חברת קידום אתרים מומלצת באור עקיבא צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

במאמר זה אנו בוחנים את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מומלצת ביותר שבסיסה באור עקיבא, ישראל, ואת השירותים השונים שהם מציעים כדי לסייע לעסקים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגדיל את התנועה לאתר.

הקדמה: מדוע קידום אתרים חשוב לעסקים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. מכיוון שיותר ויותר צרכנים פונים לאינטרנט כדי לחפש מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להבטיח שהאתר שלהם יופיע בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). כאן נכנס לתמונה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

קידום אתרים הוא הנוהג של אופטימיזציה של האתר והתוכן המקוון שלך כדי לשפר את הנראות והדירוג שלו במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. על ידי יישום אסטרטגיות SEO שונות, עסקים יכולים למשוך יותר תנועה אורגנית לאתר שלהם, להגביר את הנראות המקוונת שלהם, ובסופו של דבר להגדיל יותר מכירות והכנסות.

אחד היתרונות העיקריים של קידום אתרים הוא שהוא יכול לספק החזר גבוה על ההשקעה (ROI) לעסקים. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, שעלולות להיות יקרות ולהביא לתוצאות בלתי צפויות, קידום אתרים הוא אסטרטגיה ארוכת טווח שיכולה לספק זרם קבוע של תנועה ולידים לאורך זמן. בנוסף, SEO מאפשר לעסקים למקד מילות מפתח וביטויים ספציפיים הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלהם, מה שמבטיח שהם מגיעים רק ללידים המתאימים ביותר.

"האם אני באמת צריך חברת קידום אתרים?"

אם אתה בעל עסק, אולי אתה תוהה אם אתה באמת צריך לשכור חברת קידום אתרים כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. אחרי הכל, יש הרבה משאבים זמינים באינטרנט שיכולים לעזור לך ללמוד את היסודות של SEO וליישם כמה אסטרטגיות פשוטות בעצמך. עם זאת, ישנן מספר סיבות מדוע לרוב כדאי לעבוד עם חברת קידום אתרים מנוסה, במיוחד אם אתם מחפשים להשיג תוצאות משמעותיות.

  • מומחיות וניסיון:

    אחד היתרונות העיקריים בעבודה עם חברת קידום אתרים הוא שיש לה את המומחיות והניסיון הדרושים ליצירת אסטרטגיות קידום אתרים יעילות. קידום אתרים הוא תחום מורכב ומשתנה ללא הרף, ויכול להיות לעסקים קשה להישאר מעודכנים בשיטות העבודה והטכניקות העדכניות ביותר. על ידי עבודה עם חברת קידום אתרים, אתה יכול לנצל את הידע והניסיון שלה כדי ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים והיעדים הייחודיים של העסק שלך.

  • זמן ומשאבים:

    הטמעת אסטרטגיית SEO יעילה עשויה להיות גוזלת זמן, במיוחד אם אינך מכיר את התהליך. בעבודה עם חברת קידום אתרים, תוכלו לפנות זמן ומשאבים משלכם כדי להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלכם, בעוד שחברת קידום אתרים דואגת לפרטים הטכניים. זה יכול להיות מועיל במיוחד לעסקים קטנים או סטארטאפים שאולי אין להם צוות שיווק ייעודי.

  • גישה לכלים ומשאבים:

    יתרון נוסף בעבודה עם חברת קידום אתרים הוא שיש לה גישה למגוון רחב של כלים ומשאבים שיכולים לעזור לשפר את מאמצי ה-SEO שלך. לדוגמה, חברות קידום אתרים רבות משתמשות בתוכנות ניתוח מתקדמות כדי לעקוב אחר תנועת האתר והתנהגות המשתמשים, שיכולות לספק תובנות חשובות כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר שלך לתוצאות טובות יותר. בנוסף, לחברות קידום אתרים עשויות להיות קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בתעשייה, כגון מפתחי אתרים או יוצרי תוכן, שיכולים לעזור לשפר את הנוכחות המקוונת הכוללת שלך.

צדק מדיה: סקירה קצרה

צדק מדיה היא חברת קידום אתרים הממוקמת באור עקיבא, ישראל, המתמחה בסיוע לעסקים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ואת הדירוג במנועי החיפוש. החברה, שנוסדה בשנת 2018, צברה במהירות מוניטין של מתן שירותי קידום אתרים איכותיים לעסקים בכל הגדלים, החל מסטארט-אפים ועד ארגונים מבוססים.

ב-Tedek Media, הצוות מחויב להישאר מעודכן במגמות קידום אתרים ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר, על מנת לספק ללקוחות את האסטרטגיות היעילות ביותר להשגת מטרותיהם. החברה נוקטת בגישה אישית לקידום אתרים, עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלו, ומפתחת אסטרטגיות מותאמות אישית כדי לענות על צרכים אלה.

אחת מנקודות החוזק המרכזיות של צדק מדיה היא ההתמקדות בתוכן איכותי. צוות הכותבים והעורכים המיומנים של החברה עובדים יחד על מנת ליצור תוכן משכנע ואינפורמטיבי המותאם הן למנועי החיפוש והן לחוויית המשתמש. גישה זו עוזרת להניע תנועה אורגנית לאתרי האינטרנט של לקוחות, ובמקביל מספקת מידע רב ערך ללקוחות פוטנציאליים.

בנוסף ליצירת תוכן, צדק מדיה מציעה מגוון רחב של שירותי קידום אתרים, לרבות מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בעמוד, בניית קישורים וקידום אתרים מקומי. צוות המקצוענים המנוסים של קידום אתרים של החברה יש הבנה עמוקה של איך מנועי החיפוש עובדים, והם מסוגלים להשתמש בידע זה כדי ליצור אסטרטגיות יעילות לשיפור הדירוג של לקוחות במנועי החיפוש.

אסטרטגיות SEO מותאמות לעסק שלך

אנו בצדק מדיה מאמינים כי כל עסק הוא ייחודי, ולכן דורש גישה מותאמת אישית לקידום אתרים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל אחד מלקוחותינו כדי להבין את המטרות והצרכים הספציפיים שלו, ולפתח אסטרטגיות מותאמות כדי לענות על הצרכים הללו. גישה זו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו את שירותי ה-SEO האפקטיביים והיעילים ביותר שאפשר.

צוות אנשי ה-SEO המנוסים שלנו מתחיל בביצוע ניתוח יסודי של אתר האינטרנט והנוכחות המקוונת של כל לקוח. אנו משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לזהות תחומים לשיפור, כולל מחקר מילות מפתח, ניתוח מתחרים וביקורת אתרים. ניתוח זה עוזר לנו לפתח הבנה מפורטת של החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של כל לקוח, ומאפשר לנו ליצור אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המותאמת לצרכיו הספציפיים.

ברגע שיש לנו הבנה ברורה של המטרות והצרכים של הלקוח שלנו, אנו מפתחים אסטרטגיית SEO מותאמת אישית שנועדה להשיג את המטרות הללו. אסטרטגיה זו עשויה לכלול מגוון טכניקות, כגון אופטימיזציה בדף, בניית קישורים, SEO מקומי ויצירת תוכן. אנו גם מקדישים תשומת לב רבה למגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר, על מנת להבטיח שהאסטרטגיות שלנו יעילות ועדכניות.

אנו בצדק מדיה מאמינים שתקשורת היא המפתח להצלחת כל קמפיין SEO. לכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח שלנו כדי לעדכן אותו ולערוך אותו לאורך כל התהליך. אנו מספקים עדכונים שוטפים על ההתקדמות שלנו, ותמיד זמינים לענות על שאלות ולספק הדרכה.

הנעת תנועה אורגנית באמצעות תוכן איכותי

אנו בצדק מדיה מאמינים שתוכן איכותי הוא אבן היסוד של כל קמפיין SEO מצליח. לכן אנו שמים דגש חזק על יצירת תוכן כחלק משירותי ה-SEO שלנו. על ידי יצירת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ומרתק, אנו יכולים לא רק להניע תנועה אורגנית לאתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו, אלא גם לבסס אותם כמובילי מחשבה בתעשיות שלהם.

תהליך יצירת התוכן שלנו מתחיל בהבנה עמוקה של קהל היעד של לקוחותינו. אנו עורכים מחקר מקיף כדי לזהות את הנושאים והנושאים הרלוונטיים והמעניינים ביותר לקהל היעד שלהם, ומפתחים אסטרטגיית תוכן שתואמת את תחומי העניין הללו. זה מבטיח שהתוכן שאנחנו יוצרים לא רק איכותי, אלא גם מאוד רלוונטי ומושך לקהל היעד של לקוחותינו.

ברגע שיש לנו אסטרטגיית תוכן ברורה, אנו מתחילים בתהליך יצירת התוכן עצמו. צוות הכותבים והעורכים המנוסים שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבטיח שהתוכן שאנו יוצרים לא רק אינפורמטיבי ומרתק, אלא גם מתיישב עם הקול והמסרים של המותג שלהם. כמו כן, אנו מקדישים תשומת לב רבה לגורמי קידום אתרים בעמוד, כגון שימוש במילות מפתח וקישור פנימי, כדי להבטיח שהתוכן מותאם למנועי החיפוש.

אופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש

אנו ב-Tedek Media מבינים שחווית משתמש היא גורם קריטי להצלחת SEO. לכן אנו שמים דגש חזק על אופטימיזציה של אתרי האינטרנט של לקוחותינו לחווית משתמש כחלק משירותי ה-SEO שלנו. על ידי הבטחת האתרים של הלקוחות שלנו קלים לשימוש, לנווט וליצירת מעורבות איתם, אנו יכולים לא רק לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהם, אלא גם להביא יותר תנועה והמרות.

אחד המרכיבים המרכזיים באופטימיזציה של אתר לחוויית משתמש הוא היענות לניידים. מכיוון שיותר ויותר משתמשים ניגשים לאתרים במכשירים הניידים שלהם, חיוני שאתרים נועדו להיות ידידותיים לנייד. בצדק מדיה, אנו מבטיחים שאתרי האינטרנט של לקוחותינו מותאמים באופן מלא למכשירים ניידים, עם עיצוב רספונסיבי, זמני טעינה מהירים וניווט קל.

גורם חשוב נוסף באופטימיזציה של אתר לחוויית משתמש הוא מהירות הדף. זמני טעינה איטיים יכולים להוביל לשיעורי יציאה גבוהים מדף הכניסה ולמעורבות ירודה של משתמשים, מה שעלול להשפיע לרעה על דירוג מנועי החיפוש. זו הסיבה שאנו פועלים לאופטימיזציה של אתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו לזמני טעינה מהירים, על ידי אופטימיזציה של תמונות, הקטנת גודל העמודים ויישום מטמון וטכניקות אחרות לשיפור הביצועים.

לבסוף, אנו שמים דגש חזק על עיצוב ופריסה של אתרים, ומבטיחים שאתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו יהיו קלים לניווט ומושכים את המשתמשים. מתפריטי ניווט ברורים ותמציתיים ועד לתוכן חזותי מרתק ותוכן מולטימדיה, אנו פועלים ליצירת חווית אתר אינטרנט אינפורמטיבית ומהנה למשתמשים.

הכוח של קידום אתרים מקומי: חיבור לקהל אור עקיבא שלך

קידום אתרים מקומי הוא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית קידום אתרים מוצלחת, במיוחד עבור עסקים המשרתים אזור גיאוגרפי ספציפי. עם עליית החיפוש בנייד והחשיבות הגוברת של ביקורות וספריות מקוונות, חיוני שעסקים יבצעו אופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלהם עבור מחפשים מקומיים. אנו בצדק מדיה מתמחים בסיוע לעסקים באור עקיבא להתחבר לקהל היעד שלהם באמצעות אסטרטגיות קידום אתרים מקומיות יעילות.

אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי:

אחד המרכיבים החשובים ביותר של SEO מקומי הוא אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי (GMB). זה כולל הבטחה שפרטי העסק שלך (כגון כתובת, מספר טלפון ושעות פעילות) מדויקים ועדכניים, כמו גם הוספת תמונות באיכות גבוהה ומענה לביקורות של לקוחות. על ידי אופטימיזציה של רישום ה-GMB שלך, תוכל לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות ולהגדיל את הסיכויים להימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים באור עקיבא.

  • מחקר מילות מפתח מקומי:

    היבט חשוב נוסף של קידום אתרים מקומי הוא ביצוע מחקר מילות מפתח כדי לזהות את מונחי החיפוש שבהם קהל היעד שלך משתמש כדי למצוא עסקים כמו שלך באור עקיבא. על ידי מיקוד למילות מפתח אלו בתוכן האתר שלך, במטא תיאורים ובנכסים מקוונים אחרים, תוכל לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות ולמשוך יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.

  • בניית ציטוטים מקומיים:

    בנוסף לאופטימיזציה של רישום ה-GMB שלך ומיקוד למילות מפתח מקומיות, בניית ציטוטים מקומיים (או אזכורים של שם העסק שלך, כתובת ומספר טלפון באתרים אחרים) יכולה גם לעזור לשפר את דירוג החיפוש המקומי שלך. זה כולל רישום העסק שלך בספריות מקומיות, כגון Yelp ודפי זהב, כמו גם ספריות ואתרי ביקורות ספציפיים לתעשייה. על ידי בניית רשת חזקה של ציטוטים מקומיים, תוכל לשפר את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר לקוחות מקומיים לעסק שלך באור עקיבא.

מדידת הצלחת SEO: ניתוח ודיווח

ב-Tedek Media, אנו מאמינים שמדידת הצלחת מאמצי ה-SEO שלך חיונית להבנת ההשפעה של אסטרטגיות השיווק שלך וקבלת החלטות מונעות נתונים לעתיד. זו הסיבה שאנו מציעים שירותי ניתוח ודיווח מקיפים כדי לעזור ללקוחותינו לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולקבל החלטות מושכלות לגבי מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים.

אחד המדדים המרכזיים שאנו עוקבים אחריהם הוא תנועה אורגנית, או מספר המבקרים שמגיעים לאתר שלך דרך תוצאות חיפוש אורגניות. על ידי מעקב אחר התנועה האורגנית שלך לאורך זמן, נוכל לזהות מגמות ודפוסים בביצועי האתר שלך ולבצע התאמות באסטרטגיות SEO שלך לפי הצורך.

מדד חשוב נוסף שאנו עוקבים אחריהם הוא דירוג מילות מפתח, או היכן האתר שלך מדורג בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מילות המפתח שלך. על ידי מעקב אחר דירוג מילות המפתח שלך, נוכל לזהות אילו מילות מפתח מובילות את התנועה הגדולה ביותר לאתר שלך ולבצע התאמות בתוכן ובאסטרטגיות האופטימיזציה שלך כדי לשפר את הדירוג שלך לאורך זמן.

בנוסף למדדים הללו, אנו עוקבים גם אחר מדדי ביצועים מרכזיים אחרים (KPIs), כגון שיעור יציאה מדף כניסה, זמן באתר ושיעור המרה. על ידי ניתוח KPIs אלו, נוכל לקבל הבנה מעמיקה יותר של חווית המשתמש באתר שלך ולזהות אזורים לשיפור שיכולים לעזור לך למשוך ולשמר לקוחות נוספים לאורך זמן.

עדויות לקוחות: מה אחרים אומרים על צדק מדיה?

אנו בצדק מדיה מתגאים במתן שירותי SEO יוצאי דופן ללקוחותינו באור עקיבא ומחוצה לה. אבל אל תסתפק במילה שלנו – הנה מה שיש לחלק מהלקוחות שלנו לומר על העבודה איתנו:

"אני עובד עם צדק מדיה כבר יותר משנה, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאות. הצוות שלהם ידע, מגיב ותמיד עושה מעל ומעבר כדי לעזור לנו להשיג את יעדי ה-SEO שלנו. הודות למאמצים שלהם , ראינו עלייה משמעותית בתנועה אורגנית ובלידים, שהשפיעה לטובה על העסק שלנו. אני ממליץ בחום על צדק מדיה לכל מי שמחפש שירותי קידום אתרים יעילים ובמחיר סביר". – רייצ'ל, בעלת עסק מקומי

"צדק מדיה שינתה משחק עבור הנוכחות המקוונת שלנו. הם עזרו לנו לשפץ את האתר שלנו, לבצע אופטימיזציה של התוכן שלנו ולשפר את דירוג החיפוש שלנו, מה שהביא לעלייה ניכרת בתנועת האתר שלנו ובהמרות. הצוות שלהם מקצועי, אמין, ואכפת לו באמת מההצלחה שלנו. אני בהחלט ממליץ על צדק מדיה לכל מי שרוצה לשפר את אסטרטגיות ה-SEO שלו." – דוד, מנהל שיווק של חברה מקומית

אלו הן רק כמה דוגמאות למשוב החיובי שקיבלנו מהלקוחות שלנו. אנו גאים במתן אסטרטגיות SEO מותאמות אישית ויעילות כדי לעזור ללקוחותינו להשיג את יעדי השיווק שלהם. הצוות שלנו מחויב להישאר מעודכן במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר, ואנו מחויבים לספק שירות לקוחות יוצא דופן בכל שלב של הדרך.

מסקנה: בחירת מדיה של צדק לצרכי SEO שלך

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים אמינה ויעילה באור עקיבא, צדק מדיה היא הדרך ללכת. צוות המומחים שלנו מוקדש לעזור לעסק שלך לצמוח ולהצליח באינטרנט באמצעות אסטרטגיות SEO מותאמות אישית ומונחות נתונים.

אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, וזו הסיבה שאנו מקדישים זמן להכיר את המטרות והצרכים הספציפיים שלך לפני יצירת תוכנית מותאמת אישית המתאימה לתקציב שלך. ההתמקדות שלנו בתוכן איכותי, חווית משתמש וקידום אתרים מקומי מבטיחה שהאתר שלך לא רק מושך יותר תנועה, אלא גם ממיר את התנועה הזו ללקוחות נאמנים.

אנו בצדק מדיה מתגאים בשקיפות ובתקשורת שלנו עם לקוחותינו. אנו מספקים דוחות קבועים כדי לעדכן אותך בהתקדמות האתר שלך, ואנחנו תמיד זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שיש לך.

לסיכום, צדק מדיה מתגלה כבחירה מובילה עבור עסקים המחפשים פתרונות קידום אתרים יעילים באור עקיבא, עם מגוון השירותים המקיף שלהם, הצוות המקצועי והרקורד המוכח של הצלחה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

קמפיינים בפייסבוק

קמפיינים בפייסבוק הם דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים. חשוב לפתח אסטרטגיה ולהבין את המדדים המעורבים על מנת להצליח. מאמר זה ידון במרכיבים המרכזיים של קמפיין

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner