חברת קידום אתרים מומלצת בכפר סבא צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את שירותי קידום אתרים מהשורה הראשונה שמציעה חברת צדק מדיה, חברה ידועה שבסיסה בכפר סבא, ולמד כיצד הם יכולים לעזור לעסק שלך לשגשג באינטרנט.

הקדמה: למה לבחור צדק מדיה?

האם אתה זקוק לחברת קידום אתרים שתוכל לעזור לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא? אל תסתכל רחוק יותר מאשר צדק מדיה. חברה זו, שבסיסה בכפר סבא, מציעה מגוון שירותים לייעול האתר שלך, להגביר את הנוכחות שלך במדיה החברתית ולהגביר את הנראות שלך באינטרנט. עם שנים של ניסיון ורקורד מוכח של הצלחה, צדק מדיה היא השותף המושלם לכל עסק המבקש להרחיב את טווח ההגעה שלו באינטרנט.

צדק מדיה מבינה שכל עסק הוא ייחודי, ולכן יש לו צרכים שונים בכל הקשור לקידום אתרים. לכן הם מציעים פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. בין אם אתה מחפש לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להגדיל את המעקב שלך במדיה החברתית או להשיק קמפיין PPC מוצלח, ל-Tedek Media יש את המומחיות לעזור לך להצליח.

בצדק מדיה האיכות היא תמיד בראש סדר העדיפויות. הם מאמינים שעדיף לקבל מספר קטן של לידים באיכות גבוהה מאשר מספר גדול של לידים באיכות נמוכה. לכן הם נוקטים בגישה של "איכות על פני כמות" לקידום אתרים. על ידי התמקדות במשיכת הקהל הנכון, צדק מדיה מבטיחה שהאתר שלך ופלטפורמות המדיה החברתית שלך מושכים את הלקוחות הנכונים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

צוות המומחים של צדק מדיה בקיא בטכניקות ה-SEO העדכניות ביותר, ויכול לעזור לשפר את דירוג האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל. בעזרתם, תוכל לשפר את הנראות של האתר שלך ולמשוך יותר תנועה לאתר שלך.

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה במדיה החברתית חיונית לכל עסק. שירותי ניהול המדיה החברתית של צדק מדיה יכולים לעזור לך לבנות קהל עוקבים נאמן בפלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. הם ייצרו תוכן מרתק המהדהד עם קהל היעד שלך, ויעזרו לך לבנות קשרים עם הלקוחות שלך באמצעות מדיה חברתית.

מה מייחד את צדק מדיה?

צדק מדיה בולטת משאר חברות קידום אתרים מכמה סיבות. בראש ובראשונה, הם מעדיפים איכות על פני כמות בכל מה שהם עושים. הם מבינים שעדיף לקבל מספר קטן של לידים באיכות גבוהה מאשר מספר גדול של לידים באיכות נמוכה. גישה זו מבטיחה שהאתר שלך ופלטפורמות המדיה החברתית שלך מושכים את הלקוחות הנכונים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

בנוסף, צדק מדיה נוקטת בגישה אישית לקידום אתרים. הם מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן יש לו צרכים שונים בכל הקשור לשיווק באינטרנט. זו הסיבה שהם מתאימים את השירותים שלהם כדי לענות על הצרכים והמטרות הספציפיות של כל לקוח. עם צדק מדיה לעולם לא תקבלו פתרון אחד שמתאים לכולם – במקום זאת, תקבלו תכנית מותאמת אישית שנועדה לעזור לכם להצליח.

דבר נוסף שמייחד את צדק מדיה הוא צוות המומחים שלהם. עם ניסיון של שנים בקידום אתרים, יש להם את הכישורים והידע שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך. הם נשארים מעודכנים בטרנדים ובטכניקות האחרונות בשיווק מקוון, כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי.

גם צדק מדיה מתגאה בשקיפותה. הם מאמינים בלהיות פתוחים וכנים עם הלקוחות שלהם, ותמיד יעדכנו אותך לגבי התקדמות הקמפיינים שלך. הם משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך ולספק לך דוחות מפורטים על הנוכחות המקוונת שלך.

"איכות על פני כמות": הגישה של צדק מדיה לקידום אתרים

בצדק מדיה איכות היא שם המשחק. הם מאמינים שעדיף לקבל מספר קטן יותר של לידים באיכות גבוהה מאשר מספר גדול של לידים באיכות נמוכה. גישה זו מבטיחה שהאתר שלך ופלטפורמות המדיה החברתית שלך מושכים את הלקוחות הנכונים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה. הנה מבט מקרוב על הגישה של צדק מדיה לאיכות על פני כמות:

  • הבנת קהל היעד שלך:
    צדק מדיה לוקח את הזמן כדי להכיר את העסק שלך ואת קהל היעד שלך. הם משתמשים במידע זה כדי ליצור תוכנית מותאמת אישית שנועדה למשוך את הלקוחות הנכונים לאתר שלך ולפלטפורמות המדיה החברתית שלך. על ידי הבנת קהל היעד שלך, הם יכולים ליצור תוכן וקמפיינים המותאמים לצרכים ולתחומי העניין שלהם.
  • התמקדות בשיעורי המרה:
    ההתמקדות של צדק מדיה באיכות על פני כמות פירושה שהם מתעדפים את שיעורי ההמרה. הם רוצים לוודא שהתנועה שמגיעה לאתר שלך ולפלטפורמות המדיה החברתיות אכן הופכת ללידים ולמכירות. הם משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים כדי לעקוב אחר שיעורי ההמרות שלך ולבצע התאמות בקמפיינים שלך לפי הצורך.
  • יצירת תוכן איכותי:
    צדק מדיה מבינה שתוכן איכותי הוא המפתח למשיכת הלקוחות הנכונים. הם עובדים איתך כדי ליצור תוכן אינפורמטיבי, מרתק ומותאם לקהל היעד שלך. בין אם זה פוסטים בבלוג, פוסטים ברשתות חברתיות או סוגים אחרים של תוכן, צדק מדיה דואגת שזה יהיה באיכות הגבוהה ביותר.

האם צדק מדיה יכולה לשפר את קידום האתרים שלך?

בהחלט! לצדק מדיה צוות של מומחי קידום אתרים המוקדשים לשיפור דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. הם משתמשים במגוון טקטיקות כדי לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש, כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף ובניית קישורים.

  • מחקר מילות מפתח:
    צדק מדיה מתחילה בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק כדי לזהות את המונחים והביטויים שקהל היעד שלך מחפש. הם משתמשים במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן והמטא תגים של האתר שלך כדי להבטיח שהאתר שלך יופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
  • אופטימיזציה בדף:
    צוות המומחים של צדק מדיה יבצע אופטימיזציה של התוכן והמטא תגיות של האתר שלך כדי לוודא שהוא ידידותי למנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של תגי הכותרת, תגי הכותרות והמטא תיאורים של האתר שלך כדי לכלול מילות מפתח וביטויים רלוונטיים.
  • בניית קישורים:
    בניית קישורים היא מרכיב חיוני בקידום אתרים, וצוות המומחים של צדק מדיה מיומן בתחום זה. הם משתמשים במגוון טקטיקות כדי לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.
  • ניטור וניתוח:
    צדק מדיה משתמשת בכלי ניתוח מתקדמים כדי לנטר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש ולבצע התאמות באסטרטגיית SEO שלך לפי הצורך. הם גם מספקים דוחות קבועים כדי שתוכל לעקוב אחר התקדמות האתר שלך לאורך זמן.

כיצד ניהול המדיה החברתית של צדק מדיה מועיל לעסק שלך?

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק עבור עסקים רבים. עם זאת, ניהול חשבונות מדיה חברתיים מרובים יכול להיות גוזל זמן ומעניין. שם נכנסת לתמונה צדק מדיה.

צדק מדיה מציעה שירותי ניהול מדיה חברתית כדי לעזור לעסקים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם. הם משתמשים בגישה אסטרטגית לניהול מדיה חברתית, הכוללת יצירת תוכנית מותאמת אישית לכל לקוח על סמך המטרות הספציפיות וקהל היעד שלו.

צוות מומחי המדיה החברתית של צדק מדיה יעבוד איתך לפיתוח אסטרטגיית מדיה חברתית שתואמת את יעדי השיווק הכוללים שלך. הם ייצרו תוכן שמותאם למותג ולקהל היעד שלך, והם יפרסמו אותו בשמך לחשבונות המדיה החברתית שלך.

בנוסף ליצירת ופרסום תכנים, צדק מדיה מספקת גם שירותי ניטור מדיה חברתית. הם יעקבו אחר חשבונות המדיה החברתית שלך ויגיבו לתגובות והודעות בשמך, ויבטיחו שהעוקבים שלך יקבלו תגובות בזמן ומדויק.

אחד היתרונות הגדולים של שירותי ניהול המדיה החברתית של צדק מדיה הוא שהם עוזרים לעסקים לחסוך זמן. על ידי מיקור חוץ של ניהול המדיה החברתית שלך ל-Tedek Media, תוכל להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלך בזמן שהם מטפלים בחשבונות המדיה החברתית שלך.

יתרון נוסף של שירותי ניהול המדיה החברתית של צדק מדיה הוא שהם יכולים לעזור לעסקים לשפר את המוניטין המקוון שלהם. על ידי תגובה להערות והודעות בשמך, הם יכולים לעזור לפתור בעיות של לקוחות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.

לשים לב למותג שלך: שיווק תוכן עם צדק מדיה

שיווק תוכן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום למותג שלך לשים לב באינטרנט. זה כרוך ביצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך שמושך ומשמר את קהל היעד שלך. צדק מדיה מציעה מגוון שירותי שיווק באמצעות תוכן כדי לסייע לעסקים ליצור ולהפיץ תוכן איכותי המניע תנועה והמרות.

צוות שיווק התוכן של צדק מדיה כולל כותבים, עורכים ואסטרטגי תוכן מנוסים שפועלים יחד לפיתוח תוכנית שיווק תוכן שתואם את המטרות העסקיות שלך. הם יחקרו את קהל היעד והתעשייה שלך כדי לזהות נושאים ומילות מפתח שרלוונטיים למותג שלך.

לאחר שזיהו את הנושאים ומילות המפתח, צוות התוכן של צדק מדיה ייצר תוכן איכותי המותאם למנועי החיפוש ולמדיה החברתית. התוכן יכול ללבוש צורות רבות, כולל פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים וספרים אלקטרוניים.

שירותי שיווק התוכן של צדק מדיה כוללים גם הפצת תוכן. הם ישתמשו במגוון ערוצים כדי להפיץ את התוכן שלך, כולל מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ושיווק משפיעים. על ידי הפצת התוכן שלך לערוצים הנכונים, הם יכולים לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שירותי שיווק התוכן של צדק מדיה הוא שהם יכולים לעזור לעסקים לבסס את עצמם כמובילי מחשבה בענף שלהם. על ידי יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך, עסקים יכולים למצב את עצמם כמומחים בתחומם, מה שיכול להוביל להגברת ההכרה והאמון במותג.

מדוע קמפיינים PPC של צדק מדיה כל כך מוצלחים?

קמפיינים PPC של צדק מדיה הם דרך יעילה ביותר להניע תנועה לאתר שלך ולהגדיל את ההמרות. אבל מה מייחד את מסעות הפרסום שלהם PPC מאלו של חברות אחרות לקידום אתרים?

ראשית, צוות מומחי ה-PPC של צדק מדיה הינו בעל ניסיון רב ביצירה וניהול של קמפיינים מוצלחים של PPC. הם יעבדו איתך כדי להבין את היעדים העסקיים שלך ולפתח אסטרטגיית PPC שתואמת את המטרות הללו.

שנית, הגישה של צדק מדיה לקמפיינים PPC מתמקדת באופטימיזציה מונעת נתונים. הם משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים כדי לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך ולבצע התאמות לפי הצורך. זה מאפשר להם לשפר ללא הרף את החזר ה-ROI של מסעות הפרסום שלך ולהבטיח שאתה מפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך.

גורם מרכזי נוסף להצלחת קמפיינים PPC של צדק מדיה הוא ההתמקדות שלהם במיקוד. הם ישתמשו במגוון אפשרויות מיקוד, כולל נתונים דמוגרפיים, מיקום ותחומי עניין, כדי להבטיח שהמודעות שלך יגיעו לקהל הנכון. גישה ממוקדת זו יכולה להוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר ויותר המרות.

בנוסף לגורמים אלו, קמפיינים PPC של צדק מדיה מצליחים מכיוון שהם עושים שימוש במגוון פורמטים וערוצים של מודעות. זה כולל מודעות חיפוש, מודעות לתצוגה ומודעות מדיה חברתית. על ידי שימוש במגוון פורמטים וערוצים, צדק מדיה יכולה למקסם את טווח ההגעה וההשפעה של מסעות הפרסום שלך ב-PPC.

לבסוף, קמפיינים PPC של צדק מדיה זוכים להצלחה מכיוון שהם מסתגלים כל הזמן לשינויים בנוף הפרסום הדיגיטלי. הם נשארים מעודכנים בטרנדים ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר בפרסום PPC, ותמיד מחפשים דרכים חדשות לשפר את מסעות הפרסום שלהם.

הכוח של ניתוח אינטרנט: כיצד מדיה צדק עוזרת לך להבין את הנוכחות המקוונת שלך

ניתוח אינטרנט הוא מרכיב מכריע בכל אסטרטגיית שיווק מקוונת מצליחה. זה מאפשר לך לעקוב אחר הביצועים של האתר שלך, חשבונות המדיה החברתית וערוצים מקוונים אחרים, ולקבל החלטות מונעות נתונים לגבי איך לשפר את הנוכחות המקוונת שלך. ב-Tedek Media, ניתוח האינטרנט הוא חלק מרכזי בשירותי קידום האתרים שלהם.

צדק מדיה משתמשת בכלי אנליטיקה מתקדמים כדי לעקוב אחר מגוון רחב של מדדים הקשורים לנוכחות המקוונת שלך. זה כולל מדדים כמו תנועה באתר, שיעורי יציאה מדף כניסה, זמן באתר ושיעורי המרה. על ידי מעקב אחר מדדים אלו, צדק מדיה יכולה לזהות אזורים בנוכחות המקוונת שלך שאינם מתפקדים ולפתח אסטרטגיות לשיפורם.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם צדק מדיה לניתוח אתרים הוא שהם מספקים דוחות מפורטים וקלים להבנה על הביצועים המקוונים שלך. דוחות אלה כוללים הדמיות של מדדי מפתח, כמו גם המלצות כיצד לשפר את הנוכחות המקוונת שלך. זה מאפשר לך להישאר מעודכן לגבי ביצועי הנוכחות המקוונת שלך, גם אם אין לך רקע בניתוח אינטרנט.

יתרון נוסף של שירותי ניתוח האינטרנט של צדק מדיה הוא שהם משתמשים בתובנות שהם מקבלים כדי ליידע את שירותי קידום האתרים האחרים שלהם. לדוגמה, אם הם שמים לב שלאתר שלך יש שיעור נטישה גבוה, הם עשויים להמליץ על שינויים בעיצוב האתר שלך או בתוכן כדי לעודד מבקרים להישאר באתר שלך זמן רב יותר. על ידי שימוש בנתונים כדי ליידע את כל שירותי קידום האתרים שלהם, צדק מדיה יכולה לעזור לך להפיק את המרב מהנוכחות המקוונת שלך.

המלצות: מה אומרים לקוחות על צדק מדיה?

בצדק מדיה שביעות רצון הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מהלקוחות שלהם כדי להבין את הצרכים העסקיים הייחודיים שלהם ולפתח אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית שמספקות תוצאות. אבל אל תסתפק במילה שלהם – הנה מה שיש לחלק מהלקוחות שלהם לומר:

"העבודה עם מדיה צדק שינתה את המשחקים עבור העסק שלנו. הצוות שלהם בקיא בצורה יוצאת דופן בכל ההיבטים של קידום אתרים, מ-SEO ועד PPC ועד מדיה חברתית. הם עזרו לנו להגביר את הנראות המקוונת שלנו ולמשוך יותר לקוחות מאי פעם לפני." – שרה ג', בעלת עסק קטן

"היססתי להשקיע בשירותי קידום אתרים בהתחלה, אבל צדק מדיה הצליחו להראות לי את הערך של השירותים שלהם מהיום הראשון. הם סיפקו דו"חות מפורטים על הביצועים שלנו באינטרנט והציעו המלצות מבוססות נתונים כיצד להשתפר. עכשיו , האתר שלנו מדורג גבוה יותר ב-Google ואנחנו רואים זרם קבוע של לידים חדשים שנכנסים." – מיכאל ש., מנהל שיווק

"צדק מדיה באמת עושה מעל ומעבר עבור הלקוחות שלהם. הם תמיד זמינים לענות על השאלות שלנו ולספק תמיכה, והם כל הזמן מעלים רעיונות חדשים שיעזרו לנו לשפר את הנוכחות המקוונת שלנו. אני ממליץ עליהם לכל מי שרוצה לקחת השיווק המקוון שלהם לשלב הבא". – רייצ'ל ל', מנהלת ללא מטרות רווח

"צדק מדיה עזרה לנו להשיק קמפיין PPC מוצלח שהניב עלייה משמעותית בלידים לעסק שלנו. הצוות שלהם הצליח לבצע אופטימיזציה של המודעות שלנו לתוצאות מקסימליות, והם סיפקו דו"חות מפורטים על ביצועי הקמפיין שלנו כדי שנוכל לעקוב אחר החזר ה-ROI שלנו. אני מאוד מרוצים מהתוצאות ובהחלט אעבוד איתם שוב." – דיוויד ט., יזם מסחר אלקטרוני

מסקנה: הדרך שלך להצלחה באינטרנט עם צדק מדיה

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לעסקים בכל הגדלים. בין אם אתה רק מתחיל או מחפש לקחת את השיווק המקוון שלך לשלב הבא, צדק מדיה יכולה לעזור. לצוות המומחים שלהם יש את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לפתח אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית שמספקות תוצאות אמיתיות.

עם התמקדות באיכות על פני כמות, צדק מדיה נוקטת בגישה מונעת נתונים לקידום אתרים, ומבטיחה שכל דולר שתוציא על שיווק מנוצל היטב. מ-SEO ו-PPC ועד מדיה חברתית ושיווק תוכן, הם מציעים מגוון רחב של שירותים שנועדו לעזור לך למשוך יותר לקוחות ולהצמיח את העסק שלך באינטרנט.

אבל צדק מדיה היא לא סתם עוד חברה לקידום אתרים – הם לוקחים את הזמן כדי להכיר כל לקוח שלהם ולהבין את הצרכים הייחודיים שלו. בין אם אתה מחפש לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להגדיל את העוקבים שלך במדיה החברתית, או להביא יותר תנועה לאתר שלך, הם יעבדו איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית שתספק תוצאות.

לסיכום, צדק מדיה הוכיחה את עצמה כחברת קידום אתרים בכפר סבא, המציעה מגוון רחב של שירותים הנותנים מענה לעסקים בכל הגדלים. ההצלחה של קהל הלקוחות שלהם מעידה רבות על המומחיות והמסירות שלהם לספק תוצאות יוצאות דופן.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

"איך מגדילים תעבורה לאתר בעזרת שיווק תוכן ממומן – המגמות החמות בשיווק דיגיטלי ב-24 השעות האחרונות"

גלה את הטרנדים האחרונים בשיווק תוכן ממומן כדי להניע תנועה לאתר בנוף הדיגיטלי. למד כיצד ליצור תוכן משכנע, למנף את המדיה החברתית ולנצל פלטפורמות נישה

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner