חברת קידום אתרים מומלצת בקריית מלאכי צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מהשורה הראשונה שבסיסה בקריית מלאכי, ישראל, המסייעת לעסקים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגיע לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

היכרות עם צדק מדיה – חברת קידום אתרים ראשונית של קרית מלאכי

האם אתה בעל עסק בקרית מלאכי המחפש להגביר את הנוכחות שלך באינטרנט ולמשוך לקוחות נוספים? אל תסתכל רחוק יותר מאשר צדק מדיה, חברת קידום האתרים המובילה באזור. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מוקדש לעזור לעסקים כמו שלך להצליח בעולם התחרותי של שיווק מקוון.

  • מומחיות בקידום אתרים:
    ב-Tedek Media, אנו מתמחים באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), כלומר אנו משתמשים בשיטות עבודה מומלצות בתעשייה כדי לשפר את הנראות של האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל. על ידי אופטימיזציה של התוכן, המבנה והאלמנטים הטכניים של האתר שלך, נוכל לעזור לעסק שלך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) ולמשוך לידים מתאימים יותר.
  • ידע מקומי:
    אנו מבינים את האתגרים וההזדמנויות הייחודיות העומדות בפני עסקים בקריית מלאכי והסביבה. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לכל לקוח שלנו, מתאימים את האסטרטגיות שלנו כדי לענות על הצרכים והיעדים הספציפיים שלהם.
  • פתרונות מותאמים אישית:
    אנו מאמינים שאין פתרון אחד שמתאים לכולם לקידום אתרים, וזו הסיבה שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית שנועדו לספק תוצאות. בין אם אתה זקוק לעזרה באופטימיזציה בדף, בניית קישורים או שיווק באמצעות תוכן, יש לנו את המומחיות והמשאבים שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

מדוע קידום אתרים חשוב לעסק שלך?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, חשוב שניתן יהיה למצוא את העסק שלך בקלות באינטרנט. כאן נכנס לתמונה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

קידום אתרים הוא התרגול של אופטימיזציה של האתר שלך לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). על ידי שיפור הנראות של האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל, תוכל למשוך לידים מתאימים יותר ולהגדיל את הסיכויים שלך להמיר אותם ללקוחות.

אחד היתרונות העיקריים של קידום אתרים הוא שזוהי דרך חסכונית למשוך לקוחות חדשים. בניגוד לצורות פרסום מסורתיות, שעלולות להיות יקרות וקשות למעקב, SEO מאפשר לך למקד ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים כמו שלך.

SEO גם עוזר לבנות אמון ואמינות עם קהל היעד שלך. כאשר האתר שלך מדורג גבוה במנועי החיפוש, הוא מאותת לצרכנים שהעסק שלך מכובד ואמין. זה יכול לעזור לבדל את העסק שלך מהמתחרים ולהגדיל את הסיכויים שלך למשוך לקוחות חדשים.

יתרון מרכזי נוסף של SEO הוא שהוא יכול לעזור לשפר את חווית המשתמש באתר שלך. על ידי אופטימיזציה של התוכן, המבנה והאלמנטים הטכניים של האתר שלך, אתה יכול ליצור חוויה ידידותית יותר למשתמש המעודדת מבקרים להישאר באתר שלך זמן רב יותר ולעסוק בתוכן שלך.

מה מייחד את צדק מדיה מהתחרות?

צדק מדיה היא לא חברת SEO הממוצעת שלך. מה שמייחד אותנו מהמתחרים הוא המחויבות שלנו לספק פתרונות SEO מותאמים אישית, מונעי תוצאות, המותאמים לצרכים הייחודיים של כל אחד מלקוחותינו. אנו מבינים שאין שני עסק דומה, ואנחנו מקדישים זמן להכיר את העסק שלך מבפנים ומבחוץ כדי שנוכל לפתח אסטרטגיית SEO שמתאימה לך.

אחד הדברים שמייחדים אותנו הוא צוות המקצוענים המנוסים שלנו בקידום אתרים. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום, כל אחד עם שנים של ניסיון מעשי בפיתוח ויישום אסטרטגיות SEO מוצלחות לעסקים בכל הגדלים. אנו נשארים מעודכנים במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתעשייה, כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה מקבל פתרונות קידום אתרים חדישים שנועדו לספק תוצאות אמיתיות.

בצדק מדיה שמים דגש רב גם על שקיפות ותקשורת. אנו מאמינים שללקוחות שלנו מגיע לדעת בדיוק מה אנחנו עושים ולמה, ואנחנו עובדים קשה כדי לעדכן אותך בכל שלב. הצוות שלנו תמיד זמין לענות על שאלות, לספק עדכונים ולהציע הנחיות כיצד לשפר את הנוכחות המקוונת שלך.

גורם נוסף שמייחד אותנו הוא המחויבות שלנו לשיטות קידום אתיות אתיות. אנו מאמינים בעשיית דברים בצורה הנכונה, ואנו מצייתים לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה ולהנחיות של Google כדי להבטיח שהאתר שלך מותאם בצורה יעילה ובת קיימא כאחד. לעולם איננו עוסקים בטקטיקות SEO של כובע שחור שעלולות לפגוע במוניטין של האתר שלך או לגרום לקנסות ממנועי החיפוש.

כיצד פועלת אסטרטגיית SEO המקיפה של צדק מדיה?

ב-Tedek Media, אנו נוקטים בגישה מקיפה לקידום אתרים שנועדה לספק תוצאות אמיתיות. התהליך שלנו מתחיל בניתוח יסודי של האתר והנוכחות המקוונת שלך, כמו גם הבנה מעמיקה של המטרות העסקיות וקהל היעד שלך. משם, אנו מפתחים אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המותאמת לצרכים הספציפיים שלך ומיועדת לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

הגישה שלנו לקידום אתרים כוללת גם אופטימיזציה בעמוד וגם מחוץ לדף. אופטימיזציה בדף כוללת אופטימיזציה של התוכן, המטא נתונים והמבנה של האתר שלך כדי להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש וכדי לשפר את הדירוג שלך עבור מילות מפתח רלוונטיות. אופטימיזציה מחוץ לדף, לעומת זאת, כוללת בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלך וביסוס הסמכות והמוניטין של המותג שלך באינטרנט.

כמו כן, אנו שמים דגש חזק על שיווק תוכן כמרכיב מרכזי באסטרטגיית ה-SEO שלנו. על ידי יצירה וקידום תוכן איכותי ורלוונטי המהדהד עם קהל היעד שלך, נוכל לעזור לך למשוך יותר תנועה לאתר שלך, לבסס את המותג שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

בצדק מדיה, אנו מאמינים שקידום אתרים הוא תהליך מתמשך, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לשכלל ולבצע אופטימיזציה מתמדת של אסטרטגיית ה-SEO שלהם לאורך זמן. אנו משתמשים בכלי ניתוח ודיווח מתקדמים כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך ולזהות אזורים לשיפור, ואנו מספקים עדכונים והמלצות שוטפים שיעזרו לך להישאר לפני המתחרים.

סיפורי הצלחה: איך צדק מדיה שינתה עסקים מקומיים

אנו בצדק מדיה גאים בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו. במהלך השנים עזרנו לעסקים מקומיים רבים בקריית מלאכי ומחוצה לה לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט, למשוך יותר תנועה לאתר שלהם ולהגדיל את ההמרות והמכירות שלהם. הנה רק כמה דוגמאות לסיפורי ההצלחה שלנו:

אחד הלקוחות שלנו, מסעדה מקומית, נאבק למשוך לקוחות ולהתחרות במסעדות אחרות באזור. לאחר שעבדו איתנו כדי לייעל את האתר שלהם ולשפר את הנוכחות המקוונת שלהם, הם ראו עלייה משמעותית בתנועה לאתר ושיפור בדירוג שלהם במנועי החיפוש. כתוצאה מכך, הם הצליחו למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות שלהם, וכיום הם אחת המסעדות הפופולריות ביותר באזור.

לקוח אחר, חברת אינסטלציה מקומית, נאבק להתבלט בשוק הומה אדם ולמשוך לקוחות חדשים. לאחר שעבדו איתנו לבניית אסטרטגיית SEO מקיפה, הם ראו עלייה משמעותית בנראות המקוונת שלהם וחיזוק בדירוג מנועי החיפוש שלהם. כתוצאה מכך, הם הצליחו למשוך יותר לידים ולהמיר יותר לקוחות, וכיום הם אחת מחברות האינסטלציה המובילות באזור.

לבסוף, אחד הלקוחות שלנו, חנות מסחר אלקטרוני מקומית, נאבק להתחרות בקמעונאים מקוונים גדולים יותר ולמשוך מספיק תנועה לאתר שלהם. לאחר שעבדו איתנו כדי לייעל את האתר שלהם ולשפר את אסטרטגיית שיווק התוכן שלהם, הם ראו עלייה משמעותית בתנועה לאתר ושיפור בדירוג של מנועי החיפוש שלהם. כתוצאה מכך, הם הצליחו למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות שלהם, והם כעת אחת מחנויות המסחר האלקטרוני המובילות בנישה שלהם.

מה אפשר לצפות משותפות עם צדק מדיה?

כאשר אתה שותף עם צדק מדיה לצרכי SEO שלך, תוכל לצפות ליחס אישי ואסטרטגיה מקיפה המותאמת לצרכים הייחודיים של העסק שלך. אנו מקדישים זמן כדי להבין את המטרות שלך, את קהל היעד שלך ואת המתחרים שלך, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי לפתח אסטרטגיה שתעזור לך להשיג את היעדים שלך.

לצוות מומחי ה-SEO שלנו יש ניסיון של שנים בתעשייה והבנה עמוקה של הטרנדים והשיטות המומלצות העדכניות ביותר. אנו משתמשים בגישה מונעת נתונים כדי להבטיח שהאסטרטגיות שלנו יעילות ומפיקות תוצאות מדידות. אנחנו גם נשארים מעודכנים בעדכוני האלגוריתמים האחרונים ובשינויים בתעשייה כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יישארו לפני העקומה.

אחד היתרונות המרכזיים בשיתוף פעולה עם צדק מדיה הוא המחויבות שלנו לשקיפות ולתקשורת. אנו מספקים עדכונים ודוחות שוטפים על ההתקדמות שלנו ותמיד זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שיש לך. אנו מאמינים שתקשורת פתוחה וכנה חיונית לבניית שותפות מוצלחת והשגת יעדי ה-SEO שלך.

בנוסף לשירותי ה-SEO שלנו, אנו מציעים גם מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי אחרים, לרבות שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן ופרסום ב-PPC. הגישה ההוליסטית שלנו לשיווק דיגיטלי מבטיחה שכל ההיבטים של הנוכחות המקוונת שלך פועלים יחד כדי להשיג את המטרות שלך ולהניב תוצאות.

"הבדל התקשורתי של צדק": דבר מהמייסד

בצדק מדיה אנחנו יותר מסתם חברת קידום אתרים. אנחנו צוות של אנשים נלהבים המוקדשים לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. כמייסד צדק מדיה, אני מחויב לתת שירות איכותי ומותאם אישית לכל לקוח שלנו ולעזור להם להשיג את מטרותיו.

מה שמייחד את צדק מדיה מחברות SEO אחרות הוא ההתמקדות שלנו בבניית שותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו. אנחנו לא רק מספקים שירות חד פעמי ואז נעלמים; אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים שלהם ולפתח אסטרטגיה שתעזור להם להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים שבניית מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות שלנו היא חיונית להשגת הצלחה ומתן השירות הטוב ביותר.

היבט מרכזי נוסף של ההבדל במדיה של צדק הוא המחויבות שלנו לשקיפות ולתקשורת. אנו מאמינים שהלקוחות שלנו צריכים תמיד להיות בעניינים ולהיות בעלי הבנה ברורה של התהליך וההתקדמות שלנו. זו הסיבה שאנו מספקים עדכונים ודוחות שוטפים וזמינים תמיד לענות על כל שאלה או דאגה שיש ללקוחותינו.

לבסוף, ב-Tedek Media, אנו מחויבים להישאר בקדמת העקומה ולספק את האסטרטגיות והטכניקות העדכניות והיעילות ביותר לקידום אתרים. אנו כל הזמן לומדים ומתפתחים כדי להבטיח שהלקוחות שלנו תמיד יהיו צעד אחד לפני המתחרים שלהם.

האם אתה מוכן להעלות את הנוכחות המקוונת שלך?

אם אתה מחפש לקחת את העסק שלך לשלב הבא, אז הגיע הזמן להשקיע בנוכחות שלך באינטרנט. בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל עסק שמחפש להצליח. בין אם אתה עסק מקומי קטן או תאגיד רב לאומי גדול, הנוכחות המקוונת שלך יכולה לעשות את כל ההבדל במשיכת לקוחות חדשים ובהגדלת המותג שלך.

אנו בצדק מדיה מבינים את החשיבות של נוכחות חזקה באינטרנט ואנו כאן כדי לעזור לך להשיג זאת. עם אסטרטגיות SEO המקיפות שלנו והשירות המותאם אישית שלנו, אנחנו יכולים לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, להגדיל את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר לקוחות לעסק שלך.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם צדק מדיה הוא ההתמקדות שלנו בהתאמה אישית. אנו מבינים שאין שני עסקים זהים, וזו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לכל לקוח שלנו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלך, ולאחר מכן מפתחים אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המותאמת לעסק שלך.

יתרון נוסף בעבודה עם צדק מדיה הוא המחויבות שלנו לתוצאות. אנחנו לא רק מספקים שירות ומקווים לטוב – אנחנו מחויבים לספק תוצאות מדידות שיסייעו ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם. בין אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך, לייצר יותר לידים או לשפר את שיעורי ההמרה שלך, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את היעדים שלך.

השקעה בעתיד העסק שלך עם צדק מדיה

אנו בצדק מדיה מאמינים שהשקעה בנוכחות העסק שלך באינטרנט היא אחת ההחלטות החכמות ביותר שאתה יכול לקבל. עם יותר ויותר לקוחות שפונים לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל עסק המחפש להצליח בעידן הדיגיטלי של היום.

בשיתוף פעולה עם צדק מדיה, אתה לא רק משקיע בשירות – אתה משקיע בעתיד העסק שלך. אסטרטגיות SEO המקיפות שלנו נועדו לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, להגדיל את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר לקוחות לעסק שלך.

אבל השירותים שלנו לא עוצרים שם. אנו גם מספקים תמיכה והדרכה מתמשכים כדי לעזור לך למקסם את ההשפעה של הנוכחות המקוונת שלך. מדוחות ביצועים רגילים ועד המלצות מותאמות אישית לשיפור, אנחנו כאן כדי לעזור לך להשיג את היעדים שלך ולהגדיל את העסק שלך.

כשאתה שותף עם צדק מדיה, אתה לא רק מקבל פתרון SEO לחותך עוגיות. אתה מקבל אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולמטרות הייחודיות שלך. אנו לוקחים את הזמן כדי להבין את העסק והתעשייה שלך, ולאחר מכן מפתחים אסטרטגיה שנועדה לעזור לך להשיג את היעדים שלך.

אבל אולי היתרון הגדול ביותר בשיתוף פעולה עם צדק מדיה הוא המחויבות שלנו לתוצאות. אנחנו לא רק מספקים שירות ומקווים לטוב – אנחנו מחויבים לספק תוצאות מדידות שיסייעו ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם. בין אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך, לייצר יותר לידים או לשפר את שיעורי ההמרה שלך, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את היעדים שלך.

קח את הצעד הראשון לקראת הצלחת SEO עם צדק מדיה

האם אתה מוכן להעלות את הנוכחות שלך באינטרנט ולקחת את העסק שלך לשלב הבא? אז הגיע הזמן לעשות את הצעד הראשון להצלחה בקידום אתרים עם צדק מדיה.

על ידי שיתוף פעולה איתנו, תהיה לך גישה למומחיות, לניסיון ולמשאבים הדרושים לך כדי להשיג תוצאות אמיתיות ולהשיג את המטרות שלך. אסטרטגיות SEO המקיפות שלנו נועדו לעזור לך לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להגדיל את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר לקוחות לעסק שלך.

אבל אנחנו לא רק מספקים פתרון אחד שמתאים לכולם. במקום זאת, אנו מקדישים זמן להבין את הצרכים והיעדים הייחודיים שלך, ולאחר מכן מפתחים אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לעסק שלך. זה מבטיח שתקבל את התוצאות הדרושות לך כדי להצליח בנוף התחרותי המקוון של היום.

אז בין אם אתה עסק מקומי קטן או תאגיד רב לאומי גדול, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את היעדים שלך. צוות מומחי קידום האתרים שלנו יעבוד איתך בכל שלב בדרך כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הדרושות לך כדי להצליח.

אבל אל תסתפק במילה שלנו – בדוק את ההמלצות וסיפורי ההצלחה שלנו כדי לראות כיצד עזרנו לעסקים אחרים כמו שלך להשיג את המטרות שלהם. אנו מחויבים לספק תוצאות מדידות שיעזרו ללקוחותינו לצמוח ולהצליח.

לסיכום, רקורד ההצלחה והמחויבות של צדק מדיה לאספקת תוצאות יוצאות דופן הופכים אותם לבחירה האידיאלית לעסקים המחפשים שותף SEO אמין ויעיל בקרית מלאכי.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

"הטרנד החם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי: מדוע משתמשים חייבים להתמקד ב- SEO וכיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי לשפר את המיקום שלהם במנועי החיפוש"

מאמר זה דן בחשיבות ההולכת וגוברת של קידום אתרים ופרסום ממומן בשיווק דיגיטלי, תוך הדגשת הצורך של משתמשים להתמקד באסטרטגיות אלו כדי לשפר את מיקומי

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner