בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה מתעמק במצב הכלכלי והבריאותי המתפתח עקב מגיפת הקורונה, ומדגיש את הצורך של חברות להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן. הוא דן במגמות שיווק דיגיטלי, מודעות ממומנות לעסקים קטנים, ומציאת קהל היעד הנכון לחיזוק המותג.

הקדמה: המציאות החדשה של שיווק בתוך קורונה

התפרצות נגיף הקורונה שינתה את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומתקשרים אחד עם השני. כשהעולם ממשיך להתמודד עם המגיפה, עסקים מתמודדים גם עם אתגרים חסרי תקדים. אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים הוא להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם למציאות החדשה של המגיפה. במאמר זה נחקור את השפעת הקורונה על השיווק ונדון בדרכים שבהן חברות יכולות להסתגל למציאות החדשה.

  • השפעת הקורונה על השיווק:
    למגיפת הקורונה הייתה השפעה משמעותית על תעשיית השיווק. עם נעילה ואמצעי ריחוק חברתי, עסקים נאלצו להעביר את המיקוד שלהם משיטות שיווק מסורתיות לשיווק דיגיטלי. המגיפה שינתה גם את התנהגות הצרכנים, כאשר אנשים מבלים יותר זמן באינטרנט ומבצעים יותר רכישות באינטרנט.
  • הצורך בהסתגלות:
    כדי לשרוד באקלים הנוכחי, עסקים צריכים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם למציאות החדשה. משמעות הדבר היא הבנת התנהגות הצרכנים המשתנה, זיהוי הזדמנויות חדשות ומינוף ערוצי שיווק דיגיטליים כדי להגיע ללקוחות. חברות שלא מצליחות להסתגל למציאות החדשה מסתכנות לאבד נתח שוק ולהידרדר מהמתחרות שלהן.

קולאז' של חברות שונות שמתאימות את אסטרטגיות השיווק שלהן במהלך המגיפה
קולאז' של חברות שונות שמתאימות את אסטרטגיות השיווק שלהן במהלך המגיפה

מדוע חשוב להתאים אסטרטגיות שיווקיות?

התאמת אסטרטגיות שיווק חיונית כדי שעסקים יישארו רלוונטיים ותחרותיים בסביבה המשתנה במהירות. המגיפה שיבשה את ערוצי השיווק המסורתיים ואת התנהגות הצרכנים, מה שגרם לחברות לשנות את האסטרטגיות שלהן כדי לענות על הדרישות החדשות של הלקוחות שלהן. אי הסתגלות עלול לגרום לאובדן הכנסות, מוניטין ונתח שוק.

יתרה מכך, הסתגלות היא לא רק הישרדות במהלך המגיפה, היא גם על הכנת הבמה להצלחה עתידית. חברות שיצליחו להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן למציאות החדשה יהיו ממוקמות טוב יותר לנצל הזדמנויות ולהשיג יתרון תחרותי.

בנוסף, התאמת אסטרטגיות שיווק יכולה להוביל גם להגברת מעורבות ונאמנות הלקוחות. על ידי הבנת הצרכים וההעדפות המשתנות של קהל היעד שלהם, עסקים יכולים ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים ומותאמים אישית המהדהדים את הלקוחות שלהם. זה יכול לגרום להגברת נאמנות המותג ושביעות רצון הלקוחות, מה שיכול בתורו להוביל להפניות עסקיות חוזרות ונשנות חיוביות מפה לאוזן.

לבסוף, התאמת אסטרטגיות שיווק חשובה גם לעסקים כדי להישאר בקדמת העקומה ולהישאר חדשניים. על ידי אימוץ שינוי והתנסות בטכניקות שיווק חדשות, חברות יכולות לחשוף הזדמנויות חדשות ולהקדים את המתחרים שלהן. זה יכול לעזור לעסקים לא רק לשרוד את המגיפה, אלא לשגשג בטווח הארוך.

המעבר לשיווק דיגיטלי: מה זה אומר לעסקים?

המגיפה האיצה את המעבר לשיווק דיגיטלי, מכיוון שיותר אנשים מבלים זמן מקוון עקב נעילה ואמצעי התרחקות חברתית. המשמעות היא שעסקים צריכים להסתגל לנוף המשתנה ולאמץ את השיווק הדיגיטלי כדי להתחבר ללקוחות שלהם. אבל מה המשמעות של המעבר הזה לשיווק דיגיטלי עבור עסקים?

  • 1. הגדלת טווח הגעה ונראות:
    אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי הוא היכולת להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את הנראות. עם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נכונה, עסקים יכולים ליצור קשר עם לקוחות בערוצים שונים, כולל מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, מנועי חיפוש ועוד. זה יכול לעזור לעסקים להגביר את המודעות למותג ולהגיע ללקוחות שאולי לא ניתן היה להגיע אליהם דרך ערוצי שיווק מסורתיים.
  • 2. יותר נתונים ותובנות:
    שיווק דיגיטלי מספק לעסקים גם יותר נתונים ותובנות לגבי התנהגות והעדפות לקוחות. עם כלים כמו Google Analytics, עסקים יכולים לעקוב אחר תנועת האתר, התנהגות המשתמשים ושיעורי ההמרה. ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי לשפר את חווית הלקוח, לייעל קמפיינים שיווקיים ולקבל החלטות מונחות נתונים.
  • 3. שיווק מותאם אישית וממוקד יותר:
    שיווק דיגיטלי מאפשר גם לעסקים ליצור קמפיינים שיווקיים מותאמים וממוקדים יותר. על ידי הבנת העדפות הלקוחות והתנהגותם, עסקים יכולים ליצור מודעות ממוקדות ותוכן מותאם אישית המהדהד עם הקהל שלהם. זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, לשיעורי המרות גבוהים יותר וללקוחות נאמנים יותר.

    עם זאת, המעבר לשיווק דיגיטלי יכול להיות מאתגר עבור עסקים שרגילים לערוצי שיווק מסורתיים. זה דורש קבוצה חדשה של מיומנויות, כלים ואסטרטגיות, ועשויה לדרוש השקעה בטכנולוגיה ומשאבים חדשים. זה גם דורש שינוי בהלך הרוח, שכן עסקים צריכים לאמץ את השיווק הדיגיטלי כחלק מרכזי באסטרטגיית השיווק שלהם.

מסך מחשב המציג פלטפורמות שיווק דיגיטליות
מסך מחשב המציג פלטפורמות שיווק דיגיטליות

כיצד השתנתה התנהגות הצרכנים עקב המגיפה?

למגיפה הייתה השפעה משמעותית על התנהגות הצרכנים, שכן סדרי העדיפויות, הצרכים וההרגלים של אנשים השתנו בתגובה למשבר. זה הביא לשינויים בהוצאות הצרכנים, התנהגות הקניות והעדפות המותג. הבנת השינויים הללו חיונית לעסקים שרוצים להסתגל למציאות החדשה ולהתחבר ללקוחותיהם. הנה כמה מהדרכים שבהן השתנתה התנהגות הצרכנים עקב המגיפה:

  • 1. התמקדות מוגברת בבריאות ובטיחות:
    אחד השינויים המשמעותיים ביותר בהתנהגות הצרכנים היה ההתמקדות המוגברת בבריאות ובבטיחות. צרכנים מודאגים יותר מבריאותם ובריאות יקיריהם, ונוקטים באמצעי זהירות כדי להימנע מחשיפה לנגיף. זה הוביל לשינויים בהתנהגות הקניות, כאשר הצרכנים נותנים עדיפות לקניות מקוונות, תשלומים ללא מגע ואיסוף משולש. עסקים שמעדיפים בריאות ובטיחות בתפעול ובשיווק שלהם יכולים לבנות אמון עם הלקוחות שלהם ולהתבלט בשוק צפוף.
  • 2. מעבר לקניות מקוונות:
    עם נעילה ואמצעים להתרחקות חברתית, יותר אנשים עושים קניות באינטרנט מאי פעם. זה הוביל לעלייה במכירות המסחר האלקטרוני, כאשר צרכנים פונים לקניות מקוונות לצורך נוחות, בטיחות וזמינות. עסקים שיש להם נוכחות מקוונת ומציעים חוויות קניות מקוונות קלות, מהירות ואמינות יכולים למשוך ולשמור לקוחות באקלים הנוכחי.
  • 3. דגש על ערך ועל יסודות:
    מגמה נוספת בהתנהגות צרכנים היא ההתמקדות בערך ובעיקרים. עם אי ודאות כלכלית ואובדן מקומות עבודה, צרכנים רבים מודעים יותר למחיר ומתעדפים פריטים חיוניים על פני רכישות יוקרתיות או לא חיוניות. עסקים המציעים תמורה לכסף ומתמקדים במוצרים ושירותים חיוניים יכולים לפנות לצרכנים אלו ולשמור על מכירות בסביבה מאתגרת.

"הישאר מחובר": החשיבות של נוכחות מקוונת

בעיצומה של המגיפה, הצרכנים מבלים יותר זמן באינטרנט מאי פעם. עם אמצעי התרחקות חברתית, אנשים פונים לערוצים דיגיטליים לעבודה, מפגשים חברתיים ובידור. משמעות הדבר היא שעסקים צריכים להיות בעלי נוכחות מקוונת חזקה כדי להישאר מחוברים עם הלקוחות שלהם ולהישאר רלוונטיים באקלים הנוכחי. הנה כמה מהסיבות לכך שנוכחות מקוונת חיונית לעסקים במהלך המגיפה:

  • 1. הגע לקהל רחב יותר:
    עם יותר אנשים מבלים זמן מקוון, נוכחות חזקה באינטרנט מאפשרת לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ממה שהם היו עושים באמצעות ערוצי שיווק מסורתיים. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור עסקים קטנים וסטארטאפים שאולי אין להם תקציב שיווק גדול.
  • 2. בניית אמון ואמינות:
    נוכחות מקוונת חזקה יכולה לעזור לעסקים לבנות אמון ואמינות עם הלקוחות שלהם. על ידי אתר אינטרנט מקצועי, חשבונות מדיה חברתית פעילים וביקורות מקוונות חיוביות, עסקים יכולים להפגין את המומחיות והאמינות שלהם, מה שיכול להוביל להגדלת נאמנות הלקוחות ולמכירות.
  • 3. הישאר גלוי ורלוונטי:
    עם כל כך הרבה עסקים שנאבקים כדי לשרוד במהלך המגיפה, להישאר גלוי ורלוונטי חשוב מתמיד. על ידי שמירה על נוכחות מקוונת פעילה, עסקים יכולים להישאר בראש עם הלקוחות שלהם ולהישאר תחרותיים בשוק צפוף.
  • 4. לספק תמיכת לקוחות:
    עם עסקים רבים הפועלים מרחוק ומרכזי שירות לקוחות סגורים, ערוצים מקוונים הפכו לדרך העיקרית עבור לקוחות לקבל תמיכה. על ידי נוכחות מקוונת חזקה, עסקים יכולים לספק תמיכת לקוחות בזמן ואפקטיבי, שיכול לעזור לבנות נאמנות ושביעות רצון לקוחות.
  • 5. הסתגלות לתנאים משתנים:
    המגיפה יצרה סביבה עסקית משתנה ללא הרף, עם התנהגות צרכנים משתנה, שיבושים בשרשרת האספקה ואי ודאות כלכלית. נוכחות חזקה באינטרנט יכולה לעזור לעסקים להסתגל לתנאים המשתנים הללו על ידי מתן ערוץ שיווק גמיש ומגיב שניתן להתאים במהירות ובקלות.

קבוצת אנשים המקיימת אינטראקציה מקוונת באמצעות מדיה חברתית
קבוצת אנשים המקיימת אינטראקציה מקוונת באמצעות מדיה חברתית

הכוח של מודעות ממומנות: איך עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת?

לעסקים קטנים ולסטארטאפים יש לעתים קרובות משאבים מוגבלים לשיווק, מה שמקשה עליהם להתחרות בחברות גדולות יותר. עם זאת, מודעות ממומנות יכולות להיות דרך חסכונית עבור עסקים קטנים להגיע לקהל היעד שלהם וליצור לידים. הנה כמה דרכים שבהן עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת ממודעות ממומנות:

  • 1. נראות מוגברת:
    מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים קטנים להגביר את הנראות שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר. על ידי מיקוד למילות מפתח ודמוגרפיות ספציפיות, עסקים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם יראו אנשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצרים או בשירותים שלהם.
  • 2. חסכוני:
    בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, מודעות ממומנות מאפשרות לעסקים להגדיר תקציב לקמפיינים שלהם ולשלם רק עבור קליקים או הופעות. המשמעות היא שעסקים קטנים יכולים להפיק את המרב מתקציב השיווק שלהם ולהימנע מבזבוז כסף על פרסום לא יעיל.
  • 3. פרסום ממוקד:
    מודעות ממומנות מאפשרות לעסקים למקד למאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין ספציפיים, מה שמבטיח שהמודעות שלהם יראו האנשים הנכונים בזמן הנכון. על ידי שימוש בניתוח נתונים ותובנות לקוחות, עסקים יכולים ליצור קמפיינים ממוקדים ביותר שיש להם סיכוי גבוה יותר לייצר לידים ומכירות.
  • שימוש במודעות ממומנות לשיווק לעסקים קטנים:

    כדי להפיק את המרב ממודעות ממומנות, עסקים קטנים צריכים להבין את קהל היעד שלהם ואת מילות המפתח שהם מחפשים. הנה כמה טיפים לשימוש יעיל במודעות ממומנות:

  • 1. בחר את הפלטפורמה הנכונה:
    יש מגוון פלטפורמות זמינות למודעות ממומנות, כולל Google Ads, Facebook Ads ו-LinkedIn Ads. עסקים קטנים צריכים לבחור את הפלטפורמה הרלוונטית ביותר לקהל היעד שלהם ומתאימה למטרות השיווקיות שלהם.
  • 2. לבדוק ולחדד את תוכן המודעה:
    עסקים קטנים צריכים להתנסות בתוכן מודעה ומסרים שונים כדי לראות מה מהדהד עם קהל היעד שלהם. על ידי בדיקת פורמטים שונים של מודעות, כותרות ותמונות, עסקים יכולים לחדד את מסעות הפרסום שלהם ולשפר את שיעורי הקליקים שלהם.
  • 3. מעקב והתאם מסעות פרסום:
    מודעות ממומנות דורשות ניטור והתאמה מתמשכים כדי להבטיח שהן פועלות בצורה יעילה. עסקים קטנים צריכים לעקוב אחר ביצועי המודעות שלהם ולהתאים את מסעות הפרסום שלהם בהתאם כדי לייעל את התוצאות שלהם.

כיצד לבחור את הפלטפורמה המתאימה למודעות ממומנות?

בחירת הפלטפורמה הנכונה למודעות ממומנות היא קריטית להצלחת קמפיין שיווקי. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לעסקים קטנים לדעת היכן להתחיל. עם זאת, על ידי הבנת קהל היעד והמטרות השיווקיות שלהם, עסקים יכולים לקבל החלטה מושכלת באיזו פלטפורמה להשתמש. הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הפלטפורמה הנכונה למודעות ממומנות:

  • 1. קהל יעד:
    הדבר הראשון שעסקים צריכים לקחת בחשבון הוא קהל היעד שלהם. פלטפורמות שונות מושכות נתונים דמוגרפיים שונים ולכן חשוב לבחור בפלטפורמה שמתאימה לקהל היעד. לדוגמה, מודעות פייסבוק עשויות להתאים יותר למיקוד לקהל צעיר יותר, בעוד שמודעות לינקדאין עשויות להיות יעילות יותר למיקוד לאנשי מקצוע.
  • 2. תקציב:
    התקציב עבור מודעות ממומנות יכול להשתנות מאוד בהתאם לפלטפורמה. חלק מהפלטפורמות, כמו Google Ads, יקרות יותר מאחרות. עסקים קטנים צריכים לשקול את התקציב שלהם ולבחור בפלטפורמה שמציעה את התמורה הטובה ביותר לכסף.
  • 3. פורמט מודעה:
    פלטפורמות שונות מציעות פורמטים שונים של מודעות, כגון טקסט, תמונה, וידאו או קרוסלה. עסקים קטנים צריכים לבחור פלטפורמה המציעה את פורמט המודעה המתאים ביותר למטרות השיווק שלהם.
  • 4. מטרות הקמפיין:
    יש לקחת בחשבון גם את מטרות הקמפיין השיווקי בבחירת פלטפורמה למודעות ממומנות. לדוגמה, אם המטרה היא להגביר את המודעות למותג, אז פלטפורמה כמו פייסבוק או אינסטגרם עשויה להיות יעילה יותר. אם המטרה היא לייצר לידים, אז פלטפורמה כמו גוגל אדס עשויה להתאים יותר.

תרשים השוואה של פלטפורמות שונות למודעות ממומנות
תרשים השוואה של פלטפורמות שונות למודעות ממומנות

מציאת קהל היעד שלך: מי הם ואיפה הם?

כדי ליצור אסטרטגיית שיווק יעילה, עסקים צריכים להבין את קהל היעד שלהם. זה כרוך בזיהוי מי הלקוח האידיאלי שלהם והיכן ניתן למצוא אותו. הנה כמה צעדים שעסקים יכולים לנקוט כדי למצוא את קהל היעד שלהם:

  • 1. הגדר את הלקוח האידיאלי שלך:
    הצעד הראשון הוא להגדיר את הלקוח האידיאלי שלך. זה כרוך ביצירת פרופיל של קהל היעד שלך, כולל הגיל, המגדר, תחומי העניין וההתנהגויות שלו. על ידי הבנת הלקוח האידיאלי שלך, תוכל ליצור מסרים שיווקיים המהדהדים אותם.
  • 2. ערכו מחקר שוק:
    עסקים יכולים לבצע מחקר שוק כדי לאסוף מידע על קהל היעד שלהם. זה יכול לכלול סקרים, קבוצות מיקוד ומחקר מקוון. על ידי איסוף נתונים על קהל היעד שלהם, עסקים יכולים ליצור קמפיינים שיווקיים יעילים יותר.
  • 3. נתח את התחרות שלך:
    ניתוח המתחרים שלך יכול גם לספק תובנות לגבי קהל היעד שלך. על ידי התבוננות באסטרטגיות השיווק של המתחרים שלך, תוכל לזהות את הקהל שאליו הם מכוונים ולמצוא דרכים לבדל את המותג שלך.
  • 4. השתמש במדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מספקות לעסקים שפע של נתונים על קהל היעד שלהם. על ידי ניתוח נתוני מדיה חברתית, עסקים יכולים לאסוף מידע על תחומי העניין, ההתנהגויות והדמוגרפיה של הקהל שלהם.
  • 5. בדוק וחדד:
    לאחר שעסקים זיהו את קהל היעד שלהם, הם צריכים לבדוק ולשכלל את אסטרטגיות השיווק שלהם. זה כולל ניסוי עם מסרים וערוצים שיווקיים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב.

מהם הגורמים המרכזיים בהגדרת שוק היעד שלך?

הגדרת שוק היעד שלך היא קריטית להצלחת כל קמפיין שיווקי. הנה כמה גורמים מרכזיים שעסקים צריכים לשקול בעת זיהוי שוק היעד שלהם:

  • דמוגרפיה:
    אחד הגורמים החשובים ביותר הוא הדמוגרפיה. זה כולל גיל, מין, הכנסה, השכלה ומיקום. על ידי הבנת הדמוגרפיה של שוק היעד שלך, אתה יכול ליצור מסר שיווקי המהדהד איתם. לדוגמה, אם אתה מכוון לנשים בני דור המילניום, המסר השיווקי שלך עשוי להתמקד בקיימות ואחריות חברתית.
  • פסיכוגרפיה:
    פסיכוגרפיה מתייחסת לתכונות האישיות, הערכים, תחומי העניין וסגנון החיים של קהל היעד שלך. ניתן לאסוף מידע זה באמצעות סקרים וקבוצות מיקוד. על ידי הבנת הפסיכוגרפיה של קהל היעד שלך, אתה יכול ליצור מסרים שיווקיים שמדברים על הערכים והאינטרסים שלו.
  • גורמים התנהגותיים:
    גורמים התנהגותיים כוללים את הפעולות וההתנהגויות של קהל היעד שלך. זה כולל את הרגלי הרכישה שלהם, צריכת מדיה ונאמנות למותג. על ידי הבנת הגורמים ההתנהגותיים של קהל היעד שלך, תוכל ליצור אסטרטגיה שיווקית המכוונת אותם בזמן הנכון ובמקום הנכון. לדוגמה, אם קהל היעד שלך פעיל באינסטגרם, תוכל למקד את מאמצי השיווק שלך בפלטפורמה זו.

    בנוסף לגורמים מרכזיים אלו, ישנם שיקולים נוספים שעסקים צריכים לזכור בעת הגדרת שוק היעד שלהם. אלה כוללים את גודל השוק, רמת התחרות ופוטנציאל הצמיחה. על ידי התחשבות בגורמים אלה, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק שהיא אפקטיבית ויעילה כאחד.

רשימת בדיקה של גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הגדרת שוק היעד שלך
רשימת בדיקה של גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הגדרת שוק היעד שלך

מגמות בשיווק דיגיטלי: מה עובד עכשיו?

השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ועסקים צריכים להישאר בעדכון הטרנדים האחרונים כדי להצליח. הנה כמה מהמגמות שעובדות היטב בשיווק דיגיטלי כרגע:

  • 1. התאמה אישית:
    התאמה אישית היא טרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות. על ידי יצירת חוויות מותאמות אישית ללקוחות, עסקים יכולים לשפר את המעורבות ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר. ניתן להשיג זאת באמצעות הודעות ממוקדות, תוכן מותאם אישית והצעות מותאמות אישית.
  • 2. שיווק וידאו:
    שיווק וידאו הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. וידאו יכול להיות דרך מאוד מרתקת ויעילה להעביר מסר. בין אם זה באמצעות מדיה חברתית, דואר אלקטרוני או אתר אינטרנט, עסקים יכולים להשתמש בווידאו כדי להציג את המוצרים והשירותים שלהם, לספר את סיפור המותג שלהם או לספק מידע מועיל ללקוחות.
  • 3. שיווק משפיענים:
    שיווק משפיעים הוא אסטרטגיה הכוללת שיתוף פעולה עם משפיענים לקידום מוצר או שירות. משפיענים הם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית או בפלטפורמות אחרות, ויכולים להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהל מסוים. על ידי עבודה עם משפיענים, עסקים יכולים להתחבר לקהל שלהם ולמנף את האמינות שלהם כדי לבנות מודעות למותג ולהניע מכירות.

    בנוסף למגמות אלו, ישנן אסטרטגיות נוספות שעובדות היטב בשיווק דיגיטלי כרגע. לדוגמה, ניתן להשתמש בצ'אטבוטים וצורות אחרות של בינה מלאכותית כדי לספק תמיכה אישית ללקוחות, בעוד שפרסום ברשתות חברתיות יכול להיות דרך יעילה להגיע לקהל גדול.

"התוכן הוא המלך": תפקידו של תוכן איכותי בשיווק דיגיטלי

בעולם השיווק הדיגיטלי, התוכן הוא המלך. ומסיבה טובה – תוכן איכותי יכול לעזור לעסקים לבנות אמון עם הקהל שלהם, לבסס מנהיגות מחשבתית ולהניע מעורבות והמרות. הנה כמה מהדרכים שבהן תוכן איכותי יכול למלא תפקיד בשיווק דיגיטלי:

בראש ובראשונה, תוכן איכותי יכול לסייע לעסקים להתבסס כמומחים בתחומם. על ידי יצירת תוכן אינפורמטיבי, בעל תובנות ובעל ערך לקהל שלהם, עסקים יכולים למצב את עצמם כמובילי מחשבה ולבנות אמינות לאורך זמן. זה יכול לעזור לטפח אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הסיכוי שהם יבחרו לעשות עסקים עם החברה שלך.

בנוסף לביסוס מנהיגות מחשבתית, תוכן איכותי יכול גם לעזור להניע מעורבות והמרות. על ידי יצירת תוכן מעניין, משעשע או אינפורמטיבי, עסקים יכולים ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלהם ולגרום להם לחזור לעוד. זה יכול להוביל לתנועה מוגברת לאתר, לעוקבים במדיה החברתית, ובסופו של דבר, ליותר מכירות.

כמובן שקל יותר לומר מאשר לעשות יצירת תוכן איכותי. זה דורש הבנה עמוקה של הקהל שלך, כמו גם מחויבות להפקת תוכן שהוא גם אינפורמטיבי וגם מרתק. עם זאת, התגמול של תוכן איכותי הוא משמעותי – עסקים שמשקיעים בשיווק תוכן נוטים יותר לראות הצלחה וצמיחה לטווח ארוך.

כדי ליצור תוכן איכותי, עסקים צריכים להתמקד במתן ערך לקהל שלהם. זה יכול לבוא בצורות רבות, כגון פוסטים בבלוג, סרטונים, עדכוני מדיה חברתית ועוד. חשוב לזכור שהאיכות חשובה יותר מהכמות – עסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן שנחקר היטב, כתוב היטב ומספק ערך אמיתי לקהל שלהם.

פוסט בלוג מרתק עם ויזואליות מושכת את העין
פוסט בלוג מרתק עם ויזואליות מושכת את העין

פרסום במדיה חברתית: איך זה יכול לעזור לעסקים לצמוח?

פלטפורמות המדיה החברתית הפכו לערוצים המומלצים עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל היעד שלהם. עם מיליארדי משתמשים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, פרסום במדיה החברתית הפך לכלי רב עוצמה עבור עסקים המעוניינים להגדיל את טווח ההגעה שלהם ולהניע מעורבות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרסום ברשתות חברתיות הוא היכולת להגיע לקהלים ממוקדים במיוחד. פלטפורמות מדיה חברתית מאפשרות לעסקים ליצור מודעות המותאמות במיוחד לתחומי העניין, ההתנהגויות והדמוגרפיה של קהל היעד שלהם. המשמעות היא שעסקים יכולים להעביר מסרים רלוונטיים ביותר לקהל שלהם, מה שיכול לעזור להגדיל את המעורבות וההמרות.

בנוסף למיקוד לקהלים ספציפיים, הפרסום ברשתות החברתיות מאפשר גם לעסקים להגיע למספר רב של אנשים במהירות וביעילות. לפלטפורמות מדיה חברתית יש אלגוריתמים רבי עוצמה שיכולים לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור עסקים חדשים או קטנים המחפשים להתבסס בשוק תחרותי.

יתרון נוסף של פרסום ברשתות חברתיות הוא היכולת לעקוב ולמדוד את הצלחת הקמפיינים שלך. פלטפורמות מדיה חברתית מספקות לעסקים ניתוחים ותובנות מפורטות, ומאפשרות להם לראות את ביצועי המודעות שלהם ולבצע התאמות לפי הצורך. זה יכול לעזור לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לאורך זמן ולהפיק את המרב תמורת הכסף שלהם.

מדוע חשוב לעקוב ולמדוד את מאמצי השיווק שלך?

מעקב ומדידה של מאמצי השיווק שלך חיוניים עבור כל עסק המחפש לצמוח ולהצליח בשוק התחרותי של היום. על ידי ניתוח הנתונים והתובנות שנאספו מהקמפיינים השיווקיים שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה עובד, מה לא, וכיצד אתה יכול לשפר את האסטרטגיות שלך קדימה.

  • 1. הבנת הקהל שלך:
    על ידי מעקב ומדידה של מאמצי השיווק שלך, אתה יכול לקבל הבנה טובה יותר של קהל היעד שלך. זה כולל נתונים על נתונים דמוגרפיים, התנהגויות, תחומי עניין ועוד. בעזרת מידע זה, תוכל להתאים את המסרים השיווקיים שלך כך שיהדהדו טוב יותר עם הקהל שלך ויעודד מעורבות.
  • 2. אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך:
    תובנות מונחות נתונים חיוניות לאופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים שלך לאורך זמן. על ידי מעקב אחר מדדי מפתח כמו שיעורי קליקים, שיעורי המרות ושיעורי מעורבות, אתה יכול לזהות אזורים שבהם הקמפיינים שלך עלולים להיכשל ולבצע התאמות לפי הצורך. זה יכול לעזור לך להפיק את המרב מתקציב השיווק שלך ולהשיג את היעדים העסקיים שלך בצורה יעילה יותר.
  • 3. הדגמת החזר ROI:
    לבסוף, מעקב ומדידה של מאמצי השיווק שלך חיוניים להדגמת ה-ROI של מסעות הפרסום שלך. על ידי ניתוח נתונים על מדדים כמו לידים שנוצרו, המרות והכנסות שנוצרו, אתה יכול להראות את ההשפעה של מאמצי השיווק שלך על השורה התחתונה שלך. זה יכול להיות חשוב במיוחד כדי להבטיח קנייה מבעלי עניין ולהצדיק את תקציב השיווק שלך.

הסתגלות לנורמה החדשה: אסטרטגיות שיווק לעולם שלאחר הקורונה

מגיפת COVID-19 הביאה לשינויים משמעותיים באופן שבו עסקים פועלים ומשווקים את עצמם. בעודנו ממשיכים לנווט את "הנורמלי החדש" של עולם פוסט-קורונה, חיוני לחברות להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן כדי לענות על הצרכים והציפיות המשתנים של הצרכנים. להלן מספר אסטרטגיות מפתח שכדאי לשקול:

  • 1. הדגש נוכחות מקוונת:
    עם יותר אנשים עובדים וקונים מהבית, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת חזקה. זה כולל אתר ידידותי למשתמש, חשבונות מדיה חברתית פעילים ופלטפורמת מסחר אלקטרוני חזקה, אם רלוונטי. חברות שמתעדפות את הנוכחות המקוונת שלהן יהיו ממוקמות טוב יותר להגיע ללקוחות ולתקשר איתם בעולם שלאחר הקורונה.
  • 2. התמקדות בערך:
    צרכנים רבים מתמודדים עם אי ודאות פיננסית עקב אובדן מקומות עבודה ומשבר כלכלי. כתוצאה מכך, הם מחפשים מוצרים ושירותים המציעים תמורה אמיתית לכספם. עסקים שיכולים להציע הנחות, מבצעים או תמריצים אחרים עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר למשוך ולשמר לקוחות בסביבה זו.
  • 3. הפגינו אמפתיה וחמלה:
    המגיפה גבתה מחיר משמעותי מבריאותם הנפשית ורווחתם של אנשים. חברות שיכולות להפגין אמפתיה וחמלה כלפי הלקוחות שלהן עשויות להיות במצב טוב יותר לבנות מערכות יחסים מתמשכות. זה יכול לכלול מתן תמיכה ומשאבים, הכרה באתגרים איתם מתמודדים אנשים והצגת מחויבות אמיתית להשפעה חיובית.
  • 4. אמבס טכנולוגיה:
    המגיפה האיצה את האימוץ של טכנולוגיות חדשות, כגון אירועים וירטואליים, ועידות וידאו ופלטפורמות מסחר אלקטרוני. לחברות שיכולות לאמץ את הטכנולוגיות הללו ולהשתמש בהן לטובתן עשויות להיות סיכוי גבוה יותר להצליח בעולם שלאחר הקורונה.
  • 5. הישארו גמישים:
    המגיפה לימדה אותנו שדברים יכולים להשתנות במהירות ובאופן בלתי צפוי. חברות שיכולות להישאר זריזות ולהסתגל במהירות לנסיבות חדשות יהיו במצב טוב יותר לשגשג בטווח הארוך.

סיפורי הצלחה: איך חברות הסתגלו בהצלחה?

מגיפת COVID-19 הציגה אתגרים משמעותיים לעסקים בכל הענפים. עם זאת, חברות מסוימות הצליחו להסתגל בהצלחה לנורמה החדשה ואף לשגשג בסביבה זו. בואו נסתכל על כמה סיפורי הצלחה:

  • 1. דומינו'ס פיצה:
    כשאנשים רבים תקועים בבית ומחפשים אפשרויות ארוחות נוחות, דומינוס פיצה ראתה עלייה בביקוש לשירותי המשלוחים שלה. כדי לענות על הביקוש המוגבר הזה, החברה הטמיעה אפשרויות משלוח ללא מגע והרחיבה את מאמצי הגיוס שלה.
  • 2. פלוטון:
    ככל שחדרי כושר ואולפני כושר נסגרו, ציוד האימון הביתי והשיעורים הווירטואליים של פלוטון הפכו פופולריים מתמיד. החברה ראתה גידול משמעותי במכירות ובהכנסות כתוצאה מכך.
  • 3. זום:
    עם כל כך הרבה אנשים שעובדים ומתרועעים מהבית, פלטפורמת ועידות הווידאו Zoom הפכה לשם דבר. החברה ראתה גידול מאסיבי במשתמשים ובהכנסות כתוצאה מכך, והמשיכה לחדש ולשפר את הפלטפורמה שלה כדי לענות על צרכי המשתמשים שלה.

    סיפורי הצלחה אלו מדגישים את החשיבות של הסתגלות לנסיבות משתנות ועמידה בצרכים המתפתחים של הלקוחות. על ידי התמקדות בנוחות, ערך וחדשנות, החברות הללו הצליחו לשגשג בעולם שלאחר הקורונה.

    חברות אחרות הסתגלו בהצלחה גם על ידי שינוי המודלים העסקיים שלהן, הצעת מוצרים ושירותים חדשים או מציאת דרכים יצירתיות להתחבר ללקוחות באינטרנט. המפתח הוא להישאר גמישים, להישאר מחוברים ללקוחות שלך ולהיות מוכנים לנסות דברים חדשים.

אתגרים והזדמנויות: איזון ההשפעה של נגיף הקורונה על השיווק

למגפת ה-COVID-19 הייתה השפעה משמעותית על השיווק, כאשר עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים כמו תקציבים מופחתים, ביטול אירועים ושינוי בהתנהגות הצרכנים. עם זאת, בתוך האתגרים הללו, יש גם הזדמנויות לעסקים להסתגל ולחדש.

אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני משווקים כיום הוא חוסר הוודאות סביב המגיפה וההשפעה הכלכלית שלה. עם כל כך הרבה שעדיין לא ידוע, זה יכול להיות קשה לתכנן את העתיד ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית שיווק. עם זאת, על ידי הישארות מעודכנת במגמות האחרונות ובהתנהגות הצרכנים, עסקים יכולים להישאר בקדמת העקומה ולהפיק את המרב מההזדמנויות הזמינות.

אתגר נוסף העומד בפני עסקים הוא הצורך לאזן בין חששות הבטיחות לבין הרצון להמשיך ולפרסם ולקדם מוצרים ושירותים. מכיוון שצרכנים רבים עדיין נזהרים מאינטראקציות אישיות, עסקים חייבים למצוא דרכים יצירתיות להתחבר ללקוחות שלהם באינטרנט ובאמצעות מדיה חברתית.

למרות האתגרים הללו, יש גם הזדמנויות לעסקים לחדש ולמצוא דרכים חדשות להתחבר ללקוחות שלהם. לדוגמה, עסקים רבים העבירו את המיקוד שלהם למסחר אלקטרוני ולמכירות מקוונות, ומציעים משלוחים ללא מגע ואפשרויות איסוף מהשוליים. אחרים מצאו הצלחה על ידי הצעת אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים, מתן תוכן חשוב ומנהיגות מחשבתית לקהל שלהם.

האם שיטות שיווק מסורתיות עדיין רלוונטיות?

עם עליית השיווק הדיגיטלי, עסקים רבים שואלים האם שיטות השיווק המסורתיות עדיין רלוונטיות. אמנם זה נכון ששיווק דיגיטלי הפך להיות יותר ויותר חשוב בשנים האחרונות, אבל שיטות מסורתיות כמו מודעות מודפסות, שלטי חוצות ודיוור ישיר עדיין יכולות להיות יעילות במצבים מסוימים.

אחד היתרונות המרכזיים של שיטות שיווק מסורתיות הוא יכולתן להגיע לקהל רחב. לדוגמה, שלט חוצות או מודעה מודפסת הממוקמים היטב יכולים להיראות על ידי אלפי אנשים מדי יום, ללא קשר אם הם מקוונים או לא. זה יכול להיות שימושי במיוחד לעסקים המכוונים לקהל מקומי, או לעסקים בתעשיות שפחות תלויות בערוצים דיגיטליים.

יתרון נוסף של שיטות שיווק מסורתיות הוא יכולתן ליצור קשר מוחשי ופיזי עם הצרכנים. לדוגמה, ניתן להחזיק פריט דיוור ישיר או פריט קידום מכירות ביד, ולספק חוויה מישוש ששיווק דיגיטלי פשוט לא יכול לשחזר.

עם זאת, חשוב לציין שלשיטות שיווק מסורתיות יש מגבלות. לדוגמה, הם יכולים להיות יקרים יותר משיווק דיגיטלי, במיוחד כשמדובר במודעות מודפסות וצורות פרסום אחרות. הם יכולים גם להיות קשים יותר למעקב ולמדידה, מה שמקשה על קביעת החזר ה-ROI של מסע פרסום מסוים.

בסופו של דבר, ההחלטה להשתמש בשיטות שיווק מסורתיות תהיה תלויה במגוון גורמים, לרבות קהל היעד, סוג המוצר או השירות המוצעים ומטרות הקמפיין השיווקי. בעוד ששיווק דיגיטלי הוא בהחלט חשוב, לשיטות המסורתיות עדיין יש מקום בתמהיל השיווק והן יכולות להיות יעילות כאשר משתמשים בהן נכון.

מה הלאה? חיזוי עתיד השיווק בעולם פוסט-פנדמי

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה עמוקה על תעשיית השיווק, האיצה את המעבר לערוצים דיגיטליים ואילצה עסקים להתאים את האסטרטגיות שלהם לנוף המשתנה במהירות. כאשר אנו מסתכלים לעבר עולם פוסט-מגפה, ברור שתעשיית השיווק תמשיך להתפתח, עם מגמות וטכנולוגיות חדשות שיצוצו כדי לענות על צרכי הצרכנים המשתנים.

מגמה אחת שצפויה להימשך היא הדגש על הערוצים הדיגיטליים. עם יותר צרכנים מבלים זמן מקוון מאי פעם, עסקים יצטרכו להתמקד בבניית נוכחות מקוונת חזקה ובמינוף כלי שיווק דיגיטליים כדי להגיע לקהל היעד שלהם. זה עשוי לכלול שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי ליצור קשר עם צרכנים, השקעה באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש, ושימוש בניתוח נתונים כדי לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של מסעות פרסום שיווקיים.

מגמה נוספת שצפויה להופיע היא התמקדות רבה יותר בשיווק מותאם אישית. ככל שהצרכנים נהיים יותר חכמים ובעלי אבחנה, עסקים יצטרכו למצוא דרכים להתאים את המסרים השיווקיים שלהם להעדפות ולצרכים האישיים. זה עשוי לכלול שימוש בניתוח נתונים כדי לזהות דפוסי התנהגות צרכנים, יצירת קמפיינים שיווקיים ממוקדים המבוססים על נתונים דמוגרפיים ופסיכוגרפיים, ושימוש בבינה מלאכותית (AI) כדי לייעל את מיקוד המודעות והעברת ההודעות.

לבסוף, אנו יכולים לצפות לראות המשך צמיחה בשימוש בשיווק סלולרי. עם יותר צרכנים שמשתמשים בסמארטפונים ובמכשירים ניידים אחרים כדי לגשת לאינטרנט, עסקים יצטרכו למצוא דרכים לייעל את מסעות הפרסום השיווקיים שלהם לפלטפורמות ניידות. זה עשוי לכלול פיתוח אתרים מותאמים לנייד, יצירת אפליקציות לנייד כדי ליצור קשר עם צרכנים, ושימוש בהודעות SMS ודחיפה כדי להגיע לצרכנים ישירות במכשירים הניידים שלהם.

מסקנה: אימוץ שינוי והתקדם

כשהעולם ממשיך לנווט את ההשפעה המתמשכת של מגיפת ה-COVID-19, ברור שתעשיית השיווק תצטרך להסתגל ולהתפתח כדי לענות על הצרכים וההתנהגויות המשתנות של הצרכנים. עסקים שמסוגלים לאמץ את השינוי ולהישאר בקדמת העקומה יהיו במצב טוב להצליח בעולם שלאחר המגפה.

כדי לעשות זאת, עסקים יצטרכו להישאר מעודכנים לגבי מגמות וטכנולוגיות מתפתחות, ולהיות מוכנים להתנסות באסטרטגיות וערוצים שיווקיים חדשים. זה עשוי לדרוש השקעה בכלים וטכנולוגיות חדשות, גיוס כישרונות חדשים עם כישורים לנווט בנוף הדיגיטלי, ושותפות עם עסקים אחרים כדי לחלוק ידע ומומחיות.

יחד עם זאת, עסקים יצטרכו להישאר ממוקדים בבניית קשרים חזקים עם הלקוחות שלהם, ויצירת קמפיינים שיווקיים המהדהדים את הצרכים וההעדפות שלהם. זה עשוי לדרוש מעורבות עם לקוחות במדיה החברתית, יצירת מסרים שיווקיים מותאמים אישית המבוססים על נתונים דמוגרפיים ופסיכוגרפיים, ושימוש בניתוח נתונים כדי לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של מסעות פרסום שיווקיים.

בסופו של דבר, המפתח להצלחה בנוף השיווקי שלאחר המגפה יהיה זריזות והתאמה. עסקים המסוגלים להסתובב במהירות בתגובה לצרכים והתנהגויות הצרכנים המשתנים יהיו במצב הטוב ביותר לשגשג בשוק תחרותי יותר ויותר. על ידי שמירה על מידע, התנסות באסטרטגיות וערוצים חדשים והישארות ממוקדת בבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עסקים יכולים למקם את עצמם להצלחה בעולם שלאחר המגפה.

לסיכום, התאמה למציאות החדשה שהביאה מגיפת הקורונה היא חיונית לעסקים. התאמת אסטרטגיות שיווק, שימוש במודעות ממומנות וזיהוי קהל היעד הנכון הם צעדים חיוניים להבטחת הצלחה בזמנים מאתגרים אלו.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

האם ai ישים סוף למקדמי אתרים?

מקדמי אתרים הם חלק בלתי נפרד מעסקים מקוונים כבר שנים רבות. ככל שטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) מתקדמת והופכת לנגישה יותר, טבעי לשאול: האם AI ישים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner