העשה ואל תעשה של שיווק בדוא"ל ליצירת לידים ב-2023

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

במאמר זה, אנו בוחנים את העשה והאל תעשה של שיווק בדוא"ל ליצירת לידים בשנת 2023. אנו דנים בחשיבות של הבנת הקהל שלך, יצירת תוכן מרתק ואופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל כדי להגביר את ההמרות ולבנות מערכות יחסים מתמשכות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

מבוא: כוחו של שיווק בדוא"ל בשנת 2023

שיווק בדוא"ל קיים כבר עשרות שנים, אבל זו עדיין דרך יעילה להפליא לייצר לידים ולהגדיל את העסק שלך. בשנת 2023, שיווק בדוא"ל נשאר כלי חיוני בארגז הכלים של כל משווק. עם יותר אנשים מאי פעם שמשתמשים בדוא"ל באופן קבוע, הפוטנציאל להגיע לקהל היעד שלך ולהתקשר אליו הוא עצום. עם זאת, עם כל כך הרבה עסקים שמתחרים על תשומת הלב בתיבת הדואר הנכנס, חשוב להבין את עשה ואל תעשה של שיווק בדוא"ל כדי להבטיח שהקמפיינים שלך יצליחו.

אחת הסיבות לכך ששיווק בדוא"ל כל כך חזק היא היכולת שלו להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד. על ידי איסוף נתונים על המנויים שלך, אתה יכול לפלח את הרשימה שלך ולשלוח הודעות מותאמות אישית המהדהדות עם קבוצות ספציפיות של אנשים. בשנת 2023, הכרת הקהל שלך חשובה יותר מאי פעם. עם כל כך הרבה רעש באינטרנט, חיוני להתאים את המסר שלך לצרכים ולאינטרסים של המנויים שלך.

גורם מפתח נוסף בשיווק מוצלח בדוא"ל הוא התאמה אישית. בשנת 2023, הצרכנים מצפים לחוויה מותאמת אישית מהמותגים איתם הם מקיימים אינטראקציה, ושיווק בדוא"ל אינו יוצא דופן. על ידי שימוש בנתונים כדי להתאים אישית את המסרים שלך, אתה יכול להגביר את המעורבות ולבנות קשרים חזקים יותר עם המנויים שלך. עם זאת, התאמה אישית היא יותר מסתם שימוש בשמו הפרטי של מישהו. מדובר בהבנת תחומי העניין, ההעדפות וההתנהגויות שלהם, ושימוש במידע זה כדי לספק תוכן רלוונטי.

עשה: הכר את הקהל שלך – למי אתה מכוון?

הכרת הקהל שלך היא הבסיס לשיווק מוצלח באימייל. בשנת 2023, אי אפשר להפריז בחשיבות של הבנת קהל היעד שלך. על ידי ידיעת מי המנויים שלך, תוכל ליצור תוכן שמהדהד איתם ומספק ערך. כדי להתחיל, צלול עמוק לתוך נתוני המנויים שלך. תסתכל על דמוגרפיה כגון גיל, מגדר ומיקום, כמו גם פסיכוגרפיה כמו תחומי עניין, תחביבים וערכים.

לאחר שתבין היטב מי הקהל שלך, תוכל לפלח את הרשימה וליצור מסעות פרסום ממוקדים. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני ומוכר מוצרים לגברים ולנשים כאחד, תוכל לפלח את הרשימה שלך לפי מגדר ולשלוח אימיילים מותאמים אישית לקידום מוצרים שרלוונטיים לכל קבוצה. אתה יכול גם לפלח את הרשימה שלך לפי התנהגות רכישה, שליחת מסרים שונים ללקוחות שביצעו רכישה לאחרונה לעומת אלה שלא.

הכרת הקהל שלך פירושה גם להבין את נקודות הכאב והאתגרים שלו. מהן החששות הגדולים ביותר שלהם וכיצד המוצר או השירות שלך יכולים לעזור להם להתגבר על האתגרים הללו? על ידי התייחסות לנקודות הכאב הללו באימיילים שלך, אתה יכול לבנות אמון ואמינות עם המנויים שלך.

היבט חשוב נוסף בהכרת הקהל שלך הוא הבנת העדפות התקשורת שלו. בשנת 2023, צרכנים מצפים לקבל תקשורת ממותגים בתנאים שלהם. חלקם עשויים להעדיף לקבל מיילים מדי יום, בעוד שאחרים עשויים לרצות לשמוע ממך רק פעם בשבוע. חלקם עשויים להעדיף לקבל הודעות טקסט או הודעות דחיפה במקום מיילים. על ידי מתן אפשרות למנויים שלך לבחור איך ומתי הם שומעים ממך, אתה יכול לשפר את המעורבות ולהפחית את הסבירות לביטול הרשמה.

אל תעשה: תזניח התאמה אישית – למה זה משנה?

התאמה אישית היא מרכיב מרכזי בשיווק מוצלח בדוא"ל בשנת 2023. בעולם שבו הצרכנים מופגזים במסרים שיווקיים גנריים ויחידים, התאמה אישית עוזרת לך להתבלט ולהתחבר לקהל שלך ברמה עמוקה יותר. להלן שלוש סיבות מדוע התאמה אישית חשובה:

  • 1. בונה מערכות יחסים ואמון

    התאמה אישית עוזרת לך לבנות מערכות יחסים ואמון עם המנויים שלך. על ידי פנייה אליהם בשמם והתאמת המסרים שלך לתחומי העניין והצרכים שלהם, אתה מראה שאכפת לך מהם כיחידים. זה יכול לעזור לך לבנות קהל עוקב נאמן של מנויים מעורבים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות.

  • 2. משפר את המעורבות

    למיילים מותאמים אישית יש שיעורי פתיחה ושיעורי קליקים גבוהים יותר מאשר להודעות כלליות. כאשר מנויים רואים שדוא"ל מותאם לתחומי העניין והצרכים שלהם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יעסקו בו. זה יכול להוביל להמרות והכנסות גבוהות יותר עבור העסק שלך.

  • 3. מגדיל את הרלוונטיות והערך

    התאמה אישית מאפשרת לך לשלוח תוכן רלוונטי ובעל ערך למנויים שלך. על ידי פילוח הרשימה שלך ושליחת הודעות ממוקדות, אתה יכול להבטיח שכל מנוי יקבל את המידע הדרוש לו כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי המוצרים או השירותים שלך. זה יכול להוביל לשביעות רצון ונאמנות לקוחות גבוהים יותר.

עשה: יצירת שורות נושא משכנעות – מה עובד הכי טוב?

שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנויים שלך רואים כשהם מקבלים את האימייל שלך, והיא יכולה לקבל או לשבור את החלטתם לפתוח אותה. יצירת שורות נושא מושכות היא חיונית להצלחת מסע השיווק שלך בדוא"ל. הנה כמה טיפים על מה שעובד הכי טוב:

  • 1. השתמש בשפה מוכוונת פעולה

    שפה מכוונת פעולה מעודדת את המנויים לנקוט בפעולה ולעסוק בדוא"ל שלך. השתמש בפעלים כמו "לגלות", "ללמוד", "קבל" או "להצטרף" כדי ליצור תחושה של דחיפות והתרגשות.

  • 2. שמור את זה קצר ומתוק

    שורות נושא ארוכות עלולות להינתק במכשירים ניידים וייתכן שלא יהיו אפקטיביות כל כך בלכידת תשומת הלב של המנויים שלך. שמור את שורות הנושא שלך קצרות וענייניות, באופן אידיאלי מתחת ל-50 תווים.

  • 3. הוסף התאמה אישית

    התאמה אישית בשורות הנושא יכולה להגדיל את שיעורי הפתיחה בעד 50%. השתמש בשם המנוי שלך או התייחס למיקומו או לתחומי העניין שלו כדי לגרום לדוא"ל שלך להרגיש מותאם יותר לצרכיו.

  • 4. צרו תחושת סקרנות

    סקרנות היא מניע רב עוצמה. השתמש בשורות נושא שמעוררות את העניין של המנויים שלך ומשאירות אותם לרצות עוד. זה יכול להגדיל את שיעורי הפתיחה והמעורבות בדוא"ל שלך.

  • 5. בדיקה וחזרה

    לא כל שורות הנושא יעבדו עבור כל קהל. בדוק שורות נושא שונות וחזרה על סמך מה שעובד הכי טוב עבור המנויים שלך. השתמש בבדיקת A/B כדי להשוות שיעורי פתיחה ומעורבות עם שורות נושא שונות.

אל תעשה: להציף את הלקוחות הפוטנציאליים שלך – כמה זה יותר מדי?

למרות שחשוב להישאר בראש עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, הפצצת אותם עם יותר מדי אימיילים עלולה לגרום יותר נזק מתועלת. הצפה של המנויים שלך עלולה להוביל לביטולי הרשמה, ואף גרוע מכך, לתלונות ספאם. אז כמה זה יותר מדי?

ראשית, שקול את תדירות המיילים שלך. שליחת מיילים יומית עשויה להיות יותר מדי עבור קהלים מסוימים, בעוד שאחרים עשויים להיות פתוחים יותר. חשוב למצוא איזון שעובד גם עבורך וגם עבור המנויים שלך.

שנית, שקול את הערך של המיילים שלך. האם אתה מספק תוכן בעל ערך בכל מייל, או שאתה שולח מיילים רק בשביל שליחתם? אם האימיילים שלך מספקים ערך באופן עקבי, המנויים שלך עשויים להיות פתוחים יותר לקבל אותם בתדירות גבוהה יותר.

שלישית, שקול את התזמון של המיילים שלך. האם אתה שולח מיילים בזמנים מתאימים, או שאתה שולח אותם בזמנים לא נוחים עבור המנויים שלך? קחו בחשבון גורמים כמו אזורי זמן ולוחות זמנים של עבודה בעת תזמון האימיילים שלכם.

רביעית, שקול את העדפות המנויים שלך. האם אתה נותן למנויים שלך את האפשרות לבחור את תדירות האימייל או העדפות התוכן שלהם? מתן שליטה למנויים שלך על העדפות האימייל שלהם יכול להגביר את המעורבות ואת שביעות הרצון שלהם מהמיילים שלך.

לבסוף, שימו לב למדדי האימייל שלכם. האם אתה רואה שיעורי ביטול רישום גבוהים או תלונות על ספאם? אם כן, זה עשוי להיות סימן לכך שאתה מציף את המנויים שלך. השתמש במדדים שלך כדי להתאים את תדירות האימייל והתוכן שלך כך שיתאימו טוב יותר לצרכי המנויים שלך.

עשה: הפוך את הודעות הדוא"ל שלך לידידותיות לנייד – האם יש לך אופטימיזציה?

מכיוון שיותר ויותר אנשים ניגשים לאימייל שלהם במכשירים ניידים, חיוני להבטיח שהודעות הדוא"ל שלך מותאמות לנייד. אי ביצוע זה עלול לגרום לחוויה לא מושכת ומתסכלת עבור המנויים שלך. להלן מספר טיפים כיצד להפוך את הודעות האימייל שלך לידידותיות לנייד:

ראשית, השתמש בעיצוב רספונסיבי. משמעות הדבר היא שהאימייל שלך יתאימו לגודל המסך של המכשיר שבו הוא נצפה. זה מבטיח שהאימייל שלך ייראה נהדר הן בשולחן העבודה והן במכשירים ניידים.

לאחר מכן, שמור על עיצוב הדוא"ל שלך פשוט. יותר מדי תמונות או אלמנטים עיצוביים מורכבים עלולים להאט את זמני הטעינה ולהקשות על קריאת הדוא"ל שלך. השתמש בעיצובים נקיים ופשוטים שקל לקרוא אותם במסכים קטנים יותר.

לבסוף, ודא שכפתורי הקריאה לפעולה (CTA) שלך גדולים וקל להקיש עליהם. זה מבטיח שהמנויים שלך יוכלו ללחוץ בקלות לאתר או לדף הנחיתה שלך.

בנוסף לטיפים אלו, חשוב לבדוק את המיילים שלך במכשירים ניידים ובלקוחות דוא"ל שונים. זה מבטיח שהאימיילים שלך ייראו נהדר בכל הפלטפורמות ושהמנויים שלך נהנים מחוויה חלקה.

אל תשכח לעשות מבחן A/B – מה אתה יכול ללמוד?

בדיקת A/B היא כלי רב עוצמה לאופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בשיווק בדוא"ל. זה כרוך בשליחת שתי גרסאות שונות במקצת של אימייל לחלק קטן מרשימת הדוא"ל שלך כדי לראות איזו גרסה מניבה ביצועים טובים יותר. לאחר שקבעתם איזו גרסה יעילה יותר, תוכלו לשלוח את הגרסה הזו לשאר רשימת הדוא"ל שלכם. הנה מה שאתה יכול ללמוד מבדיקות A/B:

  • 1. שפר את שורות הנושא שלך:
    שורות נושא הן הדבר הראשון שהמנויים שלך רואים כשהם מקבלים את האימייל שלך. בדיקת A/B יכולה לעזור לך לקבוע אילו שורות נושא יש סיכוי גבוה יותר לגרום למנויים שלך לפתוח את הדוא"ל שלך. נסה לבדוק אורכים, גוונים וסגנונות שונים של שורות נושא כדי לראות מה מהדהד עם הקהל שלך.

    2. בצע אופטימיזציה של תוכן האימייל שלך:
    ברגע שהמנויים שלך פותחים את הדוא"ל שלך, התוכן צריך להיות משכנע מספיק כדי להשאיר אותם מעורבים. בדיקת A/B יכולה לעזור לך לקבוע אילו סוגי תוכן הם היעילים ביותר. לדוגמה, אתה יכול לבדוק סוגים שונים של תמונות, קריאות לפעולה והעתקה כדי לראות אילו מהן מניבות הכי הרבה קליקים והמרות.

  • 3. שפר את זמני השליחה שלך:
    התזמון של האימייל שלך יכול גם להשפיע על יעילותו. בדיקת A/B יכולה לעזור לך לקבוע את הזמן הטוב ביותר לשליחת האימיילים שלך. נסה לבדוק ימים שונים בשבוע ושעות ביום כדי לראות מתי המנויים שלך צפויים לעסוק בהודעות האימייל שלך.

לעשות: לטפח לידים עם קמפיינים בטפטוף – איך לשמור עליהם מעורבים?

קמפיינים של טפטוף הם דרך יעילה מאוד לטפח לידים ולשמור עליהם מעורבים עם המותג שלך. קמפיינים בטפטוף הם סדרה של מיילים אוטומטיים הנשלחים למנויים שלך במרווחי זמן ספציפיים, כמו כל כמה ימים או פעם בשבוע. כך יוצרים קמפיין טפטוף מוצלח:

  • 1. הגדר את המטרות שלך:
    לפני שתיצור את קמפיין הטפטוף שלך, הגדר את היעדים שלך. מה אתה רוצה להשיג עם הקמפיין הזה? האם אתה רוצה לחנך את המנויים שלך לגבי המוצרים או השירותים שלך? האם אתה רוצה לעודד אותם לבצע רכישה? ודא שהמטרות שלך ברורות לפני שתתחיל.
  • 2. פלח את הרשימה שלך:
    כדי ליצור קמפיין טפטוף מוצלח, עליך לפלח את רשימת הדוא"ל שלך על סמך תחומי העניין והתנהגויות של המנויים שלך. זה יאפשר לך ליצור קמפיינים ממוקדים שסביר יותר שיהדהדו עם הקהל שלך.
  • 3. צור תוכן משכנע:
    כל אימייל בקמפיין הטפטוף שלך אמור לספק ערך למנויים שלך. ודא שהתוכן שלך אינפורמטיבי, מרתק ורלוונטי לתחומי העניין של המנויים שלך. השתמש בשילוב של טקסט, תמונות וקריאות לפעולה כדי לשמור על מעורבות המנויים שלך.
  • 4. הגדר את הקצב הנכון:
    התדירות של הודעות האימייל של קמפיין הטפטוף שלך חשובה. אתה רוצה להשאיר את המנויים שלך מעורבים מבלי להכריע אותם. שקול את אורך מסע הפרסום שלך והתאם את הקצב שלך בהתאם.

אל תעשה: התעלם מניתוח – אילו תובנות תוכל לקבל?

אנליטיקה היא חלק חיוני בכל קמפיין שיווקי בדוא"ל. על ידי מעקב וניתוח של ביצועי הדוא"ל שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות שיכולות לעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר. הנה כמה מהתובנות שתוכל לקבל מניתוח דוא"ל:

  • 1. שיעורי פתיחה ושיעורי קליקים:
    ניתוח הדוא"ל שלך יראה לך כמה אנשים פתחו את המיילים שלך ולחצו על הקישורים שלך. מידע זה יכול לעזור לך להבין איזה תוכן מהדהד עם המנויים שלך ומה לא. השתמש במידע זה כדי לייעל את שורות הנושא, התוכן והקריאות לפעולה שלך.
  • 2. שיעורי המרה:
    ניתוח הדוא"ל שלך יכול גם להראות לך כמה אנשים ביצעו המרה לאחר לחיצה על הקישורים שלך. מידע זה יכול לעזור לך להבין עד כמה יעילות האימייל שלך בהנעת המרות. השתמש במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה והקריאות לפעולה שלך.
  • 3. התנהגות מנויים:
    ניתוח הדוא"ל שלך יכול גם להראות לך כיצד המנויים שלך מקיימים אינטראקציה עם הדוא"ל שלך לאורך זמן. האם הם פותחים את המיילים שלך בתדירות נמוכה יותר? האם הם לוחצים על הקישורים שלך בתדירות נמוכה יותר? מידע זה יכול לעזור לך לזהות בעיות אפשריות בתוכן או במיקוד שלך.

מסקנה: שליטה בשיווק בדוא"ל להצלחת יצירת לידים

לסיכום, שיווק בדוא"ל נותר כלי רב עוצמה ליצירת לידים בשנת 2023, אך הוא דורש גישה אסטרטגית כדי להיות אפקטיבי. על ידי ביצוע הוראות עשה ואל תעשה המפורטות בפוסט זה, תוכל ליצור קמפיינים בדוא"ל שיהדהדו עם קהל היעד שלך ויביאו לתוצאות משמעותיות.

זכור להכיר תמיד את הקהל שלך ולהתאים אישית את המיילים שלך בהתאם. צור שורות נושא מושכות שמפתות את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לפתוח את הודעות הדוא"ל שלך, אך אל תציף אותם במידע רב מדי. ודא שהודעות הדוא"ל שלך מותאמות למכשירים ניידים ובדוק A/B אלמנטים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב.

קמפיינים של טפטוף יכולים להיות גם דרך רבת עוצמה לטפח לידים לאורך זמן, להשאיר אותם מעורבים ולקרב אותם להמרה. ואל תשכח לנתח את ביצועי הדוא"ל שלך באופן קבוע כדי לקבל תובנות שיכולות לעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.

עשה ואל תעשה בשיווק בדוא"ל ליצירת לידים ב-2023:

לעשות לעשות לעשות אל תעשה
הבן את הקהל שלך צור תוכן מרתק בצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל שלח אימיילים כלליים
פלח את הלקוחות הפוטנציאליים שלך התאם אישית את ההודעות שלך בדוק וריאציות שונות שלח הודעות אוטומטיות
עקוב אחר התוצאות שלך כלול קריאות לפעולה עקוב אחר הלידים שלך שלח תוכן לא רלוונטי
הערך את הביצועים שלך כלול תמונות השתמש בכלי אוטומציה שלח יותר מדי אימיילים

לסיכום, שיווק אימייל יעיל בשנת 2023 דורש שילוב של תכנון אסטרטגי, תוכן מרתק ואופטימיזציה מתמשכת. על ידי ביצוע הוראות עשה ואל תעשה אלו, עסקים יכולים לייצר לידים באיכות גבוהה ולטפח אותם ללקוחות נאמנים.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בתחילת המאמר, נדבר על כמה משיטות לצמצום תהליך חשיפת המותג לקהל יעד באמצעות כלי חיפוש כמו גוגל ובינג. נסקור רעיונות וטיפים על איך לרשום את הכותרת ותיאור המתאימים עם המילות המפתח הנכונות כדי להפעיל את כלי החיפוש.

מאמר זה בוחן שיטות למזער את חשיפת המותג לקהלי יעד באמצעות כלי חיפוש כמו גוגל ובינג. הוא מספק תובנות וטיפים יקרי ערך ליצירת כותרות, תיאורים

קרא עוד »

בימים אלו, היעדר יכולת לפגוש פנים לפנים והתפשטות האינטרנט גרמו לתעשיית השיווק להתאים עצמה לטכנולוגיות החדשות. במאמר זה נדבר על כיצד השילוב המנצח בין SEO ופרסום ממומן יכול להוביל לבניית מיתוג מוצלח בעידן הדיגיטלי בזמן שנכנסים לתחום של הנושאים החמים ביותר במהלך ה-24 השעות האחרונות ברחבי האינטרנט.

מאמר זה בוחן את ההתאמה של תעשיית השיווק לטכנולוגיות חדשות, תוך התמקדות בשילוב המנצח של SEO ופרסום ממומן למיתוג מוצלח בעידן הדיגיטלי. הוא מתעמק בנושאים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner