעשה, בשנת 2021, מכשירים ניידים היוו יותר ממחצית מכלל תעבורת האינטרנט ברחבי העולם. המשמעות היא שעסקים שלא נותנים עדיפות לאופטימיזציה לנייד צפויים להחמיץ חלק ניכר מהקהל הפוטנציאלי שלהם.

אחת הדרכים העיקריות שבה אופטימיזציה לנייד משפיעה על SEO היא על ידי השפעה על דירוג האתר במנועי החיפוש. גוגל הבהירה שהיא נותנת עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש שלה, כלומר אתרים שאינם מותאמים למכשירים ניידים צפויים לראות ירידה בדירוג שלהם במנועי החיפוש.

אופטימיזציה למובייל משחקת תפקיד גם בחוויית משתמש, שהיא גורם חשוב נוסף בקידום אתרים. משתמשים שניגשים לאתר במכשיר הנייד שלהם מצפים לאותה רמת פונקציונליות וקלות שימוש כמו במחשב שולחני. אם אתר אינטרנט אינו מותאם למכשירים ניידים, סביר להניח שהמשתמשים יחוו חוויה גרועה, מה שעלול להוביל לשיעורי יציאה גבוהים מדף הכניסה ולהשפעה שלילית על קידום אתרים.

לבסוף, אופטימיזציה לנייד חשובה לקידום אתרים מקומי, במיוחד עבור עסקים המסתמכים על לקוחות מקומיים. הסיבה לכך היא שמשתמשים רבים מחפשים עסקים מקומיים במכשירים הניידים שלהם, וגוגל נותנת עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש המקומיות. משמעות הדבר היא שעסקים שמתעדפים אופטימיזציה לנייד נוטים יותר להופיע בראש תוצאות החיפוש המקומיות, להגדיל את הנראות שלהם ולהוביל יותר תנועה לאתר האינטרנט שלהם.

אתר אינטרנט מותאם למובייל על מסך סמארטפון
אתר אינטרנט מותאם למובייל על מסך סמארטפון

הבנת החשיבות של קידום אתרים מקומי

קידום אתרים מקומי, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות. זה חשוב במיוחד לעסקים המסתמכים על לקוחות מקומיים, כגון מסעדות, חנויות קמעונאיות וספקי שירותים. הנה כמה סיבות מדוע SEO מקומי חשוב כל כך:

  • 1. חשיפה מוגברת בתוצאות חיפוש מקומיות

    אחד היתרונות הברורים ביותר של קידום אתרים מקומי הוא הגברת הנראות בתוצאות החיפוש המקומיות. כאשר מישהו מחפש עסק או שירות מקומי, גוגל תציג רשימה של עסקים רלוונטיים באזור. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים מקומי, אתה יכול להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש הללו, מה שיקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך.

  • 2. חווית משתמש משופרת

    SEO מקומי חשוב גם לשיפור חווית המשתמש. כשמישהו מבקר באתר שלך, הוא רוצה למצוא את המידע שהוא מחפש במהירות ובקלות. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי, תוכל לספק למשתמשים מידע מדויק ועדכני על העסק שלך, כולל כתובת, מספר טלפון, שעות פעילות ועוד.

    3. מיקוד טוב יותר של לקוחות מקומיים

    קידום אתרים מקומי מאפשר לך למקד טוב יותר ללקוחות מקומיים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלך. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי, תוכל להבטיח שהעסק שלך יופיע מול האנשים הנכונים בזמן הנכון. לדוגמה, אם יש לך מסעדה, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך כך שיופיע בתוצאות חיפוש מקומיות כאשר אנשים מחפשים "מסעדות בקרבתי".

    על מנת לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים מקומי, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  • – גוגל לעסק שלי:
    הגדרה ואופטימיזציה של פרופיל Google לעסק שלי הוא אחד השלבים החשובים ביותר בקידום אתרים מקומי. זה כולל מתן מידע מדויק ועדכני על העסק שלך, כגון כתובת, מספר טלפון, שעות פעילות ועוד.
  • – ציטוטים:
    ציטוטים הם אזכורים של העסק שלך באתרים אחרים, כגון ספריות ואתרי ביקורות. ציטוטים אלו יכולים לעזור לשפר את דירוג החיפוש המקומי שלך, לכן חשוב לוודא שהעסק שלך מופיע בצורה מדויקת ועקבית ברחבי האינטרנט.
  • – ביקורות:
    ביקורות הן גם גורם חשוב בקידום אתרים מקומי, מכיוון שהן יכולות לעזור לשפר את דירוג החיפוש שלך ולמשוך יותר לקוחות לעסק שלך. עידוד לקוחות להשאיר ביקורות ולהגיב להן באופן מיידי יכול לעזור לשפר את המוניטין המקוון שלך ולמשוך לקוחות נוספים.

העלייה של חיפושי אפס קליקים: מה זה אומר עבור עסקים?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בחיפושים עם אפס קליקים, שבהם משתמשים יכולים למצוא את המידע שהם צריכים מבלי לצאת מדף תוצאות החיפוש. זה נעשה בדרך כלל באמצעות קטעי מידע מומלצים, לוחות ידע וסוגים אחרים של קטעי Rich Snippets המספקים למשתמשים תשובות מהירות לשאלותיהם. למרות שזה עשוי להיות נוח למשתמשים, יש לזה השלכות משמעותיות על עסקים המסתמכים על תעבורת חיפוש כדי להביא ביקורים והמרות באתר.

אחד האתגרים הגדולים ביותר שמציבים חיפושים ללא קליקים הוא שהם יכולים להפחית את כמות התנועה האורגנית שמקבלים אתרים. כאשר משתמשים יכולים למצוא את המידע שהם צריכים מבלי לעבור לאתר, יש פחות הזדמנויות לעסקים לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהניב המרות.

אתגר נוסף שמציבים חיפושים ללא קליקים הוא שהם יכולים להקשות על עסקים לעקוב אחר ביצועי האתר ומאמצי השיווק שלהם. כאשר משתמשים מצליחים למצוא את המידע שהם צריכים מבלי ללחוץ לאתר, זה יכול להיות קשה לקבוע כיצד הם מצאו את המידע הזה ואילו פעולות הם נקטו כתוצאה מכך. זה יכול להקשות על עסקים לבצע אופטימיזציה של האתר והאסטרטגיות השיווקיות שלהם ליעילות מירבית.

למרות האתגרים הללו, עדיין יש הזדמנויות לעסקים להפיק את המרב מחיפושים ללא קליקים. לדוגמה, עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלהם לקטעי קוד מוצגים וסוגים אחרים של Rich Snippets, מה שיכול להגדיל את הסיכוי שלהם להופיע בתוצאות חיפוש בלחיצה אפסית. בנוסף, עסקים יכולים להתמקד בבניית המותג והמוניטין שלהם באמצעות מדיה חברתית, אתרי ביקורות וערוצים אחרים, מה שיכול לעזור להם להתבלט בתוצאות החיפוש ולהביא יותר תנועה לאתר שלהם.

תרשים הממחיש את העלייה של חיפושי אפס קליקים
תרשים הממחיש את העלייה של חיפושי אפס קליקים

כוחה של EAT: מומחיות, סמכות ואמינות

מומחיות, סמכות ואמינות, הידועים גם בשם EAT, הם שלושה גורמים קריטיים שגוגל ומנועי חיפוש אחרים לוקחים בחשבון בעת דירוג אתרים. בשנים האחרונות, EAT הפכה חשובה יותר ככל שמנועי החיפוש הפכו מתוחכמים יותר ומתמקדים באספקת תוכן איכותי למשתמשים. להלן שלושה היבטים מרכזיים של EAT שעסקים צריכים לזכור:

  • 1. מומחיות:
    הפגנת הידע והמומחיות שלך
    אחד ההיבטים החשובים ביותר של EAT הוא מומחיות. הכוונה היא לרמת הידע והמומחיות שיש לאתר או מחבר בנושא מסוים. כדי להפגין מומחיות, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה המספק מידע בעל ערך למשתמשים. זה יכול לכלול מאמרים מעמיקים, סרטונים וסוגים אחרים של תוכן שמציגים את הידע והמומחיות של העסק.
  • 2. סמכות:
    ביסוס הסמכות שלך בנישה שלך
    סמכות היא היבט קריטי נוסף של EAT. הכוונה היא לרמת הסמכות שיש לאתר או מחבר בנישה או בתעשייה שלהם. כדי לבסס סמכות, עסקים צריכים להתמקד בבניית המוניטין שלהם באמצעות פעילויות כמו בלוגים לאורחים, שיווק במדיה חברתית והסברה של משפיענים. על ידי בניית נוכחות מקוונת חזקה וביסוס עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם, עסקים יכולים לשפר את הסמכות שלהם ולשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם.
  • 3. אמינות:
    בניית אמון עם הלקוחות שלך
    אמינות היא ההיבט האחרון של EAT. זה מתייחס לרמת האמון שיש למשתמשים באתר או במחבר. כדי לבנות אמון, עסקים צריכים להתמקד במתן מידע שקוף ומדויק ללקוחותיהם. זה יכול לכלול הצגת חוות דעת והמלצות של לקוחות באתר האינטרנט שלהם, מתן תיאורי מוצרים ברורים ותמציתיים והיענות לפניות ומשוב של לקוחות.

כיצד למנף פרסום ממומן בשנת 2022

פרסום ממומן הפך למרכיב חיוני באסטרטגיות שיווק דיגיטלי לעסקים בכל הגדלים. בשנת 2022, פרסום ממומן צפוי להמשיך ולהתפתח ככל שיצוצו טכנולוגיות ומגמות חדשות. הנה כמה טיפים כיצד עסקים יכולים למנף פרסום ממומן בשנת 2022 כדי לשפר את מאמצי השיווק שלהם:

  • 1. הבנת הקהל שלך:
    המפתח לפרסום ממומן מוצלח
    ההיבט הקריטי ביותר של פרסום ממומן הוא הבנת קהל היעד שלך. לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך ואיזה סוג תוכן הוא עוסק הוא חיוני ליצירת מודעות ממומנות יעילות. על ידי התאמת המודעות שלך לתחומי העניין של הקהל שלך, תוכל להגדיל את הסבירות למעורבות ולהמרות.
  • 2. אימוץ פורמטי פרסום חדשים
    פרסום ממומן אינו מוגבל עוד למודעות באנר מסורתיות או פוסטים ממומנים. בשנת 2022, עסקים יכולים למנף פורמטים חדשים של פרסום כגון מודעות וידאו, מודעות אינטראקטיביות ומודעות מציאות רבודה. פורמטים אלה מציעים הזדמנויות רבות יותר לתקשר עם לקוחות ולהתבלט מול המתחרים.
  • 3. מקסום החזר ה-ROI שלך:
    טיפים לפרסום ממומן יעיל
    כמו בכל אסטרטגיית שיווק, המפתח לפרסום ממומן מוצלח הוא למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI). כדי לעשות זאת, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן מודעה מרתק ורלוונטי, מיקוד לקהל המתאים וביצוע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לאורך זמן. בנוסף, מינוף מסעות פרסום של מיקוד מחדש ומעקב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים ושיעורי המרות יכולים לעזור לעסקים לייעל את הוצאות המודעות שלהם ולשפר את החזר ה-ROI שלהם.

קמפיין פרסום ממומן מוצלח במנוע חיפוש פופולרי
קמפיין פרסום ממומן מוצלח במנוע חיפוש פופולרי

השינוי לעבר פרסום ממוקד פרטיות

בשנים האחרונות, החששות לגבי פרטיות והגנה על נתונים גברו, מה שגרם למעבר לעבר פרסום ממוקד פרטיות. עם כניסתן של תקנות חדשות כגון תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR) וחוק פרטיות הצרכן של קליפורניה (CCPA), עסקים נמצאים תחת לחץ מוגבר להגן על נתוני הלקוחות שלהם ולספק נוהלי נתונים שקופים. הנה כמה מגמות מרכזיות בפרסום ממוקד פרטיות שכדאי לראות ב-2022:

  • 1. פרסום קונטקסטואלי:
    אלטרנטיבה ידידותית לפרטיות
    פרסום קונטקסטואלי, המכוון למודעות המבוססות על התוכן של דף האינטרנט ולא על הנתונים האישיים של המשתמש, הופך לחלופה פופולרית יותר ויותר לפרסום ממוקד מסורתי. על ידי שימוש בפרסום קונטקסטואלי, עסקים עדיין יכולים להגיע לקהל היעד שלהם מבלי לאסוף ולעבד נתונים אישיים, ובכך להפחית את הסיכון להפרות פרטיות.
  • 2. העלייה של נתוני צד ראשון
    נתוני צד ראשון, שהם נתונים שעסקים אוספים ישירות מהלקוחות שלהם דרך האתר שלהם או ערוצים אחרים, הופכים ליותר ויותר יקרים בפרסום ממוקד פרטיות. על ידי מינוף נתונים של צד ראשון, עסקים יכולים להבין טוב יותר את העדפותיהם והתנהגותם של לקוחותיהם מבלי להסתמך על נתוני צד שלישי, שעלולים להיות לא אמינים ועלולים להיפגע.
  • 3. שקיפות והסכמה:
    עקרונות מפתח לפרסום ממוקד פרטיות
    שקיפות והסכמה הם עקרונות חיוניים של פרסום ממוקד פרטיות. עסקים צריכים לספק מידע ברור ותמציתי על נוהלי הנתונים שלהם ולקבל הסכמה מפורשת מהמשתמשים לפני איסוף ועיבוד הנתונים שלהם. בנוסף, עסקים צריכים לספק למשתמשים את האפשרות לבטל את הסכמתם לפרסום ממוקד ולמחוק את הנתונים שלהם אם יתבקשו.

מה הלאה עבור Google Ads?

Google Ads היא מרכיב יסוד בפרסום דיגיטלי במשך שנים, והיא ממשיכה להתפתח ככל שטכנולוגיות ומגמות חדשות צצות. בשנת 2022, עסקים יכולים לצפות לראות כמה שינויים וחידושים ב-Google Ads שישפיעו על אסטרטגיות הפרסום והקמפיינים שלהם.

אחד השינויים הגדולים ביותר ב-Google Ads הוא המעבר לעבר אוטומציה ולמידת מכונה. גוגל משקיעה רבות בטכנולוגיות AI ולמידת מכונה, שיאפשרו למפרסמים להפוך היבטים רבים של מסעות הפרסום שלהם לאוטומטיים ולשפר את המיקוד והאופטימיזציה.

מגמה מרכזית נוספת ב-Google Ads היא החשיבות הגוברת של פרסום בווידאו. מודעות וידאו בפלטפורמות של גוגל, כמו יוטיוב ורשת המדיה של גוגל, הופכות פופולריות יותר ויותר ככל שעסקים מכירים ביעילות של וידאו במעורבות והמרת קהלים. כתוצאה מכך, עסקים יכולים לצפות לראות יותר הזדמנויות לפרסום וידאו בפלטפורמות של גוגל בשנת 2022.

בנוסף, גוגל שמה דגש גדול יותר על מיקוד קהל והתאמה אישית. על ידי מינוף נתוני משתמשים ואלגוריתמים של למידה חישובית, עסקים יכולים ליצור מודעות ממוקדות ומותאמות אישית המהדהדות את קהל היעד שלהם. גישה זו יכולה לעזור לעסקים לשפר את החזר ה-ROI שלהם ולהניב יותר המרות.

לבסוף, גוגל גם מרחיבה את היצע הפרסום שלה מעבר למודעות חיפוש ותצוגה מסורתיות. לדוגמה, גוגל משקיעה בפורמטים חדשים של מודעות כמו מודעות ניתנות לקניה, המאפשרות למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות מהמודעה, ומודעות מציאות רבודה, המספקות חוויה אינטראקטיבית ומושכת למשתמשים.

סקירה כללית של התכונות העדכניות ביותר ב-Google Ads
סקירה כללית של התכונות העדכניות ביותר ב-Google Ads

להפיק את המרב מהפרסום במדיה החברתית

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, והיא גם כלי רב עוצמה לעסקים להתחבר לקהל היעד שלהם. עם יותר מ-3.5 מיליארד משתמשי מדיה חברתית פעילים ברחבי העולם, פרסום במדיה חברתית הפך למרכיב מכריע בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית.

כדי להפיק את המרב מהפרסום במדיה החברתית בשנת 2022, עסקים חייבים קודם כל לזהות באילו פלטפורמות קהל היעד שלהם הוא הכי פעיל. בהתאם לתעשייה ולקהל היעד, עסקים עשויים למצוא הצלחה בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, LinkedIn או TikTok.

ברגע שעסקים זיהו את הפלטפורמות הנכונות, עליהם ליצור תוכן מרתק ומושך מבחינה ויזואלית המהדהד עם הקהל שלהם. משתמשי מדיה חברתית מוצפים בתוכן מדי יום, ולכן עסקים חייבים לוודא שהמודעות שלהם בולטות ומציעות ערך למשתמש. ניתן להשיג זאת באמצעות חזותיים באיכות גבוהה, עותק משכנע וקריאה ברורה לפעולה.

אסטרטגיית מפתח נוספת לפרסום במדיה חברתית בשנת 2022 היא שיווק משפיענים. משפיענים הפכו לכוח רב עוצמה בעולם המדיה החברתית, ועסקים יכולים למנף את טווח ההגעה והשפעתם כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים רלוונטיים, עסקים יכולים להגיע לקהלים חדשים ולבנות אמון עם שוק היעד שלהם.

לבסוף, עסקים חייבים לעקוב ולנתח את מסעות הפרסום שלהם במדיה החברתית כדי למדוד את הצלחתם ולזהות תחומים לשיפור. על ידי מעקב אחר מדדים כמו מעורבות, שיעורי קליקים ושיעורי המרה, עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולקבל החלטות מבוססות נתונים.

מדוע מודעות מותאמות זוכות לפופולריות?

פרסום נייטיב הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. בניגוד למודעות באנר מסורתיות, מודעות מקוריות משתלבות בצורה חלקה בתוכן של אתר או אפליקציה, מה שהופך אותן לפחות פולשניות ויותר מושכות עבור המשתמשים. הנה כמה סיבות מדוע מודעות מותאמות זוכות לפופולריות:

  • 1. חווית משתמש משופרת:
    מודעות מקוריות מציעות חווית משתמש טבעית יותר ופחות מפריעה בהשוואה למודעות מסורתיות. על ידי שילוב בתוכן שמסביב, מודעות מקוריות יכולות לספק ערך למשתמש מבלי להפריע לחוויית הגלישה שלו.
  • 2. שיעורי מעורבות גבוהים יותר:
    מחקרים הראו שמודעות מותאמות זוכות בדרך כלל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר מאשר מודעות מסורתיות. סביר להניח שהדבר נובע מהשילוב היותר חלק שלהם בתוכן שמסביב והיכולת שלהם לספק ערך למשתמש.
  • 3. מודעות טובה יותר למותג:
    מכיוון שמודעות מקוריות מושכות יותר ופחות פולשניות, הן יכולות לעזור לבנות מודעות למותג ולהגביר את זכירת המותג בקרב המשתמשים. על ידי מתן ערך ורלוונטיות, מודעות מותאמות יכולות ליצור קשר חיובי עם המותג במוחו של המשתמש.
  • 4. עקיפת חוסמי פרסומות מוגברת:
    עם עלייתם של חוסמי פרסומות, עסקים רבים נאבקו כדי שהמודעות שלהם יראו את קהל היעד שלהם. עם זאת, סביר להניח שמודעות מקוריות ייחסמו על ידי חוסמי מודעות מכיוון שהן משתלבות עם התוכן שמסביב ואינן פולשניות כל כך.

מודעה מותאמת המשולבת בצורה חלקה בתוכן האתר
מודעה מותאמת המשולבת בצורה חלקה בתוכן האתר

כיצד פרסום פרוגרמטי יכול להועיל לעסק שלך?

פרסום פרוגרמטי הוא סוג של שיווק דיגיטלי המשתמש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי להפוך את הקנייה והמכירה של מודעות דיגיטליות לאוטומטיות. טכנולוגיה זו יכולה להועיל להפליא לעסקים המעוניינים לייעל את תהליך הפרסום שלהם ולהגביר את היעילות של מסעות הפרסום שלהם. הנה כמה דרכים שבהן פרסום פרוגרמטי יכול להועיל לעסק שלך:

  • 1. יכולות מיקוד מוגברות:
    פרסום פרוגרמטי מאפשר לעסקים למקד לקהלים ספציפיים בהתבסס על מגוון רחב של קריטריונים, לרבות דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות. רמת מיקוד זו יכולה לעזור לעסקים להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם בצורה יעילה ויעילה יותר.
  • 2. אופטימיזציה בזמן אמת:
    בעזרת פרסום פרוגרמטי, ניתן לבצע אופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת על סמך נתוני ביצועים. המשמעות היא שעסקים יכולים לבצע התאמות בקמפיינים שלהם תוך כדי תנועה, לשפר את האפקטיביות שלהם ולמקסם את החזר ה-ROI שלהם.
  • 3. יעילות מוגברת:
    פרסום פרוגרמטי הופך לאוטומטי רבים מהתהליכים הידניים הכרוכים בקנייה ומכירה של מודעות דיגיטליות, מה שיכול לחסוך לעסקים זמן וכסף. טכנולוגיה זו יכולה לעזור לעסקים לנהל קמפיינים בצורה יעילה ואפקטיבית יותר, ללא צורך בהתערבות אנושית בכל שלב.
  • 4. מעקב אחר ביצועים טוב יותר:
    פרסום פרוגרמטי מספק לעסקים נתוני ביצועים מפורטים, כולל הופעות, קליקים והמרות. ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי אופטימיזציה של מסע פרסום ומאמצי פרסום עתידיים.
  • 5. שיפור החזר ROI:
    על ידי מיקוד יעיל יותר לקהלים ספציפיים, אופטימיזציה של מסעות פרסום בזמן אמת והגברת היעילות, פרסום פרוגרמטי יכול לעזור לעסקים להשיג החזר ROI טוב יותר ממאמצי הפרסום שלהם.

תפקידו של שיווק משפיעים בפרסום ממומן

שיווק משפיע הפך לצורה פופולארית יותר ויותר של פרסום ממומן, במיוחד בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, יוטיוב ו-TikTok. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול בפלטפורמות הללו, עסקים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם בצורה אותנטית ומושכת יותר. הנה כמה סיבות מדוע שיווק משפיענים יכול להיות אסטרטגיה יעילה לעסקים:

  • 1. הגברת אמון ואותנטיות:
    משפיענים בנו מערכת יחסים של אמון עם העוקבים שלהם, שלעתים קרובות רואים בהם מומחים או מובילי מחשבה בתחומם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים אלה, עסקים יכולים למנף את האמון והאותנטיות הקיימים הללו כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם בצורה טבעית ומרתקת יותר.
  • 2. קהלים ממוקדים:
    למשפיענים יש לרוב נישה או קהל ספציפי שהם פונים אליהם, מה שיכול להועיל להפליא לעסקים המעוניינים להגיע לפלח שוק מסוים או דמוגרפי. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם עוקבים שמתיישרים עם קהל היעד שלהם, עסקים יכולים לשפר את האפקטיביות של מאמצי הפרסום שלהם.
  • 3. מעורבות מוגברת:
    שיווק משפיעים יכול להיות צורת פרסום מרתקת ביותר, שכן משפיענים יוצרים לרוב תוכן שהוא יצירתי, משעשע ואינפורמטיבי. סוג זה של תוכן יכול לעזור לעסקים למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ולהגביר את המעורבות עם המותג שלהם.
  • 4. שיפור החזר ROI:
    שיווק משפיענים יכול להיות צורת פרסום חסכונית, שכן עסקים יכולים לרוב להגיע לקהל גדול באמצעות שותפות משפיעה אחת. בנוסף, האותנטיות והמעורבות של פרסום מסוג זה יכולים להוביל להגדלת החזר ה-ROI עבור עסקים.

משפיען המקדם מוצר ממומן ברשתות חברתיות
משפיען המקדם מוצר ממומן ברשתות חברתיות

הופעתן של מודעות מציאות רבודה

מודעות מציאות רבודה (AR) הופכות פופולריות יותר ויותר כדרך לעסקים לתקשר עם קהל היעד שלהם בצורה סוחפת ואינטראקטיבית יותר. מודעות AR משתמשות בטכנולוגיה כדי לכסות אלמנטים דיגיטליים על העולם האמיתי, ומאפשרות למשתמשים לחוות מוצרים או שירותים בצורה מרתקת יותר. הנה כמה סיבות מדוע עסקים פונים למודעות מציאות רבודה:

  • 1. מעורבות מוגברת:
    מודעות AR יכולות להיות מרתקות מאוד, מכיוון שהן מאפשרות למשתמשים ליצור אינטראקציה עם אלמנטים דיגיטליים בעולם האמיתי. סוג זה של אינטראקציה יכול ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים ולהגביר את המעורבות במותג.
  • 2. ויזואליזציה משופרת של המוצר:
    ניתן להשתמש במודעות AR כדי להציג מוצרים בצורה סוחפת ומציאותית יותר. זה יכול לעזור למשתמשים להבין טוב יותר איך מוצר עובד או נראה, מה שמוביל להגדלת המכירות ולשביעות רצון הלקוחות.
  • 3. בידול ממתחרים:
    מכיוון שמודעות AR עדיין חדשות יחסית, עסקים המאמצים את הטכנולוגיה הזו בשלב מוקדם יכולים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם וליצור תדמית מותג ייחודית.
  • 4. החזר ROI משופר:
    מודעות AR יכולות להיות דרך חסכונית עבור עסקים להציג את המוצרים או השירותים שלהם. על ידי שימוש בטכנולוגיית AR כדי להציג מוצרים, עסקים יכולים לחסוך כסף על תצוגות מוצרים פיזיים או חומרי פרסום.

מסקנה: להתקדם בנוף השיווק הדיגיטלי

לסיכום, הישארות קדימה בנוף השיווק הדיגיטלי מחייבת עסקים להישאר מעודכנים במגמות ובאסטרטגיות העדכניות ביותר. כשאנחנו עוברים לשנת 2022, עסקים צריכים לשקול את ההשפעה של AI על אסטרטגיות SEO, את החשיבות של תוכן איכותי, עליית החיפוש הקולי, את ההשפעה של שיווק וידאו והופעת מודעות מציאות רבודה.

התאמה למגמות אלו חיונית כדי שעסקים יישארו תחרותיים ורלוונטיים בשוק של היום. הנה כמה דרכים שבהן עסקים יכולים להקדים:

  • 1. חינוך והכשרה מתמדת:
    ככל שנוף השיווק הדיגיטלי ממשיך להתפתח, עסקים צריכים לחנך ולהכשיר את העובדים שלהם ללא הרף על המגמות והאסטרטגיות העדכניות ביותר. ניתן לעשות זאת באמצעות סדנאות, סמינרים מקוונים או קורסים מקוונים.
  • 2. אמץ טכנולוגיות חדשות:
    עסקים הפתוחים לאמץ טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית, חיפוש קולי, שיווק בווידאו ומודעות מציאות רבודה יהיו ממוקמים טוב יותר להצליח בעתיד. עם זאת, חשוב לגשת לטכנולוגיות אלו באופן אסטרטגי ולשקול את השפעתן על האסטרטגיה השיווקית הכוללת.
  • 3. לנתח נתונים ולמדוד תוצאות:
    כדי להבטיח שמאמצי השיווק יהיו יעילים, עסקים צריכים לנתח נתונים ולמדוד תוצאות. זה יכול לעזור לזהות אזורים לשיפור ולייעל מסעות פרסום שיווקיים להחזר ROI טוב יותר.

גרף המראה את חשיבות ההסתגלות למגמות שיווק דיגיטליות חדשות
גרף המראה את חשיבות ההסתגלות למגמות שיווק דיגיטליות חדשות

קידום אתרים מתקדם ומגמות פרסום ממומן לשנת 2022:

מגמה פגיעה דוגמאות אומדן תקציב (ILS)
תוכן מותאם לבינה מלאכותית הגדלת טווח הגעה אורגני והמרות חיפוש קולי, עיבוד שפה טבעית 100,000 – 1,000,000
בטיחות מותג וניהול מוניטין הגנה מפני תוכן זדוני ולא הולם הרשימה הלבנה והרשימה השחורה של אתרים ומילות מפתח 10,000 – 50,000
פילוח ומיקוד קהל מתקדם הרלוונטיות ומעורבות המשתמשים מוגברת מיקוד מבוסס מיקום, קמפיינים של מיקוד מחדש 25,000 – 100,000
פרסום פרוגרמטי יעילות מוגברת וחסכון בעלויות הצעות מחיר אוטומטיות, אופטימיזציה בזמן אמת 50,000 – 500,000

לסיכום, עסקים חייבים להסתגל לטרנדים האחרונים בתחום קידום אתרים ופרסום ממומן כדי לשמור על נוכחות חזקה באינטרנט ולהשיג הצלחה בנוף השיווק הדיגיטלי המתפתח כל הזמן.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בנוסף, המאמר יעיין בכמה מחקרים חשובים שעשויים להיות לטובת כל מי שעובד בתחום שיווק דיגיטלי, וכן יספק עצות מעשיות ליצירת עמדה חזקה ויעילה בפרסום הממומן תוך יצירת מיתוג על בסיס הנושאים החמים ביותר בתחום.

מאמר זה בוחן את המגמות והמחקרים האחרונים בתחום השיווק הדיגיטלי, ומציע עצות מעשיות ליצירת אסטרטגיית פרסום ממומן יעילה ובניית מותג סביב הנושאים החמים ביותר בתעשייה.

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner