חברת קידום אתרים מומלצת במעלות-תרשיחא צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלו את החברה המומלצת מאוד לקידום אתרים במעלות-תרשיחא, צדק מדיה ולמד כיצד היא יכולה לעזור לעסק שלכם לצמוח באינטרנט.

הקדמה: מדוע קידום אתרים חיוני לעסקים כיום?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק. מכיוון שרוב הצרכנים משתמשים באינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, חיוני להבטיח שהאתר שלך יהיה נגיש וגלוי בקלות ללקוחות פוטנציאליים. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים – תהליך שיווק האתר שלך כדי להגביר את הנראות שלו ולמשוך יותר תנועה.

קידום אתרים כולל מגוון טכניקות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), ניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן ועוד. על ידי שימוש באסטרטגיות אלו, עסקים יכולים לשפר את הנראות המקוונת שלהם, להגיע לקהל רחב יותר, ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.

ללא קידום אתרים יעיל, עסקים מסתכנים בצל המתחרים שלהם שמשקיעים בנוכחותם המקוונת. בשוק התחרותי של היום, חשוב להתבלט ולעשות רושם ראשוני חזק. האתר שלך הוא לעתים קרובות נקודת המגע הראשונה בין העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים, ולכן חשוב להבטיח שהוא ידידותי למשתמש, מרתק ואינפורמטיבי.

בנוסף להגעה ללקוחות חדשים, קידום אתרים יכול גם לעזור לעסקים לחזק את הקשרים שלהם עם לקוחות קיימים. על ידי יצירת תוכן מרתק ושמירה על נוכחות פעילה במדיה החברתית, עסקים יכולים לעדכן את הלקוחות שלהם במוצרים ובשירותים האחרונים שלהם, כמו גם לספק להם מידע ותובנות חשובות. זה יכול לעזור לבנות אמון ונאמנות, מה שיכול להוביל לביקורות עסקיות חוזרות וחיוביות.

מה מייחד את צדק מדיה מחברות אחרות לקידום אתרים?

צדק מדיה היא חברת קידום אתרים שבסיסה במעלות-תרשיחא הבולטת מהקהל מכמה סיבות. ראשית, לצוות המומחים שלהם יש ניסיון עשיר בתחום, עם רקורד מוכח של מתן תוצאות ללקוחותיהם. הם מבינים את הטרנדים והטכניקות העדכניות ביותר בקידום אתרים ומתאימים כל הזמן את האסטרטגיות שלהם כדי להישאר לפני המשחק.

שנית, צדק מדיה נוקטת בגישה אישית לקידום אתרים, תוך התאמת שירותיה לצרכים הייחודיים של כל לקוח. הם לוקחים את הזמן כדי להבין את יעדי הלקוחות שלהם, קהל היעד וזהות המותג, ומפתחים אסטרטגיה מותאמת אישית להשגת היעדים שלהם.

שלישית, צדק מדיה שמה דגש חזק על תקשורת ושקיפות. הם מעדכנים את הלקוחות שלהם בכל שלב בדרך, ומספקים עדכונים שוטפים על ההתקדמות והתוצאות. הם גם לוקחים את הזמן כדי להסביר את האסטרטגיות שבהן הם משתמשים ואת ההיגיון מאחוריהן, כדי שהלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים בתהליך.

רביעית, צדק מדיה מציעה מגוון מקיף של שירותי קידום אתרים, לרבות קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן, פרסום ב-PPC ועוד. המשמעות היא שלקוחות יכולים להפיק תועלת מחנות אחת לכל צרכי קידום האתרים שלהם, במקום לעבוד עם מספר סוכנויות.

לבסוף, צדק מדיה מחויבת לספק שירות לקוחות יוצא דופן. הם מבינים שקידום אתרים יכול להיות תחום מורכב ומבלבל, והם תמיד זמינים לענות על שאלות, לספק הדרכה ולהציע תמיכה. הם מסירים את הלחץ מקידום אתרים, ומאפשרים ללקוחותיהם להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלהם.

כיצד צדק מדיה יכולה לשפר את הנראות של האתר שלך?

צדק מדיה יכולה לשפר את הנראות של האתר שלך באמצעות מגוון אסטרטגיות מעוצבות בקפידה, שנועדו להגביר את הנוכחות המקוונת שלך ולהביא יותר תנועה לאתר שלך. הם מתחילים בביצוע ניתוח יסודי של אתר האינטרנט שלך, זיהוי כל התחומים הדורשים שיפור ופיתוח תוכנית מותאמת אישית לטיפול בהם.

אחת הדרכים העיקריות שבהן צדק מדיה יכולה לשפר את הנראות של האתר שלך היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הם משתמשים בשילוב של טכניקות SEO בדף ומחוץ לדף כדי לשפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). זה כולל אופטימיזציה של תוכן האתר שלך, שיפור המבנה והשימושיות של האתר שלך ובניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך.

צדק מדיה יכולה גם לשפר את הנראות של האתר שלך באמצעות יצירת תוכן. הם מבינים את החשיבות של תוכן איכותי ומושך למשיכת ושימור מבקרים לאתר שלך. צוות כותבי התוכן המנוסים שלהם יכול ליצור פוסטים בבלוג, מאמרים, אינפוגרפיקה וסוגים אחרים של תוכן כדי להציג את המותג שלך ולמשוך קהל רחב יותר.

בנוסף לקידום אתרים ויצירת תוכן, צדק מדיה יכולה גם לשפר את הנראות של האתר שלך באמצעות ניהול מדיה חברתית. הם יכולים לעזור לך לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית מקיפה, לזהות את הפלטפורמות הטובות ביותר עבור המותג שלך וליצור תוכן מרתק לשיתוף עם העוקבים שלך. זה יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה של המותג שלך ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

דרך נוספת שצדק מדיה יכולה לשפר את נראות האתר שלך היא באמצעות פרסום בתשלום לפי קליק (PPC). הם יכולים לעזור לך ליצור מסעות פרסום ממוקדים ויעילים ל-PPC כדי להניע תנועה לאתר שלך ולהגדיל את ההמרות. הם משתמשים באסטרטגיות מונעות נתונים כדי להבטיח שהקמפיינים שלך מותאמים לתוצאות מקסימליות.

מהם השירותים המרכזיים שמציעה צדק מדיה?

צדק מדיה מציעה מגוון מקיף של שירותי קידום אתרים שנועדו לסייע לעסקים להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. חלק מהשירותים המרכזיים שמציעה צדק מדיה כוללים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), יצירת תוכן, ניהול מדיה חברתית ופרסום בתשלום לפי קליק (PPC).

שירותי ה-SEO שלהם כוללים ניתוח יסודי של האתר שלך כדי לזהות אזורים הדורשים שיפור, ולאחר מכן פיתוח תוכנית מותאמת אישית לטיפול בבעיות אלו. הם משתמשים בשילוב של טכניקות SEO בדף ומחוץ לדף כדי לשפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP), ועוזרים להגביר את הנראות המקוונת שלך ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.

שירותי יצירת התוכן של צדק מדיה נועדו ליצור תוכן איכותי ומרתק המציג את המותג שלך ומושך קהל רחב יותר. צוות כותבי התוכן המנוסים שלהם יכול ליצור פוסטים בבלוג, מאמרים, אינפוגרפיקה וסוגים אחרים של תוכן המותאמים לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך.

ניהול מדיה חברתית הוא שירות מרכזי נוסף שמציעה צדק מדיה. הם יכולים לעזור לך לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית מקיפה, לזהות את הפלטפורמות הטובות ביותר עבור המותג שלך וליצור תוכן מרתק לשיתוף עם העוקבים שלך. זה יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה של המותג שלך ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

לבסוף, שירותי הפרסום PPC של צדק מדיה יכולים לעזור לך ליצור קמפיינים אפקטיביים וממוקדים שנועדו להביא תנועה לאתר שלך ולהגדיל את ההמרות. הם משתמשים באסטרטגיות מונעות נתונים כדי להבטיח שהקמפיינים שלך מותאמים לתוצאות מקסימליות, ועוזרות לך להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך.

"התוכן הוא המלך": איך מדיה צדק יוצרת תוכן מרתק?

אנו בצדק מדיה מבינים את החשיבות של יצירת תוכן מרתק המהדהד את קהל היעד שלך. צוות כותבי התוכן המנוסים שלנו נוקט בגישה מונעת נתונים ליצירת תוכן, תוך שימוש במחקר וניתוח כדי לזהות את הנושאים והפורמטים שיהיו היעילים ביותר עבור המותג שלך.

אנו מתחילים בהיכרות עם המותג שלך והקהל שלך, זיהוי המסרים והטון המרכזיים שיהדהדו עם שוק היעד שלך. משם, אנו מפתחים אסטרטגיית תוכן המתארת את סוגי התוכן שניצור, את הנושאים בהם נעסוק, והערוצים שבהם נשתמש כדי לשתף את התוכן הזה.

תהליך יצירת התוכן שלנו הוא מאוד שיתופי, עם צ'ק-אין ופגישות משוב קבועות כדי להבטיח שהתוכן שאנו יוצרים מתיישב עם המותג שלך והמטרות שלך. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות שלך כדי להבטיח שכל פיסת תוכן היא על המסר ועל המותג, ושהוא מדבר ישירות לצרכים ולאינטרסים של קהל היעד שלך.

אנו יוצרים תוכן במגוון פורמטים, מפוסטים ומאמרים בבלוג ועד אינפוגרפיקה וסרטונים. הצוות שלנו מיומן ביצירת תוכן שהוא גם אינפורמטיבי וגם מרתק, תוך שימוש בטכניקות סיפור ואלמנטים ויזואליים כדי להחיות את המותג שלך וללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך.

אנו גם מבינים את החשיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ביצירת תוכן, ואנו משלבים שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים בכל התוכן שאנו יוצרים. זה כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף ובניית קישורים, מה שמבטיח שהתוכן שלך מותאם לחשיפה וטווח הגעה מרביים.

האם אתה צריך ניהול מדיה חברתית? צדק מדיה סיקרתם

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מציעות לעסקים דרך רבת עוצמה להתחבר לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהניע מכירות. עם זאת, ניהול חשבונות מדיה חברתית יכול להיות גוזל זמן ומורכב, במיוחד עבור עסקים שחדשים במדיה החברתית או שאין להם צוות מדיה חברתית ייעודי.

כאן נכנסת לתמונה מדיה חברתית. שירותי ניהול המדיה החברתית שלנו נועדו לעזור לעסקים כמו שלך לרתום את כוחה של המדיה החברתית ללא הטרחה. אנו מציעים מגוון שירותי ניהול מדיה חברתית, כולל הגדרת חשבון ואופטימיזציה, יצירת תוכן ואוצרות, מעורבות קהל וניתוח ביצועים.

לצוות מומחי המדיה החברתית שלנו יש ניסיון של שנים בניהול חשבונות מדיה חברתית לעסקים במגוון רחב של תעשיות. אנו נשארים מעודכנים בטרנדים האחרונים של המדיה החברתית ובשיטות העבודה המומלצות, ומבטיחים שחשבונות המדיה החברתית שלך יהיו תמיד אופטימליים לטווח הגעה ומעורבות מקסימלית.

אנו נוקטים בגישה מונעת נתונים לניהול מדיה חברתית, תוך שימוש באנליטיקה ומדדי ביצועים כדי לחדד את האסטרטגיה שלנו ללא הרף ולשפר את התוצאות שלך. אנחנו גם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות שלך כדי להבטיח שחשבונות המדיה החברתית שלך יהיו במותג ומתאימים לאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך.

מדוע כדאי לבחור במדיה של צדק לצרכי SEO שלך?

אם אתה מחפש לשפר את הנראות של האתר שלך ולהוביל יותר תנועה אורגנית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חובה. עם זאת, קידום אתרים יכול להיות מורכב ודורש זמן, במיוחד אם אינך מכיר את האלגוריתמים העדכניים ביותר של מנועי החיפוש ושיטות העבודה המומלצות. שם נכנסת לתמונה צדק מדיה.

ב-Tedek Media, אנו מציעים מגוון שירותי קידום אתרים שנועדו לעזור לעסקים כמו שלך לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש ולהוביל יותר תנועה לאתרים שלהם. לצוות מומחי ה-SEO שלנו יש ניסיון של שנים בתחום, ואנו נשארים מעודכנים בטרנדים והאסטרטגיות העדכניות של קידום אתרים.

אנו נוקטים בגישה מונעת נתונים לקידום אתרים, תוך שימוש בניתוח ומדדי ביצועים כדי לחדד את האסטרטגיה שלנו ללא הרף ולשפר את התוצאות שלך. אנו גם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות שלך כדי להבטיח שאסטרטגיית ה-SEO שלך מותאמת ליעדי השיווק והיעדים הכוללים שלך.

בין אם אתה מחפש לשפר את האופטימיזציה באתר שלך, לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה או לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך עבור מילות מפתח ספציפיות, אנחנו יכולים לעזור. שירותי ה-SEO שלנו הם גמישים, סבירים ונועדו לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך.

אחד היתרונות המרכזיים בבחירת צדק מדיה לצרכי SEO שלך הוא ההתמקדות שלנו בשקיפות ובתקשורת. אנו מספקים עדכונים שוטפים על ביצועי ה-SEO שלך, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלותיך ולספק הדרכה.

מה אומרים הלקוחות על שירותי צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה מתגאים במתן שירותי קידום אתרים יוצאי דופן ללקוחותינו. אבל אל תסתפק במילה שלנו – הנה מה שיש לכמה מהלקוחות המרוצים שלנו לומר על העבודה שלנו:

– "צדק מדיה הייתה שותפה שלא יסולא בפז בעזרה לנו לשפר את הנוכחות שלנו באינטרנט. התוכן שלהם תמיד איכותי ומרתק, וניהול המדיה החברתית שלהם עזר לנו להתחבר לקהל שלנו ברמה עמוקה יותר. ממליץ בחום!" – שרה, בעלת עסק קטן.

– "עבדנו עם כמה חברות לקידום אתרים בעבר, אבל צדק מדיה בולטות בגישה האישית וההקפדה על הפרטים הקטנים. הם לקחו את הזמן כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלנו, ושירותי ה-SEO שלהם עזרו לנו להגיע להישגים משמעותיים. שיפורים בדירוג מנועי החיפוש שלנו." – דוד, מנהל שיווק.

– "הצוות של צדק מדיה הוא בעל ידע רב, רספונסיבי וקל לעבוד איתו. הם עזרו לנו לבצע אופטימיזציה של האתר שלנו למנועי חיפוש וחווית משתמש, ושירותי שיווק התוכן שלהם עזרו לנו לבנות זהות מותג חזקה באינטרנט. אנחנו נרגש מהתוצאות!" – רייצ'ל, בעלת חנות מסחר אלקטרוני.

אלו הן רק כמה דוגמאות למשוב החיובי שקיבלנו מהלקוחות שלנו. אנו מחויבים לספק שירות ותוצאות יוצאות דופן לכל עסק שאנו עובדים איתו, ואנחנו תמיד שואפים לשפר ולעלות על ציפיות הלקוחות שלנו.

השקעה בעתיד העסק שלך: האם צדק מדיה שווה את זה?

כבעל עסק, אתה תמיד מחפש דרכים לשפר את השורה התחתונה שלך ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלך. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא השקעה בנוכחות המקוונת שלך. אבל עם כל כך הרבה חברות לקידום אתרים בחוץ, איך אתה יודע באיזו מהן לבחור? הנה הסיבה שאנו מאמינים שצדק מדיה שווה את ההשקעה:

בראש ובראשונה, אנו מספקים תוצאות. לצוות המומחים שלנו יש ניסיון של שנים בתעשיית קידום אתרים, ואנחנו יודעים מה נדרש כדי להניב תנועה והמרות עבור הלקוחות שלנו. בין אם אתה זקוק לשירותי קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית או שיווק תוכן, יש לנו את הכישורים והמומחיות לספק תוצאות אמיתיות וניתנות למדידה עבור העסק שלך.

שנית, אנו מציעים שירות מותאם אישית. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנחנו מקדישים את הזמן כדי להבין את הצרכים והמטרות הספציפיות שלך. אנו נעבוד איתך בצמוד לפיתוח אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית המותאמת לעסק שלך ולקהל היעד שלך.

לבסוף, אנו מחויבים לשקיפות ואחריות. אנו מספקים דיווחים ועדכונים שוטפים על ההתקדמות שלנו, כך שאתה תמיד יודע בדיוק כיצד מבצע קמפיין קידום האתרים שלך. ואם משהו לא עובד, נעבוד איתך כדי לבצע התאמות ולמצוא פתרון שעובד.

מסקנה: להגיע לגבהים חדשים עם צדק מדיה

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. ואם אתה רוצה להתבלט מהמתחרים, אתה צריך שותף לקידום אתרים שיוכל לעזור לך להשיג את המטרות שלך. שם נכנסת לתמונה צדק מדיה.

לצוות המומחים שלנו יש את הכישורים והמומחיות לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט. בין אם אתם זקוקים לשירותי קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית, שיווק תוכן או כל האמור לעיל, יש לנו את הפתרונות שאתם צריכים כדי להגיע לגבהים חדשים.

בצדק מדיה מאמינים שהצלחה היא שותפות. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, ואנחנו מפתחים אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית המספקות תוצאות אמיתיות וניתנות למדידה.

אז אם אתה מוכן לקחת את העסק שלך לשלב הבא, אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי קידום אתרים שלנו וכיצד נוכל לעזור לך להשיג את המטרות שלך. עם צדק מדיה כשותף שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה משקיע השקעה חכמה בעתיד העסק שלך.

אל תתנו למתחרים שלכם להקדים אתכם במרחב הדיגיטלי. עם צדק מדיה תוכלו להישאר בקדמת העקומה ולהגיע לשיאים חדשים של הצלחה באינטרנט.

השקעה בנוכחות שלך באינטרנט היא אחת ההחלטות החכמות ביותר שאתה יכול לקבל עבור העסק שלך. ועם צדק מדיה לצידך, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את השירות והתוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, צדק מדיה היא חברת קידום אתרים מובילה במעלות-תרשיחא המציעה מגוון שירותים לסיוע לעסקים להצליח בעידן הדיגיטלי. אל תחמיצו את ההזדמנות לעבוד עם צוות מומחים שיעזור לכם להגיע ליעדים שלכם.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner