חברת קידום אתרים מומלצת ברעננה צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברה מומלצת מאוד לקידום אתרים שבסיסה ברעננה, ישראל, המציעה מגוון שירותים כדי לעזור לעסקים להצליח באינטרנט.

מבוא: החשיבות של קידום אתרים

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל עסק להצלחתו. עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, חיוני לחברות שיהיה אתר אינטרנט המייצג במדויק את המותג וההצעות שלהן. עם זאת, פשוט להחזיק אתר אינטרנט זה לא מספיק. על מנת להניע תנועה ולייצר לידים, עסקים צריכים לקדם באופן פעיל את האתר שלהם בערוצים מקוונים שונים. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים.

קידום אתרים כולל מגוון אסטרטגיות וטקטיקות שנועדו להגביר את הנראות של האתר ולמשוך יותר מבקרים. זה יכול לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן ועוד. על ידי שימוש בטכניקות אלו, עסקים יכולים לא רק להגדיל את תעבורת האתר שלהם, אלא גם לשפר את המודעות למותג שלהם ובסופו של דבר להגביר את השורה התחתונה שלהם.

אבל עם כל כך הרבה חברות שונות לקידום אתרים בחוץ, איך אתה יודע באיזו מהן לבחור? חשוב לשתף פעולה עם חברה שיש לה רקורד מוכח של הצלחה והבנה עמוקה של מגמות השיווק הדיגיטלי והשיטות המומלצות העדכניות ביותר. שם נכנסת לתמונה צדק מדיה.

למה לבחור צדק מדיה?

כשזה מגיע לקידום אתרים, ישנן אינספור חברות שמתחרות על העסק שלך. אז מה מבדיל את צדק מדיה מהמתחרים? הנה רק כמה סיבות מדוע הם הבחירה המומלצת עבור עסקים ברעננה ומחוצה לה:

  • 1. ניסיון ומומחיות
    צדק מדיה עוסקת כבר שנים במשחק קידום אתרים, ולצוות המומחים שלהם יש הבנה עמוקה של מגמות השיווק הדיגיטלי והשיטות המומלצות העדכניות ביותר. הם נשארים מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתעשייה ומשכללים כל הזמן את האסטרטגיות שלהם כדי להבטיח תוצאות מקסימליות ללקוחותיהם.
  • 2. אסטרטגיות מותאמות אישית
    בצדק מדיה אין גישה חד-משמעית לקידום אתרים. הם מבינים שכל עסק הוא ייחודי ודורש אסטרטגיה מותאמת כדי להשיג את המטרות שלהם. זו הסיבה שהם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי לפתח תוכנית מותאמת אישית הלוקחת בחשבון את הצרכים, התקציב והיעדים הספציפיים שלו.
  • 3. דיווח שקוף
    שקיפות היא המפתח בכל הנוגע לקידום אתרים, וצדק מדיה מעמידה בראש סדר העדיפויות להשאיר את הלקוחות שלהם מעודכנים בכל שלב. הם מספקים עדכונים שוטפים ודוחות מפורטים שמראים בדיוק את ביצועי האתר שלך ואילו צעדים הם נוקטים כדי לשפר את התוצאות שלך. תמיד תדע לאן הולכים כספי השיווק שלך וכיצד הם משמשים לטובת העסק שלך.

אילו שירותים מציעה צדק מדיה?

צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותי קידום אתרים שיכולים לסייע לעסקים מכל הגדלים והענפים להשיג את מטרותיהם השיווקיות. הנה רק כמה מהשירותים שהם מספקים:

  • 1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
    קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של האתר שלך לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). צוות מומחי קידום האתרים של צדק מדיה משתמש במגוון טכניקות כדי לשפר את הנראות של האתר שלך ולהניב יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.
  • 2. פרסום בתשלום לפי קליק (PPC)
    פרסום PPC מאפשר לך להציב מודעות במנועי חיפוש ובאתרים אחרים, תוך תשלום רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. צדק מדיה יכולה לעזור לך לפתח ולהוציא לפועל קמפיין PPC מוצלח שמניע תנועה ממוקדת לאתר שלך וממקסם את ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).
  • 3. שיווק במדיה חברתית
    מדיה חברתית היא חלק חיוני מכל אסטרטגיית שיווק מודרנית, וצדק מדיה יכולה לעזור לך למנף את הכוח של פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר כדי להתחבר לקהל היעד שלך ולבנות את המותג שלך באינטרנט.
  • 4. שיווק באמצעות תוכן
    התוכן הוא המלך בנוף הדיגיטלי של היום, וצדק מדיה יכולה לעזור לך לפתח ולהוציא לפועל אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן שמעסיקה את הקהל שלך ומציגה את המומחיות שלך. מפוסטים בבלוג ועד לסרטונים ועד אינפוגרפיקה, הם יכולים לעזור לך ליצור תוכן שמהדהד עם קהל היעד שלך ומניב תוצאות.
  • 5. עיצוב ופיתוח אתרים
    האתר שלך הוא לעתים קרובות הרושם הראשוני של הלקוחות שלך מהעסק שלך, ולכן חיוני לגרום לו להיחשב. צדק מדיה יכולה לעזור לך לעצב ולפתח אתר אינטרנט לא רק מושך מבחינה ויזואלית אלא גם מותאם למנועי החיפוש ולחווית המשתמש.

כיצד בולטת הגישה של צדק מדיה?

מה שמייחד את צדק מדיה משאר חברות קידום אתרים ברעננה הוא הגישה הייחודית שלהן לשיווק. במקום לנקוט בגישה מתאימה לכולם, הם מתאימים את האסטרטגיות שלהם לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל לקוח. המשמעות היא שכל קמפיין שהם יוצרים מותאם אישית כדי לעזור ללקוחותיהם להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

דרך נוספת שבה הגישה של צדק מדיה בולטת היא המחויבות שלהם לשקיפות ולתקשורת. הם מאמינים שתקשורת פתוחה וכנה היא המפתח לבניית אמון עם הלקוחות שלהם, והם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מהם כדי להבטיח שהם מבינים את התקדמות הקמפיין שלהם ואת התוצאות שהם משיגים.

צדק מדיה גם נשארת מעודכנת במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות בקידום אתרים, כך שהלקוחות שלהם יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים את האסטרטגיות היעילות ביותר שיש. בין אם מדובר בטכניקות קידום אתרים העדכניות ביותר, פלטפורמות חדשות של מדיה חברתית או שיטות פרסום חדשות, צדק מדיה נמצאת תמיד בחוד החנית של השיווק הדיגיטלי.

לבסוף, צוות המומחים של צדק מדיה נלהב ממה שהם עושים ודואג באמת להצלחת הלקוחות שלהם. הם לוקחים את הזמן כדי להכיר כל לקוח והעסק שלו, כך שהם יכולים ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית שמתיישרת עם המטרות והערכים שלהם. כאשר אתה שותף עם צדק מדיה, יהיה לך צוות מסור של אנשי מקצוע הפועלים ללא לאות כדי לעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך ולהצמיח את העסק שלך.

"ההצלחה של הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו"

בצדק מדיה הצלחת לקוחותיהם היא בראש סדר העדיפויות של החברה. הם מאמינים שהצלחת הלקוחות שלהם משקפת את ההצלחה שלהם, והם עובדים ללא לאות כדי להבטיח שכל מסע פרסום שהם יוצרים נועד להניב תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלהם. הנה רק כמה דרכים שבהן צדק מדיה מוכיחה את מחויבותם להצלחת לקוחותיה:

  • 1. גישה שיתופית:
    צדק מדיה נוקטת בגישה שיתופית לעבודה עם לקוחותיהם. הם מאמינים שהתוצאות הטובות ביותר מושגות כאשר לקוחות וצוות השיווק שלהם עובדים יחד בשיתוף פעולה הדוק. הם עובדים עם לקוחותיהם כדי להבין את הצרכים העסקיים, היעדים והאתגרים שלהם, ולאחר מכן יוצרים אסטרטגיה מותאמת אישית הנותנת מענה לצרכים הספציפיים הללו.
  • 2. אסטרטגיות מונחות תוצאות:
    ההתמקדות של צדק מדיה בתוצאות פירושה שהם תמיד מחפשים דרכים לשפר את הקמפיינים של הלקוחות שלהם. הם משתמשים בתובנות מונעות נתונים כדי לזהות אזורים לשיפור ולבצע התאמות כדי להבטיח שהלקוחות שלהם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. הם תמיד בודקים ומייעלים את האסטרטגיות שלהם כדי להבטיח שהם מספקים החזר ROI מרבי עבור הלקוחות שלהם.
  • 3. שותפויות ארוכות טווח:
    צדק מדיה מאמינה בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיהם. הם מבינים ששיווק יעיל לוקח זמן ושהתוצאות הטובות ביותר מושגות בטווח הארוך. הם מחויבים לעבוד עם הלקוחות שלהם כדי להשיג צמיחה והצלחה מתמשכת.

מהם היתרונות בשיתוף פעולה עם צדק מדיה?

השותפות עם צדק מדיה מגיעה עם מגוון רחב של הטבות לעסקים בכל הגדלים. הנה רק כמה מהיתרונות הרבים של עבודה עם צדק מדיה:

  • 1. צוות מומחים:
    צדק מדיה הוא צוות של אנשי שיווק מנוסים המומחים בתחומם. יש להם את הכישורים והידע הדרושים כדי ליצור אסטרטגיות קידום אתרים יעילות שמספקות תוצאות אמיתיות ללקוחות שלהם. כשאתה עובד עם צדק מדיה, אתה יכול להיות בטוח שאתה עובד עם צוות מומחים שמסור להצלחתך.
  • 2. אסטרטגיות מותאמות אישית:
    בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן הם נוקטים בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים. הם עובדים עם הלקוחות שלהם כדי להבין את הצרכים והמטרות העסקיות שלהם, ולאחר מכן יוצרים אסטרטגיה מותאמת שנועדה לענות על הצרכים הספציפיים האלה. גישה זו מבטיחה שכל קמפיין שהם יוצרים מותאם לתוצאות מקסימליות.
  • 3. דיווח שקוף:
    צדק מדיה מאמינה בשקיפות ואחריות. הם מספקים ללקוחותיהם דיווח וניתוח שוטפים כדי לעזור להם להבין את הביצועים של מסעות הפרסום שלהם. זה מאפשר ללקוחות לקבל הבנה ברורה של החזר ה-ROI שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות השיווק שלהם.
  • 4. תמחור משתלם:
    צדק מדיה מציעה תמחור זול עבור שירותי קידום האתרים שלהם. הם מבינים שלא לכל עסק יש תקציב שיווק גדול, ולכן הם מציעים אפשרויות תמחור גמישות שנועדו לענות על הצרכים והתקציבים של עסקים בכל הגדלים.
  • 5. שירות לקוחות מעולה:
    צדק מדיה מחויבת להעניק ללקוחותיה שירות לקוחות מעולה. הם תמיד זמינים לענות על שאלות ולספק תמיכה, והם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלהם כדי להבטיח שהם מרוצים מהשירותים שהם מקבלים.

מקרי מקרה: תוצאות מרשימות לעסקים מקומיים

ב-Tedek Media, המטרה שלנו היא לעזור לעסקים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם ולהגדיל את השורה התחתונה שלהם. באמצעות אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית והדרכה מומחים, הצלחנו לספק תוצאות מרשימות עבור מגוון עסקים מקומיים ברעננה ומחוצה לה.

מקרה אחד כזה כלל מסעדה מקומית שנאבקה למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם בעלי המסעדה לפיתוח אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה שכללה פרסום ממוקד, ניהול מדיה חברתית וקמפיינים שיווקיים במייל.

כתוצאה מהמאמצים שלנו, המסעדה ראתה עלייה משמעותית בתנועה לאתר האינטרנט שלה, לדפי המדיה החברתית ולמיקום הפיזי. הם גם חוו גידול בהכנסות, עם עלייה של 25% במכירות בשלושת החודשים הראשונים ליישום האסטרטגיה שלנו.

מחקר מקרה נוסף כלל עסק קטן של מסחר אלקטרוני שנאבק להתחרות בקמעונאים גדולים יותר בענף שלהם. עבדנו עם בעל העסק כדי לפתח אסטרטגיית אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מותאמת שעזרה להם לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולמשוך תנועה ממוקדת יותר לאתר האינטרנט שלהם.

בתוך שישה חודשים מיישום אסטרטגיית ה-SEO שלנו, העסק ראה עלייה של 40% בתנועה האורגנית ועלייה של 20% במכירות. הם גם ראו שיפור משמעותי בדירוג מנועי החיפוש שלהם, מה שאפשר להם להתחרות בצורה יעילה יותר עם קמעונאים גדולים יותר בענף שלהם.

במחקר מקרה נוסף, עבדנו עם עסק מקומי מבוסס שירותים כדי לשפר את המוניטין המקוון שלהם ולמשוך ביקורות חיוביות יותר מלקוחות. פיתחנו אסטרטגיית ניהול מוניטין מקיפה שכללה ניטור ותגובה למשוב של לקוחות באתרי ביקורת ופלטפורמות מדיה חברתית.

כתוצאה מהמאמצים שלנו, העסק ראה שיפור משמעותי במוניטין המקוון שלהם, עם עלייה של 50% בביקורות חיוביות בשלושת החודשים הראשונים ליישום האסטרטגיה שלנו. הם גם חוו חיזוק בנאמנות ושימור הלקוחות, כמו גם עלייה בגיוס לקוחות חדשים.

כיצד צדק מדיה יכולה לעזור לעסק שלך?

בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם מערך אתגרים ומטרות משלו. לכן אנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים, עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מלקוחותינו על מנת לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית העונה על הצרכים והיעדים הספציפיים שלהם.

לצוות המומחים שלנו ניסיון רב בכל ההיבטים של שיווק מקוון, לרבות אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניהול מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד. אנו נשארים מעודכנים בטרנדים ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתעשייה, ומבטיחים שהלקוחות שלנו יקבלו את אסטרטגיות קידום האינטרנט היעילות והיעילות ביותר הקיימות.

בין אם אתה מחפש לשפר את הנראות המקוונת שלך, למשוך תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך, או להגדיל את המוניטין המקוון שלך, יש לנו את הכישורים והמומחיות הדרושים כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים הייחודיים שלהם ולפתח אסטרטגיה העונה על צרכים אלה, ומספקת תוצאות מדידות המניעות צמיחה והצלחה.

הגישה שלנו היא שיתופית ושקופה, עם תקשורת ודיווח שוטפים כדי להבטיח שהלקוחות שלנו תמיד מודעים להתקדמות שאנו עושים לקראת היעדים שלהם. אנו מאמינים שהצלחת הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו, ואנו גאים בכך שאנו עוזרים לעסקים מכל הגדלים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם.

המלצות: מה אומרים לקוחות על צדק מדיה?

בצדק מדיה אנו גאים בעבודה שאנו עושים ובתוצאות שאנו מספקים ללקוחותינו. אבל אל תסתפק במילה שלנו – הנה מה שיש לכמה מהלקוחות המרוצים שלנו לומר על הניסיון שלהם בעבודה איתנו:

"אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאות. הם עזרו לי לשפר את דירוג האתר שלי במנועי החיפוש, למשוך תנועה ממוקדת יותר ולהצמיח את העסק שלי. הצוות הוא מקצועי, בעל ידע ותמיד מוכן לעשות את הקילומטר הנוסף כדי להבטיח את הצלחתי". – שרה, בעלת עסק קטן.

"צדק מדיה הייתה שותפה שלא יסולא בפז בעזרה לנו להשיג את יעדי השיווק המקוון שלנו. הם עזרו לנו לשפר את חווית המשתמש באתר שלנו, למשוך לידים חדשים ולהגדיל את הנראות המקוונת שלנו. הצוות שלהם רספונסיבי, אסטרטגי ותמיד מוכן להציע עצות והכוונה מועילות." – דוד, מנהל שיווק.

"העבודה עם צדק מדיה שינתה משחק עבור העסק שלי. הם עזרו לנו לבסס נוכחות מקוונת חזקה, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלנו. הצוות שלהם בקיא, מקצועי ותמיד מוכן להקשיב לצרכים שלנו ודאגות". – רייצ'ל, מנכ"לית.

"הצוות של צדק מדיה פשוט מדהים. הם עזרו לנו לשפר את העיצוב והפונקציונליות של האתר שלנו, למשוך יותר תנועה ולהגדיל את המוניטין שלנו באינטרנט. הם תמיד רספונסיביים ומוכנים לעבוד איתנו כדי להשיג את המטרות שלנו". – מייקל, בעל עסק קטן.

"אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים, ואני כבר רואה תוצאות מרשימות. הם עזרו לי לשפר את ה-SEO של האתר שלי, למשוך יותר תנועה ולייצר יותר לידים. הצוות שלהם בקיא, ידידותי, ותמיד מוכן להציע עצות מועילות והכוונה." – רבקה, מייסדת סטארט-אפ.

מסקנה: השותף שלך לקידום אתרים ברעננה

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל עסק שמחפש להצליח. אנו בצדק מדיה מבינים את החשיבות של קידום ושיווק אפקטיביים ברשת, ומחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם. עם מגוון אסטרטגיות וטכניקות מוכחות, נוכל לעזור לך לשפר את ביצועי האתר שלך, למשוך יותר תנועה ולהגדיל את העסק שלך.

בין אם אתה בעל עסק קטן, מנהל שיווק או מייסד סטארט-אפ, יש לנו את המומחיות והמשאבים לעזור לך להצליח באינטרנט. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מחויב לספק תוצאות יוצאות דופן ושירות לקוחות יוצא מן הכלל, ואנחנו תמיד מוכנים לעשות את הקילומטר הנוסף כדי להבטיח את הצלחתך.

אז אם אתם מחפשים שותף אמין, מונחה תוצאות לקידום אתרים ברעננה, אל תחפשו רחוק יותר מ-Tedek Media. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים כדי לעזור לך להשיג את יעדי השיווק המקוון שלך, כולל SEO, פרסום PPC, שיווק במדיה חברתית ועוד. ועם רקורד ההצלחה המוכח שלנו, אתה יכול לסמוך עלינו שנעזור לך להשיג את המטרות שלך ולהגדיל את העסק שלך.

לסיכום, צדק מדיה בולטת כבחירה המובילה לקידום אתרים ברעננה, המציעה מגוון שירותים מקיף המותאמים לצרכי עסקים בכל הגדלים.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

מה זה תוכן איכותי ?

מאמר זה בוחן את הרעיון של תוכן איכותי בהקשר של אסטרטגיית קידום אתרים, דן בחשיבותו, במאפיינים וכיצד ליצור תוכן שמאזן בין שביעות רצון המשתמש ודירוג

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner