חברת קידום אתרים מומלצת בצפת צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את שירותי קידום אתרים יוצאי דופן שמציעה חברת צפת צדק מדיה, חברה שסייעה לעסקים רבים בהשגת יעדי השיווק המקוון שלהם.

מבוא לתקשורת צפת צדק

צפת צדק מדיה היא סוכנות מובילה לשיווק דיגיטלי שבסיסה בצפת, ישראל. עם ניסיון של שנים בענף, הפכה צפת צדק מדיה לשותפה מהימנה לעסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגדיל את הנראות שלהם במנועי החיפוש. החברה מתמחה במתן מגוון שירותי שיווק דיגיטלי, לרבות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.

בצפת צדק מדיה, הצוות נוקט בגישה מונחה נתונים לשיווק דיגיטלי, ומבטיח שכל החלטה מגובה בנתונים וניתוחים. גישה זו סייעה לחברה להשיג הצלחה יוצאת דופן עבור לקוחותיה, כאשר עסקים רבים רואים שיפורים משמעותיים בנראות המקוונת שלהם, בתנועה לאתר ובהכנסות.

צפת צדק מדיה מחויבת לספק תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותיה, וצוות המומחים שלה פועל ללא לאות כדי להישאר מעודכן במגמות ובשיטות העבודה הטובות ביותר בענף. בין אם אתם זקוקים לעזרה בקידום אתרים, PPC או כל היבט אחר של שיווק דיגיטלי, לצפת צדק מדיה יש את המומחיות והניסיון לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.

מייסד החברה, אבי כהן, עובד בתעשיית השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מעשור וסייע למספר רב של עסקים להגיע להצלחה באינטרנט. אבי נלהב לעזור לעסקים לצמוח ולשגשג, והוא הרכיב צוות מומחים שחולקים את המחויבות שלו למצוינות.

מדוע קידום אתרים חשוב לעסק שלך?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם זאת, פשוט להחזיק אתר אינטרנט זה לא מספיק. האתר שלך צריך להיות גלוי בקלות על ידי לקוחות פוטנציאליים, וכאן נכנס לתמונה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

קידום אתרים הוא התרגול של אופטימיזציה של האתר שלך לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). כאשר אתה מדורג גבוה יותר ב-SERPs, יש סיכוי גבוה יותר שיראו אותך לקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל אחר מוצרים או שירותים שאתה מציע. הנראות המוגברת הזו יכולה להוביל ליותר תנועה לאתר, ליותר לידים, ובסופו של דבר, ליותר הכנסות לעסק שלך.

יתר על כן, קידום אתרים הוא דרך חסכונית להביא תנועה לאתר שלך. בניגוד לצורות אחרות של פרסום מקוון, כמו פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), SEO לא מחייב אותך לשלם עבור כל קליק או הופעה. לאחר שהאתר שלך מותאם למנועי חיפוש, תוכל להמשיך לקבל תנועה אורגנית מבלי להיגרם בעלויות נוספות.

בנוסף להנעת תנועה והגדלת ההכנסות, SEO גם עוזר לבנות אמינות ואמון עם לקוחות פוטנציאליים. כאשר האתר שלך מופיע בראש תוצאות מנועי החיפוש, הוא מאותת למשתמשים שהעסק שלך מכובד ואמין. זה יכול להוביל להגברת המודעות למותג ולנאמנות הלקוחות לאורך זמן.

מה גורם לתקשורת צפת צדק לבלוט?

צפת צדק מדיה היא חברת קידום אתרים מובילה בצפת, ישראל הידועה בשירות יוצא דופן ובתוצאות מוכחות. מה שמייחד את צפת צדק מדיה מחברות קידום אתרים אחרות הוא המחויבות שלה לספק פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. בניגוד לחברות אחרות המשתמשות בגישה מתאימה לכולם, צפת צדק מדיה לוקחת את הזמן כדי להבין את המטרות, האתגרים וקהל היעד הייחודיים של כל לקוח כדי ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית שמביאה לתוצאות.

גורם נוסף שמייחד את צפת צדק מדיה הוא צוות אנשי ה-SEO המנוסים שלה. לכל אחד מחברי הצוות יש ניסיון של שנים בתעשייה והוא נשאר מעודכן במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר. זה מבטיח שלקוחות יקבלו את אסטרטגיות SEO היעילות והחדשניות ביותר כדי לעזור להם להשיג את מטרותיהם.

צפת צדק מדיה בולטת גם בגישה השקופה והשיתופית לעבודה מול לקוחות. הצוות עובד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי להבטיח שהם מיודעים ומעורבים בתהליך קידום אתרים. זה כולל תקשורת שוטפת ודיווח על התקדמות ותוצאות, כמו גם שיתוף פעולה מתמשך לביצוע התאמות ושיפורים באסטרטגיה לפי הצורך.

בנוסף, צפת צדק מדיה ידועה בשירות לקוחות יוצא דופן. הצוות מחויב לספק חוויה חיובית וללא מתח ללקוחות, ועושה מעל ומעבר כדי להבטיח שהם יהיו מרוצים מהתוצאות. מחויבות זו לשביעות רצון הלקוחות הקנתה לצפת צדק מדיה מוניטין של אחת מחברות ה-SEO האמינות והאמינות ביותר בענף.

לבסוף, צפת צדק מדיה בולטת במיקוד שלה על שיטות קידום אתיות ובני קיימא. הצוות מחויב להשתמש רק בטכניקות SEO של כובע לבן העומדות בהנחיות של מנועי החיפוש. זה מבטיח שלקוחות יקבלו תוצאות ארוכות טווח ובעלות קיימא שאינן בסיכון להיענש על ידי מנועי החיפוש.

איך מדיה צפת צדק מתייחסת לקידום אתרים?

צפת צדק מדיה נוקטת בגישה מקיפה ואסטרטגית לקידום אתרים, תוך התמקדות בהשגת תוצאות ארוכות טווח ובעלות קיימא עבור הלקוחות. להלן כמה מהדרכים המרכזיות שבהן מדיה צפת צדק ניגשת לקידום אתרים:

  • 1. אסטרטגיות מותאמות אישית:
    צפת צדק מדיה נוקטת בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים, תוך יצירת אסטרטגיות המותאמות למטרות, האתגרים וקהל היעד הייחודיים של כל לקוח. זה כולל ביצוע מחקר מעמיק כדי להבין את הענף של הלקוח, המתחרים ומילות המפתח של היעד, כמו גם ניתוח הביצועים הנוכחיים של האתר שלהם ותחומים לשיפור.
  • 2. אופטימיזציה On-Page:
    אופטימיזציה On-Page היא מרכיב קריטי בקידום אתרים, ומדיה צפת צדק מתמקדת באופטימיזציה של אתר האינטרנט של כל לקוח לצורך נראות ופוטנציאל דירוג מירביים. זה כולל אופטימיזציה של מטא תגיות, כותרות, תוכן ותמונות, כמו גם הבטחה שהאתר מותאם לנייד ונטען במהירות.
  • 3. אופטימיזציה מחוץ לדף:
    אופטימיזציה מחוץ לדף כוללת בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר אינטרנט, המהווה גורם מפתח באלגוריתמים של דירוג במנועי חיפוש. צפת צדק מדיה משתמשת במגוון טקטיקות אתיות ואפקטיביות לבניית קישורים נכנסים, לרבות בלוגים לאורחים, הסברה למשפיענים ושיווק תוכן.
  • 4. ניטור ואופטימיזציה מתמשכים:
    קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, וצפת צדק מדיה מחויבת לניטור ואופטימיזציה שוטפים על מנת להבטיח שהלקוחות ימשיכו לראות תוצאות לאורך זמן. זה כולל דיווח שוטף על מדדי ביצועים מרכזיים, כמו גם אופטימיזציה מתמשכת כדי לשפר את הדירוג ולהניב יותר תנועה לאתר.

"ההוכחה נמצאת בתוצאות": סיפורי הצלחה של לקוחות

בצפת צדק מדיה, הצלחה נמדדת בתוצאות שהלקוחות משיגים באמצעות מאמצי ה-SEO שלהם. הצוות של מדיה צפת צדק גאה בכך שסייע ללקוחות רבים להגיע לדירוג מוביל במנועי החיפוש, הגדלת תעבורת האתר ושיפור אחוזי ההמרה. להלן מספר דוגמאות לסיפורי הצלחה של לקוחות:

1. עסק מקומי ראה עלייה של 50% בתנועה לאתר וגידול של 35% בלידים במהלך ששת החודשים הראשונים לעבודה עם צפת צדק מדיה. זה הושג באמצעות שילוב של אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן ובניית קישורים ממוקדת.

2. באתר מסחר אלקטרוני ארצי נרשמה עלייה של 30% בתנועה האורגנית ועלייה של 20% בהכנסות במהלך השנה הראשונה לעבודה עם צפת צדק מדיה. זה הושג באמצעות אסטרטגיית SEO מקיפה שכללה מחקר מקיף של מילות מפתח, אופטימיזציה על הדף ובניית קישורים מתמשכת.

3. חברת תוכנה B2B ראתה עלייה של 40% בתנועת האתר וגידול של 25% בלידים במהלך השנה הראשונה לעבודה עם צפת צדק מדיה. זה הושג באמצעות שילוב של אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן ובניית קישורים ממוקדת.

4. עמותה ראתה עלייה של 60% בתנועה לאתר ועלייה של 50% בתרומות במהלך השנה הראשונה לעבודה עם צפת צדק מדיה. זה הושג באמצעות אסטרטגיית SEO מקיפה שכללה אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן ובניית קישורים ממוקדת.

5. ספק שירותי בריאות ראה עלייה של 25% בתנועה לאתר ועלייה של 15% בהזמנת מטופלים בששת החודשים הראשונים לעבודה עם צפת צדק מדיה. זה הושג באמצעות שילוב של אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן וטקטיקות SEO מקומיות ממוקדות.

אילו שירותים מציעה מדיה צפת צדק?

צפת צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותי קידום אתרים כדי לעזור לעסקים בכל הגדלים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם. שירותים אלו כוללים:

  • – מחקר וניתוח מילות מפתח:
    צפת צדק מדיה מבצעת מחקר מילות מפתח מעמיק לאיתור מילות המפתח הרלוונטיות והרווחיות ביותר עבור כל הענף וקהל היעד של כל לקוח.
  • – אופטימיזציה בעמוד:
    צוות מדיה צפת צדק מבצע אופטימיזציה של אתרי לקוחות עבור מנועי חיפוש על ידי אופטימיזציה של תגי כותרת, מטא תיאורים, תגיות כותרת ושאר אלמנטים בעמוד.
  • – שיווק באמצעות תוכן:
    צפת צדק מדיה מסייעת ללקוחות לפתח ולבצע אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן כדי למשוך ולמשוך את קהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולשפר את הדירוג במנועי החיפוש.
  • – בניית קישורים:
    צפת צדק מדיה מסייעת ללקוחות לבנות קישורים נכנסים איכותיים ורלוונטיים לאתרים שלהם באמצעות מגוון טקטיקות, לרבות בלוגים לאורחים, בניית קישורים פגומים ופנייה לאתרים רלוונטיים בענף שלהם.
  • – קידום אתרים מקומי:
    לעסקים עם נוכחות מקומית, מדיה צפת צדק מציעה שירותי קידום אתרים מקומיים כדי לעזור להם לשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש המקומיות ולמשוך יותר לקוחות מקומיים.
  • – קידום אתרים במסחר אלקטרוני:
    לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני, צפת צדק מדיה מציעה שירותי קידום אתרים מיוחדים שיעזרו להם לייעל את רשימות המוצרים שלהם, לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם ולהניב יותר מכירות.
  • – ייעוץ קידום אתרים:
    צפת צדק מדיה מציעה שירותי ייעוץ קידום אתרים כדי לעזור לעסקים לפתח וליישם אסטרטגיות קידום אתרים יעילות, לעקוב ולנתח את ביצועי ה-SEO שלהם ולהישאר מעודכנים במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתחום קידום אתרים.

מחירים נוחים וחבילות מותאמות אישית

אנו בחברת צפת צדק מדיה מאמינים שלכל עסק צריכה להיות גישה לשירותי קידום אתרים איכותיים ללא קשר לתקציב שלו. זו הסיבה שאנו מציעים תמחור סביר וחבילות מותאמות אישית כדי לענות על הצרכים של עסקים מכל הגדלים והענפים.

התמחור שלנו שקוף ופשוט, ללא עמלות נסתרות או הפתעות. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכים ויעדים ייחודיים, ולכן אנו מציעים חבילות SEO מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולתקציב הספציפיים של כל לקוח.

בין אם אתה עסק קטן בתחילת דרכו או עסק גדול המעוניין לשפר את הנוכחות המקוונת שלך, יש לנו חבילות SEO שיכולות לעזור לך להשיג את המטרות שלך. החבילות שלנו כוללות מגוון שירותים, מאופטימיזציה בעמוד ושיווק תוכן ועד לבניית קישורים וקידום אתרים מקומי.

אנו מציעים גם אפשרויות תמחור גמישות, כולל חבילות חודשיות ורבעוניות, כמו גם פרויקטי SEO חד-פעמיים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים והמטרות שלו, ולפתח חבילה מותאמת אישית המתאימה לתקציב ולציר הזמן שלו.

המטרה שלנו היא לעזור לעסקים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם מבלי לשבור את הכיס. אנו מאמינים שקידום אתרים אפקטיבי צריך להיות נגיש לכולם, ואנו מחויבים לספק שירותים איכותיים במחיר סביר.

אנו בחברת צפת צדק מדיה מתגאים בשקיפות, ביושר ובמחויבות שלנו להצלחת לקוחותינו. אנו מאמינים שהתמחור הזול והחבילות המותאמות שלנו הן רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אנו מפגינים את המסירות שלנו לצרכים ולמטרות של לקוחותינו.

האם אתה מוכן לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא?

אם אתה מחפש לשפר את הנוכחות שלך באינטרנט ולהגדיל את הנראות שלך בתוצאות מנועי החיפוש, מדיה צפת צדק כאן כדי לעזור. לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים יש ניסיון של שנים בסיוע לעסקים מכל הגדלים והענפים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם. כך נוכל לעזור לך לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא:

  • 1. ביקורת SEO מקיפה:
    אנו מתחילים בביצוע ביקורת SEO מקיפה באתר האינטרנט שלך כדי לזהות אזורים הדורשים שיפור. אנו מנתחים את מבנה האתר, התוכן ופרופיל הקישורים הנכנסים שלך כדי לקבוע היכן אתה עומד בדירוג מנועי החיפוש ואילו שינויים יש לבצע כדי לשפר את הדירוג שלך.
  • 2. אסטרטגיות SEO מותאמות אישית:
    לאחר שזיהינו אזורים לשיפור, אנו מפתחים אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. אנו משתמשים במגוון טקטיקות, כולל אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן, בניית קישורים ו-SEO מקומי, כדי לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולהגדיל את הנראות שלך באינטרנט.
  • 3. אופטימיזציה מתמשכת:
    קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, ואנו עובדים עם הלקוחות שלנו כדי לשפר ללא הרף את הנוכחות המקוונת שלהם לאורך זמן. אנו עוקבים אחר ביצועי האתר שלך ומתאים את האסטרטגיות שלנו לפי הצורך כדי להבטיח שתמיד תקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

    בצפת צדק מדיה, אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם. בין אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך, לייצר יותר לידים או לשפר את המוניטין המקוון שלך, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להצליח.

    אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, וזו הסיבה שאנו מציעים אסטרטגיות SEO מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. אנו מציעים גם תמחור סביר וחבילות גמישות כדי לענות על הצרכים של עסקים בכל הגדלים והתקציבים.

איך מתחילים עם צפת צדק מדיה

  • קבע פגישת ייעוץ:
    הצעד הראשון בתחילת העבודה עם צפת צדק מדיה הוא לקבוע פגישת ייעוץ עם אחד ממומחי ה-SEO שלנו. במהלך הייעוץ הזה, נדון ביעדים העסקיים שלך, בנוכחות המקוונת הנוכחית ובכל צרכים או אתגרים ספציפיים שאתה עשוי להתמודד איתם. זה יעזור לנו לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולמטרות שלך.
  • 2. קבל הצעה מותאמת אישית:
    לאחר שנדון בצרכים ובמטרות שלך, נספק לך הצעה מותאמת אישית המתארת את שירותי ה-SEO המומלצים והתמחור שלנו. התמחור שלנו הוא סביר ושקוף, כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלך.

    3. התחל את מסע הפרסום שלך לקידום אתרים:
    אם תחליט להתקדם עם השירותים שלנו, נתחיל את מסע הקידום שלך מיד. אנו נערוך ביקורת SEO מקיפה של האתר שלך, נפתח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולמטרות שלך, ונתחיל ליישם את הטקטיקות שלנו כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולהגדיל את הנראות שלך באינטרנט.

    אנו בצפת צדק מדיה מתגאים בגישה האישית שלנו לקידום אתרים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, ואנחנו מפתחים אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים שלהם. לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים יש ניסיון של שנים בסיוע לעסקים מכל הגדלים והענפים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם, ואנו בטוחים שנוכל לעזור גם לך.

מסקנה: חברת קידום אתרים מומלצת בצפת

לסיכום, צפת צדק מדיה היא חברת קידום האתרים המומלצת בצפת לעסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהעלות את דירוגם במנועי החיפוש. הגישה המותאמת אישית שלנו לקידום אתרים, תמחור סביר והרקורד המוכח של הצלחה הופכים אותנו לשותף האידיאלי לעסקים מכל הגדלים והענפים.

אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם. לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים יש ניסיון של שנים בסיוע לעסקים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהשיג את יעדי השיווק שלהם, ואנו בטוחים שנוכל לעזור גם לך.

לסיכום, צפת צדק מדיה היא חברת SEO המתאימה לעסקים המבקשים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט, למשוך לקוחות נוספים, ובסופו של דבר להשיג את יעדי השיווק והמכירות שלהם.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner