"טרנדים דיגיטליים ל-2021: מה חם ומה כדאי למתקדמים בוורדפרס?"

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את המגמות הדיגיטליות המובילות של 2021 ואיזה תחומים יש להתקדם בוורדפרס כדי להתקדם במרחב המקוון.

הקדמה: ברוכים הבאים לעידן הדיגיטלי

העולם בו אנו חיים כיום הוא דיגיטלי יותר מאי פעם. חיי היומיום שלנו שזורים יותר ויותר בטכנולוגיה, והדרך בה אנו עובדים, מתקשרים וצורכים מידע מתפתחת כל הזמן. מגיפת COVID-19 רק האיצה את המגמה הזו, שכן עבודה מרחוק, קניות מקוונות ואירועים וירטואליים הפכו לנורמה. בנוף המשתנה במהירות, עסקים ואנשים פרטיים חייבים להישאר מעודכנים במגמות הדיגיטליות האחרונות כדי להישאר תחרותיים ורלוונטיים. וורדפרס, אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירת אתרים, אינה יוצאת דופן לכלל זה. כשאנחנו נכנסים לשנת 2021, חשוב לקחת בחשבון את המגמות הדיגיטליות שמעצבות את המערכת האקולוגית של וורדפרס ולשקול כיצד נוכל למנף אותן ליצירת אתרים חזקים, מרתקים ומאובטחים יותר. מבינה מלאכותית ומציאות מדומה ועד אופטימיזציה לנייד ונגישות אינטרנט, יש הרבה פיתוחים מרגשים לחקור. בפוסט זה בבלוג, נבחן כמה מהטרנדים הדיגיטליים החמים ביותר של 2021 ונדון כיצד ניתן לקדם אותם בוורדפרס. בין אם אתה בעל עסק קטן, מפתח אתרים או בלוגר נלהב, מדריך זה יספק לך תובנות והשראה חשובות להעלאת אתר הוורדפרס שלך לשלב הבא בעידן הדיגיטלי.

איור של מכשירים דיגיטליים המחוברים לגלובוס, המייצגים את העידן הדיגיטלי
איור של מכשירים דיגיטליים המחוברים לגלובוס, המייצגים את העידן הדיגיטלי

1. עבודה מרחוק: האם אנחנו מוכנים לעתיד?

מגיפת COVID-19 אילצה עסקים רבים לאמץ עבודה מרחוק כדרך לשמור על בטיחות העובדים שלהם ופרודוקטיביים. עם זאת, עבודה מרחוק היא לא רק פתרון זמני; זוהי מגמה שצפויה להימשך בעתיד. ככזה, חשוב לשאול את עצמנו האם אנחנו מוכנים לדרך העבודה החדשה הזו. בעולם וורדפרס, עבודה מרחוק היא נושא לדיון כבר זמן מה, כאשר חברות ואנשים רבים כבר אימצו מודל מבוזר. עם זאת, המגיפה הדגישה את הצורך בכלים ונהלים טובים יותר לתמיכה בעבודה מרחוק, כגון ועידת וידאו, תוכנות לניהול פרויקטים וערוצי תקשורת. וורדפרס יכולה למלא תפקיד מכריע בהקשר זה, על ידי מתן פתרונות גמישים וניתנים להתאמה אישית לצוותים מרוחקים. לדוגמה, תוספים של וורדפרס כמו Slack או Zoom יכולים להקל על תקשורת ושיתוף פעולה, בעוד תוספים לניהול פרויקטים כמו Asana או Trello יכולים לעזור לצוותים להישאר מאורגנים ועל המסלול. בנוסף, ניתן לבצע אופטימיזציה של ערכות נושא וורדפרס לעבודה מרחוק, עם תכונות כמו עיצוב רספונסיבי, אופטימיזציה לנייד והתאמה אישית קלה. עתיד העבודה אינו בטוח, אבל דבר אחד ברור: העבודה מרחוק כאן כדי להישאר. על ידי השקעה בכלים ובאסטרטגיות הנכונות, משתמשי וורדפרס יכולים להבטיח שהם מוכנים להסתגל למציאות החדשה הזו ולשגשג בעידן הדיגיטלי.

2. מציאות מדומה: הגבול הבא בוורדפרס?

מציאות מדומה (VR) היא אחת הטכנולוגיות המרגשות והחדשניות ביותר של זמננו. יש לו פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם תוכן דיגיטלי, מגיימינג ובידור ועד חינוך והדרכה. בשנים האחרונות, VR עשה את דרכו גם לעולם פיתוח האינטרנט, וורדפרס אינה יוצאת דופן. אבל מה זה בעצם VR, וכיצד ניתן להשתמש בו בהקשר של וורדפרס?

  • 1. מה זה VR?

    VR היא טכנולוגיה המאפשרת למשתמשים לחוות סביבה שנוצרה על ידי מחשב כאילו היו שם בפועל. הדבר מושג באמצעות שימוש באוזניות VR, העוקבות אחר תנועות הראש של המשתמש ומתאימה את התצוגה בהתאם. על ידי יצירת חוויה סוחפת לחלוטין, VR יכול להעביר משתמשים לעולמות חדשים ולספק רמה של אינטראקטיביות שאינה אפשרית עם מדיה מסורתית.

  • 2. VR בוורדפרס

    בעוד ש-VR היא עדיין טכנולוגיה חדשה יחסית, היא כבר השפיעה על קהילת וורדפרס. לדוגמה, כמה ערכות נושא ותוספי וורדפרס מציעים כעת תמיכה בתוכן VR, ומאפשרים למשתמשים להטמיע סרטונים ב-360 מעלות ומדיה סוחפת אחרת ישירות לאתרים שלהם. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עסקים שרוצים להציג את המוצרים או השירותים שלהם בצורה מרתקת ואינטראקטיבית.

  • 3. העתיד של VR בוורדפרס

    ככל שטכנולוגיית VR ממשיכה להתפתח, אנו יכולים לצפות לראות שימושים חדשניים עוד יותר של VR בעולם וורדפרס. לדוגמה, VR יכול לשמש ליצירת אולמות תצוגה וירטואליים או אירועים מקוונים, המאפשרים למשתמשים ליצור אינטראקציה עם מוצרים או להשתתף בכנסים מכל מקום בעולם. בנוסף, ניתן להשתמש ב-VR כדי לשפר את החינוך וההכשרה המקוונת, ולספק לתלמידים חווית למידה סוחפת ומרתקת יותר.

תמונה של מישהו לובש אוזניות מציאות מדומה בזמן אינטראקציה עם אתר וורדפרס
מישהו לובש אוזניות מציאות מדומה בזמן אינטראקציה עם אתר וורדפרס

3. קניות מקוונות: כיצד וורדפרס יכולה לשפר את חווית המסחר האלקטרוני?

עלייתו של המסחר האלקטרוני שינתה באופן דרסטי את הדרך בה אנו קונים, כאשר יותר ויותר צרכנים בוחרים בקניות מקוונות על פני חנויות מסורתיות. כתוצאה מכך, עסקים פונים לפלטפורמות מסחר אלקטרוני כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את מכירותיהם. וורדפרס התגלתה כבחירה פופולרית עבור אתרי מסחר אלקטרוני, בין היתר הודות לגמישות וקלות השימוש שלה.

אחת הדרכים שבהן וורדפרס יכולה לשפר את חווית המסחר האלקטרוני היא באמצעות שימוש בתוספים וערכות נושא שתוכננו במיוחד לקניות מקוונות. לדוגמה, תוסף WooCommerce הוא בחירה פופולרית עבור עסקים המעוניינים להקים חנות מקוונת עם וורדפרס. WooCommerce מציעה מגוון תכונות, כולל ניהול מוצרים, אפשרויות תשלום ומשלוח ומעקב אחר הזמנות.

דרך נוספת שבה וורדפרס יכולה לשפר את חווית המסחר האלקטרוני היא באמצעות עיצוב רספונסיבי. מכיוון שיותר ויותר צרכנים משתמשים במכשירים ניידים כדי לקנות באינטרנט, חיוני שאתרי מסחר אלקטרוני יהיו מותאמים למסכים קטנים יותר. וורדפרס מציעה מגוון של ערכות נושא רספונסיביות שניתן להתאים אותן לצרכים של כל עסק.

בנוסף לתכונות אלו, וורדפרס מציעה גם מגוון כלים לקידום אתרים שיכולים לעזור לעסקי מסחר אלקטרוני לדרג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של דפי מוצר ושימוש יעיל במילות מפתח, עסקים יכולים למשוך יותר תנועה לאתרים שלהם ולהגדיל את המכירות שלהם.

לבסוף, וורדפרס יכולה לשפר את חווית המסחר האלקטרוני על ידי מתן מגוון אפשרויות התאמה אישית. עם אלפי ערכות נושא ותוספים זמינים, עסקים יכולים ליצור חווית קניות מקוונת ייחודית המשקפת את המותג והערכים שלהם. מדפי מוצר מותאמים אישית ועד תהליכי תשלום מותאמים אישית, וורדפרס מציעה מגוון כלים שיעזרו לעסקים להתבלט בשוק מקוון צפוף.

4. בינה מלאכותית: מהפכה בניהול וורדפרס

בינה מלאכותית (AI) היא נושא חם בעולם הטכנולוגיה כבר כמה שנים, והיישומים הפוטנציאליים שלה עצומים. בעולם וורדפרס, AI מתגלה ככלי רב עוצמה לניהול אתרים ושיפור חווית המשתמש. מצ'אטבוטים ועד ליצירת תוכן, הנה כמה דרכים בהן AI מחולל מהפכה בניהול וורדפרס.

  • 1. צ'טבוטים:
    צ'טבוטים הופכים פופולריים יותר ויותר באתרי אינטרנט, הודות ליכולתם לספק תמיכת לקוחות מיידית ולענות על שאלות נפוצות. עם AI, צ'אטבוטים יכולים להפוך לחזקים עוד יותר, ומציעים המלצות ופתרונות מותאמים אישית המבוססים על נתוני משתמשים. על ידי שילוב צ'אט בוט באתר וורדפרס, עסקים יכולים לספק תמיכה 24/7 ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
  • 2. יצירת תוכן:
    יצירת תוכן לאתר יכולה להיות תהליך שלוקח זמן, אבל בינה מלאכותית הופכת אותה למהירה וקלה יותר מאי פעם. עם כלים כמו Wordsmith ו-Articoolo, עסקים יכולים לייצר תוכן איכותי ומותאם לקידום אתרים בכמה קליקים בלבד. כלים אלה משתמשים בעיבוד שפה טבעית כדי לנתח נתונים וליצור תוכן ייחודי ומרתק שיכול לעזור לעסקים להתבלט בשוק מקוון צפוף.
  • 3. ניתוח נתונים:
    לבסוף, AI מחולל מהפכה בניהול וורדפרס על ידי מתן תובנות עוצמתיות לגבי התנהגות המשתמש וביצועי האתר. עם כלים כמו Google Analytics ו-Kissmetrics, עסקים יכולים לעקוב אחר מעורבות משתמשים, שיעורי המרות ומדדי מפתח אחרים, מה שמאפשר להם לבצע אופטימיזציה לאתרים שלהם לביצועים מקסימליים. בינה מלאכותית יכולה לקחת את הניתוח הזה לשלב הבא, ולספק תובנות והמלצות בזמן אמת על סמך התנהגות והעדפות המשתמשים.

איור המציג צ'אטבוטים המופעלים על ידי בינה מלאכותית המסייעים למשתמשי אתר וורדפרס
איור המציג צ'אטבוטים המופעלים על ידי בינה מלאכותית המסייעים למשתמשי אתר וורדפרס

5. אבטחת סייבר: דאגה גוברת בעולם וורדפרס

עם הפופולריות הגוברת של וורדפרס, איומי סייבר הפכו לדאגה גדולה עבור בעלי אתרים ומפתחים. ככל שיותר עסקים ואנשים מסתמכים על וורדפרס כדי להפעיל את הנוכחות המקוונת שלהם, הסיכון להתקפות סייבר ופרצות מידע ממשיך לגדול. הנה שלושה תחומים מרכזיים שבהם אבטחת סייבר היא דאגה גוברת בעולם וורדפרס.

  • 1. נקודות תורפה:
    וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח, מה שאומר שכל אחד יכול לגשת לקוד שלה ולבצע שינויים. אמנם זה מספק רמה גבוהה של גמישות והתאמה אישית, אבל זה גם יוצר נקודות תורפה שניתן לנצל על ידי האקרים. פגיעויות נפוצות כוללות תוספים מיושנים, סיסמאות חלשות וחיבורים לא מאובטחים. כדי לטפל בחולשות אלו, חשוב לעדכן את וורדפרס והתוספים שלה ולהשתמש בסיסמאות חזקות וייחודיות לכל החשבונות.
  • 2. תוכנה זדונית:
    תוכנה זדונית היא סוג של תוכנה שנועדה לחדור ולפגוע במערכות מחשב. בעולם וורדפרס, תוכנות זדוניות מופצות לרוב באמצעות תוספים או ערכות נושא נגועים, או באמצעות התקפות דיוג שמרמות משתמשים לספק מידע רגיש. כדי להגן מפני תוכנות זדוניות, חשוב להשתמש בפלאגינים ובערכות נושא מוכרות, ולהימנע מלחיצה על קישורים או מיילים חשודים.
  • 3. פרצות נתונים:
    פרצות נתונים מתרחשות כאשר פרטים לא מורשים ניגשים למידע רגיש, כגון סיסמאות או נתוני לקוחות. בעולם וורדפרס, פרצות נתונים יכולות להתרחש במגוון אמצעים, כולל פריצה, פישינג והנדסה חברתית. כדי למנוע פרצות מידע, חשוב ליישם אמצעי אבטחה חזקים, כמו אימות דו-גורמי והצפנה, ולהגביל את הגישה לנתונים רגישים רק למי שצריך.

6. חיפוש קולי: האם האתר שלך מוכן?

ככל שעוזרות קוליות כמו Siri, Alexa ו-Google Assistant הופכות נפוצות יותר בחיי היומיום שלנו, החיפוש הקולי הופך לנורמה החדשה לחיפושים מקוונים. למעשה, ההערכה היא שעד 2022, החיפוש הקולי יהווה למעלה מ-50% מכלל החיפושים המקוונים. המשמעות היא שעסקים צריכים להתחיל להכין את האתרים שלהם לחיפוש קולי אם הם רוצים להישאר בקדמת העקומה.

אז איך עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהם לחיפוש קולי? להלן מספר אסטרטגיות מפתח שכדאי לשקול:

1. התמקד במילות מפתח עם זנב ארוך:
כאשר אנשים משתמשים בחיפוש קולי, הם נוטים להשתמש בשפה טבעית יותר ובביטויים ארוכים יותר מאשר בהקלדת שאילתת חיפוש. המשמעות היא שעסקים צריכים להתמקד באופטימיזציה של התוכן שלהם עבור מילות מפתח עם זנב ארוך, שהן ספציפיות וממוקדות יותר ממילות מפתח עם זנב קצר.

  • 2. השתמש בנתונים מובנים:
    נתונים מובנים הם סוג של קוד שעוזר למנועי החיפוש להבין את התוכן של אתר אינטרנט. על ידי שימוש בנתונים מובנים, עסקים יכולים להקל על מנועי החיפוש למצוא ולהציג את התוכן שלהם בתגובה לשאילתות חיפוש קוליות.
  • 3. בצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי:
    חיפושים קוליים רבים הם מבוססי מיקום, כלומר אנשים מחפשים עסקים או שירותים באזור המקומי שלהם. כדי לבצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי, עסקים צריכים לוודא שהאתר שלהם כולל מילות מפתח ומידע מקומיים, כגון הכתובת, מספר הטלפון ושעות הפעילות שלהם.
  • 4. שפר את מהירות הדף:
    מהירות הדף היא גורם קריטי הן בחיפוש הקולי והן בחיפוש המסורתי. דפים בטעינה איטית יכולים להשפיע באופן משמעותי על חווית המשתמש, ולהוביל לשיעורי יציאה גבוהים יותר של יציאה מדף כניסה ודירוג נמוך יותר בתוצאות החיפוש.

סמארטפון עם הנחיה לחיפוש קולי, שואל שאלה
סמארטפון עם הנחיה לחיפוש קולי, שואל שאלה

7. אופטימיזציה לנייד: כמה רספונסיבי אתר הוורדפרס שלך?

בעולם המובייל של היום, אתר רספונסיבי אינו עוד מותרות, אלא הכרח. עם יותר אנשים שניגשים לאינטרנט במכשירים הניידים שלהם מאי פעם, עסקים צריכים לוודא שאתר הוורדפרס שלהם מותאם למשתמשים ניידים. אתר ידידותי למובייל לא רק משפר את חווית המשתמש אלא גם עוזר בדירוג במנועי החיפוש.

