חברת קידום אתרים מומלצת בקריית גת צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלו את חברת קידום האתרים המומלצת ביותר, צדק מדיה, שבסיסה בקריית גת, המספקת פתרונות שיווק דיגיטלי יעילים לעסקים בכל הגדלים.

הקדמה: מדוע חשוב קידום אתרים

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל עסק שמחפש להצליח. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות קשה להתבלט מהקהל ולמשוך לקוחות חדשים. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים.

קידום אתרים הוא תהליך של שימוש בטכניקות שיווק שונות להגברת הנראות והתנועה של אתר אינטרנט. זה כולל שילוב של אסטרטגיות, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן ופרסום בתשלום לקליק (PPC). על ידי שימוש בטכניקות אלו, עסקים יכולים להגדיל את הנראות המקוונת שלהם ולהגיע לקהל גדול יותר.

אי אפשר להפריז בחשיבותו של קידום אתרים. בלעדיו, אפילו האתר המעוצב ביותר יכול להיעלם מעיניהם. בשוק התחרותי של היום, עסקים צריכים להיות פרואקטיביים בקידום האתר שלהם אם הם רוצים למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלהם.

יתרה מכך, קידום אתרים אינו מוגבל רק למשיכת לקוחות חדשים. זה גם ממלא תפקיד מכריע בבניית מודעות ואמינות למותג. אתר אינטרנט מקודם היטב יכול לעזור לבסס עסק כמותג מכובד ואמין בעיני לקוחות פוטנציאליים. זה, בתורו, יכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות ולעסקים חוזרים.

מה מייחד את צדק מדיה?

חברת צדק מדיה היא חברה כזו לקידום אתרים שבולטת מהקהל. מה שמייחד את צדק מדיה הוא המחויבות הבלתי מעורערת שלהם לספק תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותיהם. בניגוד לחברות אחרות המתמקדות אך ורק בהגדלת תעבורת האתר, צדק מדיה נוקטת בגישה הוליסטית לקידום אתרים, הכרוכה בהבנת הצרכים והמטרות הייחודיות של הלקוח.

אחד הדברים שמבליטים את צדק מדיה הוא צוות המקצוענים המנוסים שלהם. הצוות שלהם כולל מומחים בקידום אתרים, שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן ופרסום ב-PPC. מגוון זה של מומחיות מאפשר להם לספק ללקוחות חבילה מקיפה של שירותים המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם.

בנוסף, הגישה של צדק מדיה לקידום אתרים היא מונעת נתונים. הם משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים כדי לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלהם ולקבל החלטות מונעות נתונים שמובילות לתוצאות. זה מבטיח שלקוחות יפיקו את המרב מההשקעה שלהם בקידום אתרים.

דבר נוסף שמייחד את צדק מדיה הוא המחויבות שלהם לשקיפות ולתקשורת. הם מעדכנים את הלקוחות שלהם בהתקדמות מסעות הפרסום שלהם ומספקים דוחות מפורטים שמראים את השפעת המאמצים שלהם. רמה זו של שקיפות עוזרת ללקוחות לקבל החלטות מושכלות לגבי אופן הקצאת תקציב השיווק שלהם.

יתר על כן, צדק מדיה מתחדשת כל הזמן ומתעדכנת במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בקידום אתרים. הם תמיד מחפשים דרכים חדשות להביא תוצאות עבור הלקוחות שלהם ולהישאר לפני המתחרים. גישה זו עם חשיבה קדימה מבטיחה שלקוחות יקבלו את התוצאות הטובות ביותר ממאמצי קידום האתרים שלהם.

האם אתה יכול לסמוך על המוניטין של צדק מדיה?

כשזה מגיע לבחירת חברה לקידום אתרים, מוניטין הוא הכל. אחרי הכל, אתה רוצה לוודא שאתה עובד עם חברה שיש לה רקורד מוכח של הצלחה. אז, האם אתה יכול לסמוך על המוניטין של צדק מדיה? התשובה היא כן מהדהד.

לצדק מדיה היסטוריה ארוכה ומרשימה של מתן תוצאות יוצאות דופן ללקוחותיהם. הם עבדו עם עסקים בכל הגדלים ובמגוון רחב של תעשיות, ועזרו להם להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולמשוך לקוחות חדשים. תיק הקמפיינים המוצלחים שלהם מדבר בעד עצמו, והלקוחות שלהם מתלהבים באופן עקבי מהתוצאות שהם השיגו בעזרת צדק מדיה.

בנוסף לרקורד המרשים שלהם, צדק מדיה זוכה להערכה רבה גם בתעשייה. הם זכו בפרסים ובשבחים רבים על עבודתם, כולל הכרה מפרסומים וארגונים בתעשייה. הכרה זו היא עדות לאיכות עבודתם ולמחויבותם למצוינות.

יתרה מכך, צדק מדיה היא חברה שלוקחת את המוניטין שלה ברצינות. הם מבינים שההצלחה שלהם קשורה ישירות להצלחת הלקוחות שלהם, והם עובדים ללא לאות כדי להבטיח שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים מהתוצאות שהם משיגים. הם לוקחים את הזמן כדי להבין את הצרכים והיעדים הייחודיים של הלקוחות שלהם, והם מתאימים את השירותים שלהם כדי לענות על הצרכים הללו.

לבסוף, צדק מדיה היא חברה שמעריכה יושר ושקיפות. הם ידועים מראש לגבי התמחור שלהם והשירותים שהם מספקים, והם אף פעם לא מבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לקיים. כשאתה עובד עם צדק מדיה, אתה יכול לסמוך על כך שהם תמיד יהיו ישרים וישרים איתך.

"ההצלחה של לקוחותינו היא ההצלחה שלנו": הפילוסופיה של צדק מדיה

בצדק מדיה, הצלחת לקוחותיהם עומדת בלב כל מה שהם עושים. הפילוסופיה שלהם פשוטה:
"ההצלחה של הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו". גישה ממוקדת לקוח זו היא המייחדת אותם מחברות אחרות לקידום אתרים ומהווה סיבה מרכזית לכך שיש להן מוניטין כה חזק בתעשייה.

  • גישה ממוקדת לקוח:
    צדק מדיה מאמינה שהצלחת לקוחותיהם היא המדד החשוב ביותר להצלחתם. הם נוקטים בגישה ממוקדת לקוח לכל עבודתם, ומבטיחים שהם מבינים את הצרכים והיעדים הייחודיים של הלקוחות שלהם, כך שהם יכולים להתאים את השירותים שלהם כדי לענות על צרכים אלה. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלהם כדי לפתח אסטרטגיות יעילות שיעזרו להם להשיג את היעדים העסקיים שלהם.
  • שיתוף פעולה ותקשורת:
    צדק מדיה מעריך שיתוף פעולה ותקשורת, והם שואפים לבנות קשרים חזקים עם לקוחותיהם המבוססים על אמון הדדי וכבוד. הם מבינים שתקשורת אפקטיבית חיונית להצלחה, והם עובדים קשה כדי להבטיח שהלקוחות שלהם תמיד יהיו מעודכנים בהתקדמות הקמפיינים שלהם.
  • שיפור מתמשך:
    בצדק מדיה מתחייבים לשיפור מתמיד. הם מבינים שהנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, והם עובדים קשה כדי להישאר מעודכנים במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר. הם תמיד מחפשים דרכים לשפר את השירותים שלהם ולספק תוצאות טובות עוד יותר עבור הלקוחות שלהם.

אסטרטגיות יעילות: כיצד מובילה מדיה צדק לתוצאות?

לצדק מדיה יש רקורד מוכח של תוצאות נהיגה עבור לקוחותיהם. הם משתמשים במגוון אסטרטגיות יעילות כדי לעזור לעסקים להשיג את המטרות שלהם, בין אם זה הגדלת תעבורת האתר, יצירת לידים או הגברת המכירות.

אחת האסטרטגיות המרכזיות שבהן הם משתמשים היא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). לצדק מדיה צוות מומחי קידום אתרים המשתמשים במגוון טכניקות לשיפור הדירוג של לקוחותיהם במנועי החיפוש, לרבות מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים.

אסטרטגיה נוספת שבה הם משתמשים היא פרסום בתשלום לפי קליק (PPC). פרסום PPC כרוך בהצבת מודעות במנועי חיפוש ובפלטפורמות מדיה חברתית, ותשלום בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעה. מומחי ה-PPC של צדק מדיה יוצרים מסעות פרסום ממוקדים שנועדו להניע תנועה ומובילים לאתרי לקוחותיהם.

שיווק ברשתות חברתיות הוא אסטרטגיה יעילה נוספת בה משתמשת צדק מדיה. הם עוזרים לעסקים לבנות את הנוכחות שלהם במדיה החברתית, ליצור תוכן מרתק וליצור מעורבות עם העוקבים שלהם כדי לבנות מודעות למותג ולהניע תנועה לאתר שלהם.

צדק מדיה מציעה גם שירותי שיווק באמצעות תוכן. הם יוצרים תוכן איכותי ומרתק שנועד למשוך לקוחות ולשמר אותם. זה כולל פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים ועוד.

חבילת שירותים מקיפה

צדק מדיה מספקת מגוון רחב של שירותי קידום אתרים כדי לסייע לעסקים להשיג את מטרותיהם. השירותים שלהם מתוכננים להיות מקיפים וניתנים להתאמה אישית, כך שלקוחות יוכלו לבחור את אלה המתאימים ביותר לצרכיהם.

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO):
    שירותי ה-SEO של צדק מדיה נועדו לעזור לעסקים לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש, מה שיכול בסופו של דבר להוביל יותר תנועה לאתר שלהם. הם משתמשים במגוון טכניקות כדי להשיג זאת, כולל מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים.
  • פרסום בתשלום לפי קליק (PPC):
    פרסום PPC הוא דרך רבת עוצמה להניע תנועה ממוקדת לאתר. מומחי ה-PPC של צדק מדיה יוצרים קמפיינים מותאמים אישית שנועדו להניע המרות ולמקסם את החזר ה-ROI. הם משתמשים במגוון פלטפורמות, כולל Google Ads, Facebook Ads ועוד.
  • שיווק ברשתות חברתיות:
    מדיה חברתית היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית קידום אתרים. מומחי המדיה החברתית של צדק מדיה עוזרים לעסקים לבנות את הנוכחות שלהם במדיה החברתית, ליצור תוכן מרתק וליצור אינטראקציה עם העוקבים שלהם כדי לבנות מודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר שלהם.
  • שיווק תוכן:
    שיווק באמצעות תוכן הוא תהליך של יצירת תוכן איכותי ומרתק שמושך ומשמר לקוחות. שירותי שיווק התוכן של צדק מדיה כוללים פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים ועוד. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי ליצור תוכן מותאם אישית שמשקף את המותג שלהם ומהדהד עם קהל היעד שלהם.
  • עיצוב אתרים:
    אתר אינטרנט הוא לרוב נקודת המגע הראשונה בין העסק ללקוחותיו. שירותי עיצוב אתרים של צדק מדיה נועדו ליצור אתרים יפים, פונקציונליים ורספונסיביים המותאמים למנועי החיפוש ולחווית המשתמש. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי ליצור אתרים המשקפים את המותג שלהם ומשיגים את מטרותיהם.

האם צדק מדיה המתאימה לעסק שלך?

אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים שתעזור לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, צדק מדיה יכולה להיות ההתאמה המושלמת. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים מרכזיים לפני קבלת החלטה.

בראש ובראשונה, קחו בחשבון את היעדים והתקציב העסקיים שלכם. צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותים, אך לא כל שירות עשוי להיות הכרחי או אפשרי עבור העסק שלך. קח את הזמן לחשוב מה אתה רוצה להשיג, ועבוד עם צדק מדיה כדי ליצור פתרון מותאם אישית המתאים לצרכים ולתקציב שלך.

חשוב גם לקחת בחשבון את הענף ואת התחרות שלך. לצדק מדיה יש ניסיון בעבודה עם מגוון רחב של עסקים, אך חלק מהענפים עשויים לדרוש ידע או טקטיקות מיוחדות יותר. קח את הזמן כדי לחקור את לקוחות העבר ואת מקרי המקרה של צדק מדיה, ולשקול האם המומחיות שלהם מתאימה לצרכים הספציפיים שלך.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא תקשורת ושיתוף פעולה. צדק מדיה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ליצירת פתרונות מותאמים אישית, לכן חשוב לוודא שאתה מרגיש נוח עם סגנון התקשורת שלהם ומהתהליך. שאל שאלות לגבי הגישה, לוחות הזמנים והדיווח שלהם, וודא שאתה מרגיש בטוח ביכולת שלהם לספק תוצאות.

לבסוף, קחו בחשבון את המוניטין והרקורד של צדק מדיה. יש להם מוניטין חזק במתן תוצאות ובבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחות. הקדישו את הזמן לקריאת ביקורות ועדויות, ובקשו הפניות כדי לקבל תחושה של רמת שביעות רצון הלקוחות שלהם.

מומחיות מקומית, טווח גלובלי

צדק מדיה ממוקמת בקריית גת, ישראל, מה שמקנה להם יתרון ייחודי בכל הנוגע למומחיות מקומית. יש להם הבנה עמוקה של השוק המקומי, התרבות והתנהגות הצרכנים, מה שמאפשר להם ליצור פתרונות מותאמים אישית המהדהדים עם הקהל המקומי. עם זאת, המומחיות שלהם אינה מוגבלת לישראל – יש להם טווח עולמי ועובדים עם לקוחות מכל העולם. שילוב זה של מומחיות מקומית וטווח גלובלי הוא גורם מפתח להצלחתם.

  • הבנת שווקים מקומיים:

    צוות המומחים של צדק מדיה מבין שכל שוק הוא שונה, ומה שעובד בשוק אחד אולי לא יעבוד בשוק אחר. זו הסיבה שהם לוקחים את הזמן כדי לחקור ולהבין את שוק היעד של כל לקוח, בין אם הוא מקומי או גלובלי. הם מנתחים התנהגות צרכנים, מגמות חיפוש ותחרות כדי ליצור אסטרטגיות המותאמות לצרכים הספציפיים של כל שוק.

  • פתרונות מותאמים אישית:

    המומחיות המקומית של צדק מדיה מאפשרת להם ליצור פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח ושוק. הם מבינים שאין גישה חד-משמעית לקידום אתרים, ושלכל עסק יש מטרות ואתגרים ייחודיים. על ידי שילוב המומחיות המקומית שלהם עם פרספקטיבה גלובלית, הם מסוגלים ליצור אסטרטגיות המניעות החזר ROI מרבי עבור כל לקוח.

  • טווח הגעה גלובלי:

    הטווח הגלובלי של צדק מדיה מאפשר להם לעבוד עם לקוחות מכל העולם, כולל ארה"ב, אירופה ואסיה. יש להם ניסיון בעבודה עם עסקים בכל הגדלים, החל מסטארטאפים ועד תאגידים רב לאומיים. צוות המומחים שלהם שולט במספר שפות ומבין את הניואנסים של תרבויות שונות, מה שמאפשר להם ליצור אסטרטגיות המהדהדות עם קהלים גלובליים.

איך להתחיל עם צדק מדיה

  • ייעוץ ראשוני:

    הצעד הראשון לתחילת העבודה עם צדק מדיה הוא לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית. במהלך הייעוץ הזה, תהיה לך הזדמנות לדון ביעדים ובאתגרים העסקיים שלך עם אחד מהמומחים שלהם לקידום אתרים. הם ישאלו שאלות לגבי שוק היעד שלך, התחרות ומאמצי השיווק הדיגיטלי הנוכחיים כדי לקבל הבנה טובה יותר של העסק שלך וכיצד הם יכולים לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

  • 2. הצעה מותאמת אישית:

    לאחר הייעוץ הראשוני, צדק מדיה תיצור הצעה מותאמת המפרטת את האסטרטגיות והשירותים המומלצים שלהם. הצעה זו תותאם לצרכים ולמטרות העסקיות הספציפיות שלך, ותכלול פירוט מפורט של העלויות הכרוכות בכך. תהיה לך הזדמנות לעיין בהצעה ולשאול שאלות לפני שתחליט אם להתקדם.

  • 3. יישום ותוצאות:

    אם תחליט לעבוד עם צדק מדיה, הם יתחילו ליישם את האסטרטגיות המפורטות בהצעה. תקבל עדכונים שוטפים על ההתקדמות והתוצאות שלהם, ותוכל לצפות לדיווח שקוף על החזר ה-ROI של מאמציהם. הם גם יהיו זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שתהיה לך במהלך התהליך.

מסקנה: בחרו ב-Tedek Media לקידום אתרים ללא תחרות

לסיכום, אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים שתוכל לעזור לכם להשיג את המטרות העסקיות שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מצדק מדיה. עם גישה מותאמת אישית, חבילת שירותים מקיפה ורקורד מוכח של הצלחה, הם הבחירה הברורה לעסקים בקריית גת ומחוצה לה.

בצדק מדיה מאמינים שהצלחת לקוחותיהם היא הצלחתם. זו הסיבה שהם מחויבים לספק שירות ותמיכה שאין שני להם, ומדוע הם נוקטים בגישה מותאמת אישית לכל התקשרות. הם מבינים שכל עסק הוא ייחודי, והם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלהם כדי לפתח וליישם אסטרטגיות המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם.

בין אם אתם מחפשים להגדיל את תעבורת האתר, לייצר יותר לידים או לשפר את המוניטין המקוון שלכם, לצדק מדיה יש את המומחיות והמשאבים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם. צוות המומחים שלהם לקידום אתרים נלהב להניב תוצאות עבור הלקוחות שלהם, והם מחויבים לספק דיווח שקוף והחזר ROI.

צדק מדיה, עם הרקורד המוכח והאסטרטגיות החדשניות שלה, היא הבחירה האידיאלית לעסקים בקריית גת המעוניינים להגביר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגיע להצלחה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בנוסף, המאמר יעיין בכמה מחקרים חשובים שעשויים להיות לטובת כל מי שעובד בתחום שיווק דיגיטלי, וכן יספק עצות מעשיות ליצירת עמדה חזקה ויעילה בפרסום הממומן תוך יצירת מיתוג על בסיס הנושאים החמים ביותר בתחום.

מאמר זה בוחן את המגמות והמחקרים האחרונים בתחום השיווק הדיגיטלי, ומציע עצות מעשיות ליצירת אסטרטגיית פרסום ממומן יעילה ובניית מותג סביב הנושאים החמים ביותר בתעשייה.

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner