חברת קידום אתרים מומלצת ביבנה צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את חברת קידום האתרים המדורגת ביותר ביבנה, צדק מדיה, ולמד כיצד היא יכולה לעזור לעסק שלך להגיע לשיאים חדשים בעולם הדיגיטלי.

הקדמה: צדק מדיה – הפתרון האולטימטיבי לקידום אתרים

האם אתה נאבק להשיג את האתר שלך בתשומת הלב הראויה? האם אתה מרגיש שהנוכחות שלך באינטרנט לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה? אל תחפשו רחוק יותר מצדק מדיה – הפתרון האולטימטיבי לקידום אתרים.

צדק מדיה היא חברה לקידום אתרים שבסיסה ביבנה, ישראל, המתמחה בסיוע לעסקים להצליח באינטרנט. עם ניסיון של שנים בתעשייה, לצדק מדיה רקורד מוכח של הגברת תעבורת האתר, הגדלת הנראות באינטרנט ובסופו של דבר קידום מכירות.

קידום אתרים הוא חיוני בעידן הדיגיטלי של היום, שבו האינטרנט משחק תפקיד עצום באופן שבו עסקים מתחברים לצרכנים. עם זאת, עם כל כך הרבה תחרות בחוץ, זה יכול להיות קשה להתבלט מהקהל. כאן נכנסת לתמונה צדק מדיה – צוות המקצוענים המומחים שלהם יודע בדיוק איך לשים לב לאתר שלך ולהביא עוד עסקים.

הסוד לקידום אתרים מוצלח טמון בגישה. צדק מדיה נוקטת בגישה מקיפה לקידום אתרים, תוך שימוש במגוון טקטיקות כגון SEO, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועוד. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים הייחודיים שלו ולפתח אסטרטגיה מותאמת אישית שתניב תוצאות.

בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא שונה ולכן דורשים פתרונות שונים. מגוון השירותים המגוון שלהם כולל הכל מעיצוב ופיתוח אתרים, ליצירת תוכן ופרסום ב-PPC. לא משנה מה העסק שלך צריך כדי להצליח באינטרנט, צדק מדיה סיקרה אותך.

אז למה לבחור בצדק מדיה על פני חברות אחרות לקידום אתרים? המחויבות שלהם לספק תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלהם מייחדת אותם. הם לא רק מדברים על הדיבורים – הם הולכים ברגל, והפורטפוליו המרשים שלהם של סיפורי הצלחה של לקוחות הוא עדות לכך.

מדוע קידום אתרים חשוב?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט כבר לא מספיק. עם מיליוני אתרים בחוץ, זה יכול להיות קשה לגרום לאתר שלך לשים לב ללקוחות פוטנציאליים. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים.

קידום אתרים הוא תהליך של שימוש במגוון טכניקות שיווק להגברת הנראות של האתר שלך באינטרנט. זה יכול לכלול טקטיקות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועוד.

אבל למה קידום אתרים כל כך חשוב? במילים פשוטות, אם אנשים לא יכולים למצוא את האתר שלך, אז הם לא יכולים לעשות איתך עסקים. על ידי קידום האתר שלך, תוכל להגביר את הנראות המקוונת שלך ולהגיע לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים.

יתר על כן, קידום אתרים יכול לעזור לבסס את העסק שלך כמקור אמין ואמין בענף שלך. על ידי יצירת תוכן בעל ערך, אינטראקציה עם לקוחות במדיה חברתית ושימוש בטקטיקות קידום אחרות, אתה יכול לבנות נוכחות מקוונת חזקה שתעזור לך להתבלט מהמתחרים.

קידום אתרים יכול גם להוביל להגדלת התנועה לאתר, מה שיכול בסופו של דבר לתרגם ליותר מכירות והכנסות לעסק שלך. על ידי הטמעת אסטרטגיות קידום יעילות, תוכל למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך ולהמיר אותם ללקוחות נאמנים ומשלמים.

"הסוד לקידום אתרים מוצלח טמון בגישה"

בכל הנוגע לקידום אתרים, אין גישה מתאימה לכולם. המפתח להצלחה טמון בפיתוח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת למטרות העסקיות ולקהל היעד הספציפיים שלך.

אחד הצעדים הראשונים בפיתוח אסטרטגיית קידום אתרים יעילה הוא זיהוי קהל היעד שלך. מי האנשים שאליהם אתה רוצה להגיע עם האתר שלך? מהם הצרכים, האינטרסים וההתנהגויות שלהם? על ידי מענה על שאלות אלו, תוכל ליצור טקטיקות תוכן וקידום שנועדו להדהד עם הקהל שלך ולעודד מעורבות.

היבט חשוב נוסף בקידום אתרים הוא הבנת הערוצים השונים הזמינים להגעה לקהל שלך. ממנועי חיפוש ומדיה חברתית ועד שיווק בדוא"ל ופרסום מקוון, ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך ולהניב תנועה. המפתח הוא לזהות את הערוצים היעילים ביותר עבור העסק שלך ולמקד את המאמצים שלך בהתאם.

בנוסף לזיהוי קהל היעד והערוצים שלכם, חשוב גם ליצור תוכן בעל ערך ומרתק שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה וסוגים אחרים של תוכן המספקים ערך לקהל שלך ועוזרים לבסס את העסק שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך.

היבט חשוב נוסף בקידום אתרים הוא מדידה וניתוח של התוצאות שלך. על ידי מעקב אחר התנועה באתר, מעורבות ומדדי מפתח אחרים, אתה יכול לקבל תובנות לגבי מה עובד ומה לא, ולבצע התאמות באסטרטגיה שלך בהתאם.

איך צדק מדיה מצטיינת בקידום אתרים?

אנו בצדק מדיה מבינים שקידום אתרים הוא תהליך מורכב ומתפתח כל הזמן. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה מקיפה לקידום אתרי האינטרנט של לקוחותינו, תוך התמקדות בהשגת תוצאות אמיתיות והחזר ROI.

אחת הדרכים שבהן אנו מצטיינים בקידום אתרים היא באמצעות גישה מונעת נתונים. אנו משתמשים במגוון של כלים וניתוחים כדי לעקוב אחר תעבורת האתר, מעורבות ומדדי מפתח אחרים, המאפשרים לנו לקבל החלטות מושכלות לגבי טקטיקות הקידום והאסטרטגיה שלנו.

בנוסף, יש לנו צוות של מומחי קידום אתרים מנוסים המומחים בתחומם. מקידום אתרים ושיווק תוכן ועד מדיה חברתית ופרסום מקוון, לצוות שלנו יש את הכישורים והמומחיות לפתח ולבצע אסטרטגיית קידום מותאמת אישית העונה על הצרכים הייחודיים של כל אחד מלקוחותינו.

דרך נוספת שבה אנו מצטיינים בקידום אתרים היא על ידי הישארות מעודכנים במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות בענף. אנו כל הזמן לומדים ומתאימים את האסטרטגיות שלנו כדי להבטיח שאנו משתמשים בטקטיקות ובערוצים היעילים ביותר כדי להגיע לקהלי היעד של הלקוחות שלנו.

בצדק מדיה שמים דגש רב גם על שיתוף פעולה עם לקוחותינו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מלקוחותינו כדי להבין את היעדים העסקיים, קהל היעד והאתגרים הייחודיים שלו, מה שמאפשר לנו לפתח אסטרטגיית קידום המותאמת באמת לצרכיו.

לבסוף, אנו מחויבים לשקיפות ואחריות בכל עבודתנו. אנו מספקים עדכונים ודוחות שוטפים ללקוחותינו, ומאפשרים להם לראות את ההשפעה של מאמצי הקידום שלנו ולקבל החלטות מושכלות לגבי האסטרטגיה השיווקית שלהם.

הצצה לשירותים המגוונים של צדק מדיה

צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותי קידום אתרים כדי לסייע ללקוחותינו להשיג את יעדיהם העסקיים. השירותים שלנו כוללים:

  • 1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO):
    צוות המומחים שלנו לקידום אתרים משתמש בטכניקות מוכחות כדי לעזור לאתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ולגרום ליותר תנועה אורגנית ולידים.
  • 2. שיווק באמצעות תוכן:
    אנו יוצרים תוכן איכותי ומרתק המהדהד עם קהלי היעד של לקוחותינו, גורם לתנועה, מעורבות ומודעות למותג.
  • 3. שיווק במדיה חברתית:
    אנו מפתחים ומבצעים אסטרטגיות מדיה חברתית המסייעות ללקוחותינו לבנות נוכחות חזקה בפלטפורמות חברתיות פופולריות, לתקשר עם העוקבים שלהם ולהוביל תנועה לאתרים שלהם.
  • 4. פרסום מקוון:
    אנו יוצרים ומנהלים קמפיינים פרסומיים מקוונים בפלטפורמות כמו גוגל אדס, פייסבוק ואינסטגרם, מניעים תנועה ממוקדת ומובילים לאתרי הלקוחות שלנו.
  • 5. שיווק בדוא"ל:
    אנו מפתחים ומבצעים קמפיינים שיווקיים בדוא"ל שעוזרים ללקוחות שלנו להישאר בראש עם המנויים שלהם, מה שמוביל למעורבות והמרות.

    השירותים שלנו ניתנים להתאמה אישית מלאה ומותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח שלנו. בין אם אתה זקוק לעזרה בהיבט אחד של קידום אתרים או אסטרטגיית קידום מקיפה, יש לנו את הכישורים והמומחיות לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

    בצדק מדיה, אנו מתחייבים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים ובשיטות העבודה המומלצות בקידום אתרים. אנו כל הזמן לומדים ומתאימים את השירותים שלנו כדי להבטיח שאנו משתמשים בטקטיקות ובערוצים היעילים ביותר כדי להגיע לקהלי היעד של לקוחותינו.

מה מייחד את צדק מדיה מהמתחרים?

  • גישה מונעת תוצאות:
    בצדק מדיה אנו מתמקדים במתן תוצאות אמיתיות והחזר ROI עבור לקוחותינו. הצוות שלנו מחויב להבטיח שכל קמפיין לקידום אתרים שאנו עובדים עליו משיג את מטרותיו, בין אם זה תנועת תנועה, יצירת לידים או הגדלת מכירות.
  • 2. אסטרטגיות מותאמות:
    אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים המותאמת לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל אחד מלקוחותינו. משמעות הדבר היא שאנו מסוגלים לספק תוצאות ממוקדות ואפקטיביות יותר מאשר גישות בגודל אחד.
  • 3. מומחיות מגוונת:
    לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים יש מגוון רחב של מיומנויות ומומחיות, החל מקידום אתרים ושיווק תוכן ועד לפרסום ברשתות חברתיות ושיווק במייל. זה מאפשר לנו לספק ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים שניתן להתאים לצרכים הספציפיים שלהם.
  • 4. דיווח שקוף:
    אנו מאמינים בשמירה על שקיפות מול לקוחותינו לגבי העבודה שאנו עושים והתוצאות שאנו משיגים. זו הסיבה שאנו מספקים דיווחים ועדכונים שוטפים על ההתקדמות שלנו, כך שהלקוחות שלנו תמיד יודעים כיצד מבצעים קמפיינים לקידום אתרים שלהם.
  • 5. גישה ממוקדת לקוח:
    בצדק מדיה אנו מחויבים לבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו. אנו מקדישים זמן להבין את העסקים שלהם ואת המטרות שלהם, ואנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתח ולבצע אסטרטגיות לקידום אתרים שיעזרו להם להגיע להצלחה.

סיפורי הצלחה של לקוחות: תוצאות אמיתיות מהעבודה של צדק מדיה

אנו בצדק מדיה גאים בעבודה שאנו עושים עבור לקוחותינו, וגאים אף יותר בתוצאות שאנו מצליחים להגיע. הנה רק כמה דוגמאות לסיפורי הצלחה שעזרנו ליצור:

1. מסעדה מקומית ראתה עלייה של 50% בתנועה לאתר ועלייה של 30% בהזמנות לאחר שיישמנו קמפיין פרסום ממוקד ברשתות חברתיות.

2. עסק קטן בתחום המסחר האלקטרוני ראה עלייה של 200% במכירות לאחר שביצענו אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלהם לקידום אתרים והטמענו אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן כדי למשוך תנועה ולמשוך לקוחות.

3. חברת תוכנה B2B ראתה עלייה של 150% בלידים לאחר שפיתחנו וביצענו קמפיין שיווקי דוא"ל מקיף המכוון למקבלי החלטות מרכזיים.

אלו הן רק כמה דוגמאות לסיפורי הצלחה רבים שעזרנו ליצור עבור הלקוחות שלנו. אנו מאמינים שהגישה מונעת התוצאות שלנו, האסטרטגיות המותאמות אישית והמומחיות המגוונת שלנו הם מה שמייחד אותנו מחברות אחרות לקידום אתרים, ואנו מחויבים להמשיך ולספק תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו.

אבל אל תסתפק במילה שלנו – בדוק את המלצות הלקוחות שלנו ואת מקרי המקרה כדי לראות בעצמך את ההשפעה שיכולה להיות ל-Tedek Media על העסק שלך. אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג הצלחה באינטרנט, ואנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות וחדשניות לעזור להם להקדים את המתחרים.

"בחירת החברה הנכונה לקידום אתרים היא קריטית לעסק שלך"

בכל הנוגע לקידום האתר שלכם, בחירת החברה הנכונה לעבוד איתה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. הנה למה:

  • 1. ניסיון חשוב:
    הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת חברה לקידום אתרים הוא רמת הניסיון שלהם. אתה רוצה לעבוד עם חברה שיש לה רקורד מוכח של הצלחה והבנה עמוקה של הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום.
  • 2. אסטרטגיות מותאמות אישית:
    כל עסק הוא ייחודי, ואסטרטגיית קידום האתר שלך צריכה להיות גם. חפש חברה שלוקח את הזמן להבין את העסק שלך, קהל היעד שלך והמטרות שלך, ומפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים שלך.
  • 3. גישה מונעת תוצאות:
    בסופו של יום, הצלחת קמפיין קידום האתר שלך נמדדת בתוצאות שאתה משיג. לכן חשוב לעבוד עם חברה הנוקטת גישה מונעת תוצאות, תוך שימוש בנתונים וניתוחים כדי לשכלל ולבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך להשפעה מירבית.

    בכל הנוגע לבחירת חברה לקידום אתרים, חשוב לבצע את המחקר ולבחור בחברה שתוכל לסמוך עליה שתספק תוצאות אמיתיות. חפש חברה עם מוניטין חזק, רקורד מוכח של הצלחה והבנה עמוקה של הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום.

    בצדק מדיה, אנו מתגאים בניסיון שלנו, באסטרטגיות המותאמות שלנו ובגישה מונעת התוצאות שלנו. יש לנו רקורד מוכח של הצלחה, ואנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם ולעלות את העסקים שלהם לשלב הבא.

מדוע עסקים ביבנה סומכים על צדק מדיה

  • מומחיות מקומית:
    צדק מדיה מבוססת ביבנה, מה שאומר שיש לנו הבנה עמוקה של השוק המקומי ושל האתגרים וההזדמנויות הייחודיות העומדים בפני עסקים באזור. מומחיות מקומית זו מאפשרת לנו לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים של לקוחותינו ביבנה.
  • 2. רקורד מוכח:
    לאורך השנים, צדק מדיה עבדה עם עסקים רבים ביבנה וסייעה להם להשיג את מטרותיהם באינטרנט. רקורד ההצלחה המוכח שלנו הקנה לנו מוניטין של שותפים מהימנים לעסקים באזור.
  • 3. שירותים מגוונים:
    בצדק מדיה אנו מציעים מגוון רחב של שירותי קידום אתרים, לרבות קידום אתרים, פרסום ב-PPC, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. מגוון שירותים מגוון זה מאפשר לנו לפתח אסטרטגיות מקיפות שיכולות לסייע לעסקים ביבנה להגיע להצלחה באינטרנט.
  • 4. שירות מותאם אישית:
    אנו מאמינים כי לכל לקוח מגיע יחס ושירות מותאם אישית, ולכן אנו מקדישים את הזמן להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות של כל לקוח שלנו ביבנה. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם.

מסקנה: לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים עם צדק מדיה

בצדק מדיה נלהבים לעזור לעסקים ביבנה ומחוצה לה להגיע להצלחה באינטרנט. אנו מבינים שקידום אתרים יכול להיות תהליך מורכב ומאתגר, ולכן אנו מציעים מגוון שירותים שנועדו לסייע לעסקים מכל הגדלים והענפים להשיג את מטרותיהם באינטרנט.

  • אסטרטגיות מותאמות אישית:
    אחד הדברים שמייחדים את צדק מדיה מחברות אחרות לקידום אתרים הוא המחויבות שלנו לפיתוח אסטרטגיות מותאמות אישית לכל אחד מלקוחותינו. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנחנו מקדישים זמן להבין את הצרכים והמטרות הספציפיות של כל אחד מלקוחותינו לפני פיתוח אסטרטגיה המותאמת לצרכיו האישיים.
  • תוצאות מוכחות:
    רקורד ההצלחה שלנו מדבר בעד עצמו. עזרנו למספר רב של עסקים ביבנה ומחוצה לה להשיג את היעדים שלהם באינטרנט, החל משיפור הדירוג במנועי החיפוש שלהם ועד להגדלת התנועה באתר והמכירות שלהם. אנו מחויבים לספק תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו, ואנחנו עובדים ללא לאות כדי להבטיח שהאסטרטגיות שלנו יהיו יעילות ומשפיעות.
  • תשומת לב אישית:
    בצדק מדיה מאמינים שלכל לקוח מגיע יחס ושירות אישיים. זו הסיבה שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות שלהם, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלות ולספק תמיכה. אנו מאמינים שבניית קשרים חזקים עם לקוחותינו חיונית להשגת הצלחה באינטרנט, ואנו עושים מעל ומעבר כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהשירותים שלנו.

לסיכום, צדק מדיה בולטת כחברת ה- go to קידום אתרים ביבנה, המציעה מגוון שירותים המותאמים לצרכים הייחודיים של עסקים בעידן הדיגיטלי.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

"כיצד פרסום ממומן ברשתות החברתיות עוזר לחברות להגיע לקהל יעד ולהגדיל את המכירות – הטרנדים החמים ביותר במאמרים אחרונים על שיווק דיגיטלי"

מאמר זה בוחן כיצד פרסום ממומן ברשתות חברתיות עוזר לעסקים להגיע לקהלי היעד שלהם ולהגדיל את המכירות, תוך הדגשת המגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי. מבוא: כוחו

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner