בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי וכיצד עסקים יכולים להתאים את תוכניות השיווק שלהם למציאות החדשה. זה מכסה את החשיבות של מודעות ממומנות עבור חברות קטנות וסטארטאפים, מציאת קהל היעד הטוב ביותר, ואת המגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי.

מבוא: הנוף המשתנה של השיווק הדיגיטלי

מגיפת COVID-19 הביאה לשינויים משמעותיים בכלכלה העולמית ובהתנהגות הצרכנים. כתוצאה מכך, חברות נאלצו להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן למציאות החדשה. זה אילץ את המשווקים לחשוב מחדש על הגישה שלהם ולמצוא דרכים חדשות ליצירת קשר עם לקוחות בסביבה המשתנה במהירות. שיווק דיגיטלי הפך חשוב מתמיד, מכיוון שהוא מציע לעסקים דרך להגיע לצרכנים שמבלים יותר זמן באינטרנט מאי פעם.

המגיפה הדגישה את חשיבות השיווק הדיגיטלי והאיצה את המעבר לערוצים מקוונים. מכיוון שצרכנים מבלים יותר זמן בבית, שיטות השיווק המסורתיות כגון שלטי חוצות ואירועים אישיים הפכו פחות יעילות. במקום זאת, חברות פונות לערוצים דיגיטליים כמו מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי ליצור קשר עם הצרכנים.

עם זאת, הנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ומה שעבד אתמול אולי לא יעבוד מחר. משווקים צריכים להתעדכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להבטיח שהקמפיינים שלהם יהיו יעילים. זה דורש נכונות להתנסות ונכונות להסתגל לנסיבות משתנות.

המגיפה גם יצרה אתגרים חדשים לעסקים, כמו שיבושים בשרשרת האספקה ותחרות מוגברת. בסביבה זו, חשוב מתמיד לחברות לבדל את עצמן מהמתחרות שלהן. שיווק דיגיטלי מציע מגוון כלים וטכניקות שיעזרו לעסקים להתבלט ולבנות בסיס לקוחות נאמן.

צוות שיווק דיגיטלי דן באסטרטגיה במפגש מרוחק חברתית
צוות שיווק דיגיטלי דן באסטרטגיה במפגש מרוחק חברתית

מדוע ההסתגלות למציאות החדשה היא קריטית?

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה משמעותית על הכלכלה העולמית, ועסקים שאיטיים להסתגל לסיכון מפגרים. בחלק זה, נדון מדוע חיוני לחברות להסתגל למציאות החדשה של המגיפה.

  • 1. התנהגות צרכנים השתנתה

    המגיפה שינתה את הדרך שבה צרכנים קונים ותקשרו עם עסקים. כשאנשים רבים עובדים מהבית ונמנעים ממרחבים ציבוריים, קניות מקוונות הפכו חשובות מתמיד. זה יצר הזדמנויות חדשות לעסקים שמסוגלים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם למציאות החדשה. חברות שלא מצליחות להתאים מסתכנות באיבוד נתח שוק למתחרים המסוגלים יותר לענות על הצרכים המשתנים של הצרכנים.

  • 2. הגברת התחרות

    המגיפה הובילה גם לתחרות מוגברת בתעשיות רבות. עם שיבושים בשרשרת האספקה וירידה בהוצאות הצרכנים, עסקים רבים נאבקים על נתח קטן יותר מהעוגה. בסביבה זו, חשוב מתמיד לחברות לבדל את עצמן מהמתחרות שלהן. שיווק דיגיטלי מציע דרך לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם לקוחות בדרכים חדשות וחדשניות.

  • 3. החשיבות של בניית מותג

    בתקופות משבר, בניית המותג הופכת חשובה עוד יותר. צרכנים מחפשים מותגים אמינים ואמינים שהם יכולים לסמוך עליהם. חברות שיצליחו לבנות מותג חזק במהלך המגיפה יהיו ממוקמות היטב להצליח בעולם שלאחר המגפה. שיווק דיגיטלי מציע מגוון כלים וטכניקות שיעזרו לעסקים לבנות את המותג שלהם ולהתחבר ללקוחות.

כיצד השפיע COVID-19 על התנהגות הצרכנים?

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה עמוקה על התנהגות הצרכנים ברחבי העולם. עם מיליוני אנשים שנאלצו להישאר בבית כדי להאט את התפשטות הנגיף, רבים פנו לקניות מקוונות כדרך לענות על הצרכים שלהם. בחלק זה, נחקור כיצד המגיפה השפיעה על התנהגות הצרכנים ומה המשמעות של זה עבור עסקים.

  • 1. קניות באינטרנט גדלו

    אחד השינויים המשמעותיים ביותר בהתנהגות הצרכנים במהלך המגיפה היה העלייה בקניות באינטרנט. כאשר חנויות פיזיות סגורות או פועלות בקיבולת מוגבלת, צרכנים רבים פנו למסחר אלקטרוני כדי לענות על הצרכים שלהם. זה יצר הזדמנויות לעסקים שמסוגלים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם לסביבה המקוונת.

  • 2. הרגלי ההוצאות השתנו

    המגיפה הובילה גם לשינויים בהרגלי ההוצאות הצרכניות. עם כל כך הרבה אי ודאות כלכלית, צרכנים רבים נוהגים בזהירות רבה יותר בכספם. זה הוביל למעבר מהוצאות שיקול דעת על דברים כמו בידור ונסיעות, ולכיוון של מוצרים חיוניים כמו מזון וציוד ביתי.

  • 3. הצרכנים מודעים יותר לבריאות

    המגיפה הפכה את הצרכנים למודעים לבריאות יותר מאי פעם. כשהנגיף עדיין מתפשט בחלקים רבים של העולם, אנשים נוקטים בצעדים כדי להגן על עצמם ועל משפחותיהם. זה יצר הזדמנויות חדשות לעסקים שיכולים להציע מוצרים ושירותים שעוזרים לצרכנים לשמור על בריאותם ורווחתם.

בעל עסק קטן המנהל מודעות ממומנות במחשב הנייד שלו
בעל עסק קטן המנהל מודעות ממומנות במחשב הנייד שלו

התפקיד של מודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטארט-אפים

מודעות ממומנות הפכו לכלי חיוני לעסקים קטנים וסטארטאפים המעוניינים לבנות את המותג שלהם ולמשוך לקוחות חדשים. כאשר מגיפת COVID-19 יוצרת אתגרים חסרי תקדים לעסקים מכל הגדלים, מודעות ממומנות מציעות דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים היכן שהם נמצאים ולבנות מערכות יחסים שיכולות להימשך זמן רב לאחר סיום המגפה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מודעות ממומנות הוא היכולת שלהן למקד לקהלים ספציפיים. בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, הנשענות על ערוצי מדיה המונים כדי להגיע לקהל רחב, מודעות ממומנות מאפשרות לעסקים למקד לקבוצות ספציפיות של אנשים על סמך גורמים כמו גיל, מיקום, תחומי עניין והתנהגות. המשמעות היא שעסקים יכולים להתאים את המסרים השיווקיים שלהם לצרכים ולאינטרסים של הלקוחות האידיאליים שלהם, ולהגדיל את סיכויי ההמרה וההצלחה בטווח הארוך.

יתרון נוסף של מודעות ממומנות הוא הגמישות שלהן. לעסקים קטנים ולסטארטאפים יש לרוב תקציבי שיווק מוגבלים, והם אינם יכולים להרשות לעצמם להשקיע בקמפיינים פרסומיים יקרים. מודעות ממומנות מציעות דרך חסכונית להגיע ללקוחות פוטנציאליים מבלי לשבור את הכסף. על ידי הגדרת תקציב ומיקוד לקהלים ספציפיים, עסקים יכולים להפיק את המרב מהוצאות הפרסום שלהם ולמקסם את החזר ה-ROI שלהם.

לבסוף, מודעות ממומנות מציעות דרך למדוד את הצלחתם של מסעות פרסום שיווקיים בזמן אמת. על ידי מעקב אחר מדדים כמו שיעורי קליקים, המרות ומעורבות, עסקים יכולים לזהות במהירות מה עובד ומה לא, ולבצע התאמות לפי הצורך. זה מאפשר לעסקים לכוונן את אסטרטגיות השיווק שלהם ולהפיק את המרב מהוצאות הפרסום שלהם.

כיצד מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להסתגל למצב הנוכחי?

מודעות ממומנות הן דרך מצוינת לעסקים להסתגל למצב הנוכחי שהביאה מגיפת COVID-19. מכיוון שאנשים רבים מבלים יותר זמן באינטרנט, מודעות ממומנות מציעות דרך להגיע ללקוחות היכן שהם נמצאים ולבנות מערכות יחסים שיכולות להימשך זמן רב לאחר סיום המגפה. הנה כמה דרכים שבהן מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להסתגל למצב הנוכחי:

ראשית, מודעות ממומנות מאפשרות לעסקים להישאר בראש עם הלקוחות. עם כל כך הרבה אי ודאות ושינויים שמתרחשים בעולם, חשוב לעסקים לשמור על נוכחות עקבית בחיי הלקוחות. מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים לעשות בדיוק את זה, על ידי הופעה בתוצאות חיפוש רלוונטיות ובעדכונים של מדיה חברתית.

שנית, מודעות ממומנות מציעות דרך לקדם מוצרים או שירותים ספציפיים הרלוונטיים במיוחד למצב הנוכחי. לדוגמה, חברה שמוכרת ציוד כושר ביתי יכולה להשתמש במודעות ממומנות כדי למקד לאנשים שמחפשים דרכים לשמור על כושר בזמן שחדרי הכושר סגורים. על ידי קידום מוצרים או שירותים רלוונטיים, עסקים יכולים להגדיל את סיכוייהם לבצע מכירות ולבנות קשרי לקוחות ארוכי טווח.

שלישית, מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים להסתגל לשינויים בהתנהגות הצרכנים. עם יותר אנשים קונים באינטרנט ומשתמשים בשירותי משלוח, עסקים יכולים להשתמש במודעות ממומנות כדי לקדם שירותים אלה ולהקל על הלקוחות למצוא אותם. על ידי הסתגלות לשינויים בהתנהגות הצרכנים, עסקים יכולים להישאר רלוונטיים ותחרותיים בשוק המשתנה במהירות.

רביעית, מודעות ממומנות יכולות לעזור לעסקים לבנות מודעות ונאמנות למותג, גם בתקופות של אי ודאות. על ידי הופעה בתוצאות חיפוש רלוונטיות ובעדכונים של מדיה חברתית, עסקים יכולים להגביר את הנראות שלהם ולבנות קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. לאורך זמן, זה יכול להוביל לנאמנות מוגברת למותג ולעסקים חוזרים, גם לאחר סיום המגפה.

רשימה של המגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי והשפעתם
רשימה של המגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי והשפעתם

מציאת קהל היעד הטוב ביותר: מי הם?

זיהוי קהל היעד הוא שלב מכריע בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. זה מבטיח שמאמצי השיווק מופנים כלפי האנשים הנכונים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצרים או בשירותים המוצעים. הנה כמה דרכים למצוא את קהל היעד הטוב ביותר עבור העסק שלך:

  • 1. ערכו מחקר שוק:
    הצעד הראשון למציאת קהל היעד הטוב ביותר הוא ביצוע מחקר שוק. זה כרוך באיסוף מידע על לקוחות פוטנציאליים, כגון גילם, מגדרם, מיקומם, תחומי העניין והתנהגות הקנייה שלהם. ניתן לקבל מידע זה באמצעות סקרים, קבוצות מיקוד או כלי ניתוח מקוונים.
  • 2. הגדר את פרסונת הקונה שלך:
    לאחר ביצוע מחקר השוק, חשוב להגדיר את דמות הקונה. זוהי דמות בדיונית המייצגת את הלקוח האידיאלי עבור העסק שלך. הוא כולל מידע על הדמוגרפיה, ההתנהגות, הצרכים והיעדים של הלקוח. על ידי הגדרת דמות הקונה, עסקים יכולים ליצור מסרים שיווקיים ממוקדים המהדהדים עם הלקוחות האידיאליים שלהם.
  • 3. ניתוח מתחרים:
    דרך נוספת למצוא את קהל היעד הטוב ביותר היא על ידי ניתוח מתחרים. זה כרוך בחקר אסטרטגיות השיווק וקהל היעד של המתחרים באותו ענף. זה יכול לספק תובנות לגבי קהל היעד שאולי התעלמו ממנו ולעזור לעסקים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם.

    לאחר זיהוי קהל היעד, עסקים יכולים ליצור תוכנית שיווקית המותאמת לצרכיהם ולתחומי העניין שלהם. זה מבטיח שמאמצי השיווק לא יתבזבזו על אנשים שסביר שלא יהפכו ללקוחות משלמים.

    יתרה מכך, ניתן לפלח עוד יותר את קהל היעד לקבוצות קטנות יותר על סמך מאפיינים ספציפיים, כגון גיל, מיקום ותחומי עניין. זה מאפשר לעסקים ליצור מסרים שיווקיים ממוקדים ומותאמים יותר, שיש להם סיכוי גבוה יותר להדהד ללקוחות פוטנציאליים.

אסטרטגיות לזיהוי קהל היעד האידיאלי שלך

  • ערכו מחקר שוק:
    הצעד הראשון בזיהוי קהל היעד האידיאלי שלכם הוא ביצוע מחקר שוק מעמיק. זה כרוך באיסוף מידע על הלקוחות הפוטנציאליים שלך, כגון הדמוגרפיה, תחומי העניין והתנהגות הקנייה שלהם. אתה יכול להשתמש בסקרים, בקבוצות מיקוד או בכלי ניתוח מקוונים כדי לקבל מידע זה.
  • 2. הגדר את אישיות הקונה שלך:
    לאחר שאספת את המידע, תוכל להגדיר את אישיות הקונה שלך. זוהי דמות בדיונית המייצגת את הלקוח האידיאלי שלך. הוא כולל מידע על הדמוגרפיה, ההתנהגות, הצרכים והמטרות שלהם. על ידי הגדרת דמות הקונה שלך, תוכל ליצור מסרים שיווקיים ממוקדים שיהדהדו עם הלקוחות האידיאליים שלך.
  • 3. נתח את המתחרים שלך:
    ניתוח המתחרים שלך יכול לספק תובנות חשובות לגבי אסטרטגיות השיווק וקהל היעד שלהם. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לבדל את עצמך מהמתחרים שלך ולזהות קהלי יעד פוטנציאליים שאולי התעלמתם מהם.
  • 4. השתמש בניתוח נתונים:
    כלי ניתוח נתונים יכולים לעזור לך לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוחות באתר שלך, במדיה החברתית ובערוצים דיגיטליים אחרים. על ידי שימוש במידע זה, תוכל לזהות דפוסים ומגמות שיכולים לעזור לך לחדד את קהל היעד שלך.
  • 5. בדוק וחדד:
    לבסוף, חשוב לבדוק ולחדד את קהל היעד שלך. זה כולל ניסוי באסטרטגיות ומסרים שיווקיים שונים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הלקוחות האידיאליים שלך. אתה יכול להשתמש בבדיקות A/B כדי להשוות מסרים וערוצים שיווקיים שונים כדי לזהות מה הכי יעיל.

לוגו מותג חזק המשותף על פני פלטפורמות שונות
לוגו מותג חזק המשותף על פני פלטפורמות שונות

הבנת המגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא תחום שמתפתח במהירות, ולהישאר מעודכן במגמות האחרונות הוא חיוני כדי לעסקים להישאר תחרותיים. בחלק זה, נדון בכמה מהמגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי וכיצד ניתן למנף אותן כדי להניע צמיחה עסקית.

  • 1. בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה:
    AI ולמידת מכונה מחוללות מהפכה בדרך שבה עסקים ניגשים לשיווק דיגיטלי. טכנולוגיות אלו יכולות לעזור לעסקים לנתח נתוני לקוחות כדי לזהות דפוסים ומגמות, להתאים אישית מסרים שיווקיים ולייעל מסעות פרסום. באמצעות AI ולמידת מכונה, עסקים יכולים לשפר את החזר ה-ROI השיווקי שלהם ולהשיג יתרון תחרותי.
  • 2. אופטימיזציה לחיפוש קולי:
    עם עלייתם של הרמקולים החכמים והעוזרים הקוליים, אופטימיזציה של חיפוש קולי הפכה לטרנד חשוב יותר ויותר בשיווק דיגיטלי. עסקים צריכים לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלהם עבור שאילתות חיפוש קוליות כדי להבטיח שהן יופיעו בתוצאות החיפוש הקולי. זה כרוך בשימוש בשפת שיחה, מתן תשובות תמציתיות לשאלות נפוצות וביצוע אופטימיזציה למילות מפתח עם זנב ארוך.
  • 3. תוכן אינטראקטיבי:
    תוכן אינטראקטיבי הוא צורה מרתקת ביותר של שיווק דיגיטלי שיכול לעזור לעסקים לבלוט על פני המתחרים שלהם. זה כולל חידונים, סקרים, סרטונים אינטראקטיביים וחוויות מציאות רבודה. תוכן אינטראקטיבי יכול לעזור לעסקים ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ולהגביר את המודעות למותג.

    בנוסף למגמות אלו, עסקים צריכים להתמקד גם בהיבטים חשובים אחרים של שיווק דיגיטלי, כגון שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן ואופטימיזציה למובייל. פלטפורמות מדיה חברתית ממשיכות להיות מקור תנועה מרכזי לעסקים, ועל עסקים להבטיח שהם משתמשים בפלטפורמות הנכונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם. שיווק באמצעות תוכן נותר דרך יעילה לבנות מודעות למותג ולמשוך לקוחות חדשים. לבסוף, אופטימיזציה לנייד היא חיונית, מכיוון שיותר ויותר צרכנים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לגלוש באינטרנט ולבצע רכישות.

אילו ערוצי שיווק דיגיטליים כדאי לתת עדיפות?

בחירת ערוצי השיווק הדיגיטליים הנכונים יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור עסקים. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת אילו ערוצים יהיו היעילים ביותר בהגעה לקהל היעד שלך. בחלק זה, נדון בכמה מערוצי השיווק הדיגיטליים הפופולריים ביותר וכיצד לקבוע אילו מהם לתעדף.

בראש ובראשונה, עסקים צריכים לשקול את קהל היעד שלהם והיכן הם צפויים לבלות את זמנם באינטרנט. לדוגמה, אם קהל היעד שלך נמצא בעיקר בפייסבוק, אז תעדוף פרסום בפייסבוק יהיה צעד חכם. באופן דומה, אם הקהל שלך הוא ויזואלי יותר, אינסטגרם ופינטרסט עשויות להיות אפשרויות טובות יותר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא ערוץ שיווק דיגיטלי חשוב נוסף שאסור להתעלם ממנו. SEO כרוך באופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מילות מפתח רלוונטיות. על ידי מתן עדיפות לקידום אתרים, עסקים יכולים למשוך יותר תנועה אורגנית לאתר האינטרנט שלהם ולשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש.

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הוא עוד ערוץ שיווק דיגיטלי יעיל שעסקים צריכים לשקול. PPC כרוך בהצבת מודעות בדפי תוצאות של מנועי חיפוש או בפלטפורמות של מדיה חברתית ותשלום רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה. זה מאפשר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם עם מודעות ממוקדות במיוחד ולשלם רק עבור הקליקים שהם מקבלים.

שיווק בדוא"ל הוא עוד ערוץ שיווק דיגיטלי יעיל שיכול לעזור לעסקים לבנות קשרים עם הקהל שלהם ולהניב המרות. על ידי שליחת מיילים מותאמים אישית ורלוונטיים למנויים, עסקים יכולים לטפח לידים ולעודד אותם לפעול.

פוסט בלוג אינפורמטיבי המשותף באתר אינטרנט
פוסט בלוג אינפורמטיבי המשותף באתר אינטרנט

איך לחזק את המותג שלך בעידן הקורונה?

מגיפת COVID-19 יצרה סביבה מאתגרת לעסקים, אך היא גם הציגה הזדמנות למותגים לחזק את מעמדם בשוק. בחלק זה, נדון בכמה אסטרטגיות שבהן עסקים יכולים להשתמש כדי לחזק את המותג שלהם במהלך המגיפה.

אסטרטגיה יעילה אחת היא להתמקד באמפתיה ובאותנטיות בהודעות שלך. משמעות הדבר היא להכיר באתגרים איתם מתמודדים הלקוחות שלך ולהוכיח שאתה מבין את החששות שלהם. על ידי מראה שאכפת לך מהלקוחות שלך ולרווחתם, אתה יכול לבנות מערכות יחסים חזקות יותר ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

דרך נוספת לחזק את המותג שלך במהלך המגיפה היא להתמקד במתן ערך ללקוחות שלך. זה יכול ללבוש צורות רבות, כמו מתן הנחות או הצעות מיוחדות, יצירת תוכן מועיל או מתן משאבים בחינם כדי לעזור ללקוחות להתמודד עם המגיפה. על ידי מתן ערך ללקוחות שלך, אתה יכול לבנות אמון ולהוכיח שאתה מחויב להצלחתם.

חשוב גם לשמור על קשר עם הלקוחות שלך במהלך המגיפה. משמעות הדבר היא לתקשר באופן קבוע באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית או ערוצים אחרים כדי לספק עדכונים על העסק שלך ולהראות שאתה עדיין שם עבור הלקוחות שלך. על ידי שמירה על ראשי התודעה ושמירה על קווי תקשורת פתוחים, אתה יכול לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך ולהגביר את נאמנות המותג.

לבסוף, עסקים צריכים להתמקד בבניית נוכחות מקוונת חזקה במהלך המגיפה. עם הרבה אנשים שעובדים מהבית ומסתמכים על האינטרנט למידע ובידור, נוכחות חזקה באינטרנט חשובה יותר מאי פעם. המשמעות היא יצירת תוכן מרתק, אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש ומינוף מדיה חברתית כדי להתחבר לקהל שלך.

תפקידו של שיווק במדיה חברתית במהלך המגיפה

המדיה החברתית הפכה לכלי חיוני לעסקים במהלך המגיפה, מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן באינטרנט ומשתמשים במדיה חברתית כדי להישאר מחוברים עם חברים ובני משפחה. בחלק זה, נדון בתפקיד השיווק במדיה החברתית במהלך המגיפה וכיצד עסקים יכולים להשתמש בו ביעילות כדי להתחבר ללקוחות ולבנות את המותג שלהם.

  • 1. בניית מודעות ואמון למותג:

    המדיה החברתית מספקת לעסקים פלטפורמה ליצור ולשתף תוכן שיכול לעזור לבנות מודעות ואמון למותג. ניתן לעשות זאת על ידי שיתוף מידע מועיל, הצגת ערכי החברה ויצירת קשר עם לקוחות באמצעות ערוצי מדיה חברתית. על ידי בניית נוכחות חזקה במדיה החברתית, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם ולרכוש את אמון הקהל שלהם.

  • 2. חיבור עם לקוחות:

    המדיה החברתית גם מספקת לעסקים הזדמנות להתחבר ללקוחות שלהם ברמה אישית יותר. על ידי יצירת קשר עם לקוחות דרך ערוצי מדיה חברתית, עסקים יכולים לבנות קשרים חזקים יותר ולקבל משוב בעל ערך. זה יכול לעזור לעסקים להבין טוב יותר את הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלהם, ולהתאים את מאמצי השיווק שלהם בהתאם.

  • 3. התאמה לסביבה הנוכחית:

    המגיפה יצרה סביבה ייחודית לעסקים, והמדיה החברתית מספקת דרך לעסקים להסתגל למציאות החדשה הזו. לדוגמה, עסקים יכולים להשתמש במדיה חברתית כדי לקדם אפשרויות מכירות ומשלוח מקוונות, כדי לשתף מידע על שינויים בפעילות או בשירותים שלהם, וכדי לספק עדכונים כיצד הם מגיבים למגיפה. על ידי שימוש במדיה חברתית כדי לשמור על קשר עם הלקוחות, עסקים יכולים להסתגל לסביבה הנוכחית ולהמשיך לשגשג.

משפיען המקדם מוצר לעוקבים שלו
משפיען המקדם מוצר לעוקבים שלו

האם שיווק תוכן עדיין רלוונטי?

התשובה הקצרה היא כן, שיווק באמצעות תוכן עדיין רלוונטי, ולמעשה, הוא חשוב מתמיד. כשהמגיפה מאלצת יותר אנשים להישאר בבית ולבלות יותר זמן באינטרנט, לעסקים יש הזדמנות להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות שיווק תוכן. הנה הסיבה ששיווק תוכן עדיין רלוונטי:

  • 1. בונה אמון ואמינות:

    שיווק תוכן יכול לעזור לעסקים לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם. על ידי יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמומחים בענף שלהם ולרכוש את אמון הקהל שלהם. זה יכול להוביל לנאמנות מוגברת למותג ולעוד מכירות בטווח הארוך.

  • 2. מושך ושומר לקוחות:

    שיווק באמצעות תוכן יכול גם לעזור למשוך ולשמר לקוחות. על ידי יצירת תוכן בעל ערך ורלוונטי לקהל היעד שלהם, עסקים יכולים למשוך לקוחות חדשים ולשמור על מעורבות קיימים. זה יכול להוביל לתנועה מוגברת לאתר, ליותר לידים, ובסופו של דבר, ליותר מכירות.

  • 3. חסכוני:

    שיווק באמצעות תוכן יכול להיות דרך חסכונית עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. בניגוד לפרסום מסורתי, שעלול להיות יקר, שיווק באמצעות תוכן יכול להתבצע בתקציב נמוך. על ידי יצירת תוכן בתוך הבית, עסקים יכולים לשמור על עלויות נמוכות ועדיין להגיע לקהל היעד שלהם.

כיצד שיווק וידאו יכול לעזור לעסק שלך להתבלט?

שיווק בווידאו הפך בשנים האחרונות לצורה פופולרית יותר ויותר של שיווק דיגיטלי, ולא בכדי. על ידי שילוב וידאו באסטרטגיית השיווק שלך, תוכל לעזור לעסק שלך להתבלט במרחב מקוון צפוף. הנה איך שיווק וידאו יכול לעזור לעסק שלך:

  • 1. מגביר את המעורבות:

    תוכן וידאו מרתק יותר מצורות תוכן אחרות כמו טקסט או תמונות. על ידי יצירת סרטונים מעניינים ואינפורמטיביים, אתה יכול ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד שלך ולהשאיר אותם מעורבים לאורך זמן. זה יכול להוביל למודעות מוגברת למותג ולעוד מכירות בטווח הארוך.

  • 2. בונה אמון:

    שיווק וידאו יכול גם לעזור לבנות אמון עם הקהל שלך. על ידי הצגת האנשים מאחורי המותג ושיתוף הסיפור שלך, אתה יכול ליצור קשר אישי יותר עם הקהל שלך. זה יכול להוביל לנאמנות מוגברת למותג ולעוד מכירות בטווח הארוך.

  • 3. מדגים מוצרים או שירותים:

    שיווק וידאו הוא גם דרך מצוינת להדגים את המוצרים או השירותים שלך. על ידי יצירת סרטונים שמציגים את המוצרים או השירותים שלך בפעולה, אתה יכול לתת לקהל שלך הבנה טובה יותר של מה שאתה מציע. זה יכול להוביל להגדלת המכירות ולחוויית לקוח טובה יותר באופן כללי.

  • 4. משפר את SEO:

    תוכן וידאו יכול גם לעזור לשפר את האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך (SEO). על ידי שילוב סרטונים באתר ובערוצי המדיה החברתית שלך, תוכל להגדיל את משך הזמן שאנשים מבלים באתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

מינוף שיווק משפיענים כדי להגיע לקהלים חדשים

בעידן הדיגיטלי של היום, שיווק משפיענים הפך לדרך פופולרית עבור עסקים להגיע לקהלים חדשים ולקדם את המוצרים או השירותים שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, חברות יכולות להתחבר לקהל הקיים של המשפיע ולמנף את האמינות והאמון שלהן כדי לקדם את המותג שלהן. הנה כמה דרכים שבהן עסקים יכולים למנף שיווק משפיעים כדי להגיע לקהלים חדשים.

  • 1. זיהוי המשפיעים הנכונים:

    הצעד הראשון למינוף שיווק משפיענים הוא לזהות את המשפיענים הנכונים עבור המותג שלך. אתה רוצה למצוא משפיענים שיש להם עוקבים שמתיישרים עם קהל היעד שלך ושערכים ותחומי עניין שלהם מתאימים למותג שלך. אתה יכול להשתמש בכלים כמו BuzzSumo ו-HypeAuditor כדי לזהות משפיענים שרלוונטיים לענף שלך ויש להם עוקבים מעורבים.

  • 2. בניית מערכות יחסים אותנטיות:

    לאחר שזיהיתם את המשפיעים הנכונים, חשוב לבנות איתם קשרים אותנטיים. יש סיכוי גבוה יותר שמשפיענים יקדמו את המותג שלך אם הם מאמינים במוצר או בשירות שלך ויש להם קשר אמיתי עם המותג שלך. אתה יכול לבנות קשרים עם משפיענים על ידי מעורבות בתוכן שלהם, שיתוף הפוסטים שלהם והצעת ערך עבורם בתמורה.

  • 3. יצירת תוכן מרתק:

    בעת שיתוף פעולה עם משפיענים, חשוב ליצור תוכן מרתק המהדהד עם הקהל שלהם. התוכן צריך להציג את המוצר או השירות שלך בצורה אותנטית ומתיישרת עם המותג והערכים של המשפיע. אתה יכול לעבוד עם המשפיע כדי ליצור תוכן מרתק ואינפורמטיבי, שמדבר לצרכים ולאינטרסים של הקהל שלו.

כיצד עסקים יכולים למקסם את החזר ה-ROI על הוצאות השיווק שלהם?

בנוף העסקי התחרותי של היום, מקסום ההחזר על ההשקעה (ROI) על הוצאות שיווק חיוני להצלחת כל עסק. הנה כמה אסטרטגיות שעסקים יכולים להשתמש כדי למקסם את החזר ה-ROI שלהם על הוצאות שיווק.

  • 1. הגדר יעדים ברורים ומערכי KPI:

    הצעד הראשון במקסום החזר ROI על הוצאות שיווק הוא הגדרת יעדים ברורים ומדדי ביצועים מרכזיים (KPI). זה יעזור לך למדוד את הצלחת מסעות הפרסום השיווקיים שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם.

  • 2. השקיעו בניתוח נתונים:

    השקעה בניתוח נתונים יכולה לעזור לעסקים לקבל תובנות על קהל היעד שלהם ולמדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. על ידי ניתוח נתונים על התנהגות לקוחות ומעורבות, עסקים יכולים לזהות תחומים לשיפור ולהתאים את האסטרטגיה שלהם בהתאם.

  • 3. התמקד בערוצים הנכונים:

    עם כל כך הרבה ערוצי שיווק זמינים, חשוב להתמקד בערוצים היעילים ביותר עבור קהל היעד שלך. לדוגמה, אם קהל היעד שלך פעיל בעיקר במדיה החברתית, השקעה בשיווק ברשתות חברתיות עשויה להיות הדרך היעילה ביותר להגיע אליו.

  • 4. השתמש בהתאמה אישית:

    התאמה אישית יכולה לעזור לעסקים להגדיל את המעורבות ואת שיעורי ההמרה על ידי התאמת המסרים השיווקיים שלהם לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של קהל היעד שלהם. על ידי שימוש בנתוני לקוחות ליצירת קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית, עסקים יכולים לשפר את האפקטיביות של הוצאות השיווק שלהם.

  • 5. בדוק ובצע אופטימיזציה ברציפות:

    לבסוף, חשוב לבדוק ללא הרף ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים שלך כדי למקסם את החזר ה-ROI. על ידי בדיקת אסטרטגיות שונות וניתוח התוצאות, עסקים יכולים לזהות מה עובד הכי טוב עבור קהל היעד שלהם ולהתאים את האסטרטגיה שלהם בהתאם.

מה נוכל ללמוד מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך המגיפה?

מגיפת COVID-19 אילצה עסקים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם לנוף המשתנה במהירות. בעוד שעסקים רבים התקשו לעמוד בקצב, חלקם הצליחו לשגשג על ידי העברת מסעות הפרסום השיווקיים שלהם בהצלחה. על ידי התבוננות מקרוב בקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים המוצלחים הללו, עסקים יכולים לקבל תובנות לגבי מה שעובד וליישם את הלקחים הללו באסטרטגיות שלהם.

לקח מרכזי אחד מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך המגיפה הוא החשיבות של אמפתיה והבנה. עסקים שהצליחו להתחבר ללקוחות שלהם ברמה רגשית ולהראות שהם מבינים ואכפת להם מהצרכים והדאגות שלהם הצליחו לבנות מערכות יחסים חזקות יותר ונאמנות. זה היה חשוב במיוחד במהלך המגיפה, מכיוון שאנשים רבים התמודדו עם מתח וחרדה מוגברים.

לקח נוסף מקמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך המגיפה הוא החשיבות של זריזות וגמישות. עסקים שהצליחו לשנות במהירות את אסטרטגיות השיווק שלהם בתגובה לנסיבות משתנות הצליחו להישאר בקדמת העקומה. זה כלל הכל, החל משינוי הודעות כדי להתאים למצב הרוח הנוכחי ועד למעבר לערוצים או פלטפורמות חדשות כדי להגיע ללקוחות היכן שהם מבלים את זמנם.

לבסוף, קמפיינים מוצלחים של שיווק דיגיטלי במהלך המגיפה הדגישו גם את החשיבות של יצירתיות וחדשנות. עסקים שהצליחו למצוא דרכים חדשות לתקשר עם הלקוחות שלהם ולהתבלט מול המתחרים הצליחו לשמור או אפילו להגדיל את נתח השוק שלהם. זה כלל הכל, החל מיצירת מוצרים או שירותים חדשים ועד להצעת חוויות או מבצעים ייחודיים.

החשיבות של ניתוח נתונים בשיווק דיגיטלי

בעידן הדיגיטלי של היום, הנתונים הם המלך. היכולת לאסוף ולנתח נתונים חיונית לעסקים המעוניינים להצליח בעולם השיווק הדיגיטלי. ניתוח נתונים מספק לעסקים תובנות חשובות לגבי הלקוחות שלהם וההתנהגויות שלהם, ומאפשר להם להתאים את מסעות הפרסום השיווקיים שלהם כדי לענות טוב יותר על הצרכים וההעדפות שלהם.

אחד היתרונות המרכזיים של ניתוח נתונים בשיווק דיגיטלי הוא היכולת למדוד את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים. על ידי מעקב אחר מדדים כגון תעבורת אתר, שיעורי קליקים ושיעורי המרה, עסקים יכולים לקבוע אילו אסטרטגיות עובדות ואילו צריך להתאים. זה מאפשר להם לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולמקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI).

ניתוח נתונים גם עוזר לעסקים להבין טוב יותר את קהל היעד שלהם. על ידי ניתוח נתונים על נתונים דמוגרפיים, התנהגויות והעדפות של לקוחות, עסקים יכולים לפתח קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר שיש להם סיכוי גבוה יותר להדהד עם הקהל שלהם. זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, נאמנות, ובסופו של דבר, מכירות.

יתרון נוסף של ניתוח נתונים בשיווק דיגיטלי הוא היכולת לעמוד בקצב של מגמות והעדפות משתנות. על ידי ניטור נתונים על התנהגויות והעדפות לקוחות, עסקים יכולים להתאים במהירות את אסטרטגיות השיווק שלהם לשקף מגמות והעדפות משתנות. זה מאפשר להם להקדים את המתחרים ולשמור על נתח השוק שלהם.

על מנת לנתח נתונים בצורה יעילה, עסקים צריכים לקבל את הכלים והמומחיות הנכונים במקום. זה עשוי לכלול השקעה בתוכנת ניתוח נתונים או עבודה עם יועץ או סוכנות לניתוח נתונים. זה גם דורש מחויבות לניתוח ואופטימיזציה מתמשכים, שכן הנתונים משתנים ומתפתחים כל הזמן.

הכנת העסק שלך לעולם הפוסט-פנדמי

כשהעולם מתחיל לצאת ממגיפת COVID-19, עסקים חייבים להתחיל להתכונן לשגרה החדשה. המגיפה האיצה מגמות רבות בשיווק דיגיטלי ואילצה עסקים להסתגל לדרכים חדשות להגיע ללקוחות ולהתקשר אליהם. כדי להתכונן לעולם שלאחר המגפה, עסקים חייבים להתמקד בכמה תחומים מרכזיים.

ראשית, עסקים חייבים להמשיך לתעדף את הנוכחות המקוונת שלהם. המגיפה הביאה יותר אנשים לאינטרנט מאי פעם, ועסקים שלא מצליחים לבסס נוכחות מקוונת חזקה מסתכנים להישאר מאחור. המשמעות היא השקעה בעיצוב אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית וערוצי שיווק דיגיטליים אחרים.

שנית, עסקים חייבים להתמקד בבניית חוסן וגמישות בפעילותם. המגיפה הדגישה את החשיבות של היכולת להסתובב במהירות בתגובה לנסיבות משתנות. עסקים המסוגלים להסתגל במהירות לאתגרים חדשים יהיו במצב טוב יותר להצליח בעולם שלאחר המגפה.

שלישית, עסקים חייבים להתמקד בבניית קשרים עם הלקוחות שלהם. המגיפה דחפה לקוחות רבים לחפש מותגים שהם סומכים עליהם ושהם מרגישים שהם מבינים את הצרכים שלהם. על ידי התמקדות בבניית קשרים חזקים עם הלקוחות שלהם, עסקים יכולים לבסס את עצמם כשותפים מהימנים ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

רביעית, עסקים חייבים להיות מוכנים להשקיע בטכנולוגיות וכלים חדשים. המגיפה האיצה את האימוץ של טכנולוגיות חדשות רבות, כמו אירועים וירטואליים, צ'טבוטים ובינה מלאכותית. עסקים שיצליחו להקדים את העקומה במונחים של אימוץ טכנולוגיה יהיו במצב טוב יותר להצליח בעולם שלאחר המגפה.

לבסוף, עסקים חייבים להיות מוכנים להשקיע בעובדים שלהם. המגיפה הדגישה את החשיבות של כוח עבודה חזק ועמיד. עסקים שמשקיעים בעובדים שלהם, מספקים להם את ההכשרה והתמיכה הדרושים להם כדי להצליח, יהיו במצב טוב יותר לנווט את האתגרים של העולם שלאחר המגפה.

מסקנה: אימוץ המציאות החדשה של שיווק דיגיטלי

כפי שראינו לאורך מאמר זה, למגיפת COVID-19 הייתה השפעה עמוקה על עולם השיווק הדיגיטלי. עסקים שיצליחו להסתגל למציאות החדשה של שיווק דיגיטלי יהיו ממוקמים טוב יותר להצליח בעולם הפוסט-פנדמי. על ידי אימוץ טכנולוגיות חדשות, בניית קשרים חזקים עם לקוחות והשקעה בעובדים שלהם, עסקים יכולים לבסס את עצמם כשותפים מהימנים ולהגביר את נאמנות הלקוחות.

עם זאת, ההסתגלות למציאות החדשה של שיווק דיגיטלי לא תהיה קלה. זה ידרוש מעסקים להיות זריזים, גמישים ופרואקטיביים. זה ידרוש מהם לעקוב כל הזמן אחר מגמות ולהתאים את האסטרטגיות שלהם בתגובה לנסיבות משתנות. אבל על ידי כך, עסקים יכולים למצב את עצמם להצלחה בנורמלי החדש.

לסיכום, התאמת אסטרטגיות שיווק דיגיטליות למצב הכלכלי והבריאותי המתפתח היא חיונית להישרדותם ולצמיחה של עסקים. על ידי מינוף מודעות ממומנות, מיקוד לקהל המתאים והישארות מעודכנת במגמות השיווק הדיגיטלי, חברות יכולות לחזק את המותג שלהן ולשגשג בעולם שלאחר המגפה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי וכיצד עסקים יכולים להסתגל למציאות החדשה. אנו דנים בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות

קרא עוד »

"הגוגל מאפה החדש והיכולת לקדם מותג במקומות חדשים באינטרנט" (מקור: https:www.digitalmarketer.comblognew-google-muffin-update-and-the-ability-to-promote-your-brand-in-new-online-spaces)

מאמר זה בוחן את העדכון האחרון של Google Muffin והשפעתו על קידום המותג במרחבים מקוונים חדשים. הוא מתעמק בתכונות של עדכון זה וכיצד עסקים יכולים

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner