חברת קידום אתרים מומלצת באום אל-פחם צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מהשורה הראשונה שבסיסה באום אל-פחם, המספקת לעסקים פתרונות יעילים להגברת הנוכחות המקוונת שלהם ולייצר יותר לידים.

מבוא: החשיבות של SEO בנוף הדיגיטלי של היום

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט כדי לחקור מוצרים ושירותים, חיוני שהעסק שלך יהיה קל למצוא באינטרנט. כאן נכנס לתמונה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). קידום אתרים הוא התרגול של אופטימיזציה של האתר שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח וביטויים רלוונטיים. על ידי שיפור הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש, תוכל להגדיל את התנועה לאתר שלך, ליצור לידים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.

קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, כאשר מנועי חיפוש כמו גוגל מעדכנים באופן קבוע את האלגוריתמים שלהם כדי לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות והשימושיות ביותר. ככזה, חשוב לעבוד עם חברת קידום אתרים מנוסה שתישאר מעודכנת במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתעשייה. כאן נכנסת לתמונה צדק מדיה. כחברת קידום אתרים מובילה שבסיסה באום אל-פחם, לצדק מדיה יש את המומחיות והניסיון הדרושים כדי לעזור לעסקים בכל הגדלים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם.

בצדק מדיה אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי ולכן אנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים. צוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את היעדים העסקיים שלך, קהל היעד והאתגרים הספציפיים לתעשייה. משם, נפתח אסטרטגיית SEO מקיפה המותאמת לצרכים וליעדים הייחודיים שלך. בין אם אתה מחפש לדרג גבוה יותר עבור מילות מפתח ספציפיות, לשפר את נוכחות החיפוש המקומית שלך או למשוך יותר תנועה לאתר שלך, יש לנו את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

מדוע לבחור במדיה של צדק לצרכי SEO שלך?

כשזה מגיע לבחירת חברת קידום אתרים, יש הרבה אפשרויות בחוץ. עם זאת, לא כל חברות קידום אתרים נוצרו שוות. הנה רק כמה סיבות מדוע צדק מדיה בולטת מהמתחרים:

  • 1. ניסיון ומומחיות:
    עם שנים של ניסיון בתעשייה, לצדק מדיה יש הבנה עמוקה של מה צריך כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. צוות המומחים שלנו נשאר מעודכן במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר, ומבטיח שאנו מספקים ללקוחותינו את האסטרטגיות היעילות ביותר האפשריות.
  • 2. גישה מותאמת אישית:
    בצדק מדיה אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה מותאמת אישית לקידום אתרים. אנו נעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את הצרכים והמטרות הספציפיות שלך, ולפתח אסטרטגיה המותאמת למצבך הייחודי.
  • 3. תוצאות מוכחות:
    ההוכחה היא בפודינג, כמו שאומרים. בצדק מדיה, אנו גאים בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו. רקורד ההצלחה המוכח שלנו מדבר בעד עצמו, ואנו בטוחים שנוכל לעזור לעסק שלך להשיג גם את יעדי ה-SEO שלו.

מה מייחד את צדק מדיה מהתחרות?

אנו בצדק מדיה מתגאים בכך שאנו מציעים גישה ייחודית לקידום אתרים המייחדת אותנו מהמתחרים. הנה רק כמה מהדברים שעושים אותנו שונים:

  • 1. גישה הוליסטית:
    בניגוד לחברות SEO מסוימות המתמקדות אך ורק בדירוג מילות מפתח, אנו נוקטים בגישה הוליסטית לקידום אתרים. אנחנו מבינים שדירוגים חשובים, אבל הם לא המדד היחיד להצלחה. זו הסיבה שאנו מתמקדים במגוון גורמים, כולל חווית משתמש, איכות תוכן ומעורבות במדיה חברתית, כדי לעזור ללקוחותינו להשיג הצלחה ארוכת טווח.
  • 2. דיווח שקוף:
    אנו מאמינים בשקיפות ואחריות. זו הסיבה שאנו מספקים ללקוחותינו דוחות שוטפים ומפורטים המראים בדיוק כיצד מאמצי ה-SEO שלהם משתלמים. אנו נדריך אותך בנתונים ונסביר מה זה אומר, כדי שתוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית ה-SEO שלך.
  • 3. טכנולוגיה מתקדמת:
    עולם ה-SEO מתפתח כל הזמן. זו הסיבה שאנו משקיעים בכלים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להישאר בקדמת העקומה. הצוות שלנו משתמש בתוכנות ניתוח מתקדמות, בכלי מחקר מילות מפתח וטכנולוגיות חדשניות אחרות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו תמיד צעד אחד לפני המתחרים שלהם.
  • 4. גישה ממוקדת לקוח:
    בצדק מדיה, הלקוחות שלנו נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקדישים את הזמן כדי להכיר כל לקוח שלנו ולהבין את הצרכים והמטרות הייחודיות שלו. אנו נעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק בכל שלב בדרך כדי להבטיח שאנו מספקים את התוצאות הדרושות לך כדי להצליח.
  • 5. פרקטיקות אתיות:
    אנו מאמינים בעשיית דברים בדרך הנכונה. זו הסיבה שאנו פועלים לפי נוהלי קידום אתרים אתיים שמעדיפים הצלחה ארוכת טווח על פני ניצחונות מהירים. לעולם לא נעסוק בטקטיקות מפוקפקות כמו סתימת מילות מפתח או תוכניות קישורים שעלולות לפגוע במוניטין של האתר שלך.

כיצד שירותי קידום אתרים של צדק מדיה יכולים להועיל לעסק שלך?

אנו ב-Tedek Media מאמינים שקידום אתרים אינו רק דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. מדובר ביצירת תוצאות אמיתיות וניתנות למדידה עבור העסק שלך. הנה רק כמה מהדרכים שבהן שירותי SEO שלנו יכולים להועיל לעסק שלך:

  • 1. תנועה מוגברת לאתר:
    על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, נוכל לעזור לך למשוך תנועה מוסמכת יותר לאתר שלך. המשמעות היא יותר לקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל את המוצרים או השירותים שאתה מציע.
  • 2. חווית משתמש משופרת:
    הגישה ההוליסטית שלנו לקידום אתרים כוללת אופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש. משמעות הדבר היא להבטיח שהאתר שלך קל לניווט, נטען במהירות ומספק תוכן בעל ערך ורלוונטי למבקרים שלך.
  • 3. שיעורי המרות גבוהים יותר:
    כאשר האתר שלך מותאם הן למנועי החיפוש והן לחוויית המשתמש, תראה שיעורי המרות גבוהים יותר. משמעות הדבר היא שיותר מבקרי האתר שלך ינקטו פעולה, בין אם זה ביצוע רכישה, מילוי טופס יצירת קשר או הרשמה לניוזלטר שלך.
  • 4. מודעות מוגברת למותג:
    דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש אומר שיותר אנשים יראו את המותג שלך. זה יכול לעזור להגביר את המודעות למותג ולבסס את העסק שלך כסמכות אמינה בענף שלך.
  • 5. יתרון תחרותי:
    על ידי שיתוף פעולה עם צדק מדיה לצרכי ה-SEO שלך, תקבל יתרון תחרותי על פני עסקים אחרים בענף שלך. הצוות שלנו נשאר מעודכן במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר, כך שתוכל להקדים את המתחרים שלך.

"תוצאות מדברות חזק יותר ממילים": רקורד מוכח של צדק מדיה

בצדק מדיה לא רק מדברים – אנחנו הולכים ברגל. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו בכל הנוגע לספק תוצאות אמיתיות ניתנות למדידה עבור הלקוחות שלנו. הנה רק כמה דוגמאות לתוצאות שהשגנו:

  • – תנועה מוגברת לאתר:
    אחד הלקוחות שלנו, מסעדה מקומית, ראה עלייה של 50% בתנועה לאתר בשלושת החודשים הראשונים של העבודה איתנו. זה הושג באמצעות שילוב של אופטימיזציה בדף, בניית קישורים ויצירת תוכן.
  • – שיפור בדירוג החיפוש:
    לקוח אחר, חנות מסחר אלקטרוני קטנה, ראה שיפור משמעותי בדירוג החיפוש שלו במהלך השנה הראשונה לעבודה איתנו. עזרנו להם לדרג בעמוד הראשון של גוגל עבור מספר מילות מפתח בעלות תנועה גבוהה, מה שהביא לעלייה ניכרת במכירות.
  • – אחוזי המרה גבוהים יותר:
    לקוח שלישי, חברת תוכנה B2B, ראה עלייה של 25% בשיעורי ההמרה לאחר שביצענו אופטימיזציה לאתר שלו לחוויית משתמש והטמענו קמפיין PPC ממוקד.
  • – מעורבות מוגברת במדיה החברתית:
    לבסוף, עזרנו לארגון ללא מטרות רווח להגדיל את המעורבות שלהם במדיה החברתית ב-75% באמצעות שילוב של יצירת תוכן, ניהול קהילה ופרסום ממוקד.

מגוון מקיף של שירותי קידום אתרים המוצעים על ידי צדק מדיה

אנו בצדק מדיה מבינים שכל עסק הוא ייחודי ולכן אנו מציעים מגוון מקיף של שירותי קידום אתרים הניתנים להתאמה אישית לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך. להלן רק חלק מהשירותים שאנו מציעים:

  • – מחקר וניתוח מילות מפתח:
    אנו נעבוד איתך כדי לזהות את מילות המפתח והביטויים שקהל היעד שלך מחפש, ונבצע אופטימיזציה לאתר שלך בהתאם.
  • – אופטימיזציה בדף:
    אנו נוודא שהאתר שלך מותאם באופן מלא למנועי חיפוש, כולל אופטימיזציה של המטא תגים, הכותרות והתוכן שלך.
  • – בניית קישורים:
    אנו נעזור לך לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך, שיכולים לשפר את דירוג החיפוש שלך ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.
  • – יצירת תוכן:
    אנו נעבוד איתך כדי ליצור תוכן איכותי ומושך המותאם הן למנועי החיפוש והן לקהל היעד שלך.
  • – SEO מקומי:
    אם אתה עסק מקומי, נוכל לעזור לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי, כולל אופטימיזציה של פרופיל Google לעסק שלי ובניית ציטוטים מקומיים.
  • – קידום אתרים טכני:
    אנו נוודא שהאתר שלך עובר אופטימיזציה מלאה מבחינה טכנית, כולל אופטימיזציה של מהירות האתר שלך, התאמה לנייד ומבנה האתר שלך.
  • – פרסום ב-PPC:
    בנוסף לקידום אתרים, אנו מציעים גם שירותי פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיכולים להיות דרך יעילה ביותר להניע תנועה ממוקדת לאתר שלך.

המומחים מאחורי הצלחתה של צדק מדיה

ב-Tedek Media, אנו גאים שיש לנו צוות של אנשי קידום אתרים מנוסים אשר נלהבים לעזור לעסקים להצליח באינטרנט. הצוות שלנו כולל מומחים בכל ההיבטים של קידום אתרים, ממחקר מילות מפתח ואופטימיזציה בעמוד ועד בניית קישורים ויצירת תוכן.

אחד הדברים שמייחדים את הצוות שלנו הוא המחויבות שלנו להישאר מעודכנים במגמות ובשיטות העבודה הטובות ביותר בתעשייה. קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, והצוות שלנו תמיד לומד ומסתגל כדי להבטיח שאנו מספקים את האסטרטגיות והטקטיקות היעילות ביותר עבור הלקוחות שלנו.

בנוסף למומחיות שלנו בקידום אתרים, לצוות שלנו יש גם ניסיון במגוון רחב של תעשיות, החל ממסחר אלקטרוני ובריאות ועד פיננסים ונדל"ן. זה מאפשר לנו להביא פרספקטיבה ייחודית לכל פרויקט ולהתאים את האסטרטגיות שלנו כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח.

בראש הצוות שלנו עומד המייסד והמנכ"ל שלנו, אבי צדק. עם למעלה מעשור של ניסיון בתעשיית ה-SEO, לאבי יש הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי להצליח בנוף הדיגיטלי של היום. הוא נלהב לעזור לעסקים מכל הגדלים להשיג את המטרות שלהם באמצעות אסטרטגיות SEO יעילות, והוא בנה צוות של מומחים שחולקים את התשוקה הזו.

אבל המומחיות של הצוות שלנו לא עוצרת באבי. יש לנו צוות ייעודי של מומחי קידום אתרים, יוצרי תוכן ומומחי פרסום PPC המחויבים לספק תוצאות עבור הלקוחות שלנו. כל חבר בצוות שלנו מביא סט ייחודי של כישורים וניסיון לשולחן, המאפשר לנו לספק מגוון מקיף של שירותים ופתרונות.

האם העסק שלך מוכן לקחת את הקפיצה עם צדק מדיה?

אם אתה מחפש שותף מהימן שיעזור לך להשיג את יעדי ה-SEO שלך, צדק מדיה כאן כדי לעזור. לצוות המומחים שלנו יש את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לספק תוצאות לעסקים מכל הגדלים והענפים. בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד גדול, אנחנו יכולים לעזור לך לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, להביא יותר תנועה לאתר שלך, ובסופו של דבר, להגדיל את ההכנסות שלך.

כאשר אתה עובד עם צדק מדיה, תהיה לך גישה למגוון רחב של שירותים ופתרונות SEO, לרבות מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בעמוד, בניית קישורים, יצירת תוכן ועוד. אנו נעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את היעדים העסקיים שלך ולפתח אסטרטגיה מותאמת אישית המותאמת לצרכים הספציפיים שלך.

אבל השירותים שלנו לא עוצרים שם. אנו מציעים גם שירותי פרסום PPC כדי לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך בצורה יעילה יותר, כמו גם שירותי עיצוב ופיתוח אתרים כדי להבטיח שהאתר שלך מותאם הן למנועי החיפוש והן לחוויית המשתמש.

כשאתה בוחר בצדק מדיה כשותף שלך לקידום אתרים, אתה יכול לסמוך על כך שאתה עובד עם צוות מומחים שמסור להצלחה שלך. אנו נעדכן אותך בהתקדמות מסעות הפרסום שלך ונספק לך דוחות מפורטים שיעזרו לך להבין כיצד מאמצי SEO שלך משפיעים על העסק שלך.

מה אומרים לקוחות על הניסיון שלהם עם צדק מדיה?

בצדק מדיה, הלקוחות שלנו נמצאים בלב כל מה שאנו עושים. אנו גאים שעבדנו עם עסקים מכל הגדלים והענפים, ואנחנו אפילו גאים יותר במשוב שקיבלנו מלקוחותינו המרוצים. הנה מה שיש לחלק מהם לומר על הניסיון שלהם בעבודה איתנו:

"אני עובד עם צדק מדיה כבר כמה חודשים, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאות. הצוות שלהם בקיא ומקצועי להפליא, והם עזרו לי לשפר את הדירוג שלי במנועי החיפוש ולהביא יותר תנועה אל שלי. אתר אינטרנט. הם תמיד זמינים לענות על השאלות שלי ולספק לי עדכונים על מסעות הפרסום שלי, ואני מרגיש שבאמת אכפת להם מהצלחת העסק שלי."

"העבודה עם צדק מדיה שינתה משחק עבור העסק שלי. לפני שהתחלתי לעבוד איתם, נאבקתי לגרום לאתר שלי לדרג בגוגל. אבל מאז שהתחלתי להשתמש בשירותי ה-SEO שלהם, הדירוג שלי השתפר באופן דרמטי, וגם אני רואה יותר תנועה ולידים מאי פעם. אני לא יכול להמליץ עליהם מספיק!"

"עבדתי עם כמה חברות קידום אתרים בעבר, אבל אף אחת מהן לא משתווה ל-Tedek Media. הצוות שלהם מיומן ותמיד עושה מעל ומעבר כדי להבטיח שהקמפיינים שלי יצליחו. הם גם שקופים להפליא ומספקים לי עם דוחות מפורטים על ההתקדמות שלי, מה שעזר לי להבין את ההשפעה של מאמצי ה-SEO שלי על העסק שלי."

מסקנה: צדק מדיה – השותף המהימן שלך להצלחת SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חיונית לעסקים שרוצים להצליח באינטרנט. ב-Tedek Media, אנו מבינים את החשיבות של קידום אתרים, ואנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להגיע להצלחה באמצעות מגוון שירותי קידום אתרים המקיף שלנו. הנה הסיבה שאתה יכול לסמוך על צדק מדיה שתהיה השותף שלך להצלחת SEO:

  • מומחיות וניסיון:
    לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים יש ניסיון של שנים בתעשייה והוא תמיד מעודכן במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר. יש לנו הבנה עמוקה של איך מנועי החיפוש עובדים, ואנחנו משתמשים בידע הזה כדי לעזור ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם.
  • תוצאות מוכחות:
    בצדק מדיה מאמינים ש"תוצאות מדברות חזק יותר ממילים". לכן אנו גאים להיות בעלי רקורד מוכח של הצלחה. הלקוחות שלנו ראו שיפורים משמעותיים בדירוג מנועי החיפוש, תעבורת האתר והלידים שלהם מאז העבודה איתנו.
  • אסטרטגיות מותאמות:
    אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, וזו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לקידום אתרים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את המטרות, קהל היעד והתעשייה שלהם, ואנחנו מפתחים אסטרטגיות מותאמות אישית המותאמות לצרכים הספציפיים שלהם.
  • דיווח שקוף:
    אנו מאמינים בשקיפות ואחריות, וזו הסיבה שאנו מספקים ללקוחותינו דוחות מפורטים על מסעות הפרסום שלהם לקידום אתרים. הדוחות שלנו קלים להבנה ומספקים תובנות חשובות לגבי השפעת המאמצים שלנו על העסק של לקוחותינו.

לסיכום, צדק מדיה היא חברת הקידום אתרים באום אל-פחם לעסקים המעוניינים לשפר את הנראות המקוונת שלהם, להגדיל תנועה ולהגדיל את המכירות.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בתחילת המאמר, נדבר על כמה משיטות לצמצום תהליך חשיפת המותג לקהל יעד באמצעות כלי חיפוש כמו גוגל ובינג. נסקור רעיונות וטיפים על איך לרשום את הכותרת ותיאור המתאימים עם המילות המפתח הנכונות כדי להפעיל את כלי החיפוש.

מאמר זה בוחן שיטות למזער את חשיפת המותג לקהלי יעד באמצעות כלי חיפוש כמו גוגל ובינג. הוא מספק תובנות וטיפים יקרי ערך ליצירת כותרות, תיאורים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner