חברת קידום אתרים מומלצת בגבעת שמואל צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

במאמר זה אנו בוחנים את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מומלצת ביותר שבסיסה בגבעת שמואל, ישראל. גלה את האסטרטגיות החדשניות שלהם, שירות הלקוחות יוצא הדופן והתוצאות המרשימות שהופכות אותם לבחירה המתאימה לעסקים המעוניינים להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם.

הקדמה: הכירו את צדק מדיה, חברת פרמייר לקידום אתרים של גבעת שמואל

צדק מדיה היא חברה לקידום אתרים שבסיסה בגבעת שמואל המתמחה בסיוע לעסקים להגביר את הנוכחות וההגעה באינטרנט. עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים בשיווק דיגיטלי, צדק מדיה הפכה למקור חשוב עבור עסקים המעוניינים לשפר את התנועה, המעורבות והמכירות באתר שלהם.

  • מומחיות בקידום אתרים:

    אנו בצדק מדיה מבינים את החשיבות של נוכחות מקוונת חזקה בנוף הדיגיטלי של היום. לצוות המומחים שלנו יש הבנה עמוקה של המגמות והטכניקות העדכניות של השיווק הדיגיטלי, ואנו משתמשים בידע הזה כדי לעזור לעסקים להשיג את המטרות המקוונות שלהם.

  • פתרונות מותאמים אישית:

    אנו יודעים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח שלנו. בין אם אתה מחפש לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, להגדיל את המעקב שלך במדיה החברתית, או להביא יותר תנועה לאתר שלך, יש לנו את המומחיות והכלים שיעזרו לך להצליח.

  • שירות לקוחות יוצא מן הכלל:

    אנו בצדק מדיה מאמינים ששירות לקוחות יוצא דופן הוא המפתח לבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו. אנו מתגאים בכך שאנו מגיבים, אמינים ושקופים בכל התקשורת שלנו, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו בכל שלב בדרך כדי להבטיח את שביעות רצונם.

מה מייחד את צדק מדיה מחברות אחרות לקידום אתרים?

ישנן מספר רב של חברות לקידום אתרים, לכן חשוב להבין מה מייחד את צדק מדיה מהמתחרים. גורם מרכזי אחד הוא הגישה הייחודית שלנו לשיווק דיגיטלי. בניגוד לחברות אחרות המסתמכות על גישה מתאימה לכולם, אנו מקדישים זמן להבין את הצרכים והמטרות הספציפיות של כל לקוח. זה מאפשר לנו ליצור פתרונות מותאמים אישית המותאמים לנסיבות הייחודיות שלהם.

גורם נוסף שמייחד אותנו הוא המחויבות שלנו להישאר לפני העקומה בכל הנוגע לטרנדים וטכניקות שיווק דיגיטלי. צוות המומחים שלנו חוקר ובודק כל הזמן אסטרטגיות חדשות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו מקבלים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. אנו תמיד בוחנים טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות שיכולות לעזור ללקוחותינו להגיע לקהלי היעד שלהם ולהשיג את המטרות המקוונות שלהם.

אולי הכי חשוב, אנו מחויבים לשקיפות ויושר בכל ההתנהלות שלנו עם לקוחות. אנו מבינים ששיווק דיגיטלי יכול להיות מורכב ומבלבל, ולכן אנו מקדישים את הזמן כדי להסביר את האסטרטגיות והתוצאות שלנו בצורה קלה להבנה. הלקוחות שלנו תמיד יודעים בדיוק על מה הם משלמים ואיזה תוצאות הם יכולים לצפות לראות.

"הגישה הייחודית שלנו": איך עובדת האסטרטגיה של צדק מדיה?

בצדק מדיה, אנו נוקטים בגישה הוליסטית לקידום אתרים שמעבר להגדלת התנועה לאתר שלך בלבד. האסטרטגיה שלנו נועדה לעזור לך לבנות נוכחות מקוונת חזקה שמושכת את קהל היעד שלך ומניעה המרות. הנה מבט מקרוב על איך הגישה שלנו עובדת:

  • 1. הבנת העסק שלך:
    לפני שאנו מתחילים בכל קמפיין לקידום אתרים, אנו מקדישים זמן להבין את העסק שלך, קהל היעד שלך והמטרות שלך. זה מאפשר לנו ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולנסיבות הייחודיים שלך.
  • 2. ניתוח מקיף:
    לאחר שהבנו את העסק והמטרות שלך, אנו עורכים ניתוח מקיף של האתר והנוכחות המקוונת שלך. זה כולל הכל, החל מהעיצוב וחוויית המשתמש של האתר שלך ועד לפרופילי המדיה החברתית שלך ודירוג מנועי החיפוש שלך.
  • 3. פתרונות מותאמים אישית:
    בהתבסס על הניתוח שלנו, אנו יוצרים אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת שנועדה לתת מענה לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. זה עשוי לכלול שילוב של טקטיקות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית, יצירת תוכן ועוד.
  • 4. ניטור ואופטימיזציה מתמשכים:
    אנחנו לא רק מגדירים את זה ושוכחים את זה – הצוות שלנו עוקב כל הזמן אחר האתר והנוכחות המקוונת שלך כדי להבטיח שהאסטרטגיה שלך מספקת את התוצאות שאתה צריך. אנו מבצעים התאמות לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מקמפיין קידום האתר שלך.

שביעות רצון לקוחות: מדוע לקוחות אוהבים לעבוד עם צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה מתגאים במחויבותנו לשביעות רצון הלקוחות. הלקוחות שלנו אוהבים לעבוד איתנו ממגוון סיבות, כולל:

  • 1. תשומת לב אישית:
    אנו מקדישים זמן להכיר כל לקוח שלנו באופן אישי, ועובדים איתם בצמוד ליצירת אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית העונה על הצרכים והמטרות הייחודיות שלו.
  • 2. גישה מונעת תוצאות:
    ההתמקדות העיקרית שלנו היא תמיד בהשגת תוצאות עבור הלקוחות שלנו. אנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שהקמפיינים שלנו לקידום אתרים מניבים תוצאות אמיתיות ומדידות שעוזרות ללקוחות שלנו לצמוח ולהצליח.
  • 3. תקשורת שקופה:
    אנו מאמינים שתקשורת ברורה ושקופה היא המפתח לשותפות מוצלחת. אנו מעדכנים את לקוחותינו בכל שלב בדרך, ומספקים עדכונים ודוחות שוטפים כדי להבטיח שהם תמיד יודעים כיצד מתקדם מסע קידום האתרים שלהם.
  • 4. תמיכה יוצאת דופן:
    הצוות שלנו תמיד זמין לספק תמיכה והכוונה ללקוחותינו. בין אם יש לך שאלה, דאגה, או סתם צריך עצה, אנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שלב.

מקרה מבחן: כיצד עזרה צדק מדיה לעסק מקומי להגיע לשיאים חדשים?

בצדק מדיה, אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם ולהגיע לשיאים חדשים של הצלחה. אחד מסיפורי ההצלחה האחרונים הוא עסק מקומי בגבעת שמואל שהגיע אלינו לעזרה במאמצי קידום האתרים שלו. הנה איך הצלחנו לעזור:

  • 1. זיהוי אתגרים מרכזיים:
    הצעד הראשון בשותפות שלנו עם עסק מקומי זה היה לזהות את האתגרים המרכזיים שעומדים בפניהם במאמצי קידום האתרים שלהם. באמצעות ניתוח מקיף של האתר והנוכחות המקוונת שלהם, הצלחנו לאתר תחומים לשיפור ולפתח אסטרטגיה מותאמת אישית להתמודדות עם אתגרים אלו.
  • 2. יצירת תוכנית מקיפה:
    מתוך הבנה ברורה של האתגרים שעמם התמודד העסק המקומי הזה, עבדנו איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתח תוכנית מקיפה לקידום אתרים שתעזור להם להשיג את מטרותיהם. תוכנית זו כללה מגוון אסטרטגיות, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית ויצירת תוכן.
  • 3. השגת תוצאות:
    כשהתוכנית שלנו קיימת, התחלנו לעבוד ביישום אסטרטגיות קידום האתרים שלנו. עם הזמן, הצלחנו לספק תוצאות אמיתיות ניתנות למדידה עבור העסק המקומי הזה, כולל תנועה מוגברת לאתר, דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש ושיפור בשיעורי המרה. הודות למאמצים שלנו, העסק הזה הצליח להגיע לשיאים חדשים של הצלחה ולהשיג את יעדיו.

האם צדק מדיה מתאים לעסק שלי?

אם אתה שוקל לעבוד עם חברה לקידום אתרים כמו צדק מדיה, אולי אתה תוהה האם אנחנו מתאימים לעסק שלך. האמת היא שכל עסק הוא ייחודי, ואין תשובה חד-משמעית לשאלה הזו. עם זאת, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיכולים לעזור לך לקבוע אם צדק מדיה מתאימה לעסק שלך:

  • 1. המטרות שלך:
    הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המטרות העסקיות שלך. אם אתה מחפש להגדיל את התנועה לאתר, לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש או להגביר את הנראות שלך באינטרנט, אז צדק מדיה עשויה להתאים לעסק שלך. אנו מתמחים בסיוע לעסקים להשיג מטרות אלו באמצעות מגוון אסטרטגיות לקידום אתרים.
  • 2. התקציב שלך:
    גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התקציב שלך. אנו בצדק מדיה מציעים מגוון אפשרויות תמחור וחבילות שיתאימו לעסקים בכל הגדלים והתקציבים. בין אם אתה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, נוכל לעבוד איתך כדי לפתח תוכנית מותאמת אישית שמתאימה לתקציב שלך.
  • 3. התעשייה שלך:
    אסטרטגיות קידום האתרים שלנו יעילות לעסקים במגוון רחב של תעשיות. עם זאת, אם אתה פועל בתעשייה מאוד נישה או מתמחה, זה עשוי להיות מועיל לדבר איתנו ישירות כדי לקבוע אם האסטרטגיות שלנו מתאימות לעסק שלך.
  • 4. ציר הזמן שלך:
    לבסוף, חשוב לשקול את ציר הזמן שלך להשגת יעדי קידום האתר שלך. אמנם אנחנו יכולים לספק תוצאות אמיתיות ומדידות לעסק שלך לאורך זמן, אבל חשוב שיהיו ציפיות ריאליות לגבי משך הזמן שייקח להשגת יעדים מסוימים.

איזה סוג של תוצאות אני יכול לצפות מ-Tedek Media?

אם אתה שוקל לעבוד עם צדק מדיה כדי לקדם את האתר שלך, אולי אתה תוהה לאיזה סוג של תוצאות אתה יכול לצפות. הנה כמה דוגמאות לסוגי התוצאות שהשגנו עבור הלקוחות שלנו:

  • תנועה מוגברת באתר:

    אחת המטרות העיקריות של קידום אתרים היא הגדלת התנועה לאתר שלכם, ובצדק מדיה עזרנו לאינספור עסקים להשיג מטרה זו. בין אם באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית או אסטרטגיות אחרות, נוכל לעזור להניע תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך, מה שיכול להוביל להגדלת ההמרות וההכנסה.

  • דירוג משופר במנועי חיפוש:

    היבט מרכזי נוסף בקידום אתרים הוא שיפור הדירוג שלך במנועי החיפוש. אנו בצדק מדיה מתמחים בקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), הכוללים אופטימיזציה של האתר שלך לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). על ידי שיפור הדירוג שלך עבור מילות מפתח וביטויים רלוונטיים, נוכל לעזור להניע יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.

  • מודעות למותג טובה יותר:

    בנוסף להנעת תנועה ושיפור הדירוגים, קידום אתרים יכול גם לעזור לשפר את המודעות וההכרה למותג. על ידי קידום האתר שלך בערוצים שונים, כגון מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ושיווק תוכן, נוכל לעזור להגביר את הנראות של המותג שלך ולהגיע לקהל גדול יותר.

  • תוצאות אמיתיות ניתנות למדידה:

    ב-Tedek Media, אנו מחויבים לספק תוצאות אמיתיות ניתנות למדידה עבור לקוחותינו. אנו משתמשים במגוון של כלי ניתוח ומדדים כדי לעקוב אחר הצלחת אסטרטגיות קידום האתרים שלנו, ואנו מספקים דוחות קבועים ללקוחותינו כדי שיוכלו לראות את ההשפעה שיש לעבודה שלנו על העסק שלהם.

איך צדק מדיה מקדימה את עקומת השיווק הדיגיטלי?

ב-Tedek Media, אנו מבינים שעולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנו מחויבים להקדים את העקומה כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאות הטובות ביותר. כך אנו נשארים מעודכנים במגמות ואסטרטגיות השיווק הדיגיטלי העדכניים ביותר:

  • 1. חינוך והדרכה מתמשכים:

    צוות מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו לומד כל הזמן ומתעדכן במגמות ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר. אנו משתתפים בכנסים בתעשייה, משתתפים בקורסים מקוונים ומשתפים באופן קבוע ידע ותובנות זה עם זה כדי להבטיח שאנו תמיד בחזית נוף השיווק הדיגיטלי.

  • 2. כלים וטכנולוגיה חדשניים:

    שיווק דיגיטלי הוא תחום מונחה נתונים, ואנו מסתמכים על מגוון כלים וטכנולוגיות שיעזרו לנו לאסוף ולנתח נתונים. אנו משתמשים בכלים חדשניים לניתוח אתרים, ניטור מדיה חברתית ועוד כדי להבטיח שיש לנו את המידע המדויק והעדכני ביותר הזמין.

  • 3. שיתוף פעולה ותקשורת:

    בצדק מדיה, אנו מאמינים כי שיתוף פעולה ותקשורת הם המפתח כדי להישאר בקדמת העקומה בשיווק דיגיטלי. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את המטרות והצרכים שלהם, ואנחנו משתפים פעולה זה עם זה כדי לפתח וליישם אסטרטגיות יעילות שמספקות תוצאות.

  • 4. חדשנות ויצירתיות:

    שיווק דיגיטלי הוא תחום שמתפתח כל הזמן, ואנו מאמינים שחדשנות ויצירתיות חיוניות כדי להישאר בקדמת העקומה. אנחנו תמיד בוחנים רעיונות ואסטרטגיות חדשים כדי לעזור ללקוחות שלנו להתבלט מהמתחרים ולהשיג את המטרות שלהם באינטרנט.

  • 5. שיפור מתמיד:

    לבסוף, אנו מחויבים לשיפור מתמיד בצדק מדיה. אנו בוחנים באופן קבוע את האסטרטגיות והתהליכים שלנו כדי לזהות אזורים לשיפור, ואנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות וטובות יותר לעזור ללקוחות שלנו להצליח בנוף הדיגיטלי.

השקעה בהצלחתך באינטרנט: התמחור והחבילות של צדק מדיה

אנו בצדק מדיה מאמינים שהשקעה בהצלחתך באינטרנט היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתה יכול לקבל עבור העסק שלך. זו הסיבה שאנו מציעים מגוון אפשרויות תמחור וחבילות שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. הנה מה שאתה יכול לצפות כשאתה עובד איתנו:

  • 1. חבילות הניתנות להתאמה אישית:

    אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, וזו הסיבה שאנו מציעים חבילות הניתנות להתאמה אישית בהתאם לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתם מחפשים עזרה בשיווק במדיה חברתית, קידום אתרים, פרסום ב-PPC, או כל האמור לעיל, נוכל לעבוד איתך על מנת לפתח חבילה העונה על הצרכים והתקציב שלך.

  • 2. תמחור שקוף:

    אנו מאמינים בשקיפות בכל הנוגע לתמחור, וזו הסיבה שאנו מספקים מידע תמחור ברור מראש. אנו נעבוד איתך כדי לפתח חבילה שמתאימה לתקציב שלך ומספקת את השירותים הדרושים לך כדי להשיג את המטרות המקוונות שלך.

  • 3. אין חוזים ארוכי טווח:

    אנו בטוחים ביכולת שלנו לספק תוצאות עבור הלקוחות שלנו, וזו הסיבה שאיננו דורשים חוזים ארוכי טווח. אתה יכול לעבוד איתנו על בסיס חודש לחודש, ואנו נעבוד קשה כדי להרוויח את העסק שלך ולספק תוצאות העולה על הציפיות שלך.

  • 4. תמחור סביר:

    אנו מבינים שייתכן לעסקים קטנים אין תקציב זהה לחברות גדולות יותר, וזו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות תמחור סבירות שמתאימות לצרכים ולתקציב שלך. אנו מאמינים שלכל עסק מגיעה הזדמנות להצליח באינטרנט, ואנו מחויבים לעזור לך להשיג את המטרות שלך במחיר שאתה יכול להרשות לעצמך.

  • 5. שירות מותאם אישית:

    אנו בצדק מדיה מאמינים ששירות מותאם אישית הוא המפתח להצלחה. אנו נעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את המטרות והצרכים שלך, ונפתח אסטרטגיה מותאמת אישית שתספק את התוצאות שאתה מחפש. תהיה לך גישה ישירה לצוות המומחים שלנו, ואנו נעדכן אותך בכל שלב.

מסקנה: הרם את הנוכחות שלך באינטרנט עם צדק מדיה

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים אמינה ומנוסה בגבעת שמואל, צדק מדיה היא הבחירה המושלמת עבורכם. אנו גאים במתן תוצאות יוצאות דופן ללקוחותינו, ואנו מחויבים לעזור לך להשיג את המטרות המקוונות שלך. בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מחפש לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא, יש לנו את הכישורים והמומחיות לעזור לך להצליח.

הגישה הייחודית שלנו לקידום אתרים מייחדת אותנו מחברות אחרות, והמסירות שלנו לשביעות רצון הלקוחות היא ללא תחרות. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מהלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים שלהם ולפתח אסטרטגיה מותאמת אישית שמספקת תוצאות. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ונעבוד איתך על מנת לפתח חבילה המתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

עם התמחור השקוף שלנו, החבילות הזולות והשירות המותאם אישית שלנו, אתה יכול לסמוך על כך שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלך. צוות המומחים שלנו מחויב להקדים את עקומת השיווק הדיגיטלי, ואנחנו תמיד מעדכנים את האסטרטגיות שלנו כדי להבטיח שאנו מספקים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור הלקוחות שלנו.

לסיכום, צדק מדיה הוכיחה את עצמה כחברת קידום אתרים אמינה ויעילה בגבעת שמואל. עם רקורד חזק של הצלחה וגישה חדשנית לשיווק דיגיטלי, עסקים יכולים לסמוך על צדק מדיה שתעזור להם להשיג את יעדיהם המקוונים.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

Magento

גלה את העולם של Magento, פלטפורמת מסחר אלקטרוני רבת עוצמה שחוללה מהפכה בחוויות קניות מקוונות עבור עסקים ולקוחות כאחד. מבוא: כוחו של מג'נטו Magento היא

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner