חברת קידום אתרים מומלצת בבני ברק צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את שירותי קידום אתרים מהשורה הראשונה הניתנים על ידי חברת צדק מדיה, חברה מומלצת מאוד שבסיסה בבני ברק, המציעה פתרונות חדשניים להגברת הנוכחות המקוונת שלך ולהגדלת העסק שלך.

הקדמה: הכירו את צדק מדיה

בצדק מדיה, אנו נלהבים לעזור לעסקים לקדם את האתרים שלהם ולהגיע להצלחה באינטרנט. אנו מבינים שהעולם הדיגיטלי יכול להיות סוחף, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים בקידום אתרים, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הכלים והידע הדרושים להם כדי להצליח באינטרנט.

אנו ממוקמים בבני ברק, ישראל, אך השירותים שלנו זמינים לעסקים בכל רחבי העולם. אנו מאמינים שלכל עסק צריכה להיות הזדמנות לשגשג באינטרנט, ללא קשר למיקומו או לגודלו. הצוות שלנו מחויב לעזור לעסקים מכל הסוגים להשיג את המטרות המקוונות שלהם, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים גדולים.

אנו בצדק מדיה מאמינים שהלקוחות שלנו הם השותפים שלנו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלו. אנו מקדישים את הזמן כדי להכיר את העסקים של לקוחותינו, ואנחנו משתמשים בידע הזה כדי ליצור אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים שלהם.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים אשר מסורים לספק ללקוחותינו שירות יוצא דופן. אנו מאמינים שתקשורת היא המפתח, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להבטיח שהם תמיד בעניינים ומעודכנים בהתקדמות מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים.

למה לבחור צדק מדיה?

אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים בבני ברק, יש המון לבחירה. עם זאת, יש כמה סיבות שבגללן צדק מדיה בולטת מהמתחרים.

בראש ובראשונה, אנחנו חברה מונעת תוצאות. אנו מאמינים שקידום אתרים צריך להיות יותר מאשר רק הגדלת התנועה לאתר שלך. זה צריך להיות על השגת היעדים העסקיים שלך. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה מקיפה לקידום אתרים, תוך התמקדות לא רק בתנועה, אלא גם בהמרות, לידים והכנסות.

שנית, אנחנו חברה ממוקדת לקוח. אנו מבינים שהלקוחות שלנו הם הסיבה שאנחנו בעסק, ואנחנו מתייחסים אליהם בהתאם. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות שלהם, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלותיהם ולספק להם את התמיכה שהם צריכים כדי להצליח.

לבסוף, אנחנו חברה מתקדמת. אנו נשארים מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בקידום אתרים, ואנחנו משתמשים בידע הזה כדי לספק ללקוחותינו את האסטרטגיות היעילות ביותר האפשריות. אנו כל הזמן מתנסים ובודקים טכניקות חדשות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יישארו לפני המתחרים.

מה מייחד את צדק מדיה מהתחרות?

בצדק מדיה יודעים שיש הרבה חברות לקידום אתרים לבחירה. עם זאת, אנו מאמינים שאנו בולטים מהמתחרים בכמה דרכים מרכזיות.

אחד הדברים שמייחדים אותנו הוא המחויבות שלנו לשקיפות. אנו מאמינים שללקוחותינו יש זכות לדעת בדיוק מה אנחנו עושים בשמם, ואנו מספקים דוחות וניתוחים מפורטים כדי להבטיח שתמיד תהיה להם הבנה ברורה של העבודה שלנו.

דבר נוסף שמייחד אותנו הוא ההתמקדות שלנו בפתרונות מותאמים אישית. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנחנו מקדישים את הזמן כדי להכיר את הלקוחות שלנו ואת הצרכים הספציפיים שלהם. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות למטרות והאתגרים הייחודיים שלהם.

בנוסף, אנו חברה לקידום אתרים בשירות מלא. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, לרבות אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לפי קליק, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. המשמעות היא שהלקוחות שלנו יכולים לקבל את כל שירותי קידום האתרים שהם צריכים במקום אחד, מבלי לעבוד עם מספר ספקים.

לבסוף, אנחנו חברה שבאמת אכפת לה מהצלחת הלקוחות שלנו. אנחנו נלהבים לעזור לעסקים לצמוח ולשגשג, ואנחנו גאים מאוד בסיפורי ההצלחה שעזרנו ליצור. אנו מאמינים שהצלחת לקוחותינו היא ההצלחה שלנו, ואנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שהם ישיגו את מטרותיהם.

כיצד פועל קידום האתר של צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה נוקטים בגישה מקיפה לקידום אתרים. המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות שלנו להשיג הצלחה על ידי העברת תנועה לאתר שלהם, יצירת לידים והגדלת המכירות. אז איך עושים את זה?

ראשית, אנו מקדישים זמן כדי להכיר את הלקוחות שלנו ואת היעדים העסקיים שלהם. אנחנו רוצים להבין מה הם מנסים להשיג ואיך נראה קהל היעד שלהם. מידע זה עוזר לנו לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים הספציפיים שלהם.

לאחר מכן, אנו מתמקדים באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה כרוך באופטימיזציה של התוכן, המבנה והקוד של האתר כדי להפוך אותו לגלוי ואטרקטיבי יותר למנועי חיפוש כמו גוגל. על ידי שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש נוכל להביא יותר תנועה לאתר ולהגדיל את הנראות שלו.

אנו משתמשים גם בפרסום של תשלום לפי קליק (PPC) כדי להניע תנועה לאתרי הלקוחות שלנו. עם PPC, אנו יוצרים מודעות המופיעות בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח ספציפית. כאשר מישהו לוחץ על המודעה, הוא מועבר לאתר הלקוח. זוהי דרך יעילה ביותר להניע תנועה ממוקדת לאתר.

שיווק במדיה חברתית הוא גם חלק מרכזי באסטרטגיית קידום האתרים שלנו. אנו עוזרים ללקוחותינו ליצור ולשמור על נוכחות חזקה במדיה החברתית בפלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. זה עוזר להם להתחבר לקהל שלהם, לבנות מודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר שלהם.

לבסוף, אנו מספקים דיווח וניתוח שוטפים ללקוחותינו. אנו עוקבים אחר מדדי מפתח כמו תעבורה לאתר, יצירת לידים ומכירות, ואנו מספקים דוחות מפורטים שעוזרים ללקוחותינו להבין את ההשפעה של מאמצי קידום האתרים שלנו.

"תוצאות חשובות": סיפורי הצלחה מוכחים

בצדק מדיה מאמינים שהתוצאות חשובות. לכן אנו גאים לחלוק איתכם כמה מסיפורי ההצלחה המוכחים שלנו. עזרנו ללקוחות רבים להשיג את המטרות העסקיות שלהם באמצעות שירותי קידום אתרים שלנו.

אחד מלקוחותינו, בעל עסק קטן בבני ברק, הגיע אלינו במטרה להגדיל את תעבורת האתר שלהם ולייצר עוד לידים. פיתחנו אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית שכללה SEO, פרסום PPC ושיווק במדיה חברתית. תוך מספר חודשים בלבד, התעבורה לאתר שלהם גדלה ביותר מ-50%, והם יצרו יותר לידים מאי פעם.

לקוח נוסף, חברת מסחר אלקטרוני גדולה, הגיע אלינו במטרה להגדיל את מכירותיו. פיתחנו אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה שכללה קידום אתרים, פרסום ב-PPC, שיווק במדיה חברתית ושיווק במייל. בתוך שישה חודשים, המכירות שלהם גדלו ביותר מ-200%, והם הצליחו להרחיב את העסק שלהם ולהעסיק עובדים נוספים.

אלו הן רק שתי דוגמאות לסיפורי הצלחה רבים שעזרנו ליצור בצדק מדיה. ההתמקדות שלנו בתוצאות היא מה שמבדיל אותנו מהמתחרים. אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג את היעדים העסקיים שלהם, ואנו מחויבים למדידת השפעת העבודה שלנו באמצעות דיווח וניתוח שוטפים.

כאשר אתה בוחר בצדק מדיה לצרכי קידום האתר שלך, אתה יכול לסמוך על כך שאתה עובד עם צוות מומחים בעלי רקורד מוכח של הצלחה. אנו נלהבים לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם, ואנו מחויבים לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ותוצאות.

האם אתה מוכן לגישה מותאמת אישית?

אנו בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן אנו מציעים גישה מותאמת אישית לקידום אתרים. אנחנו לא מאמינים בפתרון שמתאים לכולם – במקום זאת, אנחנו מקדישים זמן להכיר את הלקוחות שלנו ואת המטרות העסקיות שלהם, ומפתחים אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים הספציפיים שלהם.

צוות המומחים שלנו יעבוד איתך כדי לזהות את קהל היעד שלך, לנתח את המתחרים שלך ולפתח אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה שתעזור לך להשיג את המטרות העסקיות שלך. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכים ואתגרים שונים, ואנו מחויבים לספק גישה אישית שנועדה לענות על הצרכים הספציפיים שלך.

אם אתה מוכן לקחת את קידום האתר שלך לשלב הבא, אז זה הזמן לעבוד עם צדק מדיה. אנו נעבוד איתך בכל שלב כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהשירותים שלנו. לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים בקידום אתרים, ואנו מתחייבים לספק שירות ותוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מאמינים שתקשורת היא המפתח לאסטרטגיית קידום אתרים מוצלחת, ונעדכן אותך בכל שלב. אנו נספק דיווח וניתוח שוטפים, כדי שתוכל לראות את ההשפעה של העבודה שלנו ולקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלך.

בנוסף לגישה המותאמת אישית שלנו, אנו מציעים גם תמיכה ותחזוקה שוטפת, כדי להבטיח שאסטרטגיית קידום האתר שלך תהיה תמיד עדכנית ויעילה. אנו מבינים שהנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנו מחויבים להישאר בטופ של הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר.

לאילו שירותים אפשר לצפות מ-Tedek Media?

אנו בצדק מדיה מציעים מגוון שירותים שנועדו לסייע לעסקים להצליח באינטרנט. בין אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך, לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך, או להגביר את הנוכחות שלך במדיה החברתית, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

אחד משירותי הליבה שלנו הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). צוות המומחים שלנו יעבוד איתך כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, תוך שימוש במגוון אסטרטגיות כדי לשפר את הדירוג שלך ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך. אנו נערוך מחקר מקיף של מילות מפתח, נבצע אופטימיזציה של התוכן שלך ונבנה קישורים נכנסים באיכות גבוהה כדי לעזור לך להשיג את יעדי ה-SEO שלך.

בנוסף לקידום אתרים, אנו מציעים גם שירותי שיווק במדיה חברתית. אנו מבינים שמדיה חברתית יכולה להיות כלי רב עוצמה לעסקים, ואנו נעבוד איתך על מנת לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית המותאמת לצרכים הספציפיים שלך. אנו נעזור לך לבנות את המותג שלך, ליצור מעורבות עם הקהל שלך ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך באמצעות מדיה חברתית.

שירות מרכזי נוסף שאנו מציעים הוא עיצוב ופיתוח אתרים. אנו מבינים שהאתר שלך הוא אבן היסוד של הנוכחות המקוונת שלך, ואנו נעבוד איתך כדי לעצב ולפתח אתר מותאם למטרות העסקיות שלך. אנו נדאג שהאתר שלך יהיה ידידותי למשתמש, מושך ויזואלית ומותאם למנועי חיפוש.

אנו בצדק מדיה מתחייבים למתן שירות ותוצאות ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו. אנו נעבוד איתך בכל שלב בדרך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהשירותים שלנו, ונספק דיווח וניתוח שוטפים כדי לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלך.

עד כמה השירותים של צדק מדיה משתלמים?

בצדק מדיה מבינים שלכל עסק יש צרכים ותקציבים שונים. זו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות תמחור גמישות שיעזרו לך לקבל את השירותים הדרושים לך במחיר שמתאים לך. אנו נעבוד איתך על מנת לפתח חבילת שירותים מותאמת אישית שתתאים לתקציב שלך ותסייע לך להשיג את המטרות שלך.

אנו מאמינים ששירותי קידום אתרים איכותיים צריכים להיות נגישים לעסקים בכל הגדלים, ואנו שואפים לשמור על המחירים שלנו תחרותיים מבלי להתפשר על האיכות. התמחור שלנו שקוף ופשוט, ללא עמלות או חיובים נסתרים. אתה תדע בדיוק על מה אתה משלם ומה אתה יכול לצפות מהשירותים שלנו.

אנו מציעים מגוון אפשרויות תמחור שיתאימו לצרכים ולתקציבים שונים. לעסקים עם תקציב קטן יותר, אנו מציעים חבילות בסיסיות הכוללות שירותי קידום אתרים חיוניים כמו SEO ושיווק במדיה חברתית. לעסקים עם תקציבים גדולים יותר או צרכים מורכבים יותר, אנו מציעים חבילות מקיפות יותר הכוללות שירותים נוספים כגון עיצוב ופיתוח אתרים.

אנו מציעים גם אפשרויות תשלום גמישות, כולל תשלומים חודשיים או רבעוניים, כדי לעזור לך לנהל את תזרים המזומנים והתקציב שלך בצורה יעילה יותר. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי למצוא את אפשרות התשלום המתאימה ביותר לעסק שלך.

בנוסף, אנו מציעים פגישת ייעוץ חינם כדי לעזור לך להבין את צרכי קידום האתר שלך ולפתח חבילת שירותים מותאמת אישית המתאימה לתקציב שלך. אנו מאמינים ששקיפות ותקשורת הם המפתח לבניית קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלנו, ואנחנו תמיד נהיה מקדימים לגבי התמחור והשירותים שלנו.

מחויבות צדק מדיה למצוינות

אנו בצדק מדיה מתחייבים להעניק ללקוחותינו שירות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מבינים שהצלחת הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו, ואנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שאנו מספקים תוצאות העולות על הציפיות שלהם.

צוות המומחים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים שמתלהבים מקידום אתרים. אנו נשארים מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשייה כדי להבטיח שאנו תמיד מספקים את הפתרונות היעילים ביותר ללקוחותינו.

אנו מאמינים שתקשורת היא המפתח לקידום אתרים מוצלח, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להבין את המטרות והצרכים שלהם. אנו מספקים עדכונים ודוחות שוטפים כדי להבטיח שלקוחותינו תמיד מעודכנים על התקדמות מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים.

בצדק מדיה אנו מתגאים בתשומת הלב שלנו לפרטים ובמחויבותנו למצוינות. אנו מקדישים זמן להבין את העסקים וקהלי היעד של לקוחותינו כדי להבטיח שאנו מספקים את אסטרטגיות קידום האתרים היעילות ביותר.

אנו גם מאמינים בשקיפות וביושר בכל עסקינו. תמיד נהיה ברורים לגבי התמחור, השירותים והתוצאות שלנו, ולעולם לא נבטיח הבטחות שאיננו יכולים לקיים.

לבסוף, אנו מחויבים לספק שירות לקוחות יוצא דופן. אנו מבינים שקידום אתרים יכול להיות מורכב ומבלבל, ולכן אנו תמיד זמינים לענות על שאלות הלקוחות שלנו ולספק תמיכה והכוונה בכל פעם שהם צריכים זאת.

מסקנה: הבחירה הברורה לקידום אתרים

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים אמינה, מנוסה ויעילה בבני ברק, צדק מדיה היא הבחירה הברורה. צוות המומחים שלנו מחויב לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ואיכות ללקוחותינו, ויש לנו את התוצאות המוכחות כדי לגבות זאת.

עם הגישה המותאמת אישית שלנו, התמחור השקוף והמחויבות למצוינות, אנו בטוחים שנוכל לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט. בין אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך, לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך, או להגביר את המכירות המקוונות שלך, יש לנו את המומחיות והניסיון לספק את התוצאות שאתה צריך.

אנו בצדק מדיה מבינים שקידום אתרים יכול להיות מורכב ומבלבל, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת להבטיח שהם תמיד מעודכנים ומעורבים בתהליך. אנו מאמינים בשקיפות, כנות ובניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו המבוססים על אמון והצלחה הדדית.

לסיכום, צדק מדיה היא שותף אמין ומהימן לעסקים המבקשים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט. עם הצוות המקצועי ומגוון השירותים הרחב, הם חברת קידום אתרים בבני ברק.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

כמה עולה לפרסם בפייסבוק

מאמר זה בוחן את הגורמים השונים הקובעים את עלות הפרסום בפייסבוק, כולל מיקוד, אסטרטגיות הצעות מחיר, איכות המודעה ועוד. זה גם מספק תובנות לגבי אופטימיזציה

קרא עוד »

כיצד עסקים יכולים למנף מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות לקידום טוב יותר וניהול מוניטין מקוון?

מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות יכולים להיות כלים רבי עוצמה לעסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם. פוסט זה בבלוג יבדוק כיצד עסקים יכולים למנף שירותים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner