חברת קידום אתרים מומלצת בבאקה אל-גרבייה צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

צדק מדיה, חברת קידום אתרים שבסיסה בבאקה אל-גרביה, זוכה להכרה בזכות האסטרטגיות החדשניות והיעילות שלה בתחום השיווק הדיגיטלי. מאמר זה בוחן את הגישה של החברה, סיפורי ההצלחה, ומדוע היא בחירה מומלצת לעסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם.

מבוא: גילוי מדיה של צדק

האם אתה בעל עסק קטן המעוניין להרחיב את הנוכחות שלך באינטרנט ולהגיע לקהל רחב יותר? אל תסתכל רחוק יותר מאשר צדק מדיה, חברה מובילה לקידום אתרים שבסיסה בבאקה אל-גרביה. מתמחה באסטרטגיות שיווק דיגיטלי מקומי, צדק מדיה סייעה לאינספור עסקים באזור להשיג את מטרותיהם ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.

עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומחויבות להתעדכן במגמות האחרונות בתעשייה, צדק מדיה היא הבחירה המועדפת לעסקים בכל הגדלים בבאקה אל-גרביה ומחוצה לה. בין אם אתה רק בתחילת הדרך או מחפש לקחת את הנוכחות המקוונת שלך לשלב הבא, לצדק מדיה יש את המומחיות והמשאבים הדרושים כדי לעזור לך להצליח.

בצדק מדיה מאמינים שלכל עסק מגיעה ההזדמנות לשגשג בתחום הדיגיטלי. לכן אנו מציעים מגוון שירותים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח שלנו. מניהול מדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש ועד עיצוב אתרים ושיווק במייל, יש לנו את הכלים והידע שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך ולהתבלט מהמתחרים.

בעולם יותר ויותר דיגיטלי, נוכחות חזקה באינטרנט חשובה יותר מאי פעם. לכן אנו גאים להציע את השירותים שלנו לעסקים בבאקה אל-גרביה ומחוצה לה. עם הגישה המקומית שלנו לקידום אתרים, נוכל לעזור לך להתחבר ללקוחות באזור שלך ולבנות בסיס לקוחות חזק ונאמן.

אז למה לבחור בצדק מדיה? המחויבות שלנו לספק פתרונות מותאמים אישית ויעילים היא רק אחד מהגורמים הרבים שמבדילים אותנו מהמתחרים. אנו גם גאים ביכולתנו להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע למגמות ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה, ומבטיחים שהלקוחות שלנו יקבלו תמיד את האסטרטגיות והטכנולוגיות העדכניות ביותר הזמינות.

מה מייחד את צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה מאמינים שהמחויבות שלנו לפתרונות מותאמים אישית ויעילים היא רק אחד מהגורמים הרבים שמבדילים אותנו מחברות אחרות לקידום אתרים. אנו מבינים שאין שני עסקים זהים, וזו הסיבה שאנו מקדישים את הזמן כדי להכיר כל אחד מלקוחותינו ולפתח אסטרטגיות מותאמות אישית העונות על הצרכים והמטרות הייחודיות שלו.

בנוסף לגישה האישית שלנו, אנו גם מתגאים ביכולתנו להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע למגמות בתעשייה ולשיטות עבודה מומלצות. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו חוקר ובודק כל הזמן אסטרטגיות וטכנולוגיות חדשות כדי להבטיח שלקוחותינו יקבלו תמיד את הפתרונות היעילים והעדכניים ביותר שיש.

גורם נוסף שמייחד אותנו מחברות אחרות לקידום אתרים הוא המחויבות שלנו לשקיפות ותקשורת. אנו מאמינים שללקוחותינו מגיע להתעדכן בכל שלב בדרך, ולכן אנו מספקים דוחות התקדמות שוטפים וזמינים תמיד לענות על כל שאלה או דאגה שעלולה להתעורר.

"המפתחות להצלחה": האסטרטגיות של צדק מדיה

בצדק מדיה מבינים שאין גישה חד-משמעית לקידום אתרים. זו הסיבה שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח שלנו כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים ולמטרות הייחודיות שלו. עם זאת, ישנן כמה אסטרטגיות מפתח שמצאנו יעילות במיוחד בכל הנוגע לקידום עסקים באינטרנט.

בראש ובראשונה, אנו מאמינים בכוחו של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). על ידי אופטימיזציה של אתרי האינטרנט והתוכן המקוון של לקוחותינו עבור מנועי החיפוש, אנו מסוגלים לעזור להם להגיע לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מה שיכול להוביל להגברת הנראות, התנועה ובסופו של דבר למכירות.

בנוסף לקידום אתרים, אנו מתמקדים גם בפיתוח תוכן מרתק ואיכותי המהדהד עם קהלי היעד של לקוחותינו. מפוסטים ומאמרים בבלוג ועד עדכוני מדיה חברתית וניוזלטרים בדוא"ל, אנו פועלים ליצירת תוכן שהוא אינפורמטיבי ומבדר כאחד, ועוזר לבסס את הלקוחות שלנו כמובילי מחשבה בתעשיות שלהם.

אסטרטגיית מפתח נוספת בה אנו משתמשים היא שיווק במדיה חברתית. על ידי יצירת קשר עם העוקבים של לקוחותינו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, אנו מסוגלים לבנות מודעות למותג, לטפח קשרי לקוחות ולהניע תנועה לאתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו.

לבסוף, אנו מאמינים בכוחה של קבלת החלטות מונעות נתונים. על ידי ניתוח ופירוש נתונים הקשורים לנוכחות המקוונת של לקוחותינו, אנו מסוגלים לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות וטקטיקות עתידיות.

עדויות לקוחות: סיפורי הצלחה בחיים האמיתיים

אנו בצדק מדיה גאים בעבודה שאנו עושים עבור לקוחותינו ותמיד מתרגשים לשמוע את סיפורי ההצלחה שלהם. הנה רק כמה דוגמאות לאופן שבו עזרנו לעסקים בבאקה אל-גרביה ומחוצה לה להשיג את המטרות המקוונות שלהם:

  • תנועה מוגברת באתר:
    אחד הלקוחות שלנו, מסעדה מקומית, נאבק למשוך לקוחות לאתר האינטרנט שלהם. לאחר שעבדו איתנו כדי לייעל את האתר שלהם למנועי חיפוש ולפתח תוכן מושך, הם ראו עלייה משמעותית בתנועה לאתר. למעשה, הביקורים באתר שלהם גדלו ביותר מ-50% תוך שלושה חודשים בלבד!
  • מעורבות משופרת במדיה החברתית:
    לקוח אחר, עסק קמעונאי קטן, נאבק להשיג אחיזה במדיה החברתית. עבדנו איתם לפיתוח אסטרטגיית מדיה חברתית שכללה פוסטים קבועים, תוכן מרתק ופרסום ממוקד. תוך מספר חודשים בלבד, הם ראו עלייה של 40% בעוקבים במדיה החברתית וחיזוק משמעותי במעורבות.
  • מכירות מוגדלות:
    לבסוף, אחד הלקוחות שלנו, עסק מסחר אלקטרוני, חיפש להגדיל את המכירות המקוונות שלהם. פיתחנו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה שכללה אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום במדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני. כתוצאה מכך, המכירות המקוונות שלהם עלו ביותר מ-70% תוך שישה חודשים בלבד!

מדוע קידום אתרים מקומי חיוני?

קידום אתרים מקומי חיוני לכל עסק שרוצה להצליח בנוף הדיגיטלי של היום. כאשר עסקים מתמקדים בקידום המוצרים והשירותים שלהם באופן מקומי, יש סיכוי גבוה יותר שהם ימשכו את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים באזור שלהם. זה חשוב במיוחד עבור עסקים שמסתמכים על תנועה רגלית או משרתים אזור גיאוגרפי ספציפי.

אחד היתרונות העיקריים של קידום אתרים מקומי הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. כאשר עסקים מתמקדים בקידום המוצרים והשירותים שלהם באזור גיאוגרפי מסוים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יופיעו בתוצאות החיפוש המקומיות. המשמעות היא שסביר יותר שלקוחות פוטנציאליים שמחפשים עסקים כמו שלך באזור שלהם ימצאו אותך.

יתרון מרכזי נוסף של קידום אתרים מקומי הוא שהוא יכול לעזור לעסקים לבנות מודעות למותג בקהילה המקומית שלהם. על ידי התמקדות בקידום המוצרים והשירותים שלך לאנשים באזור שלך, אתה יכול ליצור זהות מותג מקומית חזקה המהדהדת עם קהל היעד שלך. זה יכול לעזור לך לבסס את עצמך כעסק מקומי מהימן ואמין שאנשים פונים אליו כשהם צריכים את המוצרים או השירותים שלך.

קידום אתרים מקומי יכול גם לעזור לעסקים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם. על ידי התמקדות בקידום המוצרים והשירותים שלך לאנשים באזור שלך, אתה יכול ליצור קשר אישי יותר עם הלקוחות שלך. זה יכול לעזור לך לבנות בסיס לקוחות נאמן שיש סיכוי גבוה יותר לחזור לעסק שלך בעתיד.

איך צדק מדיה מתעדכנת במגמות בתעשייה?

בתחום המתפתח במהירות של שיווק דיגיטלי, הישארות מעודכנת במגמות האחרונות בתעשייה היא חיונית להצלחה. כחברה מובילה לקידום אתרים בבאקה אל-גרביה, צדק מדיה מבינה את החשיבות של להישאר בקדמת העקומה ולעדכן ללא הרף את האסטרטגיות שלה כדי לענות על הצרכים המתפתחים של לקוחותיה. הנה כמה מהדרכים שבהן צדק מדיה מתעדכן במגמות בתעשייה:

  • השתתפות בכנסים ואירועים בתעשייה:
    אחת הדרכים שבהן צדק מדיה נשארת מעודכנת במגמות האחרונות בענף היא השתתפות בכנסים ואירועים המתמקדים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים. אירועים אלה מספקים הזדמנויות חשובות ליצירת קשרים עם אנשי מקצוע אחרים, ללמוד ממובילי מחשבה בתעשייה, ולקבל תובנות לגבי מגמות ושיטות עבודה מומלצות.
  • שיתוף פעולה עם מומחי תעשייה:
    צדק מדיה גם משתפת פעולה עם מומחים בתעשייה כדי להתעדכן בטרנדים ובטכניקות העדכניות ביותר. על ידי עבודה עם אנשי מקצוע אחרים בתחום, הם מקבלים נקודות מבט חדשות ותובנות שעוזרות להם לחדד את האסטרטגיות שלהם ולהישאר לפני המתחרים.
  • השקעה בהשכלה מתמשכת:
    צדק מדיה משקיעה בהשכלה מתמשכת כדי להבטיח שהצוות שלהם מעודכן במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתעשייה. זה כולל השתתפות בתכניות הדרכה, סדנאות וסמינרים מקוונים המתמקדים בנושאים כמו SEO, שיווק במדיה חברתית ושיווק תוכן.
  • להישאר לפני העקומה:
    בצדק מדיה, הישארות לפני העקומה היא בראש סדר העדיפויות. כדי להשיג זאת, הם עוקבים כל הזמן אחר מגמות בתעשייה ומנתחים נתונים כדי לזהות דפוסים והזדמנויות מתעוררות. גישה פרואקטיבית זו מאפשרת להם להתאים את האסטרטגיות שלהם ולהישאר לפני המתחרים.

האם העסק שלך מוכן לטרנספורמציה דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים שלא מצליחים להסתגל לטכנולוגיות משתנות ולהעדפות הצרכנים מסתכנים בפיגור מהמתחרים. אם עדיין לא עשית זאת, הגיע הזמן להתחיל לחשוב האם העסק שלך מוכן לטרנספורמציה דיגיטלית.

אחד השלבים הראשונים בתהליך זה הוא להעריך את הנוכחות הדיגיטלית הנוכחית שלך. יש לך אתר? האם הוא מעודכן ומותאם לנייד? האם אתה פעיל ברשתות החברתיות? כל אלו הן שאלות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת הערכת טביעת הרגל הדיגיטלית שלך.

גורם מפתח נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קהל היעד שלך. האם הם בעיקר באינטרנט? האם הם מעדיפים לקנות או ליצור אינטראקציה עם עסקים בדיגיטל? אם כן, חיוני שלעסק שלך תהיה נוכחות דיגיטלית חזקה כדי להגיע ללקוחות אלה וליצור עמם קשר.

השקעה בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים יכולה גם לעזור לעסק שלך למשוך לקוחות חדשים ולבנות מודעות למותג. על ידי מינוף כלים כגון קידום אתרים, פרסום ב-PPC ושיווק במדיה חברתית, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

אבל טרנספורמציה דיגיטלית היא לא רק טכנולוגיה ושיווק. זה גם על אימוץ מודלים ותהליכים עסקיים חדשים שיכולים לעזור לך לייעל את התפעול ולשפר את היעילות. זה עשוי לכלול אימוץ כלים מבוססי ענן, הטמעת אוטומציה וטכנולוגיות AI, או יצירת סביבת עבודה גמישה ומרוחקת יותר.

תפקידה של צדק מדיה בקהילה העסקית של באקה אל-גרביה

צדק מדיה ממלאת תפקיד קריטי בתמיכה בצמיחה ובהצלחה של עסקים בבאקה אל-גרביה והסביבה. כחברה מקומית לקידום אתרים, צדק מדיה מבינה את הצרכים והאתגרים הייחודיים העומדים בפני עסקים הפועלים בקהילה זו.

באמצעות מתן פתרונות שיווק דיגיטלי וקידום אתרים מותאמים אישית, צדק מדיה מסייעת לעסקים מכל הגדלים והענפים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגיע לקהל רחב יותר. זה, בתורו, יכול להוביל להגדלת המכירות וההכנסות, כמו גם שיפור הכרת המותג ונאמנות הלקוחות.

מעבר לעבודתה עם עסקים בודדים, לצדק מדיה תפקיד רחב יותר בתמיכה בקהילה העסקית המקומית. על ידי מתן משאבים והשכלה בנושאי שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, צדק מדיה מסייעת לעסקים להישאר מעודכנים בטרנדים ובשיטות העבודה הטובות ביותר בענף.

צדק מדיה משמשת גם כמחבר ומנחה, ועוזרת לעסקים לשתף פעולה ולהתחבר זה לזה כדי להשיג מטרות משותפות. זה יכול לכלול חיבור עסקים עם שותפים רלוונטיים, קידום אירועים ויוזמות מקומיות ומתן תמיכה והכוונה לגבי פעילות עסקית ואסטרטגיות צמיחה.

השקעה בעתיד: החזון של צדק מדיה

אנו בצדק מדיה מתחייבים לא רק לעזור לעסקים להצליח בהווה, אלא גם להשקיע בצמיחתם ובהצלחתם לטווח ארוך. החזון שלנו הוא להיות כוח מניע מאחורי הטרנספורמציה הדיגיטלית של הקהילה העסקית של באקה אל-גרביה, לעזור לעסקים למנף את הטכנולוגיות והאסטרטגיות העדכניות ביותר כדי להשיג את מטרותיהם.

  • להקדים את מגמות התעשייה:

    כדי להשיג חזון זה, אנו מבינים את החשיבות של להקדים את המגמות בתעשייה ולפתח כל הזמן את האסטרטגיות והטכנולוגיות שלנו. הצוות שלנו מוקדש לחינוך והכשרה מתמשכת, ומבטיח שאנחנו תמיד בחזית השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים.

    בנוסף, אנו בוחנים כל הזמן כלים וטכנולוגיות חדשות שיכולות לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. בין אם מדובר ביישום אסטרטגיות ה-SEO העדכניות ביותר או במינוף כלי ניתוח חדישים, אנו תמיד מחפשים דרכים לעזור ללקוחותינו להקדים את המתחרים.

  • שיתוף פעולה עם לקוחותינו:

    אנו גם מאמינים בחשיבות של עבודה צמודה עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם. אנו נוקטים בגישה שיתופית לכל פרויקט, בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי לפתח פתרונות מותאמים אישית העונים על הדרישות הספציפיות שלהם.

    שותפות זו משתרעת מעבר לפרויקט הראשוני, מכיוון שאנו ממשיכים לספק תמיכה והכוונה מתמשכת כדי לעזור ללקוחותינו להשיג הצלחה מתמשכת. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו, ומשמשים כיועץ ושותף מהימן לאורך המסע שלהם לעבר טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית.

  • מבט לעבר העתיד:

מסקנה: עתיד מזהיר לתקשורת צדק וללקוחותיה

לסיכום, צדק מדיה היא חברת קידום אתרים מומלצת מאוד בבאקה אל-גרביה, המעניקה לעסקים את הכלים והאסטרטגיות הדרושים להם כדי להצליח בעידן הדיגיטלי. עם התמקדות בקידום אתרים מקומי, פתרונות מותאמים אישית ותמיכה מתמשכת, אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להשיג הצלחה מתמשכת.

  • המשך צמיחה והצלחה:

    כאשר אנו מסתכלים לעבר העתיד, אנו נרגשים מהמשך הצמיחה וההצלחה של צדק מדיה ולקוחותינו. אנו מאמינים שעל ידי שמירה על מגמות התעשייה, שיתוף פעולה עם לקוחותינו והשקעה בהצלחתם ארוכת הטווח, נוכל לעזור להניע צמיחה כלכלית ופיתוח באזור.

  • בניית מערכות יחסים חזקות:

    בליבת ההצלחה שלנו היא המחויבות שלנו לבניית קשרים חזקים עם הלקוחות שלנו. אנו מאמינים כי על ידי עבודה צמודה עם לקוחותינו והבנת הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם, נוכל לפתח פתרונות מותאמים אישית שיענו באמת על הדרישות שלהם. על ידי שימוש כיועץ ושותף מהימן, אנו מסוגלים לעזור ללקוחותינו להשיג הצלחה וצמיחה מתמשכת.

  • שותף מהימן לעסק שלך:

    בין אם אתה סטארטאפ קטן או מיזם מבוסס, צדק מדיה יכולה לספק לך את הכלים והאסטרטגיות הדרושים לך כדי להתחרות בעידן הדיגיטלי. עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומחויבות לחינוך והכשרה מתמשכת, אנחנו מוכנים לעזור לך להשיג את המטרות שלך ולהצמיח את העסק שלך.

לסיכום, צדק מדיה בולטת כחברת קידום אתרים אמינה ומומלצת בבאקה אל-גרביה. עם רקורד של הצלחה, מומחיות בשיווק דיגיטלי ושביעות רצון לקוחות, עסקים המבקשים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם צריכים לשקול שיתוף פעולה עם צדק מדיה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

מה ההבדל בין ppc ל seo?

תשלום לפי קליק (PPC) ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הן שתי אסטרטגיות שיווק דיגיטלי פופולריות המשמשות להנעת תנועה לאתרים. פוסט זה בבלוג בוחן את ההבדלים בין

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner