שיטות עבודה מומלצות להסמכה וטיפוח הלידים שלך בשנת 2023

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

המאמר דן בשיטות העבודה המומלצות להסמכה וטיפוח לידים בשנת 2023, תוך שימת דגש על החשיבות של יישום אסטרטגיות יעילות לשיפור אחוזי ההצלחה של עסקים.

מבוא: כיצד התפתחו ההסמכה והטיפוח של לידים?

הסמכת לידים וטיפוח היו תמיד היבטים מכריעים בכל אסטרטגיית מכירה ושיווק מוצלחת. עם זאת, עם עליית השיווק הדיגיטלי והמורכבות הגוברת של מסע הלקוח, תהליך ההסמכה והטיפוח של לידים עבר אבולוציה משמעותית במהלך השנים.

  • מעבר מכמות לאיכות:
    בעבר, ההתמקדות הייתה ביצירת כמה שיותר לידים, ללא תשומת לב רבה לאיכותם של אותם לידים. גישה זו הובילה לבזבוז זמן ומשאבים רבים במרדף אחר לידים שלעולם לא יתכוונו להמיר. עם זאת, כיום עסקים מתמקדים יותר ביצירת לידים באיכות גבוהה שיש סיכוי גבוה יותר שיהפכו ללקוחות משלמים.
  • חשיבות ההתאמה האישית:
    שינוי משמעותי נוסף ביצירת לידים וטיפוח הוא החשיבות של התאמה אישית. עם כל כך הרבה תחרות בשוק ולקוחות מופגזים במסרים שיווקיים, עסקים צריכים להתבלט על ידי מתן חוויות מותאמות אישית ללידים שלהם. משמעות הדבר היא התאמת תוכן, מסרים והצעות לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של כל ליד.
  • עליית השיווק הדיגיטלי:
    לעליית השיווק הדיגיטלי הייתה גם השפעה משמעותית על הדרך שבה עסקים מתאימים ומטפחים לידים. עם יותר ערוצים ונקודות מגע זמינות מאי פעם, חיוני שתהיה לך אסטרטגיה מגובשת הלוקחת בחשבון את כל מסע הלקוח, משלב המודעות הראשונית ועד להחלטת הרכישה הסופית.

מהם הגורמים המרכזיים להסמכת לידים מוצלחת?

הסמכת לידים מוצלחת חיונית לכל עסק המבקש להמיר לידים ללקוחות משלמים. ישנם מספר גורמים מרכזיים התורמים להסמכת לידים יעילה, כולל:

  • 1. הבנת הלקוח האידיאלי שלך:
    כדי להכשיר לידים ביעילות, עליך להיות בעל הבנה עמוקה של הלקוח האידיאלי שלך. משמעות הדבר היא יצירת פרסונות קונים מפורטות המתארות את נקודות הכאב, הצרכים והאינטרסים של קהל היעד שלך.
  • 2. ניקוד לידים:
    ניקוד לידים הוא תהליך של הקצאת ערך מספרי לכל ליד בהתבסס על התנהגותו ורמת המעורבות שלו. זה עוזר לעסקים לתעדף לידים ולמקד את מאמציהם באלה שיש להם סיכוי גבוה ביותר להמיר.
  • 3. פילוח יעיל:
    פילוח הלידים שלך על סמך התנהגות, נתונים דמוגרפיים וגורמים אחרים יכול לעזור לך להתאים את המסרים וההצעות שלך לכל קבוצה. זה יכול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ולחווית לקוח כללית טובה יותר.

"הכר את קהל היעד שלך": איך ליצור פרסונות קונים מפורטות?

יצירת פרסונות קונים מפורטות היא מרכיב חיוני בהסמכת לידים יעילה. על ידי הבנת קהל היעד שלך ברמה עמוקה יותר, אתה יכול להתאים את המסרים והגישה שלך כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם ונקודות הכאב שלהם. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי ליצור פרסונות קונים מפורטות:

  • 1. ערכו מחקר:
    כדי ליצור פרסונות קונים מדויקות, עליכם לבצע מחקר כדי לאסוף מידע על קהל היעד שלכם. זה יכול לכלול סקרים, ראיונות וקבוצות מיקוד. אתה יכול גם להשתמש בניתוח מדיה חברתית ובנתוני אתרים כדי לקבל תובנות לגבי ההתנהגות וההעדפות של הקהל שלך.
  • 2. זיהוי נקודות כאב וצרכים:
    לאחר שאספתם נתונים על קהל היעד שלכם, עליכם לזהות את נקודות הכאב והצרכים שלו. עם אילו אתגרים הם מתמודדים? מה המטרות והשאיפות שלהם? הבנת הגורמים הללו תעזור לך ליצור הודעות שמהדהדות עם הקהל שלך.
  • 3. פיתחו פרסונות:
    בעזרת המידע שאספתם, פתחו פרסונות המייצגות פלחים שונים של קהל היעד שלכם. פרסונות אלה צריכות לכלול מידע דמוגרפי, כגון גיל והכנסה, וכן מידע על התנהגויות, תחומי עניין והעדפות שלהם.
  • 4. בדוק וחדד:
    לאחר שפיתחת את הפרסונות שלך, בדוק אותן עם קהל היעד שלך כדי לוודא שהן משקפות במדויק את הצרכים וההעדפות שלהם. ייתכן שתצטרך לחדד את הפרסונות שלך לאורך זמן ככל שאתה אוסף יותר נתונים ותובנות לגבי הקהל שלך.

מדוע ניקוד לידים חיוני?

ניקוד לידים הוא מרכיב חיוני בהסמכת לידים אפקטיבית. זה כרוך בהקצאת ערך מספרי לכל ליד בהתבסס על רמת המעורבות והמוכנות שלו לקנייה. על ידי שימוש בניקוד לידים, אתה יכול לתעדף את מאמצי המכירה שלך ולהתמקד בלידים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר.

אחד היתרונות העיקריים של ניקוד לידים הוא שהוא עוזר לך לזהות אילו לידים מוכנים לעבור לצוות המכירות שלך. לידים בעלי ציון גבוה יותר בדרך כלל מעורבים יותר במותג שלך והראו רמת עניין גבוהה יותר במוצרים או בשירותים שלך. סביר יותר שהלידים האלה יהיו פתוחים להצעת מכירות ועשויים להיות מוכנים לבצע רכישה.

ניקוד לידים גם עוזר לך לפלח את הלידים שלך ולספק מסרים אישיים יותר. על ידי הקצאת ציונים שונים ללידים שונים, אתה יכול להתאים את המסר שלך לצרכים ולתחומי עניין הספציפיים שלהם. זה יכול לעזור לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלך, ולהגדיל את הסבירות להמרה.

יתרון נוסף של ניקוד לידים הוא שהוא עוזר לך למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך. על ידי מעקב אחר ציוני הלידים שלך לאורך זמן, אתה יכול לראות אילו קמפיינים מניבים את המעורבות הגדולה ביותר ואילו צריך לשפר. זה יכול לעזור לך לחדד את האסטרטגיה השיווקית שלך ולהקצות את המשאבים שלך בצורה יעילה יותר.

בעת יישום מערכת ניקוד לידים, חשוב להשתמש במגוון גורמים כדי להקצות ציונים. זה יכול לכלול גורמים כמו התנהגות אתר, מעורבות בדוא"ל ופעילות במדיה חברתית. על ידי שימוש במספר גורמים, אתה יכול ליצור תמונה מדויקת יותר של כל ליד ולהבטיח ששיטת הניקוד שלך יעילה ככל האפשר.

איך לפלח ביעילות את הלידים שלך?

פילוח הלידים שלך הוא שלב מכריע בתהליך ההסמכה והטיפוח של הלידים. על ידי חלוקת הלידים שלך לקבוצות ספציפיות, תוכל ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר ולהעביר מסרים מותאמים אישית יותר. הנה כמה טיפים לפילוח יעיל של הלידים שלך:

  • 1. השתמש בנתונים דמוגרפיים:

    אחת הדרכים הבסיסיות ביותר לפלח את הלידים שלך היא באמצעות נתונים דמוגרפיים כגון גיל, מגדר, מיקום ותפקיד. מידע זה יכול לתת לך הבנה טובה יותר של קהל היעד שלך, ולעזור לך להתאים את המסרים שלך לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלו.

  • 2. השתמש בנתוני התנהגות:

    דרך נוספת לפלח את הלידים שלך היא באמצעות נתונים התנהגותיים כגון התנהגות אתרים, מעורבות בדוא"ל ופעילות במדיה חברתית. על ידי מעקב אחר אופן האינטראקציה של הלידים שלך עם המותג שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי תחומי העניין וההעדפות שלהם. זה יכול לעזור לך ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר ולהעביר מסרים מותאמים אישית יותר.

  • 3. צור אישיות של קונה:

    יצירת פרסונות קונים מפורטות היא אחת הדרכים היעילות ביותר לפלח את הלידים שלך. פרסונת קונה היא דמות בדיונית המייצגת את הלקוח האידיאלי שלך, בהתבסס על נתונים ומחקרים. על ידי יצירת פרסונות קונים, אתה יכול לקבל הבנה טובה יותר של קהל היעד שלך וליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר. זה יכול לעזור לך להעביר הודעות מותאמות אישית יותר ולהגדיל את הסבירות להמרה.

כיצד כלי אוטומציה יכולים להעלות את תהליך טיפוח הלידים שלך?

כלי אוטומציה יכולים לשפר משמעותית את תהליך טיפוח הלידים שלך על ידי ייעול ואוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן. הנה כמה דרכים שבהן כלי אוטומציה יכולים להעלות את מאמצי טיפוח הלידים שלך:

  • 1. ניקוד לידים ותעדוף:

    כלי אוטומציה יכולים לעזור לך להבקיע ולתעדף את הלידים שלך על סמך רמת המעורבות והמוכנות שלהם לקנייה. על ידי שימוש במודלים של ניקוד לידים, אתה יכול להקצות ניקוד לכל ליד על סמך ההתנהגות והנתונים הדמוגרפיים שלו. זה יכול לעזור לך למקד את המאמצים שלך בלידים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר, ולהימנע מבזבוז זמן על לידים שעדיין לא מוכנים לקנייה.

  • 2. הודעות בהתאמה אישית:

    כלי אוטומציה יכולים לעזור לך להעביר מסרים מותאמים אישית ללידים שלך בקנה מידה גדול. על ידי שימוש בתוכנת אוטומציה שיווקית, תוכל ליצור קמפיינים מותאמים למייל המופעלים על ידי פעולות או התנהגויות ספציפיות. זה יכול לעזור לך לספק תוכן רלוונטי יותר ללידים שלך ולהגדיל את הסבירות להמרה.

  • 3. מעקב בזמן:

    כלי אוטומציה יכולים לעזור לך לעקוב אחר הלידים שלך בזמן, ללא צורך בהתערבות ידנית. על ידי שימוש בזרימות עבודה אוטומטיות של דוא"ל, אתה יכול לשלוח מיילים מעקב ממוקדים ללידים שלך בהתבסס על התנהגותם ורמת המעורבות שלהם. זה יכול לעזור לך להישאר בראש עם הלידים שלך ולהגדיל את הסבירות להמרה.

    בנוסף ליתרונות אלה, כלי אוטומציה יכולים גם לספק תובנות חשובות לגבי מאמצי טיפוח הלידים שלך. על ידי מעקב וניתוח נתונים על ההתנהגות והמעורבות של הלידים שלך, אתה יכול לקבל הבנה טובה יותר של מה עובד ומה לא. זה יכול לעזור לך לחדד את אסטרטגיית טיפוח הלידים שלך ולשפר את שיעורי ההמרה הכוללים שלך.

איזה תפקיד ממלא שיווק באמצעות תוכן בטיפוח לידים?

שיווק תוכן ממלא תפקיד מכריע בטיפוח לידים על ידי מתן מידע רב ערך ובניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים. אחת המטרות העיקריות של שיווק תוכן היא לחנך וליידע את הקהל שלך לגבי התעשייה, המוצרים והשירותים שלך. על ידי יצירת תוכן איכותי המתייחס לנקודות הכאב ותחומי העניין של הקהל שלך, תוכל למשוך לקוחות פוטנציאליים ולרתום אותם ולבנות איתם מערכת יחסים לאורך זמן.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק תוכן הוא שהוא מאפשר לך להישאר בראש עם הלידים שלך לאורך כל מסע הקנייה. על ידי יצירת מגוון סוגי תוכן, כגון פוסטים בבלוג, ספרים אלקטרוניים, מסמכים לבנים וסמינרים מקוונים, אתה יכול לספק ללידים שלך מגוון מידע ומשאבים המתאימים לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם. זה יכול לעזור לך לבסס את עצמך כמוביל מחשבה בענף שלך ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

היבט חשוב נוסף של שיווק באמצעות תוכן לטיפוח לידים הוא התאמה אישית. על ידי התאמת התוכן שלך לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של קהל היעד שלך, אתה יכול להפוך את המסר שלך לרלוונטי ומושך יותר. זה יכול לעזור לך ליצור קשר עמוק יותר עם הלידים שלך ולהגדיל את הסבירות להמרה.

לבסוף, שיווק תוכן יכול גם לעזור לך להעביר לידים דרך משפך המכירות בצורה יעילה יותר. על ידי יצירת תוכן שתוכנן במיוחד כדי לתת מענה לשלבים השונים של מסע הקנייה, תוכל להנחות את הלידים שלך לקראת החלטת קנייה. לדוגמה, אתה יכול ליצור תוכן בשלב המודעות שמציג את המותג והמוצרים שלך, תוכן בשלב השיקול שמדגיש את היתרונות של המוצרים והשירותים שלך, ותוכן בשלב ההחלטה המספק קריאה חזקה לפעולה ומעודד יצירת לידים. רכישה.

עד כמה חשוב מעקב ותקשורת בזמן?

מעקב בזמן ותקשורת הם מרכיבים קריטיים בטיפוח לידים יעיל. לאחר שזיהיתם לידים, חיוני לפנות אליו בהקדם ולהמשיך לעסוק בו לאורך מסע הקנייה.

מחקרים הראו שככל שאתה מחכה זמן רב יותר כדי לעקוב אחר לידים, כך קטן הסיכוי שהם ימירו. למעשה, מחקר אחד מצא כי ללידים שיוצרים איתם קשר תוך חמש דקות מרגע שליחת הטופס יש סיכוי גבוה פי 21 להמרה מאלה שפנו אליהם לאחר 30 דקות. זה מדגיש את החשיבות של מעקב בזמן בטיפוח לידים.

בנוסף למהירות, איכות התקשורת היא גם מכרעת. בעת תקשורת עם לידים, חשוב לספק ערך ולתת מענה לצרכים הספציפיים ולנקודות הכאב שלהם. הימנע מהודעות כלליות ומכירות ובמקום זאת התמקד בבניית מערכת יחסים עם הליד על ידי אספקת מידע מועיל ומענה על כל שאלה שיש להם.

התאמה אישית חשובה גם בתקשורת עם לידים. על ידי התאמת המסרים שלך לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של הליד, תוכל להפוך את התקשורת שלך לרלוונטית ומרתקת יותר. זה יכול לעזור לבנות אמון עם הליד ולהגדיל את הסבירות להמרה.

לבסוף, חשוב לשמור על תקשורת עקבית עם לידים לאורך כל מסע הקנייה. זה יכול לכלול אימייל מעקב, שיחות טלפון, או אפילו תוכן מותאם אישית שמתייחס לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם. על ידי הישארות בראש עם הלידים, אתה יכול להגדיל את הסבירות להמרה ולבנות איתם מערכת יחסים ארוכת טווח.

אילו מדדים עליך לעקוב כדי למדוד הצלחה?

מדידת הצלחת מאמצי טיפוח הלידים שלך היא חיונית להבנת האפקטיביות של האסטרטגיה שלך וקבלת החלטות מונחות נתונים. ישנם מספר מדדים שעליך לעקוב אחריהם כדי למדוד הצלחה, כולל:

  • 1. שיעורי המרה:
    שיעורי המרה הם מדד מרכזי למדידת הצלחת מאמצי טיפוח הלידים שלך. מעקב אחר אחוז הלידים המומרים ללקוחות יכול לעזור לך להבין את האפקטיביות של האסטרטגיה שלך ולזהות אזורים לשיפור. על ידי ניתוח שיעורי המרה בשלבים שונים של מסע הקנייה, אתה יכול גם לקבל תובנות לגבי התחומים הספציפיים שבהם מאמצי טיפוח הלידים שלך הם היעילים ביותר.
  • 2. שיעורי מעורבות:
    שיעורי מעורבות מודדים את רמת האינטראקציה שיש ללידים עם התוכן והמסרים שלך. זה יכול לכלול מדדים כגון שיעורי פתיחת דוא"ל, שיעורי קליקים וזמני שהייה באתר שלך. על ידי מעקב אחר שיעורי המעורבות, אתה יכול לקבל תובנות לגבי האפקטיביות של התוכן והמסרים שלך ולזהות אזורים לשיפור.
  • 3. אורך מחזור המכירות:
    אורך מחזור המכירות שלך הוא מדד חשוב נוסף למדידת הצלחת מאמצי טיפוח הלידים שלך. על ידי מעקב אחר הזמן שלוקח ללידים לעבור במסע הקנייה, אתה יכול לזהות אזורים שבהם מאמצי טיפוח הלידים שלך הם היעילים ביותר ולבצע אופטימיזציה של האסטרטגיה שלך כדי לצמצם את משך מחזור המכירות.

    בנוסף למדדי מפתח אלה, ישנם מספר מדדים אחרים שאולי תרצה לעקוב אחריהם, בהתאם למטרות וליעדים הספציפיים שלך. אלה עשויים לכלול מדדים כגון איכות לידים, עלות לרכישה וערך לכל החיים של הלקוח.

    חשוב לזכור שמדדים שימושיים רק אם הם קשורים ליעדים ויעדים ספציפיים. לפני מעקב אחר מדדים כלשהם, חשוב להגדיר יעדים ויעדים ברורים לאסטרטגיית טיפוח הלידים שלך ולקבוע אילו מדדים יהיו שימושיים ביותר במדידת הצלחה.

מסקנה: חבר את הכל יחד לאסטרטגיית ניהול לידים מוצלחת

בנוף העסקי התחרותי ביותר של ימינו, ניהול לידים יעיל חיוני להנעת צמיחה ולהישארות לפני המתחרים. על ידי הטמעת שיטות עבודה מומלצות להסמכת לידים וטיפוח, אתה יכול לבנות צינור חזק של לידים באיכות גבוהה ולהמיר אותם ללקוחות נאמנים.

כדי ליצור אסטרטגיית ניהול לידים מוצלחת, חשוב:

  • – הכר את קהל היעד שלך:
    צור פרסונות קונים מפורטות כדי להבין את הצרכים וההעדפות של קהל היעד שלך.
  • – השתמש בניקוד לידים:
    הקצה ציונים ללידים על סמך ההתנהגות והמעורבות שלהם כדי לזהות את הלידים המתאימים ביותר.
  • – פלח את הלידים שלך:
    חלק את הלידים שלך לקבוצות על סמך תחומי העניין, ההתנהגויות והדמוגרפיה שלהם כדי להתאים את המסרים והתוכן שלך.
  • – השתמש בכלי אוטומציה:
    נצל כלי אוטומציה כדי לייעל את תהליך טיפוח הלידים שלך ולספק תוכן ומסרים מותאמים אישית בקנה מידה.
  • – השתמש בשיווק באמצעות תוכן:
    צור והפיץ תוכן בעל ערך שמחנך ומשתף את הקהל שלך ובונה אמון ואמינות.
  • – מעקב מיידי:
    הגיבו ללידים באופן מיידי ותקשרו באופן קבוע כדי לבנות מערכות יחסים ולשמור עליהם מעורבים.
  • – מדידת הצלחה:
    עקוב אחר מדדים כגון שיעורי המרה, שיעורי מעורבות ואורך מחזור מכירות כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי טיפוח הלידים שלך ולקבל החלטות מונחות נתונים.

שיטות עבודה מומלצות להסמכה וטיפוח לידים ב-2023:

שיטות עבודה מומלצות השקעה בזמן רועי עלות (בש"ח)
לפתח פרסונות קונים קצר גבוה לא
צור תוכן לכל שלב במסע הקנייה בינוני גבוה לא
שלב ניקוד מוביל בינוני גבוה לא
השתמש בהסברה אוטומטית קצר גבוה לא

על ידי אימוץ שיטות עבודה מומלצות אלה להסמכת לידים וטיפוח, עסקים יכולים ליהנות מיחסי לקוחות משופרים, המרות מוגברות והחזר כללי טוב יותר על ההשקעה.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Picture of יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק

בעקבות המצב הכלכלי והבריאותי המתפתח בעולם בגלל הקורונה, חברות צריכות להתאים את תכניות השיווק שלהן למציאות חדשה. במאמר זה, נעיין במהלך שיווק דיגיטלי ובדרכים שבהן חברות יכולות להתאים את עצמן לקורונה. נדון בשימוש במודעות ממומנות בחברות קטנות ובסטרטאפים, ובכך אפשר להתאים את הקמפיינים שלהם למצב האקטואלי ולזרם הקורונה. נדון באיך למצוא את הקהל היעד הטוב ביותר עבור מוצר או שירות של חברה. ננסה להבין טרנדים ביותר בנושא שיווק דיגיטלי ובאיזה צורה כדאי לפעול לחזק את המותג ואת הקהל היעד.

מאמר זה בוחן את ההשפעה של מגיפת COVID-19 על הכלכלה העולמית ועל מצב הבריאות, וכיצד חברות חייבות להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהן כדי לשרוד. נתעמק

קרא עוד »

"איך מגדילים תעבורה לאתר בעזרת שיווק תוכן ממומן – המגמות החמות בשיווק דיגיטלי ב-24 השעות האחרונות"

גלה את המגמות והאסטרטגיות העדכניות ביותר בשיווק תוכן ממומן כדי להגביר את התנועה לאתר ולייעל את מאמצי השיווק הדיגיטלי ב-24 השעות האחרונות. הקדמה: מהו שיווק

קרא עוד »

מהן השיטות המומלצות לקידום אתרים מקומי, וכיצד עסקים יכולים לשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש המקומיות?

קידום אתרים מקומי הוא צורה מיוחדת של אופטימיזציה למנועי חיפוש המתמקדת בעסקים מקומיים. על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות ומינוף הכלים הנכונים, עסקים יכולים לשפר

קרא עוד »
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner