"ההשפעה של קורונה על שיווק דיגיטלי – איך להתאים את האסטרטגיות שלכם למצב החדש".

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מגיפת הקורונה שינתה את נוף השיווק הדיגיטלי, ואילצה עסקים להתאים את האסטרטגיות שלהם כדי להישאר מצליחים בנוף המתפתח במהירות. מאמר זה בוחן את האתגרים שעמם מתמודדים משווקים ומציע המלצות להתאמת טקטיקות השיווק הדיגיטלי שלך כדי להישאר קדימה בעולם שלאחר קוביד.

מבוא: השפעת מגיפה על שיווק דיגיטלי

למגפת Covid-19 הייתה השפעה עמוקה על כמעט כל היבט של החיים המודרניים, ושיווק דיגיטלי אינו יוצא דופן. עם נעילות ואמצעי ריחוק חברתי המאלצים אנשים להישאר בבית, ערוצי שיווק מסורתיים כמו שלטי חוצות ומודעות מודפסות הפכו פחות יעילים. כתוצאה מכך, עסקים נאלצו להפנות את אסטרטגיות השיווק שלהם לתחום הדיגיטלי. המגיפה האיצה את המעבר לעבר מסחר אלקטרוני, מדיה חברתית וערוצים מקוונים אחרים, ועסקים שלא מצליחים להסתגל להפסיד למתחרים שמצוידים טוב יותר לנווט בנוף החדש הזה.

בתגובה למגיפה, עסקים נאלצו לחשוב מחדש על אסטרטגיות השיווק שלהם ולמצוא דרכים חדשות להתחבר ללקוחות. מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן באינטרנט, שיווק דיגיטלי הפך לכלי חיוני עבור עסקים המעוניינים להישאר גלויים ורלוונטיים. עם זאת, עם כל כך הרבה עסקים שמתמודדים על תשומת לב באינטרנט, חשוב יותר מתמיד ליצור תוכן איכותי ומרתק שיהדהד עם קהל היעד שלך.

המגיפה גם הדגישה את החשיבות של תובנות מונעות נתונים בשיווק. כאשר התנהגות הצרכנים משתנה במהירות בתגובה למשבר, עסקים צריכים להיות מסוגלים להסתגל במהירות ולהישאר לפני העקומה. על ידי שימוש בניתוח נתונים ובכלים דיגיטליים אחרים, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי העדפות והתנהגות צרכנים, ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בהתאם.

כיצד השתנתה התנהגות הצרכנים עקב Covid-19?

למגיפה הייתה השפעה עמוקה על התנהגות הצרכנים, מכיוון שאנשים נאלצו להסתגל לנורמה חדשה. עם נעילה ואמצעי ריחוק חברתי, אנשים מבלים יותר זמן בבית ומסתמכים על ערוצים דיגיטליים לעבודה, בידור ואינטראקציה חברתית. זה הוביל לעלייה בקניות באינטרנט, שכן צרכנים מבקשים להימנע מחנויות צפופות ולמזער את חשיפתם לנגיף.

בנוסף לעליית המסחר האלקטרוני, המגיפה הובילה גם לשינויים בסדר העדיפויות וההעדפות של הצרכנים. עם הנשורת הכלכלית מהמשבר, צרכנים רבים מתמקדים יותר מתמיד בתמורה ובמחיר סביר. זה הוביל למעבר לכיוון מוצרים ושירותים ידידותיים יותר לתקציב, כמו גם לעניין מוגבר בחיסכון והנחות.

במקביל, הצרכנים מחפשים גם מותגים שמתיישרים עם הערכים והעדיפויות שלהם, במיוחד בתחומי הבריאות, הבטיחות והאחריות החברתית. מותגים הנתפסים כנוקטים בצעדים יזומים כדי להגן על העובדים והלקוחות שלהם, או שמעורבים ביוזמות צדקה או קהילתיות, צפויים להיראות בעין טובה יותר על ידי הצרכנים.

עליית המסחר האלקטרוני והשלכותיו על השיווק הדיגיטלי

המגיפה האיצה את המעבר למסחר אלקטרוני, מכיוון שצרכנים מבקשים להימנע מחנויות צפופות ולמזער את חשיפתם לנגיף. זה הוביל לעלייה בקניות באינטרנט, כאשר חלק מהקמעונאים מדווחים על צמיחה דו ספרתית במכירות הדיגיטליות. כתוצאה מכך, עסקים המסתמכים על חנויות לבנים נאלצו לחשוב מחדש על האסטרטגיות שלהם ולהשקיע ביכולות מסחר אלקטרוני.

עבור משווקים דיגיטליים, עליית המסחר האלקטרוני מציבה אתגרים והזדמנויות כאחד. מצד אחד, התחרות על תשומת לב מקוונת מעולם לא הייתה גבוהה יותר, כאשר עסקים מתחרים על קליקים, המרות ונאמנות בשוק צפוף יותר ויותר. מצד שני, המעבר למסחר אלקטרוני מספק גם ערוצים חדשים למעורבות ולגיוס לקוחות, כמו גם הזדמנויות לתובנות מונעות נתונים והעברת מסרים מותאמים אישית.

כדי להצליח במציאות החדשה הזו, עסקים צריכים להתמקד ביצירת חוויות חלקות, חסרות חיכוך ומותאמות אישית ללקוחות שלהם. משמעות הדבר היא השקעה באופטימיזציה לנייד, עיצוב חווית משתמש וניתוח נתונים, כמו גם מינוף מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל כדי להניע תנועה והמרות.

יחד עם זאת, עסקים צריכים להיות מודעים למלכודות הפוטנציאליות של מסחר אלקטרוני, כגון סיכוני אבטחה, עיכובים במשלוחים ושיבושים בשרשרת האספקה. הם גם צריכים להיות מוכנים להתאים את האסטרטגיות שלהם ככל שהמגיפה מתפתחת, ולהיות גמישים מול שינוי העדפות צרכנים והתנהגויות.

איזה תפקיד מילאה המדיה החברתית במציאות החדשה הזו?

המדיה החברתית מילאה תפקיד מכריע בעיצוב התנהגות הצרכנים במהלך המגיפה. עם יותר אנשים מבלים זמן באינטרנט ומחפשים מידע וחיבור, פלטפורמות המדיה החברתית הפכו למקור עיקרי לחדשות, בידור ותקשורת. זה הוביל לעלייה בשימוש במדיה חברתית, כאשר חלק מהפלטפורמות מדווחות על רמות שיא של מעורבות.

עבור משווקים דיגיטליים, המדיה החברתית מציגה גם הזדמנויות וגם אתגרים. מצד אחד, המדיה החברתית מספקת ערוץ רב עוצמה להגעה ללקוחות וליצירת קשר עם הלקוחות בזמן אמת, כמו גם לבניית מודעות ונאמנות למותג. מצד שני, התחרות על תשומת הלב ברשתות החברתיות היא עזה, ועסקים צריכים להיות אסטרטגיים ויצירתיים כדי להתבלט בשוק צפוף.

כדי להצליח במדיה החברתית, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן מושך המהדהד עם קהל היעד שלהם. משמעות הדבר היא הבנת הצרכים, תחומי העניין וההתנהגויות של הלקוחות שלהם, כמו גם להישאר מעודכן במגמות ובאלגוריתמים האחרונים. המשמעות היא גם השקעה בפרסום ברשתות החברתיות ובשיווק משפיענים, כמו גם מעקב והיענות למשוב של לקוחות בזמן ואותנטי.

יחד עם זאת, עסקים צריכים להיות מודעים לסיכונים ולאתגרים הפוטנציאליים של מדיה חברתית, כגון ביקורות שליליות, בעיות בטיחות מותג ודאגות לפרטיות נתונים. הם גם צריכים להיות מוכנים להתאים את האסטרטגיות שלהם ככל שהמגיפה מתפתחת, ולהיות זריזים בתגובה להעדפות והתנהגויות צרכנים משתנים.

"התוכן הוא המלך": כיצד ליצור תוכן רלוונטי ומרתק

כמו שנאמר, "התוכן הוא המלך" בעולם השיווק הדיגיטלי. יצירת תוכן רלוונטי, מושך ואיכותי חיונית לבניית מודעות למותג, תנועת גולשים באתר והמרת לידים ללקוחות. עם זאת, עם כל כך הרבה תוכן זמין באינטרנט, עסקים צריכים להיות אסטרטגיים ומכוונים במאמצי יצירת התוכן שלהם כדי להתבלט מהקהל.

מפתח אחד ליצירת תוכן מעולה הוא להתמקד בקהל היעד שלך. משמעות הדבר היא הבנת הצרכים, תחומי העניין ונקודות הכאב שלהם, כמו גם הערוצים והפורמטים המועדפים עליהם לצריכת תוכן. על ידי התאמת התוכן שלך לקהל שלך, אתה יכול להגביר את המעורבות, לבנות אמון ולבסס את המותג שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך.

מרכיב חשוב נוסף של יצירת תוכן יעילה הוא סיפור סיפורים. צרכנים נמשכים לסיפורים שהם קשורים, רגשיים ואותנטיים, ועסקים יכולים להשתמש בסיפורים כדי ליצור קשר עמוק יותר עם הקהל שלהם. זה עשוי לכלול שיתוף סיפורי הצלחה של לקוחות, הדגשת ההשפעה של המוצרים או השירותים שלך, או הצגת האנשים מאחורי המותג שלך.

בנוסף ליצירת תוכן מרתק, עסקים צריכים להיות אסטרטגיים באופן שבו הם מפיצים ומקדמים את התוכן שלהם. זה עשוי לכלול מינוף של מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים כדי להגיע לקהל היעד שלך, כמו גם שימוש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לשפר את הנראות והדירוג של התוכן שלך במנועי החיפוש.

לבסוף, עסקים צריכים להיות פתוחים לניסויים ואיטרציה בכל הנוגע למאמצי יצירת התוכן שלהם. זה עשוי לכלול בדיקת פורמטים, ערוצים והודעות שונות כדי לראות מה מהדהד עם הקהל שלך, כמו גם שימוש בניתוח נתונים כדי לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של התוכן שלך לאורך זמן.

שימוש בתובנות מונחות נתונים כדי ליישר את אסטרטגיות השיווק שלך

בעידן השיווק הדיגיטלי, לעסקים יש גישה לשפע של נתונים וניתוחים שיכולים לספק תובנות חשובות לגבי התנהגות צרכנים, העדפות ומגמות. על ידי מינוף נתונים אלה בצורה יעילה, עסקים יכולים לקבל החלטות מונחות נתונים שיעזרו לאסטרטגיות השיווק שלהם ולהניב תוצאות אמיתיות.

מפתח אחד לשימוש יעיל בנתונים הוא להגדיר יעדים ומדדים ברורים עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלך. זה עשוי להיות כרוך בהגדרת מדדי KPI ספציפיים (מדדי ביצועים מפתח) כגון תעבורה לאתר, שיעורי המרות או ערך לכל החיים של הלקוח, ומעקב אחר מדדים אלו לאורך זמן כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך.

מרכיב חשוב נוסף של שיווק מונחה נתונים הוא לבחון ללא הרף ולחזור על האסטרטגיות שלך על סמך התובנות שאתה מקבל מהנתונים שלך. זה עשוי לכלול בדיקת A/B הודעות שונות, הצעות או ערוצים שונים כדי לראות מה מהדהד עם קהל היעד שלך, או שימוש במשוב מלקוחות כדי לחדד ולשפר את המוצרים או השירותים שלך.

בנוסף למעקב וניתוח הנתונים שלך, עסקים יכולים גם למנף מקורות נתונים חיצוניים כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות צרכנים ומגמות. זה עשוי לכלול מעקב אחר שיחות במדיה חברתית, ניתוח נתוני מנועי חיפוש או שימוש במחקר שוק כדי להבין טוב יותר את קהל היעד שלך.

לבסוף, עסקים צריכים להיות מודעים לשיקולי פרטיות נתונים ואבטחה בעת איסוף וניתוח נתוני לקוחות. חשוב לוודא שיש לך הסכמה והגנות נאותות כדי להגן על מידע לקוחות, ולהשתמש בנתונים בצורה אתית ושקופה.

החשיבות של התאמה אישית וגישות ממוקדות לקוח

בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום, עסקים צריכים לתעדף גישות ממוקדות לקוחות וחוויות מותאמות אישית כדי לבלוט מהקהל ולבנות מערכות יחסים מתמשכות עם הלקוחות שלהם. להלן שלוש סיבות מדוע התאמה אישית היא המפתח לשיווק דיגיטלי מוצלח:

  • 1. עמידה בציפיות הלקוחות:

    הצרכנים של היום מצפים לחוויות מותאמות אישית העונות על הצרכים וההעדפות האישיות שלהם. על ידי מינוף נתוני לקוחות ותובנות, עסקים יכולים להתאים את המסרים השיווקיים, ההצעות והתוכן שלהם לפלחים ספציפיים של הקהל שלהם, ולהגדיל את הסבירות למעורבות ולהמרה. התאמה אישית יכולה גם לעזור לעסקים לבנות אמון ונאמנות עם הלקוחות שלהם, מכיוון שהם מרגישים שרואים ומובנים על ידי המותג.

  • 2. קידום מעורבות והמרה:

    התאמה אישית יכולה גם להניע רמות גבוהות יותר של מעורבות והמרה על ידי כך שיקל על הלקוחות למצוא את מה שהם מחפשים ולהשלים את הפעולות הרצויות. לדוגמה, המלצות מוצר מותאמות אישית או קמפיינים ממוקדים בדוא"ל יכולים להגדיל את הסבירות שלקוחות יבצעו רכישה או יבצעו פעולה רצויה אחרת.

  • 3. שיפור שביעות רצון לקוחות ושימור:

    על ידי תעדוף גישות ממוקדות לקוח וחוויות מותאמות אישית, עסקים יכולים לשפר את שביעות רצון הלקוחות ושימורם לאורך זמן. על ידי מראה ללקוחות שהם מעריכים את הצרכים וההעדפות האישיות שלהם, עסקים יכולים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח המניעות עסקיות חוזרות והפניות חיוביות מפה לאוזן.

    כדי להשיג התאמה אישית אמיתית ומרכזיות לקוח, עסקים צריכים להשקיע בטכנולוגיה ובתהליכים הנכונים כדי לאסוף, לנתח ולפעול על פי נתוני לקוחות ביעילות. זה עשוי לכלול מינוף פלטפורמות לניהול קשרי לקוחות (CRM), כלי אוטומציה שיווקית או טכנולוגיות אחרות מונעות נתונים כדי ללכוד ולנצל תובנות של לקוחות בזמן אמת.

    בנוסף לטכנולוגיה, עסקים צריכים גם לתעדף את המרכיב האנושי של התאמה אישית, כגון הכשרת העובדים שלהם לספק שירות לקוחות מותאם אישית ויצירת תרבות של אמפתיה ומרכזיות לקוחות ברחבי הארגון.

כיצד עסקים יכולים להתאים את אסטרטגיות ה-SEO שלהם לעולם שלאחר קוביד?

מגיפת Covid-19 שינתה באופן דרמטי את הדרך שבה עסקים פועלים, וזה כולל את אסטרטגיות ה-SEO שלהם. להלן מספר טיפים להתאמת אסטרטגיות SEO שלך לעולם שלאחר קוביד:

  • 1. בצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי:

    עם צרכנים רבים השוהים קרוב לבית עקב המגיפה, אופטימיזציה לחיפוש מקומי חשובה מאי פעם. על ידי התמקדות במילות מפתח מקומיות והכללת מידע ספציפי למיקום באתר האינטרנט שלך, תוכל לשפר את הנראות שלך ללקוחות קרובים ולהגדיל את הסיכויים שלך ליצור תנועה ומכירות מקומיות.

  • 2. תעדוף אופטימיזציה לנייד:

    ככל שיותר צרכנים פונים לסמארטפונים שלהם לקניות ומחקר מקוונים, עסקים צריכים לתעדף אופטימיזציה לנייד באסטרטגיות SEO שלהם. המשמעות היא להבטיח שהאתר שלך יהיה קל לניווט ולשימוש במכשירים ניידים, כמו גם אופטימיזציה עבור שאילתות חיפוש ספציפיות לנייד.

  • 3. הדגש תוכן איכותי:

    בעולם שלאחר קוביד, התוכן עדיין המלך, אבל האיכות חשובה מתמיד. על ידי יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי העונה על הצרכים של קהל היעד שלך, אתה יכול לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולבסס את המותג שלך כמוביל מחשבה בתעשייה שלך.

  • 4. התמקד בחוויית משתמש:

    מנועי החיפוש מייחסים חשיבות גוברת לחוויית המשתמש בכל הנוגע לדירוג החיפוש. על ידי התמקדות בגורמים כמו מהירות טעינת עמודים, עיצוב אתר וקלות ניווט, אתה יכול לשפר את חווית המשתמש שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

  • 5. מינוף מדיה חברתית:

    מדיה חברתית יכולה להיות כלי רב עוצמה להנעת תנועה לאתר שלך ולשיפור הדירוג שלך במנועי החיפוש. על ידי שיתוף התוכן שלך במדיה החברתית ומעורבות עם העוקבים שלך, אתה יכול להגביר את הנראות והסמכות שלך באינטרנט.

התפקיד הגובר של תוכן וידאו בשיווק דיגיטלי

תוכן וידאו הופך במהירות למרכיב מרכזי באסטרטגיות שיווק דיגיטלי. הנה כמה סיבות לכך:

  • 1. הסרטון מרתק ובלתי נשכח:

    תוכן וידאו מרתק ובלתי נשכח, מה שהופך אותו לדרך יעילה ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך ולהשאיר אותו מתעניין במותג שלך. על ידי יצירת סרטונים איכותיים ומושכים מבחינה ויזואלית, אתה יכול להעביר את המסר שלך בצורה יעילה יותר וליצור קשר עמוק יותר עם קהל היעד שלך.

  • 2. הסרטון הוא תכליתי:

    תוכן וידאו יכול ללבוש צורות רבות ושונות, מהדגמות של מוצרים ועד סרטוני הסבר ועד הצצות מאחורי הקלעים של העסק שלך. הרבגוניות הזו הופכת את הווידאו למדיום אידיאלי להעברת מגוון רחב של מסרים ולבניית המותג שלך בדרכים יצירתיות.

  • 3. הסרטון ניתן לשיתוף:

    תוכן וידאו ניתן לשיתוף רב, כלומר יש לו פוטנציאל להגיע לקהל רחב יותר מאשר סוגי תוכן אחרים. על ידי יצירת סרטונים אינפורמטיביים ומשעשעים כאחד, אתה יכול לעודד את הקהל שלך לשתף אותם במדיה חברתית ובפלטפורמות אחרות, ולהגדיל את הנראות והטווח של המותג שלך.

    שימוש בתוכן וידאו באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך:

    כשמדובר בשילוב תוכן וידאו באסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך, יש לזכור כמה צעדים עיקריים:

  • 1. הגדר את המטרות שלך:

    לפני שתתחיל ליצור סרטונים, חשוב להגדיר את המטרות שלך ולקבוע את סוגי הסרטונים שיעזרו לך להשיג אותם בצורה הטובה ביותר. בין אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג, להוביל תנועה לאתר שלך או להגביר את המכירות, תוכן הווידאו שלך צריך להיות מותאם כך שיעמוד ביעדים הספציפיים הללו.

  • 2. צור סרטונים באיכות גבוהה:

    כדי להפיק את המרב מתוכן וידאו באסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך, חשוב ליצור סרטונים באיכות גבוהה שמושכים ומושכים חזותית. זה עשוי לדרוש השקעה בציוד מקצועי ומומחיות, אבל התוצאות יכולות להיות שוות את זה במונחים של מעורבות מוגברת והמרות.

  • 3. בצע אופטימיזציה לחיפוש:

    בדיוק כמו סוגים אחרים של תוכן, תוכן וידאו צריך להיות מותאם למנועי חיפוש כדי להגדיל את הנראות שלו ואת טווח ההגעה שלו. זה כולל אופטימיזציה של כותרות, תיאורים ותגיות של סרטונים, כמו גם הכללת תמלול וכתוביות כדי להפוך את התוכן לנגיש לקהל רחב יותר.

הכוח של שיווק משפיענים בעידן קוביד-19

שיווק משפיענים הוא כלי רב עוצמה עבור מותגים כבר כמה שנים, וחשיבותו רק גדלה במהלך מגיפת קוביד-19. עם יותר אנשים מבלים זמן באינטרנט, פלטפורמות המדיה החברתית הפכו לדרך מפתח עבור מותגים להגיע לקהל היעד שלהם, ומשפיענים הפכו לחלק חשוב עוד יותר מהמשוואה הזו.

אחת הסיבות לכך ששיווק משפיענים היה כל כך יעיל במהלך המגיפה היא שהוא מאפשר למותגים להתחבר לקהל שלהם בצורה יותר אותנטית וניתנת לקשר. משפיעים נתפסים לעתים קרובות כמקורות מהימנים של מידע והמלצות, והעוקבים שלהם נוטים יותר לעסוק בתוכן שמגיע ממישהו שהם סומכים עליהם.

יתרון נוסף של שיווק משפיענים במהלך Covid-19 הוא שהוא מאפשר למותגים להגיע לקהל רחב יותר מבלי להסתמך על ערוצי פרסום מסורתיים, אשר עשויים להיות פחות יעילים בזמן משבר. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל עוקב גדול בנישה ספציפית או דמוגרפית, מותגים יכולים להעביר את המסר שלהם מול קהל מאוד מעורב שיש לו סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלהם.

עם זאת, חשוב לציין ששיווק משפיענים במהלך Covid-19 דורש גישה שונה מבעבר. משפיענים רבים ראו ירידה בהזדמנויות לתוכן ממומן עקב ההשפעה הכלכלית של המגיפה, ולכן מותגים צריכים להיות אסטרטגיים יותר בשותפויות שלהם ולהתמקד ביצירת קשרים אותנטיים ומשמעותיים עם משפיענים.

לדוגמה, מותגים יכולים לעבוד עם משפיענים כדי ליצור תוכן שרלוונטי למצב הנוכחי, כמו קידום מוצרים שיכולים לעזור לאנשים להישאר בריאים ובטוחים במהלך המגיפה. הם יכולים גם לשתף פעולה עם משפיענים המעורבים במטרות צדקה או יוזמות, מה שיכול לעזור לבנות רצון טוב ואסוציאציות חיוביות למותג.

כיצד עסקים יכולים למנף סמינרים מקוונים ואירועים וירטואליים?

סמינרים מקוונים ואירועים וירטואליים הפכו פופולריים יותר ויותר במהלך מגיפת Covid-19, כאשר עסקים מחפשים דרכים חדשות להתחבר לקהל שלהם ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם. אירועים אלו יכולים להיות כלי רב עוצמה לבניית מודעות למותג, יצירת לידים והנעת המרות, אך הם דורשים גישה שונה מאירועים אישיים.

אחד היתרונות המרכזיים של סמינרים מקוונים ואירועים וירטואליים הוא שניתן לגשת אליהם מכל מקום בעולם, מה שמקל על עסקים להגיע לקהל רחב יותר. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עסקים שמחפשים להרחיב את טווח ההגעה שלהם בשווקים חדשים או למקד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים.

כדי להפיק את המרב מסמינרים מקוונים ואירועים וירטואליים, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן מרתק ואינפורמטיבי שרלוונטי לקהל שלהם. זה עשוי לכלול הדגמות מוצרים, תובנות בתעשייה או מצגות של מנהיגות מחשבתית, בהתאם לאופי העסק וקהל היעד שלו.

חשוב גם לקדם סמינרים מקוונים ואירועים וירטואליים בצורה יעילה, באמצעות מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים כדי להגיע לקהל היעד שלך וליצור עניין. עסקים צריכים גם לשקול שיתוף פעולה עם ארגונים אחרים או משפיענים שיכולים לעזור לקדם את האירוע ולהגיע לקהל רחב יותר.

במהלך האירוע עצמו, עסקים צריכים להתמקד ביצירת חוויה מרתקת ואינטראקטיבית עבור המשתתפים. זה עשוי לכלול מפגשי שאלות ותשובות בשידור חי, סקרים או מצגות אינטראקטיביות המעודדות השתתפות ומעורבות.

לבסוף, עסקים צריכים לעקוב אחר המשתתפים לאחר האירוע, תוך שימוש בשיווק בדוא"ל ובערוצים אחרים כדי לטפח לידים ולהניע המרות. זה עשוי לכלול מתן הנחות או מבצעים בלעדיים למשתתפים, או מתן משאבים נוספים או תוכן הרלוונטי לנושאים הנסקרים באירוע.

תפקידו של שיווק בדוא"ל בנוף הדיגיטלי החדש

שיווק בדוא"ל תמיד היה כלי חשוב לעסקים המחפשים להגיע לקהל שלהם ולהניב המרות, אך חשיבותו רק עלתה במהלך מגיפת Covid-19. עם יותר אנשים שעובדים מהבית ומבלים זמן רב יותר באינטרנט, האימייל הפך לערוץ קריטי עוד יותר עבור עסקים להתחבר לקהל שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק בדואר אלקטרוני הוא שהוא מאפשר לעסקים להגיע ישירות לקהל שלהם, מבלי להיות תלויים באלגוריתמים של מדיה חברתית או גורמים אחרים שיכולים להשפיע על טווח ההגעה. זה הופך אותו לכלי בעל ערך עבור עסקים שמחפשים לבנות בסיס לקוחות נאמן ולהניע צמיחה לטווח ארוך.

כדי להפיק את המרב משיווק בדוא"ל בנוף הדיגיטלי החדש, עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן רלוונטי ומרתק המהדהד עם הקהל שלהם. זה עשוי לכלול עדכוני מוצר, תובנות בתעשייה או מאמרים על מנהיגות מחשבתית, בהתאם לאופי העסק וקהל היעד שלו.

חשוב גם לפלח את רשימת הדוא"ל שלך בצורה יעילה, כדי שתוכל להתאים את ההודעות והתוכן שלך לתחומי העניין והצרכים הספציפיים של פלחים שונים בקהל שלך. זה עשוי לכלול שימוש בתובנות מונעות נתונים כדי לזהות פלחים מרכזיים, כגון לקוחות בעלי ערך גבוה או לקוחות פוטנציאליים שסביר להניח שיבצעו המרה.

בנוסף לפילוח, עסקים צריכים להתמקד גם בהתאמה אישית, תוך שימוש בנתונים ותובנות כדי ליצור חוויות מותאמות אישית לכל נמען. זה עשוי לכלול המלצות מוצר מותאמות אישית, הודעות מותאמות אישית או הצעות מותאמות אישית הרלוונטיות לתחומי העניין וההעדפות של הנמען.

לבסוף, עסקים צריכים להתמקד באופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם בדוא"ל עבור מכשירים ניידים, מכיוון שיותר ויותר אנשים ניגשים לאימייל שלהם בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם. זה עשוי להיות כרוך בשימוש בעיצוב רספונסיבי, אופטימיזציה של עותק ותמונות דוא"ל ובדיקת קמפיינים במכשירים שונים ובלקוחות דוא"ל שונים כדי להבטיח טווח הגעה ומעורבות מקסימלית.

השקעה בפרסום בתשלום: האם זה עדיין כדאי?

בעוד עסקים מחפשים להתאים את אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלהם למציאות החדשה של מגיפת קוביד-19, רבים מפקפקים בערכו של פרסום בתשלום. עם תקציבים תחת עומס וחוסר ודאות לגבי התנהגות צרכנים, טבעי לתהות האם השקעה בפרסום בתשלום עדיין שווה את זה.

עם זאת, למרות האתגרים שמציבה המגיפה, פרסום בתשלום נותר כלי חשוב לעסקים המעוניינים להגיע לקהל שלהם ולהניב המרות. למרות שעשויות להיות כמה תנודות קצרות טווח בהתנהגות הצרכנים, היסודות של השיווק נשארים זהים: עסקים צריכים להעביר את המסר שלהם בפני האנשים הנכונים, בזמן הנכון, כדי להניב תוצאות.

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום בתשלום הוא שהוא מאפשר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם בדייקנות, תוך שימוש באפשרויות מיקוד הניתנות להתאמה אישית על סמך גורמים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות. המשמעות היא שעסקים יכולים להבטיח שהמסר שלהם ייראה על ידי האנשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצר או בשירות שלהם.

יתרון נוסף של פרסום בתשלום הוא בכך שהוא מאפשר לעסקים לעקוב ולמדוד תוצאות ברמת דיוק גבוהה. המשמעות היא שאפשר לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום בזמן אמת, בהתבסס על נתונים ותובנות, ולהבטיח שההוצאות על מודעות מוקצות ביעילות.

כמובן, ישנם כמה אתגרים הקשורים לפרסום בתשלום במהלך המגיפה. לדוגמה, ייתכן שתהיה תחרות מוגברת על שטחי מודעות, או שינויים בהתנהגות הצרכנים שמקשים על הגברת המרות. עם זאת, עם הגישה הנכונה ונכונות להיות גמישים וסתגלניים, עסקים עדיין יכולים להגיע להצלחה עם פרסום בתשלום, גם בסביבה מאתגרת.

ההשפעה של עבודה מרחוק על צוותי שיווק ושיתוף פעולה

מגיפת Covid-19 אילצה עסקים רבים ליישם מדיניות עבודה מרחוק, ולכך הייתה השפעה משמעותית על צוותי שיווק ושיתוף פעולה. עבור משווקים רבים, המעבר לעבודה מרחוק משמעותה התאמה משמעותית לנוהלי העבודה שלהם, שכן הם מסתגלים לכלים וטכנולוגיות חדשות ומוצאים דרכים לשתף פעולה ביעילות מרחוק.

אחד האתגרים הגדולים ביותר של עבודה מרחוק עבור צוותי שיווק הוא שמירה על תחושת לכידות ושיתוף פעולה. כאשר עובדים בסביבה משרדית, לרוב קל יותר להקפיץ רעיונות מעמיתים, לשתף משוב ולשתף פעולה בפרויקטים בזמן אמת. עם זאת, עם עבודה מרחוק, אינטראקציות אלו עשויות להיות קשות יותר לביצוע, וקיים סיכון שחברי הצוות עלולים להרגיש מבודדים או מנותקים.

כדי להתמודד עם אתגר זה, עסקים רבים פונים לכלי שיתוף פעולה דיגיטליים שיכולים לעזור להקל על תקשורת ועבודת צוות. מתוכנת ועידת וידאו ועד כלי ניהול פרויקטים ואפליקציות צ'אט צוות, יש מגוון אפשרויות זמינות שיכולות לעזור לצוותי שיווק להישאר מחוברים ופרודוקטיביים, גם כאשר עובדים מרחוק.

שיקול חשוב נוסף לצוותי שיווק העובדים מרחוק הוא הצורך לשמור על תחושת מבנה ושגרה. ללא המקצבים הקבועים של סביבת המשרד, יכול להיות קל לחברי הצוות להיות לא מאורגנים או להיאבק בניהול זמן. כדי להתמודד עם זה, חשוב לעסקים לקבוע ציפיות ברורות ושגרה לעבודה מרחוק, ולספק הדרכה ותמיכה לחברי הצוות לפי הצורך.

לבסוף, ראוי לציין שלעבודה מרחוק יכולות להיות גם כמה השפעות חיוביות על צוותי שיווק ושיתוף פעולה. לדוגמה, על ידי ביטול הצורך במשרד פיזי, עבודה מרחוק יכולה לעזור להפחית עלויות תקורה ולפנות תקציב לתחומים אחרים בעסק. בנוסף, על ידי מתן אפשרות לחברי צוות לעבוד מכל מקום בעולם, עבודה מרחוק יכולה לעזור למשוך ולשמר כישרונות מובילים, ללא קשר למיקום.

אימוץ טכנולוגיות חדשות: בינה מלאכותית ואוטומציה בשיווק דיגיטלי

ככל שהעולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, עסקים פונים לטכנולוגיות חדשות כדי לעזור להם להישאר בקדמת העקומה. אחד התחומים המרגשים ביותר של חדשנות בשיווק דיגיטלי הוא השימוש בבינה מלאכותית (AI) ובכלי אוטומציה. על ידי מינוף הכוח של AI ואוטומציה, עסקים יכולים לייעל את תהליכי השיווק שלהם, לשפר את המיקוד וההתאמה האישית שלהם, ולקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי התנהגויות והעדפות הלקוחות שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של AI ואוטומציה בשיווק דיגיטלי הוא היכולת להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים ומותאמים אישית. על ידי ניתוח כמויות גדולות של נתונים על התנהגות לקוחות, העדפות ואינטראקציות עם מותג, כלי בינה מלאכותית יכולים לעזור לעסקים לזהות דפוסים ומגמות שיהיה קשה או בלתי אפשרי להבחין באמצעות ניתוח ידני. זה מאפשר לעסקים להתאים את המסרים השיווקיים שלהם ללקוחות בודדים, ולשפר את הרלוונטיות והאפקטיביות של הקמפיינים שלהם.

יתרון חשוב נוסף של AI ואוטומציה בשיווק דיגיטלי הוא היכולת לייעל ולהפוך משימות שיווק שגרתיות לאוטומטיות. מקמפיינים שיווקיים בדוא"ל ועד לפוסטים במדיה חברתית ומיקוד מודעות, יש מגוון רחב של פעילויות שיווק שניתן לבצע אוטומטיות באמצעות כלי AI. זה יכול לעזור לעסקים לחסוך זמן ומשאבים, ובמקביל גם לשפר את העקביות והאיכות של המסרים השיווקיים שלהם.

בנוסף ליתרונות אלו, כלי בינה מלאכותית ואוטומציה יכולים גם לעזור לעסקים לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי ההתנהגויות וההעדפות של הלקוחות שלהם. על ידי ניתוח נתונים ממגוון מקורות, מאינטראקציות במדיה חברתית וכלה בניתוח אתרים ומשוב לקוחות, עסקים יכולים לקבל תמונה מלאה יותר של הצרכים והרצונות של הלקוחות שלהם. זה יכול לעזור להם לפתח אסטרטגיות שיווק יעילות יותר ולספק תוכן רלוונטי ומרתק יותר לקהל שלהם.

החשיבות של להיות זריז ומסתגל בעולם משתנה

בעולם המשתנה במהירות, עסקים שמסוגלים להסתגל במהירות ולהגיב לאתגרים והזדמנויות חדשות נוטים יותר להצליח. זה נכון במיוחד בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו טכנולוגיות ומגמות חדשות צצות כל הזמן. כדי להישאר בקדמת העקומה, עסקים צריכים להיות זריזים ומסתגלים, ולהיות מוכנים להתנסות עם גישות ואסטרטגיות חדשות.

אחד היתרונות המרכזיים של זריזות והתאמה בשיווק דיגיטלי הוא היכולת להגיב במהירות לשינויים בהתנהגות הצרכנים. כפי שראינו במהלך מגיפת Covid-19, התנהגות צרכנים יכולה להשתנות במהירות ובאופן בלתי צפוי בתגובה לאירועים חיצוניים. עסקים שמסוגלים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להגיב לשינויים הללו, נוטים יותר להצליח מאשר אלה שדבקים בגישה נוקשה ומתאימה לכולם.

יתרון נוסף של זריזות והתאמה בשיווק דיגיטלי הוא היכולת להתנסות ולחדש. על ידי ניסיון של גישות ואסטרטגיות חדשות, עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא, ולחדד את המסרים השיווקיים שלהם בהתאם. זה יכול לעזור להם להישאר בקדמת העקומה ולהבדיל את עצמם מהמתחרים שלהם.

כמובן שגם זריזות והתאמה בשיווק דיגיטלי דורשת רמה מסוימת של לקיחת סיכונים. עסקים ששונאי סיכונים מדי עלולים להחמיץ הזדמנויות או לא להגיב בזמן לתנאי השוק המשתנים. עם זאת, על ידי איזון נטילת סיכונים עם תכנון וניתוח קפדניים, עסקים יכולים לנווט בהצלחה בנוף המשתנה במהירות של שיווק דיגיטלי.

להמציא מחדש את המותג שלך: איך להישאר רלוונטי בזמן משבר

בעיתות משבר, עסקים עשויים להצטרך לחשוב מחדש על אסטרטגיות המיתוג שלהם כדי להישאר רלוונטיים ומחוברים עם הקהלים שלהם. זה יכול להיות כרוך בביצוע שינויים בהודעות, בזהות החזותית או אפילו בהצעות המוצרים.

אחד הצעדים הראשונים בהמצאת המותג שלך מחדש בזמן משבר הוא להקשיב לקהל שלך. מהם החששות, החרדות וסדרי העדיפויות שלהם? מה הצרכים והרצונות שלהם? על ידי הבנת נקודת המבט של הקהל שלך, אתה יכול ליצור מסרים ומיתוג שמהדהדים להם ומדברים למצב הנוכחי שלו.

גורם חשוב נוסף בהמצאת המותג שלך מחדש במהלך משבר הוא להישאר נאמן לערכים ולמשימה שלך. אמנם ייתכן שיהיה צורך לבצע שינויים במיתוג ובמסרים שלך, אך חשוב לשמור על תחושה עקבית של מטרה וזהות. זה יכול לעזור לבנות אמון ונאמנות עם הקהל שלך, אפילו בזמנים מאתגרים.

במקרים מסוימים, המצאה מחדש של המותג שלך במהלך משבר עשויה להיות כרוכה בהחלפת המוצר או השירות שלך. לדוגמה, עסקים רבים עברו להציע יותר שירותים מקוונים או וירטואליים בתגובה למגפת Covid-19. על ידי התאמה לצרכים והעדפות הצרכנים המשתנים, עסקים יכולים להישאר רלוונטיים ותחרותיים בשוק המשתנה במהירות.

זהות חזותית היא היבט חשוב נוסף של מיתוג שאולי צריך לדמיין מחדש במהלך משבר. זה יכול לכלול עדכון הלוגו, ערכת הצבעים או האסתטיקה העיצובית הכוללת שלך כדי לשקף טוב יותר את הרגע הנוכחי. על ידי יצירת זהות ויזואלית המהדהדת עם הקהל שלך ומדברת על הדאגות והעדיפויות שלו, אתה יכול לחזק את הקשר של המותג שלך איתם.

לקחים שנלמדו מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך קוביד-19

מגיפת Covid-19 הציגה אתגרים והזדמנויות ייחודיות למשווקים דיגיטליים. ככל שעסקים עברו לעבודה מרחוק והצרכנים בילו יותר זמן באינטרנט, אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי הפכו חשובות יותר. להלן כמה לקחים מרכזיים שניתן ללמוד מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך קוביד-19:

  • 1. הדגש אמפתיה וחיבור:
    אחד הלקחים החשובים ביותר מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך קוביד-19 הוא החשיבות של אמפתיה וחיבור. צרכנים מחפשים מותגים שמבינים ואכפת להם מהצרכים והדאגות שלהם. על ידי יצירת מסרים ותוכן שמדברים לדאגות הללו ומפגינים תחושת אמפתיה, עסקים יכולים לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהלים שלהם.
  • 2. היו זריזים ומסתגלים:
    שיעור חשוב נוסף הוא החשיבות של זריזות והתאמה. ככל שהמצב עם Covid-19 התפתח, עסקים נאלצו לשנות במהירות את האסטרטגיות שלהם ולהסתגל לשינוי התנהגות הצרכנים. על ידי שמירה על התאמה לשינויים אלה ונכונות לבצע התאמות, עסקים יכולים להישאר תחרותיים ולהמשיך לספק קמפיינים שיווקיים יעילים.
  • 3. מינוף טכנולוגיות דיגיטליות:
    לבסוף, קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מוצלחים במהלך Covid-19 הוכיחו את החשיבות של מינוף טכנולוגיות דיגיטליות כדי להגיע לקהל ולמשוך אותם. ממדיה חברתית לשיווק בדואר אלקטרוני ועד לאירועים וירטואליים, יש מגוון רחב של כלים ופלטפורמות דיגיטליות שניתן להשתמש בהן כדי להתחבר לצרכנים בדרכים משמעותיות. על ידי הישארות מעודכנת בכלים ובטרנדים העדכניים ביותר, עסקים יכולים להישאר בקדמת העקומה ולספק קמפיינים שיווקיים בעלי השפעה.

מסקנה: ניווט בעתיד השיווק הדיגיטלי

מגיפת Covid-19 שינתה מהותית את נוף השיווק הדיגיטלי. ככל שעסקים וצרכנים ממשיכים לנווט במציאות החדשה הזו, חשוב יותר מתמיד להישאר קשובים לטרנדים משתנים ולהתנהגויות צרכנים. על ידי שימת דגש על אמפתיה וחיבור, זריזות והתאמה ומינוף טכנולוגיות דיגיטליות, עסקים יכולים לספק קמפיינים שיווקיים מוצלחים המהדהדים עם הקהלים שלהם ומניבים תוצאות.

במבט קדימה, עתיד השיווק הדיגיטלי עשוי להיות מעוצב על ידי התקדמות טכנולוגית מתמשכת, שינוי העדפות הצרכנים וההשפעה המתמשכת של המגיפה. ככזה, יהיה חשוב לעסקים להישאר מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר, להשקיע בתובנות מונעות נתונים, ולהמשיך לחדש ולהתאים את האסטרטגיות שלהם כדי לענות על הצרכים המתפתחים של הקהלים שלהם.

בפרט, עסקים יצטרכו להתמקד באספקת חוויות מותאמות אישית, ממוקדות בלקוח, שמתעדפות ערך ורלוונטיות. זה ידרוש הבנה מעמיקה של העדפות והתנהגויות צרכנים, כמו גם את היכולת למנף נתונים וניתוחים כדי ליישר אסטרטגיות שיווקיות ולהניב תוצאות.

במקביל, עסקים יצטרכו להיות מוכנים לשינויים ושיבושים מתמשכים, שכן המגיפה וגורמים אחרים ממשיכים להשפיע על נוף השיווק הדיגיטלי. על ידי שמירה על זריזות והתאמה, והשקעה בטכנולוגיות ובכלים העדכניים ביותר, עסקים יכולים להישאר בקדמת העקומה ולהמשיך לספק קמפיינים שיווקיים מוצלחים שמובילים לתוצאות.

השפעת הקורונה על שיווק דיגיטלי:

אתגר המלצה פגיעה עלות (בש"ח)
ירידה בהוצאות על מודעות התמקדות באופטימיזציה של עלויות שפר את החזר ה-ROI 45,000
הגברת התחרות צור תוכן המהדהד עם קהל היעד שלך מעורבות מוגברת 30000
ירידה בטווח האורגני חקור אפשרויות מדיה חברתית בתשלום נראות גבוהה יותר 40000
שינוי התנהגות צרכנים הערכה מחדש של אסטרטגיות פילוח ומיקוד יעילות משופרת 25,000

לסיכום, מגיפת הקורונה שינתה באופן דרמטי את נוף השיווק הדיגיטלי. על ידי שמירה על זריזות, אימוץ מגמות חדשות והתמקדות באסטרטגיות ממוקדות לקוח, עסקים יכולים לנווט בהצלחה את האתגרים שמציגה סביבה חדשה זו ולהתגלות כמנצחים בתחום השיווק הדיגיטלי.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

סודות השיווק של חברת אפל APPLE

במאמר זה, אנו מתעמקים באסטרטגיות השיווק שהניעו את אפל להפוך לאחת החברות החשובות ביותר בעולם. אנו בוחנים את המרכיבים המרכזיים של הגישה השיווקית שלהם, מעיצוב

קרא עוד »

משרד פרסום דיגטלי לעורכי דין

עורכי דין פונים יותר ויותר לשיווק ופרסום דיגיטלי כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. משרד פרסום דיגיטלי יכול לספק את הידע והמומחיות הדרושים כדי להבטיח שהנוכחות המקוונת

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner