"חדשות שיווק דיגיטלי 2021: עדכונים ומגמות צפויות" – מאמר זה מסכם את המגמות העדכניות והצפויות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומציע טיפים ורעיונות לסטרטאפים וחברות קיימות שמתעסקות בשיווק דיגיטלי.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה מספק סקירה כללית של המגמות והעדכונים העיקריים של שיווק דיגיטלי שהופיעו בשנת 2021. הוא דן בהשפעתן של מגמות אלו על סטארט-אפים וחברות קיימות, ומציע תובנות, טיפים ורעיונות חשובים שיעזרו לעסקים להישאר בקדמה בתהליכים המתפתחים ללא הרף. נוף שיווק דיגיטלי.

עליית הבינה המלאכותית בשיווק דיגיטלי

AI או בינה מלאכותית משנה את נוף השיווק הדיגיטלי. פתרונות המונעים בינה מלאכותית מאפשרים לחברות לקבל החלטות מונחות נתונים, להפוך משימות חוזרות לאוטומטיות ולספק חוויות מותאמות אישית ללקוחות. בינה מלאכותית נמצאת בשימוש בהיבטים שונים של שיווק דיגיטלי, מצ'אטבוטים ועוזרים קוליים ועד לניתוח חזוי ויצירת תוכן.

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר בשירות הלקוחות. צ'טבוטים מתוכנתים להבין שפה טבעית ולספק תשובות מיידיות לשאלות של לקוחות. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות אלא גם מפחית את עומס העבודה של צוותי שירות לקוחות. גם עוזרות קוליות כמו Alexa ו-Google Assistant של אמזון צוברות פופולריות בבית ובמשרד. משווקים ממנפים את החיפוש הקולי כדי לייעל את התוכן שלהם עבור שאילתות קוליות, שלעתים קרובות הן בצורת שאלות.

ניתוח חזוי הוא תחום נוסף שבו AI משפיעה מאוד. אלגוריתמי AI יכולים לנתח כמויות גדולות של נתונים ולחזות מגמות והתנהגויות עתידיות. זה עוזר למשווקים לזהות הזדמנויות פוטנציאליות ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם להשפעה מירבית. AI נמצא גם בשימוש ביצירת תוכן. כלים המונעים בינה מלאכותית יכולים ליצור תוכן, כגון תיאורי מוצרים ופוסטים במדיה חברתית, המותאם לחיפוש ומותאם לקהל היעד.

AI משמש גם כדי להתאים אישית את חווית הלקוח. אלגוריתמי AI יכולים לנתח נתוני לקוחות, כגון היסטוריית גלישה והתנהגות רכישה, כדי לספק המלצות והצעות מותאמות אישית. זה משפר את שביעות רצון הלקוחות ומגביר את נאמנות הלקוחות. התאמה אישית הופכת יותר ויותר חשובה בשיווק, ובינה מלאכותית מאפשרת לחברות לספק תוכן רלוונטי ובזמן ללקוחות שלהן.

המחשה של בינה מלאכותית עובדת על משימות שיווק דיגיטלי
המחשה של בינה מלאכותית עובדת על משימות שיווק דיגיטלי

מדוע ההתאמה האישית תופסת את מרכז הבמה?

התאמה אישית הפכה בשנים האחרונות למילת באז בשיווק דיגיטלי, ולא בכדי. הלקוחות מצפים היום לחוויות מותאמות אישית מהמותגים איתם הם מקיימים אינטראקציה. הם רוצים שיתייחסו אליהם כאל יחידים, לא סתם עוד מספר במאגר לקוחות. התאמה אישית היא תהליך של התאמת מסרים והצעות שיווקיות לצרכים והעדפות ספציפיות של לקוחות בודדים.

אחת הסיבות העיקריות לכך שההתאמה האישית תופסת את מרכז הבמה היא שהיא יכולה לשפר משמעותית את חווית הלקוח. כאשר לקוחות מקבלים הודעות והצעות מותאמות אישית, הם מרגישים מוערכים ומובנים, מה שיכול להוביל לנאמנות מוגברת ולעסקים חוזרים. התאמה אישית יכולה גם לעזור להגדיל את המעורבות וההמרות על ידי אספקת תוכן רלוונטי ובזמן ללקוחות.

סיבה נוספת לכך שההתאמה האישית הופכת חשובה יותר היא שהיא יכולה לעזור לחברות להתבלט בשוק צפוף. עם כל כך הרבה מותגים שמתחרים על תשומת הלב של הלקוחות, סביר יותר שאלו שיכולים לספק חוויות מותאמות אישית יזכרו וימליצו לאחרים. התאמה אישית יכולה גם לעזור לבדל מותג מהמתחרים שלו על ידי הדגשת הצעת הערך הייחודית שלו ומראה ללקוחות שהוא באמת מבין את הצרכים וההעדפות שלהם.

ההתאמה האישית גם הופכת נגישה יותר לעסקים בכל הגדלים הודות להתקדמות הטכנולוגיה. כלים ואלגוריתמים המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לנתח נתוני לקוחות ולספק חוויות מותאמות אישית בקנה מידה. המשמעות היא שאפילו עסקים קטנים יכולים ליישם אסטרטגיות התאמה אישית שפעם היו זמינות רק לארגונים גדולים יותר.

החשיבות של שיווק וידאו

שיווק וידאו הפך בשנים האחרונות לחלק מהותי מאסטרטגיות שיווק דיגיטליות רבות. ישנן מספר סיבות מדוע וידאו הפך לכלי כה רב עוצמה עבור משווקים, כולל היכולת שלו ללכוד תשומת לב, להעביר רגשות ולספר סיפור.

  • משיכת תשומת לב:
    אחד היתרונות העיקריים של שיווק וידאו הוא היכולת שלו ללכוד את תשומת הלב בצורה שצורות תוכן אחרות לא יכולות. סרטונים יכולים להיות מושכים ויזואלית ויכולים להשתמש במוזיקה, באפקטים קוליים ובקריינות כדי ליצור חוויה סוחפת עבור הצופה. זה מגדיל את הסיכוי לצפייה ולשתף אותם מאשר סוגים אחרים של תוכן, כגון פוסטים בבלוג או תמונות.
  • העברת רגשות:
    יתרון נוסף של שיווק וידאו הוא היכולת שלו להעביר רגשות. ניתן להשתמש בסרטונים כדי לספר סיפורים רבי עוצמה שמעוררים רגשות כמו שמחה, עצב או הזדהות. על ידי חיבור לצופים ברמה הרגשית, סרטונים יכולים לעזור לבנות נאמנות ואמון למותג.
  • מספר סיפור:
    שיווק וידאו יכול לשמש גם כדי לספר את הסיפור של המותג בצורה משכנעת. על ידי הצגת הערכים, הייעוד והתרבות של החברה, סרטונים יכולים לעזור להאניש את המותג ולהפוך אותו לקשור יותר ללקוחות. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור סטארטאפים ועסקים קטנים שמנסים להתבסס בשוק צפוף.
  • החשיבות של וידאו בקניות מקוונות:
    בנוסף ליתרונות אלו, שיווק בווידאו הופך להיות חשוב יותר ויותר בעולם הקניות המקוונות. עם יותר ויותר צרכנים קונים באינטרנט, סרטונים יכולים לעזור לגשר על הפער בין חווית הקנייה המקוונת והלא מקוונת. ניתן להשתמש בסרטונים כדי להציג מוצרים בפעולה, לענות על שאלות נפוצות של לקוחות ולספק חווית קנייה סוחפת יותר.

סרטון ויראלי המשותף ברשתות החברתיות
סרטון ויראלי המשותף ברשתות החברתיות

הבנת תפקידו של שיווק משפיענים

שיווק משפיע הפך לאסטרטגיית שיווק דיגיטלית פופולרית במהלך השנים האחרונות. בעיקרו של דבר, שיווק משפיעים כרוך בשיתוף פעולה עם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית או בפלטפורמות אחרות, על מנת לקדם מותג או מוצר. הנה כמה דברים חשובים שכדאי להבין על תפקידו של שיווק משפיענים בנוף הדיגיטלי של היום:

  • כוחם של משפיענים:
    אחת הסיבות העיקריות לכך ששיווק משפיענים הפך לפופולרי כל כך היא בגלל הכוח שמשפיעים מחזיקים על העוקבים שלהם. משפיענים רבים בנו קהל עוקבים נאמן על ידי שיתוף המחשבות, החוויות וההמלצות שלהם עם הקהל שלהם. כתוצאה מכך, כאשר משפיען מקדם מותג או מוצר, סביר יותר שהעוקבים שלו יבטחו ויפעלו לפי המלצתם.
  • בחירת המשפיענים הנכונים:
    כשמדובר בשיווק משפיענים, בחירת המשפיענים הנכונים לשיתוף פעולה היא קריטית. מותגים צריכים לקחת בחשבון גורמים כמו הנישה של המשפיע, הדמוגרפיה של הקהל ושיעורי המעורבות. כמו כן, חשוב לוודא שערכיו של המשפיע עולים בקנה אחד עם ערכי המותג, וכי למשפיע יש עניין אמיתי במוצר או בשירות המקודמים.
  • סוגים שונים של משפיענים:
    משפיענים מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים, וניתן למצוא אותם במגוון פלטפורמות. לכמה משפיענים יש עוקבים עצומים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או יוטיוב, בעוד שאחרים בנו קהלים קטנים יותר אך מעורבים יותר באתרי נישה או בלוגים. מותגים צריכים לשקול את סוג המשפיען המתאים ביותר למטרות ולקהל היעד שלהם.
  • מדידת הצלחת שיווק משפיענים:
    לבסוף, חשוב שתהיה לך דרך למדוד את הצלחתם של קמפיינים שיווקיים משפיענים. ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון מדדים, כגון שיעורי מעורבות, שיעורי קליקים או המרות מכירות. מותגים צריכים גם לשקול שימוש בקודי הנחה ייחודיים או קישורי שותפים כדי לעקוב אחר ההשפעה של שותפויות המשפיעים שלהם.

חיפוש קולי: איך זה משנה קידום אתרים?

בשנים האחרונות, החיפוש הקולי הפך יותר ויותר פופולרי בקרב צרכנים. עם עלייתם של רמקולים חכמים כמו אלקסה וגוגל הום של אמזון, יותר ויותר אנשים משתמשים בקול שלהם כדי לחפש מידע באינטרנט. למגמה זו יש השלכות משמעותיות על קידום אתרים, שכן היא דורשת מהמשווקים לחשוב אחרת על האופן שבו הם מייעלים את התוכן שלהם למנועי החיפוש.

ראשית, שאילתות חיפוש קוליות נוטות להיות ארוכות יותר ובאופן שיחה יותר. סביר יותר שאנשים ישאלו שאלה או יבקשו משפט מלא בעת שימוש בחיפוש קולי, במקום להקליד כמה מילות מפתח. המשמעות היא שמשווקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן שעונה על שאלות ספציפיות ומספק מידע ברור ותמציתי.

שנית, חיפוש קולי נוטה לתעדף תוצאות מקומיות, מכיוון שאנשים משתמשים בו לעתים קרובות כדי למצוא עסקים או שירותים בקרבת מקום. המשמעות היא שקידום אתרים מקומי הופך להיות חשוב יותר ויותר עבור עסקים שרוצים להימצא באמצעות חיפוש קולי. הבטחת המידע של העסק שלך מדויק ומעודכן בפלטפורמות כמו Google לעסק שלי יכולה לעזור לשפר את הסיכויים שלך להופיע בתוצאות החיפוש הקולי.

שלישית, חיפוש קולי מחייב משווקים לחשוב יותר על עיבוד שפה טבעית (NLP). NLP מתייחס ליכולת של מכונות להבין ולפרש את השפה האנושית, והיא הופכת יותר ויותר חשובה לאופטימיזציה של תוכן לחיפוש קולי. משווקים צריכים להשתמש בשפה שקל להבין למכונות, ולהבטיח שהתוכן שלהם מובנה בצורה הגיונית עבור שאילתות חיפוש קוליות.

רביעית, חיפוש קולי משנה גם את האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם תוצאות החיפוש. בחיפוש מסורתי, אנשים מסתכלים על תוצאות מרובות בעמוד הראשון לפני שהם לוחצים על אחת. עם זאת, עם חיפוש קולי, אנשים נוטים יותר להאזין לתוצאה הראשונה שנקראת בפניהם. המשמעות היא שמשווקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן שסביר יותר שיוצג כתוצאה העליונה עבור שאילתות חיפוש קוליות.

אדם המשתמש בחיפוש קולי ברמקול החכם שלו
אדם המשתמש בחיפוש קולי ברמקול החכם שלו

מה הלאה לשיווק במדיה חברתית?

שיווק במדיה חברתית היה מרכיב מרכזי בשיווק דיגיטלי במשך שנים, אך הנוף מתפתח כל הזמן. הנה כמה טרנדים שכדאי לראות בשנה הקרובה:

  • 1. עלייתו של TikTok
    TikTok הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר, והיא הופכת במהירות לערוץ פרסום פופולרי עבור מותגים. עם פורמט הווידאו הקצר ובסיס המשתמשים האדיר שלו, TikTok מציגה הזדמנות ייחודית לעסקים להגיע לקהלים צעירים יותר ולהתנסות בצורות תוכן חדשות.
  • 2. דגש מוגבר על הקשבה חברתית
    מותגים רבים משתמשים במדיה חברתית במשך שנים כדי לפקח על מה שאנשים אומרים על המוצרים והשירותים שלהם. עם זאת, ככל שהמדיה החברתית הופכת מרכזית יותר בחייהם של אנשים, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב למותגים להקשיב באופן פעיל וליצור מעורבות עם הקהלים שלהם. המשמעות היא להגיב לתגובות ולהודעות בזמן, כמו גם להשתמש בכלי הקשבה חברתית כדי להבין מה אנשים אומרים על המותג והתעשייה שלך.
  • 3. החשיבות המתמשכת של שיווק משפיענים
    שיווק משפיענים הפך למרכיב עיקרי בשיווק במדיה חברתית, והוא לא הולך לשום מקום בקרוב. עם זאת, ככל שהתעשייה ממשיכה להתבגר, עסקים יצטרכו להיות אסטרטגיים יותר בגישתם לעבודה עם משפיענים. המשמעות היא למצוא את המשפיענים הנכונים למותג שלך, ליצור שותפויות אותנטיות ולמדוד את ההשפעה של הקמפיינים שלך.

שיווק תוכן: המפתח למשיכת ושימור לקוחות

שיווק באמצעות תוכן הפך לאחת הדרכים היעילות ביותר עבור עסקים למשוך לקוחות ולשמר אותם. על ידי יצירת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ומרתק, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמומחים בתחומם, לבנות אמון עם הקהלים שלהם, ובסופו של דבר להגדיל את המכירות. להלן מספר טרנדים מרכזיים שכדאי לצפות בהם בעולם שיווק התוכן:

  • 1. החשיבות הגוברת של תוכן וידאו
    וידאו הפך לפורמט פופולרי להפליא לשיווק תוכן, ולא בכדי. סרטונים מרתקים, קלים לצריכה וניתנים מאוד לשיתוף. למעשה, על פי סקר שנערך לאחרונה, 93% מהעסקים טוענים שהשיגו לקוח חדש הודות לסרטון ברשתות החברתיות. כתוצאה מכך, עסקים משקיעים יותר בתוכן וידאו, בין אם זה יצירת סרטוני הסבר, תוכן מאחורי הקלעים או סטרימינג בשידור חי.
  • 2. עלייתו של תוכן אינטראקטיבי
    תוכן אינטראקטיבי הופך פופולרי יותר ויותר בעולם שיווק התוכן. זה כולל דברים כמו חידונים, סקרים והערכות, שלא רק מושכים קהל אלא גם מספקים תובנות חשובות לעסקים. תוכן אינטראקטיבי יכול לעזור לעסקים להבין טוב יותר את הקהלים שלהם, להתאים אישית את מאמצי השיווק שלהם ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.
  • 3. התמקדות באותנטיות ותכלית
    הצרכנים כיום מתוחכמים מתמיד, והם לא מעוניינים להימכר להם. במקום זאת, הם רוצים להתחבר למותגים שחולקים את הערכים שלהם ובעלי תחושת מטרה ברורה. כתוצאה מכך, עסקים מתעדפים יותר ויותר את האותנטיות והמטרה במאמצי שיווק התוכן שלהם. משמעות הדבר היא יצירת תוכן המתאים לערכי המותג ולייעוד שלהם, כמו גם להיות שקוף לגבי השיטות העסקיות שלהם.

תוכנית אסטרטגיית שיווק תוכן על לוח לבן
תוכנית אסטרטגיית שיווק תוכן על לוח לבן

הצורך הגובר באוטומציה שיווקית

ככל שהשיווק הדיגיטלי הופך יותר ויותר מורכב ותחרותי, עסקים מכירים בצורך בכלי אוטומציה שיווקית. כלים אלה יכולים לעזור לעסקים לייעל את מאמצי השיווק שלהם, להפוך משימות שחוזרות על עצמן לאוטומטיות ובסופו של דבר להגדיל הכנסות. הנה כמה סיבות מדוע אוטומציה שיווקית הופכת כל כך חשובה:

  • 1. שיפור היעילות והפרודוקטיביות
    אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לעסקים לחסוך זמן ומשאבים על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן כמו קמפיינים באימייל, פוסטים במדיה חברתית וטיפוח לידים. זה מאפשר למשווקים למקד את זמנם ומרצם במשימות ברמה גבוהה יותר כמו אסטרטגיה וניתוח, ובסופו של דבר לשפר את היעילות והפרודוקטיביות.
  • 2. ניהול וטיפוח לידים טובים יותר
    כלי אוטומציה שיווקית יכולים לעזור לעסקים לנהל טוב יותר את הלידים שלהם ולטפח אותם דרך משפך המכירות. על ידי מעקב אחר התנהגות משתמשים ומעורבות, עסקים יכולים לספק תוכן ומסרים מותאמים אישית לכל ליד, ולהגדיל את הסיכויים להמרה.
  • 3. חווית לקוח משופרת
    אוטומציה שיווקית יכולה גם לעזור לעסקים ליצור חווית לקוח חלקה יותר ומותאמת אישית. על ידי אספקת תוכן ומסרים ממוקדים בזמן הנכון ובערוצים הנכונים, עסקים יכולים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
  • 4. שיפור החזר ROI
    על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, העברת מסרים ממוקדים וטיפוח לידים דרך משפך המכירות, עסקים יכולים בסופו של דבר להגדיל הכנסות ולשפר את החזר ה-ROI שלהם. למעשה, עסקים המשתמשים באוטומציה שיווקית רואים גידול ממוצע בפריון המכירות של 14.5%.

איך צ'אטבוטים משנים את חווית הלקוח?

צ'טבוטים משנים את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הלקוחות שלהם. סוכני שיחה אלו משתמשים בבינה מלאכותית כדי לדמות שיחה אנושית ולספק תמיכה אישית ללקוחות 24/7. הנה כמה דרכים שבהן צ'אטבוטים משנים את חווית הלקוח:

  • 1. תמיכה וסיוע מיידי
    צ'טבוטים מספקים תמיכה וסיוע מיידי ללקוחות, ומבטלים את הצורך בזמני המתנה ארוכים ועצי טלפון מתסכלים. לקוחות יכולים לקבל מענה לשאלותיהם ולפתור את הבעיות שלהם בזמן אמת, ולשפר את החוויה הכוללת שלהם עם העסק.
  • 2. המלצות והצעות מותאמות אישית
    צ'אטבוטים יכולים להשתמש בנתונים ולמידת מכונה כדי לספק המלצות והצעות מותאמות אישית ללקוחות בהתבסס על העדפותיהם והתנהגותם. זה יכול לעזור לעסקים להגדיל את המכירות ולשפר את נאמנות הלקוחות.
  • 3. מעורבות לקוחות משופרת
    צ'אטבוטים יכולים לתקשר עם לקוחות בצורה טבעית יותר ודיבורית, מה שהופך את החוויה הכוללת למרתקת ומהנה יותר. זה גם יכול לעזור לעסקים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם ולשפר את שימור הלקוחות.
  • 4. שיפור יעילות וחיסכון בעלויות
    על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ומתן תמיכה מיידית ללקוחות, צ'אטבוטים יכולים לעזור לעסקים לחסוך זמן ומשאבים. זה יכול להוביל גם לחיסכון בעלויות, שכן עסקים יכולים להפחית את הצורך בנציגי שירות לקוחות אנושיים.

צ'אט בוט המקיים אינטראקציה עם משתמש באתר
צ'אט בוט המקיים אינטראקציה עם משתמש באתר

האם שיווק רב-ערוצי הוא העתיד?

שיווק רב-ערוצי הוא אסטרטגיה הכוללת יצירת חוויה חלקה ללקוחות בכל הערוצים ונקודות המגע, כולל מקוון ולא מקוון. על ידי שילוב כל הערוצים והנתונים שלך, אתה יכול ליצור מסע לקוח מגובש ומותאם אישית שמניע מעורבות ונאמנות. אבל האם שיווק רב-ערוצי הוא העתיד של השיווק הדיגיטלי?

אין ספק ששיווק רב-ערוצי הופך חשוב יותר ויותר בנוף הדיגיטלי של היום. צרכנים משתמשים במספר ערוצים והתקנים כדי לחקור ולרכוש מוצרים, והם מצפים לחוויה עקבית ומותאמת אישית בכל נקודות המגע. על ידי יישום אסטרטגיית רב-ערוצית, עסקים יכולים לעמוד בציפיות הללו ולספק חוויה חלקה שמניעה המרה ונאמנות.

ישנם מספר יתרונות לשיווק רב-ערוצי, כולל מעורבות מוגברת, שיפור נאמנות הלקוחות ושיעורי המרה גבוהים יותר. על ידי מתן חוויה חלקה בכל הערוצים, עסקים יכולים ליצור חוויה מרתקת ומותאמת יותר שגורמת ללקוחות לחזור. בנוסף, על ידי שילוב כל הערוצים והנתונים שלך, אתה יכול להבין טוב יותר את הלקוחות שלך ואת ההתנהגות שלהם, מה שמאפשר לך לייעל את מאמצי השיווק שלך ולהניב שיעורי המרה גבוהים יותר.

אבל יישום אסטרטגיית רב-ערוצית יכול להיות מאתגר. זה דורש השקעה משמעותית בטכנולוגיה ובתשתית נתונים, כמו גם הבנה ברורה של הלקוחות שלך והתנהגותם. בנוסף, זה דורש מאמץ מתואם בכל המחלקות והערוצים, דבר שעלול להיות קשה להשגה.

התפקיד של ביג דאטה בשיווק דיגיטלי

ביג דאטה הפך לחלק חשוב בשיווק דיגיטלי, ומאפשר לעסקים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם ולייעל את מאמצי השיווק שלהם. על ידי ניתוח כמויות גדולות של נתונים, עסקים יכולים לזהות מגמות, דפוסים ותובנות שיכולות ליישר את האסטרטגיה השיווקית שלהם ולהניב תוצאות טובות יותר. הנה כמה מהדרכים שבהן ביג דאטה משנה שיווק דיגיטלי.

  • 1. התאמה אישית ומיקוד:

    אחד היתרונות המרכזיים של ביג דאטה הוא היכולת להתאים אישית מסרים שיווקיים ולמקד לקהלים ספציפיים. על ידי ניתוח נתוני לקוחות, עסקים יכולים להבין טוב יותר את ההעדפות, ההתנהגויות והצרכים שלהם, ולאפשר להם ליצור קמפיינים שיווקיים רלוונטיים וממוקדים יותר. זה יכול להוביל למעורבות גבוהה יותר, לשיעורי המרה ולשביעות רצון לקוחות.

  • 2. ניתוח חזוי:

    נתונים גדולים יכולים לשמש גם לניתוח חזוי, המאפשר לעסקים לחזות מגמות והתנהגויות עתידיות. על ידי ניתוח נתונים היסטוריים וזיהוי דפוסים, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי האסטרטגיה השיווקית שלהם ולהתאים את הקמפיינים שלהם בהתאם. זה יכול לעזור להם להישאר לפני המתחרים ולמקסם את החזר ה-ROI שלהם.

  • 3. אופטימיזציה והחזר ROI:

    לבסוף, ניתן להשתמש ב-Big Data כדי לייעל קמפיינים שיווקיים ולמדוד את החזר ה-ROI שלהם. על ידי מעקב אחר מדדים כמו שיעורי קליקים, המרות והכנסות, עסקים יכולים לזהות אילו ערוצים ומסעות פרסום הם היעילים ביותר ולהתאים את האסטרטגיה שלהם בהתאם. זה יכול לעזור להם להקצות את תקציב השיווק שלהם בצורה יעילה יותר ולהניב תוצאות טובות יותר.

    עם זאת, ישנם גם כמה אתגרים הקשורים לביג דאטה בשיווק דיגיטלי. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא נפח הנתונים העצום שיש לעבד ולנתח. הדבר מצריך השקעה משמעותית בטכנולוגיה ובתשתית נתונים, כמו גם אנשי מקצוע מיומנים שיכולים לפרש את הנתונים ולהפיק תובנות.

    אתגר נוסף הוא פרטיות ואבטחת מידע. עם הכמות הגוברת של נתוני לקוחות שנאספים, עסקים צריכים להבטיח שהם מצייתים לתקנות ומגנים על נתוני הלקוחות שלהם. זה דורש אסטרטגיית ניהול נתונים ברורה ואמצעי אבטחה חזקים.

משווק שמנתח ביג דאטה על מסך מחשב
משווק שמנתח ביג דאטה על מסך מחשב

כיצד אסטרטגיות שיווק משפרות מציאות רבודה?

מציאות רבודה (AR) היא טכנולוגיה המציפה מידע דיגיטלי על העולם האמיתי, ומספקת למשתמשים חוויה משופרת ואינטראקטיבית. בשנים האחרונות, AR הפכה פופולרית יותר ויותר בעולם השיווק, כאשר עסקים מחפשים דרכים חדשות וחדשניות לתקשר עם הלקוחות שלהם. הנה כמה מהדרכים שבהן AR משפרת אסטרטגיות שיווק:

  • 1. הדגמות מוצרים:

    ניתן להשתמש ב-AR כדי לספק ללקוחות הדגמה וירטואלית של מוצר, מה שמאפשר להם לראות איך הוא עובד ולתקשר איתו בצורה סוחפת יותר. זה יכול לעזור לעסקים להציג את המוצרים שלהם בצורה מרתקת ובלתי נשכחת יותר, מה שמוביל להגברת המודעות למותג ומעורבות הלקוחות.

  • 2. פרסום אינטראקטיבי:

    ניתן להשתמש ב-AR גם ליצירת קמפיינים פרסומיים אינטראקטיביים המושכים לקוחות בצורה משמעותית יותר. לדוגמה, עסקים יכולים ליצור מודעות AR המאפשרות ללקוחות להתנסות בבגדים וירטואליים או לראות איך רהיט ייראה בביתם. זה יכול לעזור לעסקים לבלוט על פני המתחרים שלהם וליצור חווית מותג בלתי נשכחת יותר.

  • 3. Gamification:

    ניתן להשתמש ב-AR גם כדי ליצור חוויות משחקיות המעודדות לקוחות לעסוק במותג בצורה שובבה ומשעשעת יותר. לדוגמה, עסקים יכולים ליצור חיפושי נבלות AR או משחקים שדורשים מלקוחות אינטראקציה עם המוצרים או השירותים שלהם. זה יכול לעזור לעסקים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם ולהגביר את נאמנות המותג.

  • 4. שיווק מבוסס מיקום:

    ניתן להשתמש ב-AR גם ליצירת קמפיינים שיווקיים מבוססי מיקום הממקדים ללקוחות על סמך מיקומם הפיזי. לדוגמה, עסקים יכולים ליצור חוויות AR הזמינות רק במיקומים ספציפיים, כגון מוזיאון או חנות. זה יכול לעזור לעסקים להניע תנועה רגלית וליצור חווית מותג מותאמת אישית יותר.

מדוע מיקרו-רגעים חיוניים למשווקים?

מיקרו רגעים מוגדרים כרגעים קצרים שבהם צרכן פונה למכשיר הנייד שלו כדי ללמוד, לעשות, לגלות, לצפות או לקנות משהו. רגעים אלו חיוניים למשווקים מכיוון שהם מייצגים הזדמנויות לעסקים להתחבר ללקוחות שלהם בזמן אמת ולספק להם את המידע הדרוש להם כדי לקבל החלטת רכישה. הנה כמה מהסיבות לכך שמיקרו-רגעים כל כך חשובים למשווקים:

  • 1. שימוש מוגבר בנייד:

    עם עליית הטכנולוגיה הסלולרית, צרכנים פונים למכשירים הניידים שלהם יותר מאי פעם כדי לחקור מוצרים, להשוות מחירים ולבצע רכישות. המשמעות היא שעסקים צריכים להיות נוכחים ברגעי המיקרו שבהם לקוחות מחפשים מידע באופן פעיל או מקבלים החלטת רכישה.

  • 2. התאמה אישית:

    מיקרו-מומנטים גם מספקים לעסקים את האפשרות להתאים אישית את המסרים השיווקיים שלהם בהתאם לצרכים או תחומי העניין הספציפיים של הלקוח. על ידי הבנת ההקשר והכוונה של הלקוח, עסקים יכולים לספק תוכן ממוקד ורלוונטי המהדהד עם הלקוח ומניע אותו לקראת רכישה.

  • 3. יתרון תחרותי:

    על ידי הבנה ומינוף של רגעי מיקרו, עסקים יכולים להשיג יתרון תחרותי על פני המתחרים שלהם. על ידי נוכחות ברגעי המיקרו שבהם לקוחות מחפשים מידע באופן פעיל או מקבלים החלטה, עסקים יכולים למצב את עצמם כמקור המידע והפתרונות, מה שמוביל להגברת המודעות למותג ולנאמנות הלקוחות.

  • 4. מעורבות מוגברת של לקוחות:

    מיקרו-מומנטים גם מספקים לעסקים את ההזדמנות לתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה משמעותית יותר. על ידי מתן מידע רלוונטי ושימושי, עסקים יכולים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם ולהגביר את נאמנות המותג.

לקוח שחווה מיקרו-רגע במכשיר הנייד שלו
לקוח שחווה מיקרו-רגע במכשיר הנייד שלו

כוחו של תוכן שנוצר על ידי משתמשים

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) מתייחס לכל צורה של תוכן שנוצר על ידי צרכנים או משתמשים של מוצר או שירות. זה יכול לכלול ביקורות, פוסטים במדיה חברתית, תמונות, סרטונים ועוד. UGC הפך לחלק חשוב יותר ויותר בשיווק דיגיטלי מכיוון שהוא מציע מספר יתרונות לעסקים, כולל:

  • – אותנטיות:
    UGC נתפס כאותנטי ואמין יותר ממסרים שיווקיים מסורתיים מכיוון שהוא מגיע מאנשים אמיתיים שהשתמשו במוצר או בשירות. זה יכול לעזור לבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • – חסכוני:
    UGC הוא לעתים קרובות בחינם או בעלות נמוכה, מה שהופך אותו לדרך חסכונית עבור עסקים ליצור תוכן ולתקשר עם הקהל שלהם.
  • – מעורבות מוגברת:
    UGC יכול להיות מושך מאוד מכיוון שהוא מעודד לקוחות ליצור אינטראקציה עם המותג ולשתף את החוויות שלהם. זה יכול להוביל להגברת המודעות למותג ולנאמנות הלקוחות.
  • – SEO משופר:
    UGC יכול גם לשפר אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מכיוון שהוא מספק תוכן רענן ורלוונטי למנועי חיפוש לסריקה ואינדקס.

הדומיננטיות המתמשכת של שיווק נייד

שיווק נייד ממשיך לשלוט בנוף השיווק הדיגיטלי, כאשר יותר ויותר צרכנים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לגלוש, לקנות ולתקשר עם מותגים. למעשה, מכשירים ניידים הם כיום האמצעי העיקרי לגישה לאינטרנט עבור אנשים רבים ברחבי העולם. זה הוביל לשינוי באופן שבו עסקים ניגשים לשיווק, כאשר רבים מתמקדים באסטרטגיות המובייל הראשונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק במובייל הוא היכולת שלו להגיע לצרכנים בכל זמן ובכל מקום. עם עליית המכשירים הניידים, אנשים תמיד מחוברים ותמיד בדרכים, מה שמקל מתמיד על עסקים להגיע אליהם עם מסרים שיווקיים ממוקדים. זה הוביל לעלייה בפרסום לנייד, כולל מודעות חיפוש לנייד, מודעות לתצוגה ומודעות בתוך האפליקציה.

יתרון נוסף של שיווק במובייל הוא היכולת שלו לספק תוכן מותאם אישית ורלוונטי לצרכנים. מכשירים ניידים מציעים שפע של נתונים ותובנות לגבי התנהגות צרכנים, ומאפשרים לעסקים להתאים את המסרים השיווקיים שלהם למשתמשים בודדים על סמך תחומי העניין, ההעדפות והמיקום שלהם. זה יכול להוביל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר ולהחזר ROI טוב יותר עבור עסקים.

עם זאת, עם עליית השיווק במובייל מגיעים אתגרים חדשים לעסקים. למשתמשים ניידים יש ציפיות גבוהות לחוויית משתמש, ועסקים שלא מצליחים לספק חוויות חלקות וידידותיות למשתמש עלולים לאבד לקוחות במהירות. זה הוביל להתמקדות באופטימיזציה לנייד, כאשר עסקים משקיעים בעיצוב רספונסיבי, תוכן ידידותי לנייד ואפליקציות לנייד כדי לשפר את חווית המשתמש למשתמשים ניידים.

קמפיין שיווק סלולרי המכוון למשתמשי סמארטפון
קמפיין שיווק סלולרי המכוון למשתמשי סמארטפון

השינוי לעבר פרטיות ואבטחת נתונים

בשנים האחרונות, קיימת דאגה גוברת בקרב צרכנים לגבי פרטיות ואבטחת מידע בעידן הדיגיטלי. עם עלייתן של פרצות מידע, התקפות סייבר ואיסוף ושימוש בנתונים אישיים על ידי עסקים, הצרכנים הופכים מודעים יותר לסיכונים הפוטנציאליים ודורשים שקיפות ושליטה רבה יותר על המידע האישי שלהם. זה הוביל לשינוי בנוף השיווק הדיגיטלי, כאשר עסקים נותנים עדיפות לפרטיות ואבטחת מידע באסטרטגיות השיווק שלהם.

אחת המגמות המרכזיות בשינוי זה לכיוון פרטיות ואבטחת נתונים היא השימוש בהצפנה ובאמצעי אבטחה אחרים להגנה על נתונים רגישים. עסקים משקיעים בטכנולוגיות ובפלטפורמות מאובטחות כדי להבטיח שנתוני לקוחות מוצפנים ומוגנים מפני גישה לא מורשית. זה לא רק עוזר לבנות אמון עם הלקוחות, אלא גם עוזר למנוע פרצות מידע יקרות ואירועי אבטחה אחרים.

מגמה נוספת היא אימוץ אסטרטגיות שיווק מוקדמות לפרטיות, המעניקות עדיפות לשקיפות, הסכמה ושליטה על נתונים אישיים. משמעות הדבר היא להיות מוקדמים מול הלקוחות לגבי האופן שבו הנתונים שלהם נאספים והשימוש בהם, ולתת להם את האפשרות לבטל את הסכמתם או לשלוט על אופן השימוש בנתונים שלהם. זה יכול לעזור לבנות אמון עם לקוחות ולהבדיל בין עסקים לבין מתחרים שאולי אין להם מדיניות פרטיות כל כך חזקה.

בנוסף, המעבר לפרטיות ואבטחת מידע מניע גם שינויים רגולטוריים ברחבי העולם. ממשלות וגופים רגולטוריים מציגים חוקים ותקנות חדשים כדי להגן על פרטיות הצרכן והנתונים, כגון תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR) באירופה וחוק הפרטיות לצרכן בקליפורניה (CCPA) בארצות הברית. עסקים שלא יעמדו בתקנות אלו עלולים לעמוד בפני קנסות כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין.

השפעת COVID-19 על שיווק דיגיטלי

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה משמעותית על כמעט כל היבט בחיינו, ושיווק דיגיטלי אינו יוצא דופן. הנה כמה מהדרכים העיקריות שבהן המגיפה השפיעה על השיווק הדיגיטלי:

  • 1. עבור לקניות מקוונות

    המגיפה האיצה את המגמה של קניות מקוונות, שכן הצרכנים נאלצו להישאר בבית ולהימנע מחנויות פיזיות. זה הוביל לעלייה בפעילות המסחר האלקטרוני, כאשר עסקים בכל הגדלים מחפשים להפיק תועלת מהמעבר לקניות מקוונות. כתוצאה מכך, שיווק דיגיטלי הפך חשוב עוד יותר עבור עסקים שרוצים להגדיל את המכירות המקוונות שלהם.

  • 2. שינויים בהתנהגות הצרכנים

    המגיפה גם גרמה לשינויים משמעותיים בהתנהגות הצרכנים, מכיוון שאנשים נאלצו להסתגל לדרכים חדשות של חיים ועבודה. לדוגמה, אנשים רבים החלו לבלות יותר זמן באינטרנט, במיוחד בפלטפורמות מדיה חברתית, מה שיצר הזדמנויות חדשות למשווקים דיגיטליים להגיע לקהל היעד שלהם. בנוסף, הצרכנים מתמקדים יותר בבריאות ובבטיחות, מה שהוביל לביקוש מוגבר למוצרים ושירותים המקדמים בריאות והיגיינה.

  • 3. תקציבים ואסטרטגיות שיווק

    לבסוף, המגיפה אילצה עסקים רבים להעריך מחדש את תקציבי השיווק והאסטרטגיות שלהם. עם אי ודאות כלכלית והוצאות צרכניות מופחתות, עסקים רבים נאלצו לקצץ בהוצאות השיווק שלהם או להעביר את המיקוד שלהם לערוצי שיווק חסכוניים יותר. במקביל, עסקים שהצליחו להסתגל במהירות הצליחו לנצל הזדמנויות חדשות ולזכות בנתח שוק מהמתחרים.

גרף המציג את ההשפעה של COVID-19 על מגמות שיווק דיגיטלי
גרף המציג את ההשפעה של COVID-19 על מגמות שיווק דיגיטלי

"להסתגל או להיכחד": הצורך בלמידה מתמשכת

בעולם המהיר של שיווק דיגיטלי, חיוני להישאר מעודכן במגמות ובאסטרטגיות העדכניות ביותר. הביטוי "להסתגל או לגווע" מעולם לא היה רלוונטי יותר, מכיוון שעסקים שלא מצליחים לעמוד בקצב ההתפתחויות האחרונות מסתכנים בפיגור של המתחרים שלהם. זו הסיבה שלמידה מתמשכת כל כך חשובה לכל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי.

אחד היתרונות המרכזיים של למידה מתמשכת הוא שהיא מאפשרת למשווקים להישאר בקדמת העקומה ולצפות מגמות עתידיות. על ידי מעקב אחר החדשות וההתפתחויות האחרונות, משווקים יכולים לזהות הזדמנויות חדשות ולהתאים את האסטרטגיות שלהם בהתאם. זה יכול לתת להם יתרון משמעותי על פני מתחרים שאיטיים יותר להסתגל לשינויים בשוק.

יתרון נוסף של למידה מתמשכת הוא שהיא עוזרת למשווקים לשפר את הכישורים והידע שלהם. עולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ותמיד יש משהו חדש ללמוד. על ידי השקעה בפיתוח משלהם, משווקים יכולים להיות יעילים יותר בעבודתם ולספק תוצאות טובות יותר עבור לקוחותיהם או מעסיקיהם.

למידה מתמשכת יכולה ללבוש צורות רבות, החל מהשתתפות בכנסים ובסמינרים מקוונים ועד קריאת בלוגים ופרסומים בתעשייה. חשוב למצוא סגנון למידה שמתאים לך ולהתחייב לפיתוח מתמשך. זה יכול להיות כרוך בהקצאת זמן מדי שבוע ללמידה, או הצבת יעד ספציפי להשתתף במספר מסוים של כנסים או להשלים מספר מסוים של קורסים מקוונים בכל שנה.

כיצד למדוד את הצלחתו של קמפיין שיווק דיגיטלי

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי הוא היכולת למדוד ולעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלך. עם זאת, עם כל כך הרבה נתונים זמינים, יכול להיות קשה לדעת באילו מדדים להתמקד וכיצד לפרש אותם. בסעיף זה, נסקור כמה מהמדדים העיקריים שאתה צריך לעקוב אחריהם כדי למדוד את הצלחת מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלך.

המדד הראשון שיש לקחת בחשבון הוא תעבורת האתר. זה כולל לא רק את מספר המבקרים באתר שלך אלא גם מאיפה הם הגיעו וכמה זמן הם בילו באתר שלך. על ידי מעקב אחר נתונים אלה, אתה יכול לקבל תובנות לגבי הערוצים שמביאים את מירב התנועה לאתר שלך ואילו דפים הכי מושכים את המבקרים שלך.

מדד נוסף שחשוב לעקוב אחריו הוא שיעור המרה. הכוונה היא לאחוז המבקרים שמבצעים פעולה ספציפית באתר שלך, כגון מילוי טופס או ביצוע רכישה. על ידי מעקב אחר שיעור ההמרות שלך, אתה יכול לזהות אילו מרכיבים באתר שלך מניבים המרות ואיזה עשוי להזדקק לשיפור.

מעורבות במדיה חברתית היא מדד מרכזי נוסף שיש לקחת בחשבון. זה כולל לייקים, תגובות, שיתופים ועוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית שלך. על ידי מעקב אחר מעורבות, אתה יכול לקבל תובנות לגבי סוגים של תוכן מהדהד עם הקהל שלך ואילו פלטפורמות היעילות ביותר כדי להגיע אליהם.

לבסוף, חשוב לעקוב אחר ההחזר על ההשקעה (ROI) עבור מסעות הפרסום שלך. זה כרוך בהשוואה בין העלות של מסע הפרסום שלך להכנסות שנוצרו כתוצאה ממסע הפרסום הזה. על ידי מעקב אחר החזר ROI, אתה יכול לקבוע אילו מסעות פרסום הם היעילים ביותר בהגדלת ההכנסה ואיזה אולי לא שווה את ההשקעה.

עדכוני חדשות שיווק דיגיטלי 2021 ומגמות צפויות:

טרנדים פגיעה טיפים מגמה צפויה
שיווק תוכן מגביר את המודעות למותג ומעורבות צור תוכן שפותר בעיות של לקוחות התמקדות מוגברת בתוכן וידאו
שיווק משפיענים מגביר את הנראות והאמון של המותג שתף פעולה עם משפיענים שמתיישרים באופן אותנטי עם המותג שלך התמקדות מוגברת במיקרו-משפיענים
שיווק ברשתות חברתיות מגביר את נאמנות הלקוחות והמעורבות פיתוח אסטרטגיית מדיה חברתית מקיפה התמקדות מוגברת בתוכן שנוצר על ידי משתמשים
שיווק במובייל משפר את חווית המשתמש במכשירים ניידים בצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מכשירים ניידים התמקדות מוגברת באסטרטגיות המובייל תחילה

לסיכום, 2021 הייתה שנה מלאה בחדשנות וצמיחה בתעשיית השיווק הדיגיטלי. על ידי שמירה על מידע והתאמה למגמות אלו, סטארטאפים וחברות קיימות יכולים להישאר תחרותיים ולהפיק את המרב מההזדמנויות שמציג הנוף הדיגיטלי.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

כמה עולה לפרסם ב- taboola

מאמר זה מספק ניתוח מעמיק של העלויות הכרוכות בפרסום ב- Taboola, פלטפורמת גילוי תוכן מובילה המאפשרת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות המלצות מותאמות אישית.

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner