חברת קידום אתרים מומלצת בביתר עילית צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מובילה בביתר עילית, המציעה מגוון רחב של שירותים כדי לעזור לעסקים להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגיע ללקוחות חדשים.

היכרות עם צדק מדיה: מעצמת קידום אתרים

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים אמינה ומונעת תוצאות בביתר עילית, צדק מדיה צריכה להיות בראש הרשימה שלכם. צדק מדיה היא סוכנות שיווק דיגיטלית בשירות מלא המתמחה בקידום אתרים, קידום אתרים במנועי חיפוש, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים, טכנולוגיה מתקדמת ותשוקה לעזור לעסקים להצליח באינטרנט, צדק מדיה היא מעצמה אמיתית בתעשייה.

אנו בצדק מדיה מבינים את החשיבות של נוכחות מקוונת חזקה בעולם הדיגיטלי של היום. לכן אנו מציעים מגוון רחב של שירותים כדי לעזור לעסקים בכל הגדלים להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג את מטרותיהם. מעיצוב ופיתוח אתרים ועד ליצירת תוכן ופרסום דיגיטלי, יש לנו את המומחיות והמשאבים כדי להבליט את הנוכחות המקוונת שלך.

צוות המומחים שלנו מחויב להישאר מעודכן במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות בתעשייה. אנו משתמשים בתובנות מונעות נתונים ואסטרטגיות חדשניות כדי לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם ולהקדים את המתחרים. בין אם אתה מחפש להגדיל את התנועה לאתר שלך, לייצר לידים או להגביר את המכירות, יש לנו את הידע והכישורים כדי לגרום לזה לקרות.

אחד הדברים שמייחדים את צדק מדיה מחברות אחרות לקידום אתרים הוא המחויבות שלנו לשקיפות ותקשורת. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים חזקות עם לקוחותינו וליידע אותם בכל שלב. אנו מספקים דוחות ועדכונים קבועים על ההתקדמות שלנו, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלות ולטפל בחששות.

למה לבחור צדק מדיה לעסק שלך?

בחירה נכונה של חברת קידום אתרים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל צדק מדיה מקלה על ההחלטה. עם הרקורד המוכח שלנו של הצלחה, מסירות לשירות לקוחות ומחויבות להישאר לפני העקומה, אנחנו השותף המושלם לעסקים המעוניינים להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם.

בראש ובראשונה, אנו מתגאים בכך שאנו מספקים תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוחות שלנו. אנו משתמשים בגישה מונעת נתונים לקידום אתרים, מה שאומר שכל אסטרטגיה שאנו מיישמים מבוססת על תובנות וניתוחים מהעולם האמיתי. גישה זו אפשרה לנו להגיע לתוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותינו פעם אחר פעם.

בנוסף להתמקדות שלנו בתוצאות, אנו גם מייחסים ערך גבוה לשירות לקוחות. אנו מאמינים שבניית קשרים חזקים עם הלקוחות שלנו היא המפתח להצלחה שלנו, ואנו עובדים קשה כדי להבטיח שכל לקוח ירגיש מוערך ונתמך לאורך מסע קידום האינטרנט שלו.

סיבה נוספת לבחור בצדק מדיה היא המחויבות שלנו להישאר בקדמת העקומה. נוף השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנו שמים את זה בראש סדר העדיפויות להישאר מעודכנים במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות. זה מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות חדישים שהם גם יעילים וגם חדשניים.

לבסוף, אנו מבינים שאין שני עסקים זהים, וזו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לקידום אתרים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים, המטרות והאתגרים הייחודיים שלו, ואנחנו מתאימים את השירותים שלנו בהתאם. זה מבטיח שכל לקוח יקבל פתרון מותאם אישית שנועד לענות על הצרכים הספציפיים שלו.

אילו שירותים מציעה צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה מציעים מגוון מקיף של שירותי קידום אתרים כדי לסייע לעסקים בכל הגדלים להשיג את מטרותיהם המקוונות. בין אם אתה זקוק לעזרה עם אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לקליק, שיווק במדיה חברתית או כל דבר שביניהם, יש לנו את המומחיות והניסיון לבצע את העבודה.

אחד משירותי הליבה שלנו הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אנו משתמשים במגוון טכניקות מתקדמות כדי לעזור ללקוחותינו לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs), מה שיכול להוביל להגברת הנראות, התנועה וההמרות. צוות מומחי ה-SEO שלנו מיומן מאוד באופטימיזציה בדף וגם באופטימיזציה מחוץ לדף, ואנו תמיד נשארים מעודכנים בשיטות המומלצות העדכניות ביותר כדי להבטיח שהלקוחות שלנו ישיגו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

אנו מציעים גם שירותי פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), המאפשרים לעסקים להניע תנועה ממוקדת לאתרים שלהם באמצעות מודעות בתשלום במנועי חיפוש ובפלטפורמות מדיה חברתית. למומחי ה-PPC שלנו יש ניסיון של שנים ביצירה וניהול של קמפיינים מוצלחים, ואנו משתמשים בגישה מונעת נתונים כדי להבטיח שכל דולר שהושקע בפרסום יביא להחזר מקסימלי על ההשקעה (ROI).

בנוסף ל-SEO ו-PPC, אנו מספקים גם שירותי שיווק במדיה חברתית. מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לבניית מודעות למותג, יצירת קשר עם לקוחות והנעת תנועה לאתר שלך. מומחי המדיה החברתית שלנו הם מומחים ביצירה וביצוע של אסטרטגיות מדיה חברתית יעילות המותאמות לצרכים ולמטרות הייחודיות של כל לקוח.

איך צדק מדיה משיגה תוצאות יוצאות דופן?

בצדק מדיה, אנו מתגאים במתן תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותינו. אבל איך אנחנו עושים את זה? הנה רק כמה מהגורמים המרכזיים שעוזרים לנו להשיג הצלחה:

  • 1. אסטרטגיות מותאמות אישית:
    אנו מכירים בכך שכל עסק הוא ייחודי, עם מערך יעדים, אתגרים והזדמנויות משלו. לכן אנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לכל פרויקט, מפתחים אסטרטגיה מותאמת שנועדה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור כל לקוח.
  • 2. ניתוח מבוסס נתונים:
    אנו מאמינים כי נתונים הם המפתח להצלחה בקידום אתרים. זו הסיבה שאנו משתמשים בכלי ניתוח וטכניקות מתקדמים כדי לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלנו, לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מונחות נתונים שעוזרות לנו להשיג החזר ROI מרבי עבור הלקוחות שלנו.
  • 3. טכניקות מתקדמות:
    עולם קידום האתרים מתפתח כל הזמן, כאשר טכנולוגיות וטכניקות חדשות צצות כל הזמן. בצדק מדיה, אנו שומרים על חוד החנית של התעשייה, לומדים ומתנסים כל הזמן בגישות חדשות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו תמיד נמצאים בקדמת העקומה.
  • אסטרטגיות מותאמות אישית:

    אנו מתחילים בביצוע ניתוח יסודי של כל לקוח בנוכחות העסקית והמקוונת, תוך התחשבות בגורמים כמו קהל היעד שלו, תחרות, מגמות בענף ועוד. על סמך ניתוח זה, אנו מפתחים אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית המותאמת לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל לקוח. זה עשוי לכלול שילוב של קידום אתרים, PPC, שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן וטכניקות אחרות, תלוי מה יהיה היעיל ביותר בהשגת התוצאות הרצויות.

  • ניתוח מבוסס נתונים:

    לאחר שהטמענו את האסטרטגיות שלנו, אנו משתמשים בכלי ניתוח וטכניקות מתקדמים כדי לעקוב אחר הביצועים שלהם ולקבל החלטות מונחות נתונים לגבי אופן האופטימיזציה שלהם. זה עשוי לכלול ניתוח נתונים כגון תעבורת אתר, שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועוד, על מנת לזהות מגמות ואזורים לשיפור. לאחר מכן אנו משתמשים בנתונים אלה כדי לחדד את האסטרטגיות שלנו ולוודא שאנו תמיד מספקים את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו.

  • טכניקות מתקדמות:

מה מייחד את צדק מדיה מהתחרות?

אנו בצדק מדיה מאמינים שמה שמייחד אותנו מהמתחרים הוא המחויבות הבלתי מעורערת שלנו להצלחת לקוחותינו. הנה רק כמה מהגורמים המרכזיים שעושים אותנו שונים:

  • 1. שירות מותאם אישית:
    אנו מתגאים במתן שירות אישי, אחד על אחד, לכל אחד ואחד מלקוחותינו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלות, לספק עצות ולעזור להם להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם.
  • 2. גישה מונעת תוצאות:
    ההתמקדות שלנו היא תמיד בהשגת תוצאות מדידות עבור הלקוחות שלנו. אנו משתמשים בניתוח מבוסס-נתונים ובטכניקות מתקדמות כדי להבטיח שהקמפיינים שלנו מספקים החזר ROI מרבי, ואנחנו כל הזמן משכללים את האסטרטגיות שלנו כדי להישאר בקדמת העקומה.
  • 3. דיווח שקוף:
    אנו מאמינים בשקיפות מלאה בכל הנוגע לדיווח שלנו. אנו מספקים ללקוחותינו דוחות קבועים ומפורטים המראים בדיוק את ביצועי הקמפיינים שלהם, ואנחנו תמיד זמינים לענות על שאלות ולספק תובנות נוספות.
  • 4. רקורד מוכח:
    יש לנו רקורד מוכח של הצלחה בסיוע לעסקים מכל הגדלים להשיג את יעדי השיווק המקוון שלהם. הלקוחות שלנו כוללים הכל, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים רב לאומיים גדולים, ועזרנו לכולם להשיג תוצאות יוצאות דופן באינטרנט.

"ההצלחה של הלקוחות שלנו היא ההצלחה שלנו"

אנו בצדק מדיה מאמינים בתוקף שהצלחת לקוחותינו היא ההצלחה שלנו. אנו מודדים את ההצלחה שלנו לא רק לפי התוצאות שאנו משיגים עבור הלקוחות שלנו, אלא לפי ההשפעה שיש לתוצאות אלו על העסקים שלהם. כשהלקוחות שלנו מצליחים, אנחנו יודעים שעשינו את העבודה שלנו כמו שצריך.

מבחינתנו, הצלחה היא לא רק באספקת מוצר או שירות מוגמרים, אלא בבניית קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלנו ולעזור להם להשיג צמיחה בת קיימא לאורך זמן. אנו נוקטים בגישה של שותפות לעבודה שלנו, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבטיח שאנו מתאימים ליעדים שלהם ושהאסטרטגיות שלנו מספקות את התוצאות שהם צריכים.

אנו גאים לומר שרבים מלקוחותינו נמצאים איתנו כבר שנים, ובנינו איתם קשרים חזקים ומתמשכים המבוססים על אמון, כבוד והצלחה הדדית. אנו מאמינים כי זוהי עדות לאיכות העבודה שלנו ולמחויבות שלנו להצלחת לקוחותינו.

אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ואנחנו לוקחים את הזמן כדי להבין באמת את הצרכים, המטרות והאתגרים של הלקוחות שלנו. בין אם אנחנו עובדים עם סטארטאפ קטן או עם תאגיד גדול, אנחנו תמיד ניגשים לעבודה שלנו באותה רמה של מסירות ותשומת לב לפרטים.

כיצד צדק מדיה יכולה לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים?

ב-Tedek Media, אנו מבינים שהגעה ללקוחות חדשים יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד בשוק המקוון הצפוף של היום. זו הסיבה שאנו מציעים מגוון שירותי קידום אתרים שנועדו לעזור לעסקים מכל הגדלים והענפים להגיע לקהלי היעד שלהם ולהניב יותר תנועה, לידים ומכירות.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), הכוללת אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). על ידי שיפור הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש, נוכל לעזור לך למשוך לידים מתאימים יותר וליצור יותר תנועה אורגנית.

אנו מציעים גם שירותי פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), המאפשרים לך להציב מודעות ממוקדות במנועי חיפוש ובפלטפורמות מקוונות אחרות. עם PPC, אתה משלם רק עבור קליקים על המודעות שלך, מה שהופך אותה לדרך חסכונית להגיע ללקוחות חדשים ולהניב המרות.

בנוסף לשירותים אלו, נוכל גם לעזור לך לבנות ולהוציא לפועל אסטרטגיית שיווק תוכן מקיפה, הכוללת יצירה והפצה של תוכן בעל ערך ורלוונטי כדי למשוך ולמשוך את קהל היעד שלך. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה וסוגים אחרים של תוכן שנועדו לחנך וליידע את הקהל שלך תוך כדי קידום המותג שלך.

אנחנו יכולים גם לעזור לך למנף פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין כדי להתחבר לקהל היעד שלך ולבנות מודעות למותג. על ידי יצירה ושיתוף של תוכן מדיה חברתית מרתק, נוכל לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

האם אתה מוכן להגביר את הנוכחות המקוונת שלך?

אם אתה מחפש להגביר את הנוכחות שלך באינטרנט ולעלות את העסק שלך לשלב הבא, צדק מדיה כאן כדי לעזור. צוות המקצוענים המנוסים שלנו בקידום אתרים יכול לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים, לייצר יותר תנועה ולידים, ולהגביר את הנראות המקוונת ואת המודעות למותג שלך.

הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לשקול שיתוף פעולה עם צדק מדיה כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלך:

  • מומחיות באסטרטגיות קידום אתרים:
    לצוות שלנו ניסיון של שנים בפיתוח וביצוע אסטרטגיות קידום אתרים יעילות לעסקים מכל הגדלים והענפים. אנו נשארים מעודכנים בטרנדים האחרונים ובשיטות העבודה המומלצות בתחום קידום אתרים, PPC, שיווק תוכן ושיווק במדיה חברתית, ואנחנו יודעים ליצור אסטרטגיות מותאמות אישית שעובדות לצרכים העסקיים הייחודיים שלך.
  • פתרונות מותאמים לעסק שלך:
    אנו בצדק מדיה מכירים בכך שאין עסק דומה, ומתגאים ביצירת פתרונות מותאמים אישית המותאמים למטרות, לתקציב ולקהל היעד הספציפיים שלכם. בין אם אתה עסק מקומי קטן או תאגיד רב לאומי גדול, אנחנו יכולים לעזור לך להשיג את יעדי השיווק המקוון שלך.
  • תקשורת ודיווח שקופים:
    אנו מאמינים בתקשורת פתוחה וכנה עם לקוחותינו, ומספקים עדכונים שוטפים ודיווחים על התקדמות מסעות הפרסום שלך ברשת. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי להבין את היעדים העסקיים שלך, ואנו מספקים דיווח ברור ושקוף על האופן שבו אנו עוזרים לך להשיג את היעדים הללו.

המלצות: מה לקוחות אומרים על צדק מדיה

ב-Tedek Media, אנו גאים ביכולתנו לספק שירותי קידום אתרים מצטיינים המסייעים ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם. אבל אל תסתפק במילה שלנו – הנה מה שיש לחלק מהלקוחות שלנו לומר על העבודה איתנו:

"אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאות. הם עזרו לי לשפר את ה-SEO של האתר שלי, וראיתי עלייה ניכרת בתנועה ובלידים. הצוות שלהם הוא מקצועי, קשוב ותמיד מוכן לעשות מעל ומעבר כדי לעזור לי להשיג את המטרות שלי". – שרה ר', בעלת עסק קטן.

"צדק מדיה היו שותף חשוב מאין כמוהו עבור החברה שלנו. הם עזרו לנו לפתח ולבצע אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה שהביאה לצמיחה משמעותית בנוכחות המקוונת ובבסיס הלקוחות שלנו. הצוות שלהם בעל ידע, קשוב ותמיד מוכן לעבוד איתנו כדי להשיג את היעדים שלנו". – דוד ק., מנכ"ל חברה בינונית.

"הססתי להשקיע בשירותי קידום אתרים, אבל צדק מדיה עלתה על הציפיות שלי מכל הבחינות. הצוות שלהם נלהב לעזור לעסקים קטנים להצליח, והם עזרו לי להגביר את הנראות שלי באינטרנט, לייצר יותר לידים ובסופו של דבר לצמוח העסק שלי. אני ממליץ בחום על צדק מדיה לכל בעל עסק קטן שמעוניין לקחת את השיווק המקוון שלו לשלב הבא." – רחל ש', בעלת בוטיק מקומי.

לסיכום: צדק מדיה, שותף מצטיין לקידום אתרים

אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים שתוכל לעזור לכם להשיג את יעדי השיווק המקוון שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מ-Tedek Media. עם רקורד מוכח של הצלחה, צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומחויבות לספק תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוחות שלנו, אנו בטוחים שנוכל לעזור לך לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא.

בין אם אתה בעל עסק קטן המחפש להגביר את הנראות שלך באינטרנט, או חברה גדולה יותר המבקשת לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה, לצדק מדיה יש את המומחיות והמשאבים לעזור לך להשיג את היעדים שלך. מפרסום SEO ו-PPC ועד שיווק במדיה חברתית ויצירת תוכן, אנו מציעים מגוון שירותים שנועדו לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את העסק שלך באינטרנט.

מה שמייחד אותנו מחברות אחרות לקידום אתרים הוא ההתמקדות שלנו במתן תוצאות עבור הלקוחות שלנו. אנו מקדישים את הזמן כדי להבין את העסק שלך ואת היעדים שלך, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית המותאמת לצרכים וליעדים הייחודיים שלך. ועם הדיווח והניתוח השקוף שלנו, אתה תמיד תדע בדיוק מה ביצועי הקמפיינים שלך ולאן הולכים כספי השיווק שלך.

צדק מדיה בולטת כחברת קידום אתרים מומלצת מאוד בביתר עילית, בעלת רקורד מרשים ושירות לקוחות מעולה. עסקים המעוניינים להרחיב את הנוכחות המקוונת שלהם צריכים לשקול את צדק מדיה לצרכי קידום האינטרנט שלהם.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בכדי לכתוב מאמר זה השתמשתי בכמה מקורות מצויינים כגון "How Coronavirus is impacting digital ad spend and strategies" ו-"The ultimate guide to PPC advertising in 2020" ואפשר למצוא כותרות נוספות שיכולות לעזור כמו "Maximizing your ROI in the age of digital marketing" ו-"The role of influencer marketing in 2020 and beyond".

מאמר זה בוחן את ההשפעה של נגיף הקורונה על הוצאות פרסום ואסטרטגיות דיגיטליות, תוך מתן תובנות לגבי שיטות העבודה המומלצות לפרסום ב-PPC ולשיווק משפיענים בשנת

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner