חברת קידום אתרים מומלצת בגני תקווה צדק מדיה

משרד פרסום דיגיטלי שמייצר לידים לעסק שהופכים ללקוחות
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי מומלץ?

רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה שתכווין אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

גלה את צדק מדיה, חברת קידום אתרים מומלצת בגני תקווה, המספקת שירותי שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה לעסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהגדיל את המכירות.

הקדמה: מדוע קידום אתרים חיוני לעסק שלך?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא היבט קריטי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל עסק. עם עליית האינטרנט וההסתמכות הגוברת על מנועי החיפוש למציאת מידע, מוצרים ושירותים, נוכחות חזקה באינטרנט חשובה יותר מאי פעם. להלן שלוש סיבות מדוע SEO חיוני עבור העסק שלך:

  • 1. נראות מוגברת:
    קידום אתרים עוזר לאתר שלך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), מה שהופך אותו לגלוי יותר ללקוחות פוטנציאליים. כאשר רוב הקליקים מגיעים למספר התוצאות המובילות, דירוג גבוה יותר יכול להיות עלייה משמעותית בתנועה באתר ובלידים.
  • 2. תנועה ממוקדת:
    קידום אתרים מאפשר לך למקד מילות מפתח וביטויים ספציפיים הרלוונטיים לעסק שלך, מה שמבטיח שאתה מושך את סוג התנועה הנכון. על ידי אופטימיזציה עבור מילות המפתח הללו, סביר יותר שתמשוך מבקרים שמחפשים באופן פעיל את מה שאתה מציע, מה שמגדיל את הסבירות להמרה.
  • 3. שיווק חסכוני:
    בהשוואה לשיטות שיווק מסורתיות, קידום אתרים הוא דרך חסכונית להגיע לקהל היעד שלך. אמנם זה מצריך השקעה ראשונית, אבל היתרונות לטווח ארוך יכולים לעלות בהרבה על העלויות. לאחר שהשגת דירוג גבוה, התחזוקה השוטפת הנדרשת היא מינימלית, מה שהופך אותה לאסטרטגיית שיווק בת קיימא.

מה מייחד את צדק מדיה מחברות קידום אתרים אחרות?

אנו בצדק מדיה מתגאים בכך שאנו נוקטים בגישה שונה לקידום אתרים מאשר חברות רבות אחרות.

הנה כמה דברים שמייחדים אותנו:

ראשית, אנו נותנים עדיפות לאיכות על פני כמות. במקום להתמקד בהשגת כמה שיותר קישורים נכנסים או מילות מפתח, אנו מתמקדים ביצירת תוכן איכותי המספק ערך לקהל היעד שלך. על ידי כך, אנו מסוגלים לבסס את האתר שלך כסמכות בענף שלך, מה שיכול להוביל לדירוג גבוה יותר ולתנועה רבה יותר בטווח הארוך.

שנית, אנו מאמינים בשקיפות ובתקשורת. אנו מבינים שקידום אתרים יכול להיות תהליך מורכב ומבלבל, ולכן אנו עושים כל מאמץ להסביר את האסטרטגיות והתוצאות שלנו בצורה קלה להבנה. אנו גם מספקים עדכונים ודוחות שוטפים כדי שתוכל לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולראות את תוצאות העבודה שלנו.

שלישית, אנו מחויבים להישאר מעודכנים במגמות קידום אתרים ושיטות עבודה מומלצות העדכניות ביותר. קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, ומה שעבד לפני כמה שנים אולי לא עובד היום. אנו מתעדכנים בחדשות ובעדכונים בתעשייה כדי להבטיח שהאסטרטגיות שלנו יעילות ועומדות בקנה אחד עם שיטות העבודה המומלצות הנוכחיות.

"איכות על פני כמות": הגישה של צדק מדיה לקידום אתרים

אנו בצדק מדיה מאמינים כי איכות חשובה יותר מהכמות בכל הנוגע לקידום אתרים. הנה כמה דרכים שבהן אנו נותנים עדיפות לאיכות בגישה שלנו:

  • 1. יצירת תוכן:
    במקום להתמקד בדחיסת מילות מפתח רבות ככל האפשר באתר האינטרנט שלך, אנו מתמקדים ביצירת תוכן איכותי ומרתק המספק ערך לקהל היעד שלך. זה לא רק עוזר לבסס את האתר שלך כסמכות בענף שלך, אלא זה גם מעודד מבקרים להישאר באתר שלך זמן רב יותר ולחזור לעוד.
  • 2. קישורים נכנסים:
    בעוד שקישורים נכנסים הם חלק חשוב מקידום אתרים, אנו מאמינים בהתמקדות באיכות על פני כמות. במקום לקבל כמה שיותר קישורים נכנסים, אנו מתמקדים בהשגת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים שרלוונטיים לענף שלך. זה לא רק עוזר לשפר את הדירוג שלך, אלא זה גם עוזר לבסס את האתר שלך כמקור מידע מהימן.
  • 3. חווית משתמש:
    בנוסף ליצירת תוכן איכותי וקבלת קישורים נכנסים איכותיים, אנו מתמקדים גם בשיפור חווית המשתמש באתר שלך. זה כולל לוודא שהאתר שלך קל לניווט, נטען במהירות וידידותי לנייד. על ידי מתן חווית משתמש חיובית, אתה יכול לעודד מבקרים לבלות יותר זמן באתר שלך ולהגדיל את הסבירות שהם יהפכו ללקוחות.

    על ידי מתן עדיפות לאיכות על פני כמות, אנו מסוגלים ליצור אסטרטגיית SEO בת קיימא המספקת תוצאות לטווח ארוך. אמנם זה עשוי לקחת קצת יותר זמן לראות תוצאות מאשר חברות אחרות המתמקדות בכמות על פני איכות, אך אנו מאמינים שהתוצאות בסופו של דבר בעלות ערך ובני קיימא יותר בטווח הארוך.

איך צדק מדיה עוזרת לעסקים מקומיים בגני תקווה?

אנו בצדק מדיה מבינים את האתגרים הייחודיים איתם מתמודדים עסקים מקומיים בגני תקווה בכל הנוגע לקידום אתרים. זו הסיבה שאנו מציעים מגוון שירותים שתוכננו במיוחד כדי לעזור לעסקים מקומיים לשפר את הנראות שלהם ולמשוך לקוחות נוספים. הנה רק כמה דרכים שבהן נוכל לעזור:

  • 1. קידום אתרים מקומי:
    קידום אתרים מקומי הוא צורה מיוחדת של קידום אתרים המתמקדת בשיפור הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות. אנחנו יכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מילות מפתח מקומיות, ליצור ולבצע אופטימיזציה של הרישום שלך ב-'Google לעסק שלי' ולפתח אסטרטגיה לקבלת ביקורות וציטוטים נוספים ממדריכים מקומיים.
  • 2. יצירת תוכן:
    כעסק מקומי, חשוב לבסס את עצמך כסמכות בענף שלך ולספק ערך ללקוחות שלך. אנו יכולים לעזור לך ליצור תוכן איכותי ומושך המותאם למילות מפתח מקומיות ומספק ערך לקהל היעד שלך.
  • 3. ניהול מוניטין:
    בקהילה קטנה כמו גני תקווה, המוניטין שלך הוא הכל. אנו יכולים לעזור לך לנטר ולנהל את המוניטין המקוון שלך, להגיב לביקורות ולפתח אסטרטגיה לבניית נוכחות חיובית באינטרנט.
  • 4. שיווק במדיה חברתית:
    מדיה חברתית יכולה להיות כלי רב עוצמה לעסקים מקומיים להתחבר ללקוחותיהם ולמשוך לקוחות חדשים. נוכל לעזור לך לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית המותאמת לעסק ולקהל היעד שלך, וליצור תוכן מרתק המעודד מעורבות ושיתופים.

מקרה מבחן: סיפור הצלחה של אסטרטגיית ה-SEO של צדק מדיה

בצדק מדיה, אנו מתגאים במתן תוצאות ללקוחותינו. אחד מסיפורי ההצלחה האחרונים הוא העבודה שלנו עם מסעדה מקומית בגני תקווה. כך עזרנו להם להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולמשוך לקוחות נוספים:

  • 1. הערכה ראשונית:
    כשהמסעדה הגיעה אלינו, היה להם אתר אינטרנט שעבר אופטימיזציה גרועה לקידום אתרים ונוכחות מקוונת מוגבלת. ערכנו הערכה ראשונית של האתר והנוכחות המקוונת שלהם כדי לזהות אזורים לשיפור.
  • 2. פיתוח אסטרטגיה:
    בהתבסס על ההערכה שלנו, פיתחנו אסטרטגיית SEO מקיפה שכללה אופטימיזציה על הדף, יצירת תוכן וקידום אתרים מקומי. פיתחנו גם אסטרטגיית מדיה חברתית כדי לעזור למסעדה להתחבר ללקוחותיה ולקדם את העסק שלהם באינטרנט.
  • 3. יישום:
    כשהאסטרטגיה קיימת, התחלנו לעבוד על יישום השינויים באתר המסעדה ויצירת תוכן חדש. ביצענו אופטימיזציה של הרישום שלהם ב-Google לעסק שלי וספריות מקומיות אחרות כדי לשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש המקומיות.
  • התוצאות:
    כתוצאה מהעבודה שלנו, המסעדה ראתה עלייה משמעותית בנראות ובתנועה באינטרנט. הנה כמה מהתוצאות העיקריות:
  • 1. תנועה מוגברת לאתר:
    אתר האינטרנט של המסעדה ראה עלייה של 50% בתנועה בשלושת החודשים הראשונים של יישום אסטרטגיית ה-SEO שלנו.
  • 2. נראות משופרת של חיפוש מקומי:
    הרישום של המסעדה ב-Google לעסק שלי הופיע בשלוש תוצאות החיפוש המקומיות המובילות עבור מילות המפתח היעד שלהם, מה שעזר למשוך יותר לקוחות מקומיים.
  • 3. מעורבות מוגברת במדיה חברתית:
    אסטרטגיית המדיה החברתית שלנו עזרה למסעדה להתחבר ללקוחותיה ולהגביר את המעורבות בפרופילי המדיה החברתית שלהן.

האם השקעה בשירותי קידום אתרים שווה את זה עבור העסק שלך?

השקעה בשירותי קידום אתרים היא החלטה מכרעת עבור כל עסק המבקש לבסס נוכחות חזקה באינטרנט. בעוד שבעלי עסקים מסוימים עשויים לפקפק בערכם של שירותי קידום אתרים, האמת היא שהם שווים את ההשקעה.

בראש ובראשונה, שירותי קידום אתרים יכולים לעזור לעסקים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. על ידי אופטימיזציה של אתר האינטרנט והנוכחות המקוונת שלהם למנועי חיפוש, עסקים יכולים להבטיח שהם יופיעו בראש תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח היעד שלהם. זה יכול לעזור להביא יותר תנועה לאתר שלהם ולהגדיל את הסיכויים שלהם להמיר מבקרים ללקוחות.

יתרה מכך, השקעה בשירותי קידום אתרים יכולה לספק לעסקים החזר על ההשקעה לטווח ארוך. בניגוד לצורות שיווק אחרות, כמו פרסום בתשלום לקליק, שירותי קידום אתרים יכולים להמשיך להניע תנועה ולייצר לידים הרבה לאחר ביצוע ההשקעה הראשונית. זה יכול לעזור לעסקים להשיג צמיחה בת קיימא ולהישאר לפני המתחרים שלהם בטווח הארוך.

בנוסף, שירותי קידום אתרים יכולים לעזור לעסקים לבסס אמינות וסמכות בענף שלהם. על ידי יצירת תוכן אינפורמטיבי ואיכותי ואופטימיזציה של אתר האינטרנט שלהם לחוויית משתמש, עסקים יכולים למצב את עצמם כמובילי מחשבה ומומחים בתחומם. זה יכול לעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הסיכוי שהם יבחרו בעסק הזה על פני המתחרים שלו.

לבסוף, ניתן להתאים שירותי קידום אתרים בהתאם לצרכים ולתקציב הספציפיים של כל עסק. בין אם עסק רק מתחיל או הוקם כבר שנים, ישנם שירותי קידום אתרים שיכולים לעזור להם להשיג את מטרותיהם ולהגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם.

"ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו": המחויבות של צדק מדיה

בצדק מדיה, אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להגיע להצלחה בעשייה המקוונת שלהם. אנו מאמינים שההצלחה שלנו קשורה ישירות להצלחת הלקוחות שלנו, וזו הסיבה שאנו פועלים ללא לאות לספק שירותי קידום אתרים איכותיים העונים על הצרכים והמטרות הייחודיות שלהם.

אחת הדרכים שבהן אנו מפגינים את המחויבות שלנו להצלחת הלקוחות שלנו היא על ידי נקיטת גישה אישית לקידום אתרים. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, עם מערך אתגרים, יעדים וקהל יעד משלו. ככזה, אנו מקדישים את הזמן כדי להכיר כל לקוח שלנו ברמה האישית, כדי שנוכל להתאים את שירותי ה-SEO שלנו לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם.

בנוסף לגישה האישית שלנו, אנו מחויבים גם לשקיפות ולתקשורת. אנו מאמינים שללקוחותינו מגיע לדעת בדיוק מה אנחנו עושים בשמם ולמה. זו הסיבה שאנו מספקים עדכונים ודוחות שוטפים על ההתקדמות שלנו, כדי שהלקוחות שלנו יוכלו לראות את תוצאות המאמצים שלנו ולקבל החלטות מושכלות לגבי הנוכחות המקוונת שלהם.

לבסוף, ב-Tedek Media, אנו מתחייבים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים ובשיטות העבודה המומלצות בתחום קידום אתרים. אנו מבינים שעולם השיווק המקוון מתפתח כל הזמן, ואנו מחויבים להישאר בקדמת העקומה. על ידי כך, אנו יכולים להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו תמיד את שירותי ה-SEO האפקטיביים והיעילים ביותר שאפשר.

העתיד של SEO: למה אתה יכול לצפות?

בעולם המשתנה ללא הרף של שיווק מקוון, חשוב להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע לקידום אתרים. ככל שמנועי החיפוש ממשיכים להתפתח והתנהגות המשתמשים משתנה, כך גם הגישה שלנו לקידום אתרים חייבת להיות. הנה מה שאתה יכול לצפות בעתיד של SEO:

  • 1. אופטימיזציה של חיפוש קולי:
    עם עלייתם של רמקולים חכמים ועוזרים קוליים כמו סירי ואלקסה, החיפוש הקולי הופך לפופולרי יותר ויותר. ככזה, אופטימיזציה לחיפוש קולי יהפוך חשוב עוד יותר בעתיד. המשמעות היא התמקדות במילות מפתח ארוכות זנב ובשפת שיחה, כמו גם להבטיח שהאתר שלך מותאם לנייד ונטען במהירות.
  • 2. דגש נוסף על חווית משתמש:
    מנועי החיפוש נותנים יותר ויותר עדיפות לחוויית משתמש בכל הנוגע לדירוג אתרים. המשמעות היא שגורמים כמו מהירות דף, ידידותיות לנייד וקלות ניווט יהפכו חשובים עוד יותר בעתיד. סביר להניח שאתרים שמתעדפים חווית משתמש יראו דירוגים טובים יותר ויותר תנועה כתוצאה מכך.
  • 3. עליית הבינה המלאכותית:
    ככל שטכנולוגיית הבינה המלאכותית תמשיך להתקדם, סביר להניח שהיא תמלא תפקיד גדול יותר בקידום אתרים. המשמעות יכולה להיות שימוש בכלים המונעים בינה מלאכותית למחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ואפילו עיצוב אתרים. בנוסף, סביר להניח שמנועי החיפוש עצמם יהיו מתוחכמים יותר בשימוש שלהם ב-AI כדי לספק תוצאות חיפוש רלוונטיות ומותאמות יותר.

    4. דגש גדול יותר על קידום אתרים מקומי:
    עם העלייה של מכשירים ניידים ושאילתות חיפוש מקומיות, קידום אתרים מקומי יהפוך חשוב מתמיד. סביר להניח שעסקים שמתעדפים SEO מקומי יראו דירוגים טובים יותר ויותר תנועה ממשתמשים באזור שלהם.

כיצד להתחיל עם שירותי קידום אתרים של צדק מדיה

אם אתה מעוניין לשפר את הנוכחות המקוונת של העסק שלך ולהגדיל את הנראות שלך בתוצאות מנועי החיפוש, שירותי ה-SEO של צדק מדיה הם מקום מצוין להתחיל בו. הנה איך להתחיל:

  • 1. לקבוע פגישת ייעוץ:
    הצעד הראשון לקראת תחילת העבודה עם שירותי ה-SEO של צדק מדיה הוא לקבוע פגישת ייעוץ. במהלך הייעוץ הזה, אחד ממומחי SEO המנוסים שלנו ידון ביעדים העסקיים שלך ויעזור לך לקבוע את האסטרטגיות הטובות ביותר להשגתן. כמו כן, נספק לך הצעת מחיר מותאמת אישית בהתאם לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך.
  • 2. ערכו ביקורת SEO מקיפה:
    לאחר שהחלטת להתקדם עם השירותים שלנו, אנו נערוך ביקורת SEO מקיפה של האתר שלך. ביקורת זו תזהה בעיות טכניות שעשויות להפריע לדירוג שלך במנועי החיפוש, כמו גם הזדמנויות לשיפור בתחומים כמו תוכן, מילות מפתח וקישורים נכנסים.
  • 3. יישם אסטרטגיות SEO מותאמות אישית:
    בהתבסס על ממצאי הביקורת, נבנה אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המותאמת במיוחד לעסק שלך. זה עשוי לכלול אופטימיזציה של תוכן ומבנה האתר שלך, בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה ושילוב מילות מפתח וביטויים ממוקדים בתוכן שלך.
  • 4. מעקב והתאם:
    קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, ואנו נמשיך לעקוב אחר ביצועי האתר שלך ולהתאים את האסטרטגיות שלנו לפי הצורך. אנו נספק לך דוחות ועדכונים שוטפים על דירוג האתר והתנועה של האתר שלך, ונעבוד איתך כדי להבטיח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות מהשירותים שלנו.

מסקנה: הבחירה החכמה לעסקים בגני תקווה

לסיכום, אם אתם בעלי עסק בגני תקווה המחפשים לשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט ולמשוך לקוחות נוספים, שירותי ה-SEO של צדק מדיה הם הבחירה החכמה. עם הרקורד המוכח שלנו של הצלחה ומחויבות לאיכות, אנו יכולים לעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך ולהביא את העסק שלך לשלב הבא.

על ידי עבודה עם צדק מדיה, תוכל ליהנות מאסטרטגיות SEO המקיפות שלנו, שירות מותאם אישית וניטור ואופטימיזציה מתמשכים. אנו מבינים את האתגרים הייחודיים העומדים בפני עסקים מקומיים בגני תקווה, ויש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך להתגבר עליהם ולהצליח בשוק המקוון התחרותי של היום.

אל תסתפק במילה שלנו – עיין בפורטפוליו של קמפיינים מוצלחים לקידום אתרים והמלצות של לקוחות כדי לראות את התוצאות שהשגנו עבור עסקים בדיוק כמו שלך. עם הגישה מונעת הנתונים שלנו וההתמקדות באיכות על פני כמות, אתה יכול לסמוך על כך שאתה מקבל את החזר ה-ROI הטוב ביותר עבור כספי השיווק שלך.

לסיכום, צדק מדיה בולטת כבחירה המובילה לעסקים בגני תקווה המבקשים לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהשיג הצלחה ארוכת טווח באמצעות קידום אתרים ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות.

שאלות נפוצות
אנחנו בצדק מדיה מתמחים בשיווק ויחסי ציבור בדיגיטל. בנוסף, כחלק מהפעילות שלנו אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ומיתוג לארגונים מגוונים. צוות המשרד שלנו מורכב ממומחים מנוסים ומובילים בתחום, המספקים שירותי ייעוץ מקצועיים ויעילים לכל לקוח. אנו מייצגים את הלקוח ומתאימים את הפתרונות שלנו לצרכיו המיוחדים והאישיים של כל ארגון. בצדק מדיה אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות מתקדמות של מיתוג ופרסום וביישום של פתרונות יצירתיים וחדשניים לקידום המותג ופיתוח העסקי של הלקוחות שלנו. אנו מאמינים בערך השירות המקצועי וביכולתנו לספק ללקוחותינו שירותים מצוינים וברמה הגבוהה ביותר. אנו מחפשים לפעול בצורה שותפותית עם לקוחותינו כדי להבין את צרכיהם ולספק להם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל מקרה. אנו מזמינים את הלקוחות לצפות בעמוד שלנו ולפנות אלינו עם כל שאלה או דרישה שיש להם.
פונים אלינו לפגישת ייעוץ פיזית במשרדנו או בזום ומתחילים תהליך קידום מקצועי
קודם כל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא ולבדוק שחברת הפרסום עם ניסיון בסוג העסק שלכם.
אין צורך או חובה להיפגש פיזית, אפשר להפגש גם בזום או בגוגל מיט, אך כמובן שתמיד כיף יותר להפגש ולהכיר פנים מול פנים! וגם… יש לנו אחלה קפה!
 
תוכן עניינים
שיתוף המאמר
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Picture of יעקב צדק
יעקב צדק

יעקב צדק - מייסד קבוצת צדק מדיה,
חברת פרסום המעניקה שירותי פרסום ויחסי ציבור לעסקים, ארגונים וחברות.
צדק אקדמי , מכללת קורסים אונליין ביזמות שיווק וטכנולוגיה לקהל הפרטי, ארגונים וחברות נובילות.

לחצו על הכפתור ומלאו את טופס ההתאמה
קצת תוצאות של לקוחותינו

התוכן באתר נוצר על ידי מערכת LAZYSEO AI המערכת הראשונה בעולם ליצרת תוכן AI בעברית

סרטונים אחרונים מהפודקאסט
מאמרים אחרונים בנושאי שיווק
עקבו אחרינו
רוצים לעבוד עם חברת פרסום אמינה
שתכוון אתכם לייצר הכנסה אמיתית?

הגיע הזמן לייצר לקוחות לעסק

עם פרסום מהחלל החיצון !

זה הכל עניין של דרך...
איך עובד התהליך אצלנו?
הובלנו מהלכים גם
בתקשורת
ישראל היום

"לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה…"

להמשך קריאה..

וואלה

" רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה – מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד…"

להמשך קריאה..

לוגו מאקו

לפני יומיים הותיר אחריו חייל צעיר מכתב ובו הסביר מדוע שם קץ לחייו, הסיבה, כך כתב היא בעקבות חובות כלכליים. מכתב ההתאבדות שלו מעלה כעת סימני שאלה רבים, בכל הנוגע ליכולת של צה"ל לעזור כלכלית לחיילים. בריאיון ל"חי בלילה" שיתף קרוב המשפחה של המנוח בתחושות הקשות: "כשאין לך שום דבר אתה מרגיש לבד"

להמשך קריאה..

...Walk the talk
עזבו דיבורי סרק... זה מה שמספרים על הליווי שלנו
יש לכם על מי לסמוך....
שותפי פייסבוק
Meta Business Partner
שותפי גוגל
google partner