כדי לבצע אופטימיזציה של אתר הוורדפרס שלך למכשירים ניידים, יש כמה אסטרטגיות מפתח שכדאי לשקול. קודם כל ודאו שהאתר שלכם רספונסיבי. המשמעות היא שהעיצוב והפריסה של האתר שלך צריכים להתאים באופן אוטומטי לגודל המסך של המכשיר של המשתמש. עיצוב רספונסיבי לא רק מקל על המשתמשים לנווט באתר שלך אלא גם מבטיח שהתוכן שלך מוצג בצורה נכונה במכשירים שונים.

אסטרטגיה חשובה נוספת לאופטימיזציה לנייד היא לפשט את העיצוב והתוכן של האתר שלך. למשתמשים ניידים יש טווח קשב קצר יותר ולעתים קרובות הם מחפשים תשובות מהירות או פתרונות לבעיות שלהם. כדי להפוך את האתר שלך לידידותי יותר לנייד, שקול להשתמש בכותרות קצרות יותר, עותק תמציתי וקריאות ברורות לפעולה.

חשוב גם לבצע אופטימיזציה של התמונות והסרטונים של האתר שלך למכשירים ניידים. תמונות וסרטונים גדולים ברזולוציה גבוהה יכולים להאט משמעותית את זמן הטעינה של האתר שלך, מה שיכול להיות מתסכל עבור משתמשים במכשירים ניידים. כדי להבטיח זמני טעינה מהירים, בצע אופטימיזציה של התמונות שלך לאינטרנט והשתמש בשירות אירוח סרטונים כמו YouTube או Vimeo כדי להטמיע סרטונים באתר שלך.

לבסוף, ודא שהניווט והתפריטים של האתר שלך קלים לשימוש במכשירים ניידים. משתמשים ניידים צריכים להיות מסוגלים לנווט באתר שלך ביד אחת בלבד, באמצעות האגודל שלהם כדי לגלול ולהקיש. שקול להשתמש בתפריט המבורגרים, שהוא דפוס עיצוב פופולרי לניווט נייד, וודא שהלחצנים והקישורים שלך גדולים מספיק כדי להקיש עליהם בקלות על מסך קטן.

8. תוכן מולטימדיה: האם אתה מושך את הקהל שלך?

בעידן הדיגיטלי של היום, תוכן מולטימדיה הופך להיות חשוב יותר לעסקים המעוניינים למשוך את הקהל שלהם. תוכן מולטימדיה יכול ללבוש צורות רבות, כולל סרטונים, תמונות, אינפוגרפיקה, פודקאסטים ועוד. על ידי שילוב תוכן מולטימדיה באתר הוורדפרס שלך, אתה לא רק יכול ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך אלא גם לספק להם מידע רב ערך בצורה מושכת ובלתי נשכחת.

אחד היתרונות המרכזיים של תוכן מולטימדיה הוא שהוא יכול לעזור לפרק בלוקים ארוכים של טקסט ולהפוך את התוכן שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית. זה חשוב במיוחד לעסקים שמנסים להעביר רעיונות או נתונים מורכבים. לדוגמה, אינפוגרפיקה יכולה להיות דרך מצוינת להציג נתונים בפורמט מושך ויזואלי וקל להבנה.

תוכן מולטימדיה יכול גם לעזור לשפר את חווית המשתמש באתר שלך. על ידי שילוב סרטונים או פודקאסטים, אתה יכול לספק לקהל שלך דרך חלופית לצרוך את התוכן שלך. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור אנשים שמעדיפים להאזין לתוכן בזמן שהם בדרכים או שמתקשים לקרוא בלוקים ארוכים של טקסט.

יתרון נוסף של תוכן מולטימדיה הוא שהוא יכול לעזור להגביר את המעורבות באתר שלך. אנשים נוטים יותר לשתף ולהגיב על תוכן מושך ומעניין מבחינה ויזואלית. על ידי יצירת תוכן מולטימדיה שניתן לשיתוף ומרתק, אתה יכול להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך ולמשוך מבקרים חדשים לאתר שלך.

כדי להפיק את המרב מתוכן המולטימדיה באתר הוורדפרס שלך, חשוב לקחת בחשבון את הקהל שלך ואת סוג התוכן שבו הם מעוניינים. לדוגמה, אם הקהל שלך הוא בעיקר לומדים ויזואליים, ייתכן שתרצה להתמקד ביצירת אינפוגרפיקה נוספת או סרטונים. מצד שני, אם הקהל שלך מעוניין יותר בניתוח מעמיק, ייתכן שתרצה להתמקד ביצירת פודקאסטים או מאמרים ארוכים.

אינפוגרפיקה המשווה סוגים שונים של מעורבות בתוכן מולטימדיה
אינפוגרפיקה המשווה סוגים שונים של מעורבות בתוכן מולטימדיה

9. שילוב מדיה חברתית: חיזוק נוכחות מקוונת עם וורדפרס

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית הפכה לכלי חיוני לעסקים המעוניינים להתחבר לקהל שלהם ולחזק את הנוכחות המקוונת שלהם. על ידי שילוב מדיה חברתית באתר וורדפרס שלך, אתה יכול להקל על הקהל שלך לעסוק בתוכן שלך ולשתף אותו עם הרשתות שלו. זה יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה שלך ולמשוך מבקרים חדשים לאתר שלך.

אחד היתרונות המרכזיים של שילוב מדיה חברתית הוא שהוא יכול לעזור לשפר את חווית המשתמש באתר שלך. על ידי הוספת לחצני שיתוף של מדיה חברתית לפוסטים ולעמודים שלך, אתה יכול להקל על הקהל שלך לשתף את התוכן שלך עם הרשתות שלו. זה יכול לעזור להגביר את המעורבות באתר שלך ולמשוך מבקרים חדשים שאולי לא מצאו את התוכן שלך אחרת.

יתרון נוסף של שילוב מדיה חברתית הוא שזה יכול לעזור לבנות את המותג שלך ולהגדיל את הנראות שלך באינטרנט. על ידי שיתוף התוכן שלך במדיה החברתית, תוכל להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך עוקבים חדשים לעסק שלך. זה יכול לעזור לבנות את המותג שלך ולבסס את העסק שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך.

כדי להפיק את המרב משילוב המדיה החברתית באתר הוורדפרס שלך, חשוב לבחור את פלטפורמות המדיה החברתיות הנכונות וליצור תוכן שניתן לשתף ומרתק. לדוגמה, אם העסק שלך מתמקד בתוכן ויזואלי, ייתכן שתרצה להתמקד בפלטפורמות כמו אינסטגרם או פינטרסט. מצד שני, אם אתה מכוון לקהל מקצועי יותר, לינקדאין עשויה להיות הפלטפורמה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

10. אוטומציה: לגרום לוורדפרס לעבוד חכם יותר, לא קשה יותר

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, אוטומציה הפכה לכלי חיוני לעסקים המעוניינים לייעל את התהליכים שלהם ולהגביר את היעילות. משיווק בדוא"ל ועד לתזמון מדיה חברתית, ישנם מגוון כלי אוטומציה זמינים שיכולים לעזור לגרום לאתר הוורדפרס שלך לעבוד חכם יותר, לא קשה יותר.

אחד היתרונות המרכזיים של אוטומציה הוא שהיא יכולה לעזור לחסוך זמן ולהפחית משימות שחוזרות על עצמן. לדוגמה, אם אתה שולח באופן קבוע ניוזלטרים או עדכונים בדוא"ל למנויים שלך, אתה יכול להשתמש בכלי אוטומציה של דוא"ל כדי לתזמן את התקשורת הללו מראש. זה יכול לעזור לפנות זמן ולאפשר לך להתמקד במשימות חשובות אחרות.

יתרון נוסף של אוטומציה הוא שהיא יכולה לעזור לשפר את חווית המשתמש באתר שלך. על ידי אוטומציה של תהליכים כמו לכידת לידים או תמיכת לקוחות, אתה יכול לספק חוויה יעילה ויעילה יותר למבקרים שלך. זה יכול לעזור לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את ההמרות באתר שלך.

כדי להפיק את המרב מאוטומציה באתר וורדפרס שלך, חשוב לבחור את הכלים והתהליכים הנכונים לאוטומציה. לדוגמה, אם אתה מפעיל אתר מסחר אלקטרוני, ייתכן שתרצה להפוך את תהליכי המשלוח ומימוש ההזמנות שלך לאוטומטיים. מצד שני, אם אתה מנהל אתר ממוקד תוכן, ייתכן שתרצה להפוך את תזמון המדיה החברתית שלך לאוטומטי או שיווק בדוא"ל.

איור של זרוע רובוטית המנהלת אתר וורדפרס
איור של זרוע רובוטית המנהלת אתר וורדפרס

11. התאמה אישית: התאמת וורדפרס לצרכים אישיים

התאמה אישית הופכת חשובה יותר ויותר בנוף הדיגיטלי של היום. עם כל כך הרבה תוכן זמין באינטרנט, מבקרים מחפשים חוויות המותאמות לצרכיהם ולתחומי העניין האישיים שלהם. בעלי אתרי וורדפרס יכולים לנצל את המגמה הזו על ידי הטמעת תכונות התאמה אישית הפונות לקהל שלהם.

אחת הדרכים היעילות ביותר להתאים אישית את אתר הוורדפרס שלך היא באמצעות נתונים כדי להבין את הקהל שלך. על ידי מעקב אחר התנהגות מבקרים, אתה יכול לקבל תובנות לגבי תחומי העניין וההעדפות שלהם. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי ליצור חוויות מותאמות אישית המותאמות לצרכיהם.

דרך נוספת להתאים אישית את אתר הוורדפרס שלך היא באמצעות תוכן דינמי. תוכן דינמי מאפשר לך להציג תוכן שונה למבקרים שונים על סמך התנהגותם או העדפותיהם. לדוגמה, תוכל להציג המלצות שונות על מוצרים למבקרים שרכשו בעבר מהאתר שלך.

ניתן להשיג התאמה אישית גם באמצעות עיצוב אתרים. באמצעות ערכת נושא גמישה וניתנת להתאמה אישית, תוכל ליצור אתר שמותאם לצרכים ולקהל הספציפיים שלך. זה יכול לכלול פריסות מותאמות אישית, ערכות צבעים וטיפוגרפיה.

דרך נוספת להתאים אישית את אתר הוורדפרס שלך היא באמצעות תוספים. ישנם מגוון תוספים זמינים שיכולים לעזור לך ליצור חוויות מותאמות אישית עבור המבקרים שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בתוסף המאפשר למבקרים לשמור את ההעדפות שלהם או ליצור לוח מחוונים מותאם אישית לכל משתמש.

12. לוקליזציה: וורדפרס בשוק גלובלי

בשוק העולמי של היום, חשוב לבעלי אתרי וורדפרס לשקול לוקליזציה. משמעות הדבר היא התאמת האתר שלך לשפות, תרבויות ואזורים שונים. על ידי כך, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר ולספק חווית משתמש טובה יותר למבקרים ממקומות שונים בעולם.

לוקליזציה כוללת יותר מסתם תרגום התוכן שלך לשפות שונות. זה כרוך גם בהתאמת האתר שלך לנורמות והעדפות תרבותיות שונות. לדוגמה, אופן הצגת התוכן עשוי להיות שונה באזורים שונים. לצבעים, לסמלים ולתמונות יכולים להיות משמעויות שונות בתרבויות שונות.

כדי לבצע לוקליזציה יעילה של אתר הוורדפרס שלך, חשוב לבצע את המחקר שלך. זה עשוי לכלול התייעצות עם מומחים באזורים שונים או שכירת שירות לוקליזציה מקצועי. תצטרך לקחת בחשבון גורמים כמו שפה, תרבות והעדפות אזוריות בעת התאמת האתר שלך.

אחד האתגרים של לוקליזציה הוא שמירה על עקביות בין שפות ואזורים שונים. זה המקום שבו כלים כגון מערכות ניהול תרגום יכולים להיות מועילים. כלים אלה מאפשרים לך לנהל תרגומים ולהבטיח שהתוכן שלך עקבי בשפות ואזורים שונים.

שיקול חשוב נוסף בעת ביצוע לוקליזציה של אתר הוורדפרס שלך הוא SEO. יהיה עליך לוודא שהאתר שלך מותאם לשפות ואזורים שונים. זה עשוי לכלול שימוש במילות מפתח שונות או התאמת התוכן שלך לאלגוריתמי חיפוש שונים.

מפת עולם עם דגלים, המייצגת לוקליזציה של אתרי וורדפרס
מפת עולם עם דגלים, המייצגת לוקליזציה של אתרי וורדפרס

13. כלי שיתוף פעולה: שיפור עבודת צוות בוורדפרס

שיתוף פעולה הוא חיוני לכל פרויקט מוצלח, וורדפרס אינה יוצאת דופן. עם עליית העבודה מרחוק, חשוב יותר מאי פעם להחזיק את כלי שיתוף הפעולה הנכונים במקום. למרבה המזל, וורדפרס מציעה מגוון כלים שיעזרו לצוותים לעבוד יחד בצורה יעילה יותר.

אחד מכלי שיתוף הפעולה החשובים ביותר בוורדפרס הוא היכולת להקצות תפקידים והרשאות. זה מאפשר לחברי הצוות לקבל רמות שונות של גישה לאתר, בהתאם לתפקידם בפרויקט. לדוגמה, לעורך עשויה להיות יותר גישה מאשר לכותב, בעוד שלמנהל עשויה להיות גישה לכל אזורי האתר.

כלי שיתוף פעולה חשוב נוסף בוורדפרס הוא היכולת להשאיר הערות ומשוב. זה מאפשר לחברי הצוות לתקשר זה עם זה ולספק משוב על היבטים שונים של האתר. זוהי דרך מצוינת להשאיר את כולם באותו עמוד ולהבטיח שהפרויקט מתקדם בצורה חלקה.

וורדפרס מציעה גם מגוון תוספים לשיפור שיתוף הפעולה. לדוגמה, ישנם תוספים המאפשרים לחברי צוות לעבוד על אותו מסמך בו זמנית, או לעקוב אחר שינויים שבוצעו על ידי חברי צוות שונים. תוספים אלה יכולים לעזור לייעל את שיתוף הפעולה ולהבטיח שכולם עובדים יחד ביעילות.

אחד האתגרים של שיתוף פעולה בוורדפרס הוא ניהול גרסאות שונות של האתר. זה המקום שבו כלי בקרת גרסאות יכולים להיות מועילים. כלים אלו מאפשרים לך לעקוב אחר שינויים באתר ולחזור לגרסאות קודמות במידת הצורך. זה יכול להיות שימושי במיוחד כאשר עובדים עם צוות גדול או מבצעים שינויים גדולים באתר.

14. אירוח אתרים ירוק: צמצום טביעת הרגל הפחמנית של אתרי וורדפרס

ככל שהעולם נעשה מודע יותר להשפעה של פליטת פחמן על הסביבה, ישנה דרישה גוברת לפתרונות ברי קיימא וידידותיים לסביבה. זה כולל אחסון אתרים, שאחראי לחלק ניכר מפליטת הפחמן העולמית. אירוח אתרים ירוק הוא פתרון שמטרתו להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של אתרים, כולל אתרי וורדפרס.

ספקי אירוח אתרים ירוקים משתמשים במקורות אנרגיה מתחדשים כדי להפעיל את מרכזי הנתונים שלהם, כגון כוח רוח, שמש או הידרואלקטרית. הם גם מיישמים שיטות יעילות באנרגיה כדי למזער את צריכת האנרגיה ולהפחית בזבוז. על ידי שימוש בספק אירוח אתרים ירוק, אתה יכול להפחית משמעותית את פליטת הפחמן הקשורה לאתר שלך, מבלי להתפשר על ביצועים או אמינות.

אתרי וורדפרס יכולים גם לתרום להפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלהם על ידי אופטימיזציה של ביצועי האתר שלהם. זה כולל אופטימיזציה של תמונות, שימוש בתוספי מטמון ומזעור בקשות HTTP. אמצעים אלה יכולים להפחית את כמות האנרגיה הנדרשת לטעינת אתר, וכתוצאה מכך לטביעת רגל פחמנית קטנה יותר.

דרך נוספת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של אתר וורדפרס שלך היא באמצעות ערכות נושא ותוספי וורדפרס ידידותיים לסביבה. ערכות נושא ותוספים אלה נועדו להיות קלים, מהירים וחסכוניים באנרגיה, ולהפחית את כמות האנרגיה הנדרשת להפעלת האתר שלך. הם גם משתמשים בפרקטיקות עיצוב בר קיימא, כגון מינימליזם ופשטות, כדי להפחית את הפסולת ולשפר את חווית המשתמש.

בנוסף לאמצעים אלו, בעלי אתרי וורדפרס יכולים גם לקזז את פליטת הפחמן שלהם על ידי השקעה בתוכניות לקיזוז פחמן. תוכניות אלו מממנות פרויקטים המפחיתים את פליטת גזי חממה, כגון פרויקטים של אנרגיה מתחדשת או מאמצי ייעור מחדש. על ידי השקעה בתוכניות קיזוז פחמן, בעלי אתרי וורדפרס יכולים לנטרל את פליטת הפחמן הקשורה לאתר שלהם, ולהפוך אותו לניטרלי.

סמל עלה ירוק עם מתלה שרת, המסמל אירוח אתרים ירוק
סמל עלה ירוק עם מתלה שרת, המסמל אירוח אתרים ירוק

15. פיתוח קוד פתוח: העתיד של וורדפרס?

פיתוח קוד פתוח היווה כוח מניע מאחורי רבות מההתקדמות הטכנולוגית שראינו בשנים האחרונות. וורדפרס, בהיותה פלטפורמת קוד פתוח, הרוויחה רבות מהתרומות של מפתחים בכל רחבי העולם. העתיד של וורדפרס קשור קשר הדוק לקהילת הקוד הפתוח, וסביר להניח שנראה עוד יותר צמיחה וחדשנות בשנים הקרובות.

  • 1. שיתוף פעולה וחדשנות:

    אחד היתרונות העיקריים של פיתוח קוד פתוח הוא היכולת לשתף פעולה עם אחרים כדי ליצור משהו חדשני באמת. קהילת וורדפרס תמיד הייתה ידועה ברוח שיתוף הפעולה שלה, כאשר מפתחים חולקים קוד, תוספים ונושאים בחופשיות אחד עם השני. זה הוביל לשפע של תכונות ופונקציונליות חדשות שנוספו לוורדפרס, מה שהופך אותה לאחת הפלטפורמות המגוונות והניתנות להתאמה אישית הזמינות.

  • 2. פיתוח ופריסה מהירה:

    פיתוח קוד פתוח מאפשר גם פיתוח מהיר ופריסה של תכונות חדשות. עם קהילה גדולה של מפתחים שעובדת כל הזמן על שיפור וורדפרס, עדכונים ותיקונים יכולים להשתחרר במהירות, מה שמבטיח שהפלטפורמה תישאר מעודכנת בטכנולוגיות ובטרנדים העדכניים ביותר. הזריזות הזו עזרה לוורדפרס להישאר רלוונטית ותחרותית בנוף דיגיטלי משתנה ללא הרף.

  • 3. התאמה אישית וגמישות:

    לבסוף, פיתוח קוד פתוח מאפשר התאמה אישית וגמישות. ניתן להתאים את וורדפרס כדי לענות על הצרכים של כמעט כל סוג של אתר אינטרנט, מבלוגים פשוטים ועד לאתרי מסחר אלקטרוני מורכבים. עם ספרייה נרחבת של תוספים ועיצובים זמינים, בעלי אתרים יכולים להוסיף תכונות ופונקציונליות חדשות לאתר שלהם ללא צורך בפיתוח מותאם אישית. זה הופך את וורדפרס לפתרון חסכוני ויעיל לעסקים בכל הגדלים.

16. נגישות לאינטרנט: האם אתר הוורדפרס שלך כולל?

ככל שהאינטרנט הופך לחלק אינטגרלי יותר ויותר מחיי היומיום שלנו, חשוב להבטיח שכל המשתמשים, ללא קשר ליכולותיהם, יוכלו לגשת לאתרים ולהשתמש בהם. כאן נכנסת לתמונה נגישות האינטרנט – מוודאים שאתרי אינטרנט מעוצבים ומפותחים באופן שיאפשר לכולם להשתמש בהם, ללא קשר לליקויים או לקות שעשויים להיות להם. וורדפרס עשתה צעדים גדולים בשנים האחרונות לשיפור נגישות האינטרנט, אך יש עוד עבודה לעשות.

  • 1. מהי נגישות לאינטרנט?

    נגישות אתרים מתייחסת לפרקטיקה של עיצוב אתרים באופן שהופך אותם לנגישים לכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות. זה כולל ליקויי ראייה, ליקויי שמיעה, לקויות קוגניטיביות והפרעות מוטוריות. המטרה היא להבטיח שכולם יוכלו לגשת לאתר אינטרנט ולהשתמש בו, ללא קשר למחסומים שהם עלולים להתמודד איתו.

  • 2. מדוע נגישות אינטרנט חשובה?

    נגישות לאינטרנט חשובה מכמה סיבות. בראש ובראשונה מדובר באחריות חברתית – להבטיח שלכולם תהיה גישה שווה למידע ולשירותים באינטרנט. זוהי גם דרישה חוקית במדינות רבות, כולל ארצות הברית והאיחוד האירופי. לבסוף, זה הגיוני לעסקים – על ידי הפיכת האתר שלך לנגיש, אתה פותח אותו לקהל גדול יותר, כולל אנשים עם מוגבלויות שאולי בדרך אחרת לא הצליחו לגשת לתוכן או לשירותים שלך.

  • 3. שיפור נגישות האינטרנט בוורדפרס:

משתמש בכיסא גלגלים מנווט באתר וורדפרס נגיש
משתמש בכיסא גלגלים מנווט באתר וורדפרס נגיש

17. מיטוב ביצועים: זירוז אתרי וורדפרס

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, המשתמשים מצפים מאתרים להיטען במהירות וביעילות. זמני טעינה איטיים יכולים להיות מתסכלים עבור המשתמשים ויכולים גם להשפיע לרעה על דירוג מנועי החיפוש. כאן נכנס לתמונה אופטימיזציית הביצועים – תהליך שיפור המהירות והיעילות של אתר אינטרנט. אתרי וורדפרס יכולים להפיק תועלת רבה מאופטימיזציה של ביצועים, מכיוון שהוא יכול לשפר את חווית המשתמש ואת הדירוג במנועי החיפוש.

ישנן מספר דרכים לייעל את הביצועים של אתר וורדפרס. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור ספק אחסון איכותי. ספק אחסון טוב יבטיח שהאתר שלך יפעל בצורה חלקה ויעילה, עם זמן השבתה מינימלי או זמני טעינה איטיים. חשוב גם לעדכן באופן שוטף את וורדפרס ואת כל התוספים והערכות נושא כדי להבטיח שהם מריצים את הגרסאות העדכניות ביותר ומותאמים למהירות ויעילות.

גורם חשוב נוסף באופטימיזציה של ביצועים הוא אחסון אתרים במטמון. שמירה במטמון מאפשרת לאחסן מקומית של נתונים שנגישים אליהם לעתים קרובות, מה שמפחית את הצורך בבקשות חוזרות ונשנות לשרת. זה יכול לשפר מאוד את מהירות ויעילות האתר. ל-WordPress יש מספר תוספי מטמון זמינים, כגון WP Super Cache ו-W3 Total Cache, שיכולים לעזור לשפר את ביצועי האתר.

אופטימיזציה של תמונה היא גורם חשוב נוסף באופטימיזציה של ביצועים. תמונות גדולות ואיכותיות יכולות להאט את זמני הטעינה של האתר, לכן חשוב לבצע אופטימיזציה של תמונות לשימוש באינטרנט על ידי הקטנת גודלן ודחיסתן. ישנם מספר תוספים זמינים עבור וורדפרס, כגון Smush ו-EWWW Image Optimizer, שיכולים לעזור להפוך את תהליך אופטימיזציית התמונות לאוטומטי.

לבסוף, חשוב למזער את השימוש בתוספים ובסקריפטים באתר וורדפרס. ככל שלאתר יש יותר פלאגינים וסקריפטים, כך הוא ייטען לאט יותר. חשוב להשתמש רק בתוספים ובסקריפטים הנחוצים ולהסיר את כל אלה שאינם בשימוש.

18. אנליטיקה: מדידת הצלחה באתר הוורדפרס שלך

מעקב וניתוח נתוני אתר חיוניים למדידת הצלחת אתר וורדפרס. Analytics מספק תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמשים, כולל האופן שבו מבקרים מוצאים את האתר שלך ומקיימים איתו אינטראקציה, אילו דפים הם הפופולריים ביותר והיכן משתמשים נושרים. על ידי ניטור ניתוחי אתרים, בעלי אתרים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי עיצוב ותוכן האתר, ולבצע אופטימיזציה לאתר שלהם לביצועים טובים יותר.

אחד מכלי הניתוח הפופולריים ביותר עבור וורדפרס הוא גוגל אנליטיקס. כלי חינמי זה מספק שפע של נתונים על תעבורת האתר, כולל מספר המבקרים, מיקומם והדפים שבהם הם מבקרים. זה יכול גם לעקוב אחר מדדי מפתח כמו שיעור יציאה מדף כניסה, זמן באתר ושיעורי המרה. על ידי הגדרת Google Analytics באתר וורדפרס, בעלי אתרים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלהם ולקבל החלטות מבוססות נתונים על סמך מידע זה.

היבט חשוב נוסף של ניתוח אתרים הוא ניטור דירוג מנועי החיפוש. על ידי מעקב אחר דירוג מילות מפתח ותעבורת חיפוש אורגנית, בעלי אתרים יכולים לקבל תובנות לגבי ביצועי האתר שלהם בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). ניתן להשתמש במידע זה כדי לייעל את תוכן האתר ולשפר את דירוג מנועי החיפוש, מה שמוביל להגדלת התנועה וההמרות.

ניתוח מדיה חברתית הוא היבט חשוב נוסף למדידת הצלחה באתר וורדפרס. על ידי מעקב אחר מעורבות במדיה חברתית, בעלי אתרים יכולים לקבל תובנה לגבי האופן שבו התוכן שלהם מהדהד עם הקהל שלהם, אילו פלטפורמות הן היעילות ביותר להנעת תנועה, ואילו סוגי תוכן מושכים ביותר. ניתוח מדיה חברתית יכול גם לעזור לבעלי אתרים לזהות הזדמנויות לצמיחה ושיפור באסטרטגיית המדיה החברתית שלהם.

בנוסף לכלים אלה, ישנם מגוון תוספים של וורדפרס זמינים שיכולים לעזור לעקוב ולנתח נתוני אתרים. תוספים אלו יכולים לספק תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמש, ביצועי האתר ודירוג מנועי החיפוש, ולסייע לבעלי אתרים לקבל החלטות מושכלות לגבי עיצוב, תוכן ואופטימיזציה של האתר.

לוח מחוונים המציג נתוני ניתוח מאתר וורדפרס
לוח מחוונים המציג נתוני ניתוח מאתר וורדפרס

טרנדים דיגיטליים 2021:

מגמה עלות ערך צפוי תכונת וורדפרס
חיפוש קולי חינם תנועה אורגנית מוגברת תוסף חיפוש קולי
מציאות רבודה $200 (720 ILS) חווית לקוח אינטראקטיבית תוספים של AR
צ'אטבוטים $50 (180 ILS) תמיכת לקוחות 24/7 תוספי צ'אטבוט
תוכן וידאו $100 (360 ILS) מעורבות מוגברת תוספי וידאו

אימוץ המגמות הדיגיטליות הללו והתמקדות בקידום תכונות וורדפרס יסייעו לעסקים ולפרטים להסתגל לעולם הטכנולוגי המהיר ולשמור על יתרון תחרותי.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

סטארטאפים מבטיחים 2023

במאמר זה, אנו בוחנים את הסטארט-אפים המבטיחים ביותר של 2023, תוך התעמקות ברעיונות החדשניים שלהם, בטכנולוגיות פורצות הדרך וההשפעה הפוטנציאלית שלהם על תעשיות שונות. מבוא:

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner