חברת קידום אתרים מומלצת באשקלון צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

צדק מדיה, חברת קידום אתרים מובילה באשקלון, מספקת שירותי קידום אתרים יוצאי דופן לעסקים מקומיים ובינלאומיים. גלה כיצד הם יכולים לשפר את הנוכחות המקוונת שלך ולהגביר את הצלחת העסק שלך.

הקדמה: ברוכים הבאים ל"צדק מדיה".

האם אתה מחפש חברת קידום אתרים אמינה ויעילה שתעזור להגביר את הנוכחות שלך באינטרנט? אל תחפשו רחוק יותר מצדק מדיה, הממוקמת בעיר החוף היפה אשקלון. כסוכנות קידום אתרים מובילה בישראל, אנו מתמחים בסיוע לעסקים בכל הגדלים להגביר את הנראות שלהם ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. צוות המומחים שלנו מוקדש לספק שירותי SEO מהשורה הראשונה שעוזרים לעסק שלך להתבלט בנוף דיגיטלי צפוף.

אנו בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי ולכן אנו מציעים פתרונות SEO מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתה מחפש לשפר את דירוג החיפוש של האתר שלך, להגביר את הנראות המקוונת שלך, או להביא תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך, יש לנו את הניסיון והמומחיות לעזור לך להשיג את המטרות שלך. אנו מתגאים ביכולתנו לספק תוצאות העולות על הציפיות של לקוחותינו תוך שמירה על התקציבים שלהם.

אנו מאמינים שקידום אתרים אינו רק על דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש, אלא גם על מתן חווית משתמש חיובית למבקרים באתר שלך. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה הוליסטית לקידום אתרים, תוך התמקדות בכל דבר, החל מאופטימיזציה בעמוד ויצירת תוכן ועד לבניית קישורים ושיווק במדיה חברתית. המטרה שלנו היא לעזור לך לבנות נוכחות מקוונת חזקה שמניעה תנועה, מייצרת לידים ובסופו של דבר מגדילה את העסק שלך.

אנו מבינים שעולם קידום אתרים יכול להיות מורכב ומשתנה ללא הרף, וזו הסיבה שאנו נשארים מעודכנים בטרנדים האחרונים ובשיטות העבודה המומלצות. צוות מומחי ה-SEO שלנו הוא בעל ניסיון של שנים בתעשייה והוא לומד ומסתגל כל הזמן לטכנולוגיות וטכניקות חדשות. אנו נוקטים בגישה מונעת נתונים לקידום אתרים, מנתחים מדדים ומעקב אחר תוצאות כדי להבטיח שהאסטרטגיות שלנו יעילות ומספקות את החזר ה-ROI המגיע ללקוחותינו.

מדוע קידום אתרים חשוב לעסקים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, חיוני שהעסק שלך יהיה קל לגילוי מקוון. זה המקום שבו SEO נכנס לתמונה.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). על ידי שיפור דירוגי החיפוש של האתר שלך, תוכל להגביר את הנראות שלך, למשוך יותר תנועה לאתר שלך, ובסופו של דבר לייצר יותר לידים ומכירות.

אחד היתרונות העיקריים של קידום אתרים הוא שזוהי דרך חסכונית להניע תנועה ממוקדת לאתר שלך. בניגוד לפרסום בתשלום, שעלול להיות יקר ואולי לא תמיד מספק את התוצאות הרצויות, קידום אתרים עוזר לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן אקטיבי את המוצרים או השירותים שאתה מציע.

בנוסף להנעת תנועה ויצירת לידים, SEO יכול גם לעזור לך לבנות מודעות ואמינות למותג. כאשר האתר שלך מופיע בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש, הוא שולח מסר לצרכנים שהעסק שלך אמין וסמכותי. זה יכול לעזור לך לבסס מוניטין חיובי בענף שלך ולמשוך יותר לקוחות לאורך זמן.

היבט חשוב נוסף של SEO הוא שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. אמנם זה עשוי לקחת קצת זמן לראות תוצאות, אבל היתרונות של קידום אתרים יכולים להימשך שנים קדימה. על ידי אופטימיזציה עקבית של האתר והתוכן שלך, תוכל לשמור על דירוג החיפוש שלך ולהמשיך למשוך תנועה ולייצר לידים לאורך זמן.

"הרוטב הסודי": מה גורם לתקשורת צדק לבלוט?

כשזה מגיע לקידום אתרים, יש הרבה חברות שמציעות את השירותים שלהן. אז מה גורם לצדק מדיה לבלוט מהקהל? התשובה טמונה בגישה הייחודית שלהם ובמחויבותם לספק תוצאות עבור לקוחותיהם.

אחד הגורמים המרכזיים שמייחדים את צדק מדיה הוא ההתמקדות שלהם באסטרטגיות מונעות נתונים. במקום להסתמך על ניחושים או הנחות, הם משתמשים בנתונים וניתוחים כדי להנחות את מאמצי ה-SEO שלהם. על ידי ניתוח התנהגות משתמשים, מגמות חיפוש ומדדי מפתח אחרים, הם מסוגלים לזהות את האסטרטגיות היעילות ביותר עבור כל לקוח בנפרד.

גורם נוסף שמבליט את צדק מדיה הוא מסירותם לשקיפות ולתקשורת. הם מבינים ש-SEO יכול להיות מורכב וטכני, והם שמים בראש סדר העדיפויות להסביר את האסטרטגיות והתוצאות שלהם בשפה פשוטה שהלקוחות שלהם יכולים להבין. הם גם מספקים עדכונים ודוחות שוטפים כדי לעדכן את לקוחותיהם ולהיות מעורבים לאורך התהליך.

צדק מדיה מתגאים גם בגישה המותאמת שלהם לקידום אתרים. במקום להשתמש בגישה מתאימה לכולם, הם לוקחים את הזמן כדי להבין את הצרכים והיעדים העסקיים הייחודיים של כל לקוח. זה מאפשר להם להתאים את האסטרטגיות שלהם לכל לקוח בנפרד, ולהבטיח שהם מקבלים את פתרונות ה-SEO היעילים ביותר עבור המצב הספציפי שלו.

בנוסף לגישה מונעת הנתונים והאסטרטגיות המותאמות שלהם, צדק מדיה בולטים גם במומחיות ובניסיון שלהם בתחום קידום אתרים. הצוות שלהם מורכב מאנשי מקצוע ותיקים עם ניסיון של שנים בתעשייה. הם נשארים מעודכנים במגמות ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר, והם כל הזמן משכללים את האסטרטגיות שלהם כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור הלקוחות שלהם.

מבט על אסטרטגיות קידום אתרים מוכחות של צדק מדיה

הגישה של צדק מדיה לקידום אתרים מבוססת על שילוב של מומחיות טכנית והבנה מעמיקה של אופן הפעולה של מנועי החיפוש. הם משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט של לקוחותיהם, כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף, בניית קישורים ויצירת תוכן.

מחקר מילות מפתח הוא חלק קריטי באסטרטגיית ה-SEO של צדק מדיה. הם משתמשים בכלים מתקדמים למחקר מילות מפתח כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ועתירות התנועה עבור אתר האינטרנט של כל לקוח. זה עוזר להם לבצע אופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר כך שיתאימו טוב יותר למונחי החיפוש שבהם משתמשים לקוחות פוטנציאליים כדי למצוא עסקים כמו שלהם.

אופטימיזציה בעמוד היא מרכיב מרכזי נוסף באסטרטגיית ה-SEO של צדק מדיה. הם מנתחים בקפידה את אתר האינטרנט של כל לקוח כדי להבטיח שהוא בנוי בצורה שקל למנועי החיפוש להבין. הם מבצעים אופטימיזציה של כותרות עמודים, תיאורי מטא ואלמנטים אחרים כדי להבטיח שהם משקפים במדויק את התוכן בדף ומשלבים את מילות המפתח הממוקדות.

בניית קישורים היא היבט חשוב נוסף באסטרטגיית ה-SEO של צדק מדיה. הם פועלים לבניית קישורים איכותיים ורלוונטיים לאתרי הלקוחות שלהם מאתרים מהימנים אחרים. זה עוזר לשפר את הסמכות והנראות של האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

יצירת תוכן היא גם חלק קריטי באסטרטגיית ה-SEO של צדק מדיה. הם עובדים עם לקוחותיהם על מנת לפתח תוכן איכותי ומרתק, המותאם למנועי חיפוש ופונה לקהל היעד שלהם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים וסוגים אחרים של תוכן שעוזרים לבסס את הלקוח כסמכות בענף שלו ולמשוך יותר תנועה לאתר שלו.

עדויות לקוחות: שמע את זה מלקוחות מרוצים

בצדק מדיה שביעות רצון הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. הם עזרו למספר רב של עסקים באשקלון ומחוצה לה לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולמשוך לקוחות נוספים באמצעות אסטרטגיות SEO יעילות. אבל אל תסתפק במילה שלהם – שמע מכמה מהלקוחות המרוצים שלהם.

לקוח אחד, בעל עסק קטן באשקלון, נאבק למשוך לקוחות חדשים דרך האתר שלו. הם פנו ל-Tedek Media לעזרה בקידום אתרים, ותוך מספר חודשים בלבד הם ראו עלייה משמעותית בתנועה ובנראות באינטרנט. הבעלים התרשם מהמקצועיות והמומחיות של צדק מדיה ואמר כי הם מרגישים שותפים אמיתיים להצלחתם העסקית.

לקוח אחר, ארגון גדול יותר בתעשיית הבריאות והבריאות, עבד בעבר עם חברות קידום אתרים אחרות מבלי לראות את התוצאות להן קיוו. הם היססו לנסות שוב, אבל החליטו לתת צ'אנס לצדק מדיה. הם היו נרגשים מהתוצאות – לא רק שהתנועה באתר שלהם גדלה, אלא שהם גם ראו שיפור בדירוג מנועי החיפוש ובמוניטין המקוון הכולל שלהם. הם שיבחו את הגישה האישית של צדק מדיה ותשומת הלב לפרטים.

איך צדק מדיה מתעדכן במגמות קידום אתרים?

ב-Tedek Media, הישארות מעודכנת במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות היא חיונית למתן שירותים באיכות גבוהה ללקוחות. הם מבינים שקידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, והם מחויבים לעמוד בקצב של התפתחויות חדשות ושינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש.

אחת הדרכים שבהן צדק מדיה מתעדכנת במגמות SEO היא השתתפות קבועה בכנסים ואירועים בתעשייה. זה מאפשר לצוות שלהם ליצור קשר עם אנשי מקצוע אחרים בתחום, לקבל תובנות ונקודות מבט חדשות ולהישאר מעודכן לגבי המגמות והאסטרטגיות העדכניות ביותר.

כמו כן, חברי הצוות של צדק מדיה הם קוראים נלהבים של בלוגים, ניוזלטרים ופרסומים נוספים בתעשייה. הם תמיד מחפשים מידע ורעיונות חדשים שיכולים לעזור להם לשפר את השירותים שלהם ולשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם.

גורם מרכזי נוסף להצלחת צדק מדיה הוא מחויבותם לחינוך והכשרה מתמשכת. הם משקיעים בהדרכות קבועות ובהזדמנויות לפיתוח מקצועי עבור חברי הצוות שלהם, ומבטיחים שהם תמיד מעודכנים בטכניקות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר.

פתרונות מותאמים אישית לצרכים העסקיים הייחודיים שלך

בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם יעדים, אתגרים וקהל יעד ספציפיים משלו. זו הסיבה שהם לא מאמינים בגישה חד-משמעית לקידום אתרים. במקום זאת, הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכיו ולמטרותיו האישיות.

השלב הראשון בתהליך זה הוא ייעוץ מקיף, במהלכו חברי הצוות של צדק מדיה מקדישים את הזמן כדי להכיר את העסק שלך, הענף שלך וקהל היעד שלך. הם משתמשים במידע זה כדי לפתח הבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים הייחודיים שלך.

בהתבסס על הבסיס הזה, הצוות של צדק מדיה מפתח אסטרטגיית SEO מותאמת אישית שנועדה לעזור לך להשיג את המטרות הספציפיות שלך. בין אם אתה מחפש לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להגדיל את תנועת האתר שלך או להגביר את המכירות המקוונות שלך, הם יעבדו איתך כדי ליצור תוכנית המותאמת לצרכים הייחודיים של העסק שלך.

לאורך כל התהליך, הצוות של צדק מדיה שומר על גמישות והתאמה, מבצע התאמות ומכוונן את האסטרטגיה לפי הצורך בהתאם למשוב ולתוצאות שלכם. הם מבינים שעולם ה-SEO משתנה ללא הרף, והם מחויבים להישאר בטופ של הטרנדים והשיטות המומלצות העדכניות ביותר כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

צוות התקשורת של צדק: הכירו את המומחים

ב-Tedek Media, הם גאים בצוות של מומחי SEO מנוסים ובקיאים שמתלהבים לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. כל אחד מחברי הצוות מביא סט ייחודי של מיומנויות ומומחיות לשולחן, המאפשר להם לספק ללקוחותיו את השירות והתוצאות הטובות ביותר.

אחד מחברי המפתח בצוות צדק מדיה הוא המייסד והמנכ"ל, אבי צדק. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתעשיית השיווק הדיגיטלי, אבי יש הבנה עמוקה של SEO ומה נדרש כדי לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. הוא גם שותף מוסמך של Google, מה שאומר שיש לו רקורד מוכח של מתן תוצאות ללקוחותיו.

חברה חשובה נוספת בצוות היא יעל צדק, המכהנת כסגנית נשיא החברה. יעל מביאה לשולחן ניסיון עשיר בניהול פרויקטים וקשרי לקוחות, ומסייעת להבטיח את מענה לצרכיו של כל לקוח ומעבר לציפיותיו.

בנוסף לאבי ויעל, צוות צדק מדיה כולל עוד מספר אנשי מקצוע מנוסים, ביניהם מומחי SEO, כותבי תוכן, מפתחי אתרים ועוד. יחד, הם עובדים ללא לאות כדי להתעדכן בטרנדים האחרונים ובשיטות העבודה המומלצות בקידום אתרים, ומבטיחים שהלקוחות שלהם יקבלו תמיד את השירות והתוצאות הטובות ביותר.

מה שמייחד את צוות צדק מדיה הוא התשוקה שלהם למה שהם עושים. הם לא רק מומחי SEO; הם אנשים שבאמת אכפת להם לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. הם לוקחים את הזמן כדי להכיר את הצרכים והיעדים הייחודיים של כל לקוח, והם פועלים ללא לאות כדי לעזור להם להגיע להצלחה.

חבילות משתלמות: קידום אתרים איכותי מבלי לשבור את הכיס

בצדק מדיה מבינים שלא לכל עסק יש תקציב ענק לבזבז על קידום אתרים. זו הסיבה שהם מציעים מגוון של חבילות קידום אתרים במחיר סביר שנועדו לספק תוצאות מבלי לשבור את הכיס.

החבילות שלהם מותאמות לצרכים של עסקים בכל הגדלים והענפים, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים גדולים. בין אם אתה מחפש לשפר את קידום האתרים המקומי שלך, לבנות את המותג שלך באינטרנט או להגדיל את תעבורת האתר שלך, לצדק מדיה יש חבילה שמתאימה לך.

אחד הדברים שמייחדים את צדק מדיה מחברות קידום אתרים אחרות הוא המחויבות שלהם לשקיפות. הם מאמינים שללקוחותיהם מגיע לדעת בדיוק על מה הם משלמים ואיזה סוג של תוצאות הם יכולים לצפות. זו הסיבה שהם מספקים דוחות וניתוחים מפורטים המאפשרים ללקוחותיהם לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולראות את ההשפעה של מאמצי ה-SEO שלהם.

דבר נוסף שמייחד את צדק מדיה הוא ההתמקדות שלהם באיכות. הם לא מאמינים בחיתוך פינות או בשימוש בטקטיקות של כובע שחור כדי להשיג תוצאות מהירות. במקום זאת, הם משתמשים באסטרטגיות SEO מוכחות, אתיות שהוכחו כמספקות תוצאות לטווח ארוך.

למרות המחויבות שלהם לאיכות, חבילות ה-SEO של צדק מדיה עדיין זולות להפליא. הם מבינים שלכל עסק יש תקציב שונה, והם עובדים עם הלקוחות שלהם כדי למצוא חבילה שמתאימה לצרכיהם ולתקציב שלהם.

מסקנה: העתיד של העסק שלך מתחיל עם צדק מדיה

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק. בין אם אתה עסק מקומי קטן או תאגיד גדול, קידום אתרים הוא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק המקוון שלך. ובכל הנוגע לקידום אתרים, צדק מדיה היא החברה לסמוך עליה.

  • מומחיות וניסיון:
    עם ניסיון של שנים בתעשייה וצוות מומחים שמתלהב מקידום אתרים, לצדק מדיה יש את הידע והכישורים לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט. הם נשארים מעודכנים במגמות ובטכניקות SEO העדכניות ביותר כדי להבטיח שהלקוחות שלהם תמיד מקדימים את המתחרים.
  • פתרונות בהתאמה אישית:
    בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי. לכן הם מציעים פתרונות מותאמים אישית שנועדו לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח. הם לוקחים את הזמן כדי להבין את העסק שלך ואת היעדים שלך, והם עובדים איתך כדי לפתח אסטרטגיית SEO שתעזור לך להשיג את המטרות הללו.
  • חבילות משתלמות:
    אחד הדברים הטובים ביותר ב-Tedek Media הוא המחויבות שלהם למחיר סביר. הם מאמינים שלכל עסק צריכה להיות גישה לשירותי SEO איכותיים, ללא קשר לתקציב שלו. זו הסיבה שהם מציעים מגוון חבילות זולות אשר נועדו להתאים לצרכים ולתקציבים של עסקים בכל הגדלים.

לסיכום, צדק מדיה היא חברת קידום אתרים מומלצת מאוד באשקלון שמביאה באופן עקבי תוצאות יוצאות דופן. הגישה המקיפה והמסירות שלהם לשביעות רצון הלקוחות הופכות אותם לבחירה מצוינת עבור עסקים המבקשים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

כיצד עסקים יכולים למנף מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות לקידום טוב יותר וניהול מוניטין מקוון?

מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות יכולים להיות כלים רבי עוצמה לעסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם. פוסט זה בבלוג יבדוק כיצד עסקים יכולים למנף שירותים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